Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
Voor mij is een Lucky Egg vinden net als het SR'en voor een shiny (legend). Volgens mij kan ik in Gold/Silver/Crystal ook een Lucky Egg vinden met de kans op 1:66, maar die games heb ik niet.

In FR ondertussen wel een paar Chansey's gevangen, maar daar kom ik ze ook net wat vaker tegen dan in LG. We gaan gewoon door en hopen dat ik vroeg of laat toch 'Lucky' ben :-).

Moet alleen nog even bekijken hoe ik de derde starter in Gen III kan krijgen en hoe ik Mew moet bemachtigen. Die laatste zal wel een pain in the ass worden om die legaal te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:02
Ja, maar Mew heb je dan weer niet nodig om het certificaat te halen. Derde starter kan je alleen maar regelen door een van de games te resetten. Of je moet even bij me langskomen; ik heb nog een LG liggen die ik nog opnieuw wil starten :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ik hoopte al dat iemand mij zou willen helpen :) Groningen is wel te doen, maar evt een cardridge opsturen en terug op mijn kosten is net wat goedkoper.

Er schijnt een manier te zijn om je savefile op een R4 te zetten, die te loaden in een vba en dan het event te activeren en weer terug te plaatsen. Hoe en wat precies weet ik niet, maar dit zou mijn enige oplossing zijn. Eerst maar wat Regional Dexes vullen voordat we op de exclusives over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Als je een r4-achtige kaart hebt voor de advance dan zou dat wel mogelijk zijn denk ik, maar die zijn niet zo makkelijk te vinden als bijvoorbeeld de kaartjes voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Je hebt dan ook een R4 kaartje voor de DS nodig. Je installeert daar een programma op en plaatst die in je DS samen met het GBA spel. Via het programma kun je dan de savefile van het GBA spel openen in een VBA (moet wel geconverteerd worden dacht ik) en via het programma kun je de aangepaste savefile ook weer naar het spel kopiëren. Ik dacht dat dit mogelijk was, maar hoe en wat weet ik niet precies meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ah, op die fiets. Ik dacht dat je daar een speciale uitvoering van een R4 voor nodig had; een die ook een emulator aan boord had. Heb net een beetje gezocht en er zijn wel wat kaartjes speciaal voor de gba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Een shiny Chansey is nog eerder mogelijk dan een Lucky Egg :'). Helaas niet kunnen vangen, na één safari ball ging die al weg :(. Was te verwachten en we gaan gewoon door.

Jaaaaa! Ben een kwartiertje bezig, heb daar drie Chansey's gevangen en de derde had een Lucky Egg! :)

[ Voor 23% gewijzigd door BlackthunderAwf op 05-07-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 21:34
Vandaag de dex complete gemaakt op Alpha Sapphire! Had het vorig jaar al gedaan met X, dus dit was slechts een kwestie van breeden en nog een paar pokémon evolueren. Langleve de shiny charm! Hopelijk kan ik wat leuke vinden. Had spontaan al een shiny ponita gebreed tijdens het completen van de dex. Prachtige blauwen vlammen :)

Zijn er ook mensen die hier competitief spelen? Ik heb wel aardig wat competitieve pokémon waarmee ik leuke teams samen kan stellen maar ik ben gewoon zo slecht in het vechten. Het lijkt wel alsof ik echt enorm voorspelbaar speel voor de tegenstander. En dan denk ik dat ik hem/haar een stap voor ben, weet hij/zij er nog aan te ontkomen XD

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 09:45
Lynox schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:39:
Vandaag de dex complete gemaakt op Alpha Sapphire! Had het vorig jaar al gedaan met X, dus dit was slechts een kwestie van breeden en nog een paar pokémon evolueren. Langleve de shiny charm! Hopelijk kan ik wat leuke vinden. Had spontaan al een shiny ponita gebreed tijdens het completen van de dex. Prachtige blauwen vlammen :)

Zijn er ook mensen die hier competitief spelen? Ik heb wel aardig wat competitieve pokémon waarmee ik leuke teams samen kan stellen maar ik ben gewoon zo slecht in het vechten. Het lijkt wel alsof ik echt enorm voorspelbaar speel voor de tegenstander. En dan denk ik dat ik hem/haar een stap voor ben, weet hij/zij er nog aan te ontkomen XD
Gefeliciteerd man dat je de gehele dex compleet hebt, ik moet namelijk ook nog even, 476 staat de teller nu op. Ook allemaal fully legit dan of dat niet helemaal?

Ook speel ik competitief, battlespot doubles. Zou graag een keer mee willen doen aan een PC hier in Nederland ergens :o Maar helaas is het seizoen al afgelopen en gaan we maar Worlds kijken volgende maand.
Afgelopen weekend ook de US National Championships gekeken, men wat een sfeer hangt daar zeg :9~

Vechten leer je door alleen maar te spelen, je fouten kunnen redeneren en veel YouTube kijken zoals bijvoorbeeld Aaron Zheng (CybertronProductions) met zijn Road to Ranked serie of Alex Ogloza met zijn Fight 4 First serie. Allemaal heel erg leerzaam.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
GAITii schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:41:
[...]

Gefeliciteerd man dat je de gehele dex compleet hebt, ik moet namelijk ook nog even, 476 staat de teller nu op. Ook allemaal fully legit dan of dat niet helemaal?

Ook speel ik competitief, battlespot doubles. Zou graag een keer mee willen doen aan een PC hier in Nederland ergens :o Maar helaas is het seizoen al afgelopen en gaan we maar Worlds kijken volgende maand.
Afgelopen weekend ook de US National Championships gekeken, men wat een sfeer hangt daar zeg :9~

Vechten leer je door alleen maar te spelen, je fouten kunnen redeneren en veel YouTube kijken zoals bijvoorbeeld Aaron Zheng (CybertronProductions) met zijn Road to Ranked serie of Alex Ogloza met zijn Fight 4 First serie. Allemaal heel erg leerzaam.
Ah bedankt, zal die dan zeker eens raadplegen! Het lijkt mij ook erg tof om eens aan een real-life tournament mee te doen hier in NL. Ik heb ook de nationals gekeken en inderdaad wat een sfeer hangt daar! Prachtig om die hardcore fans zo uit de plaat te zien gaan. De worlds waren ook famtastisch vorig jaar, ik ga dit jaar zeker weer kijken. Ook enorm goed in elkaar gezet, enorme complimenten voor play pokémon :)

En jup, allemaal legit met uitzondering van een paar legendarys misschien, al tellen die event legendarys niet mee voor completion van de dex. Daarnaast gebruik ik die nooit. Mocht je nog op zoek zijn naar bepaalde pokémon, ik kan er zo wat breeden voor je. