Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:26:
[...]

IK trek er alles uit, de site lijkt mij steeds meer op een oplichtersbende.
Die opmerking snap ik niet? De link in mijn reactie gaat naar de statistieken van mijn account.
En voor de winst per week ik zou zeggen check de link, staat genoeg informatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:58:
[...]

Die opmerking snap ik niet? De link in mijn reactie gaat naar de statistieken van mijn account.
En voor de winst per week ik zou zeggen check de link, staat genoeg informatie....
Ik reageerde op je dat durf ik niet te zeggen ;) .

Overigens een vraag. Ik wil elke beursdag 2 cfd's kopen op het zelfde tijdstip met dezelfde stoploss.
Is er een broker die je dat automatisch laat doen?

[ Voor 17% gewijzigd door icecreamfarmer op 10-02-2014 09:07 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:05:
[...]

Ik reageerde op je dat durf ik niet te zeggen ;) .

Overigens een vraag. Ik wil elke beursdag 2 cfd's kopen op het zelfde tijdstip met dezelfde stoploss.
Is er een broker die je dat automatisch laat doen?
Ah dan is dat duidelijk :)

Voor zo ver ik weet ondersteund geen enkele broker dit, maar als de broker het Metatrader platform of elke ander platform heeft waarbij je kan scripten, kan je het zelf wel programmeren.
Heb zelf een keer zoiets gemaakt in MQL4, om tijstip x als voorwaarde y en z goed zijn open een trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:35:
[...]

Ah dan is dat duidelijk :)

Voor zo ver ik weet ondersteund geen enkele broker dit, maar als de broker het Metatrader platform of elke ander platform heeft waarbij je kan scripten, kan je het zelf wel programmeren.
Heb zelf een keer zoiets gemaakt in MQL4, om tijstip x als voorwaarde y en z goed zijn open een trade.
Scripten is mijn ding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Als in je kan het niet of je hebt er geen vertrouwen in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 10 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Als in je kan het niet of je hebt er geen vertrouwen in?
kan het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo hoe is jullie week verlopen? Bij mij was het de beste week ooit!

Ik heb deze week €77 verdiend en er staan nog twee trades open die bij elkaar in profit staan. Ik dacht dat ik in de laatste week van februari of eerste week van maart de €1000 zou bereiken, maar het lijkt er nu sterk op dat ik dit volgende week al ga halen, want ik heb nog maar €12,20 nodig om dit te bereiken :)
En dan heb ik mijn account verdubbeld binnen 4 maanden.

[ Voor 8% gewijzigd door FabiandJ op 14-02-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Volgens FXb heb ik maar liefst €125 verdient...
Je kan beter het aantal PIPS melden, dat is behoorlijk wat indrukwekkender. ;)

Deze week had heel veel potentie. Ik merk dat ik wat minder makkelijk trades open en ze ook sneller sluit als ik me er niet lekker bij voel. Waarschijnlijk omdat ik plan om op zeer korte termijn echt te gaan.

Daarbij denk ik dat ik het bij IG ga houden. In een e-mail beloven ze dat het echte platform net zoals het demo platform is op slippage na. Dat zou op het echte platform wel sterker aanwezig kunnen zijn...
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Mag je aannemen als je in 3 maanden je inzet verdrievoudigt, dat dat dan ook mag lukken op een echt account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Saturnus schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:03:
Volgens FXb heb ik maar liefst €125 verdient...
Je kan beter het aantal PIPS melden, dat is behoorlijk wat indrukwekkender. ;)
Prima, ik had 1069.66pips winst :p
Saturnus schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:03:
Daarbij denk ik dat ik het bij IG ga houden. In een e-mail beloven ze dat het echte platform net zoals het demo platform is op slippage na. Dat zou op het echte platform wel sterker aanwezig kunnen zijn...
Iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Mag je aannemen als je in 3 maanden je inzet verdrievoudigt, dat dat dan ook mag lukken op een echt account?
Als je dezelfde entry en exit strategieën gebruikt zou je een heel eind moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
FabiandJ schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:36:
[...]

Prima, ik had 1069.66pips winst :p
Dat is sick veel. Zou richting de 7 duizend euro gaan met mijn lotsize.
Waarom doe je dat eigenlijk niet?
[...]

Als je dezelfde entry en exit strategieën gebruikt zou je een heel eind moeten kunnen komen.
Dat is ook wat ik denk. Maar dan moet IG niet als een marketmaker/dealingdesk aan de knopjes gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Saturnus schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:49:
[...]

Dat is sick veel. Zou richting de 7 duizend euro gaan met mijn lotsize.
Waarom doe je dat eigenlijk niet?
Aangezien de signal service met een grid systeem werkt, kan het zijn dat je plotseling 10 of meer trades open hebt staan. Met mijn huidige lotsize van 0.01 heb ik dan in totaal 0.1 aan lotsize bij elkaar openstaan. Zet ik mijn lotsize op 0.1 en ik heb 10 trades heb ik in totaal 1.0 lotsize aan trades openstaan. Hiervoor moet eerst mijn account groeien om dit op te kunnen vangen voordat ik een margin call krijg.

Ik zit er om te denken als mijn balance ergens tussen €1250 en €1500 zit dat ik de lotsize op 0.02 ga zetten. Volgens mij als ik inderdaad een lotsize van 1.0 gebruikte kan ik gewoon de komma twee plekken naar rechts verplaatsen wat in zou houden dat ik €7709 winst zou hebben gehad :D :9~ En ik dit jaar €24069 verdiend zou hebben :X
Dat is ook wat ik denk. Maar dan moet IG niet als een marketmaker/dealingdesk aan de knopjes gaan draaien.
Ik weet zelf niet wat voor broker IG is, maar als ze een goeie zijn doen ze dit niet.

[ Voor 9% gewijzigd door FabiandJ op 16-02-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op zondag 16 februari 2014 @ 00:02:
[...]

Aangezien de signal service met een grid systeem werkt, kan het zijn dat je plotseling 10 of meer trades open hebt staan. Met mijn huidige lotsize van 0.01 heb ik dan in totaal 0.1 aan lotsize bij elkaar openstaan. Zet ik mijn lotsize op 0.1 en ik heb 10 trades heb ik in totaal 1.0 lotsize aan trades openstaan. Hiervoor moet eerst mijn account groeien om dit op te kunnen vangen voordat ik een margin call krijg.

Ik zit er om te denken als mijn balance ergens tussen €1250 en €1500 zit dat ik de lotsize op 0.02 ga zetten. Volgens mij als ik inderdaad een lotsize van 1.0 gebruikte kan ik gewoon de komma twee plekken naar rechts verplaatsen wat in zou houden dat ik €7709 winst zou hebben gehad :D :9~ En ik dit jaar €24069 verdiend zou hebben :X

[...]

Ik weet zelf niet wat voor broker IG is, maar als ze een goeie zijn doen ze dit niet.
Maar jij trade zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Nee ik trade niet handmatig, mijn Signal Service doet alles voor mij dus alles gaat automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:49:
[...]

Nee ik trade niet handmatig, mijn Signal Service doet alles voor mij dus alles gaat automatisch.
en hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Je gebruik het Metatrader platform plus een EA die ik laat connecten naar de Signal Service van een goede kennis. Zodra de EA bij die kennis van mij een trade start zal die het duursturen naar mij via de Signal Service. En wordt bij mij ook de trade gestart, en bij het sluiten werkt het precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:47:
[...]

Je gebruik het Metatrader platform plus een EA die ik laat connecten naar de Signal Service van een goede kennis. Zodra de EA bij die kennis van mij een trade start zal die het duursturen naar mij via de Signal Service. En wordt bij mij ook de trade gestart, en bij het sluiten werkt het precies hetzelfde.
En die kennis van jou trade dus.
En is daar goed in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:20:
[...]

En die kennis van jou trade dus.
En is daar goed in?
Die kennis, die heeft een EA ontwikkeld die hij deelt via zijn Signal Service en of die goed is... mwa vorige week via zijn Signal Service 1069.66pips winst gehad, lijkt me best oké :p

Dat is dus telkens het systeem wat ik van hem gebruik, wat je kan volgen via mijn Myfxbook: http://www.myfxbook.com/m...dstar-excelmarkets/773511

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:50:
[...]

Die kennis, die heeft een EA ontwikkeld die hij deelt via zijn Signal Service en of die goed is... mwa vorige week via zijn Signal Service 1069.66pips winst gehad, lijkt me best oké :p

Dat is dus telkens het systeem wat ik van hem gebruik, wat je kan volgen via mijn Myfxbook: http://www.myfxbook.com/m...dstar-excelmarkets/773511
Ok automated trading dus.
Ik ben niet zo van de logaritmes, heb je er veel geld op ingezet om het te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Ok automated trading dus.
Ik ben niet zo van de logaritmes, heb je er veel geld op ingezet om het te testen?
Ik heb €500 op mijn liveaccount gezet op 26 november 2013, en hier draait sindsdien ook het systeem op. En vandaag of morgen heb ik dit account verdubbeld het account staat nu op €997.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06
Kunnen "wij" ook aan die EA geraken of is dat een onderonsje tussen jou en die kennis? In het laatste geval voegt het bijzonder weinig toe hierover te posten. Resultaat is overigens indrukwekkend, zelfs met deze korte looptijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
DJTimo schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:51:
Kunnen "wij" ook aan die EA geraken of is dat een onderonsje tussen jou en die kennis? In het laatste geval voegt het bijzonder weinig toe hierover te posten. Resultaat is overigens indrukwekkend, zelfs met deze korte looptijd.
Voordat een reclame bericht begint te worden, wordt het denk ik toch tijd om wat dingen hier neer te zetten. Jullie kunnen de Signal Service ook gebruiken, maar er zijn maar een select aantal sloten beschikbaar. De eigenaar van de Signal Service wil niet dat duizenden mensen het gaan gebruiken.

Tevens moet er begonnen worden met een behoorlijk start kapitaal er zijn nog een paar sloten beschikbaar met een start kapitaal van 2500 dollar of euro. En daarna zijn er nog de smaakjes met een start kapitaal van 5000 dollar of euro en dan een flink stuk van 10k of meer.

Manier van membership is dat je een x percentage van je winst afstaat aan de eigenaar van de Signal Service, geen winst = niks voor de eigenaar van de Signal Service. En de hoogte van de percentage is afhankelijk van je start bedrag, en hoe hoger je balance op je account is gaat je percentage ook omlaag.

Ik zou zeggen voor meer informatie of als je interesse hebt stuur een PM, en laten we dat buiten dit topic houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:25

Zjemm

...

misschien kun je met die kennis een afspraak maken ala "inkoopactie"
jij bengt x aantal klanten in 1 keer aan bij die kennis. die voor die x aantal mensen een leuke aanbieding doet?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:32:
[...]

Voordat een reclame bericht begint te worden, wordt het denk ik toch tijd om wat dingen hier neer te zetten. Jullie kunnen de Signal Service ook gebruiken, maar er zijn maar een select aantal sloten beschikbaar. De eigenaar van de Signal Service wil niet dat duizenden mensen het gaan gebruiken.

Tevens moet er begonnen worden met een behoorlijk start kapitaal er zijn nog een paar sloten beschikbaar met een start kapitaal van 2500 dollar of euro. En daarna zijn er nog de smaakjes met een start kapitaal van 5000 dollar of euro en dan een flink stuk van 10k of meer.

Manier van membership is dat je een x percentage van je winst afstaat aan de eigenaar van de Signal Service, geen winst = niks voor de eigenaar van de Signal Service. En de hoogte van de percentage is afhankelijk van je start bedrag, en hoe hoger je balance op je account is gaat je percentage ook omlaag.

Ik zou zeggen voor meer informatie of als je interesse hebt stuur een PM, en laten we dat buiten dit topic houden.
Ok dat is mij iets te gortig. Ik zit eerder aan €500 te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06
FabiandJ schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:32:
Okay, thanks. Je hebt een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
1k zou ik kunnen ophoesten...maar dan is de kans groot dat ik niet meer handmatig aan de slag kan. En dat is een lastige keuze. Slapend, bijna gegarandeerd, geld verdienen klinkt erg interessant, maar ook saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Saturnus schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:00:
1k zou ik kunnen ophoesten...maar dan is de kans groot dat ik niet meer handmatig aan de slag kan. En dat is een lastige keuze. Slapend, bijna gegarandeerd, geld verdienen klinkt erg interessant, maar ook saai.
Dan gebruik je toch de winst die het je oplevert, om daar dan handmatig mee te gaan spelen :p
Even 2 a 3 maanden met een lotsize van 0.01 draaien dan staat je balance gok ik op €1300 om daarna deze te verhogen naar 0.02. Dan zit je in 3 maanden op de €2000 gok ik.

Ohja dinsdag heb ik een balance van €1000 bereikt 8)

[ Voor 20% gewijzigd door FabiandJ op 19-02-2014 22:51 ]

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:46:
[...]

Dan gebruik je toch de winst die het je oplevert, om daar dan handmatig mee te gaan spelen :p
Even 2 a 3 maanden met een lotsize van 0.01 draaien dan staat je balance gok ik op €1300 om daarna deze te verhogen naar 0.02. Dan zit je in 3 maanden op de €2000 gok ik.

Overigens nog 1 kleine vraag. Waarom zijn er maar beperkte kleine aantallen en moet het gelijk naar 2,5k?

• Zjemm

Zjemm

...

FabiandJ: ja jij bent ook met 500 begonnen toch? het zou wel cool zijn als die kennis iets voor ons kan betekenen met een wat lagere instap. zou je dat eens kunnen checken?

opensecure.nl

• Saturnus
  • Niet online
FabiandJ schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:46:
[...]

Ik sta er wel voor open. Is die deal als het ware all inc? Of moet ik zelf nog tools gaan coden?

• Zjemm

Zjemm

...

volgens mij alleen subscriben op een signal, maar de kleinere sloten waren toch al niet meer beschikbaar? met 500 instap zou ik het nog wel willen doen

opensecure.nl

• FabiandJ
  • Niet online
Even in één keer op een aantal vragen reageren :)
icecreamfarmer schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:26:
[...]

Overigens nog 1 kleine vraag. Waarom zijn er maar beperkte kleine aantallen en moet het gelijk naar 2,5k?
Mijn kennis wilt niet dat straks duizenden mensen het gaan gebruiken, zal bij enkele tientallen blijven.
Zjemm schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:38:
FabiandJ: ja jij bent ook met 500 begonnen toch? het zou wel cool zijn als die kennis iets voor ons kan betekenen met een wat lagere instap. zou je dat eens kunnen checken?
En het hoeft geen €2500 te zijn als start bedrag, ik heb eens overlegt met mijn kennis is die zou akkoord gaan met het volgende, zolang ze natuurlijk beschikbaar zijn:
€1000 start deposit
€100 startup fee

40% winstdeling, dus heb je winst behaald moet 40% hiervan naar mijn kennis.
Zodra je een balance van €2000 bereikt hebt zal de winstdeling zakken naar 35%.

De €100 startup fee doet die omdat zoals je bij mijn account ziet, het echt werkt en hij wilt gewoon weten dat diegene die het gaat gebruiken er serieus mee om gaat.

De manier van de winstdeling overmaken zal als volgt gaan, je zult een Myfxbook account moeten aanmaken en je account hierop moeten koppelen of je zou hem ook jou investor password kunnen geven dan kan hij zelf kijken (zonder dat die een trade kan stoppen/starten dit is read-only). Mijn kennis kijkt elke maand wat je aan profit behaald hebt, haalt hier 40% uit en je krijgt een email hoe je het kan overmaken (Paypal, BankWire of doormiddel van Skrill soort van iDeal is dit).
Saturnus schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Ik sta er wel voor open. Is die deal als het ware all inc? Of moet ik zelf nog tools gaan coden?
Hierboven zullen al een paar vragen van je beantwoord worden, maar een aanvulling op je vragen jij hoeft niks te coden. Je krijgt een bestand aangeleverd met hier alle benodigdheden in je past de eigenschappen aan van de EA, namelijk een code die gekoppeld wordt aan jou accountnummer van je broker en je bent klaar.

Starten met €500 zal die niet doen, €1000 is het laagste.

• Monga
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 22:38
Als die signal service zo goed werkt hoeft hij toch niet al die moeite te doen om maandelijks bij iedereen te controleren wat de winst is etc? Dan is hij toch in no time zelf miljonair met een beetje inleg en hoeft hij niet meer op deze manier te werken voor zijn geld?

Dream on, als het te mooi klinkt om waar te zijn....

