Denken jullie dat als ik GTA V op SSD installeer op PS3 dat het dan wel goed gaat qua framerates?
Ik denk dat je dan zelfs geen PS4 meer hoeft te kopendicee schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:50:
Denken jullie dat als ik GTA V op SSD installeer op PS3 dat het dan wel goed gaat qua framerates?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Nee, de cpu en gpu zijn de bottleneckdicee schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:50:
Oftewel, naar aanleiding van wat hierboven staat beschreven, de verschillen zijn te verwaarlozen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ook niet, de ps3 versie staat op een blu-ray schijfje.dicee schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:52:
Alsnog vanaf DVD runnen dus...
Alleen de laad tijd van game opstart is iets sneller voor de rest zag ik geen verschil.Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:54:
Iemand al getest (of gezien) of het scheelt of je de 2e disc van de 360 op de USB installeert of gewoon van de DVD blijft spelen? (dus naast een HD installatie van de 1e disc)
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ok mooi. En past die disc op een 8gb USB of moet je daar echt 16gb voor hebben?Qualixo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:55:
[...]
Alleen de laad tijd van game opstart is iets sneller voor de rest zag ik geen verschil.
denk dat je een 16GB moet hebben want standaard format snoept al 500mb weg. ik gebruik een 32GB stick die veel doorvoer heeft.Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:57:
[...]
Ok mooi. En past die disc op een 8gb USB of moet je daar echt 16gb voor hebben?
Stel dat ik mijn auto ga upgraden in de garage. Moet ik mijn auto dan eerst ergens neerzetten voordat ik een missie ga beginnen of als ik ga stoppen?
Ik heb twee xboxen en geen xbox live gold, kan ik de savegame op een usbstick zetten en verder gamen op me 2e console? ( die staat namelijk bij mijn vriendin en ik wil vanavond gamen)
Ik ben hier ook nog niet helemaal achter gekomen.. Ik gooi ze meestal wel meteen in de garage. Toch heb ik meestal wel vaak mee gemaakt dat op het einde van de missie mijn voertuig die ik achterliet netjes langs de straat geparkeerd stond waar de missie is geëindigd.Count_B schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:00:
Stel dat ik mijn auto ga upgraden in de garage. Moet ik mijn auto dan eerst ergens neerzetten voordat ik een missie ga beginnen of als ik ga stoppen?
Als dat niet het geval is schijn jeRashied schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:06:
[...]
Ik ben hier ook nog niet helemaal achter gekomen.. Ik gooi ze meestal wel meteen in de garage. Toch heb ik meestal wel vaak mee gemaakt dat op het einde van de missie mijn voertuig die ik achterliet netjes langs de straat geparkeerd stond waar de missie is geëindigd.
spoiler:
om hem daar op te kunnen halen.
naar de impound te kunnen,
Volgens mij kan dat wel mits je het zelfde account gebruikt waarmee je op de 1e xbox speelde.layzzzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:01:
Ik heb twee xboxen en geen xbox live gold, kan ik de savegame op een usbstick zetten en verder gamen op me 2e console? ( die staat namelijk bij mijn vriendin en ik wil vanavond gamen)
voor mijn gevoel valt de gfx soms aardig tegen, als ik met de auto rijd overdag door de stad rijd zie ik veel kartels om objecten heen. Aardig storend zelfs. zou dat misschien aan mij tv instellingen liggen of gewoon de ps3? ik moet bekennen dat ik hem naar 3 jaar weer is uit de kast heb getrokken.
het betreft een ps3 phat 60gb versie. is een nieuwere ps3 grafisch beter dan de oudere versie?
het betreft een ps3 phat 60gb versie. is een nieuwere ps3 grafisch beter dan de oudere versie?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Grafisch hetzelfde. Op wat voor tv is ie aangesloten en met wat voor kabels? Je kan de kwaliteit handmatig instellen in de PS3Nickrsd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:22:
voor mijn gevoel valt de gfx soms aardig tegen, als ik met de auto rijd overdag door de stad rijd zie ik veel kartels om objecten heen. Aardig storend zelfs. zou dat misschien aan mij tv instellingen liggen of gewoon de ps3? ik moet bekennen dat ik hem naar 3 jaar weer is uit de kast heb getrokken.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Zou geen verschil moeten zijn.. PS3 is alleen qua uiterlijk + HDD en software veranderd.. ik heb ook nog een oude Phat 40gb uit 2008 die ik een aantal jaren terug heb voorzien van een 350GB schijf. Pasgeleden heb ik hem helemaal uit elkaar gehaald, schoon geblazen en weer in elkaar gezet.Nickrsd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:22:
[ Voor 10% gewijzigd door Noctonix op 17-09-2013 13:27 ]
hij is op een samsung lcd aangesloten met hdmi. Tv is wel een aantal jaar oud.. jaar of 5.
waar kan ik die instellingen van video vinden van de ps3..? en naar welke opties moet ik dan bekijken?
waar kan ik die instellingen van video vinden van de ps3..? en naar welke opties moet ik dan bekijken?
w4rguy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:25:
[...]
Grafisch hetzelfde. Op wat voor tv is ie aangesloten en met wat voor kabels? Je kan de kwaliteit handmatig instellen in de PS3
Die Manual App voor PC ziet er wel onwijs gaaf uit!
Gewoon de map tool op zich is enorm gedetailleerd en veel informatie.
Gewoon de map tool op zich is enorm gedetailleerd en veel informatie.
Ik heb een tip gelezen die handig kan zijn voor de rest van het spel: http://www.psx-sense.nl/1...-korting-bij-ammu-nation/
PSN id: NL_SToRM
Loopt m'n Xbox midden in een missie vast
To dare is to do
Reddot???
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Zet hem voor de zekerheid in een spoiler:
Secret message visible under UV light on the special edition map from GTA!
Secret message visible under UV light on the special edition map from GTA!
spoiler:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
De afbeeldingen tijdens het installeren op de PS3 zijn niet scherp? Instellingen of hoort dit zo? Ik heb een full hd LCD.
Valt er wat te zeggen over of de PS3 of xBox versie beter is? Welke laadt sneller of neemt minder ruimte in beslag op de HD of heeft minder framedrops, etc...
@Slashdotter....als je even iets naar boven scrolled zie je deze verschillen al duidelijk uitgelegd en besproken.....
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ah, ik zie het PS3 versie is beter.
En sowieso heeft die de voorkeur als je online wilt spelen waar daar heb je geen betaalde abo voor nodig zoals bij xBox.
En sowieso heeft die de voorkeur als je online wilt spelen waar daar heb je geen betaalde abo voor nodig zoals bij xBox.
Cheats!
spoiler:
PlayStation 3:
Verhoog wanted level: R1, R1, CIRCLE, R2, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT
Verlaag wanted level: R1, R1, CIRCLE, R2, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT
Ren sneller: TRIANGLE, LEFT, RIGHT, RIGHT, L2, L1, SQUARE
Parachute: LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, R2, LEFT, LEFT, RIGHT, L1
Explosieve melee: RIGHT, LEFT, X, TRIANGLE, R1, CIRCLE, CIRCLE, CIRCLE, L2
Explosieve kogels: RIGHT, SQUARE, X, LEFT, R1, R2, LEFT, RIGHT, RIGHT, L1, L1, L1
Vlammende kogels: L1, R1, SQUARE, R1, LEFT, R2, R1, LEFT, SQUARE, RIGHT, L1, L1
Bullettime: SQUARE, L2, R1, TRIANGLE, LEFT, SQUARE, L2, RIGHT, X
Beschonken: TRIANGLE, RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, SQUARE, CIRCLE, LEFT
Verander weer: R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, SQUARE
Glibberige auto’s: TRIANGLE, R1, R1, LEFT, R1, L1, R2, L1
Buzzard aanvalshelikopter: CIRCLE,CIRCLE, L1, CIRCLE,CIRCLE, CIRCLE, L1, L2, R1, TRIANGLE,
CIRCLE, TRIANGLE
Comet: R1, CIRCLE, R2, RIGHT, L1, L2, X, X, SQUARE, R1
Sanchez: CIRCLE, X, L1, CIRCLE, CIRCLE, L1, CIRCLE, R1, R2, L2, L1, L1
Trashmaster: CIRCLE, R1, CIRCLE, R1, LEFT, LEFT, R1, L1, CIRCLE, RIGHT
Limo: R2, RIGHT, L2, LEFT, LEFT, R1, L1, CIRCLE, RIGHT
Stunt vliegtuig: CIRCLE, RIGHT, L1, L2, LEFT, R1, L1, L1, LEFT, LEFT, X, TRIANGLE
Caddy: CIRCLE, L1, LEFT, R1, L2, X, R1, L1, CIRCLE, X
Rapid GT: R2, L1, CIRCLE, RIGHT, L1, R1, RIGHT, LEFT, CIRCLE, R2
Dust: RIGHT, LEFT, R1, R1, R1, LEFT, TRIANGLE, TRIANGLE, X, CIRCLE
Xbox 360:
Verhoog wanted level: RB, RB, B, RT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT
Verlaag wanted level: RB, RB, B, RT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT
Ren sneller: Y, LEFT, RIGHT, RIGHT, LT, LB, X
Parachute: LEFT, RIGHT, LB, LT, RB, RT, RT, LEFT, LEFT, RIGHT, LB
Explosieve melee: RIGHT, LEFT, A, Y, RB, B, B, B, LT
Explosieve kogels: RIGHT, X, A, LEFT, RB, RT, LEFT, RIGHT, RIGHT, LB, LB, L1
Vlammende kogels: LB, RB, X, RB, LEFT, RT, RB, LEFT, X, RIGHT, LB, LB
Bullettime: X, L2, RB, Y, LEFT, X, L2, RIGHT, A
Dronken modus: Y, RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, X, B, LEFT
Verander weer: RT, A, LB, LB, LT, LT, LT, X
Slippende auto’s: Y, RB, RB, LEFT, RB, LB, RT, LB
Buzzard aanvalshelikopter: B, B, LB, B, B, B, LB, LT, RB, Y, B, Y
Comet: RB, B, RT, RIGHT, LB, LT, A, A, X, RB
Sanchez: B, A, LB, B, B, LB, B, RB, RT, LT, LB, LB
Trashmaster: B, RB, B, RB, LEFT, LEFT, RB, LB, B, RIGHT
Limo: RT, RIGHT, LT, LEFT, LEFT, RB, LB, B, RIGHT
Stuntvliegtuig: B, RIGHT, LB, LT, LEFT, RB, LB, LB, LEFT, LEFT, A, Y
Caddy: B, LB, LEFT, RB, LT, A, RB, LB, B, A
Rapid GT: RT, LB, B, RIGHT, LB, RB, RIGHT, LEFT, B, RT
Dust: RIGHT, LEFT, RB, RB, RB, LEFT, Y, Y, A, B, LB,
Verhoog wanted level: R1, R1, CIRCLE, R2, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT
Verlaag wanted level: R1, R1, CIRCLE, R2, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT
Ren sneller: TRIANGLE, LEFT, RIGHT, RIGHT, L2, L1, SQUARE
Parachute: LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, R2, LEFT, LEFT, RIGHT, L1
Explosieve melee: RIGHT, LEFT, X, TRIANGLE, R1, CIRCLE, CIRCLE, CIRCLE, L2
Explosieve kogels: RIGHT, SQUARE, X, LEFT, R1, R2, LEFT, RIGHT, RIGHT, L1, L1, L1
Vlammende kogels: L1, R1, SQUARE, R1, LEFT, R2, R1, LEFT, SQUARE, RIGHT, L1, L1
Bullettime: SQUARE, L2, R1, TRIANGLE, LEFT, SQUARE, L2, RIGHT, X
Beschonken: TRIANGLE, RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, SQUARE, CIRCLE, LEFT
Verander weer: R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, SQUARE
Glibberige auto’s: TRIANGLE, R1, R1, LEFT, R1, L1, R2, L1
Buzzard aanvalshelikopter: CIRCLE,CIRCLE, L1, CIRCLE,CIRCLE, CIRCLE, L1, L2, R1, TRIANGLE,
CIRCLE, TRIANGLE
Comet: R1, CIRCLE, R2, RIGHT, L1, L2, X, X, SQUARE, R1
Sanchez: CIRCLE, X, L1, CIRCLE, CIRCLE, L1, CIRCLE, R1, R2, L2, L1, L1
Trashmaster: CIRCLE, R1, CIRCLE, R1, LEFT, LEFT, R1, L1, CIRCLE, RIGHT
Limo: R2, RIGHT, L2, LEFT, LEFT, R1, L1, CIRCLE, RIGHT
Stunt vliegtuig: CIRCLE, RIGHT, L1, L2, LEFT, R1, L1, L1, LEFT, LEFT, X, TRIANGLE
Caddy: CIRCLE, L1, LEFT, R1, L2, X, R1, L1, CIRCLE, X
Rapid GT: R2, L1, CIRCLE, RIGHT, L1, R1, RIGHT, LEFT, CIRCLE, R2
Dust: RIGHT, LEFT, R1, R1, R1, LEFT, TRIANGLE, TRIANGLE, X, CIRCLE
Xbox 360:
Verhoog wanted level: RB, RB, B, RT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT
Verlaag wanted level: RB, RB, B, RT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT
Ren sneller: Y, LEFT, RIGHT, RIGHT, LT, LB, X
Parachute: LEFT, RIGHT, LB, LT, RB, RT, RT, LEFT, LEFT, RIGHT, LB
Explosieve melee: RIGHT, LEFT, A, Y, RB, B, B, B, LT
Explosieve kogels: RIGHT, X, A, LEFT, RB, RT, LEFT, RIGHT, RIGHT, LB, LB, L1
Vlammende kogels: LB, RB, X, RB, LEFT, RT, RB, LEFT, X, RIGHT, LB, LB
Bullettime: X, L2, RB, Y, LEFT, X, L2, RIGHT, A
Dronken modus: Y, RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, X, B, LEFT
Verander weer: RT, A, LB, LB, LT, LT, LT, X
Slippende auto’s: Y, RB, RB, LEFT, RB, LB, RT, LB
Buzzard aanvalshelikopter: B, B, LB, B, B, B, LB, LT, RB, Y, B, Y
Comet: RB, B, RT, RIGHT, LB, LT, A, A, X, RB
Sanchez: B, A, LB, B, B, LB, B, RB, RT, LT, LB, LB
Trashmaster: B, RB, B, RB, LEFT, LEFT, RB, LB, B, RIGHT
Limo: RT, RIGHT, LT, LEFT, LEFT, RB, LB, B, RIGHT
Stuntvliegtuig: B, RIGHT, LB, LT, LEFT, RB, LB, LB, LEFT, LEFT, A, Y
Caddy: B, LB, LEFT, RB, LT, A, RB, LB, B, A
Rapid GT: RT, LB, B, RIGHT, LB, RB, RIGHT, LEFT, B, RT
Dust: RIGHT, LEFT, RB, RB, RB, LEFT, Y, Y, A, B, LB,
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
PS3 is grafisch iets beter. Xbox heeft daar in tegen weer minder framedrops. Scheelt allemaal niet heel erg veel.Slashdotter schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:10:
Ah, ik zie het PS3 versie is beter.
Let op dat als je ze gebruikt je geen achievents krijgt voor die game sessie:)
Verwijderd
Inmiddels al een paar uurtjes bezig, heb zojuist de eerste paar missies met Trevor gedaan.
Moet zeggen het bevalt me zeer goed, aan het begin is het nog een beetje chaotisch maar het word steeds beter!
Moet zeggen het bevalt me zeer goed, aan het begin is het nog een beetje chaotisch maar het word steeds beter!
Ingame tip: www.junkenergydrink.com/page5 voor alle stunt jumps, fly unders en base jumps! (net zelf gevonden!):
http://i.imgur.com/OelP4pmh.jpg en http://i.imgur.com/74oY714h.jpg
site doet het nietMartinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:24:
Ingame tip: www.junkenergydrink.com/page5 voor alle stunt jumps, fly unders en base jumps! (net zelf gevonden!):
notice de ingame
ik denk dat je dr op je ifruit naartoe moet surfen
EDIT: geeft hij ook de volbrachte stunts anders weer?
[ Voor 11% gewijzigd door sleepwalkerbe op 17-09-2013 14:25 ]
Is er al iemand rijk geworden met het verhandelen van aandelen? Zoja, ik ben benieuwd, gaat dat snel?
ingame gozer haha, niet IRL
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Haha Xbox fanboy?Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:22:
nou als ps3 al beter is... ik zie allemaal strepen en blokjes zo lelijk.
Mja je moet ingame bezoeken. Daarom werkt ie niet, maar nu met screens erbij zodat je kunt zien dat het klopt
haha foutje

Weet iemand al hoe dat aandelen systeem precies werkt? Gaat dat ook via de iFruit of hoe zit dat?
ja, gaat ook via ifruit. naar een webpagina gaan, en daar kun je kopen en verkopen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb er al een leuk bedrag aan verdiend, snel niet echt, het is gewoon geluk hebben.4Real schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:25:
Is er al iemand rijk geworden met het verhandelen van aandelen? Zoja, ik ben benieuwd, gaat dat snel?
spoiler:
Later krijg je assassination missies waarmee je stocks van een ander bedrijf omhoog kan hogen door een CEO van een ander te killen
[ Voor 5% gewijzigd door RaiseCain op 17-09-2013 14:31 ]
En prijswijzigingen? Elke in-game dag veranderen dit of gaat dit sneller?cypher21 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:30:
ja, gaat ook via ifruit. naar een webpagina gaan, en daar kun je kopen en verkopen
Nog even tot 16:30 en ik kan spelen, broerlief heeft hem voor me opgehaald en geinstalleerd
Ziezo, ik heb een fullsize map (Areal/Road/Atlas) zonder icoontjes van 8192px x 8192px.
Iemand interesse? :-)
Wegen 5-16MB per stuk in JPEG en tot 96MB in PNG.. :-)
Waar zou ik kunnen uploaden?
Hoeveel is het precies (alleen de JPEG?) dan wil ik ze wel hosten. Mijn hosting doet nu toch niets, dus bandbreedte is geen probleemRandmr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:39:
Ziezo, ik heb een fullsize map (Areal/Road/Atlas) zonder icoontjes van 8192px x 8192px.
Hoe zit het eigenlijk met de radiozenders? Nog lekkere oldie zenders net zo als GTA: SA en GTA VC ?
Verwijderd
Niets is scherp bij mij. Ik zie de auto voor me aper ik zie ze in blokjes. De kaart is niet scherp niks is scherp.
PS3 of Xbox?Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:43:
Niets is scherp bij mij. Ik zie de auto voor me aper ik zie ze in blokjes. De kaart is niet scherp niks is scherp.
Dropbox?Randmr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:39:
Verwijderd
Misschien heb ik het probleem gevonden. Mijn playstation valt net twee keer uit. Volgens mij ben ik mijn playstation kwijt. Koelingsproblemen?
Ik ga het eerst even navragen aan Rockstar... Kwestie van mijn Dropbox/PSN/... te behouden...
Anders post ik de sourcecode en moet je 'm zelf maar stitchen.
Anders post ik de sourcecode en moet je 'm zelf maar stitchen.
Denk niet dat dat het beeld moet beinvloeden?
Verwijderd
Tuurlijk wel.LuukwaHD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:54:
Denk niet dat dat het beeld moet beinvloeden?
iemand een idee of het spel op stock is in game mania ?
Eh. Pak de telefoon en bel.glenluyckx schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:59:
iemand een idee of het spel op stock is in game mania ?

Alweer ja? Kom op, vermeld het nog ff een paar keer. Gewoon omdat het kan.LuukwaHD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:35:
Nog even tot 16:30 en ik kan spelen, broerlief heeft hem voor me opgehaald en geinstalleerd
Ik heb geen XBOX, geen PS3 en dus ook geen GTA V dus ik kan straks om 17:00 naar huis om geen GTA te spelen welke mijn broertje die ik niet heb niet voor mij geinstalleerd heeft.bram1984 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:04:
[...]
Alweer ja? Kom op, vermeld het nog ff een paar keer. Gewoon omdat het kan.

er zijn er dus meerdere met een ps3 die niet content zijn met de graphics..??
Graphics zit bijna geen verschil tussen xbox en ps3
Cool.Randmr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:39:
Ik wil die PNG wel hebben
Kan hem wel in mijn openbare Dropbox map plempen trouwens, kan iedereen er bij.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ook hier istie binnen. Al even beetje gespeeld net, bevalt goed. Erger me alleen wel kapot aan de spin-up van de dvd continu. Heb een nieuw model PS3, weet niet of het daar iets mee te maken heeft.
Tesla M3LR '21
Net mijn special edition opgehaald, kreeg er een poster bij maar viel mij op dat de achter kant "SPRING 2013" laat zien, is dit misschien een batch die bedoeld was voor een andere release datum??
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wellicht een loze opmerking.
Maar als je een HD-tv hebt. Moet je natuurlijk wel een HDMI-kabel aan je ps3/Xbox hangen om het maximaal weer te laten geven.
Maar als je een HD-tv hebt. Moet je natuurlijk wel een HDMI-kabel aan je ps3/Xbox hangen om het maximaal weer te laten geven.
Ik heb de fullmap-JPEGs naar 2 mensen gestuurd, je zal hun links hier wel zien verschijnen. (verschil png en jpg is niet zichtbaar)
Verwijderd
Ouderwets goed!Newjersey schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:42:
Hoe zit het eigenlijk met de radiozenders? Nog lekkere oldie zenders net zo als GTA: SA en GTA VC ?
Ik heb ook gehoort dat het upscalen van 720 naar 1080 ook problemen geeft in kwaliteit..
Verwijderd
Oorspronkelijk was GTA V gepland voor de lente. Hij is later uitgesteld tot vandaag. De eerste reclameposters voor de winkels hadden dus al wel deze tekst. Je hebt dus een poster meegekregen die de winkel nog had liggen.Steevo_S schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:21:
Net mijn special edition opgehaald, kreeg er een poster bij maar viel mij op dat de achter kant "SPRING 2013" laat zien, is dit misschien een batch die bedoeld was voor een andere release datum??
Ik ben benieuwdRandmr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:23:
Ik heb de fullmap-JPEGs naar 2 mensen gestuurd, je zal hun links hier wel zien verschijnen. (verschil png en jpg is niet zichtbaar)
All-Round nerd | iRacing Profiel
Zit er ook een zender zoals Flash FM in uit Vice City?
Moderne TV's moet je soms ook instellen. Andere mode pakken of wat instellingen wijzigen voor optimaal resultaat.LuukwaHD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:25:
Ik heb ook gehoort dat het upscalen van 720 naar 1080 ook problemen geeft in kwaliteit..
It's fuulaaaaaash FM!servival7 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:28:
[...]
Zit er ook een zender zoals Flash FM in uit Vice City?
geen idee trouwens, maar wat was de radio in VC toch gruwelijk
FullMap.zip:
http://jivo.nl:5000/fbsharing/wlMWJRZR
Deel 1 alle 3 plaatjes in 1 zip.
en een Mega.co.nz
FullMap.zip (19.0 MB)
https://mega.co.nz/#!GE83...tKBVu6KeFNpdA1-reSzbLUFbE
en een Mega.co.nz
FullMap.zip (19.0 MB)
[ Voor 40% gewijzigd door Paradox op 17-09-2013 15:31 ]
http://rotzooi.pakspul.nl...p%20-%20atlas%20-%205.jpgParadox schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:29:
FullMap.zip:
en een Mega.co.nz
FullMap.zip (19.0 MB)
http://rotzooi.pakspul.nl...20-%20roadmap%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl...-%20satellite%20-%205.jpg
Over de map en de legaliteit.
Deze heb ik gestitched met data uit freeware die door Rockstar werd verdeeld. Er zat geen EULA of dergelijke bij, dus zullen ze er wel geen probleem van maken. Is trouwens prima reclame!
Deze heb ik gestitched met data uit freeware die door Rockstar werd verdeeld. Er zat geen EULA of dergelijke bij, dus zullen ze er wel geen probleem van maken. Is trouwens prima reclame!
en netjes gedaan hoor
mijn complimenten. was daarstraks even lekker aan het scrollen geweest.
En al maken ze er een probleem van, dat is nu toch al telaatRandmr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:38:
Over de map en de legaliteit.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Grrr ik blijf die Ninja turtle voor me zien bij die map!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat is die toets op de PS3 die je moet gebruiken om tussen targets te wisselen? Ze geven een R in een rondje, maar het is niet R1, R2 of R3.
heb de game nog niet binnen, maar is dat niet gewoon rechter stick?Overv schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:46:
Wat is die toets op de PS3 die je moet gebruiken om tussen targets te wisselen? Ze geven een R in een rondje, maar het is niet R1, R2 of R3.
(was in GTA IV toch ook dacht ik)
is R in een rondje niet gewoon de stick indrukken, als ik in de controls kijk zie ik het niet terug komen.
wel klote dat er soms opeens een hek kan pop uppen als je zit te rijden.
Al meerdere malen tegen een hek aan gereden terwijl ik dacht dat er niks zat
Al meerdere malen tegen een hek aan gereden terwijl ik dacht dat er niks zat
Cheats in GTA zijn altijd heerlijk. Ik speel het spel meestal zo ver ik wil uit (meestal geen zin om 100 pakketjes te gaan zoeken) en daarna ga ik met cheats de stad op de kop zettenQualixo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:16:
[...]
Let op dat als je ze gebruikt je geen achievents krijgt voor die game sessie:)
Is het in V eigenlijk mogelijk om met eigen muziek te werken? Ik heb wel eens games op de PS3 gehad waarbij dat kon maar ik kan er in de manual niet zo snel iets over vinden.
Speelt erg lekker weg, net al een heel stuk van de map aan het verkennen geweest. Wel gelijk een mega minpunt, ik zag een fiets - parkeer de auto in een vak ernaast. Ik fiets een rondje van 15 meter (je kon de auto nog zien al had ik de camera telkens gedraaid, is mijn auto opeens weg
. Dat dit in de eerste GTA's was OK, maar toch wel jammer omdat ik een redelijke leuke auto bij me had.
Auto niet gewoon gejat door een ander poppetje?Razr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:28:
Speelt erg lekker weg, net al een heel stuk van de map aan het verkennen geweest. Wel gelijk een mega minpunt, ik zag een fiets - parkeer de auto in een vak ernaast. Ik fiets een rondje van 15 meter (je kon de auto nog zien al had ik de camera telkens gedraaid, is mijn auto opeens weg![]()
. Dat dit in de eerste GTA's was OK, maar toch wel jammer omdat ik een redelijke leuke auto bij me had.
Haha, dat dacht ik eerst ook. Maar het was vrij dicht tegen de bossen. Je kon er fietsen huren enzo, stonden wat auto's geparkeerd. Helemaal niet druk en geen "achterbuurt" figuren die een auto zouden stelen. Naja, we houden het in de gatenAzzKickah schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:31:
[...]
Auto niet gewoon gejat door een ander poppetje?
Heb je GTA geïnstalleerd op je HD?Razr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:32:
[...]
Haha, dat dacht ik eerst ook. Maar het was vrij dicht tegen de bossen. Je kon er fietsen huren enzo, stonden wat auto's geparkeerd. Helemaal niet druk en geen "achterbuurt" figuren die een auto zouden stelen. Naja, we houden het in de gaten
Land van het eeuwige vuur
Het klopt inderdaad wel dat de auto's verdwijnen. Ik kocht laatst een garage en toen verdween de auto waar ik in zat. Voor die auto had ik juist de garage gekocht
Hier streamen ze het spel, voor de mensen die wachten op de pc versie
(mei 2014)
http://streamerhouse.com/
http://streamerhouse.com/
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
vraagje, Rockstar adviseert om disc 2 niet te installeren bij de xbox maar ding maakt behoorlijk lawaai.
Hebben jullie hem wel geinstalleerd??
Hebben jullie hem wel geinstalleerd??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mensen in de chat hadden het er net over, Mei 2014 komt die voor de pc
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
.
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]