Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Heb altijd 360 gehad ,en die DS4 controller is gewoon niet mijn ding :)
1 uurtje FIFA mee gespeeld, daarna weer doos in gedaan :*)
Eigenlijk toch al weinig tijd met 2 kinderen om te gamen, maar moest en zou hem hebben 8)7
Als je interesse hebt DM dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Misschien wat verlaat maar vanmiddag mocht ik dan mijn Xbox One in ontvangst nemen :)
Vorige week Donderdag besteld, vanmiddag ontvangen!

Nu alleen nog me Ghosts (upgrade programma) werkende krijgen |:(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 21:54
maswa1414 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:25:
[...]

Heb altijd 360 gehad ,en die DS4 controller is gewoon niet mijn ding :)
1 uurtje FIFA mee gespeeld, daarna weer doos in gedaan :*)
Eigenlijk toch al weinig tijd met 2 kinderen om te gamen, maar moest en zou hem hebben 8)7
Als je interesse hebt DM dan maar :)
hoop morgen iets te horen van de saturn!

maar ik ga het zeker even overwegen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minoeske
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05 10:22
Voor de mensen die hem bij Saturn.de besteld hebben, wat hebben jullie eigenlijk als adres opgegeven? Want ik merk dat ik op hun website alleen bestellingen kan plaatsen als ik een Duits adres opgeef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:19

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 09:05
Mijn Day One is inmiddels in de buurt :-)
Heb vorige week (precies een week geleden) een Day one besteld via Amazon.es Het duurde voor mij even wat langer omdat het pakketje naar Zweden moest, maar hij komt zometeen dus eindelijk binnen :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
MrGizMo schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:36:
[...]

hoop morgen iets te horen van de saturn!

maar ik ga het zeker even overwegen d:)b
Is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

Convoy

g44p

Donderdag 28 november besteld @ Comtech.de. Gisteren lag er een mooi pakket bij de buren te wachten op mij. _/-\o_ Gelijk aan de slag gegaan met KI en FM5. Man man, wat brengt KI weer een zooi jeugdsentiment naar boven, speelt weer erg lekker! :9~

voor de mensen die mij toe willen voegen @ live: prim3rs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
ik 1-12 besteld bij MS store in DE. Status nog steeds backordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:48
Eyerule2nd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:46:
ik 1-12 besteld bij MS store in DE. Status nog steeds backordered.
Ja heb net ms store aan lijn gehad en je raad het wel weer. We moeten nog geduld hebben. Zodra ze weer beschikbaar zijn worden ze verstuurd.

Ze konden de vraag niet aan daarom zijn er wat orders zoals ook die van mij op backorderd gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
Arend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:54:
[...]

Ja heb net ms store aan lijn gehad en je raat het wel weer. We moeten nog geduld hebben. Zodra ze weer beschikbaar zijn worden ze verstuurd.

Ze konden de vraag niet aan daarom zijn er wat orders zoals ook die van mij op backorderd gezet
das balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 30 november de xbone op MS.de besteld, weet iemand waneer die gelverd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:22:
Ik heb op 30 november de xbone op MS.de besteld, weet iemand waneer die gelverd word?
Wat staat er achter je bestelstatus als je inlogd op microsoftstore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Arend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:54:
[...]

Ja heb net ms store aan lijn gehad en je raad het wel weer. We moeten nog geduld hebben. Zodra ze weer beschikbaar zijn worden ze verstuurd.

Welk telefoonnummer heb jij gebeld? Het nummer wat bij "Kontakt" staat wordt bij mij direct verbroken (natuurlijk zet ik er 0049 voor)

Gisteren werd mij namelijk verteld dat alles tot en met de 30e vandaag verstuurd zou worden via de Live help. Ik zie dat niet gebeuren.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
Hairball schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:34:
[...]

Welk telefoonnummer heb jij gebeld? Het nummer wat bij "Kontakt" staat wordt bij mij direct verbroken (natuurlijk zet ik er 0049 voor)

Gisteren werd mij namelijk verteld dat alles tot en met de 30e vandaag verstuurd zou worden via de Live help. Ik zie dat niet gebeuren.
Je kan gewoon Nederlandse microsoft bellen op hun kunne buitenlandse orders ook inzien 0800 020 5934

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:26
Net te horen gekregen van het thuisfront dat er zojuist 2 xboxen (klein foutje gemaakt in mijn bestelling :P ) zijn afgeleverd. Afgelopen vrijdag middag besteld bij de Franse MS-store.

Op naar de laaaaange middag ( en de gemiddelde file van Rotterdam - Eindhoven -_- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
McPoowl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:08:
Net te horen gekregen van het thuisfront dat er zojuist 2 xboxen (klein foutje gemaakt in mijn bestelling :P ) zijn afgeleverd. Afgelopen vrijdag middag besteld bij de Franse MS-store.

Op naar de laaaaange middag ( en de gemiddelde file van Rotterdam - Eindhoven -_- )
Hopelijk is er het dan maar 1x afgeschreven :D. Moet je nog een kwijt voor normale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Arend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:09:
[...]

Hopelijk is er het dan maar 1x afgeschreven :D. Moet je nog een kwijt voor normale prijs?
If only. Uiteraard twee keer afgeschreven :P. Was ongeduldig en klikte per ongeluk 2 keer op de knop Bestellen. Toen zag Microsoft z'n kans :P

Over de overname kunnen we het wel ff via DM hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Laatst online: 08-10 20:43
Als ik op ME store kijk staat er zowel bij de duitse als franse "niet voorradig"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37
McPoowl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:11:
[...]

If only. Uiteraard twee keer afgeschreven :P. Was ongeduldig en klikte per ongeluk 2 keer op de knop Bestellen. Toen zag Microsoft z'n kans :P

Over de overname kunnen we het wel ff via DM hebben!
Ik neem aan dat je in Frankrijk ook gewoon retourrecht hebt maar je zou wel gek zijn als je hem terugstuurd, marktplaats of DM ben je hem zo kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arend1987 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:25:
[...]

Wat staat er achter je bestelstatus als je inlogd op microsoftstore?
Backordered. Maar ik had iets op het forum gelezen dat alle orders tot en met 30 november gewoon verstuurd zouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

koelebobes

Wen BTC €100K

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:55:
[...]

Backordered. Maar ik had iets op het forum gelezen dat alle orders tot en met 30 november gewoon verstuurd zouden worden?
Bij mij staat dat de order verwerkt wordt. Gisteren besteld via .es en betaald met paypal. Hoop hem snel binnen te hebben :$

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
db I Delirium schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:44:
[...]

Ik neem aan dat je in Frankrijk ook gewoon retourrecht hebt maar je zou wel gek zijn als je hem terugstuurd, marktplaats of DM ben je hem zo kwijt...
Dat laatste is zojuist met een paar DMtjes geregeld. Hopelijk vanavond Arend1987 ook blij met zijn nieuwe aanwinst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
zo, ik heb hem net opgehaald in Duitsland! helemaal blij! Nu installeren :)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

Convoy

g44p

Bullet NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:24:
Welcome to the club and enjoy! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 11:00
Xbox One is al een uurtje thuis, maar heb nog 20 min school, en dan nog 25 min naar huis fietsen ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:10:
Net ook even een fijn gesprek met de meneer van Microsoft gehad; Indien de Xbox One Fifa 14 bundel de 29ste of 30ste besteld is wordt hij morgen verzonden.
Ik heb ook de xbox one (day one) + fifa 14 besteld op 30 november op MS.de maar ik heb er nog steeds Backordered staan. heeft dit misschien te maken omdat ik met paypal heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:07:
[...]

Ik heb ook de xbox one (day one) + fifa 14 besteld op 30 november op MS.de maar ik heb er nog steeds Backordered staan. heeft dit misschien te maken omdat ik met paypal heb betaald?
Ik heb net met het Nederlandse support nummer gebeld en hier kreeg ik weer een heel ander verhaal te horen. Dat "BackOrdered Versenden" schijnt te betekenen dat ze hem niet af magazijn Duitsland afleveren, maar dat dit vanaf het centrale depot in Eindhoven gaat gebeuren. De persoon aan de lijn heeft nagegaan dat mijn One op het punt staat om aangeboden te worden aan de vervoerder en mij verzekert dat het apparaat Vrijdag of uiterlijk begin volgende week afgeleverd gaat worden.

Ter info: Ik had ook op de 30e ('s Avonds) besteld, toen er nog niets over onbeschikbaarheid stond.

Ik merk het wel, want ik heb nu van MS drie verschillende verhalen gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 13:11
waar heb je hem opgehaald in duitsland ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hairball schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:37:
[...]

Ik heb net met het Nederlandse support nummer gebeld en hier kreeg ik weer een heel ander verhaal te horen. Dat "BackOrdered Versenden" schijnt te betekenen dat ze hem niet af magazijn Duitsland afleveren, maar dat dit vanaf het centrale depot in Eindhoven gaat gebeuren. De persoon aan de lijn heeft nagegaan dat mijn One op het punt staat om aangeboden te worden aan de vervoerder en mij verzekert dat het apparaat Vrijdag of uiterlijk begin volgende week afgeleverd gaat worden.

Ter info: Ik had ook op de 30e ('s Avonds) besteld, toen er nog niets over onbeschikbaarheid stond.

Ik merk het wel, want ik heb nu van MS drie verschillende verhalen gehoord.
bedankt voor je reactie! heb net via MS.de via de live chat gevraagd hoe het nu zat en hij zei dat ze zeer snel door de voorraad heen waren en ze kregen 16 december weer een nieuwe reeks binnen. en heb zelf ook 's avonds besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal eens tijd worden....... :>

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff zo snel als die xbox verzonden was zo lang duurt het om een simpele controller met play & charge kit te verzenden.
Vorige week besteld op ms.de , sindsdien is de status: Wird bearbeitet Versenden

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 19:46
justifire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:41:
Pfff zo snel als die xbox verzonden was zo lang duurt het om een simpele controller met play & charge kit te verzenden.
Vorige week besteld op ms.de , sindsdien is de status: Wird bearbeitet Versenden
Ik heb ook een play & charge kit besteld vorige week, gebeurd maar bar weinig mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:42
Idem hier.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waar ze binnenkort voorraad hebben van de Madcatz Killer Instinct Fightstick?
Iemand ze gepreorderd ergens? Zijn een aantal hier die er ook eentje zoeken, maar geen zin om vanuit Amerika te laten versturen en 100 euro importkosten te betalen.

Op Marktplaats probeert er ook eentje snel geld te verdienen door te doen alsof er voorraad aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:35:
Heeft iemand een idee waar ze binnenkort voorraad hebben van de Madcatz Killer Instinct Fightstick?
Iemand ze gepreorderd ergens? Zijn een aantal hier die er ook eentje zoeken, maar geen zin om vanuit Amerika te laten versturen en 100 euro importkosten te betalen.

Op Marktplaats probeert er ook eentje snel geld te verdienen door te doen alsof er voorraad aan zit te komen.
Als ik Markmann van Madcatz mag geloven zijn er nu sticks aangekomen in Europa, waarschijnlijk bij Gameshark.uk /.de /.fr, dat is immers hun eigen shop.
Probleem is dat .de en .fr enkel nationaal verschepen en gameshark.co.uk geen buitenlandse creditcards accepteert |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
@ justifire: entropay => virtuele GBP cc aanmaken en gaan maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
huyanglee schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:02:
@ justifire: entropay => virtuele GBP cc aanmaken en gaan maar :-)
Aah ok dat is makkelijk :)
Daar is het nu echter te laat voor, ga het pcb van een xbox one controller in mijn fightstick bouwen (als hij geleverd word that is :| )
We zijn tenslotte op tweakers ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
hebben mensen hier ervaring met de coupons van Amazon.de die verkocht worden bij livecodes?
Heeft Amazon .de trouwens verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:10

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb gisteren de Xone besteld bij de Spaanse store en krijg hem morgen al binnen. Nu alleen nog maar wachten op de Forza 5 LCE ( Game.co.uk )

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 11:00
Linkje3 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
Xbox One is al een uurtje thuis, maar heb nog 20 min school, en dan nog 25 min naar huis fietsen ;( .
Rond 15:30 kon ik hem eindelijk uitpakken.
Eerst had ik Killer Instinct gedownload, en toen had ik op gamepointsnow Forza 5 gekocht.
Die had ik toen gedownload en daarna nog Fifa. KI is niet echt mijn game (veel te moeilijk, was Tekken gewend). Forza is echt super, en Fifa heb ik nog niet geprobeert (maar voetbal is ook niet zo mn game, maar wel eens lachen met vrienden). Had regio op UK gezet, en de voice commands werken goed (en dat met mijn vreselijke Engelse uitspraak, moest alleen oefenen op het woord Turn van Turn Off).
Straks nog een controller + play&charge bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Laatst online: 08-10 20:43
koelebobes schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:04:
Ik heb gisteren de Xone besteld bij de Spaanse store en krijg hem morgen al binnen. Nu alleen nog maar wachten op de Forza 5 LCE ( Game.co.uk )
Ik lees dit nu continue maar elke keer als ik naar www.microsoftstore.com ga (of het nou spaans, frans of duits) krijg ik " nog niet te bestellen" knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:28

djbarney

XBL: DeejayBarney

moet zeggen: gamesync.nl doet er wel lang over om BF4 hier verstuurd te krijgen.. Met een beetje mazzel morgen binnen. enfin, dice heeft voorlopig toch nog genoeg problemen met de Xbox One versie van de game dus wellicht scheelt dat wel weer in ergernis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjoost
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-03-2024
Ben het ps4 en xbox one forum al een hele tijd aan het volgen. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en een xbox one besloten te bestellen....geen preorder geplaatst,dus met weinig hoop hier gechecked hoe dit te doen. Via dit topic op Microsoft Spanje uitgekomen en het werkt. Gisteren avond besteld bij Microsoft.es en volgens mijn ups track and trace code krijg ik hem morgen middag aangeboden. Komt idd vanuit Eindhoven.

Het leek alsof hij niet te bestellen was,maar als fifa bundel / day one edition was hij gewoon bestelbaar. Nu nog even gezocht,volgens mij is ie niet meer te krijgen op de site. Kan de bundel niet meer vinden .

Bedankt aan de degene die de link naar de Spaanse ms hier hebben geplaatst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
djbarney schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:59:
moet zeggen: gamesync.nl doet er wel lang over om BF4 hier verstuurd te krijgen.. Met een beetje mazzel morgen binnen. enfin, dice heeft voorlopig toch nog genoeg problemen met de Xbox One versie van de game dus wellicht scheelt dat wel weer in ergernis :)
Ik heb Forza en Dead Rising 3 bij Billgames besteld en de volgende dag geleverd. Jammer dat mijn Xbox er nog niet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie.2000
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-02-2021
In de Ierse shop is hij te krijgen. Ervaring met levertijden? Lijkt mij wel kosher toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
Richie.2000 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:49:
In de Ierse shop is hij te krijgen. Ervaring met levertijden? Lijkt mij wel kosher toch?
Die verzenden niet naar NL heb ook proberen te bestellen. Krijg je daarna een mail over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie.2000
Arend1987 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:04:
[...]

Die verzenden niet naar NL heb ook proberen te bestellen. Krijg je daarna een mail over.
Ah vandaar, nee dan is hij niet meer te krijgen. Dan wacht ik wel op m'n PS4, sorry Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Net gebeld met MS (op het 0800 nr) daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk vrijdag een track&trace code zou krijgen (afgelopen zondag besteld), ik hoop dat ze gelijk heeft, maar denk eerlijk gezegd dat volgende week vrijdag realistischer is.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
exCOESes schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:22:
Net gebeld met MS (op het 0800 nr) daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk vrijdag een track&trace code zou krijgen (afgelopen zondag besteld), ik hoop dat ze gelijk heeft, maar denk eerlijk gezegd dat volgende week vrijdag realistischer is.
Ja, het blijft vreemd dat we allemaal ander verhalen horen. Ze zeggen ook dat ze niet kunnen zien wanneer voorraad word aangevuld of wat de voorraad is. Depot zit in freaking eindhoven hoe moeilijk kan het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie.2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Ze hebben precies hetzelfde tegen mij gezegd. Laten we het hopen. Ik heb hier nu een paar spellen liggen die de hele tijd naar me roepen "neem me, neem me".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 07:18

nexhil

BAM!

Minoeske schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:58:
Voor de mensen die hem bij Saturn.de besteld hebben, wat hebben jullie eigenlijk als adres opgegeven? Want ik merk dat ik op hun website alleen bestellingen kan plaatsen als ik een Duits adres opgeef.
Ik gewoon het adres van de saturn in Kleve :P

De Fifa bundel staat daar nog steeds op 9 december :)

[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 04-12-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
nexhil schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:05:
[...]

Ik gewoon het adres van de saturn in Kleve :P

De Fifa bundel staat daar nog steeds op 9 december :)
Welke bundel heb jij dan? CoD of toch de fifa bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

MrGizMo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:10:
[...]

Welke bundel heb jij dan? CoD of toch de fifa bundel?
Fifa bundel, ik heb COD voor de 360 + upgrade naar ONE versie via een engelse site gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
ik net ook gebeld (zondag besteld) en tegen mij zeiden ze dat hij nog in process stond. Er kon geen leverdatum worden gegeven, maar ze zeiden t/m 10 werkdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
djjoost schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:14:
Ben het ps4 en xbox one forum al een hele tijd aan het volgen. Uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en een xbox one besloten te bestellen....geen preorder geplaatst,dus met weinig hoop hier gechecked hoe dit te doen. Via dit topic op Microsoft Spanje uitgekomen en het werkt. Gisteren avond besteld bij Microsoft.es en volgens mijn ups track and trace code krijg ik hem morgen middag aangeboden. Komt idd vanuit Eindhoven.

Het leek alsof hij niet te bestellen was,maar als fifa bundel / day one edition was hij gewoon bestelbaar. Nu nog even gezocht,volgens mij is ie niet meer te krijgen op de site. Kan de bundel niet meer vinden .

Bedankt aan de degene die de link naar de Spaanse ms hier hebben geplaatst _/-\o_
Heb je die link nog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar een controller bij Billgames besteld, controller met p&c kit van MS.de word waarschijnlijk geleverd richting kerst.
Had binnen 10 minuten verzendbevestiging, zou morgen binnen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:01:
Maar een controller bij Billgames besteld, controller met p&c kit van MS.de word waarschijnlijk geleverd richting kerst.
Dacht even dat je de fightstick had gevonden >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:40:
[...]

Dacht even dat je de fightstick had gevonden >_<
Haha die vind ik van het weekeind op mijn schoot ;)
En dan is hij ook nog eens compatible met de x360 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Fightstick??? Das helemaal nie handig is Forza of BF4 ;)

KI is zo niet mijn spel, veel te snel voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:01:
Wel € 20,- duurder..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Day One edities lijken helemaal uitverkocht te zijn? Jammer, m'n schoonbroertje wil er nu ineens één. Had ie dat maar eerder moeten zeggen, toen ik er nog twee extra had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:28:
Day One edities lijken helemaal uitverkocht te zijn? Jammer, m'n schoonbroertje wil er nu ineens één. Had ie dat maar eerder moeten zeggen, toen ik er nog twee extra had. :+
Ja op je moet hopen dat er nog een paar vrij komen van eerdere pre-orders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 03-10 12:41
Wanneer gaat Microsoft nou bekend maken dat de Xbox One ook in Nederland verkrijgbaar is?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieMenn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-02-2021
zojuist besteld via microsoft frankrijk. de ghost bundel. geleverd voor de 16e. hopelijk werkt het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
MarkieMenn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:10:
zojuist besteld via microsoft frankrijk. de ghost bundel. geleverd voor de 16e. hopelijk werkt het mee
Vanaf de 16e denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
MarkieMenn schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:10:
heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Mensen hier ervaringen met Amazon.de?
Is dat zoiets als Ebay ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 10:32
maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:25:
Mensen hier ervaringen met Amazon.de?
Is dat zoiets als Ebay ofzo?
Amazon is gewoon een online webwinkel. Je kunt inderdaad net zoals bij bol.com tweedehands spullen krijgen, maar als je via hun besteld is het gewoon alsof je vanaf microsoft besteld. Ik heb bij Amazon besteld en zou binnen anderhalve week nu mijn xbox one moeten krijgen. Via livecodes.nl kun je amazon.de giftcards bestellen zodat je niet perse met creditcard hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
ElwinP schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:49:
[...]

Amazon is gewoon een online webwinkel. Je kunt inderdaad net zoals bij bol.com tweedehands spullen krijgen, maar als je via hun besteld is het gewoon alsof je vanaf microsoft besteld. Ik heb bij Amazon besteld en zou binnen anderhalve week nu mijn xbox one moeten krijgen. Via livecodes.nl kun je amazon.de giftcards bestellen zodat je niet perse met creditcard hoeft te betalen.
Okay dus het is wel betrouwbaar lijkt me :)
Wil via amazon.de een xbox one kopen.
Lieftst fifa 14 bundle :) staat wel 16 december als verschijningsdatum is dus een pre-order lijkt me?
Ben je dan wel verzekerd van levering rond die bewuste datum?
Ben als de dood dat die pre orders net zo gaan als de pre orders in NL met de ps4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjoost
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-03-2024
http://www.microsoftstore...icid=home_triple_1_XBOXGA

Maar de fifa bundel is er niet meer. Ik had hem wel binnen 1,5 dag binnen. Het enige Spaanse eraan is de sticker op de doos en de fifa 14 code card is in het Spaans ... Dus geen probleem :), ik ben erg blij , nu nog forza 5 erbij kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 10:32
maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:01:
[...]

Okay dus het is wel betrouwbaar lijkt me :)
Wil via amazon.de een xbox one kopen.
Lieftst fifa 14 bundle :) staat wel 16 december als verschijningsdatum is dus een pre-order lijkt me?
Ben je dan wel verzekerd van levering rond die bewuste datum?
Ben als de dood dat die pre orders net zo gaan als de pre orders in NL met de ps4 8)7
Ik had de 27ste November besteld. Toen stond er een datum van 03-12. Deze werd direct na mijn bestelling gewijzigd naar 24 December. Dus als je hem nu besteld waarschijnlijk nog wel voor het nieuwe jaar binnen, maar denk niet op de 16de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
ElwinP schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:14:
[...]

Ik had de 27ste November besteld. Toen stond er een datum van 03-12. Deze werd direct na mijn bestelling gewijzigd naar 24 December. Dus als je hem nu besteld waarschijnlijk nog wel voor het nieuwe jaar binnen, maar denk niet op de 16de.
Bedankt voor de informatie :)
Ik heb momenteel een ps4 die ik wil ruilen tegen xbox one.(advertentie marktplaats+V&A)
Het is niet nodig+ te duur om met verschillende 2 consoles te zitten dus die ps4 gaat dan de deur uit als ik de xbox one binnen heb :) als ik deze niet kan ruilen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:20:
[...]

Ik heb momenteel een ps4 die ik wil ruilen tegen xbox one.(advertentie marktplaats+V&A)
Het is niet nodig+ te duur om met verschillende 2 consoles te zitten dus die ps4 gaat dan de deur uit als ik de xbox one binnen heb :) als ik deze niet kan ruilen. :*)
Goede keuze ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Spaanse en Franse Store via de links hierboven zijn allen alweer uitverkocht. Dan toch maar wachten op m'n Day One bij Bol.com... Als dat net zo gaat als de PS4 launch zal dat bij Bol weer een drama zijn :).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:23
Betere keuze geweest het topic dicht te laten denk ik. ;)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

De levertijd van Saturn van de one + fifa staat nu op onbekend
Stond gisteren nog op 9 december :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog steeds BackOrdered...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:34:
[...]

same here..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 18:36
Als je vandaag een verzendbevestiging krijgt, dan is dat pas rond 7 uur in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:34:
[...]

Ik heb ook Zondag via ms DE besteld en helaas ook nog op BackOrdered Versenden. Als het vandaag verstuurd wordt kan ik er goed mee leven. Zolang er maar IETS gebeurd ;)

Wat ik wel vaag vindt is de verschillende verhalen die je over de status te horen krijgt. We zullen het maar wijten aan de grootte van het bedrijf en de langere communicatielijnen :)

@slurpgeit Is dat standaard?

[ Voor 3% gewijzigd door Ofthewell op 06-12-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend1987
Hairball schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:50:
[...]

Ik heb ook Zondag via ms DE besteld en helaas ook nog op BackOrdered Versenden. Als het vandaag verstuurd wordt kan ik er goed mee leven. Zolang er maar IETS gebeurd ;)

Wat ik wel vaag vindt is de verschillende verhalen die je over de status te horen krijgt. We zullen het maar wijten aan de grootte van het bedrijf en de langere communicatielijnen :)

@slurpgeit Is dat standaard?
Hahah langere communicatie lijnen? Het depot voor opslag van de xbox one van microsoft zit gewoon in Eindhoven. Hoorde van veel mensen dat ze omstreeks 17 uur een verzendbevestiging kregen en dat volgende dag op de mat lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekiel-NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 15:34
Ik zit ook te wachten totdat ik weer mag bestellen, wat ik ui de communicatie haal en verschillende sites is dat er voor de 16e geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
maswa1414 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:20:
[...]

Waarom ruil je hem eigenlijk? Ben er zelf nog iet over uit welke console ik neem (altijd merkvoorkeur gehad voor Xbox)
Denk overigens dat het dit keer een ps4 wordt aangezien ik geen behoefte heb aan Kintect aan voor die € 100 weer twee games kan halen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieux
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:14
Ik vind het wel raar dat Microsoft Store Ierland niet levert naar NL maar dus wel naar België.
Dinsdag een bundle met COD Ghosts besteld voor € 529 met free shipping, betaald met CC en die is daarnet geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
steefje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:13:
[...]

Waarom ruil je hem eigenlijk? Ben er zelf nog iet over uit welke console ik neem (altijd merkvoorkeur gehad voor Xbox)
Denk overigens dat het dit keer een ps4 wordt aangezien ik geen behoefte heb aan Kintect aan voor die € 100 weer twee games kan halen
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar die kinect is wel een toevoeging voor mij. Het ding is vele malen beter dan de eerste versie. Het is zeker voor mij niet alleen 100 euro meer, je er echt iets voor terug wat goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
net weer gechat met MS Store DE. Zijn antwoord:
All Xbox Orders starting from the 30th November are placed on hold. there is a shortage of products due to a technical issue.

Kortom voorlopig geen xbox..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
steefje schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:13:
[...]

Ik heb ten eerste altijd een 360 gehad, ik heb nu voor de ps4 gekozen omdat die makkelijker verkrijgbaar was in Nederland. Mijn tweede argument is dat ik de controller van de xbox vele malen lekkerder vind spelen. Dus kortom meer een microsoft liefhebber :)
Dat neemt niet weg dat de ps4 een mooi apparaat is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:19
Eyerule2nd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:02:
net weer gechat met MS Store DE. Zijn antwoord:
All Xbox Orders starting from the 30th November are placed on hold. there is a shortage of products due to a technical issue.

Kortom voorlopig geen xbox..
Uhoh.....! Nu maar hopen dat andere retailers nog wat krijgen rond die 16e december die overal genoemd wordt.....

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Royeboi schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:18:
Spaanse en Franse Store via de links hierboven zijn allen alweer uitverkocht. Dan toch maar wachten op m'n Day One bij Bol.com... Als dat net zo gaat als de PS4 launch zal dat bij Bol weer een drama zijn :).
Ik zelf heb bij Bart Smit 27-11 mijn ps4 via de link in het ps4 topic gekocht .
2 dagen later werd deze bezorgd. Natuurlijk is het oneerlijk voor de mensen die een pre order hadden maar wat zou je zelf doen?
Ik heb het al teveel fout zien gaan met pre orders dus daar geloof ik niet meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minoeske
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05 10:22
Net bij de Saturn in Kleve een Xbox One bundle (CoD) opgehaald, via een preorder van iemand die hem niet meer nodig had. Er stond een stapeltje van ongeveer 10 a 15 Xbox One's klaar, maar ik denk dat die allemaal gereserveerd zijn voor preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen wat de X1 bij MS.de heeft gekocht: dit staat er op de product pagina van de xbox one: Lieferung rechtzeitig vor Weihnachten. Kostenlose Lieferung. (Levering op tijd voor Kerstmis. Gratis levering.) Dat is dan toch weer een troost dat er IETS zeker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:57:
[...]

Als ik Markmann van Madcatz mag geloven zijn er nu sticks aangekomen in Europa, waarschijnlijk bij Gameshark.uk /.de /.fr, dat is immers hun eigen shop.
Probleem is dat .de en .fr enkel nationaal verschepen en gameshark.co.uk geen buitenlandse creditcards accepteert |:(
Weet je ook waarom gameshark.uk geen buitenlandse ccards accepteert? Stick is nu op voorraad en ligt daar voor het oprapen maar kan het niet aanschaffen T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:10:
Voor diegenen wat de X1 bij MS.de heeft gekocht: dit staat er op de product pagina van de xbox one: Lieferung rechtzeitig vor Weihnachten. Kostenlose Lieferung. (Levering op tijd voor Kerstmis. Gratis levering.) Dat is dan toch weer een troost dat er IETS zeker is :P
Dat staat algemeen op de site, alles besteld voor 22dec wordt nog voor de kerst geleverd, uiteraard geldt dat alleen voor leverbare artikelen..., in de chat vorige week kreeg ik wel te horen dat de door mij op 1dec bestelde day one er waarschijnlijk kort voor kerst zou zijn, maar de leverdata zijn al vaker verschoven.
(Ik baal er nu wel van dat ik niet vrijdags al besteld heb, maar gewacht heb met bestellen omdat ik 30nov naar Keulen ging..)

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
Is er in Nederland een winkel waar je een controller zo op kan halen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Minoeske schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:33:
Net bij de Saturn in Kleve een Xbox One bundle (CoD) opgehaald, via een preorder van iemand die hem niet meer nodig had. Er stond een stapeltje van ongeveer 10 a 15 Xbox One's klaar, maar ik denk dat die allemaal gereserveerd zijn voor preorders.
hopelijk heb ik er nog 1 morgen :) misschien dat ik er 2 mee neem :P
Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers

Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.