Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/7deed3a441529015e7dc2791f2c4634d.png

:X

En de moeilijkste gun (AEK) ongeveer de hoogste acc. 8)7

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 14:10

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

11% met een LMG? vieze bipod camper :+

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Ik heb dat dus ook dat ik met de Ace niets kan raken.
Mijn voorkeur gaat juist weer uit naar de Famas.

Op de een of andere manier lukt het me bij de Famas wel om de afwijking van de kogels te corrigeren.
Daarnaast ben ik nogal van het rushen waardoor ik meestal van vrij dichtbij op iets schiet. Een hogere rpm pakt hierdoor voor mij wat beter uit.

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
_O-
VTB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:11:
Ik heb dat dus ook dat ik met de Ace niets kan raken.
Mijn voorkeur gaat juist weer uit naar de Famas.

Op de een of andere manier lukt het me bij de Famas wel om de afwijking van de kogels te corrigeren.
Daarnaast ben ik nogal van het rushen waardoor ik meestal van vrij dichtbij op iets schiet. Een hogere rpm pakt hierdoor voor mij wat beter uit.
Zou als ik jou was eens de ACW-R proberen dan, dit was op de PC altijd mijn #1 wapen, ik pakte daar nooit ARs maar altijd de ACW-R, die raped echt door alles heen op CQ, RoF 880 volgens mij. En de recoil is om te lachen want die is er bijna niet.

[ Voor 7% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 10:17 ]

• Dersan
Ik moet wel zeggen dat ik voor het overstappen naar GTA alleen maar met blauwen speelde, en sinds een tijdje met het vaste groepje ben ik aardig verbeterd :P.

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:35
dvdkiwi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:00:
Ja maar jij komt van de PS3 af Euro...
Jouw accuracy ligt wat lager omdat jij door het gebrek aan pixels het onderscheid tussen een boom en de vijand niet kon maken :+
...

sinds ik over ben naar de ps4 is mijn k/d een heel stuk lager haha.

Merk wel dat ik meer naar de voertuigen grijp op de ps4, gaat allemaal net even wat soepeler dan de ps3, vooral de heli maar dat komt ook door de laatste update.

PSN: Europhea

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Dat heb ik dus ook, maar dat komt waarschijnlijk ook wel omdat ik op de PS3 niks anders kon spelen als TDM (de rest crashed de PS3) :p

Van de week nog even voor old time's sake een potje TDM op de PS4 aangeslingerd en meteen weer een K/D van 2,4 :p

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:35
Ik kon daar juist geen tdm spelen haha, zat altijd om domination met Kurdminator.

Wil me de komende tijd even gaan focusen op de assigments, merk dat ik toch een stuk achterloop, vooral met de ucav

PSN: Europhea

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Leuk! top 5 lijstjes :P

Gixxer, jouw accuracy is echt hoog, bij alle wapens. Doe je goed! Ik haal die 20% accuracy enkel bij de AK5C, bij de M416 is die maar rond de 15%. Wel raar, want ze hebben beiden weinig recoil. Ik ga eens wat meer met de Ace 23 spelen met stubby. Kijken of dat beter is voor m'n accuracy.

Ik zie nu trouwens dat ik best veel service stars heb met de Ace 52:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kjB4Wq4HehCxH0gWQmZZy2aR/full.png

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

wait wut :o _o_

Hmmmm alleen die Ace 23... 2.299 kills, daar kon die ene niet bij? :p

[ Voor 70% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-04-2015 10:33 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
Ik heb geen top5 lijstje geknipt/geupload, dus dan maar deze:

Afbeeldingslocatie: http://g.bf4stats.com/Silver2/ps4/zuperkiwi.png

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:46
Lekker hoor. Mijn accuracy ligt wat lager dan de meesten hier, schiet ook redelijk wat op afstand (conquest).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/47AUwRn.png

YouTube

• kidicoke
Wtf uffeltje, hoe speel jij battlefield haha! Deagle C4 en sraw als top 3 :D . Of heb je ze gefilter op accuracy :P

[ Voor 20% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 10:47 ]

• Uffeltje
Bijna alle primaries heb ik na 500 kills in de kast gelegd, na een tijdje halen de gadgets dat wel weer in. :P

YouTube

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
Uffeltje schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:04:
Na 57 wapens gemastered te hebben is mijn masterrace zo goed als beëindigd. Ik was van plan om nog wat DMR's te doen, maar nadat ik de RFB uit frustratie even verwisselde voor een AK5C wist ik genoeg. Vanaf nu speel ik weer lekker met de betere wapens.

Assault: M416 (Kobra, Ergo, Suppressor), Desert Eagle, Medkit en Defib.
Engineer: AK5C (Kobra, Ergo, Suppressor, Target Detector), Desert Eagle, SRAW en Repair Tool.
Support: MG4 (Kobra, Potato, Suppressor), Desert Eagle, Ammobox en C4.
Recon: fuck recon.

Gisteren op Obliteration nog eventjes uitgeprobeerd en dat werkte weer heerlijk. Als je zo lang met de mindere wapens gespeeld hebt raak je er zo aan gewend dat ze ook goed lijken, maar er zit echt een groot verschil tussen. :P

Misschien pak ik af en toe nog een PDW op (nog niet allemaal gemasterd), maar die kans is klein.
Waarom geen acw-r als je close combat gaat? Want dat wapen leent zich er zo goed voor. Is toch mijn voornaamste wapen.

AEK ook een fijn wapen voor dichtbij. En ik kan niet achterblijven met mijn lijstje. Hij is wat langer dan de rest omdat ik net ben begonnen met de AEK. Ik zie dat mijn accuracy niet in de buurt komt van Gixxer. Waarschijnlijk schiet ik altijd ook al ligt het niet in mijn bereik. Ik heb nog wat te leren :).

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/ede627e5e6dfcd856aca733d33394ad5.png

[ Voor 14% gewijzigd door Aramiss op 09-04-2015 11:11 ]

• kidicoke
Aramiss schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:55:
[...]

Waarom geen acw-r als je close combat gaat? Want dat wapen leent zich er zo goed voor. Is toch mijn voornaamste wapen.

AEK ook een fijn wapen voor dichtbij. En ik kan niet achterblijven met mijn lijstje. Hij is wat langer dan de rest omdat ik net ben begonnen met de AEK. Ik zie dat mijn accuracy niet in de buurt komt van Gixxer. Waarschijnlijk schiet ik altijd ook al ligt het niet in mijn bereik. Ik heb nog wat te leren :).

[afbeelding]
Eindelijk een mede ACW-R fan *O* . Heb het idee dat dit wapen door veel mensen vergeten/niet geprobeerd word. Dixxen geloof mij, ik heb al vaak genoeg geprobeerd mensen over te halen voor deze gun, maar volgens mij krijgt die maar weinig liefde :P .

Overigens moet iedereen zich niet met mij vergelijken denk ik, shooters dat ligt mij gewoon erg goed en heb ik al non-stop ervaring in sinds dat ik mijn eerste pc kocht toen ik 14 was met COD2 :D . En je wil niet weten hoeveel tijd ik van mij jeugd verkloot heb aan lange game sessies, lanpartys en andere toernooien. You dont wanna know :P . Gelukkig kon ik wel snel gewend raken aan de PS4 controller omdat ik ook veel Halo heb gespeeld op de xbox :>

[ Voor 4% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 11:31 ]

• Aramiss
kidicoke schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:30:
[...]

Eindelijk een mede ACW-R fan *O* . Heb het idee dat dit wapen door veel mensen vergeten/niet geprobeerd word. Dixxen geloof mij, ik heb al vaak genoeg geprobeerd mensen over te halen voor deze gun, maar volgens mij krijgt die maar weinig liefde :P .

Overigens moet iedereen zich niet met mij vergelijken denk ik, shooters dat ligt mij gewoon erg goed en heb ik al non-stop ervaring in sinds dat ik mijn eerste pc kocht toen ik 14 was met COD2 :D . En je wil niet weten hoeveel tijd ik van mij jeugd verkloot heb aan lange game sessies, lanpartys en andere toernooien. You dont wanna know :P
Haha, het is herkenbaar. Counter-strike 1.6 met bijkomende toernooien en lanparty's. Het is mijn eerste on line console game op fps gebied. Ik speelde op de console altijd fps games maar vrijwel nooit on line op een paar cod games na maar ook nog geen 40 uur on line bij elkaar. Dus vrij verwaarloosbaar.
Ik ben een veel te aanvallende speler omdat ik kills wil maken ipv afwachten minder deaths (help ik het tam mee) en daarna juist kills maken.

Ik ga met de tips van Leno betreft sens en de juiste attachments iets doen. En wat meer afwachten kan ook helpen ;).

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Hoe heb je die top x% bij je stats gekregen? Die zie ik alleen bij jou terug

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Better battlelog :p

• Uffeltje
Aramiss schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:55:
[...]

[afbeelding]
Ik speel voornamelijk Conquest (al valt dat de laatste tijd wat tegen :P) en dan is de range vaak wat belangrijker. Een M416 is volgens mij net wat beter in dat geval.

YouTube

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Als ik mij aanmeld bij GoT op Battlelog moet ik dan nog geaccepteerd worden? Zo ja, kan iemand dat doen :p

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ja, en dat heb ik al gedaan :p

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Cool beans :D

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Hot taco's? :+

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
kazuka schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:34:
De tank gunner heeft geloof ik wel proximity scanner beschikbaar als 1 van de perks. Maar close quarters is inderdaad tricky in een tank in BF4 vergeleken met BF3, zeker omdat zowel support als recon vaak met C4 rondloopt en infantry je kan raken met LAW's, Javelins, RPG's, SRAW's, SMAW's en UCAV's. Plus uiteraard nog de Jets, Choppers en Gunships :/

Dus in BF4 kun je beter voorkomen in een close quarter situatie terecht te komen, dus wat meer afwachtend spelen en niet daar rijden waar je eigen infantry ook niet rondloopt. Anders ben je pretty much fucked. In zulke situaties gebruik ik veel de externe camera zodat ik zie wat er om m'n tank heen gebeurd.

Sowieso vond ik tanken in BF3 wel leuker; minder hobbels in de weg, een 3e zitplaats voor iemand om targets te painten en geen gunship onzin.
Wat je ook merkt is wel dat er veel minder wordt echt samengewerkt in een voertuig. Ik kan me de BF3 dagen nog herinneren (voor de attack heli werd generfd), dat je samen, op elkaar afgestemd met perks, in een heli zat en zo - als je goed was - een flinke tijd in de heli kon doorbrengen. Of in een tank, waar je soms met zijn 3-en op elkaar afgestemde perks ook goed kon zijn. Maar dat samenwerken vond men bij DICE toch echt te ver gaan, stel je voor! Samenwerken in BF! Dat was te overpowered vonden andere zeikertjes - die waarschijnlijk alleen maar als infantry medic speelden.

Als je nu een ronde in een voertuig overleeft heb je of geluk, of een heel slechte tegenstander.

Ik ben altijd echt van de voertuigen geweest in BF, maar het gaat meer en meer de CoD kant op. Steeds meer maps en spelmodi op infantry gebaseerd, en voertuigen worden helemaal kapot generfd. Das gewoon jammer...

Hoop dat ze zich weer eens wat meer op de core gameplay gaan rochten, in plaats van onzin als Levolution en gunships, etc... UCAV eruit, die 10.000 verschillende auto lock-on raketten eruit.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Dersan
Maarja, het is ook niet echt dat ik niet kan mikken, met mijn boog heb ik 242 kills en 30% accuracy. Ik schiet met guns alleen altijd op alles wat beweegt, en met een LMG leeg ik ook rustig een magazijn ergens heen :D.

• Uffeltje
SUPPRESSIOOOOOOON!!!

YouTube

• Dersan
Confirmed :D

Nieuwe manier om paracel storm te verdedigen:

[ Voor 42% gewijzigd door Dersan op 09-04-2015 19:26 ]

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Dat werkt wel ja! _O-

Niet veel mensen weten dat de verdedigers ook bootjes hebben :)

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11 21:25

n8n

Mijn eerste video (fragment), gisteren tijdens Rush maar een keer wat opgeslagen, nog een heel gedoe om nog een USB-stick onder een steen vandaan te stoffen (en naar FAT32 te formatteren) :')

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mlsk-XYqXis]

[ Voor 11% gewijzigd door n8n op 09-04-2015 23:26 ]

• Dersan
n8n schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:26:
Mijn eerste video (fragment), gisteren tijdens Rush maar een keer wat opgeslagen, nog een heel gedoe om nog een USB-stick onder een steen vandaan te stoffen (en naar FAT32 te formatteren) :')

[video]
Je kent sharefactory? :P

• n8n

n8n

Daar snap ik geen donder van.

Logische UI's zit er niet in bij die Jappanners. Gisteren bij de vraag of ik iets wilde 'cancel'-len waren de opties 'cancel' en 'ok'. Wat? :')

Met hulp van de party eindelijk kleurtjes ingesteld voor de hitmarkers, dat is wel een verbetering. En nog geavanceerd gedaan door per scope iets lagere sensitivity te zetten, en dan de algemene omhoog te knallen. Ben benieuwd.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

n8n schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:18:
[...]

Daar snap ik geen donder van.

Logische UI's zit er niet in bij die Jappanners. Gisteren bij de vraag of ik iets wilde 'cancel'-len waren de opties 'cancel' en 'ok'. Wat? :')
Sharefactory is gemaakt door het team van Sony Vegas, zijn volgens mij Amerikanen :P Maar ben het met je eens dat het niet altijd intuïtief is.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/213jhvq.png

beschamend 8)7

It's dogged that does it

• n8n

n8n

kazuka schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:32:
[...]

Sharefactory is gemaakt door het team van Sony Vegas, zijn volgens mij Amerikanen :P Maar ben het met je eens dat het niet altijd intuïtief is.
Die melding was in het systeem-menu. Ik kon met Sharefactory nergens een upload naar yt vinden. Ik mis het ook niet, als ik een compilatie maak slinger ik Final Cut wel aan.

En:

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/aagw/Screen%20Shot%202015-04-10%20at%2009.46.59.png

Die MG4 heb ik de afgelopen 100 uur nauwelijks aangeraakt :+ Die SR-2 is volgens mij het eerste primary wapen waarmee ik meer dan 100 kills per uur mee haal

[ Voor 22% gewijzigd door n8n op 10-04-2015 09:59 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dit zijn de mijne..

Mn accuracy is vrij ruk, maar dat wijt ik aan geen autoaim hebben en dat ik het gewoon ook leuk vind om te sprayen en te schieten op van alles en nogwat :>

De F2000 en PDWR heb ik in eeuwen niet meer aangeraakt, maar zoals jullie zien ben ik een gewoontebeestje :)

@N8N

Ook weer typisch dat bij ons beiden een LMG bovenaan staat hahaha :F

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fbkz0k.png

• n8n

n8n

Nu ben ik benieuwd naar de sensitivity settings en de percentages voor de aim. Ik ben gisteren van 45 naar 55 gegaan en heb de scopes op 90, 85, 80, 75 gezet (long range gebruik ik niet). Allemaal te vinden in de (advanced) gameplay settings.

Voor de kleurtjes heb ik nu dit:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/abi8/Screen%20Shot%202015-04-10%20at%2010.58.25.png
Hit (0,255,0), Headshot (0,255,255), Kill (255,0,0)

Werkt heel aardig. Om kleuren uit te kiezen en de RGB-waarden te zien is http://www.colourlovers.com/palettes/add wel handig, de waarden R, G, en B kan je overnemen in de settings.

Hier de kleuren van het Tweakers.net logo:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/acGq/Screen%20Shot%202015-04-10%20at%2011.14.52.png
Hit (213, 234, 40), Headshot (189,209,22), Kill (197,8,46)

Voor de echte platoon-helden. Wellicht wel handig want headshot is niet enorm belangrijk dus het contrast hoeft van mij niet zo groot (tov een normale hit). Leidt wat minder af.

@Leno: Bij mij is dat een restand van m'n ultranoob-time want ik kon helemaal niks close range :+

[ Voor 29% gewijzigd door n8n op 10-04-2015 11:21 ]

• Superkiwi
Wow, dat je zoveel in kon stellen wist ik niet :D
Ik moet zeggen dat alles bij mij nog gewoon op standaard staat...
Met een wit crosshair en dito hitmarkers.
Er zijn al zo veel kleurtjes te zien op het scherm :P
Enige wat ik aangepast heb is de vehicle controls op veteran en de auto-squad-create optie uit.

• n8n

n8n

dvdkiwi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:24:
Wow, dat je zoveel in kon stellen wist ik niet :D
Ik moet zeggen dat alles bij mij nog gewoon op standaard staat...
Met een wit crosshair en dito hitmarkers.
Er zijn al zo veel kleurtjes te zien op het scherm :P
Enige wat ik aangepast heb is de vehicle controls op veteran en de auto-squad-create optie uit.
Staat je standaard sensitivity ook nog op 20 ofzo dan? :o Ik dacht dat de die-hards allemaal minimaal op 60 zaten. Die hit-marker kleuren zijn wel chill, al doe je maar hele lichte kleuren, zien waneer je hit en killed is wel handig als je haast hebt.

Subtieler:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/acHR/Screen%20Shot%202015-04-10%20at%2011.31.36.png
Hit en head (249,248,208) dan hetzelfde, kill (249,215,188) iets duidelijker. Ik dacht er eerst ook niks van maar het werkt wel chill.

[ Voor 14% gewijzigd door n8n op 10-04-2015 11:33 ]

• Superkiwi
Sensitivity staat op 30.
Ik schiet altijd tot ik zeker weet dat de tegenstander dood is :P
Als je aan een wapen gewend bent weet je op een moment ook wel ongeveer hoeveel kogels je daarvoor nodig hebt.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kiwi, probeer eens dat trucje met de algehele sensitiviteit hoger te zetten bijv. 45, en de Universal soldier zoom (basic controls) op 75% oid.. Dat werkt :D

• Superkiwi
Die soldier zoom dingen of zo staat op 100% dacht ik...
Maar ik zal ze de eerst volgende keer eens zetten op wat jij hier aangeeft d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2015 11:48 ]

• n8n

n8n

dvdkiwi schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:48:
Die soldier zoom dingen of zo staat op 100% dacht ik...
Maar ik zal ze de eerst volgende keer eens zetten op wat jij hier aangeeft d:)b
Als je inderdaad eerst je algemene aim op 40 zet en dan de zoom-aim op 75% heb je tijdens de zoom dezelfde snelheid als nu. Daarna zou ik incrementeel steeds 5 op je algemene aim gooien. Dat maakt wel verschil, met een kort tikje draai ik nu 45 graden tijdens het lopen.

• Aramiss
Jeroenimoes schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:16:
[...]

Wat je ook merkt is wel dat er veel minder wordt echt samengewerkt in een voertuig. Ik kan me de BF3 dagen nog herinneren (voor de attack heli werd generfd), dat je samen, op elkaar afgestemd met perks, in een heli zat en zo - als je goed was - een flinke tijd in de heli kon doorbrengen. Of in een tank, waar je soms met zijn 3-en op elkaar afgestemde perks ook goed kon zijn. Maar dat samenwerken vond men bij DICE toch echt te ver gaan, stel je voor! Samenwerken in BF! Dat was te overpowered vonden andere zeikertjes - die waarschijnlijk alleen maar als infantry medic speelden.

Als je nu een ronde in een voertuig overleeft heb je of geluk, of een heel slechte tegenstander.

Ik ben altijd echt van de voertuigen geweest in BF, maar het gaat meer en meer de CoD kant op. Steeds meer maps en spelmodi op infantry gebaseerd, en voertuigen worden helemaal kapot generfd. Das gewoon jammer...

Hoop dat ze zich weer eens wat meer op de core gameplay gaan rochten, in plaats van onzin als Levolution en gunships, etc... UCAV eruit, die 10.000 verschillende auto lock-on raketten eruit.
Als ik Jetpaction en Rawlander moet geloven kan je nog steeds een hele ronde in een tank overleven als je maar goed samenwerkt. Ik ben daar zelf een aantal keer getuige van geweest en medehelper in de vorm van repairbitch.
Vraag Kiwi maar hoe hij gisteren op Shangai op Rush tegen ons gespeeld heeft ;)

Verwijderd

Hoi allemaal! Even een vraagje: spelen jullie hier ook Hardline? Wil voor de X1 namelijk nog een Battlefield-game kopen, maar weet niet helemaal zeker of ik HL moet halen of 30 euro in the pocket moet houden en voor BF4 moet gaan, haha.

• Aramiss
Wat tof dat de tip van Leno na een aantal dagen wordt opgepikt doordat we het in de party overhebben net als de tip van gixxer aan mij die zelf al tijden met speciale sens speelt.

De kleurtjes heb ik zelf al een tijdje ingesteld maar tof dat N8N het nu zo oppakt nadat we gisteren alles met zijn 3en hadden afgesteld ;)

• Superkiwi
Aramiss schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:02:
[...]
Vraag Kiwi maar hoe hij gisteren op Shangai op Rush tegen ons gespeeld heeft ;)
The rage was real!! :X
Zeker 20 rpg's op jullie tank geschoten en iedere keer als Rawlander of jij mij weer had was de tank weer 100%.
Er was in de hele stad geen mede-engineer te bekennen... helaas.
Ja, larsbeumer, die kwam erbij en schoot wat rpg's. Toen we jullie bijna hadden ging ie over naar jullie kant ;(
Ik werd er ultra super duper verdrietig en moedeloos van.

• Aramiss
Ik heb jou in geen tijden zo geïrriteerd en prikkelbaar meegemaakt. Ik had op een gegeven moment met je te doen want Rawlander en ik waren op een gegeven moment echt de grens aan het opzoeken van het toelaatbare.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Heb ik iets gemist?? :X

• Superkiwi
Misschien heeft Jordy de battle report nog ;)

*edit*
http://battlelog.battlefi...48780680162880/209995795/
1 poppetje positief gespeeld bij ons, de rest werd in de pannenkoek gehakt...

Eind van de pot had ik Rawlander eindelijk een keer dood :)
Killstreak stopped 450.
Maar hij werd gelijk gerevived...

[ Voor 85% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2015 12:42 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 09:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb gisteren ook een paar van jullie GoT'ers vervloekt kan ik zeggen :) Naast dat mijn team niet echt lekker samenwerkte wordt ook random C4 vanuit je parachute gooien niet gewaardeerd; 1x is leuk, na 3x wordt ik meestal wel ietwat sacho :+

Niemand die AKU speelt? :)
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/thaf4ln7j/image.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door zAo op 10-04-2015 13:05 ]

• SavageBrother
Vanavond lekker een paar potjes BF4 dus. Ik ga alvast wat Duveltjes koud zetten (die hopelijk niet weer door heel de kamer kachelen als ik ze probeer open te maken met een pen ;)).

It's dogged that does it

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
Ik speel dagelijks BF4 op ps4 in de avond tussen 20.30 en 0.30

voeg mij maar toe: Mooyini

nothing stops this train

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-10 08:37
Haaien in BF4 ? We hebben beeld !

[ Voor 10% gewijzigd door LoadedBaton op 12-04-2015 14:21 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 07:50

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

BF4: Shark Week (the very best of)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 07:33
Ik werd gisteravond zonder enige reden ineens gebanned op een server waar ik vaak speel (Caspian border/ Operation Firestorm only conquest ). Was niet aan het campen, cheaten, glitchen, guided missles aan het gebruiken of wat dan ook, was wel op weg naar een lekkere score en stond 26 - 5 oid. Maar die kills waren bijna allemaal met tanks en gewoon fair. Slaat toch nergens op om iemand zomaar te bannen? Kicken zou al gaar zijn maar nog voor te stellen als iemand gefrustreerd raakt ofzo, maar direct bannen..

Een reden krijg je ook niet en ik kan die server dus ook niet meer in.. Komt dit vaker voor, hoe lang duurt zo'n ban en kan ik nog wat anders doen?

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik had het net nog op een Naval Strike map. Daar liep iemand uit ons team constant te hoeren met een A10. Ik spawn en wacht tot de A10 spawnt om ook weer eens wat ircraft kills te maken. 5 seconden later was ik gebanned.... Sommige admins zijn en blijven kinderen

[ Voor 8% gewijzigd door BlaTieBla op 12-04-2015 15:24 ]

• Superkiwi
Nieuwe compilatie gemaakt :)
Helaas heeft share factory mijn toch al korte sniper filmpjes nóg korter gemaakt... beetje pointless zo...

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:38:
Nieuwe compilatie gemaakt :)
Helaas heeft share factory mijn toch al korte sniper filmpjes nóg korter gemaakt... beetje pointless zo...

[video]
Lekker weer hoor kiwi, vooral die RPG op die jet 8) :Y

Wel een beetje jammer van de rommelige montage van die sniperclips inderdaad :(

• Dersan
Ik zat net nog even de CTE notes te bekijken

UCAV & Mortar change
UCAV on cooldown for 60 seconds after spawning
Mortar on cooldown for 30 seconds after spawning or 30 seconds after picking up

Dan kan ik de UCAV dus wel opbergen...60 seconden, lol.

Ze haddenbest wel wat spawnprotection in kunnen brengen, maar 60 seconden leef ik gemiddeld niet eens geloof ik of zit ik veels te dicht op de gevechten.

[ Voor 23% gewijzigd door Dersan op 16-04-2015 11:01 ]

• Uffeltje
Hell Yeah! (60 sec is wel wat veel)

Ik zag dat ze ook alle wapens hebben aangepast. Waarom? De balans is zo redelijk goed in mijn ogen. Ik snap dat PC wat meer recoil wil, maar voor console is dat wat moeilijker te compenseren.

[ Voor 5% gewijzigd door Uffeltje op 16-04-2015 11:05 ]

YouTube

• n8n

n8n

Hoppa potje TDM ff inkomen met 60/75% sensitivity meteen 17/1 met maar 1 revive _O_

Nadeel: als ik nu Metro speel voelt het zooooooo enorm traaaaaaag ;(

Edit: het spel metro, niet de map :+

[ Voor 11% gewijzigd door n8n op 16-04-2015 11:08 ]

• kidicoke
Waar staan die cte notes dan? Ze wilden namelijk ook het mag van de Ace 23 vergroten naar 35/36, dat zou echt OP zijn haha, maar ik vind het niet erg want ik ben volgens mij 1 van de enige die hem gebruikt :+

• Superkiwi
Na anderhalf jaar de wapens nog gaan aanpassen....
Dice Dice Dice toch :F

• n8n

n8n

In plaats van die lasershit en canted sights op een AR zou een extended mag wel chill zijn soms.

• GerardHenninger
  • Laatst online: 22:23
n8n schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:11:
In plaats van die lasershit en canted sights op een AR zou een extended mag wel chill zijn soms.
*kuch* Hardline, daar heb je extended mags :P

• Aramiss
GerardHenninger schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 02:07:
[...]

*kuch* Hardline, daar heb je extended mags :P
Een van de voordelen van hardline en war gixxer zegt over de ace23. Ik heb het wapen net ontdekt en wat extra kogels maakt het een vreselijk goed wapen.

• Uffeltje
En nummer zes alweer.

YouTube

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ghehe Uffel vieze dief :+

• n8n

n8n

Haha m'n trapstukje zit er tussen

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Den tering.... vandaag mijn 20 jet kills (Phantom dingus Assignment) proberen bij elkaar te harken (frogfoot/A10 op Golmud).... Mijn skill is zo'n beetje meer dan gehalveerd en ik ben net over de helft. Dat vliegen is duidelijk niet mijn ding. Dan waren die 200 tank kills een stuk eenvoudiger.

• n8n

n8n

Hey uffel, hoe rol jij met welke LMG qua uitrusting?

• Uffeltje
MG4 met cobra sight, suppressor en ergo grip.

Ik strafe nogal veel tijdens het schieten (zonder dat ik het eigenlijk doorheb, want het is echt niet slim) dus daarom de ergo grip, voor iemand die lekker stilstaat tijdens schieten zou ik eerder de potato aanraden. :P

YouTube

• n8n

n8n

Maf ik heb dezelfde gear maar bij mij schiet dat ding alle kanten op. Lijkt bij jou net een carbine (mede door de cobra)

• GerardHenninger
Hahaha, geweldig, vooral die MG4 kills! *O*

Ondanks dat ik Hardline speel ben ik jullie niet vergeten hoor. De Stats-App-Site-Ding is compleet vernieuwd met wat extra stats; vond het nodig om alles te verbouwen omdat Leno nieuwe cijfertjes wilde.

Afbeeldingslocatie: http://dump.gerardhenninger.com/forum/battlefriends01.jpg

In het overzicht zie je nu je level en een schatting wanneer je volgende level eraan komt. Daarnaast een tabel met KD-ratio, SPM etc; die data kan je nu sorteren.

Links in de navigatie als test even zuperkiwi en poorleno toegevoegd als detailweergave.

Zijn er bepaalde stats die jullie willen zien?

De (nieuwe) link : http://sletjevangerard.nl/

• n8n

n8n

Gisteren ging echt lekker trouwens, laatste potje elite Squad met 80.000 punten.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Nu alleen nog een dogtag zien te scoren op Final Stand. De rest is in de pocket (en de skillz op de bodem).

• Aramiss
Die laatste kill en je had bijna weer moeten uitstappen.

Die mg4 kills waren echt netjes!
Leuk om naar te kijken

• Uffeltje
bejaim schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:59:
Mooi filmpje weer uffel d:)b Ook al wat hardline materiaal?
Nee, nog niet. De eerste mooie momenten moeten nog komen, denk dat de niet zo snel gebeurt als in BF4.

YouTube

• Dersan
GerardHenninger schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 06:41:
[...]

Hahaha, geweldig, vooral die MG4 kills! *O*

Ondanks dat ik Hardline speel ben ik jullie niet vergeten hoor. De Stats-App-Site-Ding is compleet vernieuwd met wat extra stats; vond het nodig om alles te verbouwen omdat Leno nieuwe cijfertjes wilde.

[afbeelding]

In het overzicht zie je nu je level en een schatting wanneer je volgende level eraan komt. Daarnaast een tabel met KD-ratio, SPM etc; die data kan je nu sorteren.

Links in de navigatie als test even zuperkiwi en poorleno toegevoegd als detailweergave.

Zijn er bepaalde stats die jullie willen zien?

De (nieuwe) link : http://sletjevangerard.nl/
Confronterend ;(

• Aramiss
Wat is er zo slecht dan? Je ziet als ik naar de stats kijk voornamelijk het verschil tussen agressieve spelers en spelers die bedachtzamere moves maken.
Het meest grappige vind ik dat Jeroen altijd aan het schelden is maar gewoon een k/d van bijna 2 heeft.

• Dersan
Aramiss schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:39:
[...]

Wat is er zo slecht dan? Je ziet als ik naar de stats kijk voornamelijk het verschil tussen agressieve spelers en spelers die bedachtzamere moves maken.
Het meest grappige vind ik dat Jeroen altijd aan het schelden is maar gewoon een k/d van bijna 2 heeft.
Haha valt ook wel meen, sarcasme werkt niet op internet internet ;. En hoe harder jeroen aan het schelden is, hoe beter het gaat.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Misschien dat ik mijn vocabulaire ook maar eens aan moet gaan passen dan :D

UPDATE, UPDATE, READ ALL ABOUT IT!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://dump.redelijkheid.com/GoT/BF4-PhantomAssigments.png

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
EN

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Nu alleen nog ff 3 welwillende mede-tweakerts vinden om met mij in de lift te stappen.

* BlaTieBla a.k.a. Sh4m1n0 was wel als de dood dat ik voor het oppakken nog ff in de kop geschoten zou worden...

[ Voor 77% gewijzigd door BlaTieBla op 19-04-2015 22:57 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

BlaTieBla schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:20:
...
Nu alleen nog ff 3 welwillende mede-tweakerts vinden om met mij in de lift te stappen.
...
Nice *O*

Ik kan vanavond vanaf een uurtje of 7 wel even helpen om die boog op te pikken :Y

[ Voor 11% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-04-2015 07:41 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De slowchat/offtopic moet hier een stuk minder mensen. Ik heb van de afgelopen week veel posts weg moeten gooien omdat het allemaal slowchat en offtopic was

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Gefeeelie shamino!! *O*

Ik kan ook helpen! We hebben wel dezelfde dogtag, maar als ik mn twee zwarte (na 4e assignment) equip tellen die als 1 random :)

• Uffeltje
Ik wil ook wel helpen. Heb de tag van Hangar 21 en ook de assignment voltooid.

Btw, als je met die tweede swipe de dogtag had geraakt zou hij zijn verdwenen. :P

YouTube

• Dersan
Ik wil ook wel helpen :). Je hebt het wel erg snel afgerond moet ik zeggen, paar dagen geleden nog maar begonnen toch?

Btw :)

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/3807b6b93d104fac59b149f3501a4e42.png

Gisteren 1x een tripple kill 385 luitjes gehad en 1x tripple kill waaronder 2x 385 + valkyrie haha.

Was wel heerlijk gisteren dat wij de server joinden die ze aan het rapen waren en hun vervolgens stopten met spawnen.

[ Voor 35% gewijzigd door Dersan op 20-04-2015 10:52 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Stensie had gister met de UCAV ongeveer het hele 385 team gewiped *O* _O-
Geniaaal!

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Gropah schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:04:
[mbr]De slowchat/offtopic moet hier een stuk minder mensen. Ik heb van de afgelopen week veel posts weg moeten gooien omdat het allemaal slowchat en offtopic was[/]
offtopic:
Wait wut? Volgens mij is het meeste hier toch wel (redelijk) ontopic? True, het niveau is niet al te denderend maar om daar nou meteen een modbreak voor in te gooien :?

@Uffel: Zo een kwam ik laatst tegen toen ik per ongeluk verdwaald was op die final stand maps :p Die dacht zo'n doosje met een icicle te knifen _o- ;w

• GerardHenninger
Gropah schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:04:
[mbr]De slowchat/offtopic moet hier een stuk minder mensen. Ik heb van de afgelopen week veel posts weg moeten gooien omdat het allemaal slowchat en offtopic was[/]
Lol, je wilt een community op Tweakers.... en dan is het niet goed als mensen (vaak ontopic) met elkaar discussiëren ? Zonder die "slowchatters" zou dit topic snel dood zijn = minder views = minder inkomsten ;)

• SavageBrother
Oh boy die ucav assignment...

It's dogged that does it

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

* BlaTieBla gaat ff offtopic (denk ik)...
Ik zat dit weekend eens door het BF Hardline en BF4 PC topic te scrollen, maar man oh man, wat een ellende daar allemaal. Alles lijkt wel ruk en bagger te zijn.
Dan is het hier een stuk gezelliger :)

• Uffeltje
Korte ttk in combinatie met slechtere netcode als BF4 maakt Hardline direct een minder goede game. Doe daar de onbalans tussen de wapens bij en het drama is compleet.

Wel erg leuk om te spelen hoor, maar het zal lang niet zo lekker spelen als BF4. Leuk tussendoortje dus. :P

YouTube

• Dersan
BlaTieBla schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:40:
* BlaTieBla gaat ff offtopic (denk ik)...
Ik zat dit weekend eens door het BF Hardline en BF4 PC topic te scrollen, maar man oh man, wat een ellende daar allemaal. Alles lijkt wel ruk en bagger te zijn.
Dan is het hier een stuk gezelliger :)
Heb je al de boog opgehaald? Wil nog wel helpen vanavond :).

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik kom er zo aan :)

offtopic:
moet er weer zonodig een PS4 update tussendoor..... :(

Ben er!!!! :Y :Y

[ Voor 75% gewijzigd door BlaTieBla op 21-04-2015 20:06 ]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:51
Eindelijk mijn Incendary grenade vrijgespeeld heerlijke nade voor operation locker!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
Ben ook maar eens begonnen met verzamelen van compilatiemateriaal. Van de dikke pechmomenten, maar ook van de leuke momentjes :P Vreemd dat ik dat nooit eerder heb opgepikt.

Sharefactory werkt me te kut. Ben wat meer pro stuff gewend, maar dat is alweer een tijdje terug. Premiere en AfterEffects maar weer eens aanzwengelen...

Mijn top wapens momenteel. Misschien eens wat meer naar de snelvurende wapens grijpen, maar die dingen zijn zo fucking inaccuraat als de pest. Snap niet hoe mensen met de AEK op afstand snel weten te doden...
En eens die verdomde UCAV, DEAGLE en Bow vrijspelen... al heb ik echt geen zin om uren een map af te zoeken naar zo'n kolere dogtag...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LLpEYGOLwG4ILDUJrXWB0HGm/full.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 22-04-2015 03:41 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Jeroenimoes schreef op woensdag 22 april 2015 @ 03:40:

En eens die verdomde UCAV, DEAGLE en Bow vrijspelen... al heb ik echt geen zin om uren een map af te zoeken naar zo'n kolere dogtag...
Die Deagle heb je al bijna toch :)
Get 20 headshots with the Unica 6 14/20
Nog even 3 jet fighter ribbins (al dan niet i.c.m. je 10 kills voor Phantom Trainee), dan met wat geluk een tag scoren op die final stand maps en je bent er, peanuts :+

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Jeroenimoes schreef op woensdag 22 april 2015 @ 03:40:
[...]
Misschien eens wat meer naar de snelvurende wapens grijpen, maar die dingen zijn zo fucking inaccuraat als de pest. Snap niet hoe mensen met de AEK op afstand snel weten te doden...
[...]
Het geheim van die snelvuurwapens is: op afstand bursten, en close quarter (als de tegenstander op je tenen staat) sprayen :)

De UCAV en Deage44 zijn nog wel te doen. De bow is met die dogtag wel lastig. Mijn tactiek was gewoon een route uitstippelen op 1 map (Hammerhead in mijn geval) en langs de known-spawn points blijven rennen.
Ik heb deze video als leidraad gebruikt.

Pagina: 1 ... 71 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]