Even in één keer op een aantal vragen reageren

Mijn kennis wilt niet dat straks duizenden mensen het gaan gebruiken, zal bij enkele tientallen blijven.
En het hoeft geen €2500 te zijn als start bedrag, ik heb eens overlegt met mijn kennis is die zou akkoord gaan met het volgende, zolang ze natuurlijk beschikbaar zijn:
€1000 start deposit
€100 startup fee
40% winstdeling, dus heb je winst behaald moet 40% hiervan naar mijn kennis.
Zodra je een balance van €2000 bereikt hebt zal de winstdeling zakken naar 35%.
De €100 startup fee doet die omdat zoals je bij mijn account ziet, het echt werkt en hij wilt gewoon weten dat diegene die het gaat gebruiken er serieus mee om gaat.
De manier van de winstdeling overmaken zal als volgt gaan, je zult een Myfxbook account moeten aanmaken en je account hierop moeten koppelen of je zou hem ook jou investor password kunnen geven dan kan hij zelf kijken (zonder dat die een trade kan stoppen/starten dit is read-only). Mijn kennis kijkt elke maand wat je aan profit behaald hebt, haalt hier 40% uit en je krijgt een email hoe je het kan overmaken (Paypal, BankWire of doormiddel van Skrill soort van iDeal is dit).
Hierboven zullen al een paar vragen van je beantwoord worden, maar een aanvulling op je vragen jij hoeft niks te coden. Je krijgt een bestand aangeleverd met hier alle benodigdheden in je past de eigenschappen aan van de EA, namelijk een code die gekoppeld wordt aan jou accountnummer van je broker en je bent klaar.
Starten met €500 zal die niet doen, €1000 is het laagste.