Als antwoord op de laatste update met fouten kreeg ik onderstaand bericht.
Alleen je moet natuurlijk wel eerst even bestellen en betalen voor deze zaak en dan krijg je, als alles goed werkt, eventueel een maand extra gratis. Goed he, zo een berichtje om dat leuk te "proberen" die zaak te verkopen. Service of service, zeg het maar.
Beste ...... (ik dus)
Sinds de laatste HomeWizard-app update onder vinden we problemen met het tonen van de grafieken van de EnergyLink. Wat wat we kunnen constateren is dat de gegevens niet verloren zijn maar dat het door de foutieve update niet getoond kan worden. Development is er op dit moment mee bezig om hierop spoedig een herstel te vinden. Echter kan ik nog geen tijds opgave geven hoe lang het duurt voordat deze er is. Ik zal van u moeten vragen om geduld en begrip tot dat wij een oplossing klaar hebben voor dit probleem.
Om u nog enig sinds tegemoet te komen ontvangt u gratis
1 maand backup pro. Met deze dienst heeft u de mogelijkheid data te exporteren naar een CSV-file. Met dit bestand type kan je de waardes van bijvoorbeeld de EnergyLink zien en beheren voor eigen gebruik. Hiermee kunt u de geschiedenis toch nog, met een omweg, zien.
Meer informatie betreft alle mogelijkheden van back-up pro is te zien met de onderstaande link:
http://www.homewizard.nl/backup-pro.html
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
HomeWizard Support & Sales