Het is anders niet voor niks dat het Gartley Pattern meer dan 80 jaar bestaat en tot op heden nog steeds gebruikt wordt. En zie hier dezelfde chart, maar dan een paar uur verder 2900+ pips profit had je kunnen maken 

Metatrader meet in points (tienden van pips), dus dat zijn 290 pips.FabiandJ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:02:2900+ pips profit had je kunnen maken
[ Voor 59% gewijzigd door Bonez0r op 01-03-2016 20:41 ]
There go the goddamn brownies.
290pips profit met een leuke lotsize prima hoor, na het maken van de screenshot liep die trouwens nog wat hoger max was 370pipsBonez0r schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:29:
[...]
Metatrader meet in points (tienden van pips), dus dat zijn 290 pips.
edit: bedenk me net dat het misschien van je broker afhangt. welke eenheid je ziet (maar dat zijn nog steeds 290 pips in die chart).
Ok. Ik zou hier persoonlijk ver verwijderd van blijven.Remco schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:24:
[...]
Als er genoeg mensen en bots in "geloven" dan zal het waarheid worden ;-)
Als iedereen denkt dat het bullisch wordt, dan gaat iedereen kopen. Dus vraag is groter dan aanbod met als gevolg de prijs stijgt. En hop, de analyse is "bewezen"
Dit zijn twee leuke links: deel 1 en deel 2. Wat zij zegt is dat een winstgevende benadering na een aantal jaar marginaliseert omdat meer mensen het uitvinden. Een standpunt waar ik mij erg in kan vinden, en wat totaal niet rijmt met die 80 jaar.FabiandJ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:02:
Het is anders niet voor niks dat het Gartley Pattern meer dan 80 jaar bestaat en tot op heden nog steeds gebruikt wordt. En zie hier dezelfde chart, maar dan een paar uur verder 2900+ pips profit had je kunnen maken
[afbeelding]
26779
[ Voor 24% gewijzigd door 26779 op 05-03-2016 23:27 ]
ah super dus icmarkets heeft wel live servers in london. Hmm zou dus niet te veel aandacht moeten spenderen aan de snelheid van demo servers...DJTimo schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:58:
Voor Pepperstone weet ik niet hoe het zit, maar IC Markets heeft datacenters in New York en London. Alleen hun HQ zit in Australië. Of je met 100ms af kunt, hangt af van je manier van handelen. Met limit orders maakt dat iig niks uit. Ik kan me voorstellen dat als je veel kleine scalps maakt, je misschien iets snellers wil, maar mijn ervaring met response bij ICM is vrij goed.
Ah Fabian, jij zat ook bij ICmarkets he, hoe is de snelheid in ms ?FabiandJ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:15:
Pepperstone zit in New York, Sydney en Singapore.
1
2
3
4
| True ECN Server Primary IP Address: 38.76.4.17 Hostname: live01.icmarkets.com Location: Equinix NY4, New York, USA (11 miles from Wall Street) |
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Klopt onze MAM maakt er gebruik van, een screenshot van alle live servers.fuqua schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:06:
[...]
Ah Fabian, jij zat ook bij ICmarkets he, hoe is de snelheid in ms ?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
hmm valt me een beetje tegen, maar goed genoeg, spijtig dat hun mt4 servers in newyork zitten en de ctrader in london.FabiandJ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:14:
[...]
Klopt onze MAM maakt er gebruik van, een screenshot van alle live servers.
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door fuqua op 08-03-2016 07:54 ]
ho wacht, je mam maakt gebruik van icmarkets, hoe zit het met jou dan waar zit jij ?FabiandJ schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:14:
[...]
Klopt onze MAM maakt er gebruik van, een screenshot van alle live servers.
[afbeelding]
Iedereen die gebruik maakt van de MAM zit ook bij ICMarkets dus ik ookfuqua schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:24:
[...]
ho wacht, je mam maakt gebruik van icmarkets, hoe zit het met jou dan waar zit jij ?
Naar mijn weten zijn het financiele transacties waar je geen belasting over betaald. Uiteraard betaal je wel vermogensbelasting over je totale vermogen boven waarde X.gise schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:19:
Kan iemand mij vertellen wat de regels zijn met betrekking tot belasting en de winsten uit forex trading?
26779
De MAM draait inderdaad nog steeds prima, trouwens op 2 maanden na al 2 jaarErasmo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:38:
Goldstar heeft trouwens afgelopen week de 100% bereikt
Forex trading valt onder Box 3.gise schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:19:
Kan iemand mij vertellen wat de regels zijn met betrekking tot belasting en de winsten uit forex trading?
Hoezoe tegenstrijdig? MrFX en Fabian zeggen toch hetzelfde?gise schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:01:
Oke, hier dus al weer tegenstrijdige berichten mbt de belasting over FX.
Maar aangezien FabiandJ hier vaak schijnt te posten ga ik er maar vanuit dat hij gelijk heeft.
En belasting neem ik aan alleen over de winst?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik vraag nu over Forex, niet over Binary Options.Seraphin schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:22:
[...]
Hoezoe tegenstrijdig? MrFX en Fabian zeggen toch hetzelfde?
Maar met binary options hoef je je imo geen zorgen te maken over belasting
Ik heb het een keer uitgezocht en ik vond de volgende dingen:gise schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:26:
[...]
Ik vraag nu over Forex, niet over Binary Options.
MrFX zegt dat er geen belasting over de winst betaald hoeft te worden (buiten vemorgensbelasting boven de 22k)
Fabian zegt dat de winst belast moet worden in box 3. (buiten vermogensbelasting boven de 22k)
En hier nog een link met uitleg in dit geval voor de handel met binary options http://www.binoptie.nl/artikelen/binaire-opties-belasting"De Hoge Raad heeft de discussie voor day-traders en belastingheffing op 9 september 2011 definitief beslist. Conform de hiervoor gegeven analyse geldt dat daytrading niet tot belastbare inkomsten in Box I leidt, ongeacht resultaat en omvang werkzaamheden. Dit is slechts anders indien er sprake is van voorkennis, dan wel de mogelijkheid om het koersverloop te beïnvloeden.
De persoon in kwestie was deskundig (had daarvoor in loondienst in de financieel sector bewerkt) en besteedde 10 a 12 uur per dag aan handel in opties. De Hoge Raad vindt dat dit louter speculatief is en DUS geen box I activiteit."
De hele uitspraak: http://uitspraken.rechtsp...id=ECLI:NL:HR:2011:BQ2071
Top, dankjewel Fabian!FabiandJ schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:19:
[...]
Ik heb het een keer uitgezocht en ik vond de volgende dingen:
http://www.belastingdiens...e_2013/boxen_en_tarieven/
http://www.belastingdiens...n_en_tarieven/box_3/box_3
Het is een keer bij de Hoge Raad ter sprake gekomen:
[...]
En hier nog een link met uitleg in dit geval voor de handel met binary options http://www.binoptie.nl/artikelen/binaire-opties-belasting
Klopt, maar dat lijkt me geen probleem deze maand een mooie profitErasmo schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:56:
Twee jaar alweer, gaat snel. Ligt het trouwens aan mij of is Goldstar de laatste tijd actiever?
Precies. Lijkt me een goed plan om het volgende maand weer zo goed te doenFabiandJ schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:59:
[...]
Klopt, maar dat lijkt me geen probleem deze maand een mooie profit
26779
[ Voor 23% gewijzigd door 26779 op 07-11-2016 22:02 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Erasmo op 09-11-2016 13:11 ]
Waar kan ik "de goldstar" volgen?FabiandJ schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:59:
[...]
Klopt, maar dat lijkt me geen probleem deze maand een mooie profit
gise schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:20:
[...]
Waar kan ik "de goldstar" volgen?
Ik zelf handel handmatig, doe ongeveer +5% per dag
De link van KappuhH is correct, ik was op vakantie en kon daardoor niet eerder reageren.
Heb je een link van je trades naar b.v. Myfxbook?gise schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:20:
[...]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Een aantal jaar geleden erg veel mee bezig geweest en wel wat leuke resultaten mee behaald.KappuhH schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:15:
Zijn er hier tweakers die hun eigen geschreven expert advisor draaien in bijvoorbeeld metatrader? Misschien leuk om wat ervaringen uit te wisselen...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ja heb een eigen systeem draaien wat redelijk stabiel zo'n 10% per maand haalt. Als je meer details wilt dan even via DM.Ballebek schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:08:
[...]
Een aantal jaar geleden erg veel mee bezig geweest en wel wat leuke resultaten mee behaald.
Tegenwoordig doe ik eigenlijk alleen nog trendtrading op de D1 en heb daardoor minder false positives.
Heb je zelf al wat inelkaar gedraaid in MQL?
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Sharing is caring? :-)gise schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:20:
[...]
Waar kan ik "de goldstar" volgen?
Leer traden door middel van Technical Analysis en Price Action (traden met naked charts, zonder indicators) de meeste indicators zijn toch alleen maar oscillators die allemaal hetzelfde doen.
Overgestapt naar de crypto.gise schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:18:
Helaas nog steeds weinig mensen hier die Forex traden? :-)
[afbeelding]
Mooie percentages! Handel je automatisch of handmatig?gise schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:18:
Helaas nog steeds weinig mensen hier die Forex traden? :-)
[afbeelding]
Handmatig :-)KappuhH schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:55:
[...]
Mooie percentages! Handel je automatisch of handmatig?
Ik handel zelf grotendeels met m'n eigen bot.
Draai de hele dag een bot. Op sommige momenten overrule ik hem handmatig, maar dat doe ik vooral omdat ik er nog niet aan toe gekomen ben om een paar opties in m'n bot te verwerken. Dus die voer ik dan handmatig uit.gise schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:39:
[...]
Handmatig :-)
Draai je een bot de hele dag? of doe je semi-auto traden en vooral monitoren?
Ik ben juist ooit begonnen met crypto en daarna overgestapt op forex. met name omdat het op Forex "makkelijker" (lees: relatief) om een account te compounden.
Wat doet jouw bot aan % per maand bijvoorbeeld?KappuhH schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 22:55:
[...]
Draai de hele dag een bot. Op sommige momenten overrule ik hem handmatig, maar dat doe ik vooral omdat ik er nog niet aan toe gekomen ben om een paar opties in m'n bot te verwerken. Dus die voer ik dan handmatig uit.
[ Voor 50% gewijzigd door gise op 08-03-2018 16:50 ]
15 dollar op een dollar rekening. Kun je jezelf op gunstige momenten uitkeren. Afgelopen jaar was de koers gemiddeld ruim onder de 1,25 en verwacht dat ie niet keihard door zal stijgen.Groever schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:27:
Ook een soort forex: ik werk als freelancer voor een Amerikaans bedrijf via internet. Ik doe een vaste hoeveelheid werk voor dat bedrijf, en zij betalen mij $14 per vast onderdeel. Nu is de dollar de laatste maanden behoorlijk gezakt tegen de euro, waardoor ik best wat minder krijg dan medio vorig jaar. Om dat wat op te vangen kan ik nu kiezen uit $15 per onderdeel, waarmee mijn verdiensten dus blijven schommelen met de wisselkoers, of een vaste €12 waarbij ik daar niet meer afhankelijk van ben. Wat zouden jullie kiezen?
Hier precies hetzelfde al zou een tussenstap richting een signal service (waarbij geen afm licentie voor nodig is bron: https://www.afm.nl/en/nieuws/2014/mei/signaalaanbieders) best interessant kunnen zijn.gise schreef op zondag 11 maart 2018 @ 23:53:
Nee, maar ben wel benieuwd wat daar voor nodig is, misschien voor in de toekomst. komende jaren in ieder geval alleen voor mijzelf traden, daarna misschien uitbreiden
hoi
As usual it depends ...Mielmania schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:39:
Ik heb een vraag en kom er met Google niet helemaal lekker uit.
Sinds een aantal weken ga ik redelijk prima met traden maar zit ik voor mijn exit strategie nog met de volgende vraag:
Ik kan als ik in een trade zit mijn SL aanhouden (die is vaak gebaseerd op oude resistance/support) of mijn stoploss zwaar in de plus slepen en "hopen" dat hij nog verder zakt (wat wel eens gebeurd).
Nou houd ik niet van hopen maar ik weet dat hier ook berekeningen voor te maken zijn.
Nu heb ik op de middelbare school wel eens deze berekeningen moeten maken maar die kennis ben ik kwijt.![]()
Stel ik plaats een trade en mijn Take profit ligt op 500 micropips.
Nou kan ik hem er gewoon op 500 uit laten gaan, maar ik kan ook mijn take profit verder leggen en mijn stoploss naar 400 micropips in de profit trekken. Maw:
400 micropips gegarandeerd met kans op meer dan 500.
óf 500 micropips gegarandeerd.
Stel even dat het eerst volgende harde resistance punt op 1000 micropips ligt.
Mag je dan zeggen kans op 500 mpips zet je tegenover 700 micropips (400+1000/2)
dus je moet gaan voor de laatste optie?
[ Voor 1% gewijzigd door MrFX op 07-04-2018 19:46 . Reden: extra content ]
Anoniem: 1062925
Het is ook spam.KappuhH schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:36:
Hoe heeft hij je geholpen? Klinkt nu een beetje als spam namelijk en op het instagram account staat niks bijzonders.
[ Voor 17% gewijzigd door gise op 20-08-2018 00:51 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Waarschijnlijker omdat de ECB bevestigd ook een rentestijging van 0,75% door te voerenLordy79 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:43:
Ik ben mij ervan bewust dat ik een oud topic kick.
Maar ben benieuwd of er meer forex traders zijn en een nieuw topic openen is ook zo wat.
Enfin: ik ben erg bezig met euro dollar en zie dat deze net een sprong omhoog maakt. Sinds gisteren eigenlijk.
Waarschijnlijk tgv gasprijs daling en minder ernstige uitgaven van eu landen voor koopkracht steun?
portfolio : www.breeed.com
Dat zit allang in de prijs verwerkt lijkt me want het is al heel lang bekend dat de ECB met 0.75 komt deze donderdag.Maarten_Br schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:09:
[...]
Waarschijnlijker omdat de ECB bevestigd ook een rentestijging van 0,75% door te voeren
https://www.deaandeelhoud...-75-basispunten-verhogen/
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Ik zal het eens bekijken. Maar zoals met alles wat de verhandelen is, neemt het risico fors toe als je met opties of futures gaat werken... Dat is niet voorbehouden aan FX.Qwerty-273 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 08:35:
Nu zie ik best de kansen/mogelijkheden van FX als je op de hoogte bent van de extreme risico's die er aan kleven in de meeste CFD platformen en de extreme leverage die te makkelijk wordt aangeboden om te kunnen gebruiken.
Een pareltje aan het licht gebracht door BOOS. Het is dan voornamelijk de hele cursus en beloften kant van de zogenaamde finfluencer.
[YouTube: SFX MASTERCLASS: HOE CURSIST GELD VERLIEST DOOR VALSE BELOFTES VAN SEM MAY | BOOS S09E10]
Tja ik moet professioneel sowieso hedgen en speel er dus een beetje mee en over het algemeen levert dat wel wat op.namliam_eht schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:21:
78% en 80% van de retailbeleggers lijdt verlies op de handel in CFD’s en turbo's met deze aanbieder.
Iets wat op meniggeen / alle FX/CFD handelaren staat.... zou toch voldoende moeten zijn ?
leverage valt toch wel mee? is maar 30x geloof ik.Qwerty-273 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 08:35:
Nu zie ik best de kansen/mogelijkheden van FX als je op de hoogte bent van de extreme risico's die er aan kleven in de meeste CFD platformen en de extreme leverage die te makkelijk wordt aangeboden om te kunnen gebruiken.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
[ Voor 7% gewijzigd door plofkip op 11-04-2024 21:50 ]
AI kan prima technische analyses uitvoeren. Maar dat is slechts een eenzijdig beeld, aangezien de praktijk (nog) niet meegenomen wordt. Ik werk met een paar data scientists die een AI investmenttool als hobby project hebben gemaakt, en zolang de markt langzaam groeit en er werkelijk niets gebeurt in het echte leven, zijn dat soort rendementen haalbaar. Maar de technologie/implementatie is nog niet op een punt dat de realiteit als factor meegenomen wordt, waardoor het voornamelijk gebakken lucht is.plofkip schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:50:
Oud topic, maar krijg momenteel erg veel reclame op Facebook over AI software die allerlei claims doen. 5-10% winst per maand enzo.
Iemand ervaring mee? Het klinkt wel erg rooskleurig allemaal.
Ben zelf aan het kijken naar Alchemist. Veel positieve reviews en testimonials, maar in hoeverre echt en betrouwbaar..?
Nu zijn de grafieken via deze manier vaak moeilijk te interpreteren (want de goede blijven staan terwijl de falende sneller worden opgeruimt). Hun eerste algo heeft over de periode van januari 2021 tot november 2022 een rendement opgeleverd van 499.07% daar zit wel een moment in met een drawdown van 62.04%.. Dat super rendement telt alleen vanaf het begin, stap je op een ander moment in (net voor hun grootste drawdown) dan kan je tegen alleen maar verlies aankijken.The live track record gives real time insights into Alchemist's performance. Visit our CTO, Johannes Pichler's profile via the given link to view three distinct track records, each corresponding to a new software update. We keep separate records for each update to easily comprehend our improvements. Keep in mind the first version of the Alchemist, which was live until November 2022 had a slightly higher Drawdown. With the second and third update, we could reduce the max Drawdown significantly.
Je kan je afvragen waarom de CTO (daar zijn deze portfolio's van) hier slechts met 5k-6k handelt en niet significant meer inlegt. Is dat een gebrek aan vertrouwen in het algoritme? Of komt het gros van de inkomsten uit het verkopen van abonnementen, en zoekt men zelf liever een investering met lager risico?Average Win: 8.54 pips / €2.09
Average Loss: -18.13 pips / -€3.33
Longs Won: (4,901/7,236) 67%
Shorts Won: (5,198/7,401) 70%
Best Trade (€): (May 04) 191.47
Worst Trade (€): (May 04) -81.15
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Er zijn helaas weinig forex traders op GoT de k ik...Hielko schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:33:
Het is wel tekenend dat dit topic nu al jaren lang min of meer dood is. Crypto toch nog ergens goed voor
[ Voor 7% gewijzigd door ettie1990 op 05-08-2024 13:52 ]
Interessant. Op de laatste week na was eur usd niet erg volatiel. Nu er recessievrees is en renteverlaging van de FED verwacht wordt verzwakt de dollar.ettie1990 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:52:
ik heb nu sinds 2 maanden 2 robotjes met ieder 500 van easy to invest lopen. EUR/USD 150 winst tot nu toe gaat het in hele kleine stapjes.
je kunt hun resultaten ook terugvinden op Tradingview
investering is 2x 500 euri's.
Wellicht heb ik de verkeerde website gevonden, maar de Easy to Invest site met daarop ook een link naar hun myfxbook laat toch wel direct een aantal alarmbellen af gaan. Wellicht de meest in het oog springende is dat al deze profielen/strategieën slechts handelen met 1-3k aan vermogen. Dan heb ik dezelfde opmerking als eerder:ettie1990 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:52:
ik heb nu sinds 2 maanden 2 robotjes met ieder 500 van easy to invest lopen.
je kunt hun resultaten ook terugvinden op Tradingview
Verder mis ik wel een contact optie of überhaupt wat bedrijfsgegevens via de site, die zijn er niet.Je kan je afvragen waarom [deze partij] hier slechts met [relatief laag bedrag] handelt en niet significant meer inlegt. Is dat een gebrek aan vertrouwen in het [eigen] algoritme? Of komt het gros van de inkomsten uit het verkopen van abonnementen, en zoekt men zelf liever een investering met lager risico?
Ik neem aan dat banken, pensioenfondsen en lieden als George Soros geld met forex verdienen? De koersvariaties ontstaan door veel geld dus er zitten nogal wat kapitaalkrachtigen te handelen met forex, anders kunnen die koersvariaties niet ontstaan.retoohs schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 13:59:
De enige mensen die geld verdienen met forex zijn diegenen die diensten en producten verkopen. Zoals cursussen, trading bots etc.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
https://www.myfxbook.com/members/easytoinvestQwerty-273 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 22:50:
[...]
Wellicht heb ik de verkeerde website gevonden, maar de Easy to Invest site met daarop ook een link naar hun myfxbook laat toch wel direct een aantal alarmbellen af gaan. Wellicht de meest in het oog springende is dat al deze profielen/strategieën slechts handelen met 1-3k aan vermogen. Dan heb ik dezelfde opmerking als eerder:
[...]
Verder mis ik wel een contact optie of überhaupt wat bedrijfsgegevens via de site, die zijn er niet.
Klinkt betrouwbaar als het via Telegram loopt. Verder:ettie1990 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 11:55:
[...]
https://www.myfxbook.com/members/easytoinvest
https://www.myfxbook.com/...sy-invest-eurusd/10715787
https://www.myfxbook.com/...t-forex-ai-robot/10556586
contact loopt via telegram. Ze zijn wel open, ook over verliezen op bepaalde trades.
Zie afbeelding voor het antwoord. En je antwoord klinkt sarcastisch, investeer er ook niet meer in, wil vooral weten hoe zich dit de komende maanden ontwikkelddehardstyler schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:34:
[...]
Klinkt betrouwbaar als het via Telegram loopt. Verder:
https://www.forexpeacearm...ke-myfxbook-accounts-scam
https://www.reddit.com/r/..._fake_myfxbook_portfolio/
YouTube: How Sellers Fake Their Results. Myfxbook, Fxblue, Darwinex
https://www.forexfactory....sults-on-myfxbook-website <- Zelfs in 2011 deden ze dit al en in 2024 lukt het nog.![]()
Je word opgelicht, ik hoop dat je er nog wat uit kunt halen. Laat je nou niet leiden door "ze hebben het ook over de slechte trades". Waar zie je trouwens die virtuele winst waar je het over hebt? Is dat een website ofzo? Of ook Telegram?
Ja klopt indd, de eerste zin wel. Heb je je geld er nog uit kunnen krijgen, aangezien je zegt er niet meer in te investeren?ettie1990 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 15:41:
[...]
Zie afbeelding voor het antwoord. En je antwoord klinkt sarcastisch, investeer er ook niet meer in, wil vooral weten hoe zich dit de komende maanden ontwikkeld[Afbeelding]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq