To dare is to do
[ Voor 74% gewijzigd door Gropah op 18-09-2013 08:06 ]
Besturing van de auto's vind ik overigens prima.
Maaaarrrr....
Echt een grote dealbreaker voor mij waarvoor ik 2x heb getwijfeld om door te spelen:
De auto's van anderen zijn van beton. Maakt niet uit of je in een 10000 kilo wegende securiteit car zit. Een mini van 900 kilo staat als een huis. Echt schandalig slecht hoe dat is gemaakt anno 2013.
2x daardoor dus mission failed gehad. 1x met een race, je tegenstanders rijden echt met miljardtonners. 1 tikje tegen jou auto en je gaat vliegen, 1x een tikje tegen hun auto en je gaat ook vliegen.
Erg jammer.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
360 of ps3?OMD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:23:
Paar uurtjes gespeeld nu. Geweldig spel.
Besturing van de auto's vind ik overigens prima.
Maaaarrrr....
Echt een grote dealbreaker voor mij waarvoor ik 2x heb getwijfeld om door te spelen:
De auto's van anderen zijn van beton. Maakt niet uit of je in een 10000 kilo wegende securiteit car zit. Een mini van 900 kilo staat als een huis. Echt schandalig slecht hoe dat is gemaakt anno 2013.
2x daardoor dus mission failed gehad. 1x met een race, je tegenstanders rijden echt met miljardtonners. 1 tikje tegen jou auto en je gaat vliegen, 1x een tikje tegen hun auto en je gaat ook vliegen.
Erg jammer.
Het is ook leuk om de oplegger los te koppelen tijdens het rijden, vooral op een brug met politie achter jeRazr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:25:
Dat had ik toen ik met een vrachtwagen reed (met oplegger) en er wat politieauto's achter me aan zaten. Elke keer als ze tegen de oplegger aan 'tikte' vloog dat ding alle kanten opSuper nep zag dat eruit. De truck was overigens duidelijk zwaarder, die bleef recht.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 17-09-2013 17:33 ]
Verwijderd
Dat had ik tot vorige week niet. Daarna nog gehele conserten mee gekeken op blueray. Maar hij valt uit na 10 min ik denk koelproblemen. Kwaliteit is ook super lelijk van het spel en dan na 10 min valt hij uit.AMDFreak schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:32:
Goed begin. Zeker je ps3 een tijdje niet meer aan gehad?
"mensen in de chat"? en hoe weten zij dat?Cthulhu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:11:
Mensen in de chat hadden het er net over, Mei 2014 komt die voor de pc
PS3
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Wat gek, ik had juist het omgekeerde.Razr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:32:
Had trouwens net weer last van een plotseling verdwenen auto. Ik stap uit om even te switchen naar een ander voertuig en na 10 meter kijk ik achterom *poef* oude auto is al gerecycled (lees=verdwenen). Opgelet dus als je een mooie bak hebt.
Ik deed een missie, reed naar een bepaald adres toe (zal niet spoilen) en moest daar met een andere auto vertrekken naar een ander punt. Vervolgens rij ik als een ander personage weer terug naar het begin adres, waar de auto waarin ik eerder (als het eerste personage) naartoe gereden was, er gewoon nog stond
Verder merk ik wel dat deze GTA ook weer een beetje last heeft van het 'auto clone probleem', dus dat als je 1 bepaalde auto ziet, de kans groot is dat de rest van het verkeer voor een groot aandeel uit diezelfde auto bestaat, zij het in verschillende kleuren.. Ik denk dat dit een gevolg is van de beperkte RAM hoeveelheid van de huidige consoles. Maar het is niet zo erg meer als bij de eerdere GTA's.
Whoot wacht... Waar kan je fietsen huren? Geef even de map lokatie a.u.b.Razr schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:32:
[...]
Haha, dat dacht ik eerst ook. Maar het was vrij dicht tegen de bossen. Je kon er fietsen huren enzo, stonden wat auto's geparkeerd. Helemaal niet druk en geen "achterbuurt" figuren die een auto zouden stelen. Naja, we houden het in de gaten
Ben zeer benieuwd... Ik fiets graag door Los Santos, kan er uren mee zoet zijn.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het was wel buiten de stad, aan de linkerkant de stad uit, en dan omhoog rijden (over de 'snelweg' zeg maar). Op een gegeven moment heb je dan zo een kabelbaanicoon en daar stond een fietsen te huur tentje. Als je daarmee helemaal terug naar Los Santos wil ben je wel even bezigVis schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:44:
[...]
Whoot wacht... Waar kan je fietsen huren? Geef even de map lokatie a.u.b.
Ben zeer benieuwd... Ik fiets graag door Los Santos, kan er uren mee zoet zijn.
Waarschijnlijk de auto van het personage zelf? Die lijkt inderdaad wel bij je te blijven rondom missies etc. Maar juist als je niet met missies bezig bent lijkt het dus voor te kunnen komen.GekkePrutser schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:38:
[...]
Ik deed een missie, reed naar een bepaald adres toe (zal niet spoilen) en moest daar met een andere auto vertrekken naar een ander punt. Vervolgens rij ik als een ander personage weer terug naar het begin adres, waar de auto waarin ik eerder (als het eerste personage) naartoe gereden was, er gewoon nog stond

De game speelt echt lekker weg, maar ik erger me echt meer en meer aan het spinup geluid van de dvd. Hebben meerdere mensen met een ultraslim PS3 hier last van toevallig? Echt om de haverklap dat de dvd gaat spinnen, stopt, en weer verder spint. Kan best zijn dat dat hoort hoor.. maar irritant is het wel.
Tesla M3LR '21
[ Voor 77% gewijzigd door Gropah op 18-09-2013 08:06 ]
Want?bram1984 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:57:
[...]
Niks belachelijks aan, maar volkomen logisch.
GTA begon notabene op de PC. Ik haat heb helemaal niks met consoles, maar zou dit spel erg graag spelen. Maar ja.
Snap wel dat ze het later uitbrengen dan op de consoles i.v.m. piracy.. maar doe dan gewoon 1 maand er na...
Omdat anders 'niemand' em voor XBOX/PS3 koopt maar gewoon op de PC warezed.AzzKickah schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:02:
Waarom? Waarom later?
[ Voor 3% gewijzigd door Overv op 17-09-2013 18:07 ]
En de besturing

[ Voor 11% gewijzigd door h4ze op 17-09-2013 18:15 ]
Hier kan R* niks aan doen.. die hebben er echt het meest uitgehaald.h4ze schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:14:
Ik vind het er werkelijk niet uit zien op de ps3, Ik heb deel 4 alleen op de pc gespeeld en dat was echt wel een stap hoger.
En de besturing![]()
![]()
De PS3 En Xbox360 zijn gewoon verouderd.
Op de next-gen zal GTA V een wereld van verschil zijn.
:)
Het is wat kartelig allemaal (PS3) en het is natuurlijk even wennen als je net FC3 op Ultra gespeeld hebt, maar 't ziet er verder prima uit.Overv schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:07:
Ligt het aan mij of zijn de graphics (behalve de resolutie) prima op de consoles? Ik vond GTA 4 op de PC zonder graphics mods er nou ook niet echt spectaculair uitzien.
Vanmiddag dan eindelijk m'n eerste stapjes gezet en vermaak me super! Terwijl ik, in die paar uur, misschien nog maar drie missies gedaan heb tot nu toe.
Ook leuk is de interactie met random mensen. Zo stond ik achter een auto voor het stoplicht en toeterde een paar keer. Stappen er opeens wat gasten uit die wagen, trekken mij uit de mijne en proberen me verrot te slaan.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Hoe erg zijn de problemen? Zijn de problemen helemaal weg als ik Disc 2 op een USB stickje installeer (anders moet ik die er maar bij halen) of zijn ze er nog deels?
Ik denk pak en stropdas.dunn0w schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:38:
Ik moet kleren hebben voor een missie en ze vragen "Smart Clothing" wat bedoelen ze daarmee?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hoeveel reacties zijn er als je toetert?superbassie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:19:
Ook leuk is de interactie met random mensen. Zo stond ik achter een auto voor het stoplicht en toeterde een paar keer. Stappen er opeens wat gasten uit die wagen, trekken mij uit de mijne en proberen me verrot te slaan.
- gebeurd niets
- ze beuken je in elkaar
- nog meer?
Uncharted ziet er anders een heel stuk beter uit op de PS3...DutchGamer schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:18:
[...]
Hier kan R* niks aan doen.. die hebben er echt het meest uitgehaald.
De PS3 En Xbox360 zijn gewoon verouderd.
Op de next-gen zal GTA V een wereld van verschil zijn.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Uncharted is dan ook geen open-world game, hierdoor kunnen ze perfect gebruik maken van de hoeveelheid geheugen, processor en grafische kracht die ze hebben, dit kunnen ze namelijk precies testen, hierdoor kunnen ze natuurlijk een veel beter resultaat krijgen dan GTA V waar ze maar van het slechtste geval moeten uitgaan, omdat anders de game te veel framerate drops zou krijgen.DennusB schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:48:
[...]
Uncharted ziet er anders een heel stuk beter uit op de PS3...
Uncharted en GTA V zijn dus totaal niet te vergelijken.
Dat ze maar snel die PC versie uitbrengen
GTA V komt echt niet tot z'n recht op deze manier vind ik.
Mithrildor schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:51:
[...]
Uncharted is dan ook geen open-world game, hierdoor kunnen ze perfect gebruik maken van de hoeveelheid geheugen, processor en grafische kracht die ze hebben, dit kunnen ze namelijk precies testen, hierdoor kunnen ze natuurlijk een veel beter resultaat krijgen dan GTA V waar ze maar van het slechtste geval moeten uitgaan, omdat anders de game te veel framerate drops zou krijgen.
Uncharted en GTA V zijn dus totaal niet te vergelijken.
Gran turismo 5/6 is denk het mooist van alle ps3 spellen 1080p op 60fps? Maar dat is totaal niet te vergelijken met een complete stad en ai etc. etc.
Iemand meer info over de outfits? Kan je die bovenste paar outfits veranderen? als in.. de volgende keer dat je Franklin ziet bijvoorbeeld dat hij dan 1 van die outfits aan heeft? Sommige shirtjes vind ik te suf voor Franklin

I served in a company of heroes.
Het valt reuze mee met de popup. Je hebt wel wat, maar ook zonder installatie kun je dat nog wel hebben (de game is dan ook te groot om daar nooit last van te hebben). Het is echter niet storend als je gewoon bezig bent. Hoogstens in cutscenes waar men snel van locatie wisselt, maar verder ook niet.Mithrildor schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:37:
Ik ben van plan om deze game te halen, maar ik heb gehoord dat er op de X360 versie problemen krijgt (traag ladende textures en objecten) als je beide discs op de HDD installeert. Nu zit ik naast mijn Xbox 360 (speel op PC beeldscherm) en ik kan echt niet tegen de herrie die dat ding maakt als er een disc in zit.
Hoe erg zijn de problemen? Zijn de problemen helemaal weg als ik Disc 2 op een USB stickje installeer (anders moet ik die er maar bij halen) of zijn ze er nog deels?
En als je hem op USB installeert, dan heb je hetzelfde effect en is je xbox een stuk stiller. Gewoon doen dus!
Hmm, klinkt als een serieus probleem. Je HD kan natuurlijk stuk zijn (misschien nog iets om via USB aan te sluiten?) en anders even proberen je cache te clearen?Gruijters schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:11:
Op mijn xbox 360 blijft ie maar chrashen!! Het beeld wordt opeens zwart en de game start opnieuw op. Vervolgens krijg je een melding dat het storage device niet goed is.. Het betreft een xbox slim met een 250 gb schijf, alles origineel. Ik heb het tevens al geprobeerd te herinstalleren. Zwaar frustrerend dit!
Eerste indruk van autorijden. Realisme van GTA4 is verdwenen. Je kunt vrij hard met bijna elke auto de bocht door
[ Voor 28% gewijzigd door Ghostrider op 17-09-2013 19:37 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Ja, op twee verschillende HDD, en dat werkt bij mij veel beter dan vanaf de disc, en minder lawaai meer. Heb geen last van dat elementen te laat te voorschijn komen.L1nt schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:08:
vraagje, Rockstar adviseert om disc 2 niet te installeren bij de xbox maar ding maakt behoorlijk lawaai.
Hebben jullie hem wel geinstalleerd??
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hoe doe je dat dan? Tweede HDD er aan via USB ofzo?mad_max234 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:41:
[...]
Ja, op twee verschillende HDD, en dat werkt bij mij veel beter dan vanaf de disc, en minder lawaai meer. Heb geen last van dat elementen te laat te voorschijn komen.
Edit: Ah Donnie was me net voor, zelfde vraag dus, heb het zelf nog niet geprobeerd maar het lijkt me wel wat i.v.m. de herrie.
[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 17-09-2013 19:43 ]
Ja dat kan prima, ik gebruik twee externe HDD via USB.Donnie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:41:
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om disk 1 te installeren op hd en de playdisc op usb, ik heb net namelijk de usb geformatteerd voor xbox gebruik maar kan bij de installatie optie van disc 2 niet kiezen voor de usb, wat doe ik fout?
Edit/
Hoe groot is je USB drive?
[ Voor 4% gewijzigd door mad_max234 op 17-09-2013 19:43 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Kon ik ook niet met "8GB" usb stick, is te klein, waarschijnlijk is je usb stick 8GiB en dat is maar iets van 6.91GB(in mijn geval). Ik heb tweede HDD erbij gepakt, geformatteerd naar 32GB xbox usb HDD en toen kon ik wel usb device selecteren.Donnie schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:47:
Kun je svp zeggen hoe, ik kan hem nu niet selecteren namelijk? Wil gta v spelen zonder het geluid van die cd haha. (8gb)
Ja hè.. Was ook al zo verassend positief na de opening.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:07:
Holy fuck wat een opening. Top besturing. Lekker soepel. Wow. Genieten dit.
De arcade feeling ook met schieten en verschuilen voelt echt zeer fijn aan met gamen.
Mensen houd a.u.b op over de graphics ja.. Wat had je anders gedacht van hardware van 7 jaar oud?!? Het loopt IMO nog fantastisch en mooier hadden we niet kunnen hopen.. Dit is echt het mooiste spel wat is uitgebracht op de curent gens... Van deze grote openwereld map dan hè... Welteverstaan
Sorry dat jij niet gewent bent om alle games op 60 fps te spelen... (onlangs nog vriend gehad die ook geswitched was en hij probeerde weer even bf3 te spelen op console en hij was verbaasd hoe hij dit zo lang heeft kunnen spelen)Vis schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:14:
[...]
Ja hè.. Was ook al zo verassend positief na de opening.
De arcade feeling ook met schieten en verschuilen voelt echt zeer fijn aan met gamen.
Mensen houd a.u.b op over de graphics ja.. Wat had je anders gedacht van hardware van 7 jaar oud?!? Het loopt IMO nog fantastisch en mooier hadden we niet kunnen hopen.. Dit is echt het mooiste spel wat is uitgebracht op de curent gens... Van deze grote openwereld map dan hè... Welteverstaan
Als ze het spel niet (onmiddellijk) beschikbaar maken voor de pc dan is dit hun eigen fout en is alle commentaar over graphics/haperige gameplay gewoon terecht.
Uiteraard is dit een geweldige prestatie voor de huidige gen consoles, maar dat wil niet zeggen dat het spel ook tot zen recht komt.
Nu is het gewoon een zeer goed spel, ipv een
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 17-09-2013 20:19 ]

Dat hoeft nu toch niet zo te zijn.. (ze leren daarook wel dingen bij.. kijk maar naar de andere Rockstar spellen, bv Max Payne & GTA TLAD/TBoGT, die waren gewoon goed) en daarbij mag het voormij gerust dezelfde graphics zijn met 60 fps en wat anti aliasing, dan zou het voor mij al perfect zijn. (met de huidige grafische kracht op PC is dat simpel te bereiken, ookal is hij super slecht geport)jip_86 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:21:
Nee de release van GTA IV op de pc was ook een denderend succes wou je zeggen
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 17-09-2013 20:25 ]
Gewoon PC lijkt meAtlAntA schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:24:
Maar de gameplay beelden kwamen van een playstation af en zagen er veel beter uit dan wat de ps3 mij nu voorschoteld.. Trailers op ps4 dev kits opgenomen?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Sorry, maar die gameplay beelden van de trailer waar je linksonderin de map ziet, zien er echt niet mooier uit ofzo als wat ik op mijn 42 inch Philips full HD tv zie hoor.. Ik zie iig geen verschil tijdens gamen, alleen soms de framerate als je snel rijd.. Maar dit alles is zo miniem, vooral t.o.v GTA 4... Dat spel was echt grafisch een ramp..AtlAntA schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:24:
Maar de gameplay beelden kwamen van een playstation af en zagen er veel beter uit dan wat de ps3 mij nu voorschoteld.. Trailers op ps4 dev kits opgenomen?
Verwijderd
dit ziet er echt veel beter uit, alleen die popup tja....
tis een console van 2007 he, veel beter kan gewoon niet
motabeatz.com
Een leuk ding om te doen vind ik zelf om op een parkeerplaats te kijken naar de auto's en in te schatten waar ze op gebaseerd zijn. Ik vind de meeste auto's wel erg mooi vormgegeven (niet alleen qua graphics, maar ook hoe ze lijken op bestaande modellen) en het is toch wel iets waar veel tijd in is gaan zitten. Verder moet je de game niet teniet doen over hoeveel verschillende objecten er gelijktijdig op het scherm komen te zitten. De PC versie zal gerust beter zijn, maar meer dan een hogere FPS en misschien wat meer detail in textures krijg je ook niet.
Vandaag trouwens diverse activiteiten gedaan. Hiervan vond ik Golf erg leuk. Tennis vond ik wat matig, gezien je niet echt goed ballen diep kunt spelen, maar zag er ook wel geinig uit. Triatlon is ook wel geinig, maar moet je aardig wat voor button bashen.
Ik ben ondertussen al aardig aan het levellen met mn karakters maar zoek eigenlijk nog een manier om strength te boosten. Iemand een goede manier?
Ja, dat merkte ik ook! Dat is dan ook meteen eigenlijk het enigste minpunt wat ik kan vinden in de game. Verder wordt het grotendeels wel gecompenseerd door de extra tuning opties en het afvallen van bepaalde panelen.Ghostrider schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:34:
Lijkt het zo, of zijn de schademodellen veeeel minder uitgebreid. Je kunt behoorlijk vaak ergens knetterhard tegenaanrijden en de schade is veel minder.
Eerste indruk van autorijden. Realisme van GTA4 is verdwenen. Je kunt vrij hard met bijna elke auto de bocht door
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Het enige wat ik haat is het schieten met een controller en dat is iets waar ik erg moeilijk aan kan wennen.
Het eerste wat ik deed na de installatie was naar het vliegveld knallen en het grootste vliegtuig gejat wat er was.
Nadat dat 2x mislukt was maar een kleine jet gejat en daarmee als een gek rondgevlogen en later op een ander vliegveld geland.
Ik wilde toen met een auto terug naar de stad maar zag de borden van de
Nadat ik de jet vond in de basis wilde ik die jatten maar de shell van een tank is blijkbaar sneller dan ik
Deadsy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:00:
Ik wilde toen met een auto terug naar de stad maar zag de borden van despoiler:militaire basis en besloot daarheen te gaan. Het eerste wat ik in de basis zag was een tank die op me afkwam en ik heb deze dus direct gejat waarna ik zag dat de basis vol zat met tanks die allemaal op me afkwamen.
Nadat ik de jet vond in de basis wilde ik die jatten maar de shell van een tank is blijkbaar sneller dan ik.

Zal de tweede disc morgen eens op een externe HDD kopiëren, dan heeft ie de DVD helemaal niet meer nodig (behalve dan om te checken of het legaal is). Heerlijke timing
Bron? En waarom zou dat niet goed zijn dan? Ik heb hem gewoon geïnstalleerdL1nt schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:08:
vraagje, Rockstar adviseert om disc 2 niet te installeren bij de xbox maar ding maakt behoorlijk lawaai.
Hebben jullie hem wel geinstalleerd??
Leef lekker in het nu, er is niks anders
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Verder speelt hij op de ps3 heel goed. Handling van wagens vind ik minder dan gta4 maar is wel acceptabel maar motoren rijden echt raar.
Graphics waren in begin erg kartelig maar na paar uur spelen merk je het niet meer. Super mooi spel verder qua sfeer, heerlijke game. Haast geen missies gedaan. Ben meer van het freeroamen. Heb ook de xbox versie binnen dus keertje zelf vergelijken.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Speedboat kun je zo ook inladenv8power67 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:46:
Net met een truck gereden en een losstaande trailer eeaan gekoppeld. Leuk dat dit weer kan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Het kan voor sommige mensen een spoiler zijn, omdat het een soort minigame is, maargoed, ik post 'm toch
In grote lijnen is het nog los santos als in san andreas, maar daar herken je niet veel van.
Het snelweg-knooppunt, het vliegveld, de haven en het stadion: allemaal herenbaar uit SA. maar qua map zelf is het toch wel een 'moderne' versie van LS, en zie je er niet veel meer van terug.
De kwartslag gedraaide-kaart is ook even wennen t.o.v. SA.
Hierdoor denk je de hele tijd te weten waar je rijdt, maar is het dan toch net even anders.
Maar tot nu toe echt een top game!
Hooguit 3 missies gespeeld, de rest van de 2 uur lekker wezen cruisen door LS.
Het aantal missies die openstaan voor dat character vziw.Piet Krediet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:53:
Weet iemand toevallig wat de cijfertjes betekenen, die je ziet als je wisselt tussen de personages. Het zijn kleine cijfertje onderaan de foto van de personage.
To dare is to do
Ik denk zelf het aantal openstaande missie`s ? Kan het ook fout hebben.Piet Krediet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:53:
Weet iemand toevallig wat de cijfertjes betekenen, die je ziet als je wisselt tussen de personages. Het zijn kleine cijfertje onderaan de foto van de personage.
:)
Tnx, even in de favorietenNoFearz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:41:
Er staan verborgen dingen op de papieren kaart. Kun je zien met een blacklight. Zie dit en scroll een beetje naar beneden
Gaphics zijn top, alleen in de drukke stad mis je wel iets van AA, maar verder een stabiele framerate en mooie effecten.
Verder wat betreft de handling, ja hij is anders als GTA4, stuk directer, maar ik vind 't eigenlijk alleen maar fijner.
Overigens heb al een wat hints naar GTA4 gezien:
Pedit
Wtf

[ Voor 7% gewijzigd door -tom-562 op 17-09-2013 22:08 ]
Vaak bu'j te bang!
Was dat een random event, een missie of een zijmissie?-tom-562 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:
Ik ben m nu al een uurtje of 4 aan het spelen, en ik kan maar 1 ding zeggen; wauw!
Gaphics zijn top, alleen in de drukke stad mis je wel iets van AA, maar verder een stabiele framerate en mooie effecten.
Verder wat betreft de handling, ja hij is anders als GTA4, stuk directer, maar ik vind 't eigenlijk alleen maar fijner.
Overigens heb al een wat hints naar GTA4 gezien:
spoiler:Op een gegeven moment kan je 2 willekeurige overvallers helpen met vluchten, als je de cops hebt afgeschud en je de overvallers hebt afgezet, blikkt het die Paacir Mcreary o.i.d. Te zijn, die Ierdie krijg je dan automatisch bij je heist groepje
Pedit
Wtfik botste net tegen een andere auto, ontploffen ze ineens alletwee spontaan, ben ik dood
-tom-562 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:04:
spoiler:blikkt het die Paacir Mcreary o.i.d. Te zijn, die Ier
Ook de optie om de auto bij te sturen in de lucht om om te rollen terwijl je op z'n dak ligt kunnen mij niet bekoren.
Maar goed: dat zij zo.
was ze na de 3e checkpoint al kwijt haha. bij het huis van het 2e karakter (ze naam effe kwijt) daar staan alle race bolides
ohja: hoerenn**ken,beroven,ontploffingen,roadrage,vliegen alles.. voel me net weer 16
[ Voor 22% gewijzigd door ApC_IcE op 17-09-2013 23:05 ]
Spoiler tags aub!ApC_IcE schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:33:
Tip: als je die autoraces wilt doen. pak dan niet een willekeurige auto![]()
was ze na de 3e checkpoint al kwijt haha. bij het huis van het 2e karakter (ze naam effe kwijt) daar staan alle race bolides![]()
ohja: hoerenn**ken,beroven,ontploffingen,roadrage,vliegen alles.. voel me net weer 16
Dit zijn toch geen spoilers die het verhaal verklappen...
Grafisch is het in het begin wat wennen (geen AA natuurlijk), maar door de sfeer van het spel en de detail die erin zit, ben je dat zo vergeten
Het schieten is goed geïmplementeerd. Ik heb de GTA style gebruikt, want free aim met een controller is een stuk lastiger
Het rijden is voor mij positief verbeterd. De wagens liggen beter op de weg, de besturing voelt wat directer en je knalt minder snel uit de bocht. Het is niet het niveau Saints Row/Sleeping Dogs geworden, wat erg arcade was. Het zit er nu net tussenin
Het verhaal is erg leuk tot nu toe. De humor fantastisch (vooral als je bij Trevor komt
Ook al ben ik vooral een PC gamer. Dit is voor mij GoTY
Het verhaal niet nee maar wel iets essentieels van een playable character waar ik liever zelf achter was gekomen. Topic warning staat er niet voor niks.Mizojojo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:38:
[...]
Dit zijn toch geen spoilers die het verhaal verklappen...
hoe rob je een train? Net een keer ge probeerd bovenop een rijdende trein te springen. Insta death
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Random event, dus dat de minimap even flitst.Martinspire schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:12:
[...]
Was dat een random event, een missie of een zijmissie?
Van die middelvinger kwam ik net ook achter
Vaak bu'j te bang!
Je kunt iig op de trein springen (lage wagon pakken), maar zelfs na het doden van de machinist kun je weinig volgens mij.Fiddle schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:44:
Ge-wel-dig!!
hoe rob je een train? Net een keer ge probeerd bovenop een rijdende trein te springen. Insta death
Op de trein springen moet nog wel kunnen, alleen kun je m niet kapen.Fiddle schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:44:
Ge-wel-dig!!
De machinist doodschieten resulteerd niet in een stilstaande trein, en je kunt die cabine ook niet in, als ik de streams moet geloven.
Die kleine 'tram' die in LS rijdt kun je volgens mij wel besturen, al biedt dat een stuk minder vermaak
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Kunnen degene die GTA V al spelen en ook op de PC spelen met hogere FPS bevestigen dat de framerate te storend voor hen is, of valt dit mee (omdat PC-lag anders aanvoelt en storender is?)?
Andere mensen mogen natuurlijk ook reageren
1 oktoberFireFoz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:59:
Heeft iemand een idee vanaf wanneer je online kan spelen?
To dare is to do
Er is een topic GTA 5 Crew topic
Slowchat & Levertijden-topic
Geen PC vs Console discussie's
Posts met alleen video's/plaatjes/etc dragen niet bij aan het topic en zijn dus ongewenst.
Story-spoilers (spoilers over het verhaal) ALTIJD tussen spoiler tags: