Ik heb de game sinds release ik heb op de PS4 nog niets gemerkt van crashes of game breaking bugs. Mja okay 1 keer een gesprek wat niet automatisch doorging. Vierkantje indrukken en klaar.
Daarnaast hoor ik ook veel mensen over extreme laadtijden, zelfs op PC waar de game op een ssd geinstalleerd staat. Ik heb op PS4 echt nergens last van. Ik ben me altijd aan het verbazen hoe snel het gaat. Ik save de game meestal in skyhold, als ik op continue druk in main menu ben ik meestal in 15-20 seconden ingame. Ik heb vaak niet eens tijd om die tarot kaartjes te switchen en de 2de/3de te lezen.
Ik moet wel zeggen dat ik zo'n seagate hybrid ssd/hdd in mijn ps4 heb gestopt. Met Destiny merkte ik niet echt verschil, maar blijkbaar met deze game wel.
yinx84 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:50:
Sinds ik heb hem uitgespeeld heb ik echt 0,0 behoefte aan een tweede playthrough. Ik kan het niet opbrengen...
*knip*
Ik moet wel stiekem bekennen dat ik me kostelijk vermaak met de multiplayer, ondanks dat het echt één grote nutteloze grind is

Verstand op 0 en lekker hakken/schieten. Vond de Mass Effect 3 multiplayer ook erg leuk om dezelfde reden.
Ik ben nu 100 uur ingame. Heb net bijna alles in emerald graves gedaan, moet in het noorden nog 2 questjes en ergens vinden waar de draak is, komt vanavond wel. Ik heb de main quests Here Lies the Abyss en Wicked Eyes, Wicked Hearts gedaan, ben dus op de volgende stap. Alle companions quests zijn ook af. 2 elemental rooms in die temple gedaan, nu bezig met de 3de. Ook zo'n beetje alle sidequests in alle zones beneden de level range van emerald graves gedaan. Heb al wel de keep in emprise du lion. Dus moet daar nog wat quests en daarna hissing wastes en daarna ga ik denken over de main quest
Dus ja, ik kan zonder je spoiler te hebben gelezen wel indenken waarom je ff niet moet denken aan een nieuwe playthrough.
Je tweede opmerking though, multiplayer, verstand op 0 en hakken/schieten. Ik heb me prima vermaakt met ME3 multiplayer, ik zou het nog steeds doen als ik nog xboxlive zou hebben, of uberhaubt m'n xbox nog aangesloten zou hebben.. Ik ga na de single player maar eens kijken in de multiplayer. Heb multiplayer alleen ff gestart vanwege die "gratis kist". Sowieso ga ik geen geld daar aan uitgeven lol.
Anyways, voor mij voorlopig ook geen tweede playthrough, al komt die er zeker wel aan. Ik wil toch spelen als een female dwarf rogue. Misschien nog een playthrough als warrior daarna. Maar volgende playthroughs gaan op casual. Ik ben nu bezig op nightmare. Ik heb straks alle trophies in 1 playthrough. Al moet ik misschien nog ergens een zooi demons vinden (1000 demons killed). Al zijn er 75 rifts, gemiddeld 10 demons per rift. dat is 750. dan moet ik er nog 250 van de wereld en main missions. Dus dat moet wel lukken, hoop ik. Anyways, time for work.