Ik zou zeggen probeer ze allemaal, je wapen moet je kiezen op je speelstijl, er zit namelijk nog wel een verschil tussen de wapens. Ik speel bijna alleen assault en ben op 75% van alle wapens met de 500 mastery dogtag. Mijn mening:
CQ = AEK. De famas raad ik je sowieso af, slechte recoil en 26 magazine met een RoF 1000, like wtf. De AEK heeft wel een aardige recoil maar is nog te doen. Voor CQ kan ik je ook zeker de AWR carbine aanraden, zeer goed wapen.
Mocht je totaal niet overweg kunnen met recoil kan ik je de SAR-21 adviseren, misschien wel een beetje lage RoF maar ding schiet echt laserbeams op med-long range, zeer fijn wapen als je auto / tap fired met angled grip.
Verder zijn de m416 en de ACE-23 toch wel het meest all-round wat betreft AR, ook zijn dit mijn main wapens, komt eigenlijk omdat het gewoon een goede RoF, makkelijk te beheersen recoil en een lage reload tijd heeft. Maar goed dat hoord dan ook bij mijn speelstijl, ik bevind me nogal op de frontlinie, dus 1 seconde langere reload kan mij al een death kosten

. Ik zou zeggen probeer er een paar tot 300kills ofzo, dan heb je wel een goed idee hoe elk wapen is. Burstwapens zoals de M41A4 moet je niet aan beginnen, burstfire is echt zinloos in BF, geen enkele AR kan iemand killen met 3 kogels dus waarom zou je burst fire gebruiken?
[
Voor 6% gewijzigd door
kidicoke op 09-01-2015 14:19
]