lol
2e is voor een vriend, maar die is nog steeds aan twijfelen of ie voor ps4 of x1 moet gaan
weinig verkoop aan, want als ie hem niet moet hou ik het bij 1 xbox
2e is voor een vriend, maar die is nog steeds aan twijfelen of ie voor ps4 of x1 moet gaan
weinig verkoop aan, want als ie hem niet moet hou ik het bij 1 xbox
Verwijderd
Mn order bij game.uk voor een xbox live abbo 1 jaar met shadow jago is nog niet aangekomen, 23 november besteld. Ze zeggen dat ik nu 45 dagen moet wachten voor een claim >_<
Iemand nog een site om alsnog een day one edition voor xbox live 1 jaar met shadow jago te kopen?
Iemand nog een site om alsnog een day one edition voor xbox live 1 jaar met shadow jago te kopen?
http://www.microsoftstore...rship/productID.282262700Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:51:
Mn order bij game.uk voor een xbox live abbo 1 jaar met shadow jago is nog niet aangekomen, 23 november besteld. Ze zeggen dat ik nu 45 dagen moet wachten voor een claim >_<
Hier?
Waar kopen jullie voor leuk geld games? Online / offline maakt me niet uit.
US Store op Xbox One.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Daar heb ik dus ook al last van...Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:51:
19 nov verzonden niks ontvangen, ook geen reactie op mijn mail gehad.
45 dagen wachten wat een onzin
Gaat allemaal lekker met die buitenlandse bestellingen, eerst mijn xbone 1,5 week verdwenen en nu de xbox live.
Xbox Live Knalle Arie
Iemand een idee waar de Xbox One nog voorradig is? En wanneer komt ie in de Nederlandse winkels? Ik hoop wel dat ie in Januari komt, want dan kan ik hem mezelf nog als verjaardagscadeau geven
.
[ Voor 34% gewijzigd door Turdie op 08-12-2013 14:50 ]
Bij de meeste buitenlandse winkels heb je hem nog voor de kerst. Release datum Nederland is helaas nog niet bekend. Ik zelf houdt rekening met maart/april 2014.shadowman12 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:49:
Iemand een idee waar de Xbox One nog voorradig is? En wanneer komt ie in de Nederlandse winkels? Ik hoop wel dat ie in Januari komt, want dan kan ik hem mezelf nog als verjaardagscadeau geven.
Ik heb de mijne op 30 november via de Duitse MS store besteld en helaas taal nog teken over levering gehoord.
Xbox Live: Ofthewell NL
Bij een Nederlandse webshop zag ik dat die daar vanaf 31 januari 2014 beschikbaar is. Volgens mij Gamediscounter.Hairball schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:30:
[...]
Bij de meeste buitenlandse winkels heb je hem nog voor de kerst. Release datum Nederland is helaas nog niet bekend. Ik zelf houdt rekening met maart/april 2014.
Ik heb de mijne op 30 november via de Duitse MS store besteld en helaas taal nog teken over levering gehoord.
[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 08-12-2013 18:03 ]
Geloof al die data nou niet. Microsoft heeft niets officieels medegedeeld. Kijk bijvoorbeeld bij BOL.com en daar staat de datum op maart. Gewoon placeholders.shadowman12 schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:01:
[...]
Bij een Nederlandse webshop zag ik dat die daar vanaf 31 januari 2014 beschikbaar is. Volgens mij Gamediscounter.
En tevreden?
ik ga hem denk ik bij amazon bestellen...staat 16 december beschikbaar bij.
Dan zou ik hem rond de kerst hebben lijkt me toch?
Controller is heel even wennen, maar ligt wel heerlijk in de hand :D!maswa1414 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:02:
[...]
En tevreden?
ik ga hem denk ik bij amazon bestellen...staat 16 december beschikbaar bij.
Dan zou ik hem rond de kerst hebben lijkt me toch?
Of je moet even kijken naar de microsoft store in Duitsland, Italie, Frankrijk of Spanje die versturen allemaal vanuit Eindhoven en zeggen dat je hem voor kerst moet hebben.
Ik heb er nog 1tje staan bij de Saturn in Kleve, maar diegene voor ik hem had besteld is al voorzien van een xbox, dus staat die pre-order nog wel open
Daar kan je in elk geval niet bestellen: nicht vorratigMrGizMo schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:23:
[...]
Of je moet even kijken naar de microsoft store in Duitsland
Nee op dit moment niet, maar die moeten binnenkort ook een nieuwe voorraad krijgenharrytasker schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:36:
[...]
Daar kan je in elk geval niet bestellen: nicht vorratig
Ik heb wel interesse andersMrGizMo schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:23:
[...]
Controller is heel even wennen, maar ligt wel heerlijk in de hand :D!
Of je moet even kijken naar de microsoft store in Duitsland, Italie, Frankrijk of Spanje die versturen allemaal vanuit Eindhoven en zeggen dat je hem voor kerst moet hebben.
Ik heb er nog 1tje staan bij de Saturn in Kleve, maar diegene voor ik hem had besteld is al voorzien van een xbox, dus staat die pre-order nog wel open
Ik ga dinsdag naar Berlijn rijden, ik kan daar wel kijken of er nog xboxen beschikbaar zijn voor mensen hier als jullie dit willen
PSN: bryanlost
Dat is een goede daad lijkt mijbryanvan schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:05:
Ik ga dinsdag naar Berlijn rijden, ik kan daar wel kijken of er nog xboxen beschikbaar zijn voor mensen hier als jullie dit willen
Verwijderd
Ben in het weekend in Parijs gewees en in de fnac op de champs elysees lagen nog 2 exemplaren.
Ik hoop dat MS dat nou eens snel bekend gaat maken. Ik vind het niet zo heel erg als ie pas in februari of maart komt, als er maar duidelijkheid is.shadowman12 schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:01:
[...]
Bij een Nederlandse webshop zag ik dat die daar vanaf 31 januari 2014 beschikbaar is. Volgens mij Gamediscounter.
Net weer gechat met MicrosodtStore.de, de reactie: "I am sorry, but due to the fact, that we're out of stock, I cannot tell you a date, when you'll receive it. It should be shipped in time, so you receive it until Christmas." Oftewel, verwachting is voor Kerst in huis, dat geldt blijkbaar voor alle orders...
Ook nog gevraagd of ze restock krijgen op de day one editie (die heb ik namelijk besteld) Hij dacht van wel of anders zou ik een xbox one + FIFA14 krijgen, ik heb aangegeven dat ik dan liever een andere game wil, helaas kon hij daar verder niks over zeggen..
Ook nog gevraagd of ze restock krijgen op de day one editie (die heb ik namelijk besteld) Hij dacht van wel of anders zou ik een xbox one + FIFA14 krijgen, ik heb aangegeven dat ik dan liever een andere game wil, helaas kon hij daar verder niks over zeggen..
Verwijderd
Bedankt voor de info.exCOESes schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:48:
Net weer gechat met MicrosodtStore.de, de reactie: "I am sorry, but due to the fact, that we're out of stock, I cannot tell you a date, when you'll receive it. It should be shipped in time, so you receive it until Christmas." Oftewel, verwachting is voor Kerst in huis, dat geldt blijkbaar voor alle orders...
Dat we moeten wachten tot kerst vind ik niet zo'n probleem... maar als we niet de versie krijgen die we hebben besteld verwacht ik wel een compensatie. Ik heb de Day One edition besteld, punt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 12:05 ]
Ik heb besteld bij Amazon.de via livecodes.nl amazonkaart. 27ste November besteld en volgens PostNL morgen in huis! Weet iemand waar je in Nederland aan play en chargekit icm controller kunt bestellen?
Nergens, enigste optie momenteel is losse controller en losse p&c kit.ElwinP schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:44:
Ik heb besteld bij Amazon.de via livecodes.nl amazonkaart. 27ste November besteld en volgens PostNL morgen in huis! Weet iemand waar je in Nederland aan play en chargekit icm controller kunt bestellen?
Billgames.nl of Redcoon.nl
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik heb vorige week ook contact gehad met ms.de en heb zelf ook de day one editie besteld en hij verzekerde mij dat ik gewoon de day one editie + fifa 14 zou ontvangenVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:04:
[...]
Bedankt voor de info.
Dat we moeten wachten tot kerst vind ik niet zo'n probleem... maar als we niet de versie krijgen die we hebben besteld verwacht ik wel een compensatie. Ik heb de Day One edition besteld, punt.
Voor de geïnteresseerden onder ons:
Mediamarkt aan de Hohestrasse in Keulen had er afgelopen zaterdag nog een stuk of 10... en de Saturn had ook een aantal staan met Call of Duty:Ghosts erbij. Of ze er nog steeds liggen is geen garantie. Maar je kunt altijd even bellen natuurlijk.
Mediamarkt aan de Hohestrasse in Keulen had er afgelopen zaterdag nog een stuk of 10... en de Saturn had ook een aantal staan met Call of Duty:Ghosts erbij. Of ze er nog steeds liggen is geen garantie. Maar je kunt altijd even bellen natuurlijk.
Interpolis, glashelder!
Was ik er dus een week te vroeg, vorige week niet online besteld omdat ik die zaterdag naar Keulen zou gaan, daar helaas niks gevonden en daarom pas zondag bij MS online besteld, daardoor zit ik nu nog in de wachten-wat-er-gaat-gebeuren modusTheIbex schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:04:
Voor de geïnteresseerden onder ons:
Kun je bij amazon gewoon een NL adres opgeven?ElwinP schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:44:
(sorry vast al 100x gevraagd)
Ja je kunt gewoon naar Nederland laten versturen!nexhil schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:40:
[...]
Kun je bij amazon gewoon een NL adres opgeven?
(sorry vast al 100x gevraagd)
Tja, zoals al gebleken is krijg je van MS diverse verschillende verhalen te horen. Ik kan alleen maar hopen dat ze hetgene leveren wat je besteld hebt. Dat gezeur wil je niet hebben. Anderzijds is het is Duitsland allemaal wat "gründlicher" geregeld. Laten we hopen dat ze snel gaan leveren.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 14:57:
[...]
Ik heb vorige week ook contact gehad met ms.de en heb zelf ook de day one editie besteld en hij verzekerde mij dat ik gewoon de day one editie + fifa 14 zou ontvangen
van MS.de hoor je tenminste iets... Begin september al besteld bij Future-X.de. Weet niet wat de gasten doen, maar heb nog geen xbox gezien (ze hebben nog niets van hun leverancier ontvangen).
Vorige week zondag ook maar bij MS de besteld, hopelijk kunnen die wel leveren
Je hebt toch niet betaald bij dat future-x, hè?MochiGohan schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:08:
van MS.de hoor je tenminste iets... Begin september al besteld bij Future-X.de. Weet niet wat de gasten doen, maar heb nog geen xbox gezien (ze hebben nog niets van hun leverancier ontvangen).
Overigens hoor ik van MS helemaal niets.
[ Voor 4% gewijzigd door Ofthewell op 09-12-2013 18:47 ]
Vandaag bericht van Gameshark UK
Killer Instinct fightstick is verzonden

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Als je bij amazon de kijkt zie je een paar bundels ,waar bij staat leverbaar vanaf 20 december? ga je hem krijgen voor de kerst? Bij de FIFA bundel staat pre- order leverbaar 16-12. Welke maak je de meeste kans om voor de kerst binnen te hebben?
Ah bedankt!ElwinP schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:17:
[...]
Ja je kunt gewoon naar Nederland laten versturen!
Verwijderd
yahooooo de mijne ook!! zie je online justy!!justifire schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:19:
Vandaag bericht van Gameshark UK
Verwachte levering : woensdagVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:25:
[...]
yahooooo de mijne ook!! zie je online justy!!![]()
![]()
![]()
Zal de avond vrij houden
Xbox CoD Ghosts Bundle op 5 december besteld bij Microsoftstore.fr. Vandaag verzendbevestiging ontvangen. Wordt vandaag nog geleverd :-)
XBL: AntichristSupa
Ah Bedankt, na jou reactie ook maar even snel in mn mailbox gekeken.DSteve_o schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:50:
Xbox CoD Ghosts Bundle op 5 december besteld bij Microsoftstore.fr. Vandaag verzendbevestiging ontvangen. Wordt vandaag nog geleverd :-)
Mijne is ook verstuurd. Volgens de track en trace wordt die vandaag om 16:00 afgeleverd.
Ik werk de rest van de dag thuis
Hier een uurtje geleden geleverd!MarkieMenn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:44:
[...]
Ah Bedankt, na jou reactie ook maar even snel in mn mailbox gekeken.
Mijne is ook verstuurd. Volgens de track en trace wordt die vandaag om 16:00 afgeleverd.
XBL: AntichristSupa
Ik zit in spanning af te wachten, hopelijk duurd het niet al te lang meer.
laatste status is Utrecht, Netherlands 10/12/2013 4:00 Wordt afgeleverd
Controller + Play & Charge Kit is verzonden door Amazon.de
Komt morgen binnen.
7 december besteld.
Komt morgen binnen.
7 december besteld.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lekker is dat; ik heb 4 december besteld en de mijne staat nog in de backorderMarkieMenn schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:44:
[...]
Ah Bedankt, na jou reactie ook maar even snel in mn mailbox gekeken.
Beide nog niet, volgens mij hebben ze alleen beide een reservering geplaatst op mijn credit card... Ik zie wel welke het eerste kan leverenHairball schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:46:
[...]
Je hebt toch niet betaald bij dat future-x, hè?
Overigens hoor ik van MS helemaal niets.
Ik zie dat de Day One weer te (voor)bestellen is: http://www.microsoftstore...FA-14/productID.288803200 .., zou ik ook €5000 terug krijgen als ik mijn openstaande order annuleer? 
Saturn.de heeft blijkbaar een nieuwe levering gekregen aangezien de standaard versie en het CoD pack "sofort lieferbar" zijn.., des te vervelender dat ik niet weet hoe lang ik nog wachten op de day one van microsoftstore.de..
Buiten de melding "voor de Kerst (en hopen dat dit incl internationaal transport is...)
Saturn.de heeft blijkbaar een nieuwe levering gekregen aangezien de standaard versie en het CoD pack "sofort lieferbar" zijn.., des te vervelender dat ik niet weet hoe lang ik nog wachten op de day one van microsoftstore.de..

[ Voor 42% gewijzigd door exCOESes op 11-12-2013 10:40 ]
Dan ga ik nu maar een bestelling plaatsen bij saturn.de. Leveren ze ook in Nederland?exCOESes schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:28:
Ik zie dat de Day One weer te (voor)bestellen is: http://www.microsoftstore...FA-14/productID.288803200 .., zou ik ook €5000 terug krijgen als ik mijn openstaande order annuleer?
Saturn.de heeft blijkbaar een nieuwe levering gekregen aangezien de standaard versie en het CoD pack "sofort lieferbar" zijn.., des te vervelender dat ik niet weet hoe lang ik nog wachten op de day one van microsoftstore.de..Buiten de melding "voor de Kerst (en hopen dat dit incl internationaal transport is...)
Geen idee eigenlijk, ik zou zeggen probeer het en laat het ons weten
je kan hem in ieder geval bestellen en bij een filiaal ergens net over de grens af laten leveren, weet je in ieder geval dat je niet voor niks naar Duitsland rijdt als je een roadtrip maakt!
1 december besteld, ook nog in backorderDiazepam schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:45:
[...]
Lekker is dat; ik heb 4 december besteld en de mijne staat nog in de backorder
Ik kan niet eens registeren met een Nederlands adres bij saturn.de...
Je kunt hem volgens mij in een filliaal laten afleveren (in DE), of je kunt kijken of er ergens een adres is waar je post kunt laten afleveren en daar ophalen. Daar zijn meestal bij de grens van dat soort dingen.BinaryRun schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:19:
Ik kan niet eens registeren met een Nederlands adres bij saturn.de...
Klopt, maar daarvoor moet je eerst een account aanmaken op een Duits adres. Over een uurtje thuis maar even doen.LOTG schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:25:
[...]
Je kunt hem volgens mij in een filliaal laten afleveren (in DE), of je kunt kijken of er ergens een adres is waar je post kunt laten afleveren en daar ophalen. Daar zijn meestal bij de grens van dat soort dingen.
Ik kan ze namelijk niet bellen voor een reservering, spreek namelijk geen Duits

[ Voor 8% gewijzigd door BinaryRun op 11-12-2013 11:52 ]
Kun je niet het adres van de Saturn in Kleve opgeven? Daar moet hij tenslotte eerst heen..
True, maar ik weet niet of ze het handmatig controleren tijdens het bestellen.exCOESes schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:08:
Kun je niet het adres van de Saturn in Kleve opgeven? Daar moet hij tenslotte eerst heen..
[ Voor 18% gewijzigd door BinaryRun op 11-12-2013 14:31 ]
Otto.de bestelling geeft nog steeds aan dat ik hem voor kerst op kan halen.
Hopen dat het kerst 2013 is en niet 2014
Verder:
Energizer charge dok als kerstkado.
Dock is mooi en gewoon te bestellen bij Amazon.
