Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vraagje:

Ik zoek een manier om video's van mijn HTPC af te spelen op de Surface 2, en dan een hele map/lijst tegelijk.
In normale windows heb je gewoon een afspeellijst in WMP, maar ik zie dit in rt niet zitten (WMP überhaupt niet). VLC staat nog niet in de store. Zag wel Plex, maar om nou een media server te gaan draaien om een paar meter verderop videos in een afspeellijst te kunnen spelen.. Dat moet makkelijker kunnen.

Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Je kan het afspelen met de standaard video app die er op staat (weet zo even niet hoe die heet). Deze staat volgens mij standaard al op de desktop. Misschien dat je niet alle formaten kan afspelen maar ik kan het meeste afspelen.

Ik heb een network drive gemapped (z:\) en zo kan ik vanuit de video app bij alle videos op mn nas. Je kan dan ergens in stellen dat de video app op z: moet kijken voor videos. (zit nu op mn werk dus kan niet precies waar je dat instelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik gebruik Mobile.HD daarmee kan ik bijna alles wel afspelen op mijn Surface 2, ook vanaf mijn server (desnoods via de Windows Verkenner).

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bedankt voor de suggesties!

Maar nu heb ik in zowel Video's als Mobile.HD een gigantische waslijst aan icoontjes waar een halve naam onder staat die te kort is om te lezen, geen mappen, of anderszins overzicht.

Ik kan met Mobile.HD en Explorer nu wel .MKV bestanden afspelen, dus dit gaat de goede kant op. Maar een mapje met een seizoen series openen, of een afspeellijst maken moet toch te doen zijn zou je zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:04

GerCor

Zonder dallen geen pieken

emnich schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 14:04:
Je kan het afspelen met de standaard video app die er op staat (weet zo even niet hoe die heet).
Xbox Video :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Weer een mooi zootje updates.... zo blijft er niet meer veel ruimte over als dit zo doorgaat elke keer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Jelmer93 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:50:
Weer een mooi zootje updates.... zo blijft er niet meer veel ruimte over als dit zo doorgaat elke keer 😂
Zeker, gisteravond al gedownload en geïnstalleerd. Bijna 500 mb. Gelukkig heb ik de 64 GB uitvoering want op wat foto's na nauwelijks iets op de Surface staan (geen video's) en nog 28 GB over.

En gistermiddag een VPN verbinding opgezet met kantoor. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door GerCor op 13-08-2014 11:10 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
(jarig!)
Veel ruimte is er inderdaad niet maar als er echt ruimte te kort is, kan je tenminste een SD kaartje kopen om het uit te breiden. Ik zou nog geen eens weten of andere tablets dat hebben.
ik had echter gehoopt op een firmware update zodat die batterij wat langer mee zou gaan. Ik heb hem pas nog even naar fabriekinstellingen gezet om te kijken of het helpt maar dat doet het nog niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Inderdaad, maar met de SD kaart wacht ik nog even. Worden met de dag goedkoper. Zal tegen die tijd een 128 worden. Dat had ik al bedacht toen ik de Surface 2 kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
GerCor schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:17:
Inderdaad, maar met de SD kaart wacht ik nog even. Worden met de dag goedkoper. Zal tegen die tijd een 128 worden. Dat had ik al bedacht toen ik de Surface 2 kocht.
Als ik mij niet vergis kan er niet meer dan 64 GB bij toch?
LockTar schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:13:
Veel ruimte is er inderdaad niet maar als er echt ruimte te kort is, kan je tenminste een SD kaartje kopen om het uit te breiden. Ik zou nog geen eens weten of andere tablets dat hebben.
ik had echter gehoopt op een firmware update zodat die batterij wat langer mee zou gaan. Ik heb hem pas nog even naar fabriekinstellingen gezet om te kijken of het helpt maar dat doet het nog niet zo...
Hoe snel gaat de batterij leeg? De mijne gaat rond de 8-10 uur mee met gewoon film kijken en wat minder natuurlijk als ik de hele dag aan het browsen ben. Ik heb de Helderheid vrij laag gezet omdat ik toch de hele dag in mijn kantoor zit.

[ Voor 52% gewijzigd door Jelmer93 op 13-08-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Jelmer93 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

Als ik mij niet vergis kan er niet meer dan 64 GB bij toch?

[...]
Volgens mij was dat de 'tekst' toen de 128 GB nog niet bestond. Volgens mij heb ik al gelezen dat de 128 GB er prima in kan maar wel iets langzamer is dan de 64 GB. En ze zullen vast niet op de doos zetten dat er bijvoorbeeld maximaal 512 GB in kan als die niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
GerCor schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:39:
[...]

Volgens mij was dat de 'tekst' toen de 128 GB nog niet bestond. Volgens mij heb ik al gelezen dat de 128 GB er prima in kan maar wel iets langzamer is dan de 64 GB. En ze zullen vast niet op de doos zetten dat er bijvoorbeeld maximaal 512 GB in kan als die niet bestaan.
Nouja in iedergeval jij mag het uitproberen en hier komen vertellen of het werkt dan ben ik de volgende die hem besteld!

Edit: is niet zo heel erg duur eigenlijks https://www.dataio.nl/pro...PukpZT6j8ACFbPJtAodeCAA9Q

[ Voor 13% gewijzigd door Jelmer93 op 13-08-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Jelmer93, grapjas. :+ Zoals ik schreef: ik koop er eentje als ik er aan toe ben. Eerder niet. Maar eh ... je kunt je Surface altijd even meenemen naar een MediaMarkt. Ze staan er om bekend dat je alles mag uitproberen.

GerCor gaat echt geen € 98 uitgeven aan iets wat hij waarschijnlijk nooit gaat gebruiken

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 13-08-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
@GerCor Ik heb net Windows Nederland een bericht gestuurd. Die zullen dat vast ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Windows Nederland? Nou zal mij benieuwen. Ik had een berichtje gedaan naar Microsoft Nederland of een Twitterbericht naar @Surface. Edit: (Ik heb net een Twitter vraag gesteld)

We w8en het af Jelmer.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 13-08-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Hallo Jelmer,

Er is inderdaad een Micro SD slot aanwezig in de Surface 2 en de meeste Micro SD kaarten zijn hier compatibel mee dus we verwachten geen problemen. Mocht het niet lukken of er treden problemen op dan kan je via http://msft.it/6184maXg contact opnemen met de Surface ondersteuning.

Groeten,

^MW
Dit is wat ik net binnenkrijg. Beetje dubbel antwoord Ik zal binnenkort eens bij de MM langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Als je beschrijving van de Surface 2 leest staat er ook helemaal niks over een maximale grootte. En als je de beschrijving van de SdCard leest zie je dat het geschikt is voor smartphones en tablets.

Dus ja, iets van Max. voor de Surface 2 zie ik niet ergens genoemd.

Althans, ik heb het niet kunnen vinden in mijn summiere speurtocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Daar zat ik ook te lezen. Daar las ik: "Met een microSD-kaartlezer kun je 64 GB extra opslag toevoegen."

vandaar dat ik me het een beetje afvraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
(jarig!)
Jelmer93 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:22:
Hoe snel gaat de batterij leeg? De mijne gaat rond de 8-10 uur mee met gewoon film kijken en wat minder natuurlijk als ik de hele dag aan het browsen ben. Ik heb de Helderheid vrij laag gezet omdat ik toch de hele dag in mijn kantoor zit.
Ik gebruik mijn surface niet elke dag. Ik doe hem nu uit omdat als ik hem aanheb (en dus op standby heb staan) en hem nodig heb is die altijd leeg. Nu start ik hem gewoon op wanneer ik hem nodig heb. Dan kan ik er wel lang mee doen. Nooit echt getest hoe snel hij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Heb de tablet gebruikt voor school werk. Hier ben ik dan van 9 tot 5 non stop bezig met excel en muziek op de achtergrond. uiteindelijk altijd batterij over, dat is dus minimaal 8 uur. Hoeveel % over durf ik niks over te zeggen. Te lang geleden.

Stand by verbruik is nihil.

[ Voor 5% gewijzigd door Heilige Kaas op 13-08-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Laat ook maar, ik zie het al. :+

[ Voor 169% gewijzigd door GerCor op 14-08-2014 01:04 ]

• Jelmer93
Zo vannacht berichtje gekregen van de Surface afdeling zelf. Je kunt gewoon 128GB in je slot doen en als er grotere kaarten komen worden die getest door hun ook en zouden ze gewoon moeten werken. Nu hopen dat die micro SD kaarten iets goedkoper worden.. ;p

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb voor mijn vakantie een 64 GB MicroSD kaartje gehaald, die heb ik via mijn normale werkstation met BitLocker geëncrypt en daarna weer in mijn Surface 2 gedrukt. Je kunt nog steeds de MicroSD gebruiken (wel de code ingeven) maar mocht je het kaartje kwijt raken oid dan is al je data wel versleuteld.

• GerCor

GerCor

Jelmer93 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:59:
Zo vannacht berichtje gekregen van de Surface afdeling zelf. Je kunt gewoon 128GB in je slot doen en als er grotere kaarten komen worden die getest door hun ook en zouden ze gewoon moeten werken. Nu hopen dat die micro SD kaarten iets goedkoper worden.. ;p
Yep, kreeg zojuist ook antwoord via Twitter van @Surface. De grootte in aantal GB's doet er niet toe. Dus, 'futureproof' kun je wel zeggen. Love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 19:02
Typecover 1 nu voor de tweede keer in een jaar tijd kapot. Een touchcover1 is ook al kapot geweest. Ik word er moedeloos van. Heb contact gehad vandaag met Microsoft. Mijn voorstel: Typecover 1 omruilen voor een typecover 2 aangezien ik met mijn typecover 2 geen problemen heb. Kreeg gewoon een grote bek terug, dat kan toch niet door de beugel?

Zit in dubio; wat zouden de juiste vervolgstappen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb geen idee hoe het jou lukt die covers te slopen en ik weet ook niet hoe het gesprek is gegaan. Ik kan er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Worsteneter schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:26:
Typecover 1 nu voor de tweede keer in een jaar tijd kapot. Een touchcover1 is ook al kapot geweest. Ik word er moedeloos van. Heb contact gehad vandaag met Microsoft. Mijn voorstel: Typecover 1 omruilen voor een typecover 2 aangezien ik met mijn typecover 2 geen problemen heb. Kreeg gewoon een grote bek terug, dat kan toch niet door de beugel?

Zit in dubio; wat zouden de juiste vervolgstappen zijn?
Die grote bek kan natuurlijk niet. Maar ik denk ook niet dat ze je een typecover 2 aanbieden omdat je een eerste versie hebt gekocht. Dan geven ze je iets duurders dan waar je voor betaald hebt. Ik zou zeggen bel vandaag weer en hoop op een vriendelijker persoon en neem gewoon weer een typecover 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:50

LDVC

Let's get it over with

Één van de updates van afgelopen tijd heeft een nieuwe functie gebracht die ik nog niet eerder ontdekt had:
Na Update 1 was het mogelijk om geopende apps op je taskbar te tonen. Het gevolg daarvan was dat je met een druk op de Windows button onder je scherm standaard op de desktop terecht kwam (in plaats van het start menu).
Nu heb je echter binnen de instellingen app onder 'PC and Devices' en dan 'Corners and edges' de optie 'Show Windows Store apps on the taskbar'. Als je die setting aan zet krijg je wel store apps op je taskbar, maar ga je niet standaard naar je desktop.
Deze instelling is vooral handig als je regelmatig switched tussen touch en muis.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:05
Surface 2 + chromecast

Iemand ervaring? Wat zijn de mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
middelsluis schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:42:
Surface 2 + chromecast

Dat gaat voor geen ene meter. Over een paar weekjes komt er een van Microsoft zelf uit, die werkt op Android en Windows 8/Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Jelmer93 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Die grote bek kan natuurlijk niet. Maar ik denk ook niet dat ze je een typecover 2 aanbieden omdat je een eerste versie hebt gekocht. Dan geven ze je iets duurders dan waar je voor betaald hebt. Ik zou zeggen bel vandaag weer en hoop op een vriendelijker persoon en neem gewoon weer een typecover 1.
Ik heb een klacht ingediend en het wordt nu opgepakt door iemand anders. Ik hoop dat er een bevredigende oplossing uit volgt. Ik denk wel degelijk dat een typecover2 een goede oplossing zou zijn, en het product is niet duurder he ;) destijds heb ik dezelfde prijs voor betaald.
GerCor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 03:44:
Ik heb geen idee hoe het jou lukt die covers te slopen en ik weet ook niet hoe het gesprek is gegaan. Ik kan er niks mee.
Ik sloop ze niet, dat is het punt. Het betreft gewoon dagelijks gebruik. Het is mij zelf één maal overkomen met een touchcover 1 en mijn vader 2x met een typecover 1 (waar het in kwestie om gaat). Hij gebruikt de Surface elke dag op het werk voor aantekeningen, maar doet niet anders dan open en dichtklappen en op tafel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

middelsluis schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:42:
Surface 2 + chromecast

Surface 2 + Miracast = Top
En over een paar weken wordt de Miracast(o.i.d.) van Microsoft verwacht.
Ik gebruik een Netgear PTV3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
Ik heb de surface nu 2 dagen en merk een vreemd probleem. Als ik op mijn 2.4 ghz ziggo netwerk zit haal ik via speedtest ~ 300Kbyte/s. Maar via 5ghz haal ik bijna 4000 kbyte/s (tevens het maximum).

Het lijkt een bug te zijn van de marvell wifi driver. Imeand hier een oplossing voor? kwam iets tegen over register editen maar dat hielp niet... probleem is dat iknvia de NAS veel bestanden wil benaderen en met 300 kbyte werkt dat niet echt (speelt geen video's etc) via 5ghz werkt het wel....

EDIT: router op 40mhz zetten lijkt het op te lossen. toch vreemd.

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 24-08-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Potverdorie, de Surface 2 in de MS store in de US tijdelijk 100 dollar goedkoper. Nu wij nog, koop ik er misschien nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 14:29:
[...]

Surface 2 + Miracast = Top
En over een paar weken wordt de Miracast(o.i.d.) van Microsoft verwacht.
Ik gebruik een Netgear PTV3000
chromecast is toch geen miracast?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
GerCor schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:42:
Potverdorie, de Surface 2 in de MS store in de US tijdelijk 100 dollar goedkoper. Nu wij nog, koop ik er misschien nog eentje.
Koop mijnes maar, dan kan ik naar de Surface Pro 3! :D
God wat zou ik die graag willen. Zeker aangezien ik mijn tablet op werk/studie alles gebruik. Het zou zo veel fijner zijn met een iets groter scherm. In dat opzicht gebruik in mijn tablet al als laptop vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik koop nooit tweedehands hardware. Dus, helaas. Maar, ik lees te veel negatieve berichten over de Surface PRO 3 i.v.m. oververhitting (i5 en i7). Nou las ik ook dat dat zeer waarschijnlijk is op te lossen met software updates. Maar eerst zien, dan geloven. Eerder brand ik mijn vingers niet aan een Surface PRO 3.

[ Voor 79% gewijzigd door GerCor op 25-08-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
GerCor schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 21:42:
Nu 350 euro bij de mediamarkt.. Heb hem net een maand geleden daar gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb het vermoeden dat we aan de 'vooravond' staan van de Surface 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
verzenddatum 28./8... lijkt me dus correct..
http://www.microsoftstore...L/pdp/productID.300223100

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dat is de Surface PRO 3, ik heb het over de Surface 3. (slaapkop). ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simoonzel
  • Laatst online: 30-06 22:08
Mijn zus heeft onlangs een Surface 2 gekocht met een touch cover (?? toetsenbord bedoel ik in ieder geval). Maar volgens mij is ie kapot. Hij wordt in ieder geval niet geregistreerd door de tablet volgens mij. De verlichting onder het toetsenbord gaat aan als je hem erin klikt maar verder reageert het nergens op. Voor zover de handleiding gaat staat er alleen maar "klik het erin en het werkt" dus daar hebben we ook niks aan. Google wil ook niet echt meewerken.

Heeft iemand hier ervaring mee? Moet het ding gewoon terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Inderdaad, klik vast en het werkt. Nog de mogelijkheid op een andere Surface te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simoonzel
  • Laatst online: 30-06 22:08
Niet hier. Dus dan gaan we denk ik even langs de Media Markt waar hij vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kijk, € 60 euro korting op de Surface 2 http://www.microsoftstore...ace-2/productID.286994100

@Simoonzel Staat het toetsenbord wel genoemd bij PC en Apparaten?

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 26-08-2014 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:16
Mijn WD TV Live heeft een update gekregen en ondersteunt nu Miracast. Werkt fantastisch met de Surface 2. Lekker Google Play Music (app Outcoldplayer) via Miracast naar mijn receiver. Veel betere audio kwaliteit dan via blueooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Als er Google staat stop ik meestal met lezen. Het boeit me totaal niet. Maar ik zag eerst Surface 2 staan en dacht .... mooi dat het zo kan, voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:43

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

GerCor schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:11:
Kijk, € 60 euro korting op de Surface 2 http://www.microsoftstore...ace-2/productID.286994100

@Simoonzel Staat het toetsenbord wel genoemd bij PC en Apparaten?
Wat heb je aan die korting als het bij de MM en MyCom voor 350,- verkocht wordt?

Of zie ik iets over het hoofd?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee hoor, alhoewel, misschien toch wel.

Gisteravond kwam Microsoft US met $ 100 korting op alle Surface 2 modellen. Ik heb toen gelijk gekeken wat Microsoft Nederland doet. Nou, tot vandaag niks. Geen korting. En toen keek ik vanmiddag weer en zag ik de korting van € 60. Dus, dat is het eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Bard1982 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:04:
Mijn WD TV Live heeft een update gekregen en ondersteunt nu Miracast. Werkt fantastisch met de Surface 2. Lekker Google Play Music (app Outcoldplayer) via Miracast naar mijn receiver. Veel betere audio kwaliteit dan via blueooth.
Ik heb het ook geprobeerd, ten eerste was de resolutie om te huilen, ten 2e liep hij bij mij al na 10 seconden vast en kreeg ik het niet meer aan de praat... Heb jij er helemaal geen problem mee gehad?

Heb het idee dat het ook TV afhankelijk is of miracast werkt of niet, en niet alleen de miracast receiver de beperkende factor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:36
The_MAN schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:02:
[...]

Ik heb het ook geprobeerd, ten eerste was de resolutie om te huilen, ten 2e liep hij bij mij al na 10 seconden vast en kreeg ik het niet meer aan de praat... Heb jij er helemaal geen problem mee gehad?

Heb het idee dat het ook TV afhankelijk is of miracast werkt of niet, en niet alleen de miracast receiver de beperkende factor is...
Bij mij werkt Miracast 1x op mijn philips. Daarna kan ik er niet naar schakelen (staat niet bij bronnen) en gaat verbinden vaak mis. Verwijderen en opnieuw toepassen werkt wel...

Ik zal ook op de WD TV Live eens testen hoe het daar op werkt! al kan ik niet wachten op de IE-cast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Laatst online: 21:16
Het makkelijkste werkt de rechter charm, apparaten en dan projecteren. Wijzig vervolgens eventueel de monitor en beeldinstellingen via pc instellingen. Let bij de wd tv live wel op dat je de 2,4 gh wifi pakt met je surface.

Eenmaal verbinding connect vervolgens zeer snel en onthoudt de beeldinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Vanmorgen heb ik mijn Surface 2 binnen gekregen. Na het installeren van alle updates heb ik nog 11GB vrij van de 32GB :| Ik heb nog geen enkele app geinstalleerd, is dat normaal :?

Ik heb de Disk Cleanup al gedraaid, maar die kan maar een paar 100MB vrijmaken.

[ Voor 18% gewijzigd door urk_forever op 29-08-2014 16:31 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
GerCor schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 02:00:

Gisteravond kwam Microsoft US met $ 100 korting op alle Surface 2 modellen. Ik heb toen gelijk gekeken wat Microsoft Nederland doet. Nou, tot vandaag niks. Geen korting. En toen keek ik vanmiddag weer en zag ik de korting van € 60. Dus, dat is het eigenlijk.
Bij BOL.com is ie 349 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 12-09 14:11
urk_forever schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:30:
Vanmorgen heb ik mijn Surface 2 binnen gekregen. Na het installeren van alle updates heb ik nog 11GB vrij van de 32GB :| Ik heb nog geen enkele app geinstalleerd, is dat normaal :?

Ik heb de Disk Cleanup al gedraaid, maar die kan maar een paar 100MB vrijmaken.
Heb je ook aangevinkt dat je de update files laat verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
vali schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:24:
[...]

Heb je ook aangevinkt dat je de update files laat verwijderen?
Je bedoeld in de disk cleanup? Ja dat heb ik aangevinkt. Totaal kon er 250 mb aan update bestanden worden verwijderd. Niet veel dus.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kijk even of je Windows.old tegenkomt. Maar daarom heb ik direct een 64 GB gekocht. Dat Windows blijft zich maar uitbreiden. Kom je straks een keer in de problemen als je een keer helemaal moet resetten. Heeft Windows een aantal GIG voor nodig en die blijk je dan niet meer te hebben.

Beter iets te ruim in mijn jasjes zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
koop een sd kaart en dan ben je ook klaar. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik heb gisteren een complete restore gedaan, daarna was er 18GB vrij. Nu is hij bezig met updates installeren en zit hij al weer op 11GB. Als ik met disk cleanup de updates laat verwijderen zit ie op ongeveer 12,5GB vrij. De Windows map is echt gigantisch groot, die is bij mij ongeveer 12-13GB.

@gercor: Er staat geen Windows.old map op de schijf.

[ Voor 8% gewijzigd door urk_forever op 30-08-2014 11:59 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
http://www.lovemysurface....n-surface-tablets-part-3/

Er staan in het begin verwijzingen naar Part 1 en 2...

Misschien dat dat helpt om extra ruimte vrij te maken, maar let op; elke methode heeft voor- en nadelen.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 18:05
Offline kaarten.

Weet iemand of het mogelijk is offlne kaarten (in dit geval van Europa, rondreis) op de surface 2 te installeren, waar ik ze vandaan haal en hoe ik ze kan lezen?

Wellicht via een app? Iemand suggesties?

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

GerCor schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 02:00:

Toch altijd leuk die prijzen van Microsoft. Ter voorbeeld. Games voor de Xbox one:

Battlefield 4 bij de release: $69
Battlefield 4 bij de release: €69

Gewoon 1 op 1 dollar <> Euro. Maar bij kortingen wordt het niet 1:1 overgenomen. Dan kan $100 wel ineens omgerekend worden naar €60
middelsluis schreef op donderdag 04 september 2014 @ 07:57:
Offline kaarten.

Weet iemand of het mogelijk is offlne kaarten (in dit geval van Europa, rondreis) op de surface 2 te installeren, waar ik ze vandaan haal en hoe ik ze kan lezen?

Wellicht via een app? Iemand suggesties?
Volgens mij kan dat met de Here Maps app van Nokia. Die staat iig wel op mijn Surface.

XBL: MRE Inc

• GerCor

GerCor

Yep, HERE Maps. Heb ik ook. Even downloaden, installeren en dan kaarten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 23:37
Wij merken hier dat de standby tijd met de typecover2 nog steeds niet optimaal is. Hebben anderen hier ook last van.
We gaan nu de typecover2 niet meer als cover gebruiken. Het slurpt teveel accu en het wakker worden werkt niet altijd even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Wat is jullie standby tijd dan? Bij geen gebruik gaat mijn Surface 2 echt ettelijke dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hunter
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-11-2024
Bij mij slurpt hij ook accu als de typecover 2 erop zit. Als ik hem losmaak en op standby zet gaat de batterij veel langer mee. Met typecover trekt hij de batterij bijna in een nacht leeg. Ik zet de Surface nu eigenlijk aan het einde van de dag gewoon helemaal uit. Anders is de volgende dag de batterij bijna leeg.
Maar of dat nu de oplossing is?
Ik heb overigens alle updates geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
(jarig!)
Ik heb precies hetzelfde. Ik zet hem altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik zet hem eigenlijk nooit uit. Gisteren is hij helemaal niet gebruikt (zondag van de lader gehaald) maar ik weet zeker dat de batterij vanavond nog niet leeg is. De typecover zit er ook altijd aan.

[update]nog 53% resterend[/update]

[ Voor 9% gewijzigd door CAP-Team op 09-09-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Heeft iemand ervaring met het slipstreamen van updates voor de Surface 2? Zoals ik aangaf is er na het restoren van mijn Surface 2 18GB vrij, maar nadat alle updates geinstalleerd zijn is dat nog maar 12GB.

Ik wil dus eigenlijk alle updates die geinstalleerd zijn slipstreamen naar de restore image van de Surface 2. Daarvoor heb ik de restore partitie naar een usb stick laten kopieren en die weer op mijn laptop gezet. Als ik de restore met RT 7 Lite kies dan ziet hij de installatie wel, alleen geeft hij de (Architectuur als 64-bit aan, waarschijnlijk omdat ARM destijds niet bestond).

Alleen de updates van Windows RT zie je niet in de Windows Update Catalog en ook kan je ze niet handmatig downloaden. Iemand anders al eens zoiets geprobeerd?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Bij mij is ie ook in 1 max 2 dagen helemaal leeg. Bloed irritant als je het mij vraagt. Ik heb wel eens geprobeerd om de type-cover er af te halen maar volgens mij had dat niet echt resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
urk_forever schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:03:
Heeft iemand ervaring met het slipstreamen van updates voor de Surface 2? Zoals ik aangaf is er na het restoren van mijn Surface 2 18GB vrij, maar nadat alle updates geinstalleerd zijn is dat nog maar 12GB.

Ik wil dus eigenlijk alle updates die geinstalleerd zijn slipstreamen naar de restore image van de Surface 2. Daarvoor heb ik de restore partitie naar een usb stick laten kopieren en die weer op mijn laptop gezet. Als ik de restore met RT 7 Lite kies dan ziet hij de installatie wel, alleen geeft hij de (Architectuur als 64-bit aan, waarschijnlijk omdat ARM destijds niet bestond).

Alleen de updates van Windows RT zie je niet in de Windows Update Catalog en ook kan je ze niet handmatig downloaden. Iemand anders al eens zoiets geprobeerd?
ik hou hetzelfde aantal GB over nadat ik de tablet opgeschoond heb. Waarom doe je er niet een extra SD kaartje in ?
emnich schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:52:
Bij mij is ie ook in 1 max 2 dagen helemaal leeg. Bloed irritant als je het mij vraagt. Ik heb wel eens geprobeerd om de type-cover er af te halen maar volgens mij had dat niet echt resultaat.
Waarom probeer je niet een nieuwe installatie en laat je dan de updates opnieuw downloaden en installeren. Ik kreeg de cover een maand later dan ik de tablet had en had geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
(jarig!)
Wie had er ook al weer de Netgear PTV3000? Ik heb deze nu een tijdje niet meer gebruikt met mijn Surface 2 en heb net weer verbinding gemaakt. Raar genoeg is de resolutie nu heel laag en daardoor kan ik nog geen eens de browser openen. Krijg de melding dat de resolutie te laag is. Kan de resolutie ook niet aanpassen. Ik heb een Firmware update gedaan naar 2.4.49.

Iemand een idee?

Alvast bedankt.

• Jelmer93
En weer een bak met updates... tijd voor een sd kaart :-)

• GerCor

GerCor

LockTar schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:55:
Wie had er ook al weer de Netgear PTV3000? Ik heb deze nu een tijdje niet meer gebruikt met mijn Surface 2 en heb net weer verbinding gemaakt. Raar genoeg is de resolutie nu heel laag en daardoor kan ik nog geen eens de browser openen. Krijg de melding dat de resolutie te laag is. Kan de resolutie ook niet aanpassen. Ik heb een Firmware update gedaan naar 2.4.49.

Iemand een idee?

Alvast bedankt.
Wel een PTV3000 maar geen idee :+

• CAP-Team

CAP-Team

CAP-Team schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:38:
Ik zet hem eigenlijk nooit uit. Gisteren is hij helemaal niet gebruikt (zondag van de lader gehaald) maar ik weet zeker dat de batterij vanavond nog niet leeg is. De typecover zit er ook altijd aan.

[update]nog 53% resterend[/update]
Weer een dag later (zonder gebruik) nog 45% resterend.
Oftewel bij degenen bij wie de batterij zo leeg loopt, het lijkt me dat er daar wat anders aan de hand is.

• LockTar
(jarig!)
Heb jij de PTV3000 direct aan je tv hangen (via HDMI kabel) of heb jij een apparaat er tussen? Ik heb de nieuwe Onkyo 636 er tussen zitten. Die heb ik nog niet zo lang en had de PTV3000 erna niet meer gebruikt. Dus misschien dat dat het is... Ik heb de Surface een tijdje geleden ook terug gezet naar fabrieks instellingen dus ik dacht dat het daar misschien aan lag...

Ik ga even verder zoeken. Als ik de oplossing heb laat ik het weten ;)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

CAP-Team schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:54:
[...]

Weer een dag later (zonder gebruik) nog 45% resterend.
Oftewel bij degenen bij wie de batterij zo leeg loopt, het lijkt me dat er daar wat anders aan de hand is.
Ik weet niet of het op de Surface 2 RT van toepassing is, maar ik had ook last van een rap leeglopende accu in mijn Surface Pro 3. De fan ging continue aan na een paar minuten gebruik. Het bleek de Microsoft Search Protocol en Microsoft Search Host de boosdoeners waren die mijn cpu op 30% cpu tijd hielden. Binnen een uur was mijn accu al voor 50% leeg.

Na wat zoeken kwam ik deze oplossing tegen: http://cloudyquestions.co...look-at-your-pdf-ifilter/

Blijkt dus dat je een 64bit versie ifilter pdf moet installeren en de standaard Microsoft PDF Reader moet deinstalleren en de Adobe PDF reader moet gebruiken. Nadat ik dit gedaan had, heb ik de fan niet meer gehoord en zit ik nu al een paar uur te werken op de SP3.

Ga eens kijken in taskmanager welke processen veel cpu tijd pakken. Als dat de Microsoft Search processen zijn zoals hierboven genoemd, dan is de kans groot dat de oplossing die ik hierboven heb neergezet werkt.

Nogmaals, weet alleen niet of dit ook van toepassing is op de RT versies.

XBL: MRE Inc

• GerCor

GerCor

LockTar schreef op woensdag 10 september 2014 @ 19:18:
[...]

Heb jij de PTV3000 direct aan je tv hangen (via HDMI kabel) of heb jij een apparaat er tussen? Ik heb de nieuwe Onkyo 636 er tussen zitten. Die heb ik nog niet zo lang en had de PTV3000 erna niet meer gebruikt. Dus misschien dat dat het is... Ik heb de Surface een tijdje geleden ook terug gezet naar fabrieks instellingen dus ik dacht dat het daar misschien aan lag...

Ik ga even verder zoeken. Als ik de oplossing heb laat ik het weten ;)
Hangt rechtstreeks aan de Tv met USB voeding.

• Jelmer93
3 weken geleden een typcover gekocht en nu al een klein scheurtje bij de aansluiting. Tijd voor garantie want ik denk niet dat het bij een klein scheurtje blijft.

• GerCor

GerCor

Heeft iemand een tip waar ik de toetsencombinaties van Windows 8.1 kan vinden? Ik had een handige waarbij ik 2 internetpagina's naast elkaar op mijn scherm kon zetten maar ik weet het niet meer.

• CAP-Team

CAP-Team

ctrl+n ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Yep, thanks. Maar zo zijn er talloze handige toetsencombinaties en daar had ik graag een lijst van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
GerCor schreef op zondag 14 september 2014 @ 05:14:
[...]

Yep, thanks. Maar zo zijn er talloze handige toetsencombinaties en daar had ik graag een lijst van.
Een paar jaar geleden is er een webservice online gekomen waar je zoektermen kan opgeven zoals 'toetscombinaties windows 8.1'. Dan krijg je vanzelf een lijst met websites te zien waar je op kan klikken zodat je naar die website toe gaat.

Die webservice is misschien niet bij iedereen bekend, maar heet Google. Je kan die webservice benaderen met http://google.com

Hieronder geef ik een voorbeeld en kijk dan eens naar het eerste resultaat:

https://www.google.nl/?gw...tscombinaties+windows+8.1

:+

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Jelmer93 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:33:
3 weken geleden een typcover gekocht en nu al een klein scheurtje bij de aansluiting. Tijd voor garantie want ik denk niet dat het bij een klein scheurtje blijft.
Bekend probleem, als je hem aanmeld is ie met 3 dagen nieuw terug (over het algemeen).

Kwalijke zaak dit probleem, heb al 3 typecovers opgestuurd vanwege dit mankement. Betreft het een typecover 1 of 2 in deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Swerfer schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:15:
[...]

Een paar jaar geleden is er een webservice online gekomen waar je zoektermen kan opgeven zoals 'toetscombinaties windows 8.1'. Dan krijg je vanzelf een lijst met websites te zien waar je op kan klikken zodat je naar die website toe gaat.

Die webservice is misschien niet bij iedereen bekend, maar heet Google. Je kan die webservice benaderen met http://google.com

Hieronder geef ik een voorbeeld en kijk dan eens naar het eerste resultaat:

https://www.google.nl/?gw...tscombinaties+windows+8.1

:+
Google? :N Ken ik niet :+ Maar inderdaad, via Bing had ik het kunnen vinden d:)b

http://windows.microsoft....board-shortcuts=windows-8

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 14-09-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:27
Mag ik vragen hoe de Surface 2 nu inmiddels bevalt? Ik heb hem gehad toen hij net uit was, maar had er toen enorm veel problemen mee. Hij is toen 4 x teruggestuurd vanwege een scherm met veel uitval, schermranden staken uit en het scherm gaf soms ineens een vertekend beeld. Daarnaast was er toen geen ondersteuning voor VLC, Spotify, Pioneer App om je reciever te bedienen en nog wat gros aan apps.
Ben stiekem toch wel benieuwd hoe het er nu voor staat, ondanks dat ik er veel problemen mee had.

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Klopt het dat er helemaal geen docking stations zijn voor Windows RT producten? Ik heb in mijn eerste google search deze Microsoft pagina gevonden http://tinyurl.com/maqbqz9 en van daaruit een Toshiba Dynadock besteld (volgens de leverancier hadden ze hem daar ook staan aan een Surface RT gekoppeld?!). Inmiddels is de Dock geleverd en ben ik aan het testen, omdat hij echter niet "Out of the Box" werkte ben ik wat gaan zoeken en nu blijkt dat deze ook gewoon DisplayLink drivers nodig heeft. En deze kunnen natuurlijk niet geïnstalleerd worden op een Windows RT device... zie ook http://www.displaylink.com/support/ticket.php?id=335 ...

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 13:52
windowsfanaat schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:16:
Mag ik vragen hoe de Surface 2 nu inmiddels bevalt? Ik heb hem gehad toen hij net uit was, maar had er toen enorm veel problemen mee. Hij is toen 4 x teruggestuurd vanwege een scherm met veel uitval, schermranden staken uit en het scherm gaf soms ineens een vertekend beeld. Daarnaast was er toen geen ondersteuning voor VLC, Spotify, Pioneer App om je reciever te bedienen en nog wat gros aan apps.
Ben stiekem toch wel benieuwd hoe het er nu voor staat, ondanks dat ik er veel problemen mee had.
Ik heb hem destijds ook kort gehad, verkocht om een andere reden.
Waren er maar meer tablets met deze vormfactor en kickstand....
Liefst met diverse OS'en.

• brtkpr
Roodey schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:14:
[...]

Ik heb hem destijds ook kort gehad, verkocht om een andere reden.
Waren er maar meer tablets met deze vormfactor en kickstand....
Liefst met diverse OS'en.
Nou op zich is met het design/hardware niets mis, en ook het OS zou aanvankelijk veel kunnen, maar, ik zie net in een ander topic waar ik andere vraag had gesteld over de applicaties die er in januari nog niet waren, er nu nog steeds niet officieel zijn. Dat vind ik kwalijke zaak. Dat houd mij nu dus tegen om nog steeds 300 € neer te leggen voor een Surface2 terwijl ik met een Android Tablet veel meer kan.

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb gister een Surface 2 gekocht en daar ga ik weer mee terug. Hij kan ze accu niet vinden (en laad dus niet) en er staat spanning op de behuizing, dus het lijkt me dat er ergens sluiting gemaakt wordt....

The ramblings of an idiot

• GerCor

GerCor

windowsfanaat schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:29:
[...]

Nou op zich is met het design/hardware niets mis, en ook het OS zou aanvankelijk veel kunnen, maar, ik zie net in een ander topic waar ik andere vraag had gesteld over de applicaties die er in januari nog niet waren, er nu nog steeds niet officieel zijn. Dat vind ik kwalijke zaak. Dat houd mij nu dus tegen om nog steeds 300 € neer te leggen voor een Surface2 terwijl ik met een Android Tablet veel meer kan.
3 van de 5 apps die je noemt zijn er inmiddels. En ja, ik heb een SMA Sunny Boy 3000 (omvormer) met zonnepanelen. Kun je via een o.a. bluetooth verbinding mooi zien wat de PV oplevert. Alleen is het een exe file die je moet downloaden en installeren. Gaat ook niet lukken op een RT. Helaas.

O, is een app voor. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 18-09-2014 14:25 ]

• Jelmer93
Ik hoop dat vlc player ooit nog eens komt

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:20
McBoom schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:42:
Ik heb gister een Surface 2 gekocht en daar ga ik weer mee terug. Hij kan ze accu niet vinden (en laad dus niet) en er staat spanning op de behuizing, dus het lijkt me dat er ergens sluiting gemaakt wordt....
Dit heb ik ook gehad. Maar nadat windows update klaar was heb ik dit probleem nooit meer gehad.

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ward85 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:07:
Klopt het dat er helemaal geen docking stations zijn voor Windows RT producten? Ik heb in mijn eerste google search deze Microsoft pagina gevonden http://tinyurl.com/maqbqz9 en van daaruit een Toshiba Dynadock besteld (volgens de leverancier hadden ze hem daar ook staan aan een Surface RT gekoppeld?!). Inmiddels is de Dock geleverd en ben ik aan het testen, omdat hij echter niet "Out of the Box" werkte ben ik wat gaan zoeken en nu blijkt dat deze ook gewoon DisplayLink drivers nodig heeft. En deze kunnen natuurlijk niet geïnstalleerd worden op een Windows RT device... zie ook http://www.displaylink.com/support/ticket.php?id=335 ...
Is er niemand hier die Windows RT met een US B3.0 Docking station werkt? *ongeduldig* Anders ga ik voor een USB hub etc. ...

Verder iemand ervaring met Mini HDMI naar VGA adapters die wel blijven zitten?

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

StugIII schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:17:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Maar nadat windows update klaar was heb ik dit probleem nooit meer gehad.
Dat vertelden ze bij de winkel net ook, dus ik heb 'm weer meegenomen.... Ik had er al een hele zooi updates tegenaan gegooid, dus we zien wel hoe het nu gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door McBoom op 18-09-2014 15:09 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Tipje: na het installeren van die berg updates even drive cleaner draaien en ook je Windows Update laten schonen. Scheelt weer een paar honderd MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51

P_Tingen

omdat het KAN

Weet iemand ook wat de verwachte impact is van Windows 9 op de surface? Ik meen gelezen te hebben dat MS toe wil naar een uniforme store waarin alle apps op alle apparaten te draaien zouden zijn. Windows 9 lijkt mij een mooi punt om dat te introduceren. Maar komt dat dan ook naar de Surface?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Je kan al (vrijwel) alle apps draaien op de Surface. Niet alle programma's. Nu wordt de scheidslijn tussen apps en programma's steeds minder zichtbaar omdat beide in de store te vinden zijn, maar zolang een app niet is geschreven voor ARM dan zal deze niet draaien op de Surface. Ook niet met Windows 9. Wel kan je waarschijnlijk steeds meer apps vinden die in eerste instantie voor Windows Phone geschreven zijn (en omgekeerd). Die scheiding gaat uiteindelijk volledig vervallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
komt er eigenlijk een Surface 3 RT? de prijzen van de 2 zakken best wel
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
~~~[html]Reacties over de Surface Pro 2 mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1568529">~~~[W8]Ervaringen met de Microsoft Surface Pro 2</a>, levertijden mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1523796">~~~[Microsoft Surface] Levertijden en prijzen</a>.~~~[/html]