Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
Dersan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:14:
Gisteren heeft nog een uniek moment plaatsgevonden :P

[afbeelding]
Onze leider in bange dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
poor Leno schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:47:
*O* Nice!!

Maar laat dan wel t juiste plaatje zien! Nu lijkt t alsof er maar 4 tegenstanders waren..

[afbeelding]
Yes :) Jammer dat er geen shit buckets aan de andere kant zaten ;)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:12

Vrijdag

De Zwarte

poor Leno schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 02:47:
[...]

Bovenop de dubbel XP van die week/weekend.

Dus 100 XP x 200% ( Double XP week) x 400% (200% battlepack boost) = 800 punten *O*
:o dan gaat het wel bloedsnel zeg! Ik zal de kalender in de gaten houden. Voorlopig vermaak ik me wel met de standaard kits op Conquest :9

Wat is trouwens handiger, een medkit of defib? Voor een revive krijg je maar weinig punten, met BFBC2 was dat geloof ik veel meer en met die grote maps ben ik vaak net te laat voor een revive.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Gewoon med kit en defib, dan ben je een nuttige assault speler. Je moet de defib ook even opladen voordat je een revive doet, dan krijg je er 100 punten voor. Dus even de trigger ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:53:
[...]

:o dan gaat het wel bloedsnel zeg! Ik zal de kalender in de gaten houden. Voorlopig vermaak ik me wel met de standaard kits op Conquest :9

Wat is trouwens handiger, een medkit of defib? Voor een revive krijg je maar weinig punten, met BFBC2 was dat geloof ik veel meer en met die grote maps ben ik vaak net te laat voor een revive.
Je maakt jezelf niet populair om zonder defibs medic te zijn, en alleen een M320 en medkit voor jezelf ;)

Dus beide equippen, inderdaad defibs (proberen) zo lang mogelijk te laden, en als je de battle medic perk kiest, kun je sneller 100 defibben :)

En ik zou je dan meteen aanraden om dan de AN-94 onder de knie te krijgen. Op burst zetten (2 kogel icoontje onderin) en dan de juiste kadans vinden van de burst, dan schiet ie super snel en gericht *O*

(Ik vergeet m telkens op burst te zetten en dan burst fire ik m in autofire mode (= langzamer), en vervolgens velies ik elk duel :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:11
Hoe kan het trouwens dat jij niet voor 100% kan reviven als je de AN-94 op burstmodus hebt ingesteld? Je had het over één of andere instelling van je muis, maar ik snap hem niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Uffeltje op 03-06-2015 15:10 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

poor Leno schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:58:
[...]

Je maakt jezelf niet populair om zonder defibs medic te zijn, en alleen een M320 en medkit voor jezelf ;)

Dus beide equippen, inderdaad defibs (proberen) zo lang mogelijk te laden, en als je de battle medic perk kiest, kun je sneller 100 defibben :)

En ik zou je dan meteen aanraden om dan de AN-94 onder de knie te krijgen. Op burst zetten (2 kogel icoontje onderin) en dan de juiste kadans vinden van de burst, dan schiet ie super snel en gericht *O*

(Ik vergeet m telkens op burst te zetten en dan burst fire ik m in autofire mode (= langzamer), en vervolgens velies ik elk duel :( )
Ha bedankt voor de tip! Ik had inderdaad nog als gadget die noobtube maar daar sla je nog geen vlieg mee dood. Ga ik meteen omruilen voor de kits en defibs. Ook die AN maar eens proberen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
*kuch* Mtar *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
Vrijdag schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:53:
[...]

En NOG een level-up tip: speel zoveel mogelijk in de voertuigen tijdens dubbel-xp, dan unlock je daarvoor ook alles 2, 4 of 8 keer zo snel :)

Als je alles al wilt unlocken kun je ook Shortcut Kits kopen... maar dan ben je weer centjes kwijt.

En deze playlist is ook zeer aan te bevelen:
https://www.youtube.com/p...KEcmKtqw7hcadR4xBqgKOiKrf

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:00
Uffeltje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:09:
Hoe kan het trouwens dat jij niet voor 100% kan reviven als je de AN-94 op burstmodus hebt ingesteld? Je had het over één of andere instelling van je muis, maar ik snap hem niet.
Ik gok dat hij een macro op z'n fire-knop heeft zitten die ervoor zorgt dat hij goed kan schieten met z'n AN-94. Hij kan echter z'n fire-knop dus niet lang ingedrukt houden door die macro waardoor hij dus geen defibs kan opladen ;)

Oftwel, werkt in z'n nadeel zo'n controller/macro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 07:03
poor Leno schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:58:
[...]
Dit is dus niet waar volgens het filmpje van levelcap over de AN94. Eerste 2 kogels gaan op full auto net zo snel als op burst. Dus je kan net zo goed bursten met wapen nog op de full auto stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:14:
[...]

Ik gok dat hij een macro op z'n fire-knop heeft zitten die ervoor zorgt dat hij goed kan schieten met z'n AN-94. Hij kan echter z'n fire-knop dus niet lang ingedrukt houden door die macro waardoor hij dus geen defibs kan opladen ;)

Oftwel, werkt in z'n nadeel zo'n controller/macro :P
Lol kon ik maar macro's instellen :/

Het komt omdat ie in burst mode m niet 'vasthoudt' (Bug? Nodig voor defibs) daarom moet ik m omzetten, dan kan t wel weer. Dus alleen als ik de tijd heb, kan ik dat doen, in een firefight gaat t niet zo snel.

@ Stensie

Volgens mij heeft ie in die video juist gezegd dat dat handig zou zijn ALS het zo zou zijn, en hij vraag t zich af of dat te programmeren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
poor Leno schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:44:
[...]

Lol kon ik maar macro's instellen :/

Het komt omdat ie in burst mode m niet 'vasthoudt' (Bug? Nodig voor defibs) daarom moet ik m omzetten, dan kan t wel weer. Dus alleen als ik de tijd heb, kan ik dat doen, in een firefight gaat t niet zo snel.
Dat bedoelde ik met een macro... stukje software die burst-fired. Een soort turbo knop dus.

Hoe dan ook, 20 revive of 100 revive, mij maakt het niet uit, ben al blij dat ik weer leef. Had ik maar niet dood moeten gaan. Een 20 revive met een medkit ernaast is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dat heb ik er iig niet ingestopt, het gaat alleen zo als ik de burst stand in t spel zo heb staan :/

(Is niet zoals op pc he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Voor de slow-chatters onders ons (en om gezeik met die modjes te voorkomen), d'r is een Telegram groepschat voor BF4.

Telegram download je hier. Ik gebruik het voornamelijk op m'n Macbook, maar uiteraard werkt het ook op je mobiel, tablet en zelfs je crappy Windows computer >:) .

Als je een account aanmaakt of al hebt, stel dan even een username in (bij Settings/Instellingen).

Stuur een berichtje naar @gerardhenninger en dan voeg ik je toe aan de groep.

In de groep zitten onder andere : poorLeno, HarmVeenstra, RickL, NLRevolution, Uffel, Schimanski, wolkeh, ChrisLFFFF, dixen, supremedch, n8n, LadySpanky en nog een boel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jeroenimoes schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:59:
[...]

En NOG een level-up tip: speel zoveel mogelijk in de voertuigen tijdens dubbel-xp, dan unlock je daarvoor ook alles 2, 4 of 8 keer zo snel :)

Als je alles al wilt unlocken kun je ook Shortcut Kits kopen... maar dan ben je weer centjes kwijt.

En deze playlist is ook zeer aan te bevelen:
YouTube: Do you know Battlefield 4?
Bedankt voor de tips, ik ga er eens mee aan de slag. Die shortcut kits laat ik wel voor wat het is, ik heb juist BF4 gekocht om lang mee bezig te zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
GerardHenninger schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:53:
[...]

Dat bedoelde ik met een macro... stukje software die burst-fired. Een soort turbo knop dus.

Hoe dan ook, 20 revive of 100 revive, mij maakt het niet uit, ben al blij dat ik weer leef. Had ik maar niet dood moeten gaan. Een 20 revive met een medkit ernaast is prima.
20 kan wel, maar niet altijd. Het gebeurt veel te vaak dat je voor 20% wordt gerevived als je in een incendiary of voor een gang met 3 vijanden ligt wordt gerevived. 8)7

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Mijn neger, ik heb die RFB snel weer weggelegd, niet te doen man.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Het is weer tijd voor een compilatie. Footage van voor en na de patch door elkaar gegooid. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Uffeltje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 00:05:
Het is weer tijd voor een compilatie. Footage van voor en na de patch door elkaar gegooid. :P

[video]
Nice :). Maar met die sraw kan je nu wel vergeten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
GerardHenninger schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:13:
Voor de slow-chatters onders ons (en om gezeik met die modjes te voorkomen), d'r is een Telegram groepschat voor BF4.

Telegram download je hier. Ik gebruik het voornamelijk op m'n Macbook, maar uiteraard werkt het ook op je mobiel, tablet en zelfs je crappy Windows computer >:) .

Als je een account aanmaakt of al hebt, stel dan even een username in (bij Settings/Instellingen).

Stuur een berichtje naar @gerardhenninger en dan voeg ik je toe aan de groep.

In de groep zitten onder andere : poorLeno, HarmVeenstra, RickL, NLRevolution, Uffel, Schimanski, wolkeh, ChrisLFFFF, dixen, supremedch, n8n, LadySpanky en nog een boel meer.
MOOI. Kom ik jullie daar ook lastig vallen... ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:40
daar zag ik een marlou en een poorleno even doodgaan door een magum rond 1:10 :)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha ja ;) En Uffel jij hebt nog commentaar op mn muisje?? Terwijl je hier duidelijk ziet dat je controller zwaar asociaal auto aimed op mn hoofd? Kom nou.. _O- ;)

*wou dat dat zo bij mij werkte!*

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 04-06-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik wil ook die 3x scope voor magnum :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield Veteran worden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Dan moet ik dus een bf3/bf:bc2 cd key kopen en dan hopen dat het werkt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt dat nog achteraf? Of moet je veteran zijn op t moment van het unlocken van de Magnum?

Heb m zelf wel, gebruik m nooit.. ben BF1942, Vietnam, BF2, BF1943, BC2, BC2 Vietnam Veteran :7

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 04-06-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na onze 80's & 90's revival van gister, kwam ik deze weer tegen!

Daar waar de theme van Battlefield op is geinspireerd _/-\o_
(Althans op de eerste, maar deze is nog beter)

[YouTube: https://youtu.be/XcNXq5DUZnk]

En ook de animatie van de Mare's Leg met het rondraai-reloaden!

*O*

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 04-06-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon

Merk toch in m'n compilatie dat ik het meeste opsla van m'n RPG momentjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha die waar je op die gast die op de grond ligt van drie meter afstand schiet.. echt vies!

En dan nog teabaggen ook _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dersan schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:51:
Ik wil ook die 3x scope voor magnum :(.
de scope is zwaar generfd helaas in de laatste patch :( Dat ding wiebelt nu alle kanten op. Het was mijn go-to mini sniper maar vind hem nu waardeloos. Op zoek naar iets anders! Mare's Leg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:31:
[...]
Op zoek naar iets anders! Mare's Leg?
Ja moet je doen! Best sniper ever!! Vooral met de 40x! Wil niets anders meer _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
kazuka schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:31:
[...]

de scope is zwaar generfd helaas in de laatste patch :( Dat ding wiebelt nu alle kanten op. Het was mijn go-to mini sniper maar vind hem nu waardeloos. Op zoek naar iets anders! Mare's Leg?
Jammer. Maar opzich gaat het snipen ook nog wel met een red dot. Mare's leg is waardeloos.

[ Voor 3% gewijzigd door Dersan op 04-06-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
poor Leno schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:29:
Hahaha die waar je op die gast die op de grond ligt van drie meter afstand schiet.. echt vies!

En dan nog teabaggen ook _O-
Dat was geen teabag, dat was een tevreden knikje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Misschien leuk idee om een YouTube kanaal aan te maken waarin we alle compilaties e.d. van onze Platoon opzetten? Worden we famous, kunnen we bitches regelen e.d. Je weet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Dersan schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:43:
[...]

Jammer. Maar opzich gaat het snipen ook nog wel met een red dot. Mare's leg is waardeloos.
Inderdaad, drie twee bodyshots nodig voor een kill en een lange reloadtijd. :-(

Sinds een maand gebruik ik ook de Magnum met 3x scope, geeft veel meer voldoening dan die Deagle. Van de scope sway heb ik niet veel gemerkt, maar ik schiet dan ook voornamelijk vanaf dichtbij. Van verder kan ik het wel merken, maar nog steeds lukt het me wel om het te raken.

Shotguns zijn na de patch serieus OP geworden. Net als bij de andere aanpassingen hebben ze maar meteen alles aangepast wat er aangepast kon worden. Wel leuk op locker. :P

Attack jets daarentegen zijn weer waardeloos. Als bestuurder van voertuigen is dat zeker mooi, maar als je de 50 jet ribbons voor de assignment wilt halen behoorlijk vervelend. Toch heb ik liever dit, dan maar geen assignment.

Edit: voor de veteran status zouden jullie Battlefield Play4Free kunnen proberen. Is gratis en draait op vrijwel elke pc. (Ik weet niet of het nog speelbaar is.) Bij mij staat hij in ieder geval tussen mijn Battlefield games als ik de veteran status bekijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Uffeltje op 04-06-2015 14:53 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Uffeltje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:23:
[...]

Inderdaad, drie bodyshots nodig voor een kill. :-(

Sinds een maand gebruik ik ook de Magnum met 3x scope, geeft veel meer voldoening dan die Deagle. Van de scope sway heb ik niet veel gemerkt, maar ik schiet dan ook voornamelijk vanaf dichtbij. Van verder kan ik het wel merken, maar nog steeds lukt het me wel om het te raken.

Shotguns zijn na de patch serieus OP geworden. Net als bij de andere aanpassingen hebben ze maar meteen alles aangepast wat er aangepast kon worden. Wel leuk op locker. :P

Attack jets daarentegen zijn weer waardeloos. Als bestuurder van voertuigen is dat zeker mooi, maar als je de 50 jet ribbons voor de assignment wilt halen behoorlijk vervelend. Toch heb ik liever dit, dan maar geen assignment.

Edit: voor de veteran status zouden jullie Battlefield Play4Free kunnen proberen. Is gratis en draait op vrijwel elke pc. (Ik weet niet of het nog speelbaar is.) Bij mij staat hij in ieder geval tussen mijn Battlefield games als ik de veteran status bekijk.
Heb al een keer in de chat gehangen, en daar zeiden ze dat je alleen veteran status krijgt door bf3/bf:bc2. Maar zou het opzich wel kunnen proberen :).

Shotgun is wel lekker inderdaad...ben er alleen nog niet uit of met de 870 de buckshot te gebruiken of flechette.

Edit: Kan wel een key kopen voor 5 euro van BF3 maar dat is mij net iets te kansloos :').

[ Voor 7% gewijzigd door Dersan op 04-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Doe het.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Als je een pc hebt die het aankan is het zeker de moeite waard. Echt een leuke game, op sommige fronten beter dan BF4. Vooral de maps zijn erg goed.

Niet doen als je echt alleen voor de scope gaat. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Uffeltje op 04-06-2015 14:45 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
MrAelon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:20:
Misschien leuk idee om een YouTube kanaal aan te maken waarin we alle compilaties e.d. van onze Platoon opzetten? Worden we famous, kunnen we bitches regelen e.d. Je weet zelf.
Zeker leuk!

Bitches regelen e.d. _O-

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
MrAelon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:20:
Dat kanaal bestaat toch al? Heet GHBTV :P BF4-Compilaties staan d'r niet op, daar regel je dus GEEN bitches mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hallo, met ghb kan iedereen bitches regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
GerardHenninger schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:22:
[...]

Dat kanaal bestaat toch al? Heet GHBTV :P BF4-Compilaties staan d'r niet op, daar regel je dus GEEN bitches mee.
Zie mijn compilaties er nog neit op staan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

is er iemand de me wil helpen om de GOL te bemachtigen. Ik heb er al zoveel uur inzitten dat het inmiddels een obsessie aan het worden is om dat ding te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha is t zo erg ja?

Oh dat herken ik helemaaaal niet... *mompelt iets over Phantom bow* ;)

Ik zou best willen helpen, maar ik heb geen XBox.. De meesten hier hebben een PS geloof ik..

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 05-06-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 17:02
Ik ben zelf een console n00b en had 'm na 2 potjes. Tip: join een hardcore server op Firestorm, met elke willekeurige sniper heb je dan zo 5 kills bij elkaar gesprokkeld vanaf die toren daar het geen headshot hoeft te zijn. Nog 1 kill erbij heb je meteen die ribbon. Moet in hetzelfde potje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok, dit is weird.. Ik kan m gewoon equippen..

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/36lo2.png

Dus Leno werkt voor DICE? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Heeft de Magnum een Suppressor? Ik kreeg die scope toch echt in het veteran battlepack trouwens.

Edit: dat is waarschijnlijk de M1911, of niet? Kan ik ook gebruiken. :) Heb trouwens ook de DICE dogtags, maar je kan ze niet zien als ik aan het spelen ben.

[ Voor 45% gewijzigd door Uffeltje op 05-06-2015 12:43 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

MrAelon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:04:
[video]

Merk toch in m'n compilatie dat ik het meeste opsla van m'n RPG momentjes....
Haha lekkere compilatie man :) Binnenkort maar even een potje rush op de PS4 dan? Dat spelen jullie meestal toch? Lijkt me wel leuk!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Vergeet Conquest niet, dat wordt ook regelmatig gespeeld. Rush wordt vooral gespeeld als Rawlander en/of Gerard online zijn. (Vieze rush sletten. <3)

Edit: speel je niet op pc? Met 780 in SLI moet je toch wat betere framerates kunnen halen dan met de PS4. :P

[ Voor 27% gewijzigd door Uffeltje op 05-06-2015 12:59 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
DAMAGE schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:49:
[...]

Haha lekkere compilatie man :) Binnenkort maar even een potje rush op de PS4 dan? Dat spelen jullie meestal toch? Lijkt me wel leuk!
Vanavond zelf bezet, morgen een kater dus dan ben ik vrijwel de hele dag op Battlefield te vinden :9 Join maar in de party zodra je ons ziet spelen, we spelen bijna nooit alleen ;)

@Uffel: Rush > Conquest :X

[ Voor 3% gewijzigd door MrAelon op 05-06-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Meh. Maar jullie weten mijn mening inmiddels wel, dus daar ga ik niet meer verder op in.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
MrAelon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:10:
[...]

Vanavond zelf bezet, morgen een kater dus dan ben ik vrijwel de hele dag op Battlefield te vinden :9 Join maar in de party zodra je ons ziet spelen, we spelen bijna nooit alleen ;)

@Uffel: Rush > Conquest :X
Je hebt toch geen bruiloft he, vanavond?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Vind het er na de update ook niet bepaald beter op geworden, voor m'n gevoel is ook de hitregistratie slechter. Daarnaast ervaar ik ook het doodgaan achter muren, ik kill soms ook mensen die al 2 seconden achter een muur verdwenen zijn. Beter hadden ze het gewoon gehouden als het was, ik vond het wel prima hoe het voor de update was en volgens mij de meesten wel. If it ain't broken, don't fix it..

Enige wat ze hadden moeten doen is minder classes met C4 uitrusten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
C4 ontploft de helft van de tijd toch niet. Maakt niet meer uit. Voor de patch was de netcode beter, nu regelmatig achter muurtjes of in één schot dood. :-(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:44

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Uffeltje schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:42:
C4 ontploft de helft van de tijd toch niet. Maakt niet meer uit. Voor de patch was de netcode beter, nu regelmatig achter muurtjes of in één schot dood. :-(
Dus wat doen we dan? Jihad jeepen op 400% Golmud :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

PsychoMantis_NL schreef op zondag 07 juni 2015 @ 06:54:
[...]

Ik vind dat DICE daar een assigment voor moet maken. 100 C4-Jihadi-kills. Reward: een extra-blingbling gold plated jeep (of brommer/quad) op 24-inch velgen met spinners en pink fluffy-dice on the rearview mirror [/GTAV-MODUS]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlaTieBla schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:56:
[...]

Ik vind dat DICE daar een assigment voor moet maken. 100 C4-Jihadi-kills. Reward: een extra-blingbling gold plated jeep (of brommer/quad) op 24-inch velgen met spinners en pink fluffy-dice on the rearview mirror [/GTAV-MODUS]
Best.. idea.. ever.. *heavy breathing*.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
PsychoMantis_NL schreef op zondag 07 juni 2015 @ 06:54:
[...]

Uiteindelijk nog je 20 kills met mijnen gemaakt? Anders is het allemaal voor niets geweest. :P

Wel ontzettend gelachen om al onze fails. :D

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Nope :-(
Destroy 25 vehicles with Mines 14/25
Zo nog maar een keer proberen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
PsychoMantis_NL schreef op zondag 07 juni 2015 @ 15:32:
Nope :-(

[...]

Zo nog maar een keer proberen :')
SLams op je jeepje plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dat hebben we dus gisteravond de halve avond gedaan, maar dat wil maar voor de helft bij mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Tiefus wat ging dat gisterenavond beroerd zeg.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie ook nog zo'n pijn in je anus handen na de enorme 385/BluB/GoT battles van gister? :X

Zo slecht hebben we het nog niet eens gedaan >:)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/66duhh.png
SavageBrother schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:17:
Tiefus wat ging dat gisterenavond beroerd zeg.
Jij was er niet meer toen ik kwam, maar t ging er inderdaad flink op.. Nog de hele avond tegen ze gespeeld..
Maar zoals je ziet waren we redelijk aan elkaar gewaagd!

*Leno heeft (eindelijk) al twee 385 dogtags! Gonna collect 'em all* *O*

[ Voor 48% gewijzigd door poor Leno op 08-06-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
poor Leno schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:20:
Jullie ook nog zo'n pijn in je anus handen na de enorme 385/BluB/GoT battles van gister? :X

Zo slecht hebben we het nog niet eens gedaan >:)

[afbeelding]

[...]

Jij was er niet meer toen ik kwam, maar t ging er inderdaad flink op.. Nog de hele avond tegen ze gespeeld..
Maar zoals je ziet waren we redelijk aan elkaar gewaagd!

*Leno heeft (eindelijk) al twee 385 dogtags! Gonna collect 'em all* *O*
Volgens mij heb ik je nog wel een aantal x wat horen roepen, maar ik ging er midgame uit. Sinds die patch gaat 't echt zwaar beroerd, al ligt dat deels aan mijzelf door dat ik teveel verschillende wapens wil uitproberen. Vanavond maar eens een nieuwe poging wagen denk ik.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SavageBrother schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:29:
[...]

Volgens mij heb ik je nog wel een aantal x wat horen roepen, maar ik ging er midgame uit. Sinds die patch gaat 't echt zwaar beroerd,
ja dat gevoel heb ik ook de hele tijd.. Ik weet echter niet of t nog klopt.. je zou denken dat ik er nu aan gewend ben..

Maar toch, maar toch.. Voor de springpatch ging ik als een raket.. En nu ga ik steeds op de meest onmogelijke manieren en onmogelijke wapens en afstanden en om hoekjes dood :(

Edit:

Nou ff stats gechecked.. Dit was voor en na de springpatch.. :(

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2rfq4ck.png

rood = skill
groen = score per minuut
blauw = KD

sorry hoor, maar dit stinkt gewoon echt knetterhard |:(

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 08-06-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
poor Leno schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:33:
[...]

ja dat gevoel heb ik ook de hele tijd.. Ik weet echter niet of t nog klopt.. je zou denken dat ik er nu aan gewend ben..

Maar toch, maar toch.. Voor de springpatch ging ik als een raket.. En nu ga ik steeds op de meest onmogelijke manieren en onmogelijke wapens en afstanden en om hoekjes dood :(

Edit:

[afbeelding]

rood = skill
groen = score per minuut
blauw = KD

Ik irriteer me voornamelijk kapot aan het doodgaan als je al drie kwartier in dekking zit.. M'n scores zijn wel iets terug gelopen maar of dat nu echt door die nerf in de Mtar komt weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Toch apart, terwijl de patch notes melden dat de netcode juist verder verbeterd zou moeten zijn. Ik merk daar ook maar weinig van eerlijk gezegd.

Wel leuk om af en toe tegen zulke goede tegenstanders te spelen, die 385 gasten spelen zo goed samen en zijn individueel ook nog eens sterk. Hoe vaak die Radical-One mij wel niet met een headshot had, niet normaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Maar jij hebt natuurlijk ook wel een dikke kop jet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

kidicoke schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:22:
Maar jij hebt natuurlijk ook wel een dikke kop jet.....
Dat moet het dan haast wel zijn ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
kazuka schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:48:
Toch apart, terwijl de patch notes melden dat de netcode juist verder verbeterd zou moeten zijn. Ik merk daar ook maar weinig van eerlijk gezegd.

Wel leuk om af en toe tegen zulke goede tegenstanders te spelen, die 385 gasten spelen zo goed samen en zijn individueel ook nog eens sterk. Hoe vaak die Radical-One mij wel niet met een headshot had, niet normaal :/
Nog een paar maandjes en dan praat Radical-One zo over jou Jet. Deze zomer maar even op trainingskamp met de GoT platoon? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
poor Leno schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:33:
[...]

Edit:

[afbeelding]

rood = skill
groen = score per minuut
blauw = KD

Waar haal jij die grafiek vandaan? Of iig de data, grafiek bouwen lukt mij ook nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:13
bf4stats.com > history?

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 08-06-2015 13:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Hey Kiwi, wanneer kom jij eens de patch beoordelen :).

Ik kende de history functie niet van bf4stats, wel lachen. Ik heb overigens geen last van de patch:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/02f6d513db1802eb3d805b2def2429f4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:13
Ik kom weer eens knallen als ik weer eens kom knallen :P
Te druk bezig met Bloodborne en Project Cars nog ;)
Maar ik denk wel aan julie hoor *;

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
MrAelon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:02:
[...]

Nog een paar maandjes en dan praat Radical-One zo over jou Jet. Deze zomer maar even op trainingskamp met de GoT platoon? 8)
Ik zeg trainingskamp op Ibiza! *O*

Ik kan via die bf4stats wel zien dat ik minder scoor, maar dat komt niet door de patch. Speelde eerst 24/7 Rush en de laatste tijd alleen maar Conquest :) , raakte beetje uitgekeken van elke keer rush. Blijkt wel weer dat rush veel makkerlijker is voor je SPM en KD, gelukkig maak ik me daar niet druk om en speel ik voor de lol :P . Maar wel grappig om het verschil te zien

[ Voor 68% gewijzigd door kidicoke op 08-06-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Waarom denk je dat skillhoer M16_Snipaahh alleen maar rush speelt. :P

Was me inderdaad al opgevallen dat je de laatste tijd meer Conquest speelt. :)

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:51:
[...]

Ik kende de history functie niet van bf4stats, wel lachen. Ik heb overigens geen last van de patch:

[afbeelding]
Nou, je ziet die 3 knikken keihard naar beneden en vlakker.. Dat was wss patch moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:19
Ik blijf BF4 erg vermakelijk vinden. Na de laatste patch zijn pump action shotguns goed te doen zeg!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan

Wat was deze man denkende? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Hahaahahahaha, daar had je het dus over! Epic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Haha wat een idioot.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Maarja, als hij hem in die positie had kapot geschoten was het misschien wel een suicide geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Dersan schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:45:
Maarja, als hij hem in die positie had kapot geschoten was het misschien wel een suicide geweest.
Als hij rustig loopt of kruipt dan kan hij d'r gewoon doorheen (om vervolgens van de achterkant kapot te schieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij had ook gewoon om kunnen lopen of door t raampje springen :/

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 09-06-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
ik zoek nog een paar mensen die ook BF 4 spelen op de PS4

ik merk zelf dat alleen spelen moeilijk word, met al die high-skilled spelers.
en ik ben zelf ook meer een team-speler dan een solo player (smoes voor noobs)

iniedergeval mocht iemand, het liefst meerdere spelers met mij een paar keer in de week of wanneer er tijd voor is met mij willen spelen?
ik speel het liefst Conquest.

PSN: BennjiWeerdinge

ik hoop dat iemand mij toevoegd.

groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
benjamin19 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:28:
ik zoek nog een paar mensen die ook BF 4 spelen op de PS4

ik merk zelf dat alleen spelen moeilijk word, met al die high-skilled spelers.
en ik ben zelf ook meer een team-speler dan een solo player (smoes voor noobs)

iniedergeval mocht iemand, het liefst meerdere spelers met mij een paar keer in de week of wanneer er tijd voor is met mij willen spelen?
ik speel het liefst Conquest.

PSN: BennjiWeerdinge

ik hoop dat iemand mij toevoegd.

groetjes!
Als je nou Rush speelde dan had ik je toegevoegd, helaas.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt misschien met Uffeltje PSN vriendjes worden :)

Die speelt graag Conquest :>

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 09-06-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
GerardHenninger schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:13:
[...]

Als je nou Rush speelde dan had ik je toegevoegd, helaas.... >:)
kunnen wel samen Rush spelen, net geprobeerd. wel uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
benjamin19 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:56:
[...]
kunnen wel samen Rush spelen, net geprobeerd. wel uitdagend.
Voeg me maar toe, mijn PSN is : Jeroenimous

Vanavond zijn we allemaal weer online om Rush te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
GerardHenninger schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:05:
[...]

prima! ik heb je toegevoegd! tot vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

[...]

Wat ben je toch ook een etter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Benjamin, je wordt voor de gek gehouden. Zijn PSN is GerardHenninger. Spam hem maar vol met vriendschapsverzoeken en berichten. :P

Jeroenimous is overigens ook een hele aardige beschaafde kerel.

[ Voor 20% gewijzigd door Uffeltje op 09-06-2015 21:50 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
Uffeltje schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:49:
Benjamin, je wordt voor de gek gehouden. Zijn PSN is GerardHenninger. Spam hem maar vol met vriendschapsverzoeken en berichten. :P

Jeroenimous is overigens ook een hele aardige beschaafde kerel.
haha, ik zit maar 2 uur kapot te staren naar mijn vriendschapverzoeken, en maar refreshen, maar helemaal geen reactie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou jongens, met pijn en moeite heb ik ein-de-lijk de Gemini dogtag kunnen claimen..

Jullie hebben tot 15 juni de moeilijke opgave om niet 1, niet 2, maar wel 10 revives te maken.. Lastig, ja ik weet het..

Afbeeldingslocatie: http://t.qkme.me/35ptyq.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 10-06-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Het aantal revives zal de aankomende weken met 200% stijgen. Alle blueberries hebben daar nl. nog nooit van gehoord. :P

Ze zouden die challenges toch steeds iets moeilijker maken? Ik zie het. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar doe het in in ieder geval dan zo, dat het bijv in 1 game moet, of dat het perse 100% revives moeten zijn ofzo..

|:(

* t lijkt echt alsof ze het spel weer voor beginners hebben gemaakt.. die nieuwe wapens hadden bijv. ze ook makkelijk aan assignments kunnen hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

poor Leno schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:39:
Nou jongens, met pijn en moeite heb ik ein-de-lijk de Gemini dogtag kunnen claimen..

Jullie hebben tot 15 juni de moeilijke opgave om niet 1, niet 2, maar wel 10 revives te maken.. Lastig, ja ik weet het..

[afbeelding]
Hmmm... Daar zal ik dan op 14 juni om 5 voor 12 's avonds maar eens mee beginnen dan. Je moet het gewoon voor jezelf wat moeilijker maken :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
[...]

_O- _O- _O- _O-

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
poor Leno schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:39:

[afbeelding]
Jij hebt allemaal van die vieze 20% revives gegeven zeker? :*)
Pagina: 1 ... 78 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]