Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 22:07
in2duhCore schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
NIce, heb er zin in. De singleplayer schijnt erg matig te zijn lees ik overal. Ik snap niet dat dice nog singleplayer in battlefield steekt, kost veel ontwikkeltijd (die men beter kan steken in de multiplayer), is binnen 5 uurtjes uitgespeeld en brengt het cijfer bij veel reviews omlaag. Wie koopt in hemelsnaam Battlefield voor de singleplayer, echt zonde.
Zit nou bij de 4e missie, vind het niet veel bijzonders maar voor een FPS ook niet slecht ofzo. Ik zal 'm waarschijnlijk 1 keer doorspelen ivm de MP unlocks (o.a. M249) maar meer ook niet.
JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:05:
[...]

Veel mensen vinden vliegen in Heli's en Jets gemakkelijker/leuker om te doen in combinatie met een controller/joystick, vandaar. Moet zeggen dat ik soms er ook wel van af zie met m'n muis, moet m'n DPI al bijna op max zetten om mooie bochten/maneuvers te maken met een jet terwijl je dat probleem niet zou hebben met een controller.
WASD en pijltjestoetsen gebruiken, zeker in de heli gaat dat 10 keer beter dan stuntelen met de muis erbij. Al blijft dat persoonlijke voorkeur natuurlijk.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 16:48

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

Jets zijn gewoon schraal in BF, als ze die er nou eens uithalen dan zijn de problemen opgelost.
Jets uit BF halen? Haal dan meteen de guns uit de game..

Verder is de sensitiviteit voor vehicles aan te passen zodat je tijdens het rennen een lagere sensitiviteit kan hebben en in vehicles een hogere meen ik

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:55
Is er iemand die heeft gezien/gehoord/gelezen of het spel nou echt veel beter draait op windows 8.1?
Ben benieuwd of er iemand is die dit verschil al getest heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-05 19:36

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Krijgen we deze reactie nou elke 4 posts?

Lees eens wat verder terug of google eens, je bent echt de 30e al vandaag met precies deze vraag.
Jeetje pak wat tissues erbij dan. Ik heb net zelf even op origin gekeken en daar staat de 31ste. Verder al genoeg pagina's bekeken, want niet iedereen zit hier de hele dag elke reactie te lezen. Overigens -niets- gevonden nog over hoe of wat. Dus wellicht kom je voortaan met een nuttige reactie om het fatsoenlijk uit te leggen zoals de gebruiker onder je, of je houdt gewoon even je mondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

vette maps hoor :P ,fijn zo live de jongens te volgen tijdens heet game 8) , wist hier niets van dus leer weer wat bij ,of je een film zo zit te bekijken , grappig die opmerkingen in de game zelf . :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 22:25
Zit nu in de een-na-laatste missie van de SP, vind het helemaal niet zo slecht als al die reviews beweren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
naaitsab schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:08:
[...]

Zit nou bij de 4e missie, vind het niet veel bijzonders maar voor een FPS ook niet slecht ofzo. Ik zal 'm waarschijnlijk 1 keer doorspelen ivm de MP unlocks (o.a. M249) maar meer ook niet.

[...]

WASD en pijltjestoetsen gebruiken, zeker in de heli gaat dat 10 keer beter dan stuntelen met de muis erbij. Al blijft dat persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Shit, moet je de singleplayer uitspelen om bepaalde wapens vrij te spelen voor de multiplayer? Nou dan moeten we er maar aan geloven :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
douweegbertje schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:09:
Jeetje pak wat tissues erbij dan. Ik heb net zelf even op origin gekeken en daar staat de 31ste. Verder al genoeg pagina's bekeken, want niet iedereen zit hier de hele dag elke reactie te lezen. Overigens -niets- gevonden nog over hoe of wat. Dus wellicht kom je voortaan met een nuttige reactie om het fatsoenlijk uit te leggen zoals de gebruiker onder je, of je houdt gewoon even je mondje.
Of jij doet gewoon even wat meer moeite of geef aan dat je al gezocht hebt, in plaats dat anderen alles maar voor je voorkauwen op een halve stelling van je.

Het staat al zo vaak in de laatste paar pagina's beschreven.

Maarre, succes ermee he de 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27
Motaro schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:55:
iemand dit spel gedaan met joystick ? zit denken om een te kopen
Ik gebruik een joystick voor als ik met de heli ga vliegen. Werkt een stuk fijner, met name door de gashendel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

in2duhCore schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Shit, moet je de singleplayer uitspelen om bepaalde wapens vrij te spelen voor de multiplayer? Nou dan moeten we er maar aan geloven :-(
De singleplayer is leuk genoeg voor een playthrough, ik was er gisteren ongeveer 5-6 uur mee bezig.
Mitt3nz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:11:
Zit nu in de een-na-laatste missie van de SP, vind het helemaal niet zo slecht als al die reviews beweren?
Ik vond het verhaal een categorie beter dan je algemene COD/BF3 geval. De AI is slecht, maar ik kijk eerder naar de grafische weergave en het prachtig geluid in combo met een redelijk verhaal. Mensen die op zoek waren naar diepgang en consequenties voor je keuzes, tja dat past niet echt bij Battlefield.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 284985 op 29-10-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
Anoniem: 284985 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

De singleplayer is leuk genoeg voor een playthrough, ik was er gisteren ongeveer 5-6 uur mee bezig.

[...]

Ik vond het verhaal een categorie beter dan je algemene COD/BF3 geval. De AI is slecht, maar ik kijk eerder naar de grafische weergave en het prachtig geluid in combo met een redelijk verhaal. Mensen die op zoek waren naar diepgang en consequenties voor je keuzes, tja dat past niet echt bij Battlefield.
Dat bedoel ik ook, Battlefield staat bekend om zijn goeie multiplayer. De singleplayer wordt er dan maar bij aangeplakt omdat Call of Duty dit ook doet. Waarom steken ze gewoon de ontwikkeltijd die ze kwijt zijn aan de SP niet gewoon in de MP. Zullen er zoveel mensen zijn die Battlefield niet kopen als er geen SP in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:54
Bij BF3 deden veel ook alsof het een martelgang was om de singleplayer uit te spelen.
Ik heb de SP van BF3 één keer helemaal doorgespeeld en daarna misschien nog een keer een losse missie en heb me er prima mee vermaakt.
De verhaallijn en AI zal in BF4 ook wel niet zo bijzonder zijn, maar is het nou echt zo erg om het te spelen??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekilo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02 18:18
YouTube: BF4 stealth jets are not balanced at all

[ Voor 65% gewijzigd door dekilo op 29-10-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:35:
Bij BF3 deden veel ook alsof het een martelgang was om de singleplayer uit te spelen.
Ik heb de SP van BF3 één keer helemaal doorgespeeld en daarna misschien nog een keer een losse missie en heb me er prima mee vermaakt.
De verhaallijn en AI zal in BF4 ook wel niet zo bijzonder zijn, maar is het nou echt zo erg om het te spelen??
Ik zeg niet dat het erg is om de SP te spelen, en dat ga ik nu ook wel doen nu ik lees dat je daarmee wapens moet unlocken voor de MP. Maar het voegt verder weinig toe aan battlefield. Kijk als het nu een 12 tot 15 uur SP ervaring was met een sterk verhaal en daarnaast ook nog eens een goeie MP dan hoor je mij niet klagen. Nu is het maar een paar uurtjes SP welke waarschijnlijk veel ontwikkeltijd heeft gekost die men beter in de MP had kunnen stoppen. Just my two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empror1
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-05-2020
Motaro schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:55:
iemand dit spel gedaan met joystick ? zit denken om een te kopen
Ik gebruik zelf al jaren de g13 en dit bevalt nog steeds erg goed en helpt ook zeker bij het vliegen in BF.
Je kunt met de duimstick behoorlijk goed heli's en jets vliegen zonder dat je alles los hoeft te laten.

Zie dat hij nog steeds vrij prijzig is alleen, maar een goede joystick waarschijnlijk ook:
pricewatch: Logitech G13 Advanced Gameboard

[ Voor 9% gewijzigd door Empror1 op 29-10-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Is er een counter-balance of is dat nog niet bekend?

EDIT: oftewel, iets wat de jet op andere punten zwakker maakt

[ Voor 10% gewijzigd door MisterChaoSs op 29-10-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Single player is toch een paar uurtjes? Een keertje op een verdwaalde zondagochtend spelen als er toch vrijwel niemand online is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 13:33
Hoe kan iedereen al spelen terwijl er bij mij staat dat de game pas over 2 dagen uitkomt? (PC/Origin)

??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roybs schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:56:
Hoe kan iedereen al spelen terwijl er bij mij staat dat de game pas over 2 dagen uitkomt? (PC/Origin)

??
Dat mag niet besproken worden van de Tweakers.net moderators. Er zijn echter al meer dan genoeg hints gegeven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:36
Is er al een clan van tweakers ?

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Roybs schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:56:

??
Goh, je bent nog maar de 1252346534ste die het vraagt.

Ben het trouwens eens met de te snelle TTK. Het begint me mateloos te irriteren. Ook veel one-shot kills, kun je nauwelijks iets aan doen, terwijl ik 2 magazijnen op iemand leeg moet schieten (bij wijze) :X

Ohja en de teambalance is ook dikke crap

(sorry)

[ Voor 5% gewijzigd door DJH op 29-10-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
dave1972 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:58:
Is er al een clan van tweakers ?
geen officiele maar velen van ons zitten op www.bug-community.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Zo, die dam-missie is vet zeg :P Lekker snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
in2duhCore schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:11:
Zo pessimistisch over de SP alvorens hem te spelen :? Vergeet niet ze dit ook in BF3 gedaan hebben maar dan via het CO-OP systeem, dus iets nieuws is het alvast niet en de SP van BF is nu toch echt niet iets dat je tegen je goesting moet doen? Maar goed, dat is mijn mening, kijk echter al vast uit naar wat ze hebben gedaan, zeker ivm Levolution en cinematics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Basekid schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

geen officiele maar velen van ons zitten op www.bug-community.nl
Heb net een friend request gestuurd, ben jantjeuh83 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-05 18:30
Speel sinds vandaag ook mee met BuG, ik ga nu weer beginnen :) Kijk gezellig mee http://www.twitch.tv/okaydanny

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

Zo pessimistisch over de SP alvorens hem te spelen :? Vergeet niet ze dit ook in BF3 gedaan hebben maar dan via het CO-OP systeem, dus iets nieuws is het alvast niet en de SP van BF is nu toch echt niet iets dat je tegen je goesting moet doen? Maar goed, dat is mijn mening, kijk echter al vast uit naar wat ze hebben gedaan, zeker ivm Levolution en cinematics :)
De CO-OP en SP van BF3 is dan ook verschrikkelijk slecht ontvangen door de meeste spelers en terecht. Ik had ook de hoop dat ze wel veranderd hadden dat unlocks van wapens daaraan gekoppeld zijn.

De graphics waren inderdaad erg mooi, maar het was zo pijnlijk overduidelijk script A activeren, dan doorlopen tot de script B trigger etc. etc. Nu is dat bij elk SP spel in natuurlijk in principe het geval, maar het haalde in BF3 en BC2 echt alle immersion (bij gebrek aan beter NL woord) uit het spel omdat het daar zo extreem obvious was. Wat je doet of deed maakt geen enkel verschil, er veranderd pas iets als je bij de volgende trigger komt. Zoveel dat ik er in elk geval niet meer van kon genieten en dan wordt het een moetje als je alleen zo aan die wapens kan komen.....

[ Voor 6% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 29-10-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-06 17:06

RoyK

Hobby tekenaar

ik begin er steeds zuurder van te worden dat (veel van) jullie al zitten te gamen.. straks mag ik spelen (netjes opgevoed :P) en zit 50% om je heen al op level 15 / 20…

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 11:05

TheNephilim

Wtfuzzle

Ze hadden wat mij betreft de Single Player zelfs weg mogen laten. Toegegeven, ik vind het leuk om te spelen hoor, maar uiteindelijk gaat het bij Battlefield 4 om te multiplayer.

Battlefield 2 had geeneens een SP campaign, dan moest je gewoon zelf een match starten tegen bots of iets dergelijks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

grappig ,zit 2 live streams of hoe dat heet te volgen in de zelfde server maar verschillende live streams van de NL boy's :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

TheNephilim schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:01:
Ze hadden wat mij betreft de Single Player zelfs weg mogen laten. Toegegeven, ik vind het leuk om te spelen hoor, maar uiteindelijk gaat het bij Battlefield 4 om te multiplayer.

Battlefield 2 had geeneens een SP campaign, dan moest je gewoon zelf een match starten tegen bots of iets dergelijks :+
Klopt, was perfect om met voertuigen of schieten te oefenen. Mis het wel in BF3 en ikzelf heb geen behoefte aan een SP in Battlefield. Heb die in BC2 en BF3 nog nooit uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:59:
ik begin er steeds zuurder van te worden dat (veel van) jullie al zitten te gamen.. straks mag ik spelen (netjes opgevoed :P) en zit 50% om je heen al op level 15 / 20…
Bereid je maar voor, je levelt namelijk als een dolle in BF4 met alle 25%, 50%, 100% en 200% booster packs.

Vanochtend vroeg is een maatje van me al de eerste level 26 (Europeaan) al tegengekomen en dat zal vast niet de meest extreme zijn.

Koud 18 uur na de launch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Vind het een hele stap voorwaarts en smul van het grafische ontwerp. Komt ook lekker realistisch over en alles trilt en beeft bij grote inslagen. De regenbui op de eilanden map is gewoonweg te gekt. Kleuren vind ik helemaal te gek en alles op ultra niet onder de 65fps en regelmatig pieken ver over de 100fps. De gtx780 doet nu waarvoor is aangeschaft. Niet te vergelijken met de Beta.

Tot nu op 1 server gespeeld met verschillende speltypes, heel afwisselend.Denk dat er voor iedereen wel een favoriet bij zit. Meeste lol gehad in Floodzone. Heerlijk over de daken rennen en een chaos niet normaal meer.

Vraag me af of de punten etc. blijven staan als ik straks speel op de NL release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408317

Eindelijk! Battlefield 4 en premium key is binnen :D
LET THE FEAST BEGIN! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 08:56
Is er nog een voordeel om Premium vroeg te kopen of kan ik nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

Bereid je maar voor, je levelt namelijk als een dolle in BF4 met alle 25%, 50%, 100% en 200% booster packs.

Vanochtend vroeg is een maatje van me al de eerste level 26 (Europeaan) al tegengekomen en dat zal vast niet de meest extreme zijn.

Koud 18 uur na de launch...
21 uur speeltijd en level 31.

http://battlelog.battlefi...herle/stats/199085358/pc/

:')

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:47

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Basekid schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:06:
Ik zit er aan te denken om vrijdag gewoon vrij te nemen...
Vrijdag al vrij heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Laatst online: 30-05 22:20
Mijn grafische performance is beduidend slechter dan tijdens de beta.. hopelijk wordt dit nog gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:16
Zit te twijfelen om hem ook te halen, verhalen hier zijn toch wel goed.

Dus even voor de orde, ik heb deze opties in Origin:

Battlefield 4
Battlefield 4 Digital Deluxe
Battlefield 4 Premium-lidmaatschap

Waarvan BF4/BF4 DD de basis game is, en premium de uitbreiding toch? Wat is dan de difference tussen de normale en DD? Even kijken welke ik dan ga halen, heb me er nog niet eerder over gebogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Niet zo heel erg lastig gezien de gamemode en het wapen wat hier gebruikt wordt. K/D ook niet bijzonder hoog maar door het neer jassen van je medkits en constant reviven haal je de punten wel binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diondokter
  • Laatst online: 11:57

diondokter

Dum spiro, spero

Ik hoor dat je met het reloaden alsnog je ammo verliest dat je nog in je geweer had zitten? Klopt dit?
Zo ja... Dat zou ik dan zo haten! :( Zeker omdat je niet standaard een ammo perk hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Uchiha1911 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:29:
Mijn grafische performance is beduidend slechter dan tijdens de beta.. hopelijk wordt dit nog gepatcht.
Dan zit er iets niet goed. Draait als een speer dus de performance is 2x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

diondokter schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:30:
Ik hoor dat je met het reloaden alsnog je ammo verliest dat je nog in je geweer had zitten? Klopt dit?
Zo ja... Dat zou ik dan zo haten! :( Zeker omdat je niet standaard een ammo perk hebt...
Ja klopt. Heb de ammo ook vaak op want er lopen niet veel lui met ammo packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diondokter

diondokter

Dum spiro, spero

DJH schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:33:
[...]

Ja klopt. Heb de ammo ook vaak op want er lopen niet veel lui met ammo packs
Zucht... ik hoop dan dat ze dit gaan veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
TecTo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:33:
[...]

Dan zit er iets niet goed. Draait als een speer dus de performance is 2x beter.
Raar.. zou niet weten wat er aan de hand is dan. Misschien de drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
diondokter schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:35:
[...]

Zucht... ik hoop dan dat ze dit gaan veranderen
in het eggie ben je ook je ammo kwijt als je van clip verwissel. Of je moet kogel voor kogel bijladen. Gewoon je clip optimaal benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 22:05
Welke drivers van Nvidia gebruiken jullie nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:57
331.65 op m'n Retina MacBook Pro met GT650M.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Dat is vreemd.
Ik zie 1 van de vrienden op BF4 spelen.
Ik zie players op aantal servers.
Ik probeer 1 te joinen....

En wat krijg ik? SPEL IS NOG NIET UITGEBRACHT TOT 31 OKTOBER!
Ik snap het even niks meer van.... ik lees 29 oktober dat het zou beginnen, maar waarom mag ik niet eens spelen ondanks premium pack?

Kan iemand me even uitleggen waarom melding van 31 oktober verschijnt en dat sommige vrienden nu al aan het spelen is...??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:12
MrDummy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:45:
Dat is vreemd.

Ik snap het even niks meer van.... ik lees 29 oktober dat het zou beginnen, maar waarom mag ik niet eens spelen ondanks premium pack?

Kan iemand me even uitleggen waarom melding van 31 oktober verschijnt en dat sommige vrienden nu al aan het spelen is...??????
dan heb je niet europese vrienden (of ze doen alsof via niet nader te noemen methoden). In europa komt hij donderdag uit, dus nog even geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seyaku
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-01 14:44
MrDummy schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:45:
Dat is vreemd.

한국은 좋은 나라입니다.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diondokter

diondokter

Dum spiro, spero

Dit wordt hier niet besproken, zie ook de topic warning/ TW

[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 29-10-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Qzar schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:47:
[...]

dan heb je niet europese vrienden (of ze doen alsof via niet nader te noemen methoden). In europa komt hij donderdag uit, dus nog even geduld
Het is Europese server nog wel *headbang* dus lijkt me sterk dat ze nu al mag draaien voor Amerikanen.... maar niet voor Europa.

Beetje krom he?
Ik lees inderdaad wat over dat Amerika alvast mag beginnen en Europa moet wat later.
Wel beetje rare maatregel, en beetje zinloos eigenlijk...
Origin is internet en dus kom je overal in... en dat zou normaal geen invloed hebben waar je ook bent...

Dus sommige players maken gebruik van omleidingen om nu al op de servers te kunnen spelen.
En als het zo makkelijk is om VPN omleiding te doen, dan maakt die USA - EU release verschil wel erg zinloos.... :) Kan men beter gewoon beide opengooien...

[ Voor 9% gewijzigd door MrDummy op 29-10-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 21-05-2024
MP trailer _/-\o_ _/-\o_

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Battlefield 4: Official Multiplayer Launch Trailer

HAHAHA dat stukje met die quad och och wat doet Dice het toch epic :p

[ Voor 29% gewijzigd door Msi92 op 29-10-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Speelt heerlijk, Gtx 670 (2gb) en i5 3350P 60 frames stabiel. V-sync aan alles op ultra. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:59
NielsEngelman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:58:
Speelt heerlijk, Gtx 670 (2gb) en i5 3350P 60 frames stabiel. V-sync aan alles op ultra. :) :)
op 800x600?
Zelfs ik haal geen stabiele 60FPS op 1080P op Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Msi92 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:58:
MP trailer _/-\o_ _/-\o_

[video]

HAHAHA dat stukje met die quad och och wat doet Dice het toch epic :p
Ik ging 'm ook juist delen.

En ligt het aan mij of hoor ik "The Noob" dan roepen van BFF? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
vinom schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:59:
[...]

op 800x600?
Zelfs ik haal geen stabiele 60FPS op 1080P op Ultra.
Nope 1080p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReRichard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-06-2020
NielsEngelman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:58:
bs. Doet hij op een 770 niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:01:
[...]

Ja dat is 'm haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Anoniem: 408317 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:01:
[...]

Jawel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Jup, inderdaad niet mogelijk. Of je hebt AA of Ambient Occlusion uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geniaal, ik wist dat mijn gehoor nog goed was ^^
Ik vind de launch trailer trouwens de beste trailer die Dice al gepost heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
vinom schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:03:
Jup, inderdaad niet mogelijk. Of je hebt AA of Ambient Occlusion uit staan.
Ik zal even kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
Anti Post High, MSAA 4x Voor de rest alles ultra VOF 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-06 08:56
Is er al een clan? Ik heb mij ingeschreven in dat document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
NielsEngelman schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:11:
Anti Post High, MSAA 4x Voor de rest alles ultra VOF 90.
En jij hebt een stabiele 60FPS? Test again :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
AMD Catalyst 13.11 beta 7 zorgt bij mij voor slechte performance en zwarte lijnen die over het scherm schieten. Iemand anders het probleem met deze zelfde drivers?

Overigens: dat hele kogels-kwijt-als-je-reload, verschilt dat per server of is dat standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 16:05
Uchiha1911 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:14:
Overigens: dat hele kogels-kwijt-als-je-reload, verschilt dat per server of is dat standaard?
In procon layer is er een optie 'force reload of whole mags'. Bij custom servers kan het dus verschillen, weet alleen niet hoe het bij Official servers zit.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyyy
vinom schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:12:
[...]

En jij hebt een stabiele 60FPS? Test again :P
Al tijdje gespeeld, nouja ik heb wel enorme drops heel soms naar 55 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:23
NoFearz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:11:
Is er al een clan? Ik heb mij ingeschreven in dat document.
http://www.bug-community.com/

Hier zitten redelijk wat mensen die hier ook posten, is grotendeels de oude Gotlike garde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
TecTo schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:38:
in het eggie ben je ook je ammo kwijt als je van clip verwissel. Of je moet kogel voor kogel bijladen. Gewoon je clip optimaal benutten.
Maar dit is dan ook een game hé ;)

Ik denk dat ze hierdoor nog meer willen stuwen richting teamplay, maar vrees ervoor dat dat het resultaat ervan gaat zijn... Herinner me nog goed genoeg uit BF3 dat je gewoon de "I Need Ammo!" kon blijven spammen zonder ooit ammo te krijgen en dan was het nog beter om dood te gaan of iemands kit op te pakken dan te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
JimDB schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:44:
[...]

Maar dit is dan ook een game hé ;)

Ik denk dat ze hierdoor nog meer willen stuwen richting teamplay, maar vrees ervoor dat dat het resultaat ervan gaat zijn... Herinner me nog goed genoeg uit BF3 dat je gewoon de "I Need Ammo!" kon blijven spammen zonder ooit ammo te krijgen en dan was het nog beter om dood te gaan of iemands kit op te pakken dan te wachten...
Misschien dat als je dan in een squad speelt je wel een support mee móét nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Voor diegenen die gepre-ordered hebben bij G2Play... ik heb net mijn key ontvangen terwijl ik gisteren nog een mail kreeg dat ze ze de 30e pas zouden gaan versturen.

Ter info!

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:49
reemprive schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:36:
Het verbaast mij eigenlijk hoe soepel het draait. Ik heb slechts een GTX 760 en een i5 2500k op 4,5ghz, maar ik haal op high ultra mix constant tussen de 80 en 100 fps.
Klinkt veelbelovend!
Ik speelde BF3 gewoon op High omdat het verschil nauwelijks te zien was tussen High en Ultra.

Iemand al een comparison video/screens High versus Ultra tegengekomen voor BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 08:37
Maps inladen duurt laaaang. Iemand hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
Asgaro schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:52:
[...]

Klinkt veelbelovend!
Ik speelde BF3 gewoon op High omdat het verschil nauwelijks te zien was tussen High en Ultra.

Iemand al een comparison video/screens High versus Ultra tegengekomen voor BF4?
YouTube: Battlefield 4 Graphics Comparison: Ultra, High, Medium, Low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
reemprive schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:36:
Het verbaast mij eigenlijk hoe soepel het draait. Ik heb slechts een GTX 760 en een i5 2500k op 4,5ghz, maar ik haal op high ultra mix constant tussen de 80 en 100 fps.
Wel CPU usage op een constante 80% :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Moet je voor opletten, youtube doet aan compressie ;)
Maar het verschil tussen high & ultra zal wel weer niet veel verschil zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 29-10-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

Er zat nogal verschil in het soepel draaien van BF3 SP versus MP, houden jullie hier rekening mee? MP is gewoon zwaarder.

Trouwens hoe zit het met de hitreg detection? Of is het moeilijk te achterhalen vanwege serverlags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruvansin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-05 18:33
Mijn Wehkamp.nl geeft als levertijd één week aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Anoniem: 348778 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:06:
Er zat nogal verschil in het soepel draaien van BF3 SP versus MP, houden jullie hier rekening mee? MP is gewoon zwaarder.

Trouwens hoe zit het met de hitreg detection? Of is het moeilijk te achterhalen vanwege serverlags?
MP loopt bij mij al veel beter dan de beta iig :)

Hitreg durf ik niks over te zeggen, doordat ik een ***** gebruik is m'n ping nogal hoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
ruvansin schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:07:
Mijn Wehkamp.nl geeft als levertijd één week aan :'(
Idem maar als je 'm wilt bestellen staat er ineens 2-3 dagen :S ik snap er geen reet meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
theburninglink schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:07:
[...]

MP loopt bij mij al veel beter dan de beta iig :)

Hitreg durf ik niks over te zeggen, doordat ik een ***** gebruik is m'n ping nogal hoog :P
Kun je gewoon uitzetten nadat origin gestart is :)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-06 22:07
Msi92 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:07:
[...]

Idem maar als je 'm wilt bestellen staat er ineens 2-3 dagen :S ik snap er geen reet meer van
Precies, wou het net posten. Zal wel gewoon de 31e op de mat liggen, bij BF3 zaten ze daar ook mee te klooien, stond er ook nog iets van levertijd 2 weken maar had 'm al in huis. Daggie of 2 extra lig ik ook niet wakker van, moet toch veel werken deze week.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Start game op, zet alles op ultra en 4xMSAA.
60+ fps. :D

By suckers, ga spelen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis echt dom voor woorden dat je bepaalde wapens via SP moet unlocken. Nu heeft het geen zin meer de Cracked SP te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Laatst online: 02-06 11:40

John Doos

ClaudZaque

Ga eens kijken of ik mn key al binnen heb.

Iemand hier dit het op de laptop speelt?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Anoniem: 348778 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:24:
Tis echt dom voor woorden dat je bepaalde wapens via SP moet unlocken. Nu heeft het geen zin meer de Cracked SP te spelen..
Voor welke wapens moet je de SP spelen?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:49
Basekid schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:06:
Ik zit er aan te denken om vrijdag gewoon vrij te nemen...
1 november is in België een verlofdag...
PC gaming master race Belgian resident master race. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
What's different with Battlefield 4 this time around is that a small array of weapons are locked away behind the game's single-player campaign. These include the M412 Rex, Shank, Machete, QBZ-95-1, P90, and M249, which will only unlock after you've played through the game's single-player campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 348778 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:24:
Raar he, dat je het spel moet kopen om te kunnen profiteren van bepaalde voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:34:
[...]

Raar he, dat je het spel moet kopen om te kunnen profiteren van bepaalde voordelen.
Als ik DICE was zou ik de SP unlocks van diegenen resetten die stiekem het spel eerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 348778 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:42:
[...]
Als ik DICE was zou ik de SP unlocks van diegenen resetten die stiekem het spel eerder spelen.
Kan die jaloezie even ergens anders geuit worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou eerste indruk.
Volgens mij was de beta de "gold" versie en is dit de beta.
Wat ze hebben gedaan met de hitreg, geen idee maar het lijkt bagger. :/

edit:
Oh en de idioot die willekeurig ammo of per magazijn of een magpool heeft gemaakt moet terug gestuurd worden naar school zodat hij nu wel leert denken. 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-10-2013 19:58 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tK0wnZ
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Die Railway map is bij mij helemaal bagger, alle gras textures flikkeren tussen zwart en de texture. Wordt er helemaal simpel van! :(

Ook hebben veel servers vervelende lag waarbij je ineens weer staat of richt waar je n halve seconde geledenwas of richtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daar is de eerste crash. Nou tot dusver is het camper hier, camper daar, random framedops terwijl mijn CPU niet eens de 80% haalt, settings omlaag helpen ook niet en ja nieuwste driver.

Dan zijn er ook al weer een paar die echt een level moeten gaan zoeken. Nu al level 20+ zijn is overduidelijk no life zelfs als je gisteren begon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DanielWW2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:08:
En daar is de eerste crash. Nou tot dusver is het camper hier, camper daar, random framedops terwijl mijn CPU niet eens de 80% haalt, settings omlaag helpen ook niet en ja nieuwste driver.

Dan zijn er ook al weer een paar die echt een level moeten gaan zoeken. Nu al level 20+ zijn is overduidelijk no life zelfs als je gisteren begon...
Heb je windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee en dat zou ook niet nodig moeten zijn omdat mijn CPU uit zijn neus loopt te vreten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DanielWW2 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:09:
[...]

Nee en dat zou ook niet nodig moeten zijn omdat mijn CPU uit zijn neus loopt te vreten...
BF4 is enorm optimized voor win8, daarom ben ik ook overgeschakel.
Maar het is inderdaad teleurstellend dat DICE erge issues heeft met win7...
Pagina: 1 ... 4 ... 149 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Wat willen we NIET zien:
- Klachten (crashes, hacks, x is overpowered, e.d.)
- Problemen/Crashes deze horen in:
* Voor de PC: [PC] Algemene BattleField 4 Problemen topic
* Voor de Console: [Console] Algemeen Battlefield 4 problemen topic.
- Hardware

Zulke reacties worden als offtopic en ongewenst beschouwd, inclusief consequenties.
Kom je dergelijke posts tegen? Maak dan een Topic Report en negeer.