Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffeltje schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:40:

Nu heb je geen reden meer om de rest van het team te verblinden Leno. :D
jajajajajawhatevvah

Maar je vergeet toch even ook dat de tegenstander ook altijd met smokes gooit op die maps, en dat ik als goalkeeper tussen jullie en de vijand in stond -O-

Maar het sux gewoon.. Kijk bijvoorbeeld naar MrAelon.. Sinds dat ie de Mtar heeft gevonden is ie met drastische sprongen erop vooruit gegaan.. Het is gewoon zijn wapen geworden.. En wat doen ze??
"Mtar, please relax and bend over" (*glove snapping sound*)

Aelon hoe speelt ie nu?
?

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 27-05-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:15
Ik loop je maar te plagen Leno. :P Al is het af en toe best vervelend als je op iemand schiet en een seconde later niets meer ziet.

En moet je nagaan, vlak na release was de mtar nog beter. Alles wat goed is en waar een aantal mensen over klaagt wordt generft. :-(

[ Voor 22% gewijzigd door Uffeltje op 27-05-2015 09:19 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-07 15:08
poor Leno schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:47:
[...]

jajajajajawhatevvah

Maar je vergeet toch even ook dat de tegenstander ook altijd met smokes gooit op die maps, en dat ik als goalkeeper tussen jullie en de vijand in stond -O-

Maar het sux gewoon.. Kijk bijvoorbeeld naar MrAelon.. Sinds dat ie de Mtar heeft gevonden is ie met drastische sprongen erop vooruit gegaan.. Het is gewoon zijn wapen geworden.. En wat doen ze??

Aelon hoe speelt ie nu?
?
Is de Mtar generfd?!?! :O :O :O
Nog niet gespeeld na de update. Weet niet of ik de controller nu nog durf op te pakken... Wil wel een beetje bovenin kunnen meedraaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Gisteren vergeten te updaten, dus zal vandaag ook eens ervaren hoe 't is. Denk niet dat ik er enorm veel last van heb, 'k speelde namelijk toch maar met een klein aantal wapens. Vandaag waarschijnlijk wel de M39 masteren, daarna maar eens met de RFB of M240B aan de slag.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 08:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Na een kleine aanpassing in de sensitivity (omhoog) lijkt het weer hetzelfde te lopen bij mij.
De nieuwe en aangepaste wapens zijn wel ff wennen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:50
poor Leno schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:47:
[...]

jajajajajawhatevvah

Aelon hoe speelt ie nu?
?
MTAR heb ik gisteren nog een hele tijd mee gespeeld, niks aan te merken..

Qua stats ook niks mis mee:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/88141c9b9e75f387ebdfdae7e275db89.png

Reload korter, snelheid kogels wat lager, en wat die spread precies is geen idee.

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 27-05-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die spread betekent dus dat ie bij ADS (vooral bij bewegen tijdens t schieten) de kogels minder centreert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
poor Leno schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:43:
Die spread betekent dus dat ie bij ADS (vooral bij bewegen tijdens t schieten) de kogels minder centreert :'(
RIP mijn run en gun stijl. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nou vanmiddag nog weer een tijd mee gespeeld, echt niks aan te merken hoor :). Ben wel klaar met de AN-94, dat bursten dat soms even blijft hangen vind ik maar irritant. Daarbij speel ik 90% toch close range.

[ Voor 45% gewijzigd door Dersan op 27-05-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:28

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Sterf... Ik was zo blij dat ik alle ribbons had, moet ik verplicht nog een keer gun master spelen :9
Receive 50 Gun Master Ribbons 0/50

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Hahah, vergeet het maar. Niet te doen als je geen rawlander oid bent :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Hahah, vergeet het maar. Niet te doen als je geen rawlander oid bent :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Vanavond mensen in voor een potje Gun Master Troll? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, net gespeeld... -O-

Niks trolls aan.. het is alleen lachen met de blastshield en boog, maar er lopen dan ook mensen met M4 enzo.. Dus het is niet een lijst met 'grappige' dingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Binnenkort ook maar weer eens BF4 opstarten! Als mijn download over een maandje binnen is...

