Heb altijd 360 gehad ,en die DS4 controller is gewoon niet mijn ding
1 uurtje FIFA mee gespeeld, daarna weer doos in gedaan
Eigenlijk toch al weinig tijd met 2 kinderen om te gamen, maar moest en zou hem hebben

Als je interesse hebt DM dan maar
Heb altijd 360 gehad ,en die DS4 controller is gewoon niet mijn ding
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
hoop morgen iets te horen van de saturn!maswa1414 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:25:
[...]
Heb altijd 360 gehad ,en die DS4 controller is gewoon niet mijn ding![]()
1 uurtje FIFA mee gespeeld, daarna weer doos in gedaan![]()
Eigenlijk toch al weinig tijd met 2 kinderen om te gamen, maar moest en zou hem hebben![]()
Als je interesse hebt DM dan maar
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Is goedMrGizMo schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:36:
[...]
hoop morgen iets te horen van de saturn!
maar ik ga het zeker even overwegen
Ja heb net ms store aan lijn gehad en je raad het wel weer. We moeten nog geduld hebben. Zodra ze weer beschikbaar zijn worden ze verstuurd.Eyerule2nd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:46:
ik 1-12 besteld bij MS store in DE. Status nog steeds backordered.
das balen..Arend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:54:
[...]
Ja heb net ms store aan lijn gehad en je raat het wel weer. We moeten nog geduld hebben. Zodra ze weer beschikbaar zijn worden ze verstuurd.
Ze konden de vraag niet aan daarom zijn er wat orders zoals ook die van mij op backorderd gezet
Wat staat er achter je bestelstatus als je inlogd op microsoftstore?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:22:
Ik heb op 30 november de xbone op MS.de besteld, weet iemand waneer die gelverd word?
Welk telefoonnummer heb jij gebeld? Het nummer wat bij "Kontakt" staat wordt bij mij direct verbroken (natuurlijk zet ik er 0049 voor)Arend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:54:
[...]
Ja heb net ms store aan lijn gehad en je raad het wel weer. We moeten nog geduld hebben. Zodra ze weer beschikbaar zijn worden ze verstuurd.
Ze konden de vraag niet aan daarom zijn er wat orders zoals ook die van mij op backorderd gezet
Xbox Live: Ofthewell NL
Je kan gewoon Nederlandse microsoft bellen op hun kunne buitenlandse orders ook inzien 0800 020 5934Hairball schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:34:
[...]
Welk telefoonnummer heb jij gebeld? Het nummer wat bij "Kontakt" staat wordt bij mij direct verbroken (natuurlijk zet ik er 0049 voor)
Gisteren werd mij namelijk verteld dat alles tot en met de 30e vandaag verstuurd zou worden via de Live help. Ik zie dat niet gebeuren.
Hopelijk is er het dan maar 1x afgeschrevenMcPoowl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:08:
Net te horen gekregen van het thuisfront dat er zojuist 2 xboxen (klein foutje gemaakt in mijn bestelling) zijn afgeleverd. Afgelopen vrijdag middag besteld bij de Franse MS-store.
Op naar de laaaaange middag ( en de gemiddelde file van Rotterdam - Eindhoven -_- )
If only. Uiteraard twee keer afgeschrevenArend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:09:
[...]
Hopelijk is er het dan maar 1x afgeschreven. Moet je nog een kwijt voor normale prijs?
Ik neem aan dat je in Frankrijk ook gewoon retourrecht hebt maar je zou wel gek zijn als je hem terugstuurd, marktplaats of DM ben je hem zo kwijt...McPoowl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:11:
[...]
If only. Uiteraard twee keer afgeschreven. Was ongeduldig en klikte per ongeluk 2 keer op de knop Bestellen. Toen zag Microsoft z'n kans
Over de overname kunnen we het wel ff via DM hebben!
Verwijderd
Backordered. Maar ik had iets op het forum gelezen dat alle orders tot en met 30 november gewoon verstuurd zouden worden?Arend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:25:
[...]
Wat staat er achter je bestelstatus als je inlogd op microsoftstore?
Bij mij staat dat de order verwerkt wordt. Gisteren besteld via .es en betaald met paypal. Hoop hem snel binnen te hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:55:
[...]
Backordered. Maar ik had iets op het forum gelezen dat alle orders tot en met 30 november gewoon verstuurd zouden worden?
BTC €94.837,08
Dat laatste is zojuist met een paar DMtjes geregeld. Hopelijk vanavond Arend1987 ook blij met zijn nieuwe aanwinst!db I Delirium schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:44:
[...]
Ik neem aan dat je in Frankrijk ook gewoon retourrecht hebt maar je zou wel gek zijn als je hem terugstuurd, marktplaats of DM ben je hem zo kwijt...
Cogitationis poenam nemo patitur
Welcome to the club and enjoy!Bullet NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:24:
zo, ik heb hem net opgehaald in Duitsland! helemaal blij! Nu installeren
Verwijderd
Ik heb ook de xbox one (day one) + fifa 14 besteld op 30 november op MS.de maar ik heb er nog steeds Backordered staan. heeft dit misschien te maken omdat ik met paypal heb betaald?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:10:
Net ook even een fijn gesprek met de meneer van Microsoft gehad; Indien de Xbox One Fifa 14 bundel de 29ste of 30ste besteld is wordt hij morgen verzonden.
Ik heb net met het Nederlandse support nummer gebeld en hier kreeg ik weer een heel ander verhaal te horen. Dat "BackOrdered Versenden" schijnt te betekenen dat ze hem niet af magazijn Duitsland afleveren, maar dat dit vanaf het centrale depot in Eindhoven gaat gebeuren. De persoon aan de lijn heeft nagegaan dat mijn One op het punt staat om aangeboden te worden aan de vervoerder en mij verzekert dat het apparaat Vrijdag of uiterlijk begin volgende week afgeleverd gaat worden.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:07:
[...]
Ik heb ook de xbox one (day one) + fifa 14 besteld op 30 november op MS.de maar ik heb er nog steeds Backordered staan. heeft dit misschien te maken omdat ik met paypal heb betaald?
Bullet NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:24:
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Verwijderd
bedankt voor je reactie! heb net via MS.de via de live chat gevraagd hoe het nu zat en hij zei dat ze zeer snel door de voorraad heen waren en ze kregen 16 december weer een nieuwe reeks binnen. en heb zelf ook 's avonds besteld.Hairball schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:37:
[...]
Ik heb net met het Nederlandse support nummer gebeld en hier kreeg ik weer een heel ander verhaal te horen. Dat "BackOrdered Versenden" schijnt te betekenen dat ze hem niet af magazijn Duitsland afleveren, maar dat dit vanaf het centrale depot in Eindhoven gaat gebeuren. De persoon aan de lijn heeft nagegaan dat mijn One op het punt staat om aangeboden te worden aan de vervoerder en mij verzekert dat het apparaat Vrijdag of uiterlijk begin volgende week afgeleverd gaat worden.
Ter info: Ik had ook op de 30e ('s Avonds) besteld, toen er nog niets over onbeschikbaarheid stond.
Ik merk het wel, want ik heb nu van MS drie verschillende verhalen gehoord.
Zal eens tijd worden.......Bullet NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:24:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb ook een play & charge kit besteld vorige week, gebeurd maar bar weinig mee..justifire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:41:
Pfff zo snel als die xbox verzonden was zo lang duurt het om een simpele controller met play & charge kit te verzenden.
Vorige week besteld op ms.de , sindsdien is de status: Wird bearbeitet Versenden
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Als ik Markmann van Madcatz mag geloven zijn er nu sticks aangekomen in Europa, waarschijnlijk bij Gameshark.uk /.de /.fr, dat is immers hun eigen shop.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:35:
Heeft iemand een idee waar ze binnenkort voorraad hebben van de Madcatz Killer Instinct Fightstick?
Iemand ze gepreorderd ergens? Zijn een aantal hier die er ook eentje zoeken, maar geen zin om vanuit Amerika te laten versturen en 100 euro importkosten te betalen.
Op Marktplaats probeert er ook eentje snel geld te verdienen door te doen alsof er voorraad aan zit te komen.
Aah ok dat is makkelijkhuyanglee schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:02:
@ justifire: entropay => virtuele GBP cc aanmaken en gaan maar :-)
BTC €94.837,08
Rond 15:30 kon ik hem eindelijk uitpakken.Linkje3 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
Xbox One is al een uurtje thuis, maar heb nog 20 min school, en dan nog 25 min naar huis fietsen.
Ik lees dit nu continue maar elke keer als ik naar www.microsoftstore.com ga (of het nou spaans, frans of duits) krijg ik " nog niet te bestellen" knop.koelebobes schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:04:
Ik heb gisteren de Xone besteld bij de Spaanse store en krijg hem morgen al binnen. Nu alleen nog maar wachten op de Forza 5 LCE ( Game.co.uk )
Ik heb Forza en Dead Rising 3 bij Billgames besteld en de volgende dag geleverd. Jammer dat mijn Xbox er nog niet isdjbarney schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:59:
moet zeggen: gamesync.nl doet er wel lang over om BF4 hier verstuurd te krijgen.. Met een beetje mazzel morgen binnen. enfin, dice heeft voorlopig toch nog genoeg problemen met de Xbox One versie van de game dus wellicht scheelt dat wel weer in ergernis
Die verzenden niet naar NL heb ook proberen te bestellen. Krijg je daarna een mail over.Richie.2000 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:49:
In de Ierse shop is hij te krijgen. Ervaring met levertijden? Lijkt mij wel kosher toch?
Ah vandaar, nee dan is hij niet meer te krijgen. Dan wacht ik wel op m'n PS4, sorry Microsoft.Arend1987 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:04:
[...]
Die verzenden niet naar NL heb ook proberen te bestellen. Krijg je daarna een mail over.
Ja, het blijft vreemd dat we allemaal ander verhalen horen. Ze zeggen ook dat ze niet kunnen zien wanneer voorraad word aangevuld of wat de voorraad is. Depot zit in freaking eindhoven hoe moeilijk kan het zijn.exCOESes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:22:
Net gebeld met MS (op het 0800 nr) daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk vrijdag een track&trace code zou krijgen (afgelopen zondag besteld), ik hoop dat ze gelijk heeft, maar denk eerlijk gezegd dat volgende week vrijdag realistischer is.
vanaf 23 december weer en dat andere pakket 16 dec.
Ze hebben precies hetzelfde tegen mij gezegd. Laten we het hopen. Ik heb hier nu een paar spellen liggen die de hele tijd naar me roepen "neem me, neem me".exCOESes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:22:
Net gebeld met MS (op het 0800 nr) daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk vrijdag een track&trace code zou krijgen (afgelopen zondag besteld), ik hoop dat ze gelijk heeft, maar denk eerlijk gezegd dat volgende week vrijdag realistischer is.
Ik gewoon het adres van de saturn in KleveMinoeske schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:58:
Voor de mensen die hem bij Saturn.de besteld hebben, wat hebben jullie eigenlijk als adres opgegeven? Want ik merk dat ik op hun website alleen bestellingen kan plaatsen als ik een Duits adres opgeef.
[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 04-12-2013 13:08 ]
Welke bundel heb jij dan? CoD of toch de fifa bundel?nexhil schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:05:
[...]
Ik gewoon het adres van de saturn in Kleve
De Fifa bundel staat daar nog steeds op 9 december
Fifa bundel, ik heb COD voor de 360 + upgrade naar ONE versie via een engelse site gekochtMrGizMo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:10:
[...]
Welke bundel heb jij dan? CoD of toch de fifa bundel?
Heb je die link nog??djjoost schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:14:
Ben het ps4 en xbox one forum al een hele tijd aan het volgen. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en een xbox one besloten te bestellen....geen preorder geplaatst,dus met weinig hoop hier gechecked hoe dit te doen. Via dit topic op Microsoft Spanje uitgekomen en het werkt. Gisteren avond besteld bij Microsoft.es en volgens mijn ups track and trace code krijg ik hem morgen middag aangeboden. Komt idd vanuit Eindhoven.
Het leek alsof hij niet te bestellen was,maar als fifa bundel / day one edition was hij gewoon bestelbaar. Nu nog even gezocht,volgens mij is ie niet meer te krijgen op de site. Kan de bundel niet meer vinden .
Bedankt aan de degene die de link naar de Spaanse ms hier hebben geplaatst
Verwijderd
Dacht even dat je de fightstick had gevonden >_<justifire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:01:
Maar een controller bij Billgames besteld, controller met p&c kit van MS.de word waarschijnlijk geleverd richting kerst.
Had binnen 10 minuten verzendbevestiging, zou morgen binnen moeten komen.
Haha die vind ik van het weekeind op mijn schootVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:40:
[...]
Dacht even dat je de fightstick had gevonden >_<
Wel € 20,- duurder..justifire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:01:
Maar een controller bij Billgames besteld, controller met p&c kit van MS.de word waarschijnlijk geleverd richting kerst.
Had binnen 10 minuten verzendbevestiging, zou morgen binnen moeten komen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja op je moet hopen dat er nog een paar vrij komen van eerdere pre-ordersRivanov schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:28:
Day One edities lijken helemaal uitverkocht te zijn? Jammer, m'n schoonbroertje wil er nu ineens één. Had ie dat maar eerder moeten zeggen, toen ik er nog twee extra had.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vanaf de 16e denk ikMarkieMenn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:10:
zojuist besteld via microsoft frankrijk. de ghost bundel. geleverd voor de 16e. hopelijk werkt het mee
heb je een link?MarkieMenn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:10:
zojuist besteld via microsoft frankrijk. de ghost bundel. geleverd voor de 16e. hopelijk werkt het mee
Amazon is gewoon een online webwinkel. Je kunt inderdaad net zoals bij bol.com tweedehands spullen krijgen, maar als je via hun besteld is het gewoon alsof je vanaf microsoft besteld. Ik heb bij Amazon besteld en zou binnen anderhalve week nu mijn xbox one moeten krijgen. Via livecodes.nl kun je amazon.de giftcards bestellen zodat je niet perse met creditcard hoeft te betalen.maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:25:
Mensen hier ervaringen met Amazon.de?
Is dat zoiets als Ebay ofzo?
Okay dus het is wel betrouwbaar lijkt meElwinP schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:49:
[...]
Amazon is gewoon een online webwinkel. Je kunt inderdaad net zoals bij bol.com tweedehands spullen krijgen, maar als je via hun besteld is het gewoon alsof je vanaf microsoft besteld. Ik heb bij Amazon besteld en zou binnen anderhalve week nu mijn xbox one moeten krijgen. Via livecodes.nl kun je amazon.de giftcards bestellen zodat je niet perse met creditcard hoeft te betalen.
http://www.microsoftstore...icid=home_triple_1_XBOXGA
Ik had de 27ste November besteld. Toen stond er een datum van 03-12. Deze werd direct na mijn bestelling gewijzigd naar 24 December. Dus als je hem nu besteld waarschijnlijk nog wel voor het nieuwe jaar binnen, maar denk niet op de 16de.maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:01:
[...]
Okay dus het is wel betrouwbaar lijkt me![]()
Wil via amazon.de een xbox one kopen.
Lieftst fifa 14 bundlestaat wel 16 december als verschijningsdatum is dus een pre-order lijkt me?
Ben je dan wel verzekerd van levering rond die bewuste datum?
Ben als de dood dat die pre orders net zo gaan als de pre orders in NL met de ps4
Bedankt voor de informatieElwinP schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:14:
[...]
Ik had de 27ste November besteld. Toen stond er een datum van 03-12. Deze werd direct na mijn bestelling gewijzigd naar 24 December. Dus als je hem nu besteld waarschijnlijk nog wel voor het nieuwe jaar binnen, maar denk niet op de 16de.
Goede keuze !maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:20:
[...]
Bedankt voor de informatie![]()
Ik heb momenteel een ps4 die ik wil ruilen tegen xbox one.(advertentie marktplaats+V&A)
Het is niet nodig+ te duur om met verschillende 2 consoles te zitten dus die ps4 gaat dan de deur uit als ik de xbox one binnen hebals ik deze niet kan ruilen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
M3P 24'
Verwijderd
Hier ook nog steeds BackOrdered...exCOESes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:22:
Ik heb ook Zondag via ms DE besteld en helaas ook nog op BackOrdered Versenden. Als het vandaag verstuurd wordt kan ik er goed mee leven. Zolang er maar IETS gebeurd
[ Voor 3% gewijzigd door Ofthewell op 06-12-2013 12:50 ]
Hahah langere communicatie lijnen? Het depot voor opslag van de xbox one van microsoft zit gewoon in Eindhoven. Hoorde van veel mensen dat ze omstreeks 17 uur een verzendbevestiging kregen en dat volgende dag op de mat lag.Hairball schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:50:
[...]
Ik heb ook Zondag via ms DE besteld en helaas ook nog op BackOrdered Versenden. Als het vandaag verstuurd wordt kan ik er goed mee leven. Zolang er maar IETS gebeurd![]()
Wat ik wel vaag vindt is de verschillende verhalen die je over de status te horen krijgt. We zullen het maar wijten aan de grootte van het bedrijf en de langere communicatielijnen
@slurpgeit Is dat standaard?
Waarom ruil je hem eigenlijk? Ben er zelf nog iet over uit welke console ik neem (altijd merkvoorkeur gehad voor Xbox)maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:20:
[...]
Bedankt voor de informatie![]()
Ik heb momenteel een ps4 die ik wil ruilen tegen xbox one.(advertentie marktplaats+V&A)
Het is niet nodig+ te duur om met verschillende 2 consoles te zitten dus die ps4 gaat dan de deur uit als ik de xbox one binnen hebals ik deze niet kan ruilen.
PSN ID Binloading_nl
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar die kinect is wel een toevoeging voor mij. Het ding is vele malen beter dan de eerste versie. Het is zeker voor mij niet alleen 100 euro meer, je er echt iets voor terug wat goed werkt.steefje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:13:
[...]
Waarom ruil je hem eigenlijk? Ben er zelf nog iet over uit welke console ik neem (altijd merkvoorkeur gehad voor Xbox)
Denk overigens dat het dit keer een ps4 wordt aangezien ik geen behoefte heb aan Kintect aan voor die € 100 weer twee games kan halen
Ik heb ten eerste altijd een 360 gehad, ik heb nu voor de ps4 gekozen omdat die makkelijker verkrijgbaar was in Nederland. Mijn tweede argument is dat ik de controller van de xbox vele malen lekkerder vind spelen. Dus kortom meer een microsoft liefhebbersteefje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:13:
[...]
Waarom ruil je hem eigenlijk? Ben er zelf nog iet over uit welke console ik neem (altijd merkvoorkeur gehad voor Xbox)
Denk overigens dat het dit keer een ps4 wordt aangezien ik geen behoefte heb aan Kintect aan voor die € 100 weer twee games kan halen
Uhoh.....! Nu maar hopen dat andere retailers nog wat krijgen rond die 16e december die overal genoemd wordt.....Eyerule2nd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:02:
net weer gechat met MS Store DE. Zijn antwoord:
All Xbox Orders starting from the 30th November are placed on hold. there is a shortage of products due to a technical issue.
Kortom voorlopig geen xbox..
Ik zelf heb bij Bart Smit 27-11 mijn ps4 via de link in het ps4 topic gekocht .Royeboi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:18:
Spaanse en Franse Store via de links hierboven zijn allen alweer uitverkocht. Dan toch maar wachten op m'n Day One bij Bol.com... Als dat net zo gaat als de PS4 launch zal dat bij Bol weer een drama zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Weet je ook waarom gameshark.uk geen buitenlandse ccards accepteert? Stick is nu op voorraad en ligt daar voor het oprapen maar kan het niet aanschaffen T_Tjustifire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:57:
[...]
Als ik Markmann van Madcatz mag geloven zijn er nu sticks aangekomen in Europa, waarschijnlijk bij Gameshark.uk /.de /.fr, dat is immers hun eigen shop.
Probleem is dat .de en .fr enkel nationaal verschepen en gameshark.co.uk geen buitenlandse creditcards accepteert
Dat staat algemeen op de site, alles besteld voor 22dec wordt nog voor de kerst geleverd, uiteraard geldt dat alleen voor leverbare artikelen..., in de chat vorige week kreeg ik wel te horen dat de door mij op 1dec bestelde day one er waarschijnlijk kort voor kerst zou zijn, maar de leverdata zijn al vaker verschoven.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:10:
Voor diegenen wat de X1 bij MS.de heeft gekocht: dit staat er op de product pagina van de xbox one: Lieferung rechtzeitig vor Weihnachten. Kostenlose Lieferung. (Levering op tijd voor Kerstmis. Gratis levering.) Dat is dan toch weer een troost dat er IETS zeker is
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
hopelijk heb ik er nog 1 morgenMinoeske schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:33:
Net bij de Saturn in Kleve een Xbox One bundle (CoD) opgehaald, via een preorder van iemand die hem niet meer nodig had. Er stond een stapeltje van ongeveer 10 a 15 Xbox One's klaar, maar ik denk dat die allemaal gereserveerd zijn voor preorders.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq