Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:30
OcNewB schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:21:
[...]

Serieus? Je hebt je auto niet volgeladen? Op mplaats ben je ze zo kwijt! Bijna een ritje Berlijn waard haha
Ja zo kwijt voor 600 euries ofzo. Alleen heb ik geen 2000 euro liggen om even 4 van die dingen te kopen zonder dat ik zeker wist of ik ze kwijt raakte:p

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand een idee waar ze net over de grens te koop zijn? Ik woon nog geen 5min van de grens af. En dan bij Ahaus in de buurt

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo, ook eentje besteld:

Hier de link. Ook even gechat met een MS medewerker. De normale Xbox one is idd uitverkocht, maar de bundel met FIFA 14 niet, en die zou ik sowieso kopen. Levering voor Kerst.

http://www.microsoftstore...FA-14/productID.291351100
Sehr geehrte(r) XXXXXXXXXXXX
vielen Dank für Ihre Bestellung im Microsoft vom 14. Dezember 2013. Die folgende E-Mail ist eine Zusammenfassung Ihrer Bestellung. Dies ist gleichzeitig Ihr Kaufbeleg. Wenn Sie mit Kreditkarte bezahlt haben, finden Sie die Transaktion unter MSFT*MICROSOFTSTORE auf Ihrer Kreditkartenabrechnung.

Hinweis: Wenn Ihre Bestellung Downloadprodukte umfasst, können Sie diese herunterladen, indem Sie die Bestellung über die Informationen und den Link unten aufrufen. Wenn die Bestellungszusammenfassung erscheint, klicken Sie auf den Download-Link neben dem Produktnamen. Wenn Ihre Bestellung physische Produkte umfasst, erhalten Sie eine separate E-Mail-Benachrichtigung, wenn die Produkte verschickt wurden.
Sie können Ihre Bestellung in Ihrem Konto prüfen. Melden Sie sich mit den Anmeldedaten Ihres Microsoft-Kontos an.
Ihre Bestell- und Rechnungsinformationen:
Bestellnummer: xxxxxxxxxxx
Bestelldatum: 14. Dezember 2013
MRELynx
Mijn straat
DEVENTER
Niederlande
0611111111
mrelynx@mrelynx.nl
Shipping Address:
MRELynx
Mijn straat
Deventer
Niederlande

Zahlungsmethode:
VISA
************1111
062014
Produkt-SKU: 7UV-00039
Produktname: Xbox One mit FIFA 14
Einzelpreis: 529,99 €
Gekaufte Menge: 1
Betrag: 529,99 €
Produkt-SKU: W2V-00003
Produktname: Xbox One Wireless Controller with Play & Charge Kit
Einzelpreis: 69,99 €
Gekaufte Menge: 1
Betrag: 69,99 €

Zwischensumme: 495,85 €
Steuer: 104,13 €
Gesamt: 599,98 €

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
MRELynx schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:45:
Zo, ook eentje besteld:

Hier de link. Ook even gechat met een MS medewerker. De normale Xbox one is idd uitverkocht, maar de bundel met FIFA 14 niet, en die zou ik sowieso kopen. Levering voor Kerst.

http://www.microsoftstore...FA-14/productID.291351100

[...]
Ik heb ook via duitse ms store besteld. Alles gelukt ook emailbevestiging gehad. Alleen ik zie de bestelling niet terug in mijn ms account bij bestelgeschiedenis/ankaufen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

OcNewB schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:51:
[...]

Ik heb ook via duitse ms store besteld. Alles gelukt ook emailbevestiging gehad. Alleen ik zie de bestelling niet terug in mijn ms account bij bestelgeschiedenis/ankaufen?
Als je met je MS account bent ingelogd op de Duitse Microsoft store site, rechts boven op je naam klikken, dan kom je in je profiel en dan in het menu rechts op kaufvelauf klikken. Mijne staat er nu wel bij namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10 21:12
Heb er ook 1 besteld via microsoftstore.de, hopen dat ie snel geleverd wordt! :)

Het lijkt trouwens dat alleen de bundle met FIFA nog voorradig is/wordt op korte termijn. Ook bij Saturn en Mediamarkt duitsland zijn de overige consoles/bundles niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 14:24
Ik ben aan het twijfelen om skrill te gebruiken. Het is een online creditcard waarbij je wel meer dan 150 euro mag hebben.
1. Weet iemand of skrill betrouwbaar is? Volgens site is skrill moneybookers.
2. Kan je met skrill wel betalen op de ms store in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
champion16 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:54:
Ik ben aan het twijfelen om skrill te gebruiken. Het is een online creditcard waarbij je wel meer dan 150 euro mag hebben.
1. Weet iemand of skrill betrouwbaar is? Volgens site is skrill moneybookers.
2. Kan je met skrill wel betalen op de ms store in duitsland?
Ik heb via deze manier betaald. Hoezo zou dit onveilig zijn? Het voordeel hiervan is dat je niet in de min kunt staan en geld moet overmaken voordat je met je prepaid creditcard gaat betalen. Microsoft accepteert creditcards, dus ook moneybookers (tegenwoordig skrill).

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
TheIbex schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:04:
Voor de geïnteresseerden onder ons:

Mediamarkt aan de Hohestrasse in Keulen had er afgelopen zaterdag nog een stuk of 10... en de Saturn had ook een aantal staan met Call of Duty:Ghosts erbij. Of ze er nog steeds liggen is geen garantie. Maar je kunt altijd even bellen natuurlijk.
Zo nu nog in keulen :-) laatste 4 uit de mediamarkt mee genomen :-). Nu daar uitverkocht :-)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolyr
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-04-2024
weszz schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:44:
Iemand een idee waar ze net over de grens te koop zijn? Ik woon nog geen 5min van de grens af. En dan bij Ahaus in de buurt
Hey man, ik kom net uit Ahaus. Bij Euronics XXL zijn er nog wat, ik heb er 5 min. geleden 1 gekocht daar. Waren nog zo'n 10 over, dus als je snel bent kun je daar er 1 halen :) . Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
lasty82 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:21:
Heb er ook 1 besteld via microsoftstore.de, hopen dat ie snel geleverd wordt! :)

Het lijkt trouwens dat alleen de bundle met FIFA nog voorradig is/wordt op korte termijn. Ook bij Saturn en Mediamarkt duitsland zijn de overige consoles/bundles niet meer beschikbaar.
Ook besteld.... nu maar afwachten :o PS4 komt nog wel eens als Naughty Dog wat uitbrengt.....

[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 14-12-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
MRELynx schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:58:
[...]

Als je met je MS account bent ingelogd op de Duitse Microsoft store site, rechts boven op je naam klikken, dan kom je in je profiel en dan in het menu rechts op kaufvelauf klikken. Mijne staat er nu wel bij namelijk.
Yep mijne nu ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Spacey23 schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:24:
[...]

Ik heb via deze manier betaald. Hoezo zou dit onveilig zijn? Het voordeel hiervan is dat je niet in de min kunt staan en geld moet overmaken voordat je met je prepaid creditcard gaat betalen. Microsoft accepteert creditcards, dus ook moneybookers (tegenwoordig skrill).
als je een account aanmaakt heb je dan ook gelijk een cardnummer?
of moet je wachten tot men een card naar je adres zend?
kan dat niet echt vinden vandaar mijn vraag :)

[ Voor 4% gewijzigd door maswa1414 op 14-12-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:11
Jongens, ik wil graag de XONE kopen maar, Is hij al beetje normaal verkrijgbaar in duitsland? En hoe zit het precies met games kopen?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:33
Er staat voldoende informatie op de laatste 2 pagina's over de beschikbaarheid. Grensgebied minder leverbaar dan in het midden van duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 16:50

Melkaz

Melkazar

Ik ga over een week richting Parijs maar de meeste sites die microsoft.fr aangeeft (o.a. fnac.) lijken aan te geven dat de Xbox One pas in Janvier 2014 weer beschikbaar is..Iemand toevallig informatie over de in de winkel aanwezige voorraden voor Parijs en omstreken?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 00:48
Is het ook mogelijk om ze weer retour te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:53

C0nscious

Mysteryman.

Blijf op de Duitse Microsoftstore de volgende foutmelding krijgen: Fehlercode:30225 en daarna Fehlercode:0. Dit terwijl alle creditcardgegevens kloppen, vreemd. Maar eens in IE proberen. Zie trouwens wel meteen 2x een afschrijving van 1 euro in mijn creditcardoverzicht real-time tevoorschijn komen. Zou de order dan wel zijn aangekomen, en het volledige bedrag pas worden geincasseerd bij verzending?

In IE kom ik een stap verder, maar aan de einde van de rit alsnog: Es sind technische Probleme aufgetreten. Bitte wenden Sie sich an den Kundendienst, um Unterstützung zu erhalten. Zucht, maar een mailtje daarheen sturen dan. Kan in het Engels hoop ik.

[ Voor 60% gewijzigd door C0nscious op 16-12-2013 00:52 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
De Xbox One smartglass app heeft weer een update gehad.
De nieuwste versie staat weer in mn dropbox: http://goo.gl/lDw7Mu

[ Voor 13% gewijzigd door HellStorm666 op 16-12-2013 15:58 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 15:48
Kunnen de mensen die hem bij de Mstore hebben gehaald iets over de levertijd zeggen? Is hij verzonden, of was er een levertijd bekend?

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
coolyr schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 17:07:
[...]

Hey man, ik kom net uit Ahaus. Bij Euronics XXL zijn er nog wat, ik heb er 5 min. geleden 1 gekocht daar. Waren nog zo'n 10 over, dus als je snel bent kun je daar er 1 halen :) . Succes
Ben voornemens om morgen of overmorgen m'n geluk te beproeven over de grens. Mocht er iemand tips hebben (lees: advies over welke stad welke winkel de grootste kans van slagen) houd ik me aanbevolen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:25

nexhil

BAM!

Kartale schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:26:
Kunnen de mensen die hem bij de Mstore hebben gehaald iets over de levertijd zeggen? Is hij verzonden, of was er een levertijd bekend?
vrijdag besteld:
Preis: 529,99 € inkl. MwSt.
Menge: 1
Status: Wird bearbeitet
Versenden
Ik dacht dat de bedoeling was om hem iig voor kerst te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 16-12-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Klinkt goed. Hoorde dat levering uit Duitsland vaak tussen 3-5 dagen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
C0nscious schreef op maandag 16 december 2013 @ 00:15:
Blijf op de Duitse Microsoftstore de volgende foutmelding krijgen: Fehlercode:30225 en daarna Fehlercode:0. Dit terwijl alle creditcardgegevens kloppen, vreemd. Maar eens in IE proberen. Zie trouwens wel meteen 2x een afschrijving van 1 euro in mijn creditcardoverzicht real-time tevoorschijn komen. Zou de order dan wel zijn aangekomen, en het volledige bedrag pas worden geincasseerd bij verzending?

In IE kom ik een stap verder, maar aan de einde van de rit alsnog: Es sind technische Probleme aufgetreten. Bitte wenden Sie sich an den Kundendienst, um Unterstützung zu erhalten. Zucht, maar een mailtje daarheen sturen dan. Kan in het Engels hoop ik.
Goedemorgen,

had vanochtend hetzelfde probleem! En na veel bellen en regelen heb ik hem toch kunnen bestellen. Mijn creditcard werd eerst geblokkeerd door mijn bank (ING) (gebruikte de kaart voor het eerst!). Omdat ze dachten dat het om fraude ging. Na door ING gebeld te zijn om te checken of ik het wel echt was, werd de blokkade er weer af gehaald. Toen weer 10 keer geprobeerd te bestellen. steeds foutcode 0. Waarschijnlijk onthoud Microsoft de geblokkeerde kaart en kan je hier dus nooit meer iets mee bestellen bij hun? Toen maar gebeld met MS NL. Daar werd is dus goed geholpen door een vriendelijke vrouw. Dit is de manier om hem toch te kunnen bestellen:

- Bel eerst met je bank en kijk of er geen blokkade op je creditcard zit.
- Verwijder je betaalgegevens van je Microsoft account: Ga naar commerce.microsoft.com daar inloggen en bij betalingsopties je creditcard verwijderen (staat duidelijk aangegeven op de eerste pagina als je inlogt: BELATING OPTIES).
- Maak een nieuwe Microsoft account (mail) aan. Voer hier dus je creditcard gegevens weer in.
- Ga naar microsoftstore.de en log in met je nieuwe account. Nu zou je bestelling wel correct uitgevoerd moeten worden. Hoop dat je er wat aan hebt.

On:

Contact gehad met medewerker van microsoftstore.de. Als er op de website staat dat de bundel nog op voorraad is, kan je hem aan het einde van de week verwachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazy_emco_87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 10:31
nexhil schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:55:
[...]

vrijdag besteld:

[...]

Ik dacht dat de bedoeling was om hem iig voor kerst te krijgen.
Net contact gehad met medewerker van microsoftstore.de: ''Als U hem vandaag besteld en de Xbox met Fifa 14 staat op de site nog op voorraad, dan kunt u hem aan het einde van de week verwachten op uw adres.'' En nu hopen dat ze het waarmaken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

eazy_emco_87 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:03:
[...]

Net contact gehad met medewerker van microsoftstore.de: ''Als U hem vandaag besteld en de Xbox met Fifa 14 staat op de site nog op voorraad, dan kunt u hem aan het einde van de week verwachten op uw adres.'' En nu hopen dat ze het waarmaken. 8)
O+ O+ O+ O+

Echt, 32 jaar en vind dit gewoon spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

eazy_emco_87 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:00:
[...]

Goedemorgen,

had vanochtend hetzelfde probleem! En na veel bellen en regelen heb ik hem toch kunnen bestellen. Mijn creditcard werd eerst geblokkeerd door mijn bank (ING) (gebruikte de kaart voor het eerst!). Omdat ze dachten dat het om fraude ging. Na door ING gebeld te zijn om te checken of ik het wel echt was, werd de blokkade er weer af gehaald. Toen weer 10 keer geprobeerd te bestellen. steeds foutcode 0. Waarschijnlijk onthoud Microsoft de geblokkeerde kaart en kan je hier dus nooit meer iets mee bestellen bij hun? Toen maar gebeld met MS NL. Daar werd is dus goed geholpen door een vriendelijke vrouw.
Heel erg bedankt, ga er meteen achteraan! (heb idd ook een ING cc)

[ Voor 27% gewijzigd door C0nscious op 16-12-2013 11:17 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
eazy_emco_87 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:00:
[...]

Goedemorgen,

had vanochtend hetzelfde probleem! En na veel bellen en regelen heb ik hem toch kunnen bestellen. Mijn creditcard werd eerst geblokkeerd door mijn bank (ING) (gebruikte de kaart voor het eerst!). Omdat ze dachten dat het om fraude ging. Na door ING gebeld te zijn om te checken of ik het wel echt was, werd de blokkade er weer af gehaald. Toen weer 10 keer geprobeerd te bestellen. steeds foutcode 0. Waarschijnlijk onthoud Microsoft de geblokkeerde kaart en kan je hier dus nooit meer iets mee bestellen bij hun? Toen maar gebeld met MS NL. Daar werd is dus goed geholpen door een vriendelijke vrouw. Dit is de manier om hem toch te kunnen bestellen:

- Bel eerst met je bank en kijk of er geen blokkade op je creditcard zit.
- Verwijder je betaalgegevens van je Microsoft account: Ga naar commerce.microsoft.com daar inloggen en bij betalingsopties je creditcard verwijderen (staat duidelijk aangegeven op de eerste pagina als je inlogt: BELATING OPTIES).
- Maak een nieuwe Microsoft account (mail) aan. Voer hier dus je creditcard gegevens weer in.
- Ga naar microsoftstore.de en log in met je nieuwe account. Nu zou je bestelling wel correct uitgevoerd moeten worden. Hoop dat je er wat aan hebt.

On:

Contact gehad met medewerker van microsoftstore.de. Als er op de website staat dat de bundel nog op voorraad is, kan je hem aan het einde van de week verwachten _/-\o_
Op voorraad en eind van de week pas leveren, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:51
Vandaag is het d-day voor otto.de (Forza bundle). Als ze niks binnenkrijgen ga ik 'm toch maar cancellen en ergens anders wat halen / laten opsturen. Spannend... :+

Wel goed om te zien dat de X1 af en toe weer even op voorraad komt/is her en der, geeft hoop om nog voor Kerst een boxje thuis te hebben!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrible
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 15:33

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Bij deze een verzoek aan alle mensen die 'm de afgelopen dagen hebben besteld bij MS in Duitsland:

wil je laten weten wanneer je 'm ontvangen hebt of wanneer ie naar je verzonden wordt? Kunnen anderen inschatten of ie deze week nog komt of niet.

Zelf heb ik 'm zaterdag besteld. Met NL support zie ik geen reden om te wachten...

Verba Volant, scripta manent. En de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Terrible schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:22:
Bij deze een verzoek aan alle mensen die 'm de afgelopen dagen hebben besteld bij MS in Duitsland:

wil je laten weten wanneer je 'm ontvangen hebt of wanneer ie naar je verzonden wordt? Kunnen anderen inschatten of ie deze week nog komt of niet.

Zelf heb ik 'm zaterdag besteld. Met NL support zie ik geen reden om te wachten...
No problemo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:51
Ik heb hem zaterdagochtend besteld. Bij Amazon gecancelled, daar zou die eind van het jaar verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Net ff een chat gehad met Otto.de voor de Forza bundle met 2 controllers.

Otto:
"Der voraussichtler Versand soll am 18.12. geschehen"

Ik:
"Okay, also ca. 2 Tage, es wird gesendet?"
"Zu Lotto im ****"

Otto:
"Ja, mit großer Wahrscheinlichkeit. Geliefert wird an Lotto ***, wie abgemacht."

Dus, met grote zekerheid wordt de 18e geleverd. In mijn geval afhalen bij een Lotto.

21ste dus ff naar Duitsland rijden, Xdoos1 halen en direct ff een kerstmarkt mee pakken ^_^
2e controller uitpakken, eventuele extra content code van Forza gebruiken en de rest weer in de verkoop.
Precies optijd voor kerst :D

Waarschijnlijk wordt het voor de gene die het ergens anders heen laten versturen dus ook de 18e verstuurd.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:19
Jammer dat ze alleen de Fifa bundle hebben, had zo graag Forza gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

C0nscious schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:16:
[...]

Heel erg bedankt, ga er meteen achteraan! (heb idd ook een ING cc)
Dezelfde stappen uitgevoerd, weer laten activeren bij ING, betalingsmogelijkheid verwijderd, opnieuw MS account aangemaakt en CC toegevoegd. Zelfde melding, hij is ieder geval niet meer geblokkeerd door ING. Maar even met een MS medewerker chatten.. hopelijk kunnen ze Engels, want mijn Duits is slecht.

Na drie kwartier zelf bezig geweest te zijn, geholpen via chat door een medewerker en hij heeft de order voor mij geplaatst. Sorry voor de offtopic, maar misschien handige info voor anderen.

[ Voor 16% gewijzigd door C0nscious op 16-12-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
nexhil schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:06:
[...]

O+ O+ O+ O+

Echt, 32 jaar en vind dit gewoon spannend :D
hahaha ik ben 47 en zit al twee weken met smart en ongeduld te wachten. We blijven allemaal kinderen met gadgets :)

On-topic: MS had mij bezworen dat mijn op 30 november bestelde One vrijdag verstuurd zou worden. Niets dus. Ga zo maar weer eens bellen.

EDIT: Net weer met MS gesproken en mijn escalatie nummer doorgegeven. Kreeg e.e.a. vaag verhaal te horen over dat het "ergens is blijven hangen" en dat de escalatie nog wel enkele dagen kan duren om uit te zoeken wat er loos is. Langzamerhand vind ik de hele situatie toch wel erg vervelend worden en de reactie van MS ronduit slecht.

[ Voor 27% gewijzigd door Ofthewell op 16-12-2013 13:54 ]

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ergens bekend waar die beschikbaar is net over de grens? Mijn duits is erg slecht dus hun bellen zit er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 16:14

Convoy

g44p

Pukson schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:43:
Ergens bekend waar die beschikbaar is net over de grens? Mijn duits is erg slecht dus hun bellen zit er niet in
Niet alleen je duits :+

check comtech zou ik zeggen, vriend van me heeft daar afgelopen vrijdag nog een XO besteld en is inmiddels onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ram
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:06
Ik heb toevallig daar (comtech) net besteld, heb gecheckt en zijn op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
net gebeld met de MS store NL. Mijn order van 1 dec (day one incl fifa) stond nog op backorder en de supervisor zei dat hij wellicht ook nooit meer op voorraad komt. Ik heb m nu omgewisseld naar een Xbox One incl Fifa voor 479. Kreeg korting als ik wisselde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Eyerule2nd schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:59:
net gebeld met de MS store NL. Mijn order van 1 dec (day one incl fifa) stond nog op backorder en de supervisor zei dat hij wellicht ook nooit meer op voorraad komt. Ik heb m nu omgewisseld naar een Xbox One incl Fifa voor 479. Kreeg korting als ik wisselde.
GRMBL!!!!!!! Ik dacht even hetzelfde voor mij te regelen, maar omdat het bij mij nu geëscaleerd is kan dan (nog) niet. Volgens de persoon die ik aan de lijn had kunnen die bestelde Day One edities nog wel degelijk uitgeleverd worden.

Om nou bij Comtech te gaan bestellen en vervolgens met twee One's te zitten lijkt me ook wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyerule2nd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 15:53
Hairball schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:14:
[...]

GRMBL!!!!!!! Ik dacht even hetzelfde voor mij te regelen, maar omdat het bij mij nu geëscaleerd is kan dan (nog) niet. Volgens de persoon die ik aan de lijn had kunnen die bestelde Day One edities nog wel degelijk uitgeleverd worden.

Om nou bij Comtech te gaan bestellen en vervolgens met twee One's te zitten lijkt me ook wat overdreven.
Je kan toch gewoon annuleren op die MS store? Het geld wordt pas van de CC afgeschreven als hij verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hairball schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:14:
[...]

Die raak je zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
j0ram schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:56:
Ik heb toevallig daar (comtech) net besteld, heb gecheckt en zijn op voorraad.
Beetje jammer dat je alleen een Duits adres mag hanteren. Of gebruik je hiervoor die post-doorstuur-dienst (die ik me niet kan herinneren :) en ook geen ervaring me heb overigens)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 16:14

Convoy

g44p

RDDD schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:54:
[...]

Beetje jammer dat je alleen een Duits adres mag hanteren. Of gebruik je hiervoor die post-doorstuur-dienst (die ik me niet kan herinneren :) en ook geen ervaring me heb overigens)?
Heb destijd bij comtech gewoon mijn NL adres gebruikt, geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ram
Convoy schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:55:
[...]

Heb destijd bij comtech gewoon mijn NL adres gebruikt, geen enkel probleem.
Ik heb ook gewoon mijn adres in NL gebruikt...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Niet online
Interessant - via Safari/iPad is er voorraad en kan ik alleen Duitsland als verzendadres opgeven. Ook bij Express betaling via PayPal geeft 'ie een foutmelding omdat het verzendadres onacceptabel is.

Bij de website via desktop geeft de site weer dat er geen voorraad is en je een 'Vorbestellung' plaatst (als je doorklikt naar de betaalpagina). Schiet je dus kein flaus mee auf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Ook net weer met MS gebeld en kreeg te horen dat de door mij bestelde day one waarschijnlijk niet meer geleverd kan worden, bestelling van een xbox one + FIFA gedaan en €50 korting gekregen (dus uiteindelijk de xbox one + FIFA voor €479).
Levering zou waarschijnlijk nog voor de Kerst zijn.

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
HellStorm666 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:52:
Net ff een chat gehad met Otto.de voor de Forza bundle met 2 controllers.

Otto:
"Der voraussichtler Versand soll am 18.12. geschehen"

Ik:
"Okay, also ca. 2 Tage, es wird gesendet?"
"Zu Lotto im ****"

Otto:
"Ja, mit großer Wahrscheinlichkeit. Geliefert wird an Lotto ***, wie abgemacht."

Dus, met grote zekerheid wordt de 18e geleverd. In mijn geval afhalen bij een Lotto.

21ste dus ff naar Duitsland rijden, Xdoos1 halen en direct ff een kerstmarkt mee pakken ^_^
2e controller uitpakken, eventuele extra content code van Forza gebruiken en de rest weer in de verkoop.
Precies optijd voor kerst :D

Waarschijnlijk wordt het voor de gene die het ergens anders heen laten versturen dus ook de 18e verstuurd.
Jij hebt toch ook op 11-11 besteld? Wat is jou status bij bestellingen?

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:14
Benieuwd hoe ze dat in NL dan ooit gaan doen met die day-one preorders.....waarschijnlijk gewoon automatisch omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist even gebeld met Xbox Support NL, die konden mij niet helpen met mijn bestelde Xbox One Day One Edition op 30/11/2013 die vanaf het begin op BackOrdered stond in de Duitse MS Store (terwijl ik hier gelezen had dat dat wel mogelijk was?) en verwezen mij door naar Xbox Support DE.

Bij Xbox Support DE vertelden ze me dat ze de Day One edition niet op voorraad hebben (evenals de gewone Xbox One zonder game) en ook niet weten of de Day One edition überhaupt nog geleverd wordt, daarnaast bood hij me aan om mijn order om te ruilen voor de Xbox One + FIFA 14 editie voor 529,99 euro die ze wel op voorraad hebben.

Ik heb er toen bijgezegd dat ik van andere Nederlanders heb begrepen dat ze 50 euro korting kregen hierdoor (zoals Eyerule2nd) maar daar wist de man die ik aan de lijn had niks van af en zijn supervisor ook niet helaas. Dus toen toch maar 30 euro bijgelapt.

De normale levertijd voor Duitsland is 5 dagen, maar omdat ik Nederland woon zal het waarschijnlijk korter zijn heeft hij gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
Wist niet dat ze in NL sneller leveren dan in DE.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door tweegroenethee op 16-12-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Daan87423 schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:40:
Wist niet dat ze in NL sneller leveren dan in DE.. 8)7
Ligt het distributie centrum van MS niet in Venlo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:21
OcNewB schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:51:
[...]

Bij mij duurde het 24 uur voordat ik hem in de geschiedenis zag. De 15e besteld, nu net einde van de middag zichtbaar.

Ben benieuwd wat de Tweakers doen die een NL Day-One als pre-order hebben staan.
Laten jullie die gewoon staan en verkopen jullie een van de 2 machines als hij in NL uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:51
Sehr geehrte(r),

vielen Dank für Ihre Bestellung im Microsoft vom 14. Dezember 2013. Die folgenden Produkte wurden versandt. Wenn Sie als Zahlungsmethode eine Kreditkarte gewählt haben, wurde Ihre Karte jetzt belastet.

On its way! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jep mijne ook. Net een verzend bevestiging ontvangen. Zaterdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verstuurd, gisteren besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Mijne ook:

Preis: 529,99 € inkl. MwSt.
Menge: 1
Status: Abschließen
Versenden

Vrijdag besteld

[ Voor 10% gewijzigd door nexhil op 16-12-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko1973
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 20:47
Zaterdag besteld en nu onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Laatst online: 08-10 20:43
Vandaag langs Saturn in Moers en in Kleve geweest. Alleen Kleve zag ik ze zichtbaar achter de balie, echter geen een kunnen meenemen. Wat is het beste om nog voor kerst te kunnen bemachtigen. Via Microsoft website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Via MS.de idd, moet je wel FIFA erbij nemen, maar eigenlijk is dat ook een koopje voor 30 euro.

Net mooi de ups label in parcel tracker op m'n Windows Phone ingevoerd. Hoef ik ook niet meer op de website te kijken voor status wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Gisteren besteld op ms.de, zonet met melding afschrijving kaart & ups track n trace.
M'n charger & extra patchkabel komt woensdag via Amazon.de.

KANNIE WACHTEN :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:02:
Via MS.de idd, moet je wel FIFA erbij nemen, maar eigenlijk is dat ook een koopje voor 30 euro.

Net mooi de ups label in parcel tracker op m'n Windows Phone ingevoerd. Hoef ik ook niet meer op de website te kijken voor status wijzigingen.
Welke betalingsmogelijkheden heb je? Alleen Credit Card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:52
Ja alleen CC.

Jammer dat alleen de fifa bundel te krijgen is, en zo weinig andere spellen op microsoft.de

Zijn er Nederlandse winkels die spellen verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Ja, gvd. Maak nooit meer gebruik van creditkaart, dus afgeschaft :(. Kan ik dus niet verder bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:14:
[...]

Welke betalingsmogelijkheden heb je? Alleen Credit Card?
PayPal en 2 credit cards kan ik mee betalen. Je krijgt een dorpdown menuutje met je betalingsmogelijkheden en omdat ik 2 credit cards en PayPal heb toegevoegd destijds, kan ik met één van die 3 betalen. Net nog getest.

En over die games kopen, gewoon een US adres aan je PayPal koppelen en je games in US dollars kopen via de US Marketplace. Zijn ze nog goedkoper ook omdat omgerekend de game dan geen 69 euro kost, maar iets van 45 euro. Je hebt dan geen hardcopy (disc) dus mocht je problemen hebben met de blueray speler of dat discs bekrast zijn, dan kun je dus gewoon spelen. Lang leve het digitale tijdperk.

En waarom credit card afschaffen ? Het werkt zo makkelijk, even snel een game uit de Marketplace kopen, nooit meer in de rij in Italië voor de tolpoortjes op de autosnelweg of je zorgen hoeven maken dat je de rekening niet kunt betalen bij het restaurant omdat je saldo ontoereikend is. Die jaarlijkse bijdrage neem ik voor lief omdat je ook aankoop verzekering hebt met je cc.

[ Voor 67% gewijzigd door MRE-Inc op 16-12-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisimo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2014
Kan ik eigelijk ook een xbox bestellen in de VS?
Want k vraag mij af hoe het dan zit me de pal en ntsc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
MRELynx schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:21:
[...]

PayPal en 2 credit cards kan ik mee betalen. Je krijgt een dorpdown menuutje met je betalingsmogelijkheden en omdat ik 2 credit cards en PayPal heb toegevoegd destijds, kan ik met één van die 3 betalen. Net nog getest.

En over die games kopen, gewoon een US adres aan je PayPal koppelen en je games in US dollars kopen via de US Marketplace. Zijn ze nog goedkoper ook omdat omgerekend de game dan geen 69 euro kost, maar iets van 45 euro. Je hebt dan geen hardcopy (disc) dus mocht je problemen hebben met de blueray speler of dat discs bekrast zijn, dan kun je dus gewoon spelen. Lang leve het digitale tijdperk.

En waarom credit card afschaffen ? Het werkt zo makkelijk, even snel een game uit de Marketplace kopen, nooit meer in de rij in Italië voor de tolpoortjes op de autosnelweg of je zorgen hoeven maken dat je de rekening niet kunt betalen bij het restaurant omdat je saldo ontoereikend is. Die jaarlijkse bijdrage neem ik voor lief omdat je ook aankoop verzekering hebt met je cc.
Ik reis veel etc. nooit creditcard nodig gehad. Zal maar net hoe je er mee gewend bent. Maar ben ingelogd met mijn microsoft account. Als ik dan naar Betaling ga bij account eigenschappen kan ik alleen kiezen uit Visa, Mastercard, American Expres. Geen PayPal te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Taenadar schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:17:
Ja alleen CC.

Jammer dat alleen de fifa bundel te krijgen is, en zo weinig andere spellen op microsoft.de

Zijn er Nederlandse winkels die spellen verkopen?
Onder andere gamesshoppen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Ok, Zojuist MS gebeld. Bij sommige accounts is PayPal niet zichtbaar.
Ga dan naar;

billing.microsoft.com

Inloggen en PayPal toevoegen. Is gelukt. Wat een gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Pfff, deze besteldramadag zit er op.

Ik had op 30 November een day One edition met Fifa besteld bij MS.DE. Zoals meerdere van jullie bleef deze bij mij op BackOrdered Versenden staan.

Na heel veel heen en weer bellen vandaag met MS NL werd ik in de middag terug gebeld n.a.v. mijn escalatie(nummer) met slecht nieuws. Mijn bestelling is niet meer leverbaar. Wel goed nieuws. Als compensatie zou ik een tegoedbon van 50 euro krijgen. Ik heb gelijk gezegd dat ik ipv deze tegoedbon de Xbox One + Fifa die op de site staat wilde hebben voor 479,99. Navraag bij de supervisor leverde goedkeuring op. Toen begon de ellende.......

De supportmedewerker wilde samen met mij het apparaat bestellen en bij het uitchecken kreeg ik (met de gekozen betalingsoptie Paypal) de hierboven al eerder genoemde foutmelding. Samen met de supportmedewerker meerdere malen geprobeerd zonder resultaat. Deze foutmelding bleek een autorisatiefout te zijn bij te weinig saldo. Aangezien er voldoende geld op mijn Paypal stond dachten we dat dit geld nog gereserveerd stond voor de "oude" One. Dus nog maar eens 480 euro op de Paypal rekening gestort. Dit loste helaas het probleem niet op.

Een uur lang met de supportmedewerker/accountmanagement ALLES nagelopen in mijn account. We kwamen er toen achter dat Paypal nog wel als betalingsmethode in de lijst staat, maar als je die probeert te wijzigen of probeert deze toe te voegen bestaat deze dus simpelweg niet meer. In de praktijk komt het er dus op neer dat het betalingssysteem van MS dan naar de volgende betalingsoptie gaat en dat is mijn CC. Aangezien ik een oplaadbare CC heb en daar niets op stond genereert dat dus de autorisatiefout.

Dus...... 500 in stappen van 150 euro (met 2 euro transactiekosten per keer) later stond er voldoende op de CC. EN je raadt het al......... een andere nieuwe foutmelding (Fehlercode: 0) zoals meerdere mensen hier ook al hebben gehad.

We (MS en ik) hebben toen maar besloten een nieuw account aan te maken, de gegevens daar in te voeren en het nogmaals te proberen. Na 2 keer proberen werkte dit wel.

Nu zie ik als status bij KAUFVERLAUF Wird bearbeitet en mijn CC is al leeggehaald. Dus het "LIJKT" er op alsof er beweging in de zaak komt.

TL:DR - Oude bestelling geannuleerd en met 50 euro korting een nieuwe besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Nou, ik dacht inderdaad voor elkaar te hebben. Paypal gekoppeld via billing.microsoft.com. Alles goed. Inloggen via mircosoftstore.de. Kan wederom geen PayPal kiezen. Vind goed geweest. Wacht wel tot volgend jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kan ik de Xbox morgen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Vanmiddag besteld, ook pas na vele problemen. Staat nog op wird bearbeitet. Zou inderdaad wel leuk zijn als ze hem rechtstreeks vanuit Venlo sturen binnen een dagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisimo
Via welke link of website bestellen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Op microsoft.de , dan ga je naar de microsoft store en dan kies je de xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisimo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesut
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-08-2022

Mesut

king of the jungle

Ik heb afgelopen vrijdag de Xbox One besteld via de Duitse Microsoft Store, kreeg 2 uur geleden een track&trace nummer en die geeft zojuist aan dat morgen (voor het einde van de dag) de Xbox wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mesut schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:48:
Ik heb afgelopen vrijdag de Xbox One besteld via de Duitse Microsoft Store, kreeg 2 uur geleden een track&trace nummer en die geeft zojuist aan dat morgen (voor het einde van de dag) de Xbox wordt geleverd.
same here, zaterdag besteld morgen (dinsdag) bezorgd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:47
Zo ook maar ff besteld, ben benieuwd

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruceleet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-01-2023
Afgelopen vrijdag ook besteld, ik zag met grote vrees aan dat iedereen hier aangaf na zaterdag te hebben besteld etc en al een verzendings mail had gekregen. Ik dacht dat het aan het feit lag dat ik er een controller en play en charge bij had o.i.d. Maar ondertussen ook de verzendingsbevestiging binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Na lang twijfelen heb ik m ook maar besteld met een extra controller. Staat naturlich nog op 'Status: Wird bearbeitet'

EDIT:

Hoe doen jullie het eigenlijk met de games? Kopen via microsoft.de ook of zijn ze ook ergens in NL te koop?

[ Voor 33% gewijzigd door Kartale op 16-12-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist besteld bij Comtech bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was voor de kerstmarkt in Keulen, de winkels staan daar vol met Xbox One's.. de Ghost bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekiel-NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 15:34
Zo de kogel is door de PS3 en de xbox one is besteld, nu heb al een pagina of 30 doorgenomen maar nog niet gevonden waar je het beste je live 12 mnd kan bestellen.
ben 3 jaar al van Live af dus ben eruit , hoop dat iemand het verlossende antwoord kan geven.

ja google geeft ook antwoorden maar helaas staat daar weer niet bij of ze betrouwbaar zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Pukson schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:50:
Zojuist besteld bij Comtech bedankt voor de tips!
Als ik bij hun op website kijk staat er voor beide versie (met of zonder spel) pre-order. Waarbij versie met fifa "ongeveer 1 week" als status aangeeft. Is toch niet heel duidelijk dat deze z.s.m. wordt geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ezekiel-NL schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:06:
Zo de kogel is door de PS3 en de xbox one is besteld, nu heb al een pagina of 30 doorgenomen maar nog niet gevonden waar je het beste je live 12 mnd kan bestellen.
ben 3 jaar al van Live af dus ben eruit , hoop dat iemand het verlossende antwoord kan geven.

ja google geeft ook antwoorden maar helaas staat daar weer niet bij of ze betrouwbaar zijn ;-)
Ebay.

http://www.ebay.de/itm/12...3%B6r&hash=item3a88a86b16

[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 16-12-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/

Alsjeblieft. Genoeg keuze lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Jammer dat de Microsoft Stores de Ghosts bundels niet schijnen te hebben? Ik heb niet zoveel met Fifa.... heb een pre-order bij Bol.com staan, maar als die net zo goed leveren als met de PS4, verwacht ik die eind 2017. Amazon geeft aan de Ghosts bundel vanaf 2 januari te leveren, maar dat moet toch sneller kunnen... :) Toch?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
http://www.marktplaats.nl...95&previousAction=asqSent

Nieuwe foto's ???????? Of echt een Xbox One console?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:52
1 dag actief op marktplaats. Vertrouw dat nou niet en bestel hem lekker in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
NIET INTRAPPEN! Berucht nieuws dat iemand One FOTO'S voor een paar honderd verkocht heeft. Dat staat duidelijk bij de omschrijving en is een rip-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Taenadar schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:28:
1 dag actief op marktplaats. Vertrouw dat nou niet en bestel hem lekker in Duitsland.
Was ook meer als waarschuwing voor mensen hier!! Was laatst toch op nieuws/tweakers. Op E-bay laatst ook een verkocht, was dus ook een foto. Denk dat dit een copy cat is :) en je een foto ontvangt als je hiermee in zee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrible

Terrible

'Einstein was a tweaker'

Track and trace nummer ontvangen. Zaterdag besteld, morgen eind van de dag in huis. Ding is nu in Eindhoven. Gaat goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Hoe regelen jullie de aflevering? ik ben gewoon op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:19
YEAH, vanavond one met Fifa besteld
Via Duitse site besteld, mailtje in duits ontvangen. Echter als op de site ga kijken zie ik niet onder het Duitse profiel staan maar mijn Nederlandse profiel, als dat maar goed gaat

[ Voor 73% gewijzigd door jarsiv op 17-12-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrible

Terrible

'Einstein was a tweaker'

nexhil schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:34:
Hoe regelen jullie de aflevering? ik ben gewoon op mijn werk.
Bij UPS kun je een voorkeur aangeven hoe het pakket bezorgd wordt. Volgens mij kun je ook aangeven dat het pakket bij de buren afgeleverd wordt als je daar toestemming voor geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ram
Ter info: gister middag besteld bij comtech en vanochtend verzonden.
Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste

Let op:
V&A is nergens op het topic toegestaan, dus hier ook niet. Geen posts over (ver)koop en/of ruil met andere tweakers

Indien je deze regel overtreedt, loop je een groot risico op een ban / ontzegging van Tweakers.