D3 in je eentje is qua gezelligheid toch iets minder maar nog steeds verslavend. :p

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

raar nerf op m224 als je spawn moet je 60sec wachten voor dat je hem kan gebruiken

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Ik merk ook de nerf in de Teabag. De drop is nu van 0,5 naar 0,6 seconden gegaan waardoor ik minder kloten per minuut in iemands gezicht kan hangen. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
_O-

Gun master is wel leuk hoor, maar dan moet je wel mazzel hebben met het schild.

[ Voor 93% gewijzigd door Uffeltje op 27-05-2015 20:10 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAelon schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:05:
Ik merk ook de nerf in de Teabag. De drop is nu van 0,5 naar 0,6 seconden gegaan waardoor ik minder kloten per minuut in iemands gezicht kan hangen. Erg jammer.
_O-

Trouwens, voor een goeie teabag moet je nu bursten.. Met een goeie teaburst haal je zeker 1200 tbpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
poor Leno schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 20:29:
[...]

_O-

Trouwens, voor een goeie teabag moet je nu bursten.. Met een goeie teaburst haal je zeker 1200 tbpm
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/c6/c6e184c37df932d599fc1db174c7c7b2c8caf5400bc6b13d6865c1393f7b3122.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Een paar potjes gespeeld maar wat een teleurstellende patch. Allemaal gekut aan dingen die niet kapot waren.. what's up met die tracer rounds die voor geen meter kloppen.Ucav nerf. Af en toe rare Instagram effects. Dice no :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ze hebben alles waar nog een beetje skill voor nodig was (onder andere Sraw en TV missiles) enorm generfd en niet naar de mobile AA of anti air rockets gekeken. Dat stelt me eigenlijk nog het meest teleur.
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:19:
Sterf... Ik was zo blij dat ik alle ribbons had, moet ik verplicht nog een keer gun master spelen :9
[...]
Nou, na een paar potten vol teleurstellingen is het me zojuist gelukt om een ribbon binnen te halen. Maar no way dat ik er 50 ga halen. :P Nu heb ik weer elke ribbon minimaal één keer en dus is het balkje weer vol. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 28-05-2015 00:24 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand op de BF forums;

"I feel I can't hit anything, and that I shoot with laser rifles, because of the tracers. In a nutshell: This patch seems to have turned me into a Stormtrooper..."

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Gisteren ook weer even opgestart, één en al ergernis. Geen idee of het door de patch komt though. Goede nieuws is wel dat ik nog maar 21 kills heb te gaan met de M39 EMR, voor mastery, daarna maar eens beginnen aan de 400 RFB kills die ik nog moet.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, ff serieus..

Gister op t nieuws: Onze NL (boerenkool) SWAT team *O*

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ltovok.jpg

US:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.kizaz.com/wp-content/uploads/2013/10/S.W.A.T..jpg

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

poor Leno schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:50:
Ok, ff serieus..

Gister op t nieuws: Onze NL (boerenkool) SWAT team *O*

[afbeelding]

US:

[afbeelding]

_O-
Zo iets dus :9

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/5e/5e93ae0d7180ca8b95a12a50c7c218c3b4bfbd732df8b7bfe88b49b1cdf240a4.jpg

En @Uffel: Sterf :+ :> <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Voorlopig nog niet hoop ik. 8)

Inmiddels is het bijna zover dat ik evenveel speeluren in BF4 heb zitten als dat ik daarvoor in BF3 heb gestopt. Hieronder een vergelijking.

BF3 vs BF4
Time: 829 uur vs 825 uur
Total score: 37.797.600 vs 53.176.550
SPM: 759 vs 1071
Kills: 51.482 vs 49.912
Deaths: 31.597 vs 24.492
K/d: 1,629 vs 2,038
Rounds played: 3.958 vs 2.882
W/l: 2,130 vs 5,627
(Rage)quits: 17% vs 20%

Top vijf wapens BF3: M416 (2.095), MP7 (1.975), UMP-45 (1.901), M16A3 (1.888), F2000 (1.871)
Top vijf wapens BF4: M416 (1.925), Deagle 44 (1.691), C4 (1.629), AK5C (1.493), MG4 (1.245)

In BF4 een stuk meer bezig geweest met objectives en dat is terug te zien in het w/l-ratio. Verder is het k/d wat gestegen en verder is het redelijk gelijk. Wat me verbaast is dat ik op de PS3 nog meer mensen killde dan nu op de PS4, terwijl er daar toch een stuk minder waren. :P Een groot verschil is wel dat ik nu meer infantry speel en destijds veel meer in voertuigen bezig was.

[ Voor 5% gewijzigd door Uffeltje op 28-05-2015 16:52 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 12:28
Ik vind de suppression van deze patch trouwens wel een enorme verbetering. Die tracer bullets waren er voorheen ook wel al, maar omdat bij intense close quarter gevechten nu geen close range supperssion meer is, zie je ze ook eens daadwerkelijk. Ik ben er blij mee, want nu mag je ook eens echt mikken in deze gevechten.

Ik ga trouwens wel weer veel vaker dood achter cover of muurtjes dan voor de patch, het is niet normaal. Ook het aantal trade-kills is drastisch gestegen. Zo lijkt het althans... Vanmiddag in ieder geval echt een stuk of 10 keer in 1 potje. Of dat je damage incasseert, terwijl je al lan buiten het schootsveld bent van iemand. Ik wordt met mijn goede ping nog flinker gestraft. Ik vind mijn ping in BF4 overigens aand e hoge kant. Ik zit in de 60, terwijl ik met mijn verbinding in de meeste games makkelijk rond de 20 moet kunnen zitten.

(Je ingame ping zie door op R3 te drukken als je in het Options menu zit - dus Options knop > Options menu > R3)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat achter muurtjes enzo alsnog geschoten worden is inderdaad een ramp.. Het was opgelost en nu is t weer terug bij af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
De minder opvallende patchnotes, maar goed om te weten ;)

• Added advanced gameplay options to toggle Parachute Auto deploy, Auto Peek Over and Auto Side
Lean
• Small vehicles now can get unstuck by melee just like the boats and jet skis
• Unique sound for headshots added
• Bullet impact sounds on soldiers improved (using a silencer helps a lot here)
• Tweaked and updated the "Help me" icons (need ammo, need health etc) – icon now shows only if
you can actually help.
• Masters of all jets get special Battlefield themed contrails when wearing any of the jet master dog
tags or the Jet Fighter medal dog tag (ben wel benieuwd, maar zal nooit de jets masteren)

Ook mis ik totaal de ptach note dat alle sniper rifles geen 0-meter basis-instelling hebben. Dat betekent nogal wat voor alle gevechten die je binnen 100 meter aangaat. Je moet nu flink ONDER je target mikken wil je het raken. Met name voor headshots erg belangrijk...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

GOLD BATTLEPACK - 1 / 1 Complete assignment

Opened 11 seconds ago
Ehhh oké :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Gisteren voor het eerst een paar potjes gun game gespeeld. Moet zeggen dat ik het allemaal best leuk vind. Had graag wat meer variatie in de spawns gezien, merk dat je vaak met twee clusters tegen over elkaar zit. Omlopen heeft ook lang niet altijd zin aangezien je bij een death terug bij af bent. Lijkt me leuk om het eens met wat mensen uit de Platoon te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
MrAelon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:13:
Gisteren voor het eerst een paar potjes gun game gespeeld. Moet zeggen dat ik het allemaal best leuk vind. Had graag wat meer variatie in de spawns gezien, merk dat je vaak met twee clusters tegen over elkaar zit. Omlopen heeft ook lang niet altijd zin aangezien je bij een death terug bij af bent. Lijkt me leuk om het eens met wat mensen uit de Platoon te spelen.
Door die spawns vind ik het ook minder leuk. En een gungame met team vs. team is ook raar, ik had liever gewoon een free-for-all gungame gezien. Maar dat zal wel niet kunnen in deze engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja die kreeg ik ook zomaar.. vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik merk nu toch wel na een paar potjes de impact van die spread aanpassing op de wapens. Zat ik eindelijk op een accuracy van rond de 20% met de AR's en Carbines, is dat nu gekelderd naar rond de 15% :/

Waarschijnlijk weer een kwestie van wennen en opnieuw aanleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jah behalve die AN94.. die schiet als een laserstraal, ook op lange afstanden :/

Heb gister zoveel snipers op onmogelijke afstanden met twee burstjes ermee neergehaald..

Eerste 2 kogels zijn eigenlijk altijd raak.. En omdat ie zo vaag burst, heb je gewoon twee kogels voor de prijs van 1, op 1 plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
Dersan schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:54:
[...]

Door die spawns vind ik het ook minder leuk. En een gungame met team vs. team is ook raar, ik had liever gewoon een free-for-all gungame gezien. Maar dat zal wel niet kunnen in deze engine.
Ik vind dat team vs team juist wel leuk. Wat minder random kills en back rapes, iets meer skill en tactiek. Merk wel dat ik veeleer te veel spot en daardoor kills weg geef aan mn team. Zit er een beetje ingeslepen door met jullie te spelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:04
Hoe is Gun Master, net zo leuk als op BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
djmelvee schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:50:
Hoe is Gun Master, net zo leuk als op BF3?
Het is toch iets anders... wel grappig voor eventjes (niet mijn ding). Gunmaster was bij BF3 beperkt tot de Close Quarters maps, hier speel je het op de vanilla maps, en die hebben toch wat meer ruimte. Je rent wat meer rond voor je kills maakt. Dat maakt het wel iets beter in mijn ogen; in BF3 ging dat zo achterlijk snel dat men al won voor ik uberhaupt de eerste twee wapens voorbij was...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handig filmpje voor de head glitch fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Top! ZIjn video legt ook meteen uit waarom dit de zero-distance anders is (merkbaar het meest bij sniper rifles, zoals ik eerder opmerkte) :)

Ik snap overigens niet waarom DICE niet zelf met zulke uitlegvideo's komt. Misschien gaan ze er al van uit dat de community dit wel voor ze doet, en dat de 'die-hards' wel zoeken naar deze video's.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Wie dacht dat het een goed idee was om een assignment te maken waarbij je in chainlink moet winnen met maar 50 tickets over?

Expres vlaggen laten pakken door de tegenpartij en alsnog met meer dan 50 winnen. :(

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zag net dat je online was en dat aant doen.. lukt niet dus? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:27
Uffeltje schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:23:
Wie dacht dat het een goed idee was om een assignment te maken waarbij je in chainlink moet winnen met maar 50 tickets over?
Ja en die "Perfect Landing"-assignment waarbij je moet landen op de hoogste toren in de mappen Caspian of Firestorm. Lukt mij ook niet 8)7

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benmoei
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 19:14
dat landen mag ook met een MAV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 21:37
Nou, voor het eerst in tijden de PS3 weer opgestart voor een potje Bf4, maar ik merk tot nu toe nog niet heel erg veel verschil. Iets meer recoil en al je setups weg, maar daar blijft het toch wel bij. Ga binnenkort ook Gun Master eens proberen, vond ik ook in Bf3 wel leuk om te doen.

Oh ja, en de flashbangs zijn echt belachelijk sterk geworden. Alsof een zon voor je ogen explodeert.

[ Voor 15% gewijzigd door Maj-Maj op 29-05-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Meer dan 30 potten chainlink gespeeld en nog die assignment niet. :/

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Uffeltje schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:53:
Meer dan 30 potten chainlink gespeeld en nog die assignment niet. :/
* PsychoMantis_NL mompelt iets over boosten op de server van Rawlander :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor Kiwi nu al aan komen stormen *O*

*pakt popcorn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Zo! Een deel van de belastingteruggave heeft een goede bestemming gevonden... Wordt morgen geleverd :Y *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
geen nieuwe maps met de lente-patch ???

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, nog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
oh well, back to GTA5 en WH3 en PCars dan maar weer

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
PsychoMantis_NL schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:54:
[...]

* PsychoMantis_NL mompelt iets over boosten op de server van Rawlander :9
Jij moet hem ook nog? Als we vier man vinden gaan we er gewoon voor. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Jup... Laatst een keer een potje gehad waarbij we de hele pot zo'n 50 tot 100 tickets voorgestaan hebben, om op het laatste moment met 0-2 te verliezen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon
En toen knalde m'n WiFi er mid game uit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat was wel naadje ja -O-

Maar waarom wifi en niet gewoon bedraad? Geregeld dat mensen op de wifi connectie verliezen of uit de party gekukeld worden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Sinds ik m'n PS4 aan de kabel heb gehangen is 't echt stukken beter geworden qua verbinding inderdaad. Scheelt een hoop gerage.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dames en heren!

Ik herinner me het nog als de dag van gisteren, dat ik als klein groen menneke jullie joinde.. *snif* :')
poor Leno schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:25:
Welke servers spelen jullie meestal? Of is dat gewoon random? :)

PS
Heb me net aangemeld bij t Tweakers platoon :) Maar hoe werkt dat nou verder? Moet ik iedereen als Friend gaan uitnodigen? En moet er nu [GOT] voor mn naam staan?

edit
Ah kijk dat GoT is automagisch gegaan :)
Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie bloed, zweet en tranen, om mij altijd bij te staan als een echte Band of Brothers! _/-\o_

Want nu..

*O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ezkxo4.png

Afbeeldingslocatie: http://static.cdn.ea.com/battlelog/prod/emblems/320/92/bf3/2832655391963841092.jpeg?v=1369007244

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
CONGRATULATIONSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Laatst online: 20-09 08:00
poor Leno schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 13:36:
Dames en heren!

Ik herinner me het nog als de dag van gisteren, dat ik als klein groen menneke jullie joinde.. *snif* :')

[...]

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie bloed, zweet en tranen, om mij altijd bij te staan als een echte Band of Brothers! _/-\o_

Want nu..

*O* *O* *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

>:)
Mooi, kan je dan nu oprotten? Want we zijn je al sinds dag 1 zat........ Je bent ook veels te oud voor deze groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thnx Geer! Ik weet dat je van me houdt, dus deze woorden zal ik koesteren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ja leno jij moet het er nu nog even van nemen want de consoles worden wegbezuinigd in het bejaardentehuis.

Gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
M39 gemasterd, jeej. Is de A-10/SU-25/Q5 generfed btw?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
SavageBrother schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:59:
M39 gemasterd, jeej. Is de A-10/SU-25/Q5 generfed btw?
De attack jets zijn generfd tegen grondvoertuigen inderdaad....erg jammer. Nog moeilijker voor de mensen die jet ribbons nodig hebben :P.

Ik heb zojuist maar de sony wireless gold opgehaald. Mooi ding, eerste indrukken zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Mensen, het is altijd erg gezellig online, en om dat gevoel nog iets te verbeteren heb ik een event bedacht. Het gaat om het volgende spel:

“Jeu du Jeep”

Het spel gaat als volgt:

1) Private server, map Golmund, conquest 64
2) 2 of meer squads worden gevormd in hetzelfde team.
3) Elk squad pakt een jeep, welke weggeblazen moet worden richting vlag D (treinwagon)
4) Het squad welke de jeep het dichtst bij de vlag heeft liggen wint de “fuckspringpatch” award
5) Het squad welke de jeep met de minst aantal ontploffingen tegen de treinwagon heeft liggen wint de “Stensie” award (1 avond dedicated medic)

Interesse? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dus :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Dersan schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:56:
Mensen, het is altijd erg gezellig online, en om dat gevoel nog iets te verbeteren heb ik een event bedacht. Het gaat om het volgende spel:

“Jeu du Jeep”

Het spel gaat als volgt:

3) Elk squad pakt een jeep, welke weggeblazen moet worden richting vlag D (treinwagon)
4) Het squad welke de jeep het dichtst bij de vlag heeft liggen wint de “fuckspringpatch” award
5) Het squad welke de jeep met de minst aantal ontploffingen tegen de treinwagon heeft liggen wint de “Stensie” award (1 avond dedicated medic)

Haha, klinkt als een goed plan. Of kijken hoe hoog we een auto kunnen krijgen als iedereen er mijnen en c4 onder gooit. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zit je heel de avond lekker te gamen met iedereen, maar het wordt laat, mensen verlaten de game en party om te gaan slapen. Je doet nog wat potjes rush met poorLeno en dan hoor je dit ineens in de party...

:+ :+ :+ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

_o- Dat is pas toewijding aan een game :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
GerardHenninger schreef op maandag 01 juni 2015 @ 02:18:
Zit je heel de avond lekker te gamen met iedereen, maar het wordt laat, mensen verlaten de game en party om te gaan slapen. Je doet nog wat potjes rush met poorLeno en dan hoor je dit ineens in de party...

Hahah dus toch he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaaa dat was echt cute :>

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 01-06-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:56:

“Jeu du Jeep”

Het spel gaat als volgt:

Ja klinkt leuk :D

Alleen probeerden Psychomantis en ik van de week een quadje weg te blazen, maar t lukte niet meer.. :/

Zou dit toch gepatched zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Ik hoop het niet, is stiekem toch wel één van de kenmerken van Battlefield geworden inmiddels. :D in vorige delen ook genoeg plezier aan beleefd.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat t met de motorbikes nog lukt? Even silk road oid proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GVd, klote PSN ligt eruit :( bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
poor Leno schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:22:
GVd, klote PSN ligt eruit :( bij jullie ook?
Hier geen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous

Ja tip van de dag: Niet meer gamen als je zat thuiskomt van een dorpsfestivalletje :X

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAelon

Hahaha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ik zeg het niet gauw dat dingen OP zijn, maar shotgun is best sick nu.... Gisteren even wat maps mee gespeeld, zelfs op een beetje range is het gewoon easy kils. Ik vond het dan ook wel lachen, kon gewoon complete squads wipen zonder al teveel health te verliezen hehe :D

http://battlelog.battlefi...4023479091904/1119394655/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Die 870 was voor de patch ook al lekker, nu dus nog beter. :P Gisteren ben ik vanaf 30-40 meter neergeknald met een M1014. Ik dacht dat daar dus slugs in moesten zitten, maar hij deed het gewoon met buckshot. |:(

Het lijkt wel alsof ze bij Dice nooit gehoord hebben van kleine aanpassingen, alles moet compleet worden veranderd zodat de balans op een andere manier zoek is.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Ja dat stoorde mij dus ook vooral, de range.... Ik schoot mensen ook echt vanaf 30 meter neer met buckshot en full choke idd :') . Dat mag van mij wel gefixed worden want dat is niet bepaald grappig als je het zelf niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, nu 90 kills verder en jaaa ik heb m hoor.. De 40x scope voor de Mare's Leg!!!! *O*

..wat een k*tding zeg... werkt voor geen meter en je kunt de afstand niet instellen -O-..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
Twee euro als je hem voor het eind van de maand hebt gemasterd met alleen de 40x scope. :+

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
poor Leno schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:54:
Nou, nu 90 kills verder en jaaa ik heb m hoor.. De 40x scope voor de Mare's Leg!!!! *O*

..wat een k*tding zeg... werkt voor geen meter en je kunt de afstand niet instellen -O-..
Hahaha ja dat stond gelukkig ook al niet overal op internet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Uffeltje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:15:
Twee euro als je hem voor het eind van de maand hebt gemasterd met alleen de 40x scope. :+
Leno, ik kom straks online en dan mag je me 410 keer killen met je Mare's Been ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 euro? Zozo Uffeltje kan t eraf? Mr Big Spender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Okee, gisteren Premium voor de PS4 bij de Intertoys opgepikt. Nu heb ik een hele boel van die gold en calender battlepacks maar ik heb begrepen dat je die per match moet activeren? Da's wel jammer want ik zou inmiddels gestackt al iets van 800% bonus XP moeten krijgen :+
En eenmaal geopend kan je toch kiezen wat je ervan wil activeren, XP, camo, attachments etc. en dat dan duurt voor die match of een bepaalde tijd?

Sorry voor de n00bvragen maar ik heb na BFBC2 alleen BF3 maar eventjes gespeeld en heb daarna vooral CoD gespeeld :P

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 02-06-2015 14:26 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Nou, bepaalde battlepacks geven bepaalde 'voordelen', dus camo, xp bonus, attachments etc. Je kan inderdaad kiezen welke bonus je aanzet, de rest unlock je gewoon. Je kunt ook een nieuwe xp bonus aanzetten terwijl er al een andere aanstaat, je verliest de huidige dan wel.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah okee. Want ik zag dus bij enkele packs ook scopes etc voorbij komen maar dat zijn dus geen permanente unlocks, alleen tijdsgebonden? Maargoed, dan moet ik die wapens ook hebben vrijgespeeld natuurlijk, anders heb ik er ook niks aan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Nee, die zijn juist wel permanent, alleen de bonus xp is tijdelijk (één uur ingame speeltijd).

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Top dankjewel! Scheelt weer in unlocks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
PoorLeno :P

Omdat je het destijdds gemist hebt ;)
Most Overpowerd Weapon In Any Battlefield Game Ever:
USAS-12 + FRAG

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f7rFGMatKLM]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Jeroenimoes schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:50:

USAS-12 + FRAG

[video]
[video]
Oh wat mis ik die maps.... :(

FAMAS was erger (in het begin) samen met de M320 SMOKE bug : 1 hit kill in een rechte lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Famas was ook erg ja, 0 recoil. EN met de smoke M320 moest je nog wel goed mikken ;) USAS was gewoon raggen, de splash damage was groter dan directe hits :P Ik herinner me nog wel dat ik juist op de muren en grond ging mikken...

en ja, ik mis ook Bazaar en Seine :(

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 03-06-2015 02:39 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Vrijdag schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:07:
Top dankjewel! Scheelt weer in unlocks :)
Bewaar je 200% en 100% boosts voor als er weer een Double XP week/weekend is ;) Dan stack je die wel (dus een 200% wordt 400%, een 100% wordt 200%, etc) :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:50:

USAS-12 + FRAG

[video]
[video]
7(8)7
Jeroenimoes schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 02:45:
[...]

Bewaar je 200% en 100% boosts voor als er weer een Double XP week/weekend is ;) Dan stack je die wel (dus een 200% wordt 400%, een 100% wordt 200%, etc) :P
Bovenop de dubbel XP van die week/weekend.

Dus 100 XP x 200% ( Double XP week) x 400% (200% battlepack boost) = 800 punten *O*

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 03-06-2015 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Gisteren heeft nog een uniek moment plaatsgevonden :P

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/8948f519950808aa890315a2527928dd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* Nice!!

Maar laat dan wel t juiste plaatje zien! Nu lijkt t alsof er maar 4 tegenstanders waren..

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/11l53bs.png
Pagina: 1 ... 77 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]