Webwinkel weigert koop op afstand ivm krassen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 47.430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:55
Had ook wel een update verwacht ondertussen ja. Speciaal hier op de zaak gebleven om foto's van het ding te maken. Allemaal mensen met tips en adviezen en dan loopt het (voor nu dan) zo af... Zou teleurstellend zijn.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:15
Ach kom, Ardana heeft ook zeker nog andere zaken te doen. Zodra er een update is, zal zij deze ongetwijfeld direct posten...

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DiedX schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:41:
Ach kom, Ardana heeft ook zeker nog andere zaken te doen. Zodra er een update is, zal zij deze ongetwijfeld direct posten...
Een update posten duurt ongeveer één minuut. Niemand heeft het weken lang zo druk dat dat niet even kán.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
Brad Pitt schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:03:
[...]

Een update posten duurt ongeveer één minuut. Niemand heeft het weken lang zo druk dat dat niet even kán.
Wat moet Ardana dan doen? Iedere week posten dat het nog steeds moet voorkomen? Niet alles is een kort geding. Soms kan het enige tijd duren voor het voor een rechter ligt.

Ardana ken ik niet als een persoon die topics links laat liggen. Er komt vanzelf wel weer een update van Ardana als het is voorgekomen / een uitspraak ligt of het ondertussen anders is opgelost. Geduld siert de mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Teckna schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:10:
Wat moet Ardana dan doen? Iedere week posten dat het nog steeds moet voorkomen? Niet alles is een kort geding. Soms kan het enige tijd duren voor het voor een rechter ligt.

Ardana ken ik niet als een persoon die topics links laat liggen. Er komt vanzelf wel weer een update van Ardana als het is voorgekomen / een uitspraak ligt of het ondertussen anders is opgelost. Geduld siert de mens.
Heb hier na sluitingstijd van m'n werk zitten wachten om foto's te maken met een DSLR. Heb de betreffende tablet dan ook persoonlijk kunnen aanschouwen. Had gewoon graag énige update gezien/gehoopt. Zal wel persoonlijk zijn. Zal dit topic gewoon niet meer bezoeken, is beter. Komt allemaal vast wel goed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 22:45
Inderdaad ... het zou nogal eentonig worden om elke dag/week een update te posten met "geen nieuws"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30

Pierre

Van nature lui!

@BradPitt dan ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe de conditie was van de tablet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pierre61 schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:49:
@BradPitt dan ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe de conditie was van de tablet.
Dat laat Ardana wel zien als ze weer in dit topic terugkeert hè, ga mij daar niet over uitlaten als er nog allemaal zaken lopen en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111378

ik zie meer dan 12 handelsnamen onder hun kvk. ik zie ook dat ze aangesloten zijn bij keurmerk.info en ik zie ook dat je je geschil kunt voorleggen aan hun of via hun bij de geschillen commisie in denhaag. zelfde club die de geschillen doet voor thuiswinkel.org. je kunt je geschil dus zo aanmelden.

ik denk dat jij sterk staat met je 7 werkdagen maar hun melding dat het artikel beschadigd is is ook een punt. ze hoeven alleen maar aan te tonen dat die schade niet is aangebracht in tijdens het uitpakken daar. jij hebt foto's waar op de schade niet te zien is. dus bewijs stukje voor hun. hoelang zat er tussen dat ze het artikel hebben binnen gekregen en ze jouw melde dat ze niet over gingen tot ontbinding ? en is dit jouw artikel wel ? dat blijkt vooralsnog uit niets. wie weet is het wel een artikel van iemand anders. en wist je wel dat dit een import artikel was ? dit hadden ze moeten melden bij verkoop aan jou omdat dit van invloed kan zijn op jouw garantie, zoals nu ook blijkt vanuit de fabrikant. hoe dan ook. jij mag verwachten dat je een correct werkend systeem/apparaat leveren, krassen of niet. het goed werken valt onder de garantie. uit jouw verhaal maak ik op dat dit niet het geval is. leg het balletje maar bij hun.

persoonlijk, gewoon voorleggen aan de geschillen commissie en overgaan, op basis van voorgaande, tot ontbinding. ik zou me misleid voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
paulus_01 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:31:

Hoe deze webshop omgaat met deze zaak is tenenkrommend.
Ik ga deze zaak ook volgen. Ook ik heb met 1 webshop gezanik gehad, niet zo bizar als dit verhaal, maar een originele-doos discussie. Die rechten/plichten mogen eens wat duidelijker worden (voor sommigen).

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30

Pierre

Van nature lui!

Brad Pitt schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:52:
[...]

Dat laat Ardana wel zien als ze weer in dit topic terugkeert hè, ga mij daar niet over uitlaten als er nog allemaal zaken lopen en zo :)
Uiteraard, dat snap ik

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:58

paQ

Anoniem: 111378 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:09:
ik zie meer dan 12 handelsnamen onder hun kvk. ik zie ook dat ze aangesloten zijn bij keurmerk.info en ik zie ook dat je je geschil kunt voorleggen aan hun of via hun bij de geschillen commisie in denhaag. zelfde club die de geschillen doet voor thuiswinkel.org. je kunt je geschil dus zo aanmelden.

ik denk dat jij sterk staat met je 7 werkdagen maar hun melding dat het artikel beschadigd is is ook een punt. ze hoeven alleen maar aan te tonen dat die schade niet is aangebracht in tijdens het uitpakken daar. jij hebt foto's waar op de schade niet te zien is. dus bewijs stukje voor hun. hoelang zat er tussen dat ze het artikel hebben binnen gekregen en ze jouw melde dat ze niet over gingen tot ontbinding ? en is dit jouw artikel wel ? dat blijkt vooralsnog uit niets. wie weet is het wel een artikel van iemand anders. en wist je wel dat dit een import artikel was ? dit hadden ze moeten melden bij verkoop aan jou omdat dit van invloed kan zijn op jouw garantie, zoals nu ook blijkt vanuit de fabrikant. hoe dan ook. jij mag verwachten dat je een correct werkend systeem/apparaat leveren, krassen of niet. het goed werken valt onder de garantie. uit jouw verhaal maak ik op dat dit niet het geval is. leg het balletje maar bij hun.

persoonlijk, gewoon voorleggen aan de geschillen commissie en overgaan, op basis van voorgaande, tot ontbinding. ik zou me misleid voelen.
volgens mij heb je 7 pagina's overgeslagen

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

paQ schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:01:
[...]

volgens mij heb je 7 pagina's overgeslagen
offtopic:
dat is natuurlijk afhankelijk van je persoonlijke foruminstellingen. zo kent dit topic bij mij maar 3 pagina's. Verder ben ik het met je eens dat deze gebruiker duidelijk het topic niet heeft gelezen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:47
Even een kickje, Ardana, heb je inmiddels op de aanmaning wat gehoord, of blijft t stil aan de overkant?

Nonsensical line goes here <---

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
Modbreak:Het is weinig zinnig om de paar dagen een topic omhoog te schoppen zonder iets toe te voegen. Wil je een update, dan stuur je desnoods een berichtje aan TS om te vragen of er een update kan komen.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 28-11-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:52
Nu is het (i.p.v. een paar dagen) alweer een paar maanden verder. Ik ben toch wel benieuwd of er nog wat is gebeurd sindsdien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 16:46

Jack V

Snappie?

Travelan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:17:
Nu is het (i.p.v. een paar dagen) alweer een paar maanden verder. Ik ben toch wel benieuwd of er nog wat is gebeurd sindsdien :)
Ze heeft niet doorgezet (Zelf aangegeven aan mij). Er kan volgens mij een slotje op dit topic.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:40

ManiacsHouse

Scheisse!

Jack V schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Ze heeft niet doorgezet (Zelf aangegeven aan mij). Er kan volgens mij een slotje op dit topic.
Das dan wel een anti-climax... Maar ga er vanuit dat er een goede reden voor was. En reactie was wel op zijn plaats geweest. Als bovenstaande waar is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Ben het met je eens. Heb zelf ook nog gevraagd of ze hier kon posten dat ze niet had doorgezet, maar geen reactie meer gehad. Ik kan niet voor haar spreken natuurlijk, maar ze gaf in mijn ogen wel redelijke argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ik heb de tablet dus persoonlijk gezien en denk dat dat de juiste beslissing was ;)
...maar ze gaf in mijn ogen wel redelijke argumenten.
Als in: het apparaat zat vol met krassen en kon inderdaad nooit meer als zijnde nieuw worden verkocht? :P

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 23-01-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

" (onder het juiste licht bleek je idd een paar hele kleine krassen te kunnen zien: het zou mij of m'n partner nooit opgevallen zijn, maar de fotograaf blijkbaar wel). "

Dit?

Ik heb zelf de tablet natuurlijk niet gezien, dus ik kan geen oordeel vellen. Bovendien laat ik t hierbij, want nogmaals: ik kan niet voor haar spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Jack V schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:32:
" (onder het juiste licht bleek je idd een paar hele kleine krassen te kunnen zien: het zou mij of m'n partner nooit opgevallen zijn, maar de fotograaf blijkbaar wel). "

Dit?
Kan een glimlach niet onderdrukken nu maar als zij dat zo ziet/wilt stellen: prima toch d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 21-05 08:55
Brad Pitt schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:34:
[...]

Kan een glimlach niet onderdrukken nu maar als zij dat zo ziet/wilt stellen: prima toch d:)b
Jij was de fotograaf toch? Als jij de krassen dus zag en op de foto hebt gezet ziet een nieuwe klant van Computerpirates het ook en kon ie dus niet meer als nieuw verkocht worden.....Dus eigenlijk had Computerpirates gewoon gelijk :F

Kan je voor de grap die fotos eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik vind het nog wel interessant te weten hoe de krassen erin gekomen zijn, is het apparaat zo teer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
begintmeta schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:08:
Ik vind het nog wel interessant te weten hoe de krassen erin gekomen zijn, is het apparaat zo teer?
Plastic is gewoon heel gevoelig. Leg zo'n ding op een tafel met wat vuil, schuif er iets mee en dan heb je makkelijk krassen.

Het plastic wat meestal rond het scherm van laptop's zit is al helemaal gevoelig. Als je hier met een perfect schoon zacht doekje overheen gaat heb je al krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wimpie007 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:57:
[...]
Kan je voor de grap die fotos eens posten?
Reeds verwijderd, dacht dat zij dat zelf wel zou doen. Logischerwijs niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
PilatuS schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:11:
Het plastic wat meestal rond het scherm van laptop's zit is al helemaal gevoelig. Als je hier met een perfect schoon zacht doekje overheen gaat heb je al krassen.
"Vroeger" werden dergelijke apparaten dan ook gemaakt van mat plastic, met een zeer fijne oppervlaktestructuur. De oude Compaq Armada's bijvoorbeeld, na jaren intensief gebruik zie je daar niets op.
"Tegenwoordig" is het helemaal "hip" om spiegelend plastic te gebruiken. Het gevolg is dat iedereen z'n tablet in een hoesje stopt, uit angst voor krassen, i.p.v. een praktisch bruikbaar apparaat te hebben.

Ontopic: ik hoop nog op een update van Ardana zelf, dat is beter dan speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-05 09:15
*knip* Dergelijke beschuldigingen mag je verder achterwege laten.

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 27-01-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Zullen we niet gelijk met allerlei beschuldigingen en conclusies komen?

Of het artikel beschadigd was of niet, dan is dat nog steeds geen geldige grond voor het weigeren van koop op afstand. Natuurlijk ben je bij schade aansprakelijk voor die schade, maar dat dient dan de reële schade te zijn zonder dat daar winst op wordt gemaakt.

Als TS nog een update wil doen dan is dat natuurlijk fijn, maar het is weinig zinvol hier te gaan bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

^ dat dus.

Maar aangezien ik er geen vertrouwen in heb dat ze dat nog gaat doen denk ik dat we hier beter een slotje op kunnen gooien; hoe jammer t ook is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of men laat het topic rusten en dan zakt het vanzelf wel af :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 23:25
Dus Computer Pirates is ten onrechte beschuldigd?
Vind het wel zo netjes dat dit ook vermeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Russel88 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:28:
Is lezen zo moeilijk?
Op zowel 16 September als gisteren heb ik uitleg gegeven over de situatie bij schade en koop op afstand.

TS heeft wellicht de omvang van de schade anders ingeschat, maar het doet niets af aan de kern van het topic: 'Webwinkel weigert koop op afstand ivm krassen' - en dat is niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Anoniem: 27535 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:40:
[...]

Is lezen zo moeilijk?
Op zowel 16 September als gisteren heb ik uitleg gegeven over de situatie bij schade en koop op afstand.

TS heeft wellicht de omvang van de schade anders ingeschat, maar het doet niets af aan de kern van het topic: 'Webwinkel weigert koop op afstand ivm krassen' - en dat is niet toegestaan.
Ik heb het gelezen. Lees niks bijzonders in je post. In de post van gisteren heb je het over consumenten recht. Je hebt TS niet gesproken. Je hebt het apparaat zelf niet gezien.
Mensen die dat wel gezien hebben kiezen niet onvoorwaardelijk de kant van TS. TS kiest ervoor om de aanklacht niet door te zetten, wat anderen die de reden wel weten, begrijpen.

Mag ik dan concluderen dat Computer Pirates niet de grote boeman is, wat TS doet laten blijken. Zolang TS geen duidelijkheid verschaft vind ik gewoon dat de aanklacht van TS richting Computer Pirates met enige nuance gelezen mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallASW
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:03:
Je hebt het apparaat zelf niet gezien.
Dat is ook niet relevant, want de hele staat van het apparaat is irrelevant. Al heb je er met een vrachtwagen overheen gereden, dan nóg moet de winkel 'm terugnemen. Ze mogen je vervolgens wél aansprakelijk stellen voor de schade (die in dat geval overigens niet de winkelwaarde is, maar de inkoopwaarde, net als wanneer je een vaas in de winkel omstoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
ValHallASW schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:26:
[...]

Dat is ook niet relevant, want de hele staat van het apparaat is irrelevant. Al heb je er met een vrachtwagen overheen gereden, dan nóg moet de winkel 'm terugnemen. Ze mogen je vervolgens wél aansprakelijk stellen voor de schade (die in dat geval overigens niet de winkelwaarde is, maar de inkoopwaarde, net als wanneer je een vaas in de winkel omstoot)
Ik ken de wetten niet. Webwinkel stuurde een link van de consumentenbond waarin staat dat het product onbeschadigd moet zijn.
Volgens mij beweerde TS dat haar apparaat dat ook is. Blijkbaar is het niet zo. Webwinkel is dus niet zo'n hork als ik in het begin dacht. Misschien niet helemaal netjes opgelost, maar TS eiste in het begin ook het volledige bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 10:25
Russel88 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:55:
[...]

Ik ken de wetten niet. Webwinkel stuurde een link van de consumentenbond waarin staat dat het product onbeschadigd moet zijn.
Volgens mij beweerde TS dat haar apparaat dat ook is. Blijkbaar is het niet zo. Webwinkel is dus niet zo'n hork als ik in het begin dacht. Misschien niet helemaal netjes opgelost, maar TS eiste in het begin ook het volledige bedrag.
Lees de thread even door. Daarin zijn herhaaldelijk de juridische argumenten uitgelegd. . Onderdeel daarvan is dat de insteek is dat je een product kan proberen. Als jij een spijkerbroek koopt en die valt uit elkaar bij het passen terwilj je er qua maat prima in past en het wel zorgvuldig deed, dan is dat dus gewoon een slechte kwaliteit spijkerbroek, en gaat ie beschadigd retour - kosten webshop. Ga jij die spijkerbroek als afdekdoek bij het schilderen gebruiken, dan kan je 'm niet meer terugsturen met beroep op de wet koop op afstand (nouja, het kan wel, maar de webshop mag wel de schade op jou verhalen...)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132566

Russel88 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:28:
Er vanaf zien, omdat je denkt de bewijslast niet rond te kunnen krijgen, is niet hetzelfde als "ten onrechte beschuldigen."

Punt is, dat je best een civiele procedure kunt starten, maar een rechter ook graag sluitend bewijs wilt zien.
Je kunt cf. alle artikelen in het BW wel in je recht staan, je moet het ook aan kunnen tonen en in die zin, ligt de bewijslast in haar geheel bij jou, als jij een procedure start- anders kom je bij de sector kanton aanzetten met "gebakken lucht."

Dus een wijze les voor iedereen: altijd alles filmen, vanaf het openen vd doos t/m het retourneren.
Zelfs bij dingen die je 2e hands verkoopt, eerst laten draaien, vastleggen+het inpakken en verzenden en je hebt nooit gezeik. Zorgvuldigheid noemt men dat. Kost iets meer moeite, maar dan heb je ook wat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ik heb de thread doorgelezen. TS beweerde dat apparaat niet beschadigd is. Nu blijkt dat dit blijkbaar wel zo is. Vind het niet meer dan netjes om het dan ook ronduit toe te geven (zie reacties van Brad Pitt die het apparaat in rl gezien heeft).
Maar ja, zaak is gesloten. TS ziet af van verdere procedure. Ik zal dan vanaf nu dit topic ook niet meer onnodig omhoog schuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, dit topic wordt er niet beter op. Om te voorkomen dat het nog verder omlaag gaat, hang ik er een glanzend, onbeschadigd, onbekrast en solide slotje aan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:54

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Topicstarter
N.a.v. meerdere herinneringen van mensen (die niet altijd op een fijn moment kwamen, ben je 'n keer even blij, wordt je hier weer aan herinnerd, maar goed, dat kan een ander niet weten) toch maar de moed genomen om een afronding te schrijven.

Ik heb, ondanks meerdere herinneringen, helaas nooit reactie gekregen op mijn dagvaarding van de advocaat die me hier werd aangeraden en in eerste instantie zijn hulp had aangeboden.

In de tussentijd ben ik zelf ziek geworden in november en nog steeds niet beter. Mijn vader had 2 jaar geleden darmkanker gekregen en vocht daar al die tijd tegen. Begin januari is hij opnieuw opgenomen in het ziekenhuis voor de zoveelste operatie, deze is opnieuw mislukt en hij is tussen januari en maart om de dag geopereerd. Sinds half maart ligt hij thuis, met een gat van 25 bij 15 cm. in zijn buik, die de komende 8 maanden ook niet dicht gaat. Voeding krijgt hij intraveneus en ondertussen heeft hij zeker 15-20 operaties in 2 jaar achter de rug. Kortom, hij kan ieder moment overlijden aan een infectie oid en wil dat eigenlijk ook. Helaas doen ze daar in Duitsland niet aan.

Mijn rechtsbijstandsverzekering had aangeboden om de tablet te vergoeden, maar juist omdat dat niet goed voelde, heb ik dat niet gedaan: de kosten zouden dan terecht komen bij de verzekeraar, en uiteindelijk dus bij ons, de verzekerden.

Wat betreft de krassen: ik had graag de rechter laten oordelen. Ik zag het niet, vrienden van me zagen het niet, onder een specifieke hoek en onder een bepaald licht kon je idd iets zien, maar of dat onder de noemer krassen te zetten was... Zoals gezegd, dat had ik graag aan een rechter over gelaten.

Ik heb de tablet weggegeven aan een vriendin van me, die is er wel blij mee en ik vind het prima zo.

Ik vind het jammer dat ik de puf niet heb gehad om hiermee door te gaan, ik moet het dus helaas laten bij een negatieve shopreview.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:43
Spijtig wat er gebeurd is en dat de webwinkel niet reageert. Reageren is overigens niet verplicht. En als je een dagvaarding hebt uitgestuurd (moet overigens via een deurwaarder), lijkt het me dat je ook gewoon naar de rechtbank hebt moeten gaan?
Soms reageert een gedaagde niet op de dagvaarding en verschijnt hij ook niet op de zitting. Dan kan de rechter de eis van de eiser overnemen in zijn vonnis. Dit heet verstek verlenen.
http://www.rijksoverheid....en-civiele-procedure.html

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 28-03-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb het topic op verzoek van ardana even heropend gehad, zodat ze een slotbijdrage kon leveren, verder blijft het op slot zitten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zie deze post van Floppus over wat wel en over wat voor niet de bedoeling is in dit topic.