Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Vanavond ben ik rond acht uur thuis en moet dan nog even douchen en eten. Rond negen ben ik er dan klaar voor.
Ik had de mijne vlakbij de tentjes, naast die kisten die daar vlakbij staan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
M.a.w., de verwachte vertrektijd is nu half 5, en ik zit weer lekker in de zon
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Exact dezelfde plekdvdkiwi schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 12:39:
Netjes!! Waar heb je die van Whiteout uiteindelijk nog gevonden?
Ik had de mijne vlakbij de tentjes, naast die kisten die daar vlakbij staan.

Ik ben toch wel online (psn werkt weer, voor hoe lang het duurt), dus pb me maar als jullie BF in gaan
Geen idee of het gewerkt heeft, maar momenteel ligt de boel er waar/nog steeds uit
[ Voor 28% gewijzigd door BlaTieBla op 28-12-2014 17:10 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik kom anders vanavond ook wel even knallen
Afgelopen week veel problemen met PSN ja?
Ik ben vanavond ook gewoon online. Zal waarschijnlijk eerst GTA spelen, maar je mag me ieder moment inviten.
Toch even wennen hoor, van gisterenochtend dit:

Naar dit vandaag:

Anyhoe, als er vanavond nog een boogje opgepikt gaat worden dan laat het maar weten. Als ik hier de boel aan kant heb, PSN me in laat loggen, en er nog mensen online zijn dan kom ik ook even langs
Door je MTU te verlagen naar 1473 kan de PS4 wel aanloggen op PSN.
Zelf speel ik veel Caspian Border 2014, een map uit Second Assault (opgepoetste BF3 map dus maar dit is er niet aan af te zien). Er zijn enkele servers die 24/7 conquest large op deze map draaien (PS4) en ik vind dit zelf tevens de leukste map voor conquest. Het is dan ook de enige waar ik conquest op speel, verder doe ik alleen rush.PsychoBoyJack schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:53:
Mappacs zijn weer in de aanbieding. Zelf heb ik alleen Dragons teeth. Welke andere mappacs vinden jullie goed, en belangrijker, worden nog gespeeld in Conquest Large?
SA wilde ik ook al wel hebben en ik denk dat ik final stand er ook bij haal. Net op PSN in het mandje gedaan, en ik kan nog een kortings code invoeren.... iemand een idee hoe je daar aan komt? Of krijg je soms en e mail.... maar die heb ik in het half jaar dat ik ps plus heb nog nooit gehad...jap85 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:56:
[...]
Zelf speel ik veel Caspian Border 2014, een map uit Second Assault (opgepoetste BF3 map dus maar dit is er niet aan af te zien). Er zijn enkele servers die 24/7 conquest large op deze map draaien (PS4) en ik vind dit zelf tevens de leukste map voor conquest. Het is dan ook de enige waar ik conquest op speel, verder doe ik alleen rush.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ligt dit aan mij of nog steeds mensen die er last van hebben?
Enig idee hoe dit op te lossen is?
Vanmiddag een tijdje op een 400% ticket server bezig geweest. Den tering wat duren die potjes lang
Maar ik zie (clan)namen voorbij komen, waarbij ik me niet kan voorstellen dat ze die als PSN namen hebben.. Ik kan die van mij niet veranderen, dus ik moet PSN naam gebruiken..
Hoe werkt dit precies?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
ThnxUffeltje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:23:
Als je op Battlelog inlogt kan je bij de settings ergens je clan tag invoeren.
Is toch niet nodig! Vandaag doet hij het gewoon.
Maar bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Pctje91 op 30-12-2014 10:18 ]
Met een paar bekenden spelen of in elk geval in een groepje / squad is leuker, dan kun je ook een beetje coördineren en daarmee sneller het verschil maken dan in je eentje. Je kunt de Tweakers platoon joinen (zie info blok onderaan dit topic).CynicRelief schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:48:
zijn er nog matches waar ik als casual weekend gamer een beetje aan de bak kan? ik wordt ieg in QuickMatch in alle gevallen/modes wel erg snel in de pan gehakt; de balans is een beetje zoek, en dat is wel eens anders geweest; tips?
Wat ook kan helpen als beginnende speler is een squad joinen met wat meer ervaren spelers en een beetje bij ze in de buurt blijven. Dan kun je al snel veel punten scoren en leer je sneller waar en wanneer je moet zijn tijdens een potje Conquest of Rush. Oh ja, en niet vergeten regelmatig med bags te droppen of te reviven of vehicles te repairen. Doe je dat vaak sta je al snel bovenin de scorelijst. En bij Conquest natuurlijk vooral: vlaggen cappen!
Je komt dan in het team waar de meeste plek is, dus waar de meeste spelers zijn gequit,
dus 99 van de 100 keer in het verliezende team.
Server browser werkt beter wat dat betreft
Verwijderd
Ik speel nu ook via de server browser op de PS4.
Eerder deed ik ook vaak via de quick match BF4.
Uiteindelijk huilend in slaap gevallen
Als we 4 man hebben ben ik er zeker voor in!
Maar jij bent de enige online Psycho
Wellicht weer een afspraak maken? Zaterdagavond bijvoorbeeld?
Edit: jullie beide zijn nu niet online.
[ Voor 72% gewijzigd door Uffeltje op 30-12-2014 13:00 ]
Morgen overdag ook, net als donderdag overdag en avond.
Vrijdag is nog de vraag, maar zaterdag en zondag weer wel
Dus we moeten vast wel een momentje kunnen pakken toch?
je hebt denk ik gelijk wat dat eerste betreft, bedacht ik me zelf ook reeds, maar ik speel bij voorkeur in m'n uppie; ik heb eerder COD gespeeld met voice-chat, en daar werd ik niet vrolijk van; ik moet, met alle respect, dat gebler, getetter en getier niet in mijn woonkamer (al geloof ik best dat COD een iets ander publiek trekt dan BF, maar hierover onder meer), doet imho tevens afbreuk aan de warplay-ervaring (al geloof ik direct dat een squad van spelers die elkaar een beetje kennen en goed met elkaar spelen en communiceren het spel meer diepte kunnen geven, maar da's me te veel commitment; zoals gezegd, ik ben een casual speler, ik ga dus geen afspraken maken over tijdstippen etc; each to his own zullen we maar zeggenkazuka schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:38:
[...]
Met een paar bekenden spelen of in elk geval in een groepje / squad is leuker, dan kun je ook een beetje coördineren en daarmee sneller het verschil maken dan in je eentje. Je kunt de Tweakers platoon joinen (zie info blok onderaan dit topic).
Wat ook kan helpen als beginnende speler is een squad joinen met wat meer ervaren spelers en een beetje bij ze in de buurt blijven. Dan kun je al snel veel punten scoren en leer je sneller waar en wanneer je moet zijn tijdens een potje Conquest of Rush. Oh ja, en niet vergeten regelmatig med bags te droppen of te reviven of vehicles te repairen. Doe je dat vaak sta je al snel bovenin de scorelijst. En bij Conquest natuurlijk vooral: vlaggen cappen!
ik kon me aardig redden hoor tot nog toe, speel m'n rol braaf, help m'n groene en blauwe makkertjes waar mogelijk (maar zonder voice-chat dus), PTFO en, belangrijkst: had plezier in de meeste potjes; maar de matches lijken de laatste tijd veel sneller te zijn geworden, met COD-achtige praktijken; ik kom nu soms haast niet aan de beurt, met rage-quit tot gevolg, want als ik geen lol heb in een potje ben ik niet te beroerd m'n rage-quit quota per direct met 1 te verhogen ... het is een zonde, ik weet het
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
ja, ik kies voor server browser als ik een bepaalde map wil spelen; maar dan ben je niet zeker van balance; ik dacht altijd dat je bij quickmatch gematched werd naar je stats, maar van balance lijkt nauwelijks sprake te zijn; kan ook zijn dat m'n skills inmiddels zover onder de middelmaat vallen dat balanceing niet mogelijk isdvdkiwi schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:08:
Nog een tip: nooit via quick match een game joinen.
Je komt dan in het team waar de meeste plek is, dus waar de meeste spelers zijn gequit,
dus 99 van de 100 keer in het verliezende team.
Server browser werkt beter wat dat betreft
Dat komt door kiwiUffeltje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:46:
Afspraken maken over tijdstippen doen wij eigenlijk ook niet, alleen nu voor de bow en dat wil ook nog niet echt lukken...
Waar waren jullie zaterdag?
Man man man, defender op Locker, 1e set.
Mannetje of 10 staat prima A te verdedigen.
B wordt gezet, rent iedereen opeens naar B.
Gevolg: B kwijt én A kwijt
Kerstnoobs?
@Cynic:
Zoals Uffeltje al zegt maken wij ook geen afspraken om te gaan spelen (de boog soap even daargelaten).
Ik start BF op, kijk wie online is en join iemand. Of niemand en ik ga gewoon een server in
Vaak zitten we (als squad) in een party zodat je enkel je squad hoort.
Die communicatie maakt het wel vele malen leuker én makkelijker.
Al valt de "algemene chat" in BF reuze mee tov COD; ik hoor vrijwel nooit iemand schreeuwen of tieren (Jeroeniemoes daargelaten).
[ Voor 52% gewijzigd door Superkiwi op 30-12-2014 19:34 ]
Ik zat in de Scout heli, Uffeltje gooide er C4 uit maar blies per ongeluk onze choppie op > Killed in action.
Ik krijg een revive, maar sta op zonder soldaat en zonder wapen...
Ik was onzichtbaar voor de vijand en voor mijn teamgenoten
Dit heb ik in 800+ uur nog niet eerder meegemaakt
[YouTube: http://youtu.be/I5p7MUh8Hlo]
Bizar. Kreeg je geen berichtjes van de tegenstanders dat je een hacker/cheater was? Benieuwd hoe het er dan bij hun op de killcam uitzag. En nog meer benieuwd of je het kunt reproduceren.
Dit was al een teaser event voor de release van Battlefield 6: Alien Invasion - The Return Wrath of the Kiwi
[ Voor 1% gewijzigd door BlaTieBla op 31-12-2014 11:09 . Reden: Return klinkt als een happy end... Wrath is meer chaos and mayhem :) ]
+1 voor jou!
Maar wat vraagjes:
Ik speel regelmatig met een vriend, via squad join/maken en dan inloggen op een server. Dan zitten we met zn tweeen in een squad.
Maar er komt niemand meer bij.. Een squad van 2 schiet natuurlijk niet zo op en zouden willen dat er meer joinen, alleen lukt dat niet.. (via een andere vriend)
Kan dit dan wel? Er staat een optie in het menu 'friend squad join' ofzo, als je dit uitzet, zou het dan wel lukken?
En in hoeverre kan er gecheated worden op de PS4? Ik kom regelmatig een paar (dezelfde) gasten tegen die lijken alsof niets ze doet enalsof ze door muren kunnen kijken en schieten..
Als je dan kijkt hebben ze 45 kills en 1 of 2 deaths.. Dit is toch niet mogelijk?? (op map Locker!!)
Gister lagen er twee te schuilen, ik spray er een magazijn op leeg (op hoofd, gebeurt niets..), daarna RPG erop, omdat er niets gebeurde.. Die vloog recht op ze in (vol op het lichaam), maar ze staan gewoon op, draaien zich om schiet 1 keer en ik ben dood
Sorry hoor, ik ben niet de beste speler, maar dit vind ik best wel vaag..
Hetzelfde als een headshot om twee(!) hoeken, door een gang..
(Ben verder geen mieperd als ik verlies, maar dit vond ik wel een beetje heel erg..)
En een accuracy van 130% ofzo.. Hoe is het in godsnaam mogelijk een accuracy van uberhaupt over de 100% te hebben??
Is er bekend of dat er mogelijkheden zijn om te cheaten?
Je kan je squad locked zetten, maar ook open volgens mij.poor Leno schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:28:
Ik speel regelmatig met een vriend, via squad join/maken en dan inloggen op een server. Dan zitten we met zn tweeen in een squad.
Maar er komt niemand meer bij.. Een squad van 2 schiet natuurlijk niet zo op en zouden willen dat er meer joinen, alleen lukt dat niet.. (via een andere vriend)
Kan dit dan wel? Er staat een optie in het menu 'friend squad join' ofzo, als je dit uitzet, zou het dan wel lukken?
http://battlefield.wikia.com/wiki/Squad
PSN: Deltoidius
thnx, maar t kan dus inderdaad niet..Thomderanged schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:26:
[...]
Je kan je squad locked zetten, maar ook open volgens mij.
http://battlefield.wikia.com/wiki/Squad
Voor xbox iig:
If you create the squad using the 'Squad Join' feature, then no, it is impossible for a player to join the squad.
If you create the squad when in-game, then yes, IF you leave the 'private' un-ticked within the squad section.
To create a squad in-game, pause the game, select 'team setup' then press 'A' to leave the current squad (if your in one) and then press 'Y' to create a new one.
Alleen kiwi kan cheaten op de PS4, verder niemand.poor Leno schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:28:
Is er bekend of dat er mogelijkheden zijn om te cheaten?
Voor wat betreft je Operation Locker verhaal: Dit kan lag zijn of een speler met slechte verbinding.
Of ze hebben een exploit in de map gevonden waar je zeg maar 'buiten' de map gaat. Weet niet of deze ook in Locker zit maar in Metro bijvoorbeeld had je wel zoiets. De meeste exploits heeft DICE intussen wel gefixed zover ik weet.
En zo'n hoge accuracy kan bijvoorbeeld met de UCAV of mortar, waarbij je meerder kills in 1 schot maakt. K/D zegt dus ook lang niet alles in BF4. Je kunt beter kijken of iemand een redelijke SPM en Skill heeft (ook niet heilig overigens) dan naar iemands K/D.
Vergeet niet wie hem tot leven heeft gewekt....kazuka schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:54:
[...]
Alleen kiwi kan cheaten op de PS4, verder niemand.
[...]
Nergens last van gehad. Ik mag het wel afkloppen, maar ik heb al weken geen crash gehad op de PS4/BF4Uffeltje schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:18:
[...]
Ging echt lekker deze middag! Wel jammer dat de game na een jaar nog steeds twee keer moet crashen.
en niet te vergeten, wat flashbangs, errr, carbid
en een p90, errr, sterretjes
gelukkig nieuwjaar alsvast allemaal!
[ Voor 32% gewijzigd door CynicRelief op 31-12-2014 18:35 ]
Toch nog wat extra dagen ivm de DDoS
https://powershellisfun.com
Dan moeten we eerst meer spelen
Ik heb nog niet genoeg materiaal
Die crashes...
soms een week niet, soms 2 keer per dag.
PS
Heb me net aangemeld bij t Tweakers platoon
edit
Ah kijk dat GoT is automagisch gegaan
[ Voor 66% gewijzigd door poor Leno op 01-01-2015 16:03 ]
Als je inlogt op Battlelog zie je automatisch wie uit de groep op welke servers speelt. Het is wel zo dat niet iedereen in dezelfde platoon zit, dus die zie je dan niet. Mensen als vrienden toevoegen op PSN is sowieso handig, omdat je dan zonder omwegen kunt joinen en direct een party kan starten.poor Leno schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:25:
Welke servers spelen jullie meestal? Of is dat gewoon random?
PS
Heb me net aangemeld bij t Tweakers platoonMaar hoe werkt dat nou verder? Moet ik iedereen als Friend gaan uitnodigen? En moet er nu [GOT] voor mn naam staan?
edit
Ah kijk dat GoT is automagisch gegaan
Zelf let ik er eigenlijk sinds kort pas op of ik op een Europese server speel, nu heb ik dat maar in de server browser ingesteld zodat ik het niet meer kan vergeten.
[ Voor 10% gewijzigd door Uffeltje op 01-01-2015 18:58 ]
Edit:
Ok laat maar.. ik ben er achter.. Als je de premium dlc (complete pakket, 25,-) in je wagentje gooit, komen alle dlc losse pakketten op gratis te staan..
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 01-01-2015 22:14 ]
Heb nog niet zo heel lang een PS4 maar wou me toch eens aan een shooter wagen en vorige week BF4 in de psn store gekocht, was de premium editie voor 26 euro, alleen heb ik bij sommige servers dat in plaats van joinen ik de melding krijg dat ik de dlc moet hebben.
Ik dacht dat de premium editie alles er al bij had zitten, hij heeft alles wel gewoon gedownload, of mis ik alsnog iets en was dat premium toch niet zo premium als ik dacht?
p.s Wat is dat een overstap, van muis/nostromo naar een controller, ik raak vrijwel niks (nog)
[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 02-01-2015 11:26 ]
Wellicht dat je even in de PS store alle uitbreidingen apart moet downloaden alvoor ze werken in de game.
Op verzoek, mijn nieuwe compilatie:
Conclusie:
MKV-II = overpowered
UCAV = overpowered
Rorsch = overpowered
Defib = overpowered
[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 02-01-2015 15:59 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 02-01-2015 17:50 ]
Je vergeet "SMAW = overpowered"dvdkiwi schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:28:
...
Conclusie:
MKV-II = overpowered
UCAV = overpowered
Rorsch = overpowered
Defib = overpowered
Lekkere compilatie weer hoor heer kiwi
Anyhoe, volgende keer je defibs even wat langer opladen totdat je dat dubbele piepje hoort, dan zit je op 100% en is het een instakill
Overigens had ik niet het idee dat ik hem verwonde. Er gebeurde gewoon niks terwijl ik hem een shock gaf op een paar centimeter afstand.
Ook niet bij normale revives?kw_nl schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:48:
Haha, ik wist niet dat het opladen effect had.
Bij dezen dan: altijd doen
Hebben jullie misschien zin om met GoT een battle tegen ons te spelen (op de X1)? Onze clan (Team Revolution) heeft sinds een aantal weken een server waar we gebruik van kunnen maken. We spelen Domination (5vs5 of meer) of CQ small (bij 12vs12), afhankelijk van hoeveel mensen jullie online kunnen krijgen.
@Martinspire, ik heb je even toegevoegd op XBL (GT: Ypuh). Stuur maar eens een bericht als het jullie wat lijkt.
Mijn telefoon is een beetje sloom met berichtjes doorgeven volgens mij. Ik kreeg echt 5 minuten geleden pas een pingeltje dat jullie bezig warenUffeltje schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:01:
Psychomantis, kon jij vanavond nog online komen?
Maar zonder gein, morgen vanaf een uurtje of 12, half 1 zal ik er wel weer zijn, dan is m'n vriendin werken en hoop ik de laatste nieuwjaarsbrakheid wel kwijt te zijn
EDIT: overigens krijg ik bij het joinen van andere servers met andere DLCs de melding error joining game ofzo. Gewoon standaard map kan ik wel joinen.
Ben het GVD een beetje zat aan het worden. Laatste maanden weinig tijd. Kon ik eindelijk met kerst lag de hele boel plat, ga ik nu op een ochtend werkt het ook niet.
[ Voor 37% gewijzigd door dangerpaki op 04-01-2015 11:46 ]
De DLC verwijderen en opnieuw downloaden of de licentie opnieuw activeren schijnt e.e.a. op te kunnen lossen.

Zeg 't maar
Ik heb een request geplaatst op de fora van Battlelog, dus hopelijk hebben we een 4e erbij vanmiddag.
Of zijn er hier nog mensen die een Final Stand dogtag hebben en willen helpen met de bow?
Edit: Ik neem aan deze?
[ Voor 40% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 04-01-2015 12:48 ]
Lekker dingetje hoor
Filmpje van het ophalen komt nog
*edit*
[YouTube: http://youtu.be/PjJttGRHVvs]
[ Voor 140% gewijzigd door Superkiwi op 04-01-2015 14:40 ]
K/d van 0.3 ieder potje zowat.
Maar we komen er wel
Knap dat je jezelf kon bedwingen om geen pijl in z'n mik te jassen op weg naar boven toen ie zo aan t springen was
Maar wat gebeurde er nou in t begin? Probeerde die rode mee te gaan??
Of hij probeerde ons te c4'en
Stelletje ongeduldigen
Maar we helpen jou ook wel hoor
Ik heb alle tags, dus ik ben aardig flexibel.
Heb alleen pas Premium ('Freemium'
Zijn er trouwens Bow-only servers/matches?
[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 05-01-2015 09:06 ]
Geen idee of er bow only servers zijn.
Ik ben gisteren de hele tijd op rush bezig geweest, en een 2 potjes Locker/Metro 400%.
Maar het schiet niet echt op
Blij als die assignment erop zit
Wel ff de kwaliteit wijzigen naar 1080p60:
Dus zal binnenkort eens wat potjes met andere Tweakers opnemen en een leuke compilatie maken.
[ Voor 9% gewijzigd door kazuka op 05-01-2015 15:33 ]
Dat is errug goede kwaliteit!
[ Voor 16% gewijzigd door Kampover op 05-01-2015 19:14 ]
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Zat al langere tijd te twijfelen om hem te halen en voor 26,99 euro lijkt het me niet dat het mis kan gaan
En aangezien ik CoD toch echt al snel zat was.
Mocht iemand nog met mij willen knallen
PSN: AimingWolf
[ Voor 9% gewijzigd door Camo op 05-01-2015 18:52 ]
Voor de mensen hierboven, voeg me maar toe. Ik kan niet via de app mensen toevoegen
~~~[html]Op de man spelen doen we nergens op tweakers, dus ook niet hier
Er zijn voor de Xbox One en de PS4 platoons beschikbaar, die kun je joinen via de volgende links:
<a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/3571873308087887416/'>Xbox One</a> - <a href='http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/9144291971211376657/'>PS4</a>
Melden dat je gejoined bent is niet nodig.~~~[/html]