En:
Gisteren Fifa14 kunnen verkopen aan ene Nick.
Ik in ieder geval nog iets geld er voor, hij blij met een fifa en extra content van de Day-One bundle.
Verder:
En:
Ik in ieder geval nog iets geld er voor, hij blij met een fifa en extra content van de Day-One bundle.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Vandaag Wireless Controller + Play & Charge Kit Pack binnengekregen én een losse Play & Charge Kit. Via Amazon.de
Ik heb vorige week nog contact gehad met otto en ze zeggen voor kerst levering. Helaas kunnen ze niets meer vertellen, aangezien MS hun niet veel verteld. Ze krijgen wekelijks een kleine batch consoles binnen.HellStorm666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:50:
Verder:
En:
Gamertag for Xbox: R0SSI
Wil ik bij saturn.de bestellen met paypal, krijg ik een 404 pagina. Grrrrrrrrrrrr
Lijkt erop dat ze weer door de ontvangen voorraad heen zijn, staat nu weer op datum onbekend.
Hier: http://www.emarkt24.com/m...ne-500gb-konsole-mit.html is hij nog wel op voorraad, komt waarschijnlijk mede doordat ze er €525 voor vragen.
Hier: http://www.emarkt24.com/m...ne-500gb-konsole-mit.html is hij nog wel op voorraad, komt waarschijnlijk mede doordat ze er €525 voor vragen.
[ Voor 46% gewijzigd door exCOESes op 12-12-2013 11:19 ]
Tsja, maar ik moet nu eerst wachten totdat het geld weer van paypal op m'n bankrekening staat. Ik had het namelijk al weer terug gestoord. Wel balen, aangezien emarkt24 paypal accepteert. Nu maar hopen dat ze niet uitverkocht zijn tegen de tijd dat het geld weer op m'n bank staat.exCOESes schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:11:
Lijkt erop dat ze weer door de ontvangen voorraad heen zijn, staat nu weer op datum onbekend.

[ Voor 16% gewijzigd door BinaryRun op 12-12-2013 11:41 ]
Haha ene NickHellStorm666 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:50:
Verder:
En:
Maar idd, dat was ik
Ik heb net nog even contact gehad met MS NL om de status van mijn op 30 November in duitsland bestelde day one editie te controleren. De service medewerker die even naar Duitsland gebeld heeft, heeft me bezworen dat het ding morgen bij UPS aangeleverd wordt. Hij heeft me ook een escalatieticketnummer gegeven zodat de status beter bijgehouden wordt. Eerst zien dan geloven.
Heb jij inmiddels je bestelling ontvangen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:51:
Ik nog steeds niks en morgen loopt de trail van 2 weken af, twijfel nu of ik een normale live gold ga kopen of nog langer ga wachten...
Xbox Live Knalle Arie
Dat maakt me ook niet uit
Lieferung voraussichtlich:
Dienstag, 24. Dezember 2013 -
Freitag, 27. Dezember 2013
Verwijderd
Ben benieuwdHairball schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:50:
Ik heb net nog even contact gehad met MS NL om de status van mijn op 30 November in duitsland bestelde day one editie te controleren. De service medewerker die even naar Duitsland gebeld heeft, heeft me bezworen dat het ding morgen bij UPS aangeleverd wordt. Hij heeft me ook een escalatieticketnummer gegeven zodat de status beter bijgehouden wordt. Eerst zien dan geloven.

's Avonds. Toen er nog wel voorraad stond. Maar zoals gezegd moet ik het nog maar zien. Ik heb van MS nou als zoveel verschillende verhalen gehoord dat ik het pas geloof als ik een Track and Trace nummer heb van DHLVerwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:17:
[...]
Ben benieuwdhoelaat had jij hem ongeveer besteld??
Net ook nog een exemplaar kunnen bestellen via amazon.de, ze zeggen dat hij de 16de vrijkomt dus ik ben benieuwd wanneer hij hier werkelijk op de stoep staat.
Heeft iemand enig idee waar ik het beste een controller kan bestellen voor de One, die ook morgen binnenkomt.
Ik weet het ben een beetje laat, maar wil dit weekend nog toernooitje doen.
Ik zag Billgames en Redcoon, iemand ervaringen?
Ik weet het ben een beetje laat, maar wil dit weekend nog toernooitje doen.
Ik zag Billgames en Redcoon, iemand ervaringen?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Nav hiervan net ook contact gehad met MS (in België via NL 0800 nr) ze kunnen orders inzien en annuleren, verder konden ze weinig voor me betekenen, gewoon afwachten en hopen dat ze snel weer een aanlevering krijgen lijkt voor mij de enige optie.Hairball schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:50:
Zolang MS nog niet een mail heeft verstuurt dat de Xbox One in NLD nog verder is vertraagd blijf ik nog even wachten.
na de feestdagen kunnen ze cijfers publiceren over de huidige verkopen en nieuwe gamers die nog wachten gerust stellen.
Als MS aangeeft nog verder vertraagd is kan alsnog een keuze worden gemaakt om een retail versie te kopen
in DE.. Even naar keulen rijden is ook maar een reisje van 3 uur enkel
en een leuke zaterdag middag
win win dus
Ik denk dat MS in januari meer nieuws brengt voor onze marktBeste klant,
Wij waarderen het zeer dat je de Xbox Day One-editie hebt voorbesteld in de Microsoft online store. Helaas moeten wij je laten weten dat de Xbox Day One-editie in Nederland pas begin 2014 verkrijgbaar zal zijn.
Als MS aangeeft nog verder vertraagd is kan alsnog een keuze worden gemaakt om een retail versie te kopen
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik had begrepen dat de bestellingen die gedaan zijn in de Duitse en Franse Microsoftstore worden verstuurd vanuit Eindhoven. Geldt dit ook voor de Engelse store?
Edit: Is niet meer nodig, heb hem al via de Duitse store gekocht (de Xbox One bundel met Fifa).
Edit: Is niet meer nodig, heb hem al via de Duitse store gekocht (de Xbox One bundel met Fifa).
[ Voor 23% gewijzigd door Mesut op 13-12-2013 13:33 ]
wel raar, op de duitse MS Store is de normale Xbox One versie met Fifa nu wel voorradig. Waarom sturen ze me die niet ipv de day one met Fifa..
Omdat de meeste mensen die een day one hebben besteld die ook wel heel graag zullen willen hebben denk ik zo...Eyerule2nd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:42:
wel raar, op de duitse MS Store is de normale Xbox One versie met Fifa nu wel voorradig. Waarom sturen ze me die niet ipv de day one met Fifa..
Inderdaad, er zit natuurlijk ook de day one DLC bij Fifa en de Day One branded controller.db I Delirium schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:03:
[...]
Omdat de meeste mensen die een day one hebben besteld die ook wel heel graag zullen willen hebben denk ik zo...
Net gechat met ms. Als je die bestelt dan heb je geen garantie dat je hem bv komende week nog ontvangt. Uiterlijk voor 24 december.Eyerule2nd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:42:
Dus niet morgen al ofzo.
ok thnxOcNewB schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:04:
[...]
Net gechat met ms. Als je die bestelt dan heb je geen garantie dat je hem bv komende week nog ontvangt. Uiterlijk voor 24 december.
Dus niet morgen al ofzo.
BEDANKT!!
Ik heb hem gelijk besteld!!
\0/ zo blij als een kind
Ik heb hem gelijk besteld!!
\0/ zo blij als een kind
je kan bij de ms store alleen met een cc betalen?
Tip: www.3vcard.nlchampion16 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:02:
je kan bij de ms store alleen met een cc betalen?
een X1 kost 530 euro en 3v gaat maar tot 150
Meer malen 150 toevoegen aan je accountchampion16 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:22:
[...]
een X1 kost 530 euro en 3v gaat maar tot 150

Pff, das een best goed idee xD maar dat kan niet als het goed is. Ik gebruik 3v al een paar jaar.BinaryRun schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:23:
[...]
Meer malen 150 toevoegen aan je account
En elk ding dat je koopt,dus stel 150 euro tegoed word op 1 kaartnummer gezet. Dus krijg je meerdere met 150 euro ipv eentje met veel. Ik gebruik van 3v overigens alleen online, geen fysiek kaartje dus.
[ Voor 40% gewijzigd door champion16 op 13-12-2013 17:28 ]
link naar de DE store, bij mij staat hij gewoon niet voorradig!
[ Voor 17% gewijzigd door harrytasker op 13-12-2013 18:00 ]
Nee hoor. Ik heb een 3vcard op naam en daar kan ik tot een paar duizend op storten (wel in stappen van 150)champion16 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 17:25:
[...]
Pff, das een best goed idee xD maar dat kan niet als het goed is. Ik gebruik 3v al een paar jaar.
En elk ding dat je koopt,dus stel 150 euro tegoed word op 1 kaartnummer gezet. Dus krijg je meerdere met 150 euro ipv eentje met veel. Ik gebruik van 3v overigens alleen online, geen fysiek kaartje dus.
Ja dat bedoel ik. Jij hebt waarschijnlijk een fysieke kaart. Ik heb gewoon een account op 3v. En koop dan steeds vouchers.Hairball schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:04:
[...]
Nee hoor. Ik heb een 3vcard op naam en daar kan ik tot een paar duizend op storten (wel in stappen van 150)
En dit is een antwoord op wat een maximaal tegoed op een 3v voucher is : De maximale waarde van de 3V voucher is €150..
Zal dus nog even moeten wachten.
UPS Tracking code ontvangen vanaf Microsoft FR. Nu nog wachten op de bezorging. Zou dit nog morgen zijn of volgende week pas?
Gewoon vouchers samenvoegen of even bij de primera voor een tientje een echte 3v kaart halen en deze met vouchers opwaarderen.champion16 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 18:11:
[...]
Ja dat bedoel ik. Jij hebt waarschijnlijk een fysieke kaart. Ik heb gewoon een account op 3v. En koop dan steeds vouchers.
En dit is een antwoord op wat een maximaal tegoed op een 3v voucher is : De maximale waarde van de 3V voucher is €150..
Zal dus nog even moeten wachten.
http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL&WT.svl=PNRO_L1Diazepam schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:13:
UPS Tracking code ontvangen vanaf Microsoft FR. Nu nog wachten op de bezorging. Zou dit nog morgen zijn of volgende week pas?
Volgende week pas trouwens, UPS bezorgd niet op zaterdag.
[ Voor 9% gewijzigd door BinaryRun op 13-12-2013 19:43 . Reden: Excuses voor dubbel post. ]
Verwijderd
Pff, nog steeds geen progressie dus.Hairball schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:50:
Staat er inmiddels op, wordt maandag. Helaas niet thuis
. Nou ja, nog even geduld.
Nee, ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken of MS überhaupt wel voor de kerst gaat leveren. Dat heb ik weer... na veel twijfelen eindelijk bestellen en dan wel net één dag te laat. zucht.....
Weet iemand in welke winkel ze zeker te weten nog op voorraad zijn nu ?
Iemand die toevallig gister nog geweest is ofzo ?
Ik wil naar Duitsland gaan rijden, maar dat is een behoorlijke rit, dus wil eigenlijk wel dat het in 1x goed gaat
.
Iemand die toevallig gister nog geweest is ofzo ?
Ik wil naar Duitsland gaan rijden, maar dat is een behoorlijke rit, dus wil eigenlijk wel dat het in 1x goed gaat
Ik heb met iemand van de MediaMarkt duitsland gepraat gisteren en die zegt dat de meeste MediaMarkten maandag weer een nieuwe lading Xboxen krijgt.
Voorlopig is alleen bij Alternate in Lingen in Duitsland de Xbox One nog verkrijgbaar, volgens mij.
Voorlopig is alleen bij Alternate in Lingen in Duitsland de Xbox One nog verkrijgbaar, volgens mij.
Trouwens, ik kom net terug van een weekje Berlijn, en in alle mediamarkten,saturnen en gamestops hadden ze er daar bergen van die dingen. In het schap lagen er gemakkelijk 50+ per keer...
PS4's had ik niet gezien, die waren overal allemaal uitverkocht. Helaas spelen al mijn vrienden niet op de xbox
anders had ik hem ook gehaald!
PS4's had ik niet gezien, die waren overal allemaal uitverkocht. Helaas spelen al mijn vrienden niet op de xbox
PSN: bryanlost
Serieus? Je hebt je auto niet volgeladen? Op mplaats ben je ze zo kwijt! Bijna een ritje Berlijn waard hahabryanvan schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:12:
Trouwens, ik kom net terug van een weekje Berlijn, en in alle mediamarkten,saturnen en gamestops hadden ze er daar bergen van die dingen. In het schap lagen er gemakkelijk 50+ per keer...
PS4's had ik niet gezien, die waren overal allemaal uitverkocht. Helaas spelen al mijn vrienden niet op de xboxanders had ik hem ook gehaald!
Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers
Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.