Voor zo ver ik weet werkt het inderdaad alleen als je trade in profit is.Saturnus schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:30:
Toen ik het met een andere trade weer probeerde viel het mij op dat hij in het positieve inderdaad wel begon te werken. Dus je weet dat 100% zeker? Het leek mij namelijk logisch dat je trailing stop ook kon gebruiken voor bijvoorbeeld een trade die op -800 euro staat en begint te klimmen, maar bijvoorbeeld bij -200 toch terug begint te dalen vroegtijdig sluit.
Dat markets.com account met 50 gratis euro...moest je daarvoor een storting doen die je weer ongedaan hebt gemaakt?
Nope, heb ik niks voor hoeven storten dit heb ik gedaan hiervoor: http://www.forexinfo.nl/markets-no-deposit-bonusSaturnus schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:42:
Dat markets.com account met 50 gratis euro...moest je daarvoor een storting doen die je weer ongedaan hebt gemaakt?
Ik heb ook aangemeld. Account werkt nog niet, mail gestuurd. En ik moet nog fixen dat ik mijn demo setup (addons enz) kan gebruiken...in de 'generic' MT4 dus...server files kopiëren lijkt deze keer niet te werken.

Ik weet niet of je iets van een EA of zo wilt gebruiken, maar standaard staat dit gedisabled, even de live chat openen en vragen of ze dat eraf kunnen halen, binnen 3 dagen is dit dan gefixed.Saturnus schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:53:
Ik heb ook aangemeld. Account werkt nog niet, mail gestuurd. En ik moet nog fixen dat ik mijn demo setup (addons enz) kan gebruiken...in de 'generic' MT4 dus...server files kopiëren lijkt deze keer niet te werken.
Volgens mij is het enige wat nu EA gebruikt MyFXBook.
Het gaat mij om de weergave profielen en een indicator. Het zal wel kopiëren van generic naar de Markets.com MT worden. MT moet workspaces en detached charts hebben. De week even mods zoeken. Achterlijk ouderwets programma.
Het gaat mij om de weergave profielen en een indicator. Het zal wel kopiëren van generic naar de Markets.com MT worden. MT moet workspaces en detached charts hebben. De week even mods zoeken. Achterlijk ouderwets programma.
Blijkbaar moest ik server2 pakken. Markets.com real werkt nu.
MT blijft vaag. Ik heb de setup maar even er over heen gedraaid en dat loste problemen op.
MT4 generic voor demo. MT4 markets.com voor real. Irritante hoge spread is ook weer terug.
Gisteren een test case gedaan. Wat zou er zijn gebeurt als ik direct real was gegaan, en elke 1000 euro winst gebruikt had om bij de volgende trade een maximaal aantal (hele) lots te kopen:

Tja...
Dream on.
MT blijft vaag. Ik heb de setup maar even er over heen gedraaid en dat loste problemen op.
MT4 generic voor demo. MT4 markets.com voor real. Irritante hoge spread is ook weer terug.
Gisteren een test case gedaan. Wat zou er zijn gebeurt als ik direct real was gegaan, en elke 1000 euro winst gebruikt had om bij de volgende trade een maximaal aantal (hele) lots te kopen:

Tja...
Dromen is altijd leuk
Deze week is aan mijn kant tot nu toe nog niet heel spannend, beide accounts leven nog en een heel klein beetje profit geboekt maar op beide accounts staan 3 trades open ik zie het wel
Ik vind het wel opvallend dat ik maar 1x dicht bij game over was...namelijk rond 21-10-13. Net alsof het zogenaamde risico helemaal niet zo hoog is als je even snugger nadenkt. (Ik heb wel een paar domme fouten gemaakt opzich.)
Bij mij zijn de brokers gesloten door die kerst onzin.
[ Voor 9% gewijzigd door Saturnus op 25-12-2013 21:58 ]
Van fouten leer je en je bent bezig met een demo account dat scheelt ookSaturnus schreef op woensdag 25 december 2013 @ 21:57:
Ik vind het wel opvallend dat ik maar 1x dicht bij game over was...namelijk rond 21-10-13. Net alsof het zogenaamde risico helemaal niet zo hoog is als je even snugger nadenkt. (Ik heb wel een paar domme fouten gemaakt opzich.)
Bij mij waren de brokers ook dicht, maar goed had een flink aantal trades open staan en vanochtend zijn ze gesloten en alles bij elkaar en opgeteld toch weer profit geboekt
Nog €56 en ik heb alweer €300 profit op mijn account, en ik begon 6 november met 0.01 lotsize en gebruik ik nog steeds.
Je let even niet op en het eigen Forex topic is er. 
Ik ben nog steeds lekker bezig met Forex en hark in een goede week 50 tot 100 pips binnen met mijn EA (net als een paar maanden terug). Tegenwoordig helemaal bij Alpari (NDD/ECN)
@Saturnus: Waarom zit je eigenlijk bij Markets.com? Misschien als beginner interessant als je niks wil inleggen maar voor serieuze zaken ver bij uit de buurt blijven en niet alleen vanwege hun belachelijk hoge spreads, rare koersschommelingen en instabiele connecties.
Ik ben nog steeds lekker bezig met Forex en hark in een goede week 50 tot 100 pips binnen met mijn EA (net als een paar maanden terug). Tegenwoordig helemaal bij Alpari (NDD/ECN)
@Saturnus: Waarom zit je eigenlijk bij Markets.com? Misschien als beginner interessant als je niks wil inleggen maar voor serieuze zaken ver bij uit de buurt blijven en niet alleen vanwege hun belachelijk hoge spreads, rare koersschommelingen en instabiele connecties.
[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 30-12-2013 11:31 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Heb je misschien een link naar Myfxbook?Ballebek schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:26:
Je let even niet op en het eigen Forex topic is er.
Ik snap je vraag niet?FabiandJ schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:36:
[...]
Heb je misschien een link naar Myfxbook?
En ja ik ken MyFXBook
[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 30-12-2013 11:46 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
In eerste instantie vond ik het ook niks, tijdens mijn demo periode in oktober. Hierna heb ik wel positieve verhalen gehoord en zag ik dat FabiandJ ook aan de slag was.Ballebek schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:26:
Maar je hebt gelijk. Tot nu toe is het erg traag. Een order plaatsen kan zo 3 seconden duren. Op momenten dat je pips wilt scoren door in te spelen op schommelingen ben je gewoon te laat.
De spread is nog het ergste. Voor mensen die continue 20+ pakken maakt dat minder uit, maar ik pak gemiddeld nog geen 5 pips, dan is de helft overhead.
Ik blijf geïnteresseerd in het horen van welke brokers dan wel goed zijn. Snelle verbinding, lage spread of nog beter geen spread maar commissie, geen betaald abonnement, geen dealing desk, geen gedonder met terughalen geld.
Een link naar je statistieken wordt er bedoelt.Ballebek schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:45:
[...]
Ik snap je vraag niet?
En ja ik ken MyFXBook
Alpari, een van de, zoniet de beste, Forex broker.Saturnus schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:16:
[...]
Ik blijf geïnteresseerd in het horen van welke brokers dan wel goed zijn. Snelle verbinding, lage spread of nog beter geen spread maar commissie, geen betaald abonnement, geen dealing desk, geen gedonder met terughalen geld.
Lage spreads en als je veel knaken hebt op basis van commissie, ECN dus veel ticks en snelle orderafhandeling en best wel een aardige reputatie.
Die hou ik bij in mijn eigen grote boek...Saturnus schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:16:
Een link naar je statistieken wordt er bedoelt.
Ik gebruik Markets.com alleen omdat ik daar €50 gratis krijg, maar eigenlijk is het gekkenwerk het maakt mij dus ook niet echt uit wat met dit account gebeurt, ik laat het gewoon lopen en ik zie wel. Ik heb daar een spread van 70 punten op de XAUUSD terwijl ik op mijn ander account bij ExcelMarkets tussen de 25 en 35 zit. Bij ExcelMarkets maak ik gebruik van het Pro account, waardoor ik lagere spreads heb, ik heb dan wel commisions. Maar door de lagere spread haal ik die commission er makkelijk uit. Daarbij komt dat ik ook nog eens gebruik maak van cashbackforex, waardoor ik mindering op de commissions krijgSaturnus schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:16:
[...]
In eerste instantie vond ik het ook niks, tijdens mijn demo periode in oktober. Hierna heb ik wel positieve verhalen gehoord en zag ik dat FabiandJ ook aan de slag was.
Maar je hebt gelijk. Tot nu toe is het erg traag. Een order plaatsen kan zo 3 seconden duren. Op momenten dat je pips wilt scoren door in te spelen op schommelingen ben je gewoon te laat.
De spread is nog het ergste. Voor mensen die continue 20+ pakken maakt dat minder uit, maar ik pak gemiddeld nog geen 5 pips, dan is de helft overhead.
[...]
Een link naar je statistieken wordt er bedoelt.
Ik heb ook nog een account bij ThinkForex, die heeft een fixed spread van 20 op de XAUUSD maar ik wacht eerst totdat mijn account bij ExcelMarkets gegroeid is, zodra ik daar meer winst op heb zal ik geld storten op het ThinkForex account.
Zowel ExcelMarkets als ThinkForex hebben beide ECN.
Wat ik nog wel moet zeggen wat Markets.com betreft is dat de support erg goed is. 2 minuten na het e-mailen werd ik al gebeld. Weegt dat op tegen de nadelen? Nee.
Thanks voor de tips.
Thanks voor de tips.
Die 50 euro is pas van jou als je meer dan [vul in idioot hoog bedrag] bijelkaar geharkt hebt.FabiandJ schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:50:
[...]
Ik gebruik Markets.com alleen omdat ik daar €50 gratis krijg,
De winst is dan misschien wel voor jou maar dan knal ik liever 50 euro van mezelf ergens neer met lagere spreads zodat ik die 50 euro zo terugverdient heb (als markets.com al terug wil betalen, ik ben een maand bezig geweest).
Note: Ik heb geen zin om die toko te bashen dus laatste wat ik erover te melden heb staat hierboven.
Ben jij iemand die er wel tevreden mee bent (algemeen gericht niet op een user) dan ben ik blij voor je.
[ Voor 17% gewijzigd door Uberprutser op 30-12-2013 13:29 ]
Zoals ik al zei ik laat dat account doorrollen en ik kom er niet aan, ik zie wel waar het eindigt. Ervaring heb ik ook niet met ze, dus als straks het geld pleite is jammer dan, maar tot nu toe groeit het account dus straks pech voor hun zodra ik het geld wil later storten bij mezelf. Haast om dat idioot hoge bedrag te halen heb ik toch nietBallebek schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:27:
[...]
Die 50 euro is pas van jou als je meer dan [vul in idioot hoog bedrag] bijelkaar geharkt hebt.
De winst is dan misschien wel voor jou maar dan knal ik liever 50 euro van mezelf ergens neer met lagere spreads zodat ik die 50 euro zo terugverdient heb (als markets.com al terug wil betalen, ik ben een maand bezig geweest).
Note: Ik heb geen zin om die toko te bashen dus laatste wat ik erover te melden heb staat hierboven.
Ben jij iemand die er wel tevreden mee bent (algemeen gericht niet op een user) dan ben ik blij voor je.
Ik vind de performance die ik haal op ExcelMarkets veel belangrijker, hier zit eigen geld in die ik ergens in januari/februari langzaam terug kan halen als alles goed gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door FabiandJ op 30-12-2013 13:40 ]
Topicstart is geüpdatet.
Hoe hoog is dat 'idioot hoge bedrag' vanaf waar je mag opnemen bij Markets.com?
Het gaat hier om die 50 euro, die blijft van Markets.com tenzij je een bepaald aantal pips binnen hebt geharkt. Stel je hebt op die 50 euro 20 euro winst gemaakt dan keren ze alleen die 20 euro uit.Saturnus schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:04:
Topicstart is geüpdatet.
Hmm dat maakt het bijna aantrekkelijker die 50 te verliezen.

Anyways, ik ga high risk spelen daar. Met die mega spread is het toch alleen maar lijden.
Anyways, ik ga high risk spelen daar. Met die mega spread is het toch alleen maar lijden.
Wat is nou een goede broker voor een beginner? Ik zat bij rbs met een demo maar die zijn gestopt.
Was wel erg te spreken over hun app.
Plus500 of ig, of zijn er betere?
Was wel erg te spreken over hun app.
Plus500 of ig, of zijn er betere?
[ Voor 64% gewijzigd door Zjemm op 30-12-2013 20:20 ]
markets.com is een marketmaker. Alles wat niet transparant is moet je imho vermijden in de valuta markt.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dus welke broker raad je dan aan? Of bedoel je juist markets.com en begrijp ik je verkeerd
Marketmaker is negatief.
Als je iets verder terug leest zie je dat er vandaag een paar ECN brokers aangeraden zijn. Lage spread/commissie.
Ik kom ook van RBS, lekker platform was dat Marketindex. Ik heb het zoveel mogelijk nagemaakt in MetaTrader 4.
Als je iets verder terug leest zie je dat er vandaag een paar ECN brokers aangeraden zijn. Lage spread/commissie.
Ik kom ook van RBS, lekker platform was dat Marketindex. Ik heb het zoveel mogelijk nagemaakt in MetaTrader 4.
AH en is dat te delen hoe je dat gedaan hebt? Ben wel benieuwd.
En bij welke broker zit jij?
[ Voor 21% gewijzigd door Zjemm op 31-12-2013 13:08 ]
Zjemm schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:45:
AH en is dat te delen hoe je dat gedaan hebt? Ben wel benieuwd.

Het zou nog wat dichterbij Marketindex komen als je de outlines een andere kleur geeft.
Mijn main demo loopt bij IG. Bevalt prima, maar zou ook een MM kunnen zijn.
Stoploss hunting heb ik nog niet gezien bij Markets.com, maar ik snap het idee en had dit ook wel verwacht bij MM.
Zijn ook nog eens sympatieke lui waarbij echt te merken is dat Forex hun passie is. Leuk om een biertje mee te drinken.
Helaas 3x meegemaakt maar toen wist ik het verschil nog niet tussen een MM en ECN.Saturnus schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:48:
[...]
Stoploss hunting heb ik nog niet gezien bij Markets.com, maar ik snap het idee en had dit ook wel verwacht bij MM.
Er zit ook vaak een verschil tussen de demo en live quotes en helemaal als je ze vergelijkt met een ECN broker; dan zie je die rare piepen helemaal niet.
Ig ziet er wel professioneel uit. Ik ga eens kijken wat de minimum inzet is bij hun. En dat in mt4 bekijken. Hun eigen applicatie ziet er ook al goed uit
@Saturnus
Weet jij de minimale inleg voor een live account van. ig? Ik kijk er schijnbaar zwaar over heen op hun site.
plus500 is dus meer een market maker
Jammer dat de ig demo zo kort loopt, maar als ze aan lage inleg hebben dan kan ik daar eens gaan beginnen met handelen
Weet jij de minimale inleg voor een live account van. ig? Ik kijk er schijnbaar zwaar over heen op hun site.
plus500 is dus meer een market maker
Jammer dat de ig demo zo kort loopt, maar als ze aan lage inleg hebben dan kan ik daar eens gaan beginnen met handelen
[ Voor 17% gewijzigd door Zjemm op 01-01-2014 14:17 ]
Plus500 moet je niet willen. Rete traag ook.
De minimale inleg bij IG kan ik zo ook niet vinden. In het Engels zag ik hints naar dat er geen minimum is, maar wie weet is dat in Nederland anders.
Mijn IG MT4 demo loopt al sinds begin november.
De minimale inleg bij IG kan ik zo ook niet vinden. In het Engels zag ik hints naar dat er geen minimum is, maar wie weet is dat in Nederland anders.
Mijn IG MT4 demo loopt al sinds begin november.
Zijn er trouwens bronnen die jullie in de gaten houden en mee laat tellen in je trades?
Of kijken jullie puur naar een technische analyse al dan niet met behulp van indicatoren?
Ik ben benieuwd naar hoe jullie te werk gaan, mits je dat wilt delen natuurlijk.
Of kijken jullie puur naar een technische analyse al dan niet met behulp van indicatoren?
Ik ben benieuwd naar hoe jullie te werk gaan, mits je dat wilt delen natuurlijk.
Het is mogelijk om het nieuws compleet te negeren en alleen op basis van TA te traden. Iets wat mijn interesse heeft. Toch houd ik het nieuws globaal wel in de gaten, met name de geruchten omtrent en uitspraken van centrale banken. Het geeft je al snel een idee wat de trent kan gaan zijn in de komende 6-12 maanden. Het voornemen van BoJ om de yen zwak te houden (ten behoeve van export) is daar een goed voorbeeld van en dit is dan ook terug te zien in de koersen van de JPY pairs.
Voor de snelle scalp zijn de cijfers omtrent de Amerikaanse economie (banencijfer, huizenmarkt, PMI etc) interessant. Dit geeft vaak heftige bewegingen en vaak overtrokken reacties. Dit zijn trades waar vaak niet meer dan 15 minuten zit tussen openen en sluiten van een positie.
Voor de snelle scalp zijn de cijfers omtrent de Amerikaanse economie (banencijfer, huizenmarkt, PMI etc) interessant. Dit geeft vaak heftige bewegingen en vaak overtrokken reacties. Dit zijn trades waar vaak niet meer dan 15 minuten zit tussen openen en sluiten van een positie.
Ik ben puur op TA aan het demo-en maar news blijft een bepalende factor daarom houd ik deze calender bij de hand.Zjemm schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:02:
Zijn er trouwens bronnen die jullie in de gaten houden en mee laat tellen in je trades?
http://www.forexfactory.com/calendar.php
Daarnaast ben ik nog steeds op zoek naar een goed werkende systeem. De laatste tijd lijkt het wel het "naked" (price action) traden me beter af gaat dan al die fansy indicators.
Zijn de lange termijnverwachtingen ook ergens op een site bij elkaar verzamelt zoals ForexFactory?DJTimo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:28:
... met name de geruchten omtrent en uitspraken van centrale banken. Het geeft je al snel een idee wat de trent kan gaan zijn in de komende 6-12 maanden.
Zou die daling van zojuist nog omkeren vandaag? Als je vergelijkt met de patronen uit oktober tot begin december zou daar best een week overheen kunnen gaan, áls het al goed komt...misschien toch maar 60 pips verlies voor lief nemen.
Meestal pik ik her en der wat losse berichten op, maar toevallig kwam ik zojuist deze site tegen, waar cijfers en uitspraken per land/regio staan weergegeven. Heb 'm zelf dus ook maar even gë-Ctrl-D't
http://www.fxtimes.com/forex-news-and-fundamental-analysis/
http://www.fxtimes.com/forex-news-and-fundamental-analysis/
er zit dus verschil in een account rechtstreeks bij IG en een account bij IG via de MT4 applicatie.
in de MT4 app zijn overigens veel minder markten te selecteren dan bij de IG applicatie. Klopt dit? of zou je dezelfde markten moeten kunnen zien?
in de MT4 app zijn overigens veel minder markten te selecteren dan bij de IG applicatie. Klopt dit? of zou je dezelfde markten moeten kunnen zien?
Voor zover mij bekend, is er geen verschil tussen een IG site account via waar je toegang krijgt tot een MT4 login of het aanmaken van dat MT4 account in MT4 zelf. Als je voor de laatste optie gaat lijkt het mij niet dat je een werkend site account zult hebben.
Nou ik had op ig een demo account aangemaakt, en het account dat je dan krijgt begint altijd met demo- en dan je account naam.
Daarmee kon ik niet in mt4 inloggen, dus heb ik via mt4 nog een account aangemaakt, en dat begint met een account nummer in plaats van naam.
Nu heb ik een mac dus kan de mt4 software volgens mij niet draaien, dus doe ik het even met de apple en android apps.
Maar daarin heb ik maar een stuk of 10 valuta paren. Terwijl als ik op de ig webplatform in log ik veel meer heb.
Al met al ziet zowel mt4 als het webplatform van ig er goed uit. Al mis ik toch een beetje de duidelijkheid die rbs had. Daarin zag je bijvoorbeeld bij het openen van een trade meteen hoeveel dat kost van je margin, dat vind ik nu niet zo snel terug, pas bij het geopend hebben van de trade
Daarmee kon ik niet in mt4 inloggen, dus heb ik via mt4 nog een account aangemaakt, en dat begint met een account nummer in plaats van naam.
Nu heb ik een mac dus kan de mt4 software volgens mij niet draaien, dus doe ik het even met de apple en android apps.
Maar daarin heb ik maar een stuk of 10 valuta paren. Terwijl als ik op de ig webplatform in log ik veel meer heb.
Al met al ziet zowel mt4 als het webplatform van ig er goed uit. Al mis ik toch een beetje de duidelijkheid die rbs had. Daarin zag je bijvoorbeeld bij het openen van een trade meteen hoeveel dat kost van je margin, dat vind ik nu niet zo snel terug, pas bij het geopend hebben van de trade
Dat klopt. Alle MT4 logins die ik tot nu toe heb gezien zijn getallenreeksen.
MT4 kan je op OSX draaien via Wine.
Ik heb totaal 18 paren via "IG-DEMO."
Heb je de grafische instellingen nog geprobeerd die ik gepost heb?
Had je dit al geprobeerd?Zjemm schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:23:
er zit dus verschil in een account rechtstreeks bij IG en een account bij IG via de MT4 applicatie.
https://pepperstone.com/support/show-all-currency-pairs
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Grappig dat werkt inderdaad.
IG doet dan blijkbaar geen grondstoffen via MT4, of zit dat onder nog meer knopjes verstopt?
IG doet dan blijkbaar geen grondstoffen via MT4, of zit dat onder nog meer knopjes verstopt?
Misschien doen ze niet Goud en Silver maar wel XAUUSD en XAGUSD, dit is Goud en Silver tegenover de dollar.Saturnus schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:57:
Grappig dat werkt inderdaad.
Nog niet geprobeerd, ga maar eens kijken of ik nog een windows bak kan pakken en dan testen.Saturnus schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:37:
Dat klopt. Alle MT4 logins die ik tot nu toe heb gezien zijn getallenreeksen.
nog een interessante url: leuk om eens een aantal te proberen
http://www.whselfinvest.nl/nl/cfd_trading_strategieen.php
[ Voor 12% gewijzigd door Zjemm op 03-01-2014 11:14 ]
Had goed gekund, maar staan er niet bij.FabiandJ schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 00:37:
[...]
Misschien doen ze niet Goud en Silver maar wel XAUUSD en XAGUSD, dit is Goud en Silver tegenover de dollar.
Wine werkt verrassend goed, mocht je geen andere opties hebben.Zjemm schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 07:35:
[...]
Nog niet geprobeerd, ga maar eens kijken of ik nog een windows bak kan pakken en dan testen.
nog een interessante url: leuk om eens een aantal te proberen
http://www.whselfinvest.nl/nl/cfd_trading_strategieen.php
Leuke info, binnenkort naar kijken.
Hopelijk sluiten mensen straks hun shorts zodat er een stijging komt...dan kan ik deze belachelijk slechte week ook gaan afsluiten.

Weer een les geleerd: als je een hele slechte dag draait heb je waarschijnlijk een slechte week.
Ik zit 'how I made $2,000,000 in the stock market' door Nicolas Darvas te lezen (erg leuk boek om te lezen), daar gaat het over de Darvas box theory. Nu beschrijven ze volgens mij gewoon channel trading. Is de box theory hetzelfde als channel trading?
Oh, en voor de mensen die op Etoro zitten, je kunt er nu ook bitcoin kopen (stocks > financial).
Oh, en voor de mensen die op Etoro zitten, je kunt er nu ook bitcoin kopen (stocks > financial).
[ Voor 16% gewijzigd door Avalaxy op 04-01-2014 00:09 ]
Voor mij zit er weer een prima week op, weer winst geboekt over mijn beide accounts op de automatische piloot 
Ik gok dat ik ergens in februari mijn grootste account verdubbeld heb, dan wordt het langzaam tijd om mijn inleg terug te halen. En dan langzaam eens de lotsize gaan vergroten.
Ik gok dat ik ergens in februari mijn grootste account verdubbeld heb, dan wordt het langzaam tijd om mijn inleg terug te halen. En dan langzaam eens de lotsize gaan vergroten.
[ Voor 45% gewijzigd door FabiandJ op 04-01-2014 02:06 ]
Waarmee trade jij? En hoe en wat gebruik je voor automatisch traden? Of kun je dat niet delen?FabiandJ schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 02:05:
Voor mij zit er weer een prima week op, weer winst geboekt over mijn beide accounts op de automatische piloot
Ik werd gebeld door ig trouwens omdat ik daar net een account had aangemaakt. De beste man vertelde me dat er in februari op het mt4 platform icm ig meermarkten bij gaan komen. Das wel nice
Ik gebruik het MT4 platform bij de broker ExcelMarkets, voor het automatisch traden maak ik gebruik van een SignalService van een vriend van mij. Via deze service worden automatisch trades geopend en gesloten.Zjemm schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Waarmee trade jij? En hoe en wat gebruik je voor automatisch traden? Of kun je dat niet delen?
Ik werd gebeld door ig trouwens omdat ik daar net een account had aangemaakt. De beste man vertelde me dat er in februari op het mt4 platform icm ig meermarkten bij gaan komen. Das wel nice
dus die signal servive van jou maakt het een stuk makkelijker, maar ook meer winstgevend?
Ik ga er voor het gemak van uit dat dat soort services normaal geproken veel geld kosten, en dat jij het geluk hebt dat via een vriend te kunnen doen?
Ik ga er voor het gemak van uit dat dat soort services normaal geproken veel geld kosten, en dat jij het geluk hebt dat via een vriend te kunnen doen?
Het maakt het zo makkelijk dat ik niks hoef te doenZjemm schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:20:
dus die signal servive van jou maakt het een stuk makkelijker, maar ook meer winstgevend?
En ja normaal kost dit veel geld en ik krijg het voor niks. Al gaat de signal service via de vriend anders, je betaald een bepaald percentage over je gemaakte winst. Dus als je bijvoorbeeld €500 winst maakt in een maand betaal je hier een x percentage van aan mijn vriend, de rest mag je houden. Heb je een maand geen winst hoef je ook niks te betalen.
Nice, is dat ook nog betaalbaar af te nemen ergens?
Overigens heb ik nu het MT4 platform ook op mijn pc geinstalleerd gekregen. echter is de serverlijst leeg. weet een van jullie hoe ik die kan vullen? Ik wil de IG-Demo toevoegen maar kan de server niet vinden. op mijn mobiel heb ik de MT4 app en daar heb ik dus al wel een IG account
Overigens heb ik nu het MT4 platform ook op mijn pc geinstalleerd gekregen. echter is de serverlijst leeg. weet een van jullie hoe ik die kan vullen? Ik wil de IG-Demo toevoegen maar kan de server niet vinden. op mijn mobiel heb ik de MT4 app en daar heb ik dus al wel een IG account
Je hebt serverfiles nodig. Als je de MT4 van IG zelf pakt vind je die server files in de config map. Die kopieer je dan naar de config map van je algemene MT4.
hmm dan moet ik weer een nieuw account aanmaken anders kan ik hem niet downloaden.
jij hebt ook IG, kun jij die file niet sharen?
jij hebt ook IG, kun jij die file niet sharen?
It's your lucky day: -verwijderd-
[ Voor 47% gewijzigd door Saturnus op 05-01-2014 20:00 ]
many thanks 
ik heb de grafieken in MT4 nu zoals jij had voorgesteld, en dat ziet er een stuk duidelijker uit dan standaard
nu ook nog op zoek naar leuke signals of een EA voor MT4 en ik kan los
ik heb de grafieken in MT4 nu zoals jij had voorgesteld, en dat ziet er een stuk duidelijker uit dan standaard
nu ook nog op zoek naar leuke signals of een EA voor MT4 en ik kan los
[ Voor 114% gewijzigd door Zjemm op 06-01-2014 14:31 ]
De link naar de site van moneyshow.com in de topicstart is stuk. De 'h' in 'http' is er af gevallen. Verder is overigens wel iedere tip spot on.
Misschien nog een toevoeging voor onder het kopje Handige Tools is de site www.Alertfx.com. Je kunt een mailalert of sms alerts instellen wanneer een pair aan bepaalde criteria voldoed. Werkt best goed. Een alert ziet er bijvoorbeeld zo uit:

Deze krijg ik nu echter ~10x per dag, dus die moet ik even wijzigen
Misschien nog een toevoeging voor onder het kopje Handige Tools is de site www.Alertfx.com. Je kunt een mailalert of sms alerts instellen wanneer een pair aan bepaalde criteria voldoed. Werkt best goed. Een alert ziet er bijvoorbeeld zo uit:

Deze krijg ik nu echter ~10x per dag, dus die moet ik even wijzigen
Thanks, het is gemaakt.
AlertFX staat nu ook in het tools lijstje.
AlertFX staat nu ook in het tools lijstje.
Ook even naar gekeken maar kon zo snel alleen maar price alerts zien?
ohja....
Een Expert Advisor in MT4, is dat gewoon aan een grafiek koppelen, en op de expert advisor knop klikken? bij mij komt er dan een
naast te staan.. En dan wachten? (sessie open laten staan?)
ohja....
Een Expert Advisor in MT4, is dat gewoon aan een grafiek koppelen, en op de expert advisor knop klikken? bij mij komt er dan een
[ Voor 19% gewijzigd door Zjemm op 07-01-2014 19:45 ]
Dan heb je waarschijnlijk "automatic trading" uit staan de settings van je EA.
Rechtermuisknop op je grafiek, Expert Advisor > properties (zo uit mijn hoofd) en dan in het eerste tabblad iets met automatic trading aanzetten.
Rechtermuisknop op je grafiek, Expert Advisor > properties (zo uit mijn hoofd) en dan in het eerste tabblad iets met automatic trading aanzetten.
Als je een account aanmaakt (gratis) kun je een device toevoegen (email of telefoonnummer ). Daar kun je dan vervolgens verschillende alerts aan koppelen. Price Alerts, Indicator Alerts, News Alert etc.Zjemm schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:44:
Ook even naar gekeken maar kon zo snel alleen maar price alerts zien?
Dit bedoelt jeBallebek schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:23:
Dan heb je waarschijnlijk "automatic trading" uit staan de settings van je EA.

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 07-01-2014 21:56 ]
Ik kan je echt niet vertellen welke knoppen ik druk als ik bezig ben en al helemaal niet vanaf mijn telefoon
Het is inderdaad de "allow live trading" setting.
thnx
thnx
Momenteel bezig met een tool welke automatisch de sell en buy momenten aan het bepalen is maar weet iemand of bij één van de brokers gebruik gemaakt kan worden van een API voor het aanmaken van orders? Ik heb er wel een aantal gevonden maar hier eist men gauw een wallet van $1000 wat voor ontwikkelfase nog niet echt wenselijk is.
Handmatig ben ik bezig op eToro maar deze heeft helaas geen API.
Default blanke hetero
De MQL programmeertaal moet je gebruiken als je het Metatader platform gebruikt, bij alle brokers die gebruik maken van dit platform kan je het gebruiken.Ebayzo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:37:
Momenteel bezig met een tool welke automatisch de sell en buy momenten aan het bepalen is maar weet iemand of bij één van de brokers gebruik gemaakt kan worden van een API voor het aanmaken van orders? Ik heb er wel een aantal gevonden maar hier eist men gauw een wallet van $1000 wat voor ontwikkelfase nog niet echt wenselijk is.
MQL4: http://www.mql4.com/
MQL5: http://www.mql5.com/
[ Voor 5% gewijzigd door FabiandJ op 10-01-2014 13:43 ]
En als je liever in C# wil programmeren kun je kijken naar cTrader icm cAlgo.
Saturnus, heb jij in je ig-demo op het mt4 platform een signaal tab?
Die mist bij mij en daardoor lijkt het erop of ik geen gebruik kan maken van signals
Die mist bij mij en daardoor lijkt het erop of ik geen gebruik kan maken van signals
Als ik MT4 start zie ik kort de tab, waarna hij verdwijnt.
Hmm waar zou dat aan liggen. Of zou het liggen aan de broker die je gebruikt
Ik denk dat IG geen signals aanbiedt standaard. Normaal gesproken zullen de signals (extern) via een EA komen, waardoor die tab niet nodig is.
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 12-01-2014 14:00 ]
Wat gebruiken jullie doorgaans aan indicatoren en manieren om te bepalen of je gaat traden of niet?
Ik stap nu vaak op gevoel in, maar het voelt nog steeds een beetje als gokken.
Ik gebruik de MACD en de parabolic SAR. Waarbij ik dan kijk of er een kruising komt op de MACD en aan welke kant de SAR staat (ondersteuning naar boven of naar onder) tot nu toe voornamelijk op de H1 grafieken.
De resultaten zijn nog altijd zeer wisselend, dus ben nog niet overtuigt van deze manier.
Wil iemand zijn of haar methode delen? ik wil graag wat meer grip creeren, en van het gok gevoel af
welke grafieken trade je veel. (en tijdsframe?)
welke indicatoren gebruik je en waarom?
wat zijn jouw instapmomenten
Ik stap nu vaak op gevoel in, maar het voelt nog steeds een beetje als gokken.
Ik gebruik de MACD en de parabolic SAR. Waarbij ik dan kijk of er een kruising komt op de MACD en aan welke kant de SAR staat (ondersteuning naar boven of naar onder) tot nu toe voornamelijk op de H1 grafieken.
De resultaten zijn nog altijd zeer wisselend, dus ben nog niet overtuigt van deze manier.
Wil iemand zijn of haar methode delen? ik wil graag wat meer grip creeren, en van het gok gevoel af
welke grafieken trade je veel. (en tijdsframe?)
welke indicatoren gebruik je en waarom?
wat zijn jouw instapmomenten
[ Voor 15% gewijzigd door Zjemm op 16-01-2014 11:20 ]
Ik kijk meer naar boxes/channels. Kijken wat de support en de resistance is, hoe stevig die zijn, en tussen die marges traden. Zodra hij eruit breekt even wachten of het een nieuwe box wordt en daar weer verdergaan.
heb je daar misschien een voorbeeld van?
teken je zelf de channels? of doe je dat via een indicator?
teken je zelf de channels? of doe je dat via een indicator?
Ik teken ze zelf aan de hand van de low en high binnen een bepaald timeframe. Voorbeeldje van mezelf heb ik even niet, maar dit kan je wel op weg helpen: Darvas box theory en channel trading.
Wat een bagger trades dit jaar. Het gaat dan ook letterlijk zo: Ik zie een patroon dus ik trade. Exact het omgekeerde gebeurt. Verrassend nog dat de balans maar -3 pips is. Maar er loopt dan ook nog een trade op -100 pips nu.
Ik weet het wel: Als ik sluit, dan treedt herstel in werking. Als ik open laat, dan stroomt mijn account leeg.

Haha heb ik ook veel te vaak 
Ik denk dat je het maar gewoon op risico beperken moet gooien. Alles wat verkeerd gaat gewoon direct sluiten, alles wat goed gaat zolang mogelijk door laten lopen.
Ik denk dat je het maar gewoon op risico beperken moet gooien. Alles wat verkeerd gaat gewoon direct sluiten, alles wat goed gaat zolang mogelijk door laten lopen.
Als je trend niet meer klopt, dan zou ik hem sluiten.
Past de daling nog binnen de trend dan zou ik hem open laten staan. Ik heb al vaak genoeg wat gesloten omdat ik in de min stond, maar nog wel binnen de trend zat. Met als gevolg dat enkele uren/dagen later ik profit had kunnen maken.
Dat doe ik dus niet meer, en dat werpt zijn vruchten wel af. Zo heb ik dus alweer 12,5% gewonnen dit jaar.
Past de daling nog binnen de trend dan zou ik hem open laten staan. Ik heb al vaak genoeg wat gesloten omdat ik in de min stond, maar nog wel binnen de trend zat. Met als gevolg dat enkele uren/dagen later ik profit had kunnen maken.
Dat doe ik dus niet meer, en dat werpt zijn vruchten wel af. Zo heb ik dus alweer 12,5% gewonnen dit jaar.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Deze week een kleine €27 winst geboekt met gesloten trades, maar er staan wel een aantal trades open van in totaal €56. Maar goed de signal service heeft zicht tot nu toe keurig hersteld dus lekker open laten
channel trading gaat best goed eigenlijk. en dan met name op de dag en week grafiek. thnx voor de tip. gebruik de donchian channel icm met de MACD en de ATRAvalaxy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:35:
Ik teken ze zelf aan de hand van de low en high binnen een bepaald timeframe. Voorbeeldje van mezelf heb ik even niet, maar dit kan je wel op weg helpen: Darvas box theory en channel trading.
Darvas Box snap ik nog niet helemaal, hoe bepaal je nou waar je een box moet plaatsen?
Avalaxy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:15:
Haha heb ik ook veel te vaak
Met de EUR/USD stijging deze week heb ik het verlies van laatst in een winst kunnen omkeren. Toch blijft dit iets wat voorkomen moet worden; te lange negatieve trade. Als het definitief stabiliseert en daarna nog eens inzakt is het verliesRemco schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:32:
Als je trend niet meer klopt, dan zou ik hem sluiten.
Het is lastig vast te stellen waar de s/l moet komen. Te weinig en je geeft de trend geen kans op mutatie/incidenten. Geef ik die kans wel en pakt het negatief uit, dan is het verlies vaak al te groot om 123 even te accepteren en te sluiten.
Het zogenaamde 'winnende trades laten lopen' gaat bij mij ook niet op vanwege het bijna scalpen. Adem ruimte geven door een daling te accepteren eindigt vaak in verlies van alle winst.
Misschien eens wat met de lot size spelen. Die hield ik tot nu toe fixed op 1.
Maar algemeen gezien loopt het prima. Deze week een hoop kleine winsten gepakt op de golven die voorbij kwamen. En gewerkt aan een punt: Na in de beginfase gehamerd te hebben op weinig open posities laat ik het nu meer los, want het is zonde om golven voorbij te laten gaan, wachtende tot een negatieve trade geneutraliseerd is.
@FabiandJ
Was gebeurt er bij jou? Ik zie wat vreemde dingen op FXb. Of is je bot een aantal geniale trades aan het opstarten?
Heb wat auto traders geprobeerd, maar vind het toch erg tricky, zitten er vaak naast en openen posities op voor mij niet logische momenten. wellicht is het de afstelleing van...
afgelopen 10 dagen allemaal manual trades uitgevoerd (stuk of 15) waarvan 90 positief uitpakten.
geen dikke winsten (gemiddeld 8 tot 10 euro per trade) maar het gaat me ook niet om de dikke winst, want veel geld zal ik er nooit in het echt gaan instoppen. maar wel leuk.
een goede dikke week dus. als ik dat weet vol te houden dan ga ik een echt account openen.
afgelopen 10 dagen allemaal manual trades uitgevoerd (stuk of 15) waarvan 90 positief uitpakten.
geen dikke winsten (gemiddeld 8 tot 10 euro per trade) maar het gaat me ook niet om de dikke winst, want veel geld zal ik er nooit in het echt gaan instoppen. maar wel leuk.
een goede dikke week dus. als ik dat weet vol te houden dan ga ik een echt account openen.
[ Voor 19% gewijzigd door Zjemm op 29-01-2014 08:25 ]
Hier meer mensen problemen met etoro?
Zit nu trouwens te denken aan cfd's die lijken iets minder wispelturig dan de forex.
Zit nu trouwens te denken aan cfd's die lijken iets minder wispelturig dan de forex.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Je verzint het niet, maar ik ben 24 januari op vakantie gegaan en precies die dag liep mijn Metatrader platform vast. Toen ik in mijn hotel aankwam vrijdagavond waar ik gelukkig internet had, ingelogd op mijn VPS en alles herstart. Alleen de trades die nog niet geopend waren open die dan in 1x vandaar die 5 trades met dezelfde open price, maar goed alles op mijn Excel Markets account is goed gegaan. Ik heb nu sinds ik live gegaan ben op dit account nu €400 winst.Saturnus schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 23:13:
@FabiandJ
Was gebeurt er bij jou? Ik zie wat vreemde dingen op FXb. Of is je bot een aantal geniale trades aan het opstarten?
Mijn Markets.com account heeft het alleen niet overleeft, naja jammer dan.
Netjes over hoeveel tijd heb je het dan? En met welk start saldo ben je begonnen?
Ik begon 25 november 2013 met €500 waarna de overboeking naar mijn Excel Markets account €478.42 van overbleef.Zjemm schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:05:
Netjes over hoeveel tijd heb je het dan? En met welk start saldo ben je begonnen?
wat ik nu toch weer meemaak. Etoro wil mijn deposit niet terugstorten.
- nfo: Please wait for a site operator to respond. You are number '1' in queue, please kindly hold for estimated '0' minutes until an operator responds.
- info: You are now chatting with 'Liat'
- info: Your Issue ID for this chat is LTK1216101179459X
- Liat: Welcome to eToro customer service! How may I help you today?
- Liat: In order to better assist you, kindly provide your username.
- you: saslall
- you: hello
- Liat: Thank you. How may I help you?
- you: I made a withdrawel request
- you: but now i get this
- you: Our Accounting department requires additional information in order to complete your withdraw request. For your convenience an email with instructions was sent to your registered email address. Alternatively you contact our customer service department with your withdrawal ID for assistance. Please live chat now.
- you: I didn't receive an email
- you: so I'm curious what you guys are missing
- Liat: let me check
- Liat: Kindly hold while I pull up your account details. Thank you
- Liat: there's a case waiting to be opened for you
- Liat: saying:
- Liat: "please inform customer: if he wishes to continue with his withdrawal an amount of $ 2,598 will be deducted as it is Bonus and trader has not traded enough lots to redeem the bonus."
- you: not true
- you: look at my history
- you: i deposited $5000
- you: got $2500 bonus
- you: and now I'm wanting to withdraw my $5000 again
- Liat: if you will withdraw the $5000, we would need to reduce the $2500 since you haven't traded enough with your deposit to be eligible for the credits
- you: how so
- you: On your next deposit, we will provide you with a 50% eToro Credits under the following conditions: · You must have had an open position between January 23 – 24, 2014 · This offer is limited for one deposit that will take place between Jan 30th until Feb 10th · The amount is limited to $10,000 eToro Credits per customer · This is a limited one time offer
- Liat: this is a deposit related bonus. you have to deposit and trade with the deposit to get the bonus
- you: no
- you: see what I copied from the email
- you: Nothing is said that I need to trade with my deposit
- you: and to be sure I even asked about that
- you: and I got confirmation
- Liat: can you tell me who gave you the confirmation please?
- Liat: since the bonus policy is published on our website
- you: searching email wait amount
- Liat: ok sure
- you: NImi
- you: in an email
- you: Nimi
- you: Omersade on my wall
- you: stToro on my wall
- you: but to be frank I don't want to withdraw my bonus
- you: I want to withdraw my deposit
- you: omersade: Hey, the money you deposit is always yours to withdraw unless you lose it in trading of course.
- you: That I can't withdraw the bonus is something I know
- Liat: did anyone say we won't take the bonus back?
- you: Nope
- Liat: have you mentioned you have deposited only to receive the bonus and then you will take you deposit back?
- you: You can read it on my wall
- you: KInd of
- Liat: was it recently?
- you: Due to the unstable platform we receive boncredits with a deposit. But what can i do with those credits? Are they withdrawable? Can I trade with them. If not can I then still withdraw my own money that I put in? How does that work? For example: I have now $100 without bonus. I deposit another $100 I Get $50 bonus. = $250 account balance Over a month things are still not working and my account balance slips to $150 with $0 invested amount. Can I then withdraw still my original $100?
- you: 5 days ago
- Liat: One moment, please.
- Liat: "you can withdraw it profits but the capital can be withdrawn only after you satisfied an certain trading volume.
- Liat: For Further information you can enter in the Nanorep (left side green box) the words: "“credits policy" and the full explanation will appear."
- Liat: OmerSade's reply
- you: yes
- you: he is talking about the bonus
- you: he does say I can withdraw my deposit at anytime
- Liat: the capital = the money you have deposited
- you: fulls entence
- you: The eToro credits are for you to trade with. you can withdraw it profits but the capital can be withdrawn only after you satisfied an certain trading volume.
- you: so the capital in this case are the etoro credits
- Liat: sorry if it's unclear but he's referring to the deposit
- you: no he isn't
- Liat: the capital=the deposit
- Liat: it can
- you: that would be illigal
- you: I should always be able to withdraw my own deposit
- Liat: it can't be anything else since this is the bonus ploicy
- Liat: policy*
- you: you guys act as a bank for my deposit
- Liat: you can withdraw your deposit
- Liat: we didn't say you can'y
- Liat: can
- Liat: 't
- Liat: but you will lose the bonus
- you: THat latter parts is never mentioned
- Liat: do you wish to proceed with the cash out and lose the bonus?
- Liat: or do you wish to cancel the cash out?
- you: NO I'm going to call my lawyer
- you: I asked 3 of your staff and all answered the same
- you: and none mentioned that the bonus would forfeit
- Liat: so we have the OmerSade post where he clearly says it's not withdrawble and also told you how to look for our bonus policy where it is clearly stated
- you: What is eToro's credits policy? 37 In the interest of fair trading, you can only withdraw eToro credits that were granted by eToro as long as you satisfy the trading volume requirements. Until you satisfy these requirements, your credit “money” is considered as a “Non-withdrawable Amount (NWA).” For example, if you deposited $100 and were granted $10 in eToro credits, your equity would be $110. $10 of the $110 are marked as the “Non Withdrawable Amount” (NWA).Every time you close a trade, your NWA will get lower and as such, more of your equity will become withdrawable. The NWA is lowered by an amount equal to a certain percent of the spread associated with trades that you close. Different instruments carry different percentages per the schedule below:Forex Major Pairs (any pair where the USD is one of the currencies) - 30% earned Forex Crosses (all other Forex pairs) - 20% earned Commodities and Indices - 10% earned Stocks - 0% earned (Stocks Trading does not lower you NWA)To better illustrate how this works, we are presenting the following examples. Please note that spread costs are given as example only and may not represent our current spreads. You are welcome to check our current spreads at
- you: http://www.etoro.com/about-us/fees.aspx: You deposit $100 and are granted a $10 credits.So: Equity = 110 USD and NWA = 10 USD
- you: the policy
- you: look at the example
- Liat: who else told you something else? Nimi?
- Liat: was it an email?
- you: they all three did
- you: including your own policy
- you: I can't withdraw the bonus (NWA) but I can withdraw my deposit and profits
- Liat: how would you like to proceed?
- Liat: as of course I can only repeat what I've already said
- you: Yes but that is not true
- you: I've 2 members of staff on my wall replying that i can withdraw it
- you: I have an email saying it
- you: and above that
- you: your policy says it
- you: what more do you need
- Liat: I guess it is just a wording issue
- you: no
- you: it isn't
- Liat: but in the bottom line
- Liat: you can't withdraw the deposit and keep the bonus
- you: why not
- Liat: because you haven't traded with the deposit
- Liat: it is against our bonus policy
- you: that is not in your bonuspolicy
- you: nor did anyone tell me that
- you: your NWA tells me the amount I can withdraw
- you: and that was over $5000
- you: Maybe you guys need to change your policy then
- you: but as it is know it isn't mentioned
- you: and to be sure I already made printscreens of them
- Liat: would you like our accounting department to contact you by email?
- you: yes
- you: but to be sure I'm also already sending it to my lawyer
- you: as I'm insured for just this kind of nonsense
- Liat: sorry, there's no more I can do here
- Liat: I've gave you the information from your case
- you: when will he contact me
- you: or she
- Liat: I explained several times about the policy
- you: yes but it is not in the policy
- Liat: and advised to ask our accounting department to contact you
- Liat: they would get back to you by email in the next 2 business days
- you: hmm and until that time my money is your hostage
- you: Well at least I will get compensation for additional damage
- you: and lost interest rates
Voor zo ver ik weet mag je altijd je eigen deposit terug withdrawen, maar goed dit is het perfecte voorbeeld waarom ik nooit een bonus wil je krijgt altijd dit soort problemen.icecreamfarmer schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 19:41:
ben ik nu gek of heb ik gelijk?
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 07-02-2014 09:25 ]
Maar hoe nu verder?FabiandJ schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:25:
[...]
Voor zo ver ik weet mag je altijd je eigen deposit terug withdrawen, maar goed dit is het perfecte voorbeeld waarom ik nooit een bonus wil je krijgt altijd dit soort problemen.
Heb ze vanochtend gevraagd om duidelijkheid omtrent het bonusbeleid en eventuele verliezen.
Daar kwam uit dat verliezen eerst verhaald worden op je deposited amount en dan pas de bonus.
Om straks niet zwaar in de min te komen maar verzoek gedaan voor volledige uitbetaling met voorwaarde dat ik de bonus nog steeds claim wanneer de hele zaak is afgelopen.
Dat durf ik niet te zeggen.icecreamfarmer schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:55:
[...]
Maar hoe nu verder?
Heb ze vanochtend gevraagd om duidelijkheid omtrent het bonusbeleid en eventuele verliezen.
Daar kwam uit dat verliezen eerst verhaald worden op je deposited amount en dan pas de bonus.
Om straks niet zwaar in de min te komen maar verzoek gedaan voor volledige uitbetaling met voorwaarde dat ik de bonus nog steeds claim wanneer de hele zaak is afgelopen.
Even over mijn eigen account, de €900 balance grens is doorbroken ik heb nu €907.62 even vanuit mijn €500 deposit op mijn account heb ik nu meer dan €400 profit! Als het zo doorgaat moet ik de €1000 aan het einde van de maand wel halen, en anders wordt het begin maart zonder ook maar iets te hoeven doen
http://www.myfxbook.com/m...dstar-excelmarkets/773511
[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 07-02-2014 22:37 ]
Netjes werkt je systeem overigens alleen met het traden in goud?FabiandJ schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:33:
[...]
Dat durf ik niet te zeggen.
Even over mijn eigen account, de €900 balance grens is doorbroken ik heb nu €907.62 even vanuit mijn €500 deposit op mijn account heb ik nu meer dan €400 profit! Als het zo doorgaat moet ik de €1000 aan het einde van de maand wel halen, en anders wordt het begin maart zonder ook maar iets te hoeven doen
Ja we hebben meerdere pairs geprobeerd, maar alleen Goud vs Dollar (XAUUSD) werkte goed.MrFX schreef op zondag 09 februari 2014 @ 14:49:
[...]
Netjes werkt je systeem overigens alleen met het traden in goud?
IK trek er alles uit, de site lijkt mij steeds meer op een oplichtersbende.FabiandJ schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:33:
[...]
winst % per week?FabiandJ schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 22:33:
[...]