Had je dit al gelezen?
http://www.droidviews.com...-after-recent-ota-update/
http://www.droidviews.com...-after-recent-ota-update/
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Bedankt!EJPostema schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:45:
Het framework heb je nodig om xposed goed te kunnen draaien. Waarschuwingen zijn er altijd, maar gebeurt volgens zelden.
Je kan je telefoon bricken, maar ook dit is allemaal op te lossen. Gewoon doen dus
Staat er $ 25 + op je paypal?Ttje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:15:
[...]
Bedankt!
Heb inmiddels hier en daar wat dingen aangepast alleen wil nu de betaalde app kopen (0.70 cent is toch niets)
Alleen stuit ik op een probleem, ik las dat sinds kort PayPal word ondersteunt alleen deze kan ik niet selecteren of kiezen bij de aankoop..![]()
Weet iemand hoe dit wel moet?
Dare Devil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:46:
Ik ga even iemand zoeken om mij 2 euro te lenen op PayPal, ik laat het weten
Edit: Confirmed! Er moet meer dan $25 dollar (Euro even omrekenen dus) op je PayPal account staan voor je die kan koppelen met Google.
Staat nu gelinkt bij mijn Google Wallet (heb terug minder dan $25), zal denk ik geen probleem zijn om nu nog iets te kopen. Als iemand mij kan overtuigen om een app te kopen wil ik het wel proberen
Je kan beter G2 TweaksBox module installeren. Die is beter en kan meer. En de module immersive mode.Ttje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:15:
Inmiddels de G2 geroot maar stuit nu op een ander probleem.
Ik heb gewoon niet bepaald veel verstand van dit onderwerp maar bijv de navigatie balk veranderen moet toch gewoon lukken?
Nu krijg ik, telkens als ik de app G2 Xposed opstart een tutorial met dingen die ik kan/moet downloaden.
De Xposed installer heb ik al maar dan het Framework, als ik die wil installeren krijg ik een waarschuwing met dat het apparaat niet meer kan opstarten enz.
Is het verstandig om in mijn geval dit gewoon toch te downloaden?
En wat kan er fout gaan?
Welke immersive mode app heb je? (Link?).Allewijn schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:02:
[...]
Je kan beter G2 TweaksBox module installeren. Die is beter en kan meer. En de module immersive mode.
Zo heb ik de belachelijk grote navigatie bar van 42dp naar 24dp gezet, long press opties van de drie knoppen ingesteld, gradient van de status bar uit gezet, icoon van batterij verwijderd (want aantal % staat er al), record mogelijkheid bij telefoon gesprekken, melding volle accu uit (erg irritant 's nachts), en nog veel meer handige kleine wijzigingen.
En met de app immersive mode heb ik bepaalde apps ingeschakeld. Zoals chrome. Véél fijner browsen zonder status en navigatie bars.
En ook xdabbeb's 3.1 geïnstalleerd voor 4k en 120fps slow motion en betere camera settings.
Niet uit de play store. Maar rechtstreeks via xposed installer.Ttje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:12:
[...]
Welke immersive mode app heb je? (Link?).
Want er zijn meerdere.
Ik ga denk ook even de camera mod downloaden lijkt me wel wat
Oke bedankt, erg handig inderdaad!Allewijn schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:02:
[...]
Niet uit de play store. Maar rechtstreeks via xposed installer.
Dus ga naar je app xposed installer. Daar naar download. Tik daar icoontje van vergrootglas aan en zoek naar "Force immersive mode on certain apps" download en installeer die. Zet hem aan bij de modules, herstart telefoon ff, en je de instellingen er van in door mij modules hem aan te raken. Dan kan je een vinkje zetten bij apps die je full screen wil. Bijv facebook en chrome.
Oke, had al een backup maar die was weg nadat ik de telefoon resettejanvanduschoten schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:18:
Hmm, normaal gesproken maak ik altijd eerst een back-up met titanium voordat ik wat freeze of verwijder. Als je dat niet hebt gedaan dan denk ik je de ROM beter opnieuw kunt flashen.
[ Voor 30% gewijzigd door Ttje op 31-05-2014 19:13 ]
Verwijderd
Als je volume down en power knop tegelijk indrukt moet je de power knop even loslaten en meteen weer indrukken dan kom je in het hard reset menu.Ttje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:59:
Ojha, wat ook een optie zou zijn, is een hard factory reset.
Geprobeerd maar als ik volume down en aan/uit knop tegelijk indruk dan krijg ik niet dat menu...
Dat doe ik nu al zo'n 20x, telkens start ie gewoon op of start ie gewoon opnieuw op...Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:26:
[...]
Als je volume down en power knop tegelijk indrukt moet je de power knop even loslaten en meteen weer indrukken dan kom je in het hard reset menu.
Verwijderd
Helaas start ie gewoon op, komt dit misschien omdat de telefoon geroot was?Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:38:
zodra het LG logo zichtbaar wordt de power knop loslaten en meteen weer indrukken , moet wel lukken dacht ik
anders factory reset in instellingen?
Verwijderd
kan je proberenTtje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 23:40:
[...]
Helaas start ie gewoon op, komt dit misschien omdat de telefoon geroot was?
Factory reset (soft) in instellingen helpt niet, misschien iets via recovery mode en dan whipe data?
Pff, ook dat werkt niet...
Kan ik dat hier doen?Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:36:
Dan zit er weinig anders op dan een nieuwe ROM te flashen, helaas.
Als je root en Custom recovery hebt stel ik deze voor, recentste Eur Open die werkt voor 16 en 32 GB toestellen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2736854Ttje schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:19:
[...]
Kan ik dat hier doen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476
Klopt ik heb een NL versie, hoe kan ik even 'makkelijk' weer naar stock dan? Want eigenlijk wil ik hem weer helemaal zoals hij uit de doos kwam.Allewijn schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:50:
'Ttje', jij hebt toch een NL versie? Moet je dan wel een Europe Open rom kiezen?
Kan je overigens na een root niet makkelijk even terug naar compleet stock, dus zoals je hem kreeg uit de doos. En vanaf daar weer opnieuw rooten en modden naar wens?
Op basis van die handleiding hier nog een handige youtube er van.Ttje schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:19:
[...]
Kan ik dat hier doen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2432476
Daar zocht ik naar, maar als ik hem nu wil flashen in download mode pakt de pc hem niet, vgm zijn de LG united drivers gewoon geinstalleerdAllewijn schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:20:
[...]
Op basis van die handleiding hier nog een handige youtube er van.
http://youtu.be/0-TZ347tasw
Ik denk dat je op die manier goed naar Europe Open Kitkat terug kan, die je hier kan downloaden:
http://storagecow.eu/index.php?dir=Xda%2FLG+G2%2FStock%2F
En over mijn vorige opmerking: ik begrijp dat er volgens mij geen NL versie is. Onze NL G2's gebruiken D80220d-EUR-XX
Verwijderd
ik heb deze rom geflashed vandaag, werkt perfect is snel en toch root.klassewimmme schreef op zondag 01 juni 2014 @ 11:19:
[...]
Als je root en Custom recovery hebt stel ik deze voor, recentste Eur Open die werkt voor 16 en 32 GB toestellen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2736854
Hij zit ook in cloudyflex. Weet niet wat het precies is.. de minder hoge letters... de suggesties die later verschijnen? Maar het typt inderdaad erg lekkerAllewijn schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:47:
Vandaag het waanzinnig stock LG G3 keyboard geïnstalleerd op mijn G2 (ik heb de .apk gebruikt).
Dit is echt heerlijk!!!!
Ik denk dat er zsm een complete root zal komen. Die de G3 port naar de G2.
Aanrader dit toetsenbord.
Hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2767660
Ik heb G2 tweaksbox als xposed module en merk nul lag. Juist allemaal véél beter door de fijne aanpassingen, kleine navbar, etc. etc.Hoiz schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:36:
Zit te denken tweakbox te installeren, maar voegt dat veel lag toe aan de interface? Of heb je die functies ook ingebakken in een rom zoals cloudymous? Wil eigenlijk niet helemaal een andere rom erop gooien, dusja..
Nee hoeft totaal niet. Ik heb ook de standaard rom.Hoiz schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 19:48:
Moet je per sé een andere rom installeren om root toegang te krijgen? Heb dat tutorialtje uit de OP gevolgd en ik heb inmiddels het superuser icoontje in mijn launcher, maar tweakbox werkende krijgen wil niet echt vlotten..
Dat heb ik dus ook. Moet ook steeds de snelheid handmatig naar 0.2 zetten. Erg jammer.Ttje schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:22:
Heb inmiddels de camera mod geïnstalleerd.
Maar zodra ik een slomo video maakt slaat hij hem niet in slomo op maar moet ik de afspeelsnelheid constant veranderen. Erg irritant.
Is hiervoor een oplossing?
[ Voor 10% gewijzigd door Allewijn op 09-06-2014 13:13 ]
Achteraf bleek dat ik de verouderde root tool gebruikte, nu is het wel gelukt!Allewijn schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:35:
[...]
Nee hoeft totaal niet. Ik heb ook de standaard rom.
Heb je de tweaksbox module aan gezet in xposed?
Of heb je überhaupt xposed wel geïnstalleerd nadat je hem geroot hebt?
[ Voor 11% gewijzigd door Hoiz op 09-06-2014 15:53 ]
Ik kan hem minimaal naar 0.5x afspelen?!Allewijn schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:09:
[...]
Dat heb ik dus ook. Moet ook steeds de snelheid handmatig naar 0.2 zetten. Erg jammer.
Kan volgens bij alleen opgelost worden als je een andere player installeert.
Volgens mij moeten we iets hebben wat auto met een factor van 0.25x speelt. Dan komt 120fps op 30fps en dus soepel slow mo toch?
Hoe is het trouwens gegaan met je rom opnieuw booten? Welke rom Heb je nu?
Dan heb je enkel de xdabbeb 3.1 camera module geïnstalleerd. Je kon ook kiezen om de videoplayer erbij te updaten. Dat heb Ik gedaan. Dan kan je oa tot 0,2x.Ttje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 16:40:
[...]
Ik kan hem minimaal naar 0.5x afspelen?!
Ik heb nog steeds de stock. Wou hem opnieuw flashen maar heb er nog geen tijd voor gehad.
Deze week ff proberen
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
denonman1
denonman1
Laattijdige tip: misschien wat meer inlezen voor je er aan begintdenonman1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:16:
Yes, ik weet wat er aan de hand is (en het is niet fijn - maar gelukkig wel op te lossen): Mijn EFS partitie is gewist en daardoor is de G2 z'n imei kwijt.
Ik heb een site gevonden waar ik deze weer opnieuw hardwarematig kan uitlezen, maar dan moet ik eerst terug naar stock :-) Dat laatste was ik toch al van plan, dus ik zal er vanavond eens voor gaan zitten, er zijn geode tutorials om terug te flashen naar 4.4 rom van LG (ben ik nu aan t downloaden).
Daarna imei opieuw uitlezen en retoren en dan moet het allemaal opgelost zijn, (oef).
Meantime: tips zijn welkom!
Werkt 4G op die G3 ROM? En voor de rest geen bugs ontdekt?janvanduschoten schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:05:
Volgens mij is er ook een app voor om die partitie te backuppen, zal zo eens kijken. Misschien geen overbodige luxe om dat te doen
Ik heb nu de G3 ROM er een paar dagen op staan en ik vind het wel een mooie ROM (ik draai wel Nova Prime), alles ziet er wat strakker uit. Ook de split-screen is wel handig, bij het klikken op een link opent het nieuwe scherm zich in een ander deel van je scherm, dus 2 schermen tegelijk in beeld die je zelf nog uit kunt rekken
Split screen zit toch ook in de G2 rom? Ik heb dan CloudyII, maar volgens mij is het een LG app. Je kan hem activeren met een lange druk op de back ouch knop.janvanduschoten schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:05:
Volgens mij is er ook een app voor om die partitie te backuppen, zal zo eens kijken. Misschien geen overbodige luxe om dat te doen
Ik heb nu de G3 ROM er een paar dagen op staan en ik vind het wel een mooie ROM (ik draai wel Nova Prime), alles ziet er wat strakker uit. Ook de split-screen is wel handig, bij het klikken op een link opent het nieuwe scherm zich in een ander deel van je scherm, dus 2 schermen tegelijk in beeld die je zelf nog uit kunt rekken
Laatst was er in het nieuws dat je via een website je telefoon kon rooten, : nieuws: Geohot brengt universele root-methode uit voor Android-apparatendenonman1 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:16:
Yes, ik weet wat er aan de hand is (en het is niet fijn - maar gelukkig wel op te lossen): Mijn EFS partitie is gewist en daardoor is de G2 z'n imei kwijt.
Ik heb een site gevonden waar ik deze weer opnieuw hardwarematig kan uitlezen, maar dan moet ik eerst terug naar stock :-) Dat laatste was ik toch al van plan, dus ik zal er vanavond eens voor gaan zitten, er zijn geode tutorials om terug te flashen naar 4.4 rom van LG (ben ik nu aan t downloaden).
Daarna imei opieuw uitlezen en retoren en dan moet het allemaal opgelost zijn, (oef).
Meantime: tips zijn welkom!
[ Voor 10% gewijzigd door aliberto op 18-06-2014 19:36 ]
Kennis begint met informatie vergaren.
Verwijderd
Gaat de batterij even lang mee als bij de G2 roms?janvanduschoten schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:05:
[ Voor 11% gewijzigd door hairy lee op 24-06-2014 23:22 ]
All things move towards their end
PSN: MrMistral
Volgens mij kan dat niet. Maar rooten is een eitje hoor.MrMistral schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:04:
Weet iemand of het mogelijk is het g3 toetsenbord te installeren zonder root?
Flokman schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:33:
Eergisteren de knoop door gehakt en voor een G2 gegaan ipv een G3. Gisteren binnen gekregen en na de update naar 4.4.2 gelijk geroot en TWRP erop. Nieuwste Mahdi rom geflasht en WOW wat is een ervaring! Zo ongelooflijk snel en smooth! Zo veel customization opties en android 4.4.4 werkt als een speer.
Ik heb alleen nog even wat vraagjes:Ik hoor dat veel mensen weer de standaard LG camera app erop flashen, maar ik hoor ook dat er camera apps zijn die UHD en 720p 120fps kunnen opnemen. Iemand ervaring welke die laatste is?
- Welke camera gebruiken jullie?
De standaard LG radio app werkte goed, alleen zit die er bij Mahdi rom niet meer op. Ik heb al Spirit FM Free geprobeerd maar dit kreeg ik niet aan de praat. Misschien dat de officiele betaalde Spirit FM 2 het wel doet, maar die is gelijk €9 en dat is wat veel als ik niet eens zeker weet of die het wel doet.
- Hoe krijg ik er weer fm radio op?
Ik vind stock android gewoon een stuk mooier. Ik ben erg blij met alles dat ik hier kan aanpassen en vind de google now launcher ook goed werken. Ik moet dus alleen even een FM radio hebben en als het kan een betere cameraarene schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:53:
waarom flash je niet CloudyG3 1.1? Heb je een een G3 in een G2 jasje, zeer smooth en zuinig en met... fm radio!
Kon ook al niets vinden op xda. I know. Ben een beetje bang na die garantieverhalen in het ervaringen topickosterj schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:00:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Maar rooten is een eitje hoor.
Heb je al een custom recovery geïnstalleerd?Allewijn schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:06:
Heren, op dit moment bevalt mijn G2, stock, geroot, xposed modules g2tweaksbox en immersive mode, xdabbeb 3.1 camera mod, 24dp navbar grootte, lghome g3 launcher en g3 theme, me erg goed.
Toch wil ik graag de 'echte g3 rom' proberen.
Dus die g3 ported rom. cloudy g3 v1.1.
Ik heb nog geen ervaringen met het installeren van een andere rom, dus vraag jullie hulp.
Ik zou graag een 100% backup maken van hoe mijn toestel nu is (stock met dus alles wat ik hierboven beschreven heb). Zodat ik terug kan naar mijn huidige situatie indien cloudy g3 niet bevalt.
Hoe doe ik dat het beste?
Dan wil ik daarna dus die cloudy g3 v1.1 installeren. Hier te vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2783192
Hoe doe ik dat nu stap voor stap precies?
Is mij uit dat topic helaas nog niet geheel duidelijk.
Nee. En daar ben ik helaas nog niet zo bekend mee.Mithson schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:13:
[...]
Heb je al een custom recovery geïnstalleerd?
Dankjewel. Ik had ondertussen ook gelezen dat een goede custom recovery app TWRP zou zijn (en concurrent Clockworkmod ook).Mithson schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:04:
Download de app flashify uit de playstore. Je kunt via flashify een custom recovery downloaden en installeren. Hierbij moet je kiezen voor de nieuwste versie van TWRP.
Als je dan je custom recovery geïnstalleerd hebt moet je rebooten naar je recovery(dat gaat ook via de flashify app). Daar krijg je een menu met een aantal opties, kies dan voor backup(vanzelfsprekend).
Met deze backup worden al je gegevens, data en instellingen opgeslagen. Dus mocht je terug willen naar je oude rom, heel simpel, dan ga je naar backup herstellen in je recovery
[ Voor 6% gewijzigd door Allewijn op 29-06-2014 18:24 ]
Ik heb flashify gebruikt omdat autorec bij mij niet werkte, geen idee waaraan dat lag.Allewijn schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:20:
[...]
Dankjewel. Ik had ondertussen ook gelezen dat een goede custom recovery app TWRP zou zijn (en concurrent Clockworkmod ook).
Ik las echter ook dat met de nieuwste TWRP 2.7 op de LG G2, de Knock on/Knock code niet meer zou werken. Klopt dit?
En waarom kiezen voor Flashify om TWRP te installeren ipv bijv Autorec?: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2715496
Dankjewel!Mithson schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:22:
[...]
Ik heb flashify gebruikt omdat autorec bij mij niet werkte, geen idee waaraan dat lag.
Knock code werkt prima, ik draai nu CloudyG3. Ik gebruik het zelf niet maar het werkt wel.
Dankjewel. Mooi om te horen dat het zo goed bevalt. Heb je ook nog nadelen ondervonden cq dingen die niet werken?Mithson schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:53:
Ik draai nu cloudyg3 hiervoor heb ik cloudypro erop gehad en de batterijduur is vergelijkbaar(ook vergelijkbaar met stock dus) verder ziet het er geweldig mooi uit i.v.m. de andere roms.
Alles werkt soepel en volgens mij ook soepeler dan stock g2, maar of dat echt zo is weet ik niet.
De camera app is veel sneller(snellere focus), er zit standaard een optie in om slowmotion te filmen. Verder is de camera app wel iets minder uitgebreid, minder mogelijkheden voor verschillende lichtsomstandigheden e.d.
Het enige wat ik als nadeel heb ondervonden is dat de quickremote heel veel instellingen voor remotes mist die het eerst wel had...
Daarom meteen de vraag, heeft iemand een apk bestandje van de quickremote app voor de g2? Of een linkje van hoe en waar ik dit kan installeren?
Heeft CloudyG3 ook gewoon 4G? CyanogenMod 11 heeft dit nog STEEDS niet...Mithson schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:22:
[...]
Ik heb flashify gebruikt omdat autorec bij mij niet werkte, geen idee waaraan dat lag.
Knock code werkt prima, ik draai nu CloudyG3. Ik gebruik het zelf niet maar het werkt wel.
Alles werkt, het enige echte nadeel dat ik heb ondervonden is die quickremote. Ik zal binnenkort even proberen of de quickremote uit jouw linkje werkt, thanks!Allewijn schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:51:
[...]
Dankjewel. Mooi om te horen dat het zo goed bevalt. Heb je ook nog nadelen ondervonden cq dingen die niet werken?
Hier overigens misschien de quickremote apk die je zoekt:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2468690
Ja, 4g doet het prima! Ik heb Hi en zit dus op het kpn netwerk, geen enkel probleem met 4g, alle instellingen waren al gereed toen ik hem voor het eerst opstartte met cloudyg3msnguy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:55:
[...]
Heeft CloudyG3 ook gewoon 4G? CyanogenMod 11 heeft dit nog STEEDS niet...
Gebruikte je ioroot10?MrMistral schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:54:
Help! Ik probeer mijn tel te rooten maar het lukt op de een of andere manier niet
Krijg de volgende errors:
[afbeelding]
Gedaan via deze tutorial van XDA:
https://www.youtube.com/w...MATgm4cw&feature=youtu.be
Iemand enig idee hoe dit op te lossen.
NB: Die melding van 'already exists' komt omdat dit de tweede keer is, zodat ik jullie de andere foutmeldingen kan laten zien. Die was er de eerste keer niet
Ah dat zou het kunnen zijn dan. Gebruikte ik inderdaad!Allewijn schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:10:
[...]
Gebruikte je ioroot10?
Je moet de nieuwste ioroot25 gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 30-06-2014 22:04 ]
[ Voor 87% gewijzigd door MrMistral op 01-07-2014 00:16 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Allewijn op 01-07-2014 11:28 ]
Ik meen te hebben gelezen in het cloudyg3 topic op xda dat je inderdaad de circleview krijgt. Met volledige functionaliteit. Geen idee of je de vierhoekige view kan gebruiken.Allewijn schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:27:
@MrMistral: alsjeblieft.
Bij mijn g2 gebruik ik een lg quickwindow case.
Als ik naar de cloudyg3 rom ga, krijg ik neem ik aan de quickCIRCLE view? Dus rond venster ipv vierhoekig zoals bij de g2?
Bestaat er een mogelijkheid om de vierhoekige view van de g2 rom weer te gebruiken?
Werkt de cirkel sowieso? Iemand met cloudyg3 die eens een magneetje bij zijn scherm wil houden om te kijken of de quick circle view activeert?
Waar kan ik trouwens de nieuwste versie van twrp (2.7?) downloaden voor mijn D802 (dus eu versie).Mithson schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:22:
[...]
Op de site van je eigen link... 2e comment onderaanAllewijn schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:39:
[...]
Waar kan ik trouwens de nieuwste versie van twrp (2.7?) downloaden voor mijn D802 (dus eu versie).
Ik zie de internationale versie op de officiële website er niet bij staan:
http://teamw.in/project/twrp2/197
Is de camera lag bij slecht licht ook verbeterd/weg? Dat zou voor mij wel een oplossing zijn. Dit is eigenlijk het enige dat mij stoort aan de G2..Mithson schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:53:
Ik draai nu cloudyg3 hiervoor heb ik cloudypro erop gehad en de batterijduur is vergelijkbaar(ook vergelijkbaar met stock dus) verder ziet het er geweldig mooi uit i.v.m. de andere roms.
Alles werkt soepel en volgens mij ook soepeler dan stock g2, maar of dat echt zo is weet ik niet.
De camera app is veel sneller(snellere focus), er zit standaard een optie in om slowmotion te filmen. Verder is de camera app wel iets minder uitgebreid, minder mogelijkheden voor verschillende lichtsomstandigheden e.d.
Het enige wat ik als nadeel heb ondervonden is dat de quickremote heel veel instellingen voor remotes mist die het eerst wel had...
Daarom meteen de vraag, heeft iemand een apk bestandje van de quickremote app voor de g2? Of een linkje van hoe en waar ik dit kan installeren?
[ Voor 30% gewijzigd door msnguy op 02-07-2014 02:19 ]
Overigens ipv een andere quickremote apk te installeren, heb Je toch ook gewoon de optie om je eigen afstandsbediening te maken, eigen buttons in te stellen en dan met de originele afstandsbedieningen de ir commando's aan te leren?Mithson schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:53:
De lag bij slecht licht is er nog steeds, hoewel het een stuk minder is dan voorheen heb ik het idee. De hele camera app werkt gewoon vlotter.recca schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:07:
[...]
Is de camera lag bij slecht licht ook verbeterd/weg? Dat zou voor mij wel een oplossing zijn. Dit is eigenlijk het enige dat mij stoort aan de G2..
Zo heb ik dat inderdaad ook gedaan voor de remote van mijn speakerset, maar voor bijvoorbeeld de beamer heb ik geen originele afstandsbediening. Die zat wel ingebouwd in de ouder quickremote app.Allewijn schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:40:
[...]
Overigens ipv een andere quickremote apk te installeren, heb Je toch ook gewoon de optie om je eigen afstandsbediening te maken, eigen buttons in te stellen en dan met de originele afstandsbedieningen de ir commando's aan te leren?
Zo heb ik ook één afstandsbediening samen gesteld van vier originele afstandsbedieningen.
Werkt dat niet voor je?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq