PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Mijn voorkeur gaat juist weer uit naar de Famas.
Op de een of andere manier lukt het me bij de Famas wel om de afwijking van de kogels te corrigeren.
Daarnaast ben ik nogal van het rushen waardoor ik meestal van vrij dichtbij op iets schiet. Een hogere rpm pakt hierdoor voor mij wat beter uit.
Zou als ik jou was eens de ACW-R proberen dan, dit was op de PC altijd mijn #1 wapen, ik pakte daar nooit ARs maar altijd de ACW-R, die raped echt door alles heen op CQ, RoF 880 volgens mij. En de recoil is om te lachen want die is er bijna niet.VTB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:11:
Ik heb dat dus ook dat ik met de Ace niets kan raken.
Mijn voorkeur gaat juist weer uit naar de Famas.
Op de een of andere manier lukt het me bij de Famas wel om de afwijking van de kogels te corrigeren.
Daarnaast ben ik nogal van het rushen waardoor ik meestal van vrij dichtbij op iets schiet. Een hogere rpm pakt hierdoor voor mij wat beter uit.
[ Voor 7% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 10:17 ]
...dvdkiwi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:00:
Ja maar jij komt van de PS3 af Euro...
Jouw accuracy ligt wat lager omdat jij door het gebrek aan pixels het onderscheid tussen een boom en de vijand niet kon maken
sinds ik over ben naar de ps4 is mijn k/d een heel stuk lager haha.
Merk wel dat ik meer naar de voertuigen grijp op de ps4, gaat allemaal net even wat soepeler dan de ps3, vooral de heli maar dat komt ook door de laatste update.
PSN: Europhea
Van de week nog even voor old time's sake een potje TDM op de PS4 aangeslingerd en meteen weer een K/D van 2,4
Wil me de komende tijd even gaan focusen op de assigments, merk dat ik toch een stuk achterloop, vooral met de ucav
PSN: Europhea
Gixxer, jouw accuracy is echt hoog, bij alle wapens. Doe je goed! Ik haal die 20% accuracy enkel bij de AK5C, bij de M416 is die maar rond de 15%. Wel raar, want ze hebben beiden weinig recoil. Ik ga eens wat meer met de Ace 23 spelen met stubby. Kijken of dat beter is voor m'n accuracy.
Ik zie nu trouwens dat ik best veel service stars heb met de Ace 52:
Hmmmm alleen die Ace 23... 2.299 kills, daar kon die ene niet bij?
[ Voor 70% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-04-2015 10:33 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 20% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 10:47 ]
Waarom geen acw-r als je close combat gaat? Want dat wapen leent zich er zo goed voor. Is toch mijn voornaamste wapen.Uffeltje schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:04:
Na 57 wapens gemastered te hebben is mijn masterrace zo goed als beëindigd. Ik was van plan om nog wat DMR's te doen, maar nadat ik de RFB uit frustratie even verwisselde voor een AK5C wist ik genoeg. Vanaf nu speel ik weer lekker met de betere wapens.
Assault: M416 (Kobra, Ergo, Suppressor), Desert Eagle, Medkit en Defib.
Engineer: AK5C (Kobra, Ergo, Suppressor, Target Detector), Desert Eagle, SRAW en Repair Tool.
Support: MG4 (Kobra, Potato, Suppressor), Desert Eagle, Ammobox en C4.
Recon: fuck recon.
Gisteren op Obliteration nog eventjes uitgeprobeerd en dat werkte weer heerlijk. Als je zo lang met de mindere wapens gespeeld hebt raak je er zo aan gewend dat ze ook goed lijken, maar er zit echt een groot verschil tussen.
Misschien pak ik af en toe nog een PDW op (nog niet allemaal gemasterd), maar die kans is klein.
AEK ook een fijn wapen voor dichtbij. En ik kan niet achterblijven met mijn lijstje. Hij is wat langer dan de rest omdat ik net ben begonnen met de AEK. Ik zie dat mijn accuracy niet in de buurt komt van Gixxer. Waarschijnlijk schiet ik altijd ook al ligt het niet in mijn bereik. Ik heb nog wat te leren
[ Voor 14% gewijzigd door Aramiss op 09-04-2015 11:11 ]
Eindelijk een mede ACW-R fanAramiss schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:55:
[...]
Waarom geen acw-r als je close combat gaat? Want dat wapen leent zich er zo goed voor. Is toch mijn voornaamste wapen.
AEK ook een fijn wapen voor dichtbij. En ik kan niet achterblijven met mijn lijstje. Hij is wat langer dan de rest omdat ik net ben begonnen met de AEK. Ik zie dat mijn accuracy niet in de buurt komt van Gixxer. Waarschijnlijk schiet ik altijd ook al ligt het niet in mijn bereik. Ik heb nog wat te leren.
[afbeelding]
Overigens moet iedereen zich niet met mij vergelijken denk ik, shooters dat ligt mij gewoon erg goed en heb ik al non-stop ervaring in sinds dat ik mijn eerste pc kocht toen ik 14 was met COD2
[ Voor 4% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 11:31 ]
Haha, het is herkenbaar. Counter-strike 1.6 met bijkomende toernooien en lanparty's. Het is mijn eerste on line console game op fps gebied. Ik speelde op de console altijd fps games maar vrijwel nooit on line op een paar cod games na maar ook nog geen 40 uur on line bij elkaar. Dus vrij verwaarloosbaar.kidicoke schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:30:
[...]
Eindelijk een mede ACW-R fan. Heb het idee dat dit wapen door veel mensen vergeten/niet geprobeerd word. Dixxen geloof mij, ik heb al vaak genoeg geprobeerd mensen over te halen voor deze gun, maar volgens mij krijgt die maar weinig liefde
.
Overigens moet iedereen zich niet met mij vergelijken denk ik, shooters dat ligt mij gewoon erg goed en heb ik al non-stop ervaring in sinds dat ik mijn eerste pc kocht toen ik 14 was met COD2. En je wil niet weten hoeveel tijd ik van mij jeugd verkloot heb aan lange game sessies, lanpartys en andere toernooien. You dont wanna know
Ik ben een veel te aanvallende speler omdat ik kills wil maken ipv afwachten minder deaths (help ik het tam mee) en daarna juist kills maken.
Ik ga met de tips van Leno betreft sens en de juiste attachments iets doen. En wat meer afwachten kan ook helpen
Hoe heb je die top x% bij je stats gekregen? Die zie ik alleen bij jou terugPsychoMantis_NL schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:46:
[...]
[afbeelding]
Zijn beiden gewoon prima wapens![]()
Ik speel voornamelijk Conquest (al valt dat de laatste tijd wat tegenAramiss schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:55:
[...]
Waarom geen acw-r als je close combat gaat? Want dat wapen leent zich er zo goed voor. Is toch mijn voornaamste wapen.
AEK ook een fijn wapen voor dichtbij. En ik kan niet achterblijven met mijn lijstje. Hij is wat langer dan de rest omdat ik net ben begonnen met de AEK. Ik zie dat mijn accuracy niet in de buurt komt van Gixxer. Waarschijnlijk schiet ik altijd ook al ligt het niet in mijn bereik. Ik heb nog wat te leren.
[afbeelding]
Wat je ook merkt is wel dat er veel minder wordt echt samengewerkt in een voertuig. Ik kan me de BF3 dagen nog herinneren (voor de attack heli werd generfd), dat je samen, op elkaar afgestemd met perks, in een heli zat en zo - als je goed was - een flinke tijd in de heli kon doorbrengen. Of in een tank, waar je soms met zijn 3-en op elkaar afgestemde perks ook goed kon zijn. Maar dat samenwerken vond men bij DICE toch echt te ver gaan, stel je voor! Samenwerken in BF! Dat was te overpowered vonden andere zeikertjes - die waarschijnlijk alleen maar als infantry medic speelden.kazuka schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:34:
De tank gunner heeft geloof ik wel proximity scanner beschikbaar als 1 van de perks. Maar close quarters is inderdaad tricky in een tank in BF4 vergeleken met BF3, zeker omdat zowel support als recon vaak met C4 rondloopt en infantry je kan raken met LAW's, Javelins, RPG's, SRAW's, SMAW's en UCAV's. Plus uiteraard nog de Jets, Choppers en Gunships![]()
Dus in BF4 kun je beter voorkomen in een close quarter situatie terecht te komen, dus wat meer afwachtend spelen en niet daar rijden waar je eigen infantry ook niet rondloopt. Anders ben je pretty much fucked. In zulke situaties gebruik ik veel de externe camera zodat ik zie wat er om m'n tank heen gebeurd.
Sowieso vond ik tanken in BF3 wel leuker; minder hobbels in de weg, een 3e zitplaats voor iemand om targets te painten en geen gunship onzin.
Als je nu een ronde in een voertuig overleeft heb je of geluk, of een heel slechte tegenstander.
Ik ben altijd echt van de voertuigen geweest in BF, maar het gaat meer en meer de CoD kant op. Steeds meer maps en spelmodi op infantry gebaseerd, en voertuigen worden helemaal kapot generfd. Das gewoon jammer...
Hoop dat ze zich weer eens wat meer op de core gameplay gaan rochten, in plaats van onzin als Levolution en gunships, etc... UCAV eruit, die 10.000 verschillende auto lock-on raketten eruit.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nieuwe manier om paracel storm te verdedigen:
[ Voor 42% gewijzigd door Dersan op 09-04-2015 19:26 ]
Niet veel mensen weten dat de verdedigers ook bootjes hebben
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mlsk-XYqXis]
[ Voor 11% gewijzigd door n8n op 09-04-2015 23:26 ]
Je kent sharefactory?n8n schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:26:
Mijn eerste video (fragment), gisteren tijdens Rush maar een keer wat opgeslagen, nog een heel gedoe om nog een USB-stick onder een steen vandaan te stoffen (en naar FAT32 te formatteren)
[video]
Daar snap ik geen donder van.
Logische UI's zit er niet in bij die Jappanners. Gisteren bij de vraag of ik iets wilde 'cancel'-len waren de opties 'cancel' en 'ok'. Wat?
Met hulp van de party eindelijk kleurtjes ingesteld voor de hitmarkers, dat is wel een verbetering. En nog geavanceerd gedaan door per scope iets lagere sensitivity te zetten, en dan de algemene omhoog te knallen. Ben benieuwd.
Sharefactory is gemaakt door het team van Sony Vegas, zijn volgens mij Amerikanenn8n schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:18:
[...]
Daar snap ik geen donder van.
Logische UI's zit er niet in bij die Jappanners. Gisteren bij de vraag of ik iets wilde 'cancel'-len waren de opties 'cancel' en 'ok'. Wat?
Die melding was in het systeem-menu. Ik kon met Sharefactory nergens een upload naar yt vinden. Ik mis het ook niet, als ik een compilatie maak slinger ik Final Cut wel aan.kazuka schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:32:
[...]
Sharefactory is gemaakt door het team van Sony Vegas, zijn volgens mij AmerikanenMaar ben het met je eens dat het niet altijd intuïtief is.
En:

Die MG4 heb ik de afgelopen 100 uur nauwelijks aangeraakt
[ Voor 22% gewijzigd door n8n op 10-04-2015 09:59 ]
Mn accuracy is vrij ruk, maar dat wijt ik aan geen autoaim hebben en dat ik het gewoon ook leuk vind om te sprayen en te schieten op van alles en nogwat
De F2000 en PDWR heb ik in eeuwen niet meer aangeraakt, maar zoals jullie zien ben ik een gewoontebeestje
@N8N
Ook weer typisch dat bij ons beiden een LMG bovenaan staat hahaha
Voor de kleurtjes heb ik nu dit:

Hit (0,255,0), Headshot (0,255,255), Kill (255,0,0)
Werkt heel aardig. Om kleuren uit te kiezen en de RGB-waarden te zien is http://www.colourlovers.com/palettes/add wel handig, de waarden R, G, en B kan je overnemen in de settings.
Hier de kleuren van het Tweakers.net logo:

Hit (213, 234, 40), Headshot (189,209,22), Kill (197,8,46)
Voor de echte platoon-helden. Wellicht wel handig want headshot is niet enorm belangrijk dus het contrast hoeft van mij niet zo groot (tov een normale hit). Leidt wat minder af.
@Leno: Bij mij is dat een restand van m'n ultranoob-time want ik kon helemaal niks close range
[ Voor 29% gewijzigd door n8n op 10-04-2015 11:21 ]
Ik moet zeggen dat alles bij mij nog gewoon op standaard staat...
Met een wit crosshair en dito hitmarkers.
Er zijn al zo veel kleurtjes te zien op het scherm
Enige wat ik aangepast heb is de vehicle controls op veteran en de auto-squad-create optie uit.
Staat je standaard sensitivity ook nog op 20 ofzo dan?dvdkiwi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:24:
Wow, dat je zoveel in kon stellen wist ik niet
Ik moet zeggen dat alles bij mij nog gewoon op standaard staat...
Met een wit crosshair en dito hitmarkers.
Er zijn al zo veel kleurtjes te zien op het scherm
Enige wat ik aangepast heb is de vehicle controls op veteran en de auto-squad-create optie uit.
Subtieler:

Hit en head (249,248,208) dan hetzelfde, kill (249,215,188) iets duidelijker. Ik dacht er eerst ook niks van maar het werkt wel chill.
[ Voor 14% gewijzigd door n8n op 10-04-2015 11:33 ]
Ik schiet altijd tot ik zeker weet dat de tegenstander dood is
Als je aan een wapen gewend bent weet je op een moment ook wel ongeveer hoeveel kogels je daarvoor nodig hebt.
Maar ik zal ze de eerst volgende keer eens zetten op wat jij hier aangeeft
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2015 11:48 ]
Als je inderdaad eerst je algemene aim op 40 zet en dan de zoom-aim op 75% heb je tijdens de zoom dezelfde snelheid als nu. Daarna zou ik incrementeel steeds 5 op je algemene aim gooien. Dat maakt wel verschil, met een kort tikje draai ik nu 45 graden tijdens het lopen.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:48:
Die soldier zoom dingen of zo staat op 100% dacht ik...
Maar ik zal ze de eerst volgende keer eens zetten op wat jij hier aangeeft
Als ik Jetpaction en Rawlander moet geloven kan je nog steeds een hele ronde in een tank overleven als je maar goed samenwerkt. Ik ben daar zelf een aantal keer getuige van geweest en medehelper in de vorm van repairbitch.Jeroenimoes schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:16:
[...]
Wat je ook merkt is wel dat er veel minder wordt echt samengewerkt in een voertuig. Ik kan me de BF3 dagen nog herinneren (voor de attack heli werd generfd), dat je samen, op elkaar afgestemd met perks, in een heli zat en zo - als je goed was - een flinke tijd in de heli kon doorbrengen. Of in een tank, waar je soms met zijn 3-en op elkaar afgestemde perks ook goed kon zijn. Maar dat samenwerken vond men bij DICE toch echt te ver gaan, stel je voor! Samenwerken in BF! Dat was te overpowered vonden andere zeikertjes - die waarschijnlijk alleen maar als infantry medic speelden.
Als je nu een ronde in een voertuig overleeft heb je of geluk, of een heel slechte tegenstander.
Ik ben altijd echt van de voertuigen geweest in BF, maar het gaat meer en meer de CoD kant op. Steeds meer maps en spelmodi op infantry gebaseerd, en voertuigen worden helemaal kapot generfd. Das gewoon jammer...
Hoop dat ze zich weer eens wat meer op de core gameplay gaan rochten, in plaats van onzin als Levolution en gunships, etc... UCAV eruit, die 10.000 verschillende auto lock-on raketten eruit.
Vraag Kiwi maar hoe hij gisteren op Shangai op Rush tegen ons gespeeld heeft
Verwijderd
De kleurtjes heb ik zelf al een tijdje ingesteld maar tof dat N8N het nu zo oppakt nadat we gisteren alles met zijn 3en hadden afgesteld
The rage was real!!Aramiss schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:02:
[...]
Vraag Kiwi maar hoe hij gisteren op Shangai op Rush tegen ons gespeeld heeft
Zeker 20 rpg's op jullie tank geschoten en iedere keer als Rawlander of jij mij weer had was de tank weer 100%.
Er was in de hele stad geen mede-engineer te bekennen... helaas.
Ja, larsbeumer, die kwam erbij en schoot wat rpg's. Toen we jullie bijna hadden ging ie over naar jullie kant
Ik werd er ultra super duper verdrietig en moedeloos van.
*edit*
http://battlelog.battlefi...48780680162880/209995795/
1 poppetje positief gespeeld bij ons, de rest werd in de pannenkoek gehakt...
Eind van de pot had ik Rawlander eindelijk een keer dood
Killstreak stopped 450.
Maar hij werd gelijk gerevived...
[ Voor 85% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2015 12:42 ]
Niemand die AKU speelt?
[ Voor 30% gewijzigd door zAo op 10-04-2015 13:05 ]
It's dogged that does it
voeg mij maar toe: Mooyini
nothing stops this train
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Een reden krijg je ook niet en ik kan die server dus ook niet meer in.. Komt dit vaker voor, hoe lang duurt zo'n ban en kan ik nog wat anders doen?
[ Voor 8% gewijzigd door BlaTieBla op 12-04-2015 15:24 ]
Helaas heeft share factory mijn toch al korte sniper filmpjes nóg korter gemaakt... beetje pointless zo...
Lekker weer hoor kiwi, vooral die RPG op die jetdvdkiwi schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:38:
Nieuwe compilatie gemaakt
Helaas heeft share factory mijn toch al korte sniper filmpjes nóg korter gemaakt... beetje pointless zo...
[video]
Wel een beetje jammer van de rommelige montage van die sniperclips inderdaad
UCAV & Mortar change
UCAV on cooldown for 60 seconds after spawning
Mortar on cooldown for 30 seconds after spawning or 30 seconds after picking up
Dan kan ik de UCAV dus wel opbergen...60 seconden, lol.
Ze haddenbest wel wat spawnprotection in kunnen brengen, maar 60 seconden leef ik gemiddeld niet eens geloof ik of zit ik veels te dicht op de gevechten.
[ Voor 23% gewijzigd door Dersan op 16-04-2015 11:01 ]
Nadeel: als ik nu Metro speel voelt het zooooooo enorm traaaaaaag
Edit: het spel metro, niet de map
[ Voor 11% gewijzigd door n8n op 16-04-2015 11:08 ]
Dice Dice Dice toch
*kuch* Hardline, daar heb je extended magsn8n schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:11:
In plaats van die lasershit en canted sights op een AR zou een extended mag wel chill zijn soms.
Een van de voordelen van hardline en war gixxer zegt over de ace23. Ik heb het wapen net ontdekt en wat extra kogels maakt het een vreselijk goed wapen.GerardHenninger schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 02:07:
[...]
*kuch* Hardline, daar heb je extended mags
Ik strafe nogal veel tijdens het schieten (zonder dat ik het eigenlijk doorheb, want het is echt niet slim) dus daarom de ergo grip, voor iemand die lekker stilstaat tijdens schieten zou ik eerder de potato aanraden.
Hahaha, geweldig, vooral die MG4 kills!
Ondanks dat ik Hardline speel ben ik jullie niet vergeten hoor. De Stats-App-Site-Ding is compleet vernieuwd met wat extra stats; vond het nodig om alles te verbouwen omdat Leno nieuwe cijfertjes wilde.

In het overzicht zie je nu je level en een schatting wanneer je volgende level eraan komt. Daarnaast een tabel met KD-ratio, SPM etc; die data kan je nu sorteren.
Links in de navigatie als test even zuperkiwi en poorleno toegevoegd als detailweergave.
Zijn er bepaalde stats die jullie willen zien?
De (nieuwe) link : http://sletjevangerard.nl/
Die mg4 kills waren echt netjes!
Leuk om naar te kijken
Nee, nog niet. De eerste mooie momenten moeten nog komen, denk dat de niet zo snel gebeurt als in BF4.bejaim schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:59:
Mooi filmpje weer uffelOok al wat hardline materiaal?
ConfronterendGerardHenninger schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 06:41:
[...]
Hahaha, geweldig, vooral die MG4 kills!![]()
Ondanks dat ik Hardline speel ben ik jullie niet vergeten hoor. De Stats-App-Site-Ding is compleet vernieuwd met wat extra stats; vond het nodig om alles te verbouwen omdat Leno nieuwe cijfertjes wilde.
[afbeelding]
In het overzicht zie je nu je level en een schatting wanneer je volgende level eraan komt. Daarnaast een tabel met KD-ratio, SPM etc; die data kan je nu sorteren.
Links in de navigatie als test even zuperkiwi en poorleno toegevoegd als detailweergave.
Zijn er bepaalde stats die jullie willen zien?
De (nieuwe) link : http://sletjevangerard.nl/
Wat is er zo slecht dan? Je ziet als ik naar de stats kijk voornamelijk het verschil tussen agressieve spelers en spelers die bedachtzamere moves maken.
Het meest grappige vind ik dat Jeroen altijd aan het schelden is maar gewoon een k/d van bijna 2 heeft.
Haha valt ook wel meen, sarcasme werkt niet op internet internet ;. En hoe harder jeroen aan het schelden is, hoe beter het gaat.Aramiss schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:39:
[...]
Wat is er zo slecht dan? Je ziet als ik naar de stats kijk voornamelijk het verschil tussen agressieve spelers en spelers die bedachtzamere moves maken.
Het meest grappige vind ik dat Jeroen altijd aan het schelden is maar gewoon een k/d van bijna 2 heeft.
UPDATE, UPDATE, READ ALL ABOUT IT!!!!!

EN
Nu alleen nog ff 3 welwillende mede-tweakerts vinden om met mij in de lift te stappen.
* BlaTieBla a.k.a. Sh4m1n0 was wel als de dood dat ik voor het oppakken nog ff in de kop geschoten zou worden...
[ Voor 77% gewijzigd door BlaTieBla op 19-04-2015 22:57 ]
NiceBlaTieBla schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:20:
...
Nu alleen nog ff 3 welwillende mede-tweakerts vinden om met mij in de lift te stappen.
...
Ik kan vanavond vanaf een uurtje of 7 wel even helpen om die boog op te pikken
[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-04-2015 07:41 ]
Ik kan ook helpen! We hebben wel dezelfde dogtag, maar als ik mn twee zwarte (na 4e assignment) equip tellen die als 1 random
Btw, als je met die tweede swipe de dogtag had geraakt zou hij zijn verdwenen.
Btw

Gisteren 1x een tripple kill 385 luitjes gehad en 1x tripple kill waaronder 2x 385 + valkyrie haha.
Was wel heerlijk gisteren dat wij de server joinden die ze aan het rapen waren en hun vervolgens stopten met spawnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Dersan op 20-04-2015 10:52 ]
Geniaaal!
Gropah schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:04:
[mbr]De slowchat/offtopic moet hier een stuk minder mensen. Ik heb van de afgelopen week veel posts weg moeten gooien omdat het allemaal slowchat en offtopic was[/]
Wait wut? Volgens mij is het meeste hier toch wel (redelijk) ontopic? True, het niveau is niet al te denderend maar om daar nou meteen een modbreak voor in te gooien
@Uffel: Zo een kwam ik laatst tegen toen ik per ongeluk verdwaald was op die final stand maps
Lol, je wilt een community op Tweakers.... en dan is het niet goed als mensen (vaak ontopic) met elkaar discussiëren ? Zonder die "slowchatters" zou dit topic snel dood zijn = minder views = minder inkomstenGropah schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:04:
[mbr]De slowchat/offtopic moet hier een stuk minder mensen. Ik heb van de afgelopen week veel posts weg moeten gooien omdat het allemaal slowchat en offtopic was[/]
It's dogged that does it
Ik zat dit weekend eens door het BF Hardline en BF4 PC topic te scrollen, maar man oh man, wat een ellende daar allemaal. Alles lijkt wel ruk en bagger te zijn.
Dan is het hier een stuk gezelliger
Wel erg leuk om te spelen hoor, maar het zal lang niet zo lekker spelen als BF4. Leuk tussendoortje dus.
Heb je al de boog opgehaald? Wil nog wel helpen vanavondBlaTieBla schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:40:
* BlaTieBla gaat ff offtopic (denk ik)...
Ik zat dit weekend eens door het BF Hardline en BF4 PC topic te scrollen, maar man oh man, wat een ellende daar allemaal. Alles lijkt wel ruk en bagger te zijn.
Dan is het hier een stuk gezelliger
moet er weer zonodig een PS4 update tussendoor.....
Ben er!!!!
[ Voor 75% gewijzigd door BlaTieBla op 21-04-2015 20:06 ]
Sharefactory werkt me te kut. Ben wat meer pro stuff gewend, maar dat is alweer een tijdje terug. Premiere en AfterEffects maar weer eens aanzwengelen...
Mijn top wapens momenteel. Misschien eens wat meer naar de snelvurende wapens grijpen, maar die dingen zijn zo fucking inaccuraat als de pest. Snap niet hoe mensen met de AEK op afstand snel weten te doden...
En eens die verdomde UCAV, DEAGLE en Bow vrijspelen... al heb ik echt geen zin om uren een map af te zoeken naar zo'n kolere dogtag...
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 22-04-2015 03:41 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Die Deagle heb je al bijna tochJeroenimoes schreef op woensdag 22 april 2015 @ 03:40:
En eens die verdomde UCAV, DEAGLE en Bow vrijspelen... al heb ik echt geen zin om uren een map af te zoeken naar zo'n kolere dogtag...
Nog even 3 jet fighter ribbins (al dan niet i.c.m. je 10 kills voor Phantom Trainee), dan met wat geluk een tag scoren op die final stand maps en je bent er, peanutsGet 20 headshots with the Unica 6 14/20
Het geheim van die snelvuurwapens is: op afstand bursten, en close quarter (als de tegenstander op je tenen staat) sprayenJeroenimoes schreef op woensdag 22 april 2015 @ 03:40:
[...]
Misschien eens wat meer naar de snelvurende wapens grijpen, maar die dingen zijn zo fucking inaccuraat als de pest. Snap niet hoe mensen met de AEK op afstand snel weten te doden...
[...]
De UCAV en Deage44 zijn nog wel te doen. De bow is met die dogtag wel lastig. Mijn tactiek was gewoon een route uitstippelen op 1 map (Hammerhead in mijn geval) en langs de known-spawn points blijven rennen.
Ik heb deze video als leidraad gebruikt.
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]