• FabiandJ
  • Niet online
Monga schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:52:
Als die signal service zo goed werkt hoeft hij toch niet al die moeite te doen om maandelijks bij iedereen te controleren wat de winst is etc? Dan is hij toch in no time zelf miljonair met een beetje inleg en hoeft hij niet meer op deze manier te werken voor zijn geld?

Daar is het PAMM principe voor ontwikkeld, maar dan moet hij de master wachtwoorden krijgen en dat wilt die niet.

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Monga schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:52:

Mee eens en je kunt het geld ook snel verliezen.
Maar er zal veel tijd in de ea gestoken zijn en dat wil hij niet voor niets weggeven.

Overigens vind ik 1000 eypo te veel want het blijft een soort van gokken. En ik wil niet zoveel geld op zulke high risk zetten. Zeker niet na dat Etoro verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 20-02-2014 17:59 ]

• Zjemm

Zjemm

...

Ja ik zou het juist andersom doen, Laat een beperkt aantal mensen instappen met een lager bedrag dan 1000 euro. vraag niet te veel van de winst in het begin, maar bouw dat op naar mate de tijd verstrijkt en de trades succesvol zijn.

maar ja ieder heeft zo zijn voorkeur nartuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Zjemm op 20-02-2014 19:24 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Misschien een domme vraag die ik niet snel beantwoord zie.
Stel de koers van iets is 100, IG biedt aan koop 102, verkoop 98. Is dat dan al de spread of komt die van 2pips er nog eens bovenop? (Dus koop kost mij uiteindelijk 104).

Daarmee samenhangend als ik een SL instel met 10 punten verschil wordt die 10 punten dan van de koers gepakt of van de koers + spread?
Dus koop 104 wordt 10 pips verschil dan de SL 94 of 92?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 16:41
icecreamfarmer schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:09:
Misschien een domme vraag die ik niet snel beantwoord zie.
Stel de koers van iets is 100, IG biedt aan koop 102, verkoop 98. Is dat dan al de spread of komt die van 2pips er nog eens bovenop? (Dus koop kost mij uiteindelijk 104).

Daarmee samenhangend als ik een SL instel met 10 punten verschil wordt die 10 punten dan van de koers gepakt of van de koers + spread?
Dus koop 104 wordt 10 pips verschil dan de SL 94 of 92?
De spread in dit geval is 4.

Wat betreft je SL, daar ben ik niet helemaal zeker van, maar ik zou denken van 88 (verkoop 98 - 10). Je moet immers weer verkopen voor 98.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Gewoon even een demo account aanmaken, dan weet je het tweede punt zo. Als ik het hier zo lees weet ik het ook niet, maar ik ben al maanden bezig zonder dat ik deze theoretische informatie nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Spread is het verschil tussen de Bid en Ask price.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Saturnus schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 21:11:
Gewoon even een demo account aanmaken, dan weet je het tweede punt zo. Als ik het hier zo lees weet ik het ook niet, maar ik ben al maanden bezig zonder dat ik deze theoretische informatie nodig heb.
Dat werkt niet fluctueert te veel. Dat heb ik namelijk al geprobeerd.
De reden dat het voor mij wel nodig is omdat ik met erg strakke SL wil gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Let wel op dat met een hele strakke SL je deze sneller zal raken.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:34:
[...]

Dat werkt niet fluctueert te veel. Dat heb ik namelijk al geprobeerd.
De reden dat het voor mij wel nodig is omdat ik met erg strakke SL wil gaan werken.
Waar stel je de s/l dan op punten in? Een script ofzo? Standaard doe je dat in MetaTrader 4 met een absoluut getal. Als het om t/s gaat, dat treedt pas in werking nadat je het verlies door spread hebt weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zjemm schreef op zondag 23 februari 2014 @ 08:36:
Let wel op dat met een hele strakke SL je deze sneller zal raken.
weet ik, ik wil maar een verschil van iets van 3 pips. Ik koop steeds tegelijkertijd een koop en verkoop.
Een aantal dagen zal hij idd de stoploss van beide raken de andere keren niet en dan is er per trade gemiddeld een groei van 100 pips.

Volgens mijn backtrack levert dat na een maand al geld op maar het is voor het optimalisatiepunt wil belangrijk te weten of de spread ook bij de SL meegeteld wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door icecreamfarmer op 23-02-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Dus als ik je goed begrijp open je twee orders met strakke SL. Een buy en een sell. Een va de twee raakt snel de SL de ander gaat mee met de koers. Op zich aardig bedacht geen idee of het lekker werkt

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Zjemm schreef op zondag 23 februari 2014 @ 13:33:
Dus als ik je goed begrijp open je twee orders met strakke SL. Een buy en een sell. Een va de twee raakt snel de SL de ander gaat mee met de koers. Op zich aardig bedacht geen idee of het lekker werkt
Als het een echt bruikbare methode zou zijn, zouden meer (en grotere) traders er allang gebruik van maken, het idee is de eenvoud zelve (en in velerlei variaties bekend bij andersoortige transacties).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Freee!! schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:15:
[...]

Als het een echt bruikbare methode zou zijn, zouden meer (en grotere) traders er allang gebruik van maken, het idee is de eenvoud zelve (en in velerlei variaties bekend bij andersoortige transacties).
Ik snap je scepsis, en geloofde het zelf ook niet omdat het voor mij ook te simpel overkomt.
Ik heb het gebacktracked met koersen vanaf 20-8-2012.
Ik zou graag langer willen maar daar krijg de cijfers niet (in een werkbaar) formaat gevonden. De day high and low zijn moeilijk te vinden.

Verder heb ik het 2 weken geprobeerd met een demo account van ig en daar werkte het ook bij. Echter voor de juiste optimalisatie van de sl moet ik wel precies weten hoe die bepaald wordt.

Tijdens die periode kwam ik er wel achter dat ik het automatisch moet doen omdat ik niet elke dag om klokslag 1430 de tijd heb om de koersen in te kopen. In de backtrack tijd heeft het langste verlies 8 werkdagen geduurd. Het komt relatief vaak voor dat de markt in 1 keer de richting voor de rest van de dag bepaald en dan pak je zo maar een paar 100 pips winst op een dag die alle andere dagen van 5 pips verlies goedmaakt. Maar dan moet je wel de discipline hebben om elke dag in te zetten.

Ik zal de excel sheet op verzoek weleens uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Ik ben wel benieuwd naar hoe je dat precies op wilt zetten.

Wellicht is het automatiseren ervan nog wel te doen on mt4

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zjemm schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:07:
Ik ben wel benieuwd naar hoe je dat precies op wilt zetten.

Wellicht is het automatiseren ervan nog wel te doen on mt4
Ik gok het ook. Wel apart dat je overal werkende orders kunt instellen op punten maar niet op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Op tijd moet dat zeker wel kunnen.
Heb een tijdje een EA getest die elke woensdag om 15:00 uur een order opent en een uur later weer sluit

kan je die excel sharen? link/dm/mail?
wellicht kunnen we het hier samen met een aantal mensen voor elkaar krijgen en testen in een demo

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zjemm schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:15:
Heb een tijdje een EA getest die elke woensdag om 15:00 uur een order opent en een uur later weer sluit

wellicht kunnen we het hier samen met een aantal mensen voor elkaar krijgen en testen in een demo
Maar gebruik van EA kost extra.

Ik zal hem thuis eens uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zjemm schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:15:

http://www.sendspace.com/file/k5i82j

Hierbij het bestand.
Het model is vrij dynamisch. SL stel je per kant in in euro's per contract komt 1 pip met €10 overeen.
Schiet er maar eens op want voor mijn gevoel kan het ook niet kloppen.

[ Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 24-02-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb al een EA die werkt op basis van tijd, maar voor de zekerheid moet ik even de precieze rules weten.

Als ik het goed heb, zodra de beurs in New York open gaat om 8:30 hun tijd 14:30 onze tijd, moet er zowel een BUY als een SELL gedaan worden met beide een SL van bijvoorbeeld 15 pips.
Maar wat is de exit strategie? Oke zodra die de SL raakt, maar wat als die dat niet doet?

Aan het einde van de dag/week/tijdstip/bepaald aantal pips?

Kan iemand de koers voor mij opzoeken van de Wall Street.

[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 24-02-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:24:
Ik heb al een EA die werkt op basis van tijd, maar voor de zekerheid moet ik even de precieze rules weten.

Als ik het goed heb, zodra de beurs in New York open gaat om 8:30 hun tijd 14:30 onze tijd, moet er zowel een BUY als een SELL gedaan worden met beide een SL van bijvoorbeeld 15 pips.
Maar wat is de exit strategie? Oke zodra die de SL raakt, maar wat als die dat niet doet?

Aan het einde van de dag/week/tijdstip/bepaald aantal pips?

Kan iemand de koers voor mij opzoeken van de Wall Street.
sluiten bij sluiting wallstreet.
Geen overnight transacties.
Afkorting wallstreet is dj30
http://finance.yahoo.com/q/cp?s=%5EDJI

[ Voor 4% gewijzigd door icecreamfarmer op 24-02-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:27:
[...]

sluiten bij sluiting wallstreet.
Geen overnight transacties.
Afkorting wallstreet is dj30
http://finance.yahoo.com/q/cp?s=%5EDJI
Ah gewoon de Dow Jones ;)
Dus altijd om 8:30 New York tijd starten en om 17:00 New York sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:43:
[...]

Ah gewoon de Dow Jones ;)
Dus altijd om 8:30 New York tijd starten en om 17:00 New York sluiten.
yep, het is niet zo moeilijk om handmatig te doen. Maar je moet er wel aan denken.
Het zijn trouwens cfd contracten. Het liefste denk ik de mini variant omdat die met $2 per pip werken en je zodoende tegen geringere kosten kunt testen.

Heb wel eens een avond met ninjatrader lopen te stoeien maar dat krijg ik niet werkend. Plus moet dan de desktop de heledag aanstaan.

[ Voor 32% gewijzigd door icecreamfarmer op 24-02-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

icecreamfarmer: bedankt voor je excel file.

Samengevat wil je:
- elke dag 2 trades openen om 8:30 NY tijd (14:30 NL tijd)
- een buy en een sell trade van dezelfde chart met op beide transacties een SL met redelijk strakke SL.
- je exit methode is ook weer op tijd gebaseerd, sluiting om 17:00 uur NY tijd.
- Je gebruikt hiervoor de wallstreet chart (us30 of DJ30?)

Kan dit ook op andere markten of moet dit wallstreet zijn?
en maakt de tijdgrafiek nog uit?

uit je excel lijst haalt ik dat je over het geheel winst maakt.
kijk je per dag dan heb je er zo een paar dagen achter elkaar verlies op zitten.

stel je hebt dat verlies in het begin dan kun je je account dus leeg pompen voordat je winst maakt. heb ik dat goed gezien?

[ Voor 25% gewijzigd door Zjemm op 24-02-2014 20:07 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Eigenlijk heb ik de EA al af, alleen hij wilt op dit moment niet twee orders tegelijk openen, dus het is nu of een BUY of een SELL dit moet ik even zien te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Fabiandj,

wil je de code delen? dan kunnen we meedenken

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zjemm schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:56:
icecreamfarmer: bedankt voor je excel file.

