Heb jij ook dat als je uit de bocht komt en iets te veel gas geeft,rejer schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:19:
7 races gedaan en bij elke race haalt iedereen de finish. Knap...
je gelijk gaat glijden en als een gek moet corrigeren ?
Heb jij ook dat als je uit de bocht komt en iets te veel gas geeft,rejer schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:19:
Heb ik ook, ben momenteel nog een controller user (op pc) waar ik in f1 2012 zonder traction controll deftig kon rijden moet dit nu echt op medium staanAlbert020 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:01:
[...]
Heb jij ook dat als je uit de bocht komt en iets te veel gas geeft,
je gelijk gaat glijden en als een gek moet corrigeren ?
Heb al meerdere races gehad waar bij er 1 a 2 uitvielen en nee ik was er niet bij betrokken.rejer schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:19:
[ Voor 4% gewijzigd door Kw4kje op 07-10-2013 15:14 ]
Zelf ben ik ook nog een Xbox controller user (op pc)corewillem schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:46:
[...]
Heb ik ook, ben momenteel nog een controller user (op pc) waar ik in f1 2012 zonder traction controll deftig kon rijden moet dit nu echt op medium staan. En dan heb ik het soms nog wel eens.
Ps3 controller hier maar ben van plan om stuurtje + xbox controller te kopen.Albert020 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:17:
[...]
Zelf ben ik ook nog een Xbox controller user (op pc)
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 07-10-2013 21:16 ]
Lijkt me leukTeamdsp schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:17:
Misschien is het leuk om een keer een race te doen met alle tweakers ? Ik zou dit best willen regelen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ehhh...weet niet of je wel eens kijkt naar F1, maar de banden slijten ook erg snel. En de slijtage is in 2013 weer geschaald wat inhoudt dat als je een race doet van 25% de slijtage ook 4x zo snel gaat als een race van 100%. En bij 25% kun je dan in 3 ronden door je banden heen zijn. Belangrijk is dan ook om "netjes" te rijden zodat de slijtage beperkt blijft. Daarnaast is het bij career zo dat in het begin de slijtage heviger is dan later in het seizoen als de updates er zijn.hupske schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:25:
Nou ze kunnen het beter Ice Skate 2013 noemen. Ben alleen maar aan t glijden over de baan.
Als je net nieuwe bandjes hebt kan je er even vol tegen aan, maar 3 ronde verder is dat al kansloos want dan ben je alweer aan t schaatsen.
Ik vind het ook nog altijd apart dat je een paar races eerste wordt om gelijk een race erna totaal niet in de buurt te komen van plek 1, maar blij mag zijn als je 15e wordt. Dit terwijl er niks van niveau is veranderd.
Iig gooi ik het spel weer van de pc af. Benieuwd of ze het gaan patchen, want dit is wel erg.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ehhh...Ja ik kijk regelmatig naar de F1. Maar netjes te rijden zit er niet in met een controller.Linkin-Pin schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:34:
[...]
Ehhh...weet niet of je wel eens kijkt naar F1, maar de banden slijten ook erg snel. En de slijtage is in 2013 weer geschaald wat inhoudt dat als je een race doet van 25% de slijtage ook 4x zo snel gaat als een race van 100%. En bij 25% kun je dan in 3 ronden door je banden heen zijn. Belangrijk is dan ook om "netjes" te rijden zodat de slijtage beperkt blijft. Daarnaast is het bij career zo dat in het begin de slijtage heviger is dan later in het seizoen als de updates er zijn.
Dus in plaats dat cm het gaat patchen zou ik maar wat gaan oefenen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
In 2013 is het een stuk lastiger om te rijden zonder wheelspin en met een controller zal het nog lastiger zijn om gedoseerd gas te geven. Maar een aantal mensen waar ik mee race gebruikt ook een controller en volgens hen is het wel te doen, het vraagt echter wel meer precisie/oefening. Wheelspin is ook de voornaamste oorzaak voor bandenslijtage.hupske schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:07:
[...]
Ehhh...Ja ik kijk regelmatig naar de F1. Maar netjes te rijden zit er niet in met een controller.
Daarnaast is het wel erg apart dat de AI nergens last van heeft. Heb daar nog geen enkele auto zien glijden.
Als ik dan zelfs de bocht precies t zelfde neem als hun en op het zelfde moment gas geef, glij ik alle kanten op, maar hun niet.
Als ik dus niet wil glijden betekend het dat ik 2-3 seconden langzamer ben als de de laatste uit de race.
Er klopt dus niks van de balans.
Anoniem: 153905
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
[ Voor 35% gewijzigd door Schuey op 17-10-2013 09:45 ]
Volledig mee eens! Ik race ook casual met een controller en alleen reduced traction control aan ivm dosering met een controller, maar ik kan met medium AI gewoon meestrijden voor positie ipv achteraan aansluiten.Schuey schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:35:
Zonder gekheid, als je echt al 30 jaar Formule 1 games speelt, dan moet je het trucje onderhand wel snappen. Het is idd maar een game en zelfs met alle hulp uit reed de 2012 versie nog op rails. Als je de auto's zelfs met alle hulp aan niet rond krijgt, dan weet ik niet hoe ze de game nog makkelijker kunnen maken, het rijd al alsof je kunstmatig op de baan gehouden wordt zonder hulp.
Nu ben ik vaak de eerste die klaagt over een game als die geen sim is, maar dit is een ander uiterste
Hetgeen Codemasters juist zo goed doet, en wat vervloekt wordt door de meeste sim verslaafden, is dat ze het zo casual maken dat de mensen op de bank met een controller nog het idee hebben een F1 auto te kunnen besturen, daarom verkopen ze ook zoveel kopietjes.
Ga eens kijken/leren hoe je een deftige lijn rijd op een circuit, rempunten uitzoeken en fatsoenlijk de circuits leren. Het is echt niet zo moeilijk!
edit:
Overigens helpt een fatsoenlijk stuur ook wel natuurlijk, een echte auto bestuur je ook niet met een controller...
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Croissant in hand, I was alone.
Ik speel op de PC, en ik word zo makkelijk eerste in mijn Lotus op de moeilijkste stand...Anoniem: 153905 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 00:55:
Grand prix Korea / moeilijkheidsgraad amateur / Ferrari / alle hulp aan behalve remhulp uit / 15 ronden / 21e geworden en verdubbeld .
Dat is toch niet meer leuk op zijn makkelijkst amateur en ben zeker teleurgesteld .
Het is maar een game Codemasters , waarom zooooo moeilijk op amateur .
Nee ik ben niet slecht in racegames , maar vind het zooooo jammer dat ik F1 2013 niet onder de knie krijg .
Morgen rij ik de Grand Prix India en geeft daar ook een verslag van .
Volgens mij gebruik jij een aangepaste formule 1 stoel met een speciaal stuur , maar begrijp goed jongeman dat deze game speelbaar moet zijn met een gamecontroller en dat doet F1 2013 zeker nietHoogie2004 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:18:
[...]
Ik speel op de PC, en ik word zo makkelijk eerste in mijn Lotus op de moeilijkste stand...
F1 2013 speelt net zo makkelijk met de controller als zijn voorgangers.Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
Volgens mij gebruik jij een aangepaste formule 1 stoel met een speciaal stuur , maar begrijp goed jongeman dat deze game speelbaar moet zijn met een gamecontroller en dat doet F1 2013 zeker niet
Neem een baan en een auto in timetrial, en zet een tijd.verbeter ik daarna je tijd met mijn xbox controller... Ja, met controller is lastiger, maar onspeelbaar zeer zerker niet... In de simpelste stand kan je ook met de controller gewoon winnen in een Ferrari...Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:24:
[...]
Volgens mij gebruik jij een aangepaste formule 1 stoel met een speciaal stuur , maar begrijp goed jongeman dat deze game speelbaar moet zijn met een gamecontroller en dat doet F1 2013 zeker niet
[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 18-10-2013 15:05 ]
Priority Issues
Multiplayer match making issue:
When creating a game, there is now an added option in the race settings: “Downloadable Content Tracks “On / Off”. If you turn this to ‘Off’ any players who don’t have DLC installed will be able to find & join your game – that means opening up the ability for Classic/DLC players to play against standard edition players.
PC FPS Issues:
We’ve made improvements to the PC FPS issue whereby higher specification PC’s had a considerable lap time advantage over lower ones. Although we haven’t yet fully rectified the issue completely across all tracks, we wanted to get these improvements out as soon as possible whilst continuing our investigations to see where further improvement can be made.We have also introduced a frame rate cap at approximately 120 frames per second to limit the extremity of the variation at exceptionally high frame rates. We are confident this change will not result in any visual degradation, and will further prevent the issue being exploited and allow for fairer competition online.We would encourage players to test this in multiplayer races rather than solely relying on AI lap time benchmarks, as there is variation deliberately built into the latter for gameplay reasons. We are aware this is a hot topic and will continue to monitor the forums for feedback once this fix is live.
Fixed multiple Mid Session Save issues:
Including cases of incorrect track initialisation, race logic, set ups and crashes. AI will also no longer pit to change tyres when re-loading from a Mid Session Save.
Equal cars online
Thanks to the feedback we’ve found a couple of issues related to car wheel positions which we now have been addressed.
AI no longer pit immediately after a safety car
AI braking distances have been improved into turn 1 at Malaysia
If you are experiencing any other instances where the AI seem too early on the brakes / too slow into a corner, please let us know the track & corner number and we will investigate.
Players can no longer set leaderboard times or go online if they edit their triggers_pit.xml
This was allowing players to use their DRS in non-valid areas. The leaderboards will be reset as a result.
Updated the Tyre compound choice for Korea, Japan & India to reflect the 2013 season.
Minor Issues
Added functionality to view gamer card / profile on results screens.
The race director will now be available in co-op if the one player retires from the season in qualification or practice.
Changes to audio mix volumes while on track.
Steam Achievements are now visible / displayed correctly.
Resolved an issue where a lobby would incorrectly show as being full.
Fixed a network issue where AI would not receive penalties correctly at the end of a race.
Fixed an occasion where AI cars could exit their box into the pit lane too fast.
Turning collisions off will now also disable the safety car.
Changed the car lighting on Yas Marina during the night.
Fixed a crash relating to a vote to end a session with players that have joined in progress.
Multiplayer ghosting issues fixed.
Audio Memory changes, so there should be no audio dropout after longer durations of play / sitting on the pause menu.
McLaren Cockpit view texture update.
Updated collision boxes on the Williams FW14B & the Ferrari F92A.
Updated collision audio, and fixed some cases of audio drop out.
Resolved an issue in Split Screen where the player ones camera could slightly flicker.
Resolved an issue where the skipping to day 2 of the Young Drivers Test would make the day 1 hairpin test very difficult to complete.
Fixed some instances of the auto drive not releasing the Ferrari 312T2 correctly.
Removed Tweak in from the Fanatec Clubsport wheel, updated the Logitech Wingman Formula GP Wheel action map.
The above fixes (where relevant) for the Xbox 360 and PS3 versions of the game are currently being tested and verified. These require additional submission and authorisation from Microsoft and Sony so the release date for these will follow a little later than the PC version.
Hoogie2004 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:51:
[...]
Neem een baan en een auto in timetrial, en zet een tijd.verbeter ik daarna je tijd met mijn xbox controller... Ja, met controller is lastiger, maar onspeelbaar zeer zerker niet... In de simpelste stand kan je ook met de controller gewoon winnen in een Ferrari...
no offense, maar de game is niet zo moeilijk als dat jij het doet voorkomen.
No offense, maar als je na ruim 30 jaar de basis principes van het besturen van een race auto nog niet door hebt zal dat ook niet meer gebeuren (+ dat je de beste F1 games die tot nu toe zijn gemaakt hebt gemist).Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:31:
Als ik schrijf dat de zeer goed ontvangen F1 2012 een must have game is voor de race liefhebbers en daar ook echt van genoten hebben moet je daar niet veel aan veranderen .
Ik speel al meer dan 30 jaar formule 1 games en het zijn naar mijn mening het beste games waarvan ik kan genieten en dat zal ook zo blijven .
Daarom kraak ik niet graag een formule 1 game af .
Ik ben wel een gamer waarvan de moeilijkheidsgraad niet te hoog moet liggen en heb daarom de games zoals Grand Prix 3 en 4 niet gespeeld maar wel de concurrerende F1 game van EA .
Ik blijf F1 2012 nog een jaar spelen en hoop dan dat de volgende F1 2014 net zo makkelijk word .
Moeilijkheid kun je nog altijd zelf instellen
[...]
Bedankt, ik zal hier vanavond is mee experimenteren.lremcol schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:05:
Ikzelf heb ook soms problemen met mijn banden maar ik begin ze onder de knie te krijgen. De bandenslijtage is wel afhankelijk van welke auto je rijd en welke baan je zit. Waar je aan moet denken is:
- Je afstelling, de snelste afstelling vreet ook banden. Er zijn meerdere opties die je kunt veranderen waar de bandenslijtage van veranderd.
- Je rem / op het gas gaan gedrag uit de bochten. niet teveel wielspin maar rustig gas geven.
Het leuke aan F1 2013 is dat ik de vrije training nu echt wel weer nodig heb om te oefenen. in F1 2011 reed je zonder problemen op de moeilijkste level iedereen op een rondje, dat doe ik nu echt niet meer. Ik speel nog lang niet eens op het moeilijkste niveau. Heb ik weer wat om te gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door corewillem op 20-10-2013 20:21 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 21-10-2013 20:28 ]
|2600k|Asus 290|
Nee dat heeft nauwelijks effectBullus schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:27:
Ik heb het spel niet, maar is Force India sowieso niet al langzamer dan de top teams?
Wat als je Ferrari/Mclaren/Red Bull etc pakt?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
http://www.twitch.tv/jannustitannus
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Lijkt me een super leuk idee !Anoniem: 411873 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:04:
Heb Steam usernames toegevoegd aan de startpost. Als er nog iemand bij moet, laat maar weten.
Binnenkort een avondje een lobby kapen met een aantal Tweakers?
Misschien een beetje laat maar gewoon herinstalleren op je externe schijf? Misschien zijn er wat dingen verandert met drivers etc. die dat veroorzaken. Check ook je GPU drivers op windows zelf e.d.MikeJoow schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:42:
Na een tijdje de F1 game niet gespeeld te hebben wou ik vandaag weer eens gaan spelen.. Maar al tijdens het opstarten merkte ik dat de game veel trager is dan toen ik de vorige keer speelde. Tevens is er iets met de graphics want alles ziet er een stuk minder mooi uit. Ik de settings wel veranderd naar hoe ze stonden maar dit heeft geen zin gehad!!
Als ik wil starten is alles een stuk trager dan het was tijdens het racen is de omgeving heel vervaagt.
Ik heb in de tussentijd wel de update uitgevoerd naar win 8.1 maar de F1 game staat toch op me externe harde schijf dus dat lijkt me niet uit te maken.
Iemand een oplossing hiervoor?
Je strategy aanpassen, dus cautious bij fuel en op tijd in de pitstop bij lange races om je banden te verwisselen.RyanGames schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:43:
Iemand een tip voor mij? Sta telkens rond de 10/11ste plek, maar bij de laatste ronde gaan elke keer de banden kapot en de brandstof is op. Hierdoor eindig ik elke keer als laatste. Tip om dit te voorkomen? Kheb geen idee namelijk,
[ Voor 24% gewijzigd door Jejking op 19-01-2014 18:06 ]
Sterker nog, bij de Bijenkorf in November een Certina horloge gewonnen van 400 euro. Erg leuk dus om redelijk goed te kunnen sturen op de computer.Tortelli schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:24:
Ik heb het classic spul maar ben de laatste tijd druk met Assetto Corsa in mijn momenteel vrij beperkte vrije tijd.....
Beetje F1 2013 (of 2012 in dit geval) spelen kan je ook wat leuks opleveren: was een poosje geleden 2e geworden in een simulator tijdens een business evenement. 25 liter gratis brandstof.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Anoniem: 594394
Om beter met je banden om te gaan moet je de setups van 'racedepartment' gebruiken.hupske schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:07:
[...]
Ehhh...Ja ik kijk regelmatig naar de F1. Maar netjes te rijden zit er niet in met een controller.
Daarnaast is het wel erg apart dat de AI nergens last van heeft. Heb daar nog geen enkele auto zien glijden.
Als ik dan zelfs de bocht precies t zelfde neem als hun en op het zelfde moment gas geef, glij ik alle kanten op, maar hun niet.
Als ik dus niet wil glijden betekend het dat ik 2-3 seconden langzamer ben als de de laatste uit de race.
Er klopt dus niks van de balans.
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Top, Bedankt!Gruwel84 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 01:40:
Setups en oefenen, er zijn helaas geen shortcuts.
Wel zou ik bij de GP's even de hotlap video kijken als je in de pitbox staat.
Ga naar je monitor voor je (in de cockpit) en dan kun je een video met uitleg over de lap bekijken.
Je ziet dan snel je eigen fouten.
Let op rempunten, zoek naar referentiepunten naast de baan, vaak staan er bij harpins of andere scherpa bochten bordjes met het aantal meters.
Een goede vuistregel is bij de meeste scherpe bochten tussen de 150 en 100 meter.
Soms is het ook eerder, soms wat later.
Oefen wat met time trial, en als je ruimte over hebt, rem je het volgende rondje wat later.
Zoek voor jou het ideale punt om te remmen.
Je zult zien, dat je het voor circuits gaat onthouden waar de rempunten liggen.
andere bochten leer je meer op gevoel doen na verloop van tijd.
Probeer een bocht langzaam in te gaan, zodat je snel kunt uitaccelereren.
Rem in een rechte lijn voor een bocht, je moet gestopt zijn met remmen voordat je instuurt.
Voorzichtig gas indrukken totdat je voelt dat je tractie hebt.
Hou de ideale lijn aan, als een bocht naar rechts komt, gal je links rijden.
Stuur van buiten, naar binnen en loop uit naar buiten met maximale snelheid.
Sommige bochten hebben ook een stukje uitloopruimte, maak er gebruik van.
Maar begin eens met de hotlap video, je zult snel zien waar je fouten maakt.
Onthou een paar bochten en ga oefenen.
Kijk dan de video nog eens, onthou een paar andere bochten en ga nog eens oefenen.
Oefen vooral circuits als Singapore, Monaco en Jerez.
Hier blijf je sturen wat je vaardigheden in het algemeen zullen verbeteren.
Ik kan het niet duidelijker uitleggen dan dit, 'Fingerspitzegefuhl' zeggen onze oosterburen.
Ik heb eigenlijk alles er al mee geprobeerd, van alles op snel zetten naar alles op stabiel en er midden in en toch kan ik ze niet bijbenen, ik zal morgen nog maar eens kijken of het dan misschien luktJejking schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:57:
Topsnelheid is belangrijk, anders word je om je oren gereden op de rechte stukken. Je kan dat verminderen, maarrr... Als je afgeremd bent en instuurt, en de achterkant glijdt weg: meer achtervleugel. Wil de voorkant te snel rechtdoor glijden, dan moet je er meer voorvleugel bijzetten. Het is een compromis
Filmpje posten? Dat is een stuk makkelijker voor onsBananendoos schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:41:
[...]
Ik heb eigenlijk alles er al mee geprobeerd, van alles op snel zetten naar alles op stabiel en er midden in en toch kan ik ze niet bijbenen, ik zal morgen nog maar eens kijken of het dan misschien lukt
Zal hem niet worden denk ik, is op mijn ps3 en beschik niet over een elgato oid, ook kan hij op een of andere manier niet verbinden met mijn codemasters account. Gaat nu met jullie tips al wel veel beter paar keer top 10 finishJejking schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:20:
[...]
Filmpje posten? Dat is een stuk makkelijker voor ons
[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 21-06-2014 10:41 ]
Zou kunnen ja maar heb niet echt iets waar ik hem op kan leggen, denk dat als ik gewoon eventjes een keer een paar uur ervoor ga zitten er echt wel een overwinning uitkomtJejking schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:41:
Netjes. Kan je niet wat filmen vanaf je telefoon ofzo? Wel graag vanaf een stabiel oppervlakKunnen we nog wat meer dingen zeggen! Jij moet winnen
Hoe rijd je dan?Anoniem: 153905 schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:08:
Als de game F1 2014 een optie heeft zoals easy waarbij de ai artificial intelligence veel makkelijker is dan F1 2013 dan weet ik al dat het voor mij een must have game word .
Ik heb zo een hekel als de ai artificial intelligence zo ontzettend moeilijk snel zijn en niet bij te houden zijn .
Ik speel dan deze game op mijn Xbox 360 met controller .
In race games vind ik de ai artificial intelligence heel erg belangrijk en daar was de game F1 2013 ontzettend moeilijk en voor mij onspeelbaar .
Hopelijk doet Codemasters zijn best dit jaar .
Ho stop. ik zei niet gelijk dat je geen gelijk hard, maar ik zei dat je langzaam wel iets beter kan worden ik werd eerst ook steeds laatste en nu kan ik op smalle banen eerste worden als je een beetje lomp rijdt. Oefenen oefenen oefenen en niet direct iemand aanvallen als hij het niet met je eens is.Anoniem: 153905 schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:26:
Hier is toch meer bewijs dat het spel zo moeilijk te spelen is
http://www.gamefaqs.com/boards/722792-f1-2013/68230956
http://www.racedepartment...oo-hard-in-f1-2013.75205/
http://racinggamesforum.c...i-too-hard-in-f1-2013.47/
lees het maar en zie je dat ik gelijk heb
Anoniem: 627838
Waarschijnlijk ligt dit aan de manier van hoe jij rijdt. Een paar pagina's terug staan tips over hoe je het beste kunt rijden. Zorg er in ieder geval voor dat je op tijd remt en rij achter mensen aan dan zit je in hun slipstream en accelereer je een een stuk sneller.Anoniem: 627838 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:23:
hallo allemaal,
ik probeer al een tijdje F1 2013 te spelen op mijn pc maar dit is een drama.
Zelfs met alle hulpmiddelen op maximaal (remmen, tractie), laagste niveau tegenstanders, goede set-up (opgezocht op internet) finish ik altijd als laatste en dan ook altijd ruimschoots.
Bochten is een ramp: ik schiet eruit, val stil of ik slip.
ik speel het speel via een zgn x-box controller.
ik beleef nauwelijks plezier aan dit spel![]()
mijn vraag is: wat doe ik fout of misschien moet ik misschien op zoek naar een ander f1 spel.
ook is de vraag of ik niet over moet schakelen naar een ander platform (ps of x-box)
V-sync aanzetten (I know, klinkt totaal niet logisch/relevant, maar problem fixedyezoxant schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 12:23:
[...]
Ik probeer het spel met de Logitech G27 te spelen, maar ik merk dat steeds het stuur een richting automatisch op draait, Ik heb alle settings al geprobeerd die op internet te vinden zijn, zowel als geen forcefeedback of minder, als gewoon de standaard game instellingen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq