Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53
Mars18 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:25:
Ik ga morgen gelijk spelen, ook missies enzo.
Zondag komt een vriend langs om ook veel te spelen.

Kan ik dan missies die ik al gedaan heb, nog aan hem laten zien? Door die opnieuw te spelen?
Missies kun je herhalen (gewoon via het menu replay missie doen, kan met alle missies). Verder kun je onbeperkt saven. Dus als je een quick save doet voordat je begint, kun je daar ook gewoon verder. Doe je echter replay, dan behoud je de huidige wapens en andere zaken.

Quick save maakt de game voor mij een stuk sneller te hervatten, gezien je voorheen alleen een auto-save had en saven bij huizen. Dat zit er nu nog steeds in, maar quick save zorgt er in ieder geval voor dat je naast de auto-save nog een nieuwe hebt, mocht je per ongeluk de verkeerde laden en pas na een auto-save doorhebben dat het de verkeerde was.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Mars18 schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:25:
Ik ga morgen gelijk spelen, ook missies enzo.
Zondag komt een vriend langs om ook veel te spelen.

Kan ik dan missies die ik al gedaan heb, nog aan hem laten zien? Door die opnieuw te spelen?
In verschillende reviews wordt vermeld dat je Heist missies meerdere keren kan doen. Om bijvoorbeeld een andere tactiek te proberen, of hogere score te halen.

Wat betreft standaard en side-missies weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Rockstar brengt op 1 oktober GTA Online uit en ziet dat als een losstaand product. Gamers die GTA V echter in huis hebben, kunnen GTA Online vanaf 1 oktober gratis spelen.

Betekend dit dat GTA Online iets wordt waar je voor moet gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Anoniem: 244101 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:29:
Rockstar brengt op 1 oktober GTA Online uit en ziet dat als een losstaand product. Gamers die GTA V echter in huis hebben, kunnen GTA Online vanaf 1 oktober gratis spelen.

Betekend dit dat GTA Online iets wordt waar je voor moet gaan betalen?
Nee, gratis op de disc, maar wordt later unlocked. Zo kan iedereen eerst even genieten van de SP voordat we online los gaan. Hebben ze bovendien ook effe 2x major headlines, want zo werkt dat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244101

Snap hem nog steeds niet. Als ik de game eind Oktober koop is Online dan gratis of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 06:39
Hmm die iFruit app wil nog niet linken.
Andere ook dit probleem? Wellicht morgen maar even bekijken als het spel officieel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 06:39
Anoniem: 244101 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:44:
Snap hem nog steeds niet. Als ik de game eind Oktober koop is Online dan gratis of niet :P
Dan is het nog steeds gratis.
Hoort bij het spel.

Wellicht dat ze later dit apart ook verkopen, hoewel,ik dat zelf niet zie gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je hem op de ps3 installed? Hoeveel ruimte heb je dan nodig?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Thx!

Dat wordt krapjes met mijn niet-uitgebreide-ps3-12-gb -.-'

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Fiddle schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:26:
[...]

Thx!

Dat wordt krapjes met mijn niet-uitgebreide-ps3-12-gb -.-'
houd je er rekening mee dat je OS ook al 3-3.5gb in beslag heeft genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Anoniem: 251512 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:25:
[...]

In verschillende reviews wordt vermeld dat je Heist missies meerdere keren kan doen. Om bijvoorbeeld een andere tactiek te proberen, of hogere score te halen.

Wat betreft standaard en side-missies weet ik het niet.
Dat zal dan wellicht lijken op het systeem in the ballad of gay tony, daar kreeg je ook na iedere missie een score om die dan later te gaan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Jheroun schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:31:
[...]

Dat zal dan wellicht lijken op het systeem in the ballad of gay tony, daar kreeg je ook na iedere missie een score om die dan later te gaan verbeteren.
Jup dat systeem wordt ook hier gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
rjpurk schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:30:
[...]

houd je er rekening mee dat je OS ook al 3-3.5gb in beslag heeft genomen?
Net gecheckt, infamous stond er nog op en toen slechts 6 gig vrij, ARGH.

Net HD geformat, systeem is nog up-to-date en nog een c.a. 9.5 gig over ^^ Ik kan hem in iedergeval zo spelen, morgen toch maar een HDD-schijfje bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:45

mrc4nl

Procrastinatie expert

mooie TS!

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 10:21

ettie1990

PSN:ettiesick

Facking druk bij de mediamarkt eindhoven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 14:51

WebHawk

Klaphark

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien ik na al die jaren op Tweakers nog steeds niet snap hoe ik een topic in "mijn topics" krijg zonder te reageren : Mooie Ts

En dat meen ik ;)

Morgen helaas gewoon werken , maar daarna eens kijken of de reviews gekocht zijn of dat het echt veel beter en uitgebreider is dan GTA IV. Die viel min ondanks de hoge cijfers behoorlijk tegen namelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zo, de hele avond gespeeld (had geluk met Amazon UK, die had per ongeluk vandaag al geleverd), en echt, het is geweldig! Prachtige omgeving, ik heb zeker een uur rond gevlogen (overdag en 's nachts), en het 'lelijke GIFjes achtergrond' gebeuren van GTA IV is helemaal weg, de textures schijnen helemaal door te lopen tot het eind.

De storyline is ook super, ik ben nog niet zo ver maar de karakters zijn erg leuk en goed uitgewerkt. Je komt ook vaak spontaan dingen tegen, ik kwam al een 'oude bekende' tegen uit GTA IV. Die komen daarna dan ook in je telefoon staan en er werd naar gehint dat je die later in missies kan gebruiken als hulpje.

Dus ja, ik vind de hype dit keer helemaal terecht. De mooiste GTA ooit, en hoogstwaarschijnlijk heeft het voor mij eindelijk FC3 van de top verdrongen als GOTY. Oeps, Far Cry 3, was 2012, dus GTA V is hierbij voor mij Game of the Year!

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 17-09-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Die aflevering op MTV was wel een beetje een aanfluiting, maar ik las in deel 1 dat iemand zei dat ze niks gingen spoileren dus tja dan kan je ook niet veel verwachten i guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GekkePrutser schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:30:

Dus ja, ik vind de hype dit keer helemaal terecht. De mooiste GTA ooit, en hoogstwaarschijnlijk heeft het voor mij eindelijk FC3 van de top verdrongen als GOTY.
Telt niet , want FC3 kwam eind 2012 uit :p of je moet Blood dragon bedoelen ? :)

Ben benieuwd of deze game The Last of Us bij mij van de n1 spot af kan krijgen. Wat ik zo hoor van jou moet dat wel goedkomen. Wel snelle levering van Amazon zeg. Heb hem daar een week geleden nog gecanceld om niet 3 dagen te moeten wachten en bij Dixons de SE besteld.

Nouja die is iig onderweg wat al heel knap is van Dixons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Geduld is een schone zaak, maar die verplichte game installatie van 8486MB á 7 ~9 MB per seconde, duurt tergend lang zo...

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ps3 ? Zoja trek dan ff je internetkabel er uit of zet je wifi uit. Vraag me niet waarom maar het scheelt veel.

Edit : nu ik er over nadenk is dat met een installatie van een digitale download dus geen idee of dat ook bij een disc install werkt.

[ Voor 38% gewijzigd door Beakzz op 17-09-2013 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het gaat om het disc model ;) We zijn nu aan het wachten op Loading Story Mode...

[ Voor 47% gewijzigd door Greatsword op 17-09-2013 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Je zou maar nachtdienst hebben waardoor je de game ineens niet kan ophalen om middernacht =p baal als een stekker haha. komt morgen wel goed, maar toch

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:42
Al enkele hickups meegemaakt.. (X360).. Verder ziet het er prachtig uit.
Besturing ben ik wat minder over te spreken, dat van GTA4 vond ik perfect.. Met name het rijgedrag slaat nu echt nergens op.. Nog nepper dan GTA3/VC/SA..

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2013 01:34 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 11:01
GAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:33:
Al enkele hickups meegemaakt.. (X360).. Verder ziet het er prachtig uit.
Besturing ben ik wat minder over te spreken, dat van GTA4 vond ik perfect.. Met name het rijgedrag slaat nu echt nergens op.. Nog nepper dan GTA3/VC/SA..
Toch maar wachten op PC versie met realistic driving mod en real car names dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 00:29:
Aangezien ik na al die jaren op Tweakers nog steeds niet snap hoe ik een topic in "mijn topics" krijg zonder te reageren : Mooie Ts

En dat meen ik ;)
FYI : Je hebt Bookmarks op GoT en die zijn bedoeld om dit soort tvp posts te voorkomen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Net ook opgepikt op de weg naar huis. Blimp code zit er ook bij zonder pre order, wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 20:27
Net de main story van GTA 5 uitgespeeld! Zeer goed uitgewerkt en gewoon geweldig zoals we van Rockstar kennen, ben benieuwd naar het online gedeelte.

GTA 5 heeft een veel betere sfeer als GTA 4, wat er allemaal beter uitgewerkt is mogen jullie zelf uitzoeken.

Enige ergenis is besturing van voertuigen, voelt erg nep aan.

helaas op de 360 af en toe wat fps lag tijdens het rijden en bij sommige missie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
RaiseCain schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 04:56:
Net de main story van GTA 5 uitgespeeld! Zeer goed uitgewerkt en gewoon geweldig zoals we van Rockstar kennen, ben benieuwd naar het online gedeelte.

GTA 5 heeft een veel betere sfeer als GTA 4, wat er allemaal beter uitgewerkt is mogen jullie zelf uitzoeken.

Enige ergenis is besturing van voertuigen, voelt erg nep aan.

helaas op de 360 af en toe wat fps lag tijdens het rijden en bij sommige missie's.
De main story uitgespeeld.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:45
bram1984 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 05:09:
[...]

De main story uitgespeeld.. :/
Ja, dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 14:58
niet echt geloofwaardig voor een game dat tien tallen uren aan missies zou hebben ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

ik vind wel , dat er veel pop up is in de tussen scene's ?

opzich raar , want in game weinig last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

To_Tall schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 06:22:
[...]

niet echt geloofwaardig voor een game dat tien tallen uren aan missies zou hebben ;)
Een game dat bekend staat om de massas optionele missies ja ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:55
is de installatie van de PS3 compleet, en heb je daarna de disk niet meer nodig om te spelen?

disk drive hapert af en toe. maar die download is 70 euro in PSN...

[ Voor 27% gewijzigd door Paradox op 17-09-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

To_Tall schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 06:22:
[...]

Hij had hem vast al eerder :P Main story is tussen de 25-35 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 01:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand al de iFruit app geprobeerd?
Heb hem gisteren gedownload, en je kunt daar via Los Santos Customs auto's customizen en bestellen voor in de game. Ook kun je met Chop spelen. :)

Ik heb het spel nog niet maar had gisteren een auto gemaakt en besteld, 1e was gratis. Ben benieuwd hoe ik die in-game ga krijgen :o

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Paradox schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:32:
is de installatie van de PS3 compleet, en heb je daarna de disk niet meer nodig om te spelen?

Disk blijft nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-02 10:04
Meer zelfinzet is gewenst op Tweakers.net.

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 17-09-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 17-09-2013 21:23 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mathias had de game gewoon eerder. Het is onmogelijk om de game uit te spelen in die korte tijd, gezien de hoeveelheid missies die je moet doen. Ook al skip je alles (wat ik niet echt logisch zou vinden) dan nog doe je er wel wat langer over. Maar goed, laat je spelplezier er niet door verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Paradox schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:32:

Nee, daarna kun je 'm bij al je vrienden installeren en die kunnen dan ook spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Paradox schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:32: installatie van de PS3 compleet.

Nogal een understatement bij mij. Het is bijna constant en het geluid begint me te irriteren.
Bij andere games heb ik hier geen last van.

Nog meer mensen die hier hinder aan ondervinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:38
Destianto schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:38:
[...]

Nogal een understatement bij mij. Het is bijna constant en het geluid begint me te irriteren.
Bij andere games heb ik hier geen last van.

Nog meer mensen die hier hinder aan ondervinden ?
Geluid van je PS3? Gewoon je geluid van surround harder zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit spel onder Tweakers best populair is :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F4ETR21xbBByOewGDqxXZQ7Z/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Playstation 3 ( Tamelijk nieuw )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 01:38:
[...]

Toch maar wachten op PC versie met realistic driving mod en real car names dus :Y)
GTA IV was de laatste game die ik voor de PC in de winkel heb gekocht, sindsdien koop ik alleen nog voor console of via Steam.

Ik heb me nog nooit zo ontzettend zitten te ergeren aan een kopieerbeveiliging als die van GTA IV. Die ging werkelijkwaar over alles zeuren; 'U heeft emulatie software geïnstalleerd, dus u mag GTA niet spelen', 'De spel DVD is niet origineel' (en dat was ie dus wel), en dan na 10 pogingen had dat ding pas door dat de disk wel origineel was en dan eens kunnen gaan spelen... drama ten top.

Nu lekker op de PS3 zonder gezeur, dan maar wat mindere graphics.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Kun je bij bol.com niet meer zien hoever het pakket is ? staat verzonden op 16-09-13 maar heb nog niet die andere mail waar je mee kunt kijken hoever oh hoelaat het aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
soccerroos schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:49:
Kun je bij bol.com niet meer zien hoever het pakket is ? staat verzonden op 16-09-13 maar heb nog niet die andere mail waar je mee kunt kijken hoever oh hoelaat het aankomt.
Als je geen verzendcode hebt ontvangen betekent dat bij Bol.com meestal dat het gewoon door de brievenbus past en met de gewone post mee komt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
XyritZz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:49:
[...]

GTA IV was de laatste game die ik voor de PC in de winkel heb gekocht, sindsdien koop ik alleen nog voor console of via Steam.

Ik heb me nog nooit zo ontzettend zitten te ergeren aan een kopieerbeveiliging als die van GTA IV. Die ging werkelijkwaar over alles zeuren; 'U heeft emulatie software geïnstalleerd, dus u mag GTA niet spelen', 'De spel DVD is niet origineel' (en dat was ie dus wel), en dan na 10 pogingen had dat ding pas door dat de disk wel origineel was en dan eens kunnen gaan spelen... drama ten top.

Nu lekker op de PS3 zonder gezeur, dan maar wat mindere graphics.
Wat dacht je van een automatische installatie die corrupted is zodat ik GTA IV handmatig moest installeren.. By far slechtste PC release ever, maar speel GTA IV nog maandelijks. :P Desondanks wacht ik gewoon op de pc versie. Moet mezelf er alleen van weerhouden de fora te blijven bezoeken en over die bizarre easteregg te blijven lezen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ook maar even aangemeld voor de crew.

Wat is eigenlijk het maximum aantal mensen wat je als vriend toe kunt voegen? En hoeveel kunnen er eigenlijk in een crew?

Ik wacht hier trouwens op de postbode. Heb mezelf voorgenomen om de game die ik gedownload had niet meer aan te raken. Heb de game al uitgespeeld op mn andere console (best wat uurtjes over gedaan trouwens) maar wil nu de game opnieuw doen. Overigens heb ik nog wel aardig wat missies waarvan ik ook de andere methode wil zien, dus dat is wel een mooie gelegenheid. En natuurlijk nog alle zijmissies en activities doen die ik nog heb laten liggen (eigenlijk alleen het verhaal gedaan en zelfs daar heb ik al minimaal 20 uur over gedaan).

Ik vind het trouwens wel erg knap hoe Rockstar de hype heeft gecreëerd. Eigenlijk hebben ze er namelijk weinig aan gedaan. Wat aankondigingen van trailers gevolgd door de trailers, wat screenshots, een site die regelmatig wat upgrades kreeg en een paar perstrips waar de pers onder de indruk was. Het meeste is mond-op-mond reclame geweest of fans die wat moois hebben gedaan, maar desondanks echt een enorme hype die ze ook nog eens waarmaken ook! Ongeacht wat je van de game vind, dit is al erg knap imo :Y

[ Voor 91% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:15
Installing as we speak, die beelden brengen je wel direct in de goede sfeer :) zin in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Weet iemand hoe dat zit met je play character? Want je hebt dus Michael, Franklin en Trevor om mee te spelen, maar kan je dit kiezen? Hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godgeneral16
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-04 23:37
ik kan niet wachten tot ik de game heb. ik ga alleen nog lang moeten wachten voor ik geld heb om hem te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
BFmango schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:01:
Weet iemand hoe dat zit met je play character? Want je hebt dus Michael, Franklin en Trevor om mee te spelen, maar kan je dit kiezen? Hoe werkt dit?
spoiler:
Je begint met Franklin en de rest unlock je later. Daarna kun je switchen van karakter door down op de d-pad in te houden en met je rechter stick een karakter te selecteren. Laat je down los dan wordt je erheen geswitched. Duurt afhankelijk van je positie 1 tot 30 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Weet niet of het al gepost is, maar voor de 360 users:

http://www.ign.com/articl...posts&utm_source=facebook

Rockstar geeft aan om de play-disc niet te installeren voor optimale prestaties.

[ Voor 7% gewijzigd door leonvw op 17-09-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:35
leonvw schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:06:

Rockstar geeft aan om de play-disc niet te installeren voor optimale prestaties.
Of beter is hem wel te installeren maar dan op een snelle usb stick, dus disc 1 op de hdd en disc 2 op een usb stick :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 13:59
leonvw schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:06:

TJa ik heb de playdisc (2) wel geinstalleerd ter test en scheelt toch in loading times bij start van de game.
voor de rest merk je geen verschil in game dus toen weer eraf geknikkerd:)

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Mijn PS3 stond al 2 jaar met een YLOD in een hoekje, dus gisteren even het moederbord aangepakt met een verfbrander en bingo. :) Zojuist GTA5 bij de lokale bart smit gekocht en zit nu vol ongeduld te wachten tot de installatie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-05 04:28
Sir_Hendro schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:06:
[...]

Of beter is hem wel te installeren maar dan op een snelle usb stick, dus disc 1 op de hdd en discs 2 op een usb stick :)
Heb je ergens confirmatie dat dit wel werkt ?
Anders direct USB stickje er aan gooien :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:04:
[...]
spoiler:
Je begint met Franklin en de rest unlock je later. Daarna kun je switchen van karakter door down op de d-pad in te houden en met je rechter stick een karakter te selecteren. Laat je down los dan wordt je erheen geswitched. Duurt afhankelijk van je positie 1 tot 30 seconden.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:07:
[...]

Heb je ergens confirmatie dat dit wel werkt ?
Anders direct USB stickje er aan gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:07
Excuses als ik deze vraag in het verkeerde topic stel.

Ik heb gisteren ook gta5 gehaald en even gespeeld op een geleende playstation. Nu stond er op mijn receiver (Sony) dat het geluid pcm 48 is. Mijn receiver ondersteunt alles wel behalve dts hd. Op de playstation staat alles wel op hdmi pass through afaik. Ik zou toch minimaal een dolby digital signaal moeten krijgen?

In de game settings kan ik ook alleen maar speakers, tv of headphone kiezen.

Vooral als ik aan het rijden ben hoor ik de auto nauwelijks en de dialogen overdreven luid.

Alvast bedankt voor wie me helpen wil!

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
AtlAntA schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:11:
Excuses als ik deze vraag in het verkeerde topic stel.

Ik heb gisteren ook gta5 gehaald en even gespeeld op een geleende playstation. Nu stond er op mijn receiver (Sony) dat het geluid pcm 48 is. Mijn receiver ondersteunt alles wel behalve dts hd. Op de playstation staat alles wel op hdmi pass through afaik. Ik zou toch minimaal een dolby digital signaal moeten krijgen?

In de game settings kan ik ook alleen maar speakers, tv of headphone kiezen.

Vooral als ik aan het rijden ben hoor ik de auto nauwelijks en de dialogen overdreven luid.

Alvast bedankt voor wie me helpen wil!
Heb je dialog boost aan staan? Want dan worden de stemmen harder :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-06 13:59
misschien iets doms maar in GTA4 kon je naar de hotdog stand en je health aan vullen.
nu heb ik meerdere stands gezien voor eten, kan ik gedag zeggen tegen de verkoper maar geen eten kopen / health aan vullen?
kan dit nu alleen maar met slapen?

nog een filmpje verschil met en zonder installatie disc 2 op zelfde hdd.

[ Voor 46% gewijzigd door Qualixo op 17-09-2013 11:19 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:07
Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:12:
[...]
Heb je dialog boost aan staan? Want dan worden de stemmen harder :>
Heb die optie wel zien staan ja maar dat verklaart nog niet waarom het signaal pcm 48 is.

Is in ieder geval de helft van het probleem opgelost ;) bedankt.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 10:21

ettie1990

PSN:ettiesick

Qualixo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:14:
misschien iets doms maar in GTA4 kon je naar de hotdog stand en je health aan vullen.
nu heb ik meerdere stands gezien voor eten, kan ik gedag zeggen tegen de verkoper maar geen eten kopen / health aan vullen?

[video]
eten kan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Heeft dit spel veel last van aliasing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Qualixo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:14:

[video]
Eten van voedsel helpt meestal wel, waar dat verder kan weet ik niet. Zo is ook de fastfood en koffiezaken niet toegankelijk (vond het zelf ook wel opvallend). Bilkjes kun je uit automaten halen. Zelf overigens weinig tijd besteed aan health verkrijgen. Als je switched van karakter, heb je als je terugkomt weer volle health (die vullen ze zelf bij).

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Wtf?

spoiler:
helemaal aan het begin van het spel, ik ga naar de kapper voor een goeie baard :). Ik kom naar buiten, stap in m'n auto en kijk eens even welke functies mijn telefoon heeft. Volgende moment wordt ik uit m'n auto gesleurd door 3 kerels en doodgeslagen... :D raar spel.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Slaapje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:29:
Wtf?

spoiler:
helemaal aan het begin van het spel, ik ga naar de kapper voor een goeie baard :). Ik kom naar buiten, stap in m'n auto en kijk eens even welke functies mijn telefoon heeft. Volgende moment wordt ik uit m'n auto gesleurd door 3 kerels en doodgeslagen... :D raar spel.
Had je de goede auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Mijn eigen

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 01-06 15:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Wel prettig dat ik lees dat ik de play disc niet moet installeren, iets wat ik normaal wel standaard doe! Toch goed dat ik ook hier in dit topic nog even snel spiek!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Mu.siQ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:34:
Wel prettig dat ik lees dat ik de play disc niet moet installeren, iets wat ik normaal wel standaard doe! Toch goed dat ik ook hier in dit topic nog even snel spiek!
Doe je beter wel op een aparte USB stick zodat je de spinnende disk niet moet horen :)

[ Voor 6% gewijzigd door sleepwalkerbe op 17-09-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:48

Vis

Holy shit! Wat een spel... Werelds!

Voor het eerst is Een achtervolging ook echt spannend, en je kan je dus verstoppen om je wanted level omlaag te krijgen.. Dit is echt spannend!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:36:
[...]
Doe je beter wel op een aparte USB stick zodat je de spinnende disk niet moet horen :)
Die heb ik wel, maar dat is gelijk ook mijn schooldisk. Dus kan ik die dan verder ook nog wel gebruiken? Heb nog nooit iets op een usb geinstalleerd bij de xdoos. En hoezo zou zo'n usb wel werken en niet de interne hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 11:06
Op de interne HD staat disc 1 al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Mu.siQ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:40:
[...]

Die heb ik wel, maar dat is gelijk ook mijn schooldisk. Dus kan ik die dan verder ook nog wel gebruiken? Heb nog nooit iets op een usb geinstalleerd bij de xdoos. En hoezo zou zo'n usb wel werken en niet de interne hdd?
Transfer rate wordt gebottlenecked als je beide schijven op de hdd zet. Als je disc twee op een snelle usb stick zet is het probleem verholpen. Bij het plaatsen bij beide discs op dezelfde hdd krijg je last van popins waar dus opjecten spontaan op je beeld verschijnen terwijl ze bij een usb stick gewoon optijd ingeladen worden , dus zonder pop effect. :)

Het beste is als je een stick hebt die 15mb kan lezen en schrijven per seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik gok dat een usb van 8gb moet zijn minimaal? Ik ga eens kijken wat ik kan vinden hier in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Mu.siQ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:40:
[...]

Disk 1 op je HDD , disk 2 op je USB zodat hij simultaan kan 'streamen'
Dit geeft zelfde effect als spelen met 1 op HDD en 1 op Disk.
Alleen zonder het lawaai van de disk.

De USB stick is formatted voor Xbox use dus denk niet bruikbaar er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:43:
[...]

Disk 1 op je HDD , disk 2 op je USB zodat hij simultaan kan 'streamen'
Dit geeft zelfde effect als spelen met 1 op HDD en 1 op Disk.
Alleen zonder het lawaai van de disk.

De USB stick is formatted voor Xbox use dus denk niet bruikbaar er naast.
Ok dankjewel. Nog één (iets wat domme misschien) vraag. Als ik usb daarna weer nodig heb voor school dan kan ik toch gewoon dvd er alsnog in gooien en gewoon verder spelen zonder allemaal rare dingen te hoeven doen? En de USB stick gewoon weer in windows formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Mu.siQ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:45:
[...]

Ok dankjewel. Nog één (iets wat domme misschien) vraag. Als ik usb daarna weer nodig heb voor school dan kan ik toch gewoon dvd er alsnog in gooien en gewoon verder spelen zonder allemaal rare dingen te hoeven doen? En de USB stick gewoon weer in windows formatteren?
http://www.paradigit.nl/p...PzhiZST0rkCFXMbtAodgjYATg

voor een zesde van de prijs vaan GTA V ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 07:45
En toen lag GTA V ook hier op de deurmat, ik ga spelen! Jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 00:38
Maximale leessnelheid 10 MB/s
Maximale schrijfsnelheid 4 MB/s
:'(

Zal een toch iets snellere nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Mweh ook mijn huidige is niet snel genoeg. Dan maar gewoon de disc. Opzich nooit echt aan geërgerd. Met de laatste versie van de xdoos is dat best te doen. Bestel er wel één voor morgen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
Ryan_ schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:48:
[...]

[...]

:'(

Zal een toch iets snellere nemen.
Niet gekeken, google 16gb usb stick crtl c ctrl v dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Ik had mezelf zooooo voorgenomen om even te wachten met het aanschaffen van deze game.

1) ik heb nog een aantal games liggen die ik nog uit moet spelen
2) ben samen met mn meissie Diablo 3 aan t spelen op de PS3
3) BF4 gepreordered

Maar jullie schrijven zoveel vette dingen over GTA 5.....ik kan eigenlijk niet wachten :( :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 22:25
Een luxe probleem;
Is er een voordeel voor een van de consoles? Kan ik beter de PS3 versie kopen (heeft mijn voorkeur) of is de X360 beter? Volgens mij draaide GTA4 op de X360 ook beter...

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

De X360 draait iets beter zeggen ze. Filmpje staat hierboven ergens. Maar denk dat het te verwaarlozen is.. Welke controller vind je fijner? Kies die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 15:57

Griffin

Is mythical

Ik zie niet echt (op de filmpjes) het verschil tussen on disc en on hdd.

Hoe zit dit trouwens met de PS3, ga er vanuit dat dat maar 1 disc is ivm BluRay. Deze disc moet toch gewoon geinstalleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
Op site van Saturn staat nu een 32 gb stickie voor €15. Read 25mb/s

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:07
aaah zonde.... ik wou hem eigenlijk niet gaan kopen ivm de aanschaf van de PS4. maar na allemaal die goede berichten kan ik niet meer wachten en race ik vanavond even langs de MM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Griffin schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:29:
Ik zie niet echt (op de filmpjes) het verschil tussen on disc en on hdd.

Hoe zit dit trouwens met de PS3, ga er vanuit dat dat maar 1 disc is ivm BluRay. Deze disc moet toch gewoon geinstalleerd worden?
Bekijk hem nog eens en let dan op de popup van elementen zoals stoepen, gebouwen, etc, die verschijnen veel later ineens in beeld.

PS
Heb het spel ook net opgehaald, moet alleen eerst hele xbox update voordat ik kan spelen, kan niet wachten. :( :D

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ps3 moet je ook 8gb installeren, duurt zo lang haha!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
RMX schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:16:
De X360 draait iets beter zeggen ze. Filmpje staat hierboven ergens. Maar denk dat het te verwaarlozen is.. Welke controller vind je fijner? Kies die!
Een uitgebreide vergelijking vind je hier: http://www.eurogamer.net/...and-theft-auto-5-face-off

Dit is de conslusie:
However, it's apparent that the PS3 version has an undeniable advantage in one area: even to the naked eye, ground textures on 360 are blurred as a result of what appears to be unoptimised asset streaming. Glitch or not, this basically amounts to concrete and grass textures appearing fuzzier beneath the feet of Trevor, Michael or Franklin, while the PS3 version's remain crystal clear. The 360 does command a minor advantage in frame-rate during synchronised play, but for shoot-outs and high-speed hurtles down the city streets, the PS3 can sometimes pull ahead in these metrics - though the difference is rarely perceptible either way. Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option.
De PS3 is dus iets beter met (grond)textures en de 360 heeft af en toe een klein voordeel op het gebied van de framerate.

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 2 ... 74 Laatste

Let op:
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic

Geen PC vs Console discussie's

Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags:
spoiler:
~~~[spoiler] Je verborgen tekst tik je hiertussen ~~~[/spoiler]
.