Zit nou bij de 4e missie, vind het niet veel bijzonders maar voor een FPS ook niet slecht ofzo. Ik zal 'm waarschijnlijk 1 keer doorspelen ivm de MP unlocks (o.a. M249) maar meer ook niet.in2duhCore schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
NIce, heb er zin in. De singleplayer schijnt erg matig te zijn lees ik overal. Ik snap niet dat dice nog singleplayer in battlefield steekt, kost veel ontwikkeltijd (die men beter kan steken in de multiplayer), is binnen 5 uurtjes uitgespeeld en brengt het cijfer bij veel reviews omlaag. Wie koopt in hemelsnaam Battlefield voor de singleplayer, echt zonde.
WASD en pijltjestoetsen gebruiken, zeker in de heli gaat dat 10 keer beter dan stuntelen met de muis erbij. Al blijft dat persoonlijke voorkeur natuurlijk.JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:05:
[...]
Veel mensen vinden vliegen in Heli's en Jets gemakkelijker/leuker om te doen in combinatie met een controller/joystick, vandaar. Moet zeggen dat ik soms er ook wel van af zie met m'n muis, moet m'n DPI al bijna op max zetten om mooie bochten/maneuvers te maken met een jet terwijl je dat probleem niet zou hebben met een controller.
if (!coffee) {
Work = false; }