Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Op t ogenblik is het hele spel incl Premium voor 26,-
Superdeal! *O*

BF4 wordt elke dag nog gespeeld (op de PS4 iig, andere platformen weet ik niet) met een redelijk grote club :)

Er zijn spelers die ook Hardline doen, maar zijn zeker niet 'weg'. Dit heeft puur te maken met dat Hardline niet kan bieden wat BF4 kan.. Dit neemt niet weg dat HL ook een leuk spel is hoor :)

En daarbij komen er nog zat nieuwe DLCs aan voor BF4! Wapens, maps enzo :)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:19
BF4 heb ik al digitaal , ik moet dus eigenlijk nog een keer het spel inc premium kopen (premium is niet apart te krijgen?)

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:46
Los is het nog €50 volgens mij. Voor de versie inclusief premium betaal je dus minder. :P

YouTube

• Cardwizard
Aha logisch }:O

[ Voor 18% gewijzigd door Cardwizard op 07-04-2015 11:59 ]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:51
Heb de versie inclusief premium gekocht op de psn 26,99

Die maps worden helaas niet veel gespeeld maar toch

• Uffeltje
Af en toe zijn er avondjes waarop we wel wat DLC spelen, alleen de laatste tijd valt dat wat tegen. Kan me niet meer herinneren wanneer we voor het laatst Naval Strike hebben gespeeld. :P Moeten we maar weer eens gaan doen dan.

YouTube

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 09:02

zAo

GPLv2 Fanboy

Uffeltje schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:12:
Af en toe zijn er avondjes waarop we wel wat DLC spelen, alleen de laatste tijd valt dat wat tegen. Kan me niet meer herinneren wanneer we voor het laatst Naval Strike hebben gespeeld. :P Moeten we maar weer eens gaan doen dan.
Als jij een server kan vinden, want zonder eigen server is er echt niks meer te vinden.

DICE :O

• Uffeltje
Tegenwoordig zijn de EA-servers unranked, misschien daar even je filter op instellen.

YouTube

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Uffeltje schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:24:
Tegenwoordig zijn de EA-servers unranked, misschien daar even je filter op instellen.
Tja :$ , dat scheelt inderdaad. Wel vreemd dat we nog steeds geen private servers kunnen huren zodat we dit gewoon ranked kunnen spelen.

• Cardwizard
Dus veel zin heeft het niet om nu nog Premium aan te schaffen als ik het zo lees

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

cardwizard schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:31:
Dus veel zin heeft het niet om nu nog Premium aan te schaffen als ik het zo lees
De meniningen zullen vast verschillen; maar ik zou het absoluut niet doen nee; steek dat geld lekker in een andere game.

Overigens heb ik bij elkaar misschien 10uur plezier van Premium gehad; dat was steeds nadat een DLC pack uitkwam; om vervolgens weer de vanilla maps te gaan spelen.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27
Bij iedere nieuwe DLC zat een assignment waarvoor je 10uur op die nieuwe maps moest spelen.
Dus alles bij elkaar heb ik minstens 50 uur op de DLC mappen gespeeld.
Uiteindelijk wel een hoop meer, want veel DLC's ben ik/zijn we daarna nog gewoon door blijven spelen.
Zeker de 50 euro waard (geweest).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• PsychoMantis_NL
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-11 14:10

PsychoMantis_NL

PSN: PsychoMantis_NL

Naast dat wat kiwi zegt:

Zou je de digitale versie kopen voor € 30,-, en je verkoopt je DVD'tje, dan heeft het je per saldo misschien € 15,- gekost (?), en als je een dag of 3/4/5 speelt dan rekent dat al terug naar minder als € 1,- per uur :9

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V

• Cardwizard
PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:46:
Naast dat wat kiwi zegt:

Zou je de digitale versie kopen voor € 30,-, en je verkoopt je DVD'tje, dan heeft het je per saldo misschien € 15,- gekost (?), en als je een dag of 3/4/5 speelt dan rekent dat al terug naar minder als € 1,- per uur :9
Dat zou inderdaad kloppen als ik niet de gewone versie al digitaal gekocht had <+:)

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ah das anti :p

Dan moet je iets meer spelen, maar ik zou het zelf in ieder geval zo nog een keer doen, zelfs voor € 50,- (sterker nog, ik heb speciaal een PS4 gekocht voor BF4, terwijl ik hem ook al op de PS3 had :+)

• Uffeltje
Tja, ik heb in totaal €100 betaald. Dat heb je als je er vroeg bij wilt zijn. Met meer dan 700 uur zit je dan ook op 14 cent per uur, dus dat is niets. :P

YouTube

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:51
Is het probleem al opgelost met gewiste SP progress? Is mij 2 x gebeurt, en wil echt niet weer dit meemaken. Vind het echt schandalig na al die tijd nog steeds niet opgelost, of hebben jullie suggestie voor een workaround?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Oeh, dan moet ik nog wat meer spelen Uffel:

1 x BF4 @PS3: € 59,99
1 x BF4 @PS4: € 49,99
1 x BF4 Premium: € 49,99
1 x PS+ 365 dagen: € 49,99 (true, is niet speciaal voor BF4, maar dat is atm m'n enige game dus ik tel 'm mee)
Totaal: € 209,96

Nu 969 uur gespeeld, dus ik zit op (afgerond) 22 cent per uur :+

• Superkiwi
M0otje schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:00:
Is het probleem al opgelost met gewiste SP progress?
Er is ooit een patch voor uitgekomen, maar van wat ik op ps3trophies las hielp dat ook niet voor iedereen.
Het lijkt ook volledige willekeur; ikzelf heb de sp 5 keer uitgespeeld zonder een enkel savegame probleem.

Best kwalijk dat ze na anderhalf jaar toch nog een aantal dingen niet in orde kunnen krijgen... :F

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 07-04-2015 13:08 ]

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 20:52
Meh, zit ik toch nog aan de 30 cent per uur aangezien ik nog maar 172 uur heb kunnen spelen :C.

It's dogged that does it

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ik ben van het weekend voor de 1e keer begonnen online op de Xbox One, moet echt wennen als COD speler.

Heb nog geen overzicht, potjes die lijken heel lang te duren.
Grafisch wel erg mooi, omgevingen die weggeblazen worden.

Maar snap er nog niks van ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SavageBrother
Had je ook maar een PS4 moeten kopen, dan had je al die problemen niet gehad!

It's dogged that does it

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
SavageBrother schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:19:
Had je ook maar een PS4 moeten kopen, dan had je al die problemen niet gehad!
Als antwoord op mij? Waar slaat dat op...
Iemand anders tips om het spel online te leren verkennen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Superkiwi
Mars18 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:57:
[...]
Samenspelen (met headset!) met mensen die het al langer spelen.
Daar leer je het meest van imo.

• Uffeltje
De PS4 heeft een ingebouwde cheat waardoor het wat makkelijker gaat. :') Kansloze reactie inderdaad.

Als je van CoD afkomt kan ik me goed voorstellen dat het wennen is. Ik zou gewoon lekker beginnen en wat video's op youtube bekijken. Het zal aan het begin vooral niet goed gaan, maar dat gaat steeds wat beter naarmate je de mechanics van de game leert kennen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Uffeltje op 07-04-2015 15:07 ]

YouTube

• SavageBrother
[...]

Als antwoord op mij? Waar slaat dat op...
Niet zo serieus man ;).

Kijk gewoon youtube guides, speel met vrienden die meer ervaringen hebben.

It's dogged that does it

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Ehhrm, ik heb opeens alle dice dogtags....die voor developers etc.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
[...]

Meters maken! :D

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dersan schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:46:
Ehhrm, ik heb opeens alle dice dogtags....die voor developers etc.
Ja echt weird!! Maar ik zou die gouden DICE sowieso equippen! *O*

Edit:

En snel! want op Battleog op de PC staan ze er niet bij!! :o

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 07-04-2015 17:49 ]

• Dersan
poor Leno schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:47:
[...]

Ja echt weird!! Maar ik zou die gouden DICE sowieso equippen! *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/e3d88a33f8abdb7db753067ddaad6bab.jpg

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hahahahaha _O-

Smeekbedes, requests, klachten en vriendschapsverzoeken everywhere!! *O*

• Dersan
poor Leno schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 17:51:
Hahahahaha _O-

Smeekbedes, requests, klachten en vriendschapsverzoeken everywhere!! *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/a67a12465f4b18c0591484e5f6cc0589.jpg

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
*Leno kijkt snel en hoopvol even bij zn eigen tags.. en pinkt een traantje weg* ;w

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Als je via de console kijkt heb je ze allemaal... Is een foutje in BF. Als je die tags equipt dan zijn ze ingame blanco ;)

Overigens, tijd voor een nieuwe compilatie :Y

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
@ stensie ik had ook ooit die DICE tags, had ook de gouden dice geequiped maar zoals je ziet op mijn battlelog is die weer verdwenen :P . Ben benieuwd hoelang dat goed gaat bij jou hehe

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
dat je uberhaupt nog iets raakt, poorLeno :P

[ Voor 21% gewijzigd door Geronimous op 07-04-2015 23:33 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26
bejaim schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:12:
Met dit soort filmjes ziet het er allemaal zo makkelijk uit. Vooral die sniper op metro zo snel achter elkaar totdat je het zelf probeert. De laatste clip met de sniper vanaf de spawn van paracel storm. Natuurlijk knap maar ik denk met 20x scope en als je met de pld eerst de afstand bepaald dat het dan wel te doen is. heb ook nog ergens een clip met een 40x scope range finder en bipod en ik pakte zo 3 snipers op een berg in guilin peaks.
Toch, op de PC is dat aimen vele malen makkelijker dan op de PS4. Als je een dijk van een PC hebt waarmee je op 120 fps kunt spelen en een goede muis hebt met een mooie resolutie, dan kun je veel.

Ik heb Battlefield voorheen altijd op de PC gespeeld. De overgang van BF2 op de PC naar BF3 op de PS3 was echt debiel groot. Zelfs nu op de PS4 voel ik me nog altijd een beetje gehandicapt met mikken... Ik heb nu mn sensitivity flink omhoog gegooid naar 30 of zelfs 35... rennen voelt soepeler, maar mikken is erger... hoe vaak ik wel niet extreem langs mn targets schiet, en enorm overcorrigeer... zeker als de auto-aim ook nog eens ertussen wil, of iets doet om mn aim te verneuken.

Nog eens BF3 op de PC gespeeld, al heb ik geen al te beste PC (laptop), het speelt echt 2000% fijner dan de PS.

En dan heb ik het nog neit eens over voertuigen. Ergens is het wel realistischer op de console, want iedereen heeft een vrij trage draaisnelheid met de turret. Maar ik merk aan alles dat de balance tussen voertuigen en infantry volledig is gebaseerd op de PC omstandigheden, waar je veel sneller en accurater kunt zijn met de tank. Dan snap ik dat de reloadsnelheden van RPGs enzo veel sneller zijn bij de infantry. Maar op de consoles vind ik dat de balance daarin een beetje zoek is. Zeker op de maps waar veel oneffenheden in het terrein zit. Daar ben je helemaal niks in een tank. je crosshair vliegt alle kanten bij het minste steentje. Bovendoen wil ik verdoemme mijn proximity scan terug, zodat je in ieder geval in close quarters, waarbij je toch al enorm in het nadeel bent in een voertuig in BF4, wat beter kunt anticiperen / verdedigen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Waarschijnlijk Leno's aimbot aan het werk ;)

Leuke compilatie PsychoMantis_NL d:)b

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
_O-

Nou als ik een aimbot heb, dan ga ik wel m'n geld terug vragen :+

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 08-04-2015 00:04 ]

• bejaim
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-03 21:25
Misschien moet je net als leno hulpstukken op je controller installeren jeroenimous.

Trouwens samen met Leno op rush op Paracel storm in dezelfde situatie Hetzelfde met de 40x scope geprobeert maar dat viel tegen. Ik had heel het potje 1 kill en leno 2 geloof ik :)

[ Voor 52% gewijzigd door bejaim op 08-04-2015 00:08 ]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
@Jeroen

Veel pro's spelen met een sensitivity van 90 - 100 ;w

Wat ik heb 'ontdekt' (en dat werkt echt!) is om in de settings je sensitivity op bijv 45 te zetten en (onderaan de base controls) de 'universal soldier zoom' op bijv 50-75% te zetten :)
En als je de advanced controls bekijkt, kun je zelfs per soort scope de sensitivity instellen: (voorbeeld: 1x = 100, 2-4x = 75, 20-40x = 45)

Geloof me, dat werkt *O*
Zo kun je wel snel bewegen, maar ben je veel nauwkeuriger als je aimt.

Leer ook hipfiring.. Ik ben nu zo gewend aan ADS aiming, dat ik regelmatig duels net op die 0.01ms verlies van iemand op close range, omdat ik automatisch aim :-(
Maar als ik naar de video's kijk van pro's dan valt me op hoeveel ze vanuit de heup schieten (en dus lasersights op hun geweer hebben..)
(Ik heb daar zelf nu veel moeite mee, wat erg ironisch is omdat ik vroegah niet anders deed, en een felle tegenstander was van ADS |:( )

Daarnaast moet je eens Googlen naar:
-Scuf controller
-Avenger Reflex
-ProAim resistance
-Kontrol Freek

Dat zijn allemaal goede hulpmiddelen! :)

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:00:
[...]

Toch, op de PC is dat aimen vele malen makkelijker dan op de PS4. Als je een dijk van een PC hebt waarmee je op 120 fps kunt spelen en een goede muis hebt met een mooie resolutie, dan kun je veel.

Ik heb Battlefield voorheen altijd op de PC gespeeld. De overgang van BF2 op de PC naar BF3 op de PS3 was echt debiel groot. Zelfs nu op de PS4 voel ik me nog altijd een beetje gehandicapt met mikken... Ik heb nu mn sensitivity flink omhoog gegooid naar 30 of zelfs 35... rennen voelt soepeler, maar mikken is erger... hoe vaak ik wel niet extreem langs mn targets schiet, en enorm overcorrigeer... zeker als de auto-aim ook nog eens ertussen wil, of iets doet om mn aim te verneuken.

Nog eens BF3 op de PC gespeeld, al heb ik geen al te beste PC (laptop), het speelt echt 2000% fijner dan de PS.

En dan heb ik het nog neit eens over voertuigen. Ergens is het wel realistischer op de console, want iedereen heeft een vrij trage draaisnelheid met de turret. Maar ik merk aan alles dat de balance tussen voertuigen en infantry volledig is gebaseerd op de PC omstandigheden, waar je veel sneller en accurater kunt zijn met de tank. Dan snap ik dat de reloadsnelheden van RPGs enzo veel sneller zijn bij de infantry. Maar op de consoles vind ik dat de balance daarin een beetje zoek is. Zeker op de maps waar veel oneffenheden in het terrein zit. Daar ben je helemaal niks in een tank. je crosshair vliegt alle kanten bij het minste steentje. Bovendoen wil ik verdoemme mijn proximity scan terug, zodat je in ieder geval in close quarters, waarbij je toch al enorm in het nadeel bent in een voertuig in BF4, wat beter kunt anticiperen / verdedigen...
Amen to that brother! _/-\o_

Heel herkenbaar allemaal

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De tank gunner heeft geloof ik wel proximity scanner beschikbaar als 1 van de perks. Maar close quarters is inderdaad tricky in een tank in BF4 vergeleken met BF3, zeker omdat zowel support als recon vaak met C4 rondloopt en infantry je kan raken met LAW's, Javelins, RPG's, SRAW's, SMAW's en UCAV's. Plus uiteraard nog de Jets, Choppers en Gunships :/

Dus in BF4 kun je beter voorkomen in een close quarter situatie terecht te komen, dus wat meer afwachtend spelen en niet daar rijden waar je eigen infantry ook niet rondloopt. Anders ben je pretty much fucked. In zulke situaties gebruik ik veel de externe camera zodat ik zie wat er om m'n tank heen gebeurd.

Sowieso vond ik tanken in BF3 wel leuker; minder hobbels in de weg, een 3e zitplaats voor iemand om targets te painten en geen gunship onzin.

• Uffeltje
Alleen het verwijderen of nerfen van de LAW, Staff Shell en Gunship zou al een hele hoop schelen. In mijn ogen zijn die wapens echt easymode. Met de LAW en Staff Shells hoef je alleen maar een beetje in de goede richting te schieten en de Gunship is met een tank niet neer te halen. :(

YouTube

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
...zegt de SRAW slet ;)

• kidicoke
Staff shell is al helemaal easymode, echt belachelijk. Heeft geen drop-off niets, kan je gewoon tanks mee hitten op de andere kant van de map :/

@ leno, sraw is niets mis mee, je moet namelijk open en bloot naar de tank kijken wil je hem hitten. Dus je hebt genoeg kans om er wat tegen te doen als tankdriver.

[ Voor 36% gewijzigd door kidicoke op 08-04-2015 10:28 ]

• Superkiwi
Tegen tanks is Sraw inderdaad tricky omdat je de rocket bij moet blijven sturen.
Tegen choppies is ie wel wat easy mode-achtig, omdat je enkel de choppie maar hoeft te volgen.
Mits de choppie niet te snel vliegt natuurlijk, want dan moet je weer moeilijk bijsturen en al ;)

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En je warning signal gaat ook niet af als je een SRAW achter je aan krijgt :(

• Superkiwi
Daarom: altijd laag blijven in choppers.
Heb je hier en daar wat dekking achter een gebouw of iets dergelijks.
Helpt ook tegen de stinger locks.
Nadeel is dat je wat makkelijker voer bent voor rpg's.
Ik snap ook nooit dat chopper piloten hoog gaan vliegen; je nodigt de locks gewoon uit...

• Dersan
Even de MCOM schoonvegen. Er werd ook nog gedefused, stond er jammer genoeg niet op.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja dat was geweldig!! "Kom laten we met z'n allen hier even blijven chillen" _O-

• Uffeltje
Doe jij het maar eens even na. :P

Maar serieus, ik weet zeker dat 80% van de spelers nog nooit een helikopter heeft neergeschoten met een SRAW. Na de laatste patch vliegen helikopters ook een stuk sneller, dus als je geraakt wordt doe je zelf ook wel iets fout. Er is zeker wel wat skill voor nodig om een helikopter met een SRAW neer te halen.

Dat in tegenstelling tot de LAW en Staff Shell waarbij je alleen een beetje in de richting van een voertuig hoeft te richten en de raket zelf het werk voor je doet.

spoiler:
Ik gebruik zelf ook al een tijdje geen SRAW meer, ben overgestapt op de RPG. Uiterlijk en geluid zijn veel beter.

YouTube

• Superkiwi
Coowle filmpjes weer dudes! d:)b

@Psycho: zagen ze jou niet of zo, bij de C vlag op Hainan?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

kidicoke schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:26:

@ leno, sraw is niets mis mee, je moet namelijk open en bloot naar de tank kijken wil je hem hitten. Dus je hebt genoeg kans om er wat tegen te doen als tankdriver.
Je kunt met de sraw ook ergens op richten, schieten en dan de aim-knop loslaten en dekking zoeken. De sraw vliegt dan in de richting waar je het laatst op gericht hebt. Grootste nadeel is dat dit niet zo snel gaat als met de rpg en smaw, plus de sraw vliegt een stuk langzamer.

• Uffeltje
Dat heb ik me altijd al afgevraagd eigenlijk. Is het ook zo dat hij een tank blijft volgen als hij beweegt? Als dat zo is kan je alles wel uit de lucht schieten, even richten totdat je erop zit en dan lekker de aim-knop loslaten. Zouden we eens moeten testen, want volgens mij werkt dat (gelukkig) niet.

YouTube

• rwbk
Wat ik mijzelf afvroeg. Zat er niet in battlefield 4 een ac130? of was dat battlefield 3?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:37:
Coowle filmpjes weer dudes! d:)b

@Psycho: zagen ze jou niet of zo, bij de C vlag op Hainan?
Op TDM ligt naar mijn gevoel het niveau over het algemeen wat lager als op de overige gamemodes, dus dat zou zo maar kunnen :+

Edit @Uffel: Voor zover ik het begrepen hebt vliegt die SRAW als je stopt met aimen gewoon rechtdoor. Dus als die tank/chopper/whatnot beweegt dan mis je hem. Tenzij je natuurlijk te maken hebt met de reversedloop-supercharged-killingmachine-turbo-SRAW, dan draait 'ie om onverklaarbare reden 180 graden en krijg je 'm vol in je face :+

[ Voor 33% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-04-2015 17:46 ]

• Dersan
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/9c4aa8c22eeb042f9d0fab86dc484cde.png

Zo, nu berg ik hem weer mooi op :). Was wel een leuke ervaring.

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Lekker hoor *O*

offtopic:
/me mompelt iets over doorgaan voor de Phantom master dogtag

• Superkiwi
PsychoMantis_NL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:04:
offtopic:
/me mompelt iets over doorgaan voor de Phantom master dogtag
Dat kan, maar dan moet ie daarna zijn stats resetten :+

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Mwah, je kan ook een weddenschapje met Gixxer afsluiten :') _o-

• rwbk
Dersan schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:01:
[afbeelding]

Zo, nu berg ik hem weer mooi op :). Was wel een leuke ervaring.
Ehm hoe krijg ik die boog ? Ik heb ook premium.

• Superkiwi
Check je assignments en zoek een beetje op youtube/google :+

• rwbk
dvdkiwi schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:26:
Check je assignments en zoek een beetje op youtube/google :+
jezus christus dat is een werk. Vooral die jet kills....

• Superkiwi
De boog is ook niet voor iedereen.
Net als de UCAV.

O wacht....

:P

• rwbk
Heb je de phases gestart niet de assignments doen..

een 300meter headshot is lastig. en die 20 kills met een jet :(

• Dersan
Voor die jet kills gewoon een golmund 400% server oid zoeken en de attack jet pakken. Zoek naar jeepjes, hier en daar een tank, of de gunship.

En het is 300 meter headshot totaal, dus dat heb je zo.

[ Voor 17% gewijzigd door Dersan op 08-04-2015 18:48 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Die assignments zijn 1 ding, dogtags vinden zonder helemaal loco te worden is vers 2. Of je moet zoveel geluk hebben als Kiwi dat je er @random gewoon een paar tegenkomt tijdens een potje conquest :9

Edit: Log je in op Battlelog, is dit het eerste wat je te zien krijgt 8)7
http://battlelog.battlefi...817930993311872/209995795

[ Voor 30% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-04-2015 18:56 ]

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:07
Dersan schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:40:
Even de MCOM schoonvegen. Er werd ook nog gedefused, stond er jammer genoeg niet op.

[video]
Die ucav erachteraan wat een heerlijke actie. Ze stonden veilig op de heuvel en toen kwam het vliegtuigje

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 07:50

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:53:
[...]

Edit: Log je in op Battlelog, is dit het eerste wat je te zien krijgt 8)7
http://battlelog.battlefi...817930993311872/209995795
Ja... ik (Sh4m1n0) schaam me dan ook kapot met mijn <1 K/D ratio in dat rondje....
Zal niet meer voorkomen :P

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Een k/d van < 1 is sowieso not done (zegt degene met 0.9 gemiddeld :+), maar die gekke rawlander 8)7

Afbeeldingslocatie: http://38.media.tumblr.com/avatar_e2ab29d48502_128.png

[ Voor 3% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 08-04-2015 22:11 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PsychoMantis_NL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:11:
Een k/d van < 1 is sowieso not done (zegt degene met 0.9 gemiddeld :+), maar die gekke rawlander 8)7

[afbeelding]
In een tank of LAV kan het hoor, zeker als de tegenstander niet van hoogstaand niveau is :P

• rwbk
Dersan schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:48:
Voor die jet kills gewoon een golmund 400% server oid zoeken en de attack jet pakken. Zoek naar jeepjes, hier en daar een tank, of de gunship.

En het is 300 meter headshot totaal, dus dat heb je zo.
Aah okáy thanks! Ga ik van de week even proberen

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Haha 'even' proberen _O-

• rwbk
what's so funny:(

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Die boog halen is best wat werk :9
  1. Phantom Prospect:
    1. Score 200 kills with Assault rifles
    2. Score 200 kills with Main battle tanks
    3. Get a total of 300 meter headshot
  2. Phantom Trainee:
    1. Score 200 kills with pistols
    2. Score 20 kills in a jet
    3. Get 2x Shotgun Ribbons in a round
  3. Phantom Initiate:
    1. Get 200 LMG kills
    2. Get 50 kills with explosives
    3. Get 25 roadkills
Als je die 3 dingen gehaald hebt moet je daarna ook nog (minimaal) 1 dogtag zoeken en die boog ophalen.

• Superkiwi
Maar waar vind je die dogtag dan?
Moet dat allemaal in 1 rondje wat jij zegt?

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

* PsychoMantis_NL hoekt kiwi :+

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:35
20 kills in een jet ... dacht het dus even niet he ...

PSN: Europhea

• Uffeltje
Na 57 wapens gemastered te hebben is mijn masterrace zo goed als beëindigd. Ik was van plan om nog wat DMR's te doen, maar nadat ik de RFB uit frustratie even verwisselde voor een AK5C wist ik genoeg. Vanaf nu speel ik weer lekker met de betere wapens.

Assault: M416 (Kobra, Ergo, Suppressor), Desert Eagle, Medkit en Defib.
Engineer: AK5C (Kobra, Ergo, Suppressor, Target Detector), Desert Eagle, SRAW en Repair Tool.
Support: MG4 (Kobra, Potato, Suppressor), Desert Eagle, Ammobox en C4.
Recon: fuck recon.

Gisteren op Obliteration nog eventjes uitgeprobeerd en dat werkte weer heerlijk. Als je zo lang met de mindere wapens gespeeld hebt raak je er zo aan gewend dat ze ook goed lijken, maar er zit echt een groot verschil tussen. :P

Misschien pak ik af en toe nog een PDW op (nog niet allemaal gemasterd), maar die kans is klein.

[ Voor 7% gewijzigd door Uffeltje op 09-04-2015 09:06 ]

YouTube

• kidicoke
Waarom kiest iedereen toch voor de M416? Ik snap wel dat het een goeie AR is maar ik vind toch echt de ace23 er dik bovenuit steken, enige wat ik me kan bedenken is dat de m416 reload speed ietjes sneller is dan de ace23. Waarom kies je ervoor, of is het voor de looks :P ? Andere keuzes begrijp ik wel en lijkt me ook het meest voor de handliggend :Y

• Superkiwi
Goeie keus betreffende je kits Uffeltje :)
Enige wat ik anders heb is dat ik als engi met de Ace 52 CQB rondloop.

@Gixxer: M416 bevalt mij ook beter dan de Ace23.
Toen ik bezig was met masteren had ik het idee alsof de Ace23 niet zo'n hele hoge rof had...
*nader onderzoek wijst uit dat ze nagenoeg dezelfde stats hebben*

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2015 09:12 ]

• kidicoke
Uit mijn hoofd is m416 700 en de ace23 770, dus wel wat sneller ;) . Ik merk namelijk wel duidelijk dat de ace23 sneller schiet.

edit; http://symthic.com/bf4-compare?ACE_23_vs_M416
Volgens mij is het maar net wat je fijner vind, beter te controleren recoil = m416 en sneller schieten en accuratie = ace23

[ Voor 41% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 09:25 ]

• Razenko
Gixxer, jij bent gewoon niet neer te krijgen, maakt niet uit welke gun je hebt!

maar ik ga zelf ook voor de m416 ipv de ace, looks en feel zijn veel beter, zal binnenkort eens testen hoe het een Ergo grip is, speel nu met angled.

• Dersan
Ik had het er gisteren nog over, raak echt geen pannenkoek met de m416. Snap er helemaal niks van. Geef mij maar de ace23 of AEK

• kidicoke
Razenko schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:23:
Gixxer, jij bent gewoon niet neer te krijgen, maakt niet uit welke gun je hebt!

maar ik ga zelf ook voor de m416 ipv de ace, looks en feel zijn veel beter, zal binnenkort eens testen hoe het een Ergo grip is, speel nu met angled.
Ergo grip moet je er alleen opzetten als je veel ADS, en dan beweegt tijdens ADS (dus strafen van links naar rechts om de aim van je tegenstander te verkloten). Doe je dit niet en sta/zit je veel stil op het moment dat je de trekker overhaalt heb je niets aan een ergo grip. Ik speel daarom ook met een stubby grip, omdat ik veel flank en snel en accuraat tegenstanders wil afknallen. Terwijl ik dit doe hoef ik nooit veel te bewegen omdat ze mij toch niet zien, ik zit/sta dus veel stil tijdens het schieten.

Ergo = spread reduce ADS on the move
Stubby = spread reduce not moving

:Y

[ Voor 22% gewijzigd door kidicoke op 09-04-2015 09:32 ]

• Razenko
Ergo it is!

keek laatst met kiwi mee toen hij aan het streamen was, viel me daar pas op hoe verschillend mensen zijn kwa playstyle.

Kiwi is meer iemand die achterin blijft hangen en rustig naar voren toe gaat, terwijl ik gelijk naar de front line toe ren om daar te helpen.

• Dersan
kidicoke schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:31:
[...]

Ergo grip moet je er alleen opzetten als je veel ADS, en dan beweegt tijdens ADS (dus strafen van links naar rechts om de aim van je tegenstander te verkloten). Doe je dit niet en sta/zit je veel stil op het moment dat je de trekker overhaalt heb je niets aan een ergo grip. Ik speel daarom ook met een stubby grip, omdat ik veel flank en snel en accuraat tegenstanders wil afknallen. Terwijl ik dit doe hoef ik nooit veel te bewegen omdat ze mij toch niet zien, ik zit/sta dus veel stil tijdens het schieten.

Ergo = spread reduce ADS on the move
Stubby = spread reduce not moving

:Y
Angled grip dan? ;)

• Superkiwi
Razenko schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:33:
Kiwi is meer iemand die achterin blijft hangen en rustig naar voren toe gaat, terwijl ik gelijk naar de front line toe ren om daar te helpen.
Jij keek dan ook mee toen we moesten defenden op Shanghai en de tegenstander niet kwam...
Ik ga ze niet halen op zo'n moment, ik laat ze liever komen.
Veel leuker voor de pot imo.

@Gixxer:
Ik schiet eigenlijk altijd ADS en heb overal stubby op zitten.
Ik schiet beter met de M416:
-M416 944 kills, 17,55% accuracy
-Ace 23 510 kills, 16,15 accuracy
Verschil is redelijk te verwaarlozen, maar toch. Misshien is het een placebo ;)
Ze halen het niet bij de AR-160 en AKU-12 (beide 510 kills en 20% accuracy.
En die weer niet bij de PP2000: 500 kills, 21% accuracy. Voor zover de e-penis).

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2015 09:47 ]

• kidicoke
Je speelt graag met een AEK soms? Ik zou daar een angeld grip opzetten als ik jou was, heb ik ook namelijk :P .Angled grip gebruik ik bij wapens die een hele hoge first shot multiplier heeft, en vooral bij de AEK is het makkelijk om daarmee die recoil te controleren. En met de AEK moet je toch echt wel burst fire gaan doen voor long range targets omdat het anders spray en pray is. En nee niet de burst fire mode die is kut, ik doe vaak 8-10 kogels burst met AEK. Dus je hebt 3 keer te maken met een first shot multiplier, daar helpt een angled grip je dus bij :). AEK heeft volgens mij de hoogste first shot multiplier in BF.

Angled grip gebruik je dus als je veel met bursts speelt of bij een wapen dat een hoge first shot multiplier heeft. Als je aim gelijk verneukt word na de eerste kogels omdat de kick te erg is zou ik deze grip proberen :D

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

dvdkiwi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:43:
[...]

Jij keek dan ook mee toen we moesten defenden op Shanghai en de tegenstander niet kwam...
Ik ga ze niet halen op zo'n moment, ik laat ze liever komen.
Veel leuker voor de pot imo.

@Gixxer:
Ik schiet eigenlijk altijd ADS en heb overal stubby op zitten.
Ik schiet beter met de M416:
-M416 944 kills, 17,55% accuracy
-Ace 23 510 kills, 16,15 accuracy
Verschil is redelijk te verwaarlozen, maar toch. Misshien is het een placebo ;)
Ze halen het niet bij de AR-160 en AKU-12 (beide 510 kills en 20% accuracy).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t1xq8JK.jpg

Zijn beiden gewoon prima wapens :9 :+

• Superkiwi
Holy moly :D

De V40 mini is overpowered...
Ik heb een accuracy van 2000% :+

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ah kak, ik dacht dat mijn 1057% met de Incendiary (zonder kills :p) goed was, maar jij bent nog een betere haxx0r :+

Edit: Daarom loop ik ook zo achter met m'n mastery tags.. Ik wist helemaal niet dat dat een ding was in BF (1e shooter evâh) :X

[ Voor 36% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-04-2015 09:51 ]

• Superkiwi
En dan ook nog 120 kills/minuut met dat ding.

Ik ga niks anders meer gebruiken hahaha _O-

*Als eerste shooter evah moet ik je toch even kudos geven voor je spm/kpm en k/d Psycho! d:)b

[ Voor 34% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2015 09:54 ]

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Whaha nice xD

2 kills, 0m 1s _o-

Edit: Volgens mij moet je accuracy dan alleen wel 200% zijn (1 granaat, 2 kills), tenzij je met 1 granaat én 2 kills gemaakt hebt, én nog 18 man geraakt hebt (CQL locker of zo :9)

[ Voor 73% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-04-2015 09:56 ]

• kidicoke
Haha kiwi, heb je een keer een verdwaalde nade gegooid :P ?

Maar om er ff op terug te komen, ik kijk veel naar stats van wapens maar eigenlijk moet je gewoon spelen met wat je fijn vind :) . Mijn top 5 zijn eigenlijk wel de standaard guns....
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/ekgfti.jpg

• Razenko
m416 1.128 kills met een acc van 13.67%
Ace23 531 kills met een acc van 14,62%

Scheelt dus niet veel, heb alleen met de pp2000 een hogere acc van 14,97%

• Superkiwi
Ja maar jij komt van de PS3 af Euro...
Jouw accuracy ligt wat lager omdat jij door het gebrek aan pixels het onderscheid tussen een boom en de vijand niet kon maken :+

• kidicoke
Accuracy zegt niet alles kijk maar bij mij, de AEK die is het laagst maar wel 1 van de hoogste k/min bij mij. Komt gewoon omdat ding zo ontzettend snel sprayed en dat ik daardoor vaak meer dan de helft mis :P

• PsychoMantis_NL

PsychoMantis_NL

Ik vind 20 - 21% accuracy met je top 5 toch niet slecht hoor :9

[ Voor 4% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 09-04-2015 10:08 ]

Pagina: 1 ... 70 ... 85 Laatste

Let op:
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier

Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]