Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 20:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik kon mijn geduld niet meer bewaren en heb een aantal youtube filmpjes gevonden, waardoor ik kon opmaken dat ik met de volumeknoppen de keus kon maken voor 'update from ADB' en dit kon selecteren met de power button (duhhhh, maargoed ik wist dat dus niet)

Vervolgens de opdrachten in ioroot25 gevolgd. Werkte perfect en daarna was mijn G2 keurig geroot!
Direct daarna Xposed installer geïnstalleerd en G2 Xposed en betaalde versie gekocht.
Wat heerlijk zeg, al die dingetjes waar ik me aan irriteerde/anders zou willen zien, heb ik gelijk aan kunnen passen.
Zoals: Naam provider uitgezet in lockscreen, Brightness bar in notificatiepaneel uitgezet (want ik gebruik Lux), Batterij vol melding uitgeschakeld en de navigatiebar op 60% van originele grootte gezet en de button 3 aangepast naar recents (en long press is menu).

Nu nog kijken of ik niet een app wil gaan gebruiken die de navbar helemaal laat verdwijnen of een variant als PIE, maar 60% van de originele idioot grote balk is ook al een hééééééle vooruitgang.

Nu blijven voor mij nog een aantal vragen staan:
- Hoe kun je de LG G2 nu op de snelste/beste manier UNROOTEN?
- Als er een (ota) update van 4.4.2 komt (ik heb dus stock rom), kan ik dan gewoon automatisch hier van gebruik maken? En is het toestel daarna nog steeds geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Unrooten? Kijk daarvoor op Xda, daar staat een tutorial. Je kunt nu geen officiële ota meer installeren maar zul je ook niet missen, die staat vaak eerder op xda en kun je dan eenvoudig flashen.

Kijk ook eens naar de app app setting, die kan wat jij zoekt. Je kunt per app instellen of je hem full screen wilt gebruiken (Immersive) waardoor de navbar verdwijnt en je die dan omhoog "slide" Als je hem wilt gebruiken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb de laatste update gewoon geinstalleerd mbv LG suite (via de PC) dus. Daarna IOroot gedraait en het was weer klaar.

Soms moet IOroot wel een nieuwe versie krijgen omdat de laatste root methode niet werkt. DIt was met de overstap naar kitkat zo. Dus niet zomaar installeeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Hoi, ik wil nu ook mijn G2 rooten, is dit een goede tutorial?
http://androidworld.nl/fo...5593-lg-g2-easy-root.html

Het is voor de eerste keer dat ik een toestel ga rooten.
Wat kan er fout gaan? Niet veel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardAl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik heb mijn LG G2 met kitkat geroot met ioroot25 en nu is hij heel traag/schokkerig geworden.
Wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
Heb je al een factory reset gedaan en een clear dalvik en de cache?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardAl
clear cache gedaan maar dat helpt niet. Clear dalvik ken ik (nog) niet. Factory reset lijkt me wat drastisch maar als het moet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardAl
Factory reset gedaan en de snelheid is weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:11

The Wizard

Moderator Mobile
Mooi, meestal is dat de beste oplossing, niet de fijnste idd...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Inmiddels de G2 geroot maar stuit nu op een ander probleem.
Ik heb gewoon niet bepaald veel verstand van dit onderwerp maar bijv de navigatie balk veranderen moet toch gewoon lukken?
Nu krijg ik, telkens als ik de app G2 Xposed opstart een tutorial met dingen die ik kan/moet downloaden.
De Xposed installer heb ik al maar dan het Framework, als ik die wil installeren krijg ik een waarschuwing met dat het apparaat niet meer kan opstarten enz.
Is het verstandig om in mijn geval dit gewoon toch te downloaden?
En wat kan er fout gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Het framework heb je nodig om xposed goed te kunnen draaien. Waarschuwingen zijn er altijd, maar gebeurt volgens zelden.
Je kan je telefoon bricken, maar ook dit is allemaal op te lossen. Gewoon doen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

EJPostema schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:45:
Het framework heb je nodig om xposed goed te kunnen draaien. Waarschuwingen zijn er altijd, maar gebeurt volgens zelden.
Je kan je telefoon bricken, maar ook dit is allemaal op te lossen. Gewoon doen dus
Bedankt!
Heb inmiddels hier en daar wat dingen aangepast alleen wil nu de betaalde app kopen (0.70 cent is toch niets :+)
Alleen stuit ik op een probleem, ik las dat sinds kort PayPal word ondersteunt alleen deze kan ik niet selecteren of kiezen bij de aankoop.. :'(
Weet iemand hoe dit wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Ttje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:15:
[...]

Bedankt!
Heb inmiddels hier en daar wat dingen aangepast alleen wil nu de betaalde app kopen (0.70 cent is toch niets :+)
Alleen stuit ik op een probleem, ik las dat sinds kort PayPal word ondersteunt alleen deze kan ik niet selecteren of kiezen bij de aankoop.. :'(
Weet iemand hoe dit wel moet?
Staat er $ 25 + op je paypal?
Geen idee of het een vereiste en of het 100% werkt.

Klikje naar Googe Play en App's topic met zoekterm 'Paypal'

Crosspost vanuit het Google Play en App's topic:
Dare Devil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:
Ik ga even iemand zoeken om mij 2 euro te lenen op PayPal, ik laat het weten :)

Edit: Confirmed! Er moet meer dan $25 dollar (Euro even omrekenen dus) op je PayPal account staan voor je die kan koppelen met Google.

Staat nu gelinkt bij mijn Google Wallet (heb terug minder dan $25), zal denk ik geen probleem zijn om nu nog iets te kopen. Als iemand mij kan overtuigen om een app te kopen wil ik het wel proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Moest een nieuwe versie van Google Play hebben, inmiddels via een .apk van android police gedownload ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ttje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:15:
Inmiddels de G2 geroot maar stuit nu op een ander probleem.
Ik heb gewoon niet bepaald veel verstand van dit onderwerp maar bijv de navigatie balk veranderen moet toch gewoon lukken?
Nu krijg ik, telkens als ik de app G2 Xposed opstart een tutorial met dingen die ik kan/moet downloaden.
De Xposed installer heb ik al maar dan het Framework, als ik die wil installeren krijg ik een waarschuwing met dat het apparaat niet meer kan opstarten enz.
Is het verstandig om in mijn geval dit gewoon toch te downloaden?
En wat kan er fout gaan?
Je kan beter G2 TweaksBox module installeren. Die is beter en kan meer. En de module immersive mode.

Zo heb ik de belachelijk grote navigatie bar van 42dp naar 24dp gezet, long press opties van de drie knoppen ingesteld, gradient van de status bar uit gezet, icoon van batterij verwijderd (want aantal % staat er al), record mogelijkheid bij telefoon gesprekken, melding volle accu uit (erg irritant 's nachts), en nog veel meer handige kleine wijzigingen.

En met de app immersive mode heb ik bepaalde apps ingeschakeld. Zoals chrome. Véél fijner browsen zonder status en navigatie bars.

En ook xdabbeb's 3.1 geïnstalleerd voor 4k en 120fps slow motion en betere camera settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Allewijn schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:02:
[...]

Je kan beter G2 TweaksBox module installeren. Die is beter en kan meer. En de module immersive mode.

Zo heb ik de belachelijk grote navigatie bar van 42dp naar 24dp gezet, long press opties van de drie knoppen ingesteld, gradient van de status bar uit gezet, icoon van batterij verwijderd (want aantal % staat er al), record mogelijkheid bij telefoon gesprekken, melding volle accu uit (erg irritant 's nachts), en nog veel meer handige kleine wijzigingen.

En met de app immersive mode heb ik bepaalde apps ingeschakeld. Zoals chrome. Véél fijner browsen zonder status en navigatie bars.

En ook xdabbeb's 3.1 geïnstalleerd voor 4k en 120fps slow motion en betere camera settings.
Welke immersive mode app heb je? (Link?).
Want er zijn meerdere.
Ik ga denk ook even de camera mod downloaden lijkt me wel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Na wat bloatware te hebben verwijderd is in een keer de LG theme weg, dus ik zit nu lekker met marshmallow...
Weet iemand hoe ik LG theme weer terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ttje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:12:
[...]

Welke immersive mode app heb je? (Link?).
Want er zijn meerdere.
Ik ga denk ook even de camera mod downloaden lijkt me wel wat :+
Niet uit de play store. Maar rechtstreeks via xposed installer.
Dus ga naar je app xposed installer. Daar naar download. Tik daar icoontje van vergrootglas aan en zoek naar "Force immersive mode on certain apps" download en installeer die. Zet hem aan bij de modules, herstart telefoon ff, en je de instellingen er van in door mij modules hem aan te raken. Dan kan je een vinkje zetten bij apps die je full screen wil. Bijv facebook en chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Allewijn schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:02:
[...]

Niet uit de play store. Maar rechtstreeks via xposed installer.
Dus ga naar je app xposed installer. Daar naar download. Tik daar icoontje van vergrootglas aan en zoek naar "Force immersive mode on certain apps" download en installeer die. Zet hem aan bij de modules, herstart telefoon ff, en je de instellingen er van in door mij modules hem aan te raken. Dan kan je een vinkje zetten bij apps die je full screen wil. Bijv facebook en chrome.
Oke bedankt, erg handig inderdaad!
Weet je misschien waar ik de normale LG Theme kan krijgen?
Ik heb iets gedaan en nu is hij verdwenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, normaal gesproken maak ik altijd eerst een back-up met titanium voordat ik wat freeze of verwijder. Als je dat niet hebt gedaan dan denk ik je de ROM beter opnieuw kunt flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

janvanduschoten schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:18:
Hmm, normaal gesproken maak ik altijd eerst een back-up met titanium voordat ik wat freeze of verwijder. Als je dat niet hebt gedaan dan denk ik je de ROM beter opnieuw kunt flashen.
Oke, had al een backup maar die was weg nadat ik de telefoon resette ;(
Hoe/waar kan ik de ROM opnieuw flashen?

Edit: Hier dus: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476
Maar welke Firmware moet ik nemen?
Europe open of Europe open KitKat.
En er staat dat je goed moet kijken naar 16/32 gb, maar ik zie niet staan welke nou voor 16 of 32 gb is

[ Voor 30% gewijzigd door Ttje op 31-05-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Ojha, wat ook een optie zou zijn, is een hard factory reset.
Geprobeerd maar als ik volume down en aan/uit knop tegelijk indruk dan krijg ik niet dat menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ttje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:59:
Ojha, wat ook een optie zou zijn, is een hard factory reset.
Geprobeerd maar als ik volume down en aan/uit knop tegelijk indruk dan krijg ik niet dat menu...
Als je volume down en power knop tegelijk indrukt moet je de power knop even loslaten en meteen weer indrukken dan kom je in het hard reset menu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:26:
[...]

Als je volume down en power knop tegelijk indrukt moet je de power knop even loslaten en meteen weer indrukken dan kom je in het hard reset menu. ;)
Dat doe ik nu al zo'n 20x, telkens start ie gewoon op of start ie gewoon opnieuw op... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodra het LG logo zichtbaar wordt de power knop loslaten en meteen weer indrukken , moet wel lukken dacht ik
anders factory reset in instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:38:
zodra het LG logo zichtbaar wordt de power knop loslaten en meteen weer indrukken , moet wel lukken dacht ik
anders factory reset in instellingen?
Helaas start ie gewoon op, komt dit misschien omdat de telefoon geroot was?
Factory reset (soft) in instellingen helpt niet, misschien iets via recovery mode en dan whipe data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ttje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:40:
[...]

Helaas start ie gewoon op, komt dit misschien omdat de telefoon geroot was?
Factory reset (soft) in instellingen helpt niet, misschien iets via recovery mode en dan whipe data?
kan je proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Pff, ook dat werkt niet...
Nu weet ik het even niet meer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zit er weinig anders op dan een nieuwe ROM te flashen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:36:
Dan zit er weinig anders op dan een nieuwe ROM te flashen, helaas.
Kan ik dat hier doen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimmme
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Als je root en Custom recovery hebt stel ik deze voor, recentste Eur Open die werkt voor 16 en 32 GB toestellen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2736854

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
'Ttje', jij hebt toch een NL versie? Moet je dan wel een Europe Open rom kiezen?
Kan je overigens na een root niet makkelijk even terug naar compleet stock, dus zoals je hem kreeg uit de doos. En vanaf daar weer opnieuw rooten en modden naar wens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Allewijn schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:50:
'Ttje', jij hebt toch een NL versie? Moet je dan wel een Europe Open rom kiezen?
Kan je overigens na een root niet makkelijk even terug naar compleet stock, dus zoals je hem kreeg uit de doos. En vanaf daar weer opnieuw rooten en modden naar wens?
Klopt ik heb een NL versie, hoe kan ik even 'makkelijk' weer naar stock dan? Want eigenlijk wil ik hem weer helemaal zoals hij uit de doos kwam.
Maar volgens mij is de enige optie opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Op basis van die handleiding hier nog een handige youtube er van.
http://youtu.be/0-TZ347tasw
Ik denk dat je op die manier goed naar Europe Open Kitkat terug kan, die je hier kan downloaden:
http://storagecow.eu/index.php?dir=Xda%2FLG+G2%2FStock%2F

En over mijn vorige opmerking: ik begrijp dat er volgens mij geen NL versie is. Onze NL G2's gebruiken D80220d-EUR-XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Allewijn schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:20:
[...]

Op basis van die handleiding hier nog een handige youtube er van.
http://youtu.be/0-TZ347tasw
Ik denk dat je op die manier goed naar Europe Open Kitkat terug kan, die je hier kan downloaden:
http://storagecow.eu/index.php?dir=Xda%2FLG+G2%2FStock%2F

En over mijn vorige opmerking: ik begrijp dat er volgens mij geen NL versie is. Onze NL G2's gebruiken D80220d-EUR-XX
Daar zocht ik naar, maar als ik hem nu wil flashen in download mode pakt de pc hem niet, vgm zijn de LG united drivers gewoon geinstalleerd |:( Hij staat trouwens in LG software mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimmme schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:19:
[...]

Als je root en Custom recovery hebt stel ik deze voor, recentste Eur Open die werkt voor 16 en 32 GB toestellen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2736854
ik heb deze rom geflashed vandaag, werkt perfect is snel en toch root.klasse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Vandaag het waanzinnig stock LG G3 keyboard geïnstalleerd op mijn G2 (ik heb de .apk gebruikt).
Dit is echt heerlijk!!!!
Ik denk dat er zsm een complete root zal komen. Die de G3 port naar de G2.
Aanrader dit toetsenbord.
Hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2767660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Allewijn schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:47:
Vandaag het waanzinnig stock LG G3 keyboard geïnstalleerd op mijn G2 (ik heb de .apk gebruikt).
Dit is echt heerlijk!!!!
Ik denk dat er zsm een complete root zal komen. Die de G3 port naar de G2.
Aanrader dit toetsenbord.
Hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2767660
Hij zit ook in cloudyflex. Weet niet wat het precies is.. de minder hoge letters... de suggesties die later verschijnen? Maar het typt inderdaad erg lekker :Y)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Zit te denken tweakbox te installeren, maar voegt dat veel lag toe aan de interface? Of heb je die functies ook ingebakken in een rom zoals cloudymous? Wil eigenlijk niet helemaal een andere rom erop gooien, dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Hoiz schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:36:
Zit te denken tweakbox te installeren, maar voegt dat veel lag toe aan de interface? Of heb je die functies ook ingebakken in een rom zoals cloudymous? Wil eigenlijk niet helemaal een andere rom erop gooien, dusja..
Ik heb G2 tweaksbox als xposed module en merk nul lag. Juist allemaal véél beter door de fijne aanpassingen, kleine navbar, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Moet je per sé een andere rom installeren om root toegang te krijgen? Heb dat tutorialtje uit de OP gevolgd en ik heb inmiddels het superuser icoontje in mijn launcher, maar tweakbox werkende krijgen wil niet echt vlotten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Hoiz schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:48:
Moet je per sé een andere rom installeren om root toegang te krijgen? Heb dat tutorialtje uit de OP gevolgd en ik heb inmiddels het superuser icoontje in mijn launcher, maar tweakbox werkende krijgen wil niet echt vlotten..
Nee hoeft totaal niet. Ik heb ook de standaard rom.
Heb je de tweaksbox module aan gezet in xposed?
Of heb je überhaupt xposed wel geïnstalleerd nadat je hem geroot hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Heb inmiddels de camera mod geïnstalleerd.
Maar zodra ik een slomo video maakt slaat hij hem niet in slomo op maar moet ik de afspeelsnelheid constant veranderen. Erg irritant.
Is hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ttje schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:22:
Heb inmiddels de camera mod geïnstalleerd.
Maar zodra ik een slomo video maakt slaat hij hem niet in slomo op maar moet ik de afspeelsnelheid constant veranderen. Erg irritant.
Is hiervoor een oplossing?
Dat heb ik dus ook. Moet ook steeds de snelheid handmatig naar 0.2 zetten. Erg jammer.
Kan volgens bij alleen opgelost worden als je een andere player installeert.
Volgens mij moeten we iets hebben wat auto met een factor van 0.25x speelt. Dan komt 120fps op 30fps en dus soepel slow mo toch?

Hoe is het trouwens gegaan met je rom opnieuw booten? Welke rom Heb je nu?

[ Voor 10% gewijzigd door Allewijn op 09-06-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Allewijn schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:35:
[...]

Nee hoeft totaal niet. Ik heb ook de standaard rom.
Heb je de tweaksbox module aan gezet in xposed?
Of heb je überhaupt xposed wel geïnstalleerd nadat je hem geroot hebt?
Achteraf bleek dat ik de verouderde root tool gebruikte, nu is het wel gelukt!

Nu even ruimte maken in m'n telefoon zodat ik kan backuppen en een nieuwe rom kan installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoiz op 09-06-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Allewijn schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:09:
[...]

Dat heb ik dus ook. Moet ook steeds de snelheid handmatig naar 0.2 zetten. Erg jammer.
Kan volgens bij alleen opgelost worden als je een andere player installeert.
Volgens mij moeten we iets hebben wat auto met een factor van 0.25x speelt. Dan komt 120fps op 30fps en dus soepel slow mo toch?

Hoe is het trouwens gegaan met je rom opnieuw booten? Welke rom Heb je nu?
Ik kan hem minimaal naar 0.5x afspelen?!
Ik heb nog steeds de stock. Wou hem opnieuw flashen maar heb er nog geen tijd voor gehad.
Deze week ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ttje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 16:40:
[...]

Ik kan hem minimaal naar 0.5x afspelen?!
Ik heb nog steeds de stock. Wou hem opnieuw flashen maar heb er nog geen tijd voor gehad.
Deze week ff proberen
Dan heb je enkel de xdabbeb 3.1 camera module geïnstalleerd. Je kon ook kiezen om de videoplayer erbij te updaten. Dat heb Ik gedaan. Dan kan je oa tot 0,2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
Van het weekeinde is mijn telefoon hard op de stenen gevallen. Nu werkt het touchscreen niet meer en ga ik de garantie route opstarten. Omdat mijn telefoon geroot is wil ik de orginele software terugzetten.

Ik heb heel toevallig vorige week een User Apps backup gemaakt met Titanium, maar ik maak voor de zekerheid ook nog een nandroid backup. Nu is mijn vraag, kan ik deze altijd terug zetten? Ook als ik een ander toestel krijg?

Ik heb PhilZ Touch 6.27.5 als recovery, hoe krijg ik mijn nandroid backup op mijn PC? moet dat via ADB enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:36
Ik heb momenteel de stock 220d rom draaien met wat aanpassingen;
root, philiz custom recovery,xposed module icm G2 xposed, cameramod en de dpi staat op 380.

Nu heb ik soms 1 keer soms 2 keer per dag een reboot, toestel start opnieuw op ik hoef dan niet mijn
pincode in te voeren.

Zijn er andere mensen met een vergelijkbare setup die last hebben van deze reboots?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
Ik had hier af en toe last van met de Cloudyflex rom. Heb niet kunnen achterhalen wat het probleem was.

Om terug te komen op mijn probleem. Ik kon niet makkelijk bij mijn data vanaf een PC. Van een collega een adapter kunnen lenen om direct een USB stick te laten mounten. Als je een custom nandroid backup maakt kun je ook aangeven of je de userdata wil backuppen. Dit duurder enkele uren waarna ik een 19GB backup had gemaakt. Vanavond mijn scherm laten repareren en backup weer terug zetten. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik heb mijn 4G SIM kaartje van Hi binnen, en ik heb hier sowieso 4G bereik. Maar CyanogenMod 11 blijft data ontvangen op het 3G of HSDPA netwerk. Ik zit vlakbij een KPN mast (20 meter verderop :P ). De instellingen staan ingesteld met LTE als voorkeursnetwerk en ook in de build.prop heb ik het th.telephony ding veranderd van 9 naar 11 of 13. Maar ik blijf hooguit op 3G. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denonman1

LG G2 geroot met TWRP er op:
Na een LG OTA update te willen binnenhalen kwam ik in een bootloop van TWRP terecht en na 1,5 dag rotzooien heb ik CM 10.2 erop kunnen krijgen via sideload. Probleem is: ik zie mijn wifi netwerk, maar kan er geen verbinding mee maken. Vervolgens een hoop andere roots gedownload, CM11, cloudyII Pro en nog ene stuk of 4 meer.
Bij al die andere krijg ik na sideloaden bij het uitpakken/installeren op de telefoon "error executing updater binary in zip", stuk voor stuk (Ik heb TWRP 2.6.3.8), ook als ik eerst dalvik chache wipe en formateer en alle andere opties in deze bootloader.

Vervolgens maar weer CM10.2 erop met het idee dan toch te kunnen bellen en later wifi wel zou proberen op te lossen: Geen GSM bereik meer EN geen wifi dit keer. Regen/drup verhaal dus.

Ik ben nu nog een pardusHCD rom aan t downloaden en een CloudyG3_1.0 in de hoop dat een van die het nog gaat doen, anders heb ik geen idee meer welke kant ik op moet...

Kan iemand mij vertellen waar het misschien fout gaat? Waarom krijg ik maar één enkele rom geinstalleerd? Moet ik beter letten bij het downloaden op die md5sum iod? Daar let ik nu niet op. Kunnen de downloads dan wellicht niet helemaal goed zijn?

Anyway: Bedankt voor de hulp!

Groetjes,
Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denonman1

Yes, ik weet wat er aan de hand is (en het is niet fijn - maar gelukkig wel op te lossen): Mijn EFS partitie is gewist en daardoor is de G2 z'n imei kwijt :-(.
Ik heb een site gevonden waar ik deze weer opnieuw hardwarematig kan uitlezen, maar dan moet ik eerst terug naar stock :-) Dat laatste was ik toch al van plan, dus ik zal er vanavond eens voor gaan zitten, er zijn geode tutorials om terug te flashen naar 4.4 rom van LG (ben ik nu aan t downloaden).
Daarna imei opieuw uitlezen en retoren en dan moet het allemaal opgelost zijn, (oef).

Meantime: tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:48

Bob

denonman1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:16:
Yes, ik weet wat er aan de hand is (en het is niet fijn - maar gelukkig wel op te lossen): Mijn EFS partitie is gewist en daardoor is de G2 z'n imei kwijt :-(.
Ik heb een site gevonden waar ik deze weer opnieuw hardwarematig kan uitlezen, maar dan moet ik eerst terug naar stock :-) Dat laatste was ik toch al van plan, dus ik zal er vanavond eens voor gaan zitten, er zijn geode tutorials om terug te flashen naar 4.4 rom van LG (ben ik nu aan t downloaden).
Daarna imei opieuw uitlezen en retoren en dan moet het allemaal opgelost zijn, (oef).

Laattijdige tip: misschien wat meer inlezen voor je er aan begint :) Ik ben zelf nogal nonchalant, maar zelfs ik heb die partitie gebackupt voor ik er aan begon, dus dat wil zeggen dat het echt wel duidelijk in sommige guides stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Volgens mij is er ook een app voor om die partitie te backuppen, zal zo eens kijken. Misschien geen overbodige luxe om dat te doen :P

Ik heb nu de G3 ROM er een paar dagen op staan en ik vind het wel een mooie ROM (ik draai wel Nova Prime), alles ziet er wat strakker uit. Ook de split-screen is wel handig, bij het klikken op een link opent het nieuwe scherm zich in een ander deel van je scherm, dus 2 schermen tegelijk in beeld die je zelf nog uit kunt rekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
janvanduschoten schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:05:
Volgens mij is er ook een app voor om die partitie te backuppen, zal zo eens kijken. Misschien geen overbodige luxe om dat te doen :P

Ik heb nu de G3 ROM er een paar dagen op staan en ik vind het wel een mooie ROM (ik draai wel Nova Prime), alles ziet er wat strakker uit. Ook de split-screen is wel handig, bij het klikken op een link opent het nieuwe scherm zich in een ander deel van je scherm, dus 2 schermen tegelijk in beeld die je zelf nog uit kunt rekken :)
Werkt 4G op die G3 ROM? En voor de rest geen bugs ontdekt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo

Split screen zit toch ook in de G2 rom? Ik heb dan CloudyII, maar volgens mij is het een LG app. Je kan hem activeren met een lange druk op de back ouch knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Ook ik ben benieuwd naar de voor en nadelen van de G3 Rom op de G2.
Heb ondertussen een beetje veel geïnstalleerd/uitgeprobeerd op mijn geroote G2 met stock kitkat rom en oa G2 tweaksbox, waardoor ik nu het idee krijg dat hij soms een klein beetje slomer is geworden.
Zou dit graag weer anders zien en denk dat de beste optie een volledig verse installatie is, eventueel dus gelijk met overstap naar een andere non-stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
denonman1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:16:

Laatst was er in het nieuws dat je via een website je telefoon kon rooten, : nieuws: Geohot brengt universele root-methode uit voor Android-apparaten

Ik was nieuwsgierig of het ook bij mijn gelockte G2 werkte. Je moest alle openstaande aps sluiten. De telefoon ging herstarten en als je rootcheck uitvoert krijg je nu de melding Rooted.
Als ik met een ander programma controleer dan heb ik maar een klein beetje toegang. Niet dat ik het erg vindt. Ik wilde hooguit wat LG Bloatware verwijderen. Maar nu zag ik dat mijn imeinummer wel werd weergegeven maar Imei SV staat op 00 .
Mijn vraag is dan ook of dit bij jullie ook zo is?

Versie van hardware en software van de LG G2 is :
  1. LG-D802 16GB geheugen
  2. Android 4.4.2,
  3. Basebandversie : M8974A-AAAANAZM-1.0.190084
  4. Kernelversie : 3.4.0
  5. Build-nummer
  6. KOT49I.D80220d
  7. Softwareversie : D80220d-EUR-XX
p.s. mocht er privécode Izoals een Imeicode soort van privécode is) getypt zijn door mij uit alle versies hierboven, graag laten weten dan pas ik dit aan in dit bericht.

Stel ik moet de telefoon weer unrooten, door reparatie bijvoorbeeld, neem ik aan dat het bij mij toch niet zo drastisch hoeft te zijn. Tenslotte heb ik bijna niets aangepast. Hoe gaat dit in zijn werk?
Of hoe zit het met updaten van nieuwe originele LG G2 rom versies ?
Krijg ik die nog wel aangeboden of moet ik nu moeilijk doen?

Ik had me beter eerst kunnen verdiepen wat de consequenties waren na rooten dan eerst andersom te beginnen wat nu wel eigenlijk het geval is.

[ Voor 10% gewijzigd door aliberto op 18-06-2014 19:36 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je weer terug wilt naar stock.http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476.
updaten zal geen probleem zijn .maar nooit met een geroot toestel via ota (on the air ) updaten , dus gewoon updaten met lg pc suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07

Gaat de batterij even lang mee als bij de G2 roms?
Ik ga nog even wachten op een stabielere release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Binnenkort komt v1.1 van de ported g3 rom voor onze g2's uit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2783192

Dat wordt wel heel aantrekkelijk. Dan hoef Ik niet meer met allerlei tweaks mijn g2 op een g3 te laten lijken zoals ik nu doe. Ik las bijv dat op de g3 je standaard ook al je navigatie bar kan laten verdwijnen in alle apps (naar keuze) soort van immersive mode dus. Hoef ik dat allemaal niet meer met tweaksbox en andere xposed modules los in te stellen. Lijkt me ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hairy lee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-08 16:58
Ik heb een vraag.
Ik zit er aan te denken om mijn G2 802 16GB te voorzien van ParanoidAndroid of CM11. Ik heb de vele lovende reviews gelezen over de voordelen, maar ik vind eigenlijk geen informatie over het ruimtebeslag van zo'n ROM.
Ik wil graag wat meer ruimte overhouden van mijn 16Gb als dat ik u doe met de standaard software van LG.

Als ik deze via TWRP installeer, worden dan de originele systeemfiles verwijderd, zodat ik meer ruimte overhoud? Of moet ik deze achteraf zelf verwijderen? Is dat eigenlijk wel mogelijk?

Of is er misschien een andere methode waarop ik de telefoon kan voorzien van een schone installatie met alleen de custom ROM?

[ Voor 11% gewijzigd door hairy lee op 24-06-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

Ik ben weer terug van CloudyPro naar stock. Met de dagelijkse reboots kon ik wel leven maar ik vond de batterijduur steeds slechter worden.

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Weet iemand of het mogelijk is het g3 toetsenbord te installeren zonder root? O-)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Laatst online: 22-03 09:29
MrMistral schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:
Weet iemand of het mogelijk is het g3 toetsenbord te installeren zonder root? O-)
Volgens mij kan dat niet. Maar rooten is een eitje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
Eergisteren de knoop door gehakt en voor een G2 gegaan ipv een G3. Gisteren binnen gekregen en na de update naar 4.4.2 gelijk geroot en TWRP erop. Nieuwste Mahdi rom geflasht en WOW wat is een ervaring! Zo ongelooflijk snel en smooth! Zo veel customization opties en android 4.4.4 werkt als een speer.

Ik heb alleen nog even wat vraagjes:
  • Welke camera gebruiken jullie?
Ik hoor dat veel mensen weer de standaard LG camera app erop flashen, maar ik hoor ook dat er camera apps zijn die UHD en 720p 120fps kunnen opnemen. Iemand ervaring welke die laatste is?
  • Hoe krijg ik er weer fm radio op?
De standaard LG radio app werkte goed, alleen zit die er bij Mahdi rom niet meer op. Ik heb al Spirit FM Free geprobeerd maar dit kreeg ik niet aan de praat. Misschien dat de officiele betaalde Spirit FM 2 het wel doet, maar die is gelijk €9 en dat is wat veel als ik niet eens zeker weet of die het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
waarom flash je niet CloudyG3 1.1? Heb je een een G3 in een G2 jasje, zeer smooth en zuinig en met... fm radio!
Flokman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:33:
Eergisteren de knoop door gehakt en voor een G2 gegaan ipv een G3. Gisteren binnen gekregen en na de update naar 4.4.2 gelijk geroot en TWRP erop. Nieuwste Mahdi rom geflasht en WOW wat is een ervaring! Zo ongelooflijk snel en smooth! Zo veel customization opties en android 4.4.4 werkt als een speer.

Ik heb alleen nog even wat vraagjes:
  • Welke camera gebruiken jullie?
Ik hoor dat veel mensen weer de standaard LG camera app erop flashen, maar ik hoor ook dat er camera apps zijn die UHD en 720p 120fps kunnen opnemen. Iemand ervaring welke die laatste is?
  • Hoe krijg ik er weer fm radio op?
De standaard LG radio app werkte goed, alleen zit die er bij Mahdi rom niet meer op. Ik heb al Spirit FM Free geprobeerd maar dit kreeg ik niet aan de praat. Misschien dat de officiele betaalde Spirit FM 2 het wel doet, maar die is gelijk €9 en dat is wat veel als ik niet eens zeker weet of die het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
arene schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:53:
waarom flash je niet CloudyG3 1.1? Heb je een een G3 in een G2 jasje, zeer smooth en zuinig en met... fm radio!
Ik vind stock android gewoon een stuk mooier. Ik ben erg blij met alles dat ik hier kan aanpassen en vind de google now launcher ook goed werken. Ik moet dus alleen even een FM radio hebben en als het kan een betere camera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
kosterj schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:00:
[...]

Volgens mij kan dat niet. Maar rooten is een eitje hoor.
Kon ook al niets vinden op xda. I know. Ben een beetje bang na die garantieverhalen in het ervaringen topic :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
Hey, ik heb m'n G2 geroot en cloudystock erop gezet. Probleem is nu alleen dat wanneer ik mijn telefoon uit zet en een paar uur later weer aan zet dat de telefoon een aantal instellingen en de datum/tijd vergeet.. Hebben meer mensen hier last van? Het is erg vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Is een onbekende klacht bij mij, ik heb dat nog nooit gehad bij een Cloudy ROM. Ik heb zelf geen Cloudystock gehad, misschien is het specifiek voor deze ROM? Je zou ff het topic op XDA kunnen raadplegen of de klacht vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Heren, op dit moment bevalt mijn G2, stock, geroot, xposed modules g2tweaksbox en immersive mode, xdabbeb 3.1 camera mod, 24dp navbar grootte, lghome g3 launcher en g3 theme, me erg goed.
Toch wil ik graag de 'echte g3 rom' proberen.
Dus die g3 ported rom. cloudy g3 v1.1.

Ik heb nog geen ervaringen met het installeren van een andere rom, dus vraag jullie hulp.
Ik zou graag een 100% backup maken van hoe mijn toestel nu is (stock met dus alles wat ik hierboven beschreven heb). Zodat ik terug kan naar mijn huidige situatie indien cloudy g3 niet bevalt.
Hoe doe ik dat het beste?

Dan wil ik daarna dus die cloudy g3 v1.1 installeren. Hier te vinden:
Hoe doe ik dat nu stap voor stap precies?
Is mij uit dat topic helaas nog niet geheel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
Allewijn schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:06:
Heren, op dit moment bevalt mijn G2, stock, geroot, xposed modules g2tweaksbox en immersive mode, xdabbeb 3.1 camera mod, 24dp navbar grootte, lghome g3 launcher en g3 theme, me erg goed.
Toch wil ik graag de 'echte g3 rom' proberen.
Dus die g3 ported rom. cloudy g3 v1.1.

Ik heb nog geen ervaringen met het installeren van een andere rom, dus vraag jullie hulp.
Ik zou graag een 100% backup maken van hoe mijn toestel nu is (stock met dus alles wat ik hierboven beschreven heb). Zodat ik terug kan naar mijn huidige situatie indien cloudy g3 niet bevalt.
Hoe doe ik dat het beste?

Dan wil ik daarna dus die cloudy g3 v1.1 installeren. Hier te vinden:
Hoe doe ik dat nu stap voor stap precies?
Is mij uit dat topic helaas nog niet geheel duidelijk.
Heb je al een custom recovery geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Mithson schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:13:
[...]

Heb je al een custom recovery geïnstalleerd?
Nee. En daar ben ik helaas nog niet zo bekend mee.
Is dat wat Ik nodig heb om volledig terug te kunnen naar mijn huidige installatie, mocht de cloudy g3 rom niet bevallen?
Welke custom recovery kan ik het beste gebruiken en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
Download de app flashify uit de playstore. Je kunt via flashify een custom recovery downloaden en installeren. Hierbij moet je kiezen voor de nieuwste versie van TWRP.

Als je dan je custom recovery geïnstalleerd hebt moet je rebooten naar je recovery(dat gaat ook via de flashify app). Daar krijg je een menu met een aantal opties, kies dan voor backup(vanzelfsprekend).

Met deze backup worden al je gegevens, data en instellingen opgeslagen. Dus mocht je terug willen naar je oude rom, heel simpel, dan ga je naar backup herstellen in je recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Mithson schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:04:
Download de app flashify uit de playstore. Je kunt via flashify een custom recovery downloaden en installeren. Hierbij moet je kiezen voor de nieuwste versie van TWRP.

Als je dan je custom recovery geïnstalleerd hebt moet je rebooten naar je recovery(dat gaat ook via de flashify app). Daar krijg je een menu met een aantal opties, kies dan voor backup(vanzelfsprekend).

Met deze backup worden al je gegevens, data en instellingen opgeslagen. Dus mocht je terug willen naar je oude rom, heel simpel, dan ga je naar backup herstellen in je recovery
Dankjewel. Ik had ondertussen ook gelezen dat een goede custom recovery app TWRP zou zijn (en concurrent Clockworkmod ook).
Ik las echter ook dat met de nieuwste TWRP 2.7 op de LG G2, de Knock on/Knock code niet meer zou werken. Klopt dit?
En waarom kiezen voor Flashify om TWRP te installeren ipv bijv Autorec?: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2715496

[ Voor 6% gewijzigd door Allewijn op 29-06-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Weet iemand hoe je kan daydreamen in full screen? Ik heb al even tussen de app force immersive mode gekeken maar daar staat daydream niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
Allewijn schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:20:
[...]

Dankjewel. Ik had ondertussen ook gelezen dat een goede custom recovery app TWRP zou zijn (en concurrent Clockworkmod ook).
Ik las echter ook dat met de nieuwste TWRP 2.7 op de LG G2, de Knock on/Knock code niet meer zou werken. Klopt dit?
En waarom kiezen voor Flashify om TWRP te installeren ipv bijv Autorec?: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2715496
Ik heb flashify gebruikt omdat autorec bij mij niet werkte, geen idee waaraan dat lag.

Knock code werkt prima, ik draai nu CloudyG3. Ik gebruik het zelf niet maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Mithson schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:22:
[...]

Ik heb flashify gebruikt omdat autorec bij mij niet werkte, geen idee waaraan dat lag.

Knock code werkt prima, ik draai nu CloudyG3. Ik gebruik het zelf niet maar het werkt wel.
Dankjewel!
Kan je nog wat positiefs en/of negatiefs over cloudyg3 vertellen?
Ik zou graag een twrp full backup maken van mijn huidige stock rom met aanpassingen, dan een harde reset doen en dan met behulp van twrp ook cloudyg3 v1.1 er op zetten. Mits er geen vervelende bugs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
Ik draai nu cloudyg3 hiervoor heb ik cloudypro erop gehad en de batterijduur is vergelijkbaar(ook vergelijkbaar met stock dus) verder ziet het er geweldig mooi uit i.v.m. de andere roms.
Alles werkt soepel en volgens mij ook soepeler dan stock g2, maar of dat echt zo is weet ik niet.
De camera app is veel sneller(snellere focus), er zit standaard een optie in om slowmotion te filmen. Verder is de camera app wel iets minder uitgebreid, minder mogelijkheden voor verschillende lichtsomstandigheden e.d.

Het enige wat ik als nadeel heb ondervonden is dat de quickremote heel veel instellingen voor remotes mist die het eerst wel had...

Daarom meteen de vraag, heeft iemand een apk bestandje van de quickremote app voor de g2? Of een linkje van hoe en waar ik dit kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
Mithson schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:53:
Ik draai nu cloudyg3 hiervoor heb ik cloudypro erop gehad en de batterijduur is vergelijkbaar(ook vergelijkbaar met stock dus) verder ziet het er geweldig mooi uit i.v.m. de andere roms.
Alles werkt soepel en volgens mij ook soepeler dan stock g2, maar of dat echt zo is weet ik niet.
De camera app is veel sneller(snellere focus), er zit standaard een optie in om slowmotion te filmen. Verder is de camera app wel iets minder uitgebreid, minder mogelijkheden voor verschillende lichtsomstandigheden e.d.

Het enige wat ik als nadeel heb ondervonden is dat de quickremote heel veel instellingen voor remotes mist die het eerst wel had...

Daarom meteen de vraag, heeft iemand een apk bestandje van de quickremote app voor de g2? Of een linkje van hoe en waar ik dit kan installeren?
Dankjewel. Mooi om te horen dat het zo goed bevalt. Heb je ook nog nadelen ondervonden cq dingen die niet werken?

Hier overigens misschien de quickremote apk die je zoekt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Kan ik mijn telefoon nog zoals normaal (telefoon uit en volume down + power) factory resetten ná root? Of moet ik dat anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
[...]

Heeft CloudyG3 ook gewoon 4G? CyanogenMod 11 heeft dit nog STEEDS niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
Allewijn schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:51:
[...]

Dankjewel. Mooi om te horen dat het zo goed bevalt. Heb je ook nog nadelen ondervonden cq dingen die niet werken?

Hier overigens misschien de quickremote apk die je zoekt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468690
Alles werkt, het enige echte nadeel dat ik heb ondervonden is die quickremote. Ik zal binnenkort even proberen of de quickremote uit jouw linkje werkt, thanks!
Verder zou het enige nadeel kunnen zijn dat de camera app minder uitgebreid is, daar staat echter wel tegenover dat 'ie een stuk sneller is.
msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:55:
[...]

Heeft CloudyG3 ook gewoon 4G? CyanogenMod 11 heeft dit nog STEEDS niet... :(
Ja, 4g doet het prima! Ik heb Hi en zit dus op het kpn netwerk, geen enkel probleem met 4g, alle instellingen waren al gereed toen ik hem voor het eerst opstartte met cloudyg3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Help! Ik probeer mijn tel te rooten maar het lukt op de een of andere manier niet :(
Krijg de volgende errors:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/33m6b7s.jpg

Gedaan via deze tutorial van XDA:
https://www.youtube.com/w...MATgm4cw&feature=youtu.be

Iemand enig idee hoe dit op te lossen.

NB: Die melding van 'already exists' komt omdat dit de tweede keer is, zodat ik jullie de andere foutmeldingen kan laten zien. Die was er de eerste keer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
MrMistral schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:54:
Help! Ik probeer mijn tel te rooten maar het lukt op de een of andere manier niet :(
Krijg de volgende errors:
[afbeelding]

Gedaan via deze tutorial van XDA:
https://www.youtube.com/w...MATgm4cw&feature=youtu.be

Iemand enig idee hoe dit op te lossen.

NB: Die melding van 'already exists' komt omdat dit de tweede keer is, zodat ik jullie de andere foutmeldingen kan laten zien. Die was er de eerste keer niet ;)
Gebruikte je ioroot10?
Je moet de nieuwste ioroot25 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Allewijn schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:10:
[...]

Gebruikte je ioroot10?
Je moet de nieuwste ioroot25 gebruiken.
Ah dat zou het kunnen zijn dan. Gebruikte ik inderdaad!
Edit: werkt! Dank!

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 30-06-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Edit: Ik moet dit topic beter gaan lezen :$

[ Voor 87% gewijzigd door MrMistral op 01-07-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
@MrMistral: alsjeblieft.

Bij mijn g2 gebruik ik een lg quickwindow case.
Als ik naar de cloudyg3 rom ga, krijg ik neem ik aan de quickCIRCLE view? Dus rond venster ipv vierhoekig zoals bij de g2?
Bestaat er een mogelijkheid om de vierhoekige view van de g2 rom weer te gebruiken?

Werkt de cirkel sowieso? Iemand met cloudyg3 die eens een magneetje bij zijn scherm wil houden om te kijken of de quick circle view activeert?

[ Voor 3% gewijzigd door Allewijn op 01-07-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Allewijn schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:27:
@MrMistral: alsjeblieft.

Bij mijn g2 gebruik ik een lg quickwindow case.
Als ik naar de cloudyg3 rom ga, krijg ik neem ik aan de quickCIRCLE view? Dus rond venster ipv vierhoekig zoals bij de g2?
Bestaat er een mogelijkheid om de vierhoekige view van de g2 rom weer te gebruiken?

Werkt de cirkel sowieso? Iemand met cloudyg3 die eens een magneetje bij zijn scherm wil houden om te kijken of de quick circle view activeert?
Ik meen te hebben gelezen in het cloudyg3 topic op xda dat je inderdaad de circleview krijgt. Met volledige functionaliteit. Geen idee of je de vierhoekige view kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online
[...]

Waar kan ik trouwens de nieuwste versie van twrp (2.7?) downloaden voor mijn D802 (dus eu versie).
Ik zie de internationale versie op de officiële website er niet bij staan:
http://teamw.in/project/twrp2/197

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:44
Allewijn schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:39:
[...]

Waar kan ik trouwens de nieuwste versie van twrp (2.7?) downloaden voor mijn D802 (dus eu versie).
Ik zie de internationale versie op de officiële website er niet bij staan:
http://teamw.in/project/twrp2/197
Op de site van je eigen link... 2e comment onderaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:26

Is de camera lag bij slecht licht ook verbeterd/weg? Dat zou voor mij wel een oplossing zijn. Dit is eigenlijk het enige dat mij stoort aan de G2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Ik heb nu CloudyG3 geflashed en 4G werkt eindelijk. Verder is het ook wel een hele fijne ROM t.o.v. stock G2 ROM. De launcher heb ik wel al naar Go Launcher aangepast, nu moet ik alleen nog iets zien te vinden wat mijn lockscreen terug naar Stock brengt. Damn, wat is de LG lockscreen vreselijk onpraktisch!

EDIT: G3Toolbox werkt dus helaas niet...

Kan iemand met een Nederlandse Stock G2 ROM kijken wat er in de Build.prop staat bij "ro.build.target_country"? Ik heb NED en NL geprobeerd, maar hij blijft mijn mobiele netwerkinstellingen pushen naar 2G/3G na een reboot...

[ Voor 30% gewijzigd door msnguy op 02-07-2014 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allewijn
  • Niet online

Overigens ipv een andere quickremote apk te installeren, heb Je toch ook gewoon de optie om je eigen afstandsbediening te maken, eigen buttons in te stellen en dan met de originele afstandsbedieningen de ir commando's aan te leren?
Zo heb ik ook één afstandsbediening samen gesteld van vier originele afstandsbedieningen.
Werkt dat niet voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
recca schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:07:
[...]

Is de camera lag bij slecht licht ook verbeterd/weg? Dat zou voor mij wel een oplossing zijn. Dit is eigenlijk het enige dat mij stoort aan de G2..
De lag bij slecht licht is er nog steeds, hoewel het een stuk minder is dan voorheen heb ik het idee. De hele camera app werkt gewoon vlotter.
Allewijn schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:40:
[...]

Overigens ipv een andere quickremote apk te installeren, heb Je toch ook gewoon de optie om je eigen afstandsbediening te maken, eigen buttons in te stellen en dan met de originele afstandsbedieningen de ir commando's aan te leren?
Zo heb ik ook één afstandsbediening samen gesteld van vier originele afstandsbedieningen.
Werkt dat niet voor je?
Zo heb ik dat inderdaad ook gedaan voor de remote van mijn speakerset, maar voor bijvoorbeeld de beamer heb ik geen originele afstandsbediening. Die zat wel ingebouwd in de ouder quickremote app.
Heb nog niet geprobeerd om de oude erop te flashen, zal ik doen als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Nou, na driekwart jaar met de stock lg software te hebben gewerkt vandaag toch maar eens geroot en custom recovery geflashed. Gaat erg makkelijk tegenwoordig, had me al een tijdje niet meer rommen en rooten bezig gehouden maar gemak dient de mens zullen we maar zeggen en dus was met ioroot en autorec de boel zo klaar.

Eerst voor de lol de cloudy g3 erop gezet maar die was het toch niet helemaal voor mij, had gevoel dat er af en toe wat lag in zit, vooral bij lockscreen merkbaar. Dus daarna eens wat uitzoekwerk gedaan en bij Mahdi uitgekomen en daar ben ik tot nu toe zeer tevreden over, mooie mix van stock android en een heleboel andere roms qua customizen.

Tips voor andere goeie stock android roms zijn altijd welkom :)
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste