Ik bedoelde het meer in de zin dat diegene waar je mee samenspeelt gewoon achter de 'hoofd speler' aanlopen, en dus een karakter kunnen kiezen dat je tegenkomt tijdens je reizen, Gears of War is dan maar 2 player maar wel de volledige single player campaign wat het erg leuk maakte. Uiteraard was LotR War in the North gefocused op Coop/MP dus dat was niet zo moeilijk (als het nou ook eens goed zou werken).
Dus niet dat er andere 'inquisitors' aanwezig zijn maar puur 4 man met de normale verhaallijn. Het zou leuk zijn als je kon stemmen

Maak je iemand dood of laat je die leven, red je iemand of niet, help je iemand of niet. Dat soort dingen. Nu is het zo dat je soms 3-4 opties krijgt voor een NPC maar daar is wel een weg omheen te vinden.
En ja Unity lijkt de betere kandidaat voor Coop, ik wil die ook zeker hebben, 1 en 4 heb ik volledig uitgespeeld (de andere waren wat saai/trokken me niet echt)
En ja bij ME3 heb ik aardig wat uren vermaak gehad, maar de upgrades voor wapens e.d. kosten letterlijk miljarden credits... Ik heb de credits een keer gehacked (cheatengine en het is heel makkelijk, dus je krijgt het idee dat BW het eigenlijk niet wilde en EA het doorgedrukt heeft) en toen voor 10000000 aan packs gekocht over een aantal dagen (meestal tijdens lobbies) Met zulke hoeveelheden credits zou je verwachten dat je alles wel unlocked had, helaas niets is minder waar. Zelfs na het spenderen van zoveel credits heb ik van sommige wapens alleen rank 1 (dus net unlocked), ja ik heb er een aantal op X maar dan nog dat mag wel na 500 uur. Ik moet er wel bij vertellen dat ik niet de enige was die ME3 MP heeft gespeeld op mijn computer dus niet alle 500 uur zijn van mij. Ik heb het een weekje geleden nog eens geprobeerd en ik heb nogsteeds niet alles unlocked.
En de ME3 MP had niet echt invloed op de ME3 SP, ja je kon je reinforcements opkrikken maar dat was het ook wel, het was zeker niet zo dat je zonder MP spelen ME3 geen 'goed' einde kon geven/kiezen, aangezien ik de MP niet heb aangeraakt voordat ik SP had afgerond, daarna nog 2 of 3 keer doorgespeeld.
En ja Multiplayer is in dit geval weer een bonus, ik hoop alleen dat ze geleerd hebben van de minitransacties en die er dus uit laten of nuttig maken en niet 'kans op' zijn en die opties niet limiteren tot alleen betalende klanten.
Ik kon er niets over vinden maar ik vraag me af of DA3 te modden zal zijn, voor DA2 waren er zeer weinig mods buiten de door BW gereleasde DLC. DA:O heeft zoveel mods dat is niet normaal.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"