Samengevat wil je:
- elke dag 2 trades openen om 8:30 NY tijd (14:30 NL tijd)
- een buy en een sell trade van dezelfde chart met op beide transacties een SL met redelijk strakke SL.
- je exit methode is ook weer op tijd gebaseerd, sluiting om 17:00 uur NY tijd.
- Je gebruikt hiervoor de wallstreet chart (us30 of DJ30?)

Kan dit ook op andere markten of moet dit wallstreet zijn?
en maakt de tijdgrafiek nog uit?
ja
ja (als je de excel ziet ligt de winst optimalisatie op rond de 3 en 5 pips.
ja of SL
Ik heb het getracked met DJ30 cash. Die is meer liquide dan aex ook zijn er grotere pip sprongen. Dus het liefste wel.

Wat bedoel je met tijdgrafiek?

Overigens ben ik wel benieuwd naar de andere markten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:07:
Eigenlijk heb ik de EA al af, alleen hij wilt op dit moment niet twee orders tegelijk openen, dus het is nu of een BUY of een SELL dit moet ik even zien te fixen.
En snel achter elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zjemm schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:08:
Fabiandj,

wil je de code delen? dan kunnen we meedenken
Hier is de code, en graag binnen hier houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:10:
[...]

Hier is de code, en graag binnen hier houden ;)
Waarmee kan ik dat bestand openen?
Overigens stel ik wel voor het geheel eens te testen voor er echt geld op in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:13:
[...]

Waarmee kan ik dat bestand openen?
Overigens stel ik wel voor het geheel eens te testen voor er echt geld op in te zetten.
Je kan het openen met Metaeditor, dit zit altijd bij het MetaTrader platform in begrepen. En ja zodra het werkt moeten we het een tijdje forward testen.

[ Voor 8% gewijzigd door FabiandJ op 24-02-2014 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:14:
[...]

Je kan het openen met Metaeditor, dit zit altijd bij het MetaTrader platform in begrepen. En ja zodra het werkt moeten we het een tijdje forward testen.
Dat heb ik allemaal nog niet. Is daar een gratis versie van te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

metatrader kan je gewoon gratis downloaden.
vanuit meta trader kun je ook demo accounts openen.

je kan ook metatrader van bijvoorbeeld IG of excelmarkets downloaden, dan staan alle server instellingen meteen goed.

daarbij zit ook de metaeditor.

@fabiandj: dat heb je vast met wat knip en plak werk in elkaar gezet of niet? anders ben je wel verekte snel :)

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:18:
[...]

Dat heb ik allemaal nog niet. Is daar een gratis versie van te vinden?
Maar even de installer geupload die ik gebruik om de EA te gaan testen.

Downloaden kan hier.
Zjemm schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:24:

je kan ook metatrader van bijvoorbeeld IG of excelmarkets downloaden, dan staan alle server instellingen meteen goed.

@fabiandj: dat heb je vast met wat knip en plak werk in elkaar gezet of niet? anders ben je wel verekte snel :)
Ik had al EA's die werkten op basis van tijdstippen, dus was een kwestie van snel wat editen.

[ Voor 45% gewijzigd door FabiandJ op 24-02-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:24:
[...]

Maar even de installer geupload die ik gebruik om de EA te gaan testen.

Downloaden kan hier.

[...]

Ik had al EA's die werkten op basis van tijdstippen, dus was een kwestie van snel wat editen.
Mijn god daar komt wat code bij kijken.
Ik had verwacht dat het wat makkelijker zou moeten kunnen omdat het enige criterium tijd is. :P

Overigens ben ik ook benieuwd naar de invloed van het inzetten van een trailing loss ipv een vaste waarde.

[ Voor 9% gewijzigd door icecreamfarmer op 24-02-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zjemm schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:24:

Voor ig heb ik een account maar kan dat ook met fake geld?
Want het lijkt mij sterk dat ze het ook voor demo accounts toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:41:
[...]

Voor ig heb ik een account maar kan dat ook met fake geld?
Want het lijkt mij sterk dat ze het ook voor demo accounts toelaten.
Je kan zonder problemen demo accounts aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:44:
[...]

Je kan zonder problemen demo accounts aanmaken :)
Ook mee traden dmv metatrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Mooi zal er eens naar kijken wanneer het hele gebeuren af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

installatie is zo gepiept hoor :)
en de EA zet je in de expert folder (daarna even MT4 herstarten)
en je kan hem binnen MT4 naar een grafiek slepen om hem te activeren

ik zal de EA van Fabian ook even testen, alleen ben ik wel benieuwd wat nog openstaande puntjes zijn van de EA, dan kan ik daar ook even op letten.

Het is inderdaad veel code, zeker als ik het vergelijk met bijvoorbeeld:
http://www.earnforex.com/...ednesday-aud-jpy-strategy

ook een op tijd gebaseerde EA

[ Voor 21% gewijzigd door Zjemm op 24-02-2014 21:16 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ik bedoelde meer wanneer de EA af is. Het mooiste zou zijn als ik dit werkend krijg op mijn werk-pc dan hoeft mijn eigen pc niet constant aan te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

aha, ik heb daarvoor een VM op mijn thuis server draaien, die staat toch al altijd aan. dus de VM met MT4 ook :)

kan me voorstellen dat ze het op je werk niet leuk vinden dat je de hele dag MT4 hebt draaien :) misschien komt het zelfs niet door de proxy/firewall. maar wellicht ben jij op je werk daarin wat flexibeler

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Zjemm schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:20:
aha, ik heb daarvoor een VM op mijn thuis server draaien, die staat toch al altijd aan. dus de VM met MT4 ook :)

kan me voorstellen dat ze het op je werk niet leuk vinden dat je de hele dag MT4 hebt draaien :) misschien komt het zelfs niet door de proxy/firewall. maar wellicht ben jij op je werk daarin wat flexibeler
Oh no, wij draaien eigenlijk alles via citrix. Heb alleen een pc omdat citrix onbruikbaar is met grote plaatjes, complexe excelsheets en acad tekeningen.

Daar kan ik trouwens niets op installeren.

Wat bedoel je trouwens slepen naar een grafiek? Doet hij dan een backtrack test?
Ik zou het wel tof vinden als je je bevindingen hier of via een pm groep post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

vanuit je lijst met EA's kun je deze EA naar een grafiek slepen om hem te activeren.

overigens doet de EA van FabianDJ nu nog niets.

@ fabian: heb jij nog aanpassingen gemaakt?
ik zal binnenkort ook even tijd vrij maken om me in de code te verdiepen.

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zjemm schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:11:
vanuit je lijst met EA's kun je deze EA naar een grafiek slepen om hem te activeren.

overigens doet de EA van FabianDJ nu nog niets.

@ fabian: heb jij nog aanpassingen gemaakt?
ik zal binnenkort ook even tijd vrij maken om me in de code te verdiepen.
Ik heb nog geen aanpassingen gemaakt, en het klopt dat die nu nog niks doet want Wall Street is nog dicht ;) Om 14:30 zou die een trade moeten openen, helaas is dit een enkele BUY/SELL wat er twee zouden moeten zijn namelijk BUY & SELL. Maar dit is ook precies de bug die er in zit :p
---------------------------------
Edit:
Bug is gefixed :) Je kan de nieuwe versie hier downloaden.

Als je offline gaat testen moet je even de settings aanpassen en UseManualTZ_Shift op true zetten.
Verder kan je alles veranderen aan settings behalve deze:
NY_StartTime=00:00
NY_TradeTime=08:30
NY_CloseTime=17:00

[ Voor 21% gewijzigd door FabiandJ op 25-02-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

heb je ook de MQL file? op de een of andere manier opend MT4 de ex4 file niet

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zjemm schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:58:
heb je ook de MQL file? op de een of andere manier opend MT4 de ex4 file niet
Dit is de gecompilde versie file in de experts map zetten, mogelijk moet je MetaTrader stoppen en starten om hem te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

hmmm de locatie waar die hem vandaan haalt was weer veranderd. nu moest ik hem ergens in een user dir plaatsen local/roaming/enz......

hij staat er nu wel tussen, we zullen zien wat die gaat doen

[ Voor 19% gewijzigd door Zjemm op 25-02-2014 19:41 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Vandaag maar eens begonnen om te verdiepen in forex. Jaren geleden deed ik wel al wat in aandelen, maar nu heb ik een paar weken het wat rustiger qua werk, en ben hier maar eens in gedoken.

Ik vind het allemaal wel wat schimmig, veel mensen op fora hebben dubbele agenda´s, en vertrouw ik niet helemaal. Ik heb me aangemeld voor een demo account op plus500, en getraded met max 3K, wat ik evt ook zou willen besteden aan deze hobby. En moet zeggen, dat ging helemaal niet slect. Best leuk om weer naar die schermen te kijken. Wat me wel ontzettend tegenviel van plus500, is dat het systeem langzaam is. Heeft iemand een -goede- tip voor een dergelijk systeem van een ander? En dan zonder affiliate link aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zjemm schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:41:
hmmm de locatie waar die hem vandaan haalt was weer veranderd. nu moest ik hem ergens in een user dir plaatsen local/roaming/enz......

hij staat er nu wel tussen, we zullen zien wat die gaat doen
Dan had je eerst nog een Metatrader versie in de 5xx serie, sinds de 6xx serie is dit veranderd naar wat je nu hebt.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:19:
Hallo,
Vandaag maar eens begonnen om te verdiepen in forex. Jaren geleden deed ik wel al wat in aandelen, maar nu heb ik een paar weken het wat rustiger qua werk, en ben hier maar eens in gedoken.

Ik vind het allemaal wel wat schimmig, veel mensen op fora hebben dubbele agenda´s, en vertrouw ik niet helemaal. Ik heb me aangemeld voor een demo account op plus500, en getraded met max 3K, wat ik evt ook zou willen besteden aan deze hobby. En moet zeggen, dat ging helemaal niet slect. Best leuk om weer naar die schermen te kijken. Wat me wel ontzettend tegenviel van plus500, is dat het systeem langzaam is. Heeft iemand een -goede- tip voor een dergelijk systeem van een ander? En dan zonder affiliate link aub :)
Welkom, ik zit bij de broker ExcelMarkets en vind ik persoonlijk erg goed.

Ik heb trouwens nog een bug gevonden in de EA, hopelijk krijg ik deze snel opgelost.

[ Voor 21% gewijzigd door FabiandJ op 26-02-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Fabian, hij heeft bij mij geen trade geopend, wellicht kloppen mijn tijdsinstellingen nog niet. Heb hem actief op de IG demo

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zjemm schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:28:
Fabian, hij heeft bij mij geen trade geopend, wellicht kloppen mijn tijdsinstellingen nog niet. Heb hem actief op de IG demo
Dat zou kunnen, heb je een link voor mij naar de Metatrader van IG zonder dat ik me hoef aan te melden bij hun?

• Zjemm

Zjemm

...

nee sorry, ik heb gewoon vanuit de standaard MT4 meteen ingelogd op IG
hetzelfde doe ik ook voor die van excelmarkets

als ik nu in het overzicht kijk van de EA:

NY Time: 02:30
Local Time: 08:30
Broker Time: 07:30
next Entry: 14:30
time to next entry: 6:59

[ Voor 38% gewijzigd door Zjemm op 27-02-2014 08:31 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Zojuist gebeurde iets interessants. Een slippage omhoog van 50 pips op EUR/USD door nieuws. Ik gokte op een daling en had een hele strakke s/l, namelijk 4 pips. Dat werkte dus niet, met een aanzienlijk verlies als gevolg. Dit was op een demo server. Na mailen en bellen met IG eerder deze maand begreep ik dat dit op een echte server nog erger is omdat die directer reageert. Zonder afvlakking/tijd voor de s/l om te activeren als het ware. Klopt dit?

Wel handig te weten want ik sta op het punt om real te gaan en heb dit in 10 maanden nog niet meegemaakt. Hopelijk een incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Saturnus schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:41:
Zojuist gebeurde iets interessants. Een slippage omhoog van 50 pips op EUR/USD door nieuws. Ik gokte op een daling en had een hele strakke s/l, namelijk 4 pips. Dat werkte dus niet, met een aanzienlijk verlies als gevolg. Dit was op een demo server. Na mailen en bellen met IG eerder deze maand begreep ik dat dit op een echte server nog erger is omdat die directer reageert. Zonder afvlakking/tijd voor de s/l om te activeren als het ware. Klopt dit?

Wel handig te weten want ik sta op het punt om real te gaan en heb dit in 10 maanden nog niet meegemaakt. Hopelijk een incident.
Kan voor komen. Overigens kun je je daar tegen "verzekeren"door een guarenteed stoploss te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zjemm schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:24:
nee sorry, ik heb gewoon vanuit de standaard MT4 meteen ingelogd op IG
hetzelfde doe ik ook voor die van excelmarkets

als ik nu in het overzicht kijk van de EA:

NY Time: 02:30
Local Time: 08:30
Broker Time: 07:30
next Entry: 14:30
time to next entry: 6:59
Hmm de tijden lijken te kloppen, zeker weten dat je de instellingen in Metatrader goed hebt staan dat de EA wel mag trader?

Voor mij was het een mooie maand met een nieuw record, €192 in de plus erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Ja alles staat gewoon aan. Andere EA's doen het wel gewoon

Heb je al resultaat met deze Ea?

[ Voor 23% gewijzigd door Zjemm op 01-03-2014 09:23 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zjemm schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:22:
Ja alles staat gewoon aan. Andere EA's doen het wel gewoon

Heb je al resultaat met deze Ea?
Nee, nog geen resultaat komt ook omdat er nog een bug in zit, van de twee trades die openstaan wilt die met bepaalde settings er maar één afsluiten terwijl dat er twee moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

FabiandJ schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:31:
[...]

Nee, nog geen resultaat komt ook omdat er nog een bug in zit, van de twee trades die openstaan wilt die met bepaalde settings er maar één afsluiten terwijl dat er twee moeten zijn.
Als het goed is raakt 1 de stoploss dus hoeft hij er maar 1 te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:03:
[...]

Als het goed is raakt 1 de stoploss dus hoeft hij er maar 1 te sluiten.
Klopt, maar ik ben ook aan het kijken wat er gebeurd als je geen SL gebruikt en het met de TrailingStop laat werken. Voor zo ver ik snel kon kijken, kwam de koers namelijk altijd weer terug. Ik ben gewoon aan het kijken wat eruit te halen is en heel toevallig kwam ik tegen deze bug tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Ik gok dat we op winst staan na vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm

Zjemm

...

Ik heb hem niet draaien omdat hij niet werkt bij mij helaas. Snap het denk ik niet helemaal

[ Voor 34% gewijzigd door Zjemm op 03-03-2014 21:42 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 16:41
Iemand enig idee wat er zojuist gebeurde met de XAU/USD? De koers is ongeveer een uur lang stil geweest. Ik heb het bij diverse brokers gechecked, en bij allen lag het stil.
Na een uurtje kwam er weer leven in, en toen was er een gap van 69 ?

[ Voor 13% gewijzigd door Remco op 04-03-2014 00:06 ]

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Remco schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:06:
Iemand enig idee wat er zojuist gebeurde met de XAU/USD? De koers is ongeveer een uur lang stil geweest. Ik heb het bij diverse brokers gechecked, en bij allen lag het stil.
Na een uurtje kwam er weer leven in, en toen was er een gap van 69 ?
Tussen 23:00 en 0:00 is XAUUSD gesloten vanwege de weinig hoeveelheid aan activiteit, en vlak voor en erna is de spread altijd hoger.

Die EA voor de Dow Jones heb ik nog niet draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 04-03-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Plus500 zegt dat ik niet met echt geld mag handelen vanwege te weinig ervaring.
Iemand enig idee hoeveel ervaring je moet hebben om met echt geld te kunnen gaan?
Ik heb nu een paar weken ervaring met de demo van Plus500.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Vragen ze dat letterlijk of is het een keuzeveld bij je aanmelding?

6 tot 12 maanden is mijn mening. Ik zit nu in de 10e maand en ben wel blij dat ik nog even gewacht heb, er gebeuren gekke dingen de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Dat is een keuzeveld bij je aanmelding.
Er kunnen gekke dingen gebeuren (bijv. bij nieuwsberichten), echter zit er een systeem in die forexkoersen en volgens mij kan ik voldoende winst maken, en als dat niet zo is valt er weinig te verliezen.

edit - Vandaag ging het niet zo goed, toch maar een paar maandjes wachten denk ik....

[ Voor 15% gewijzigd door Salvatron op 05-03-2014 02:34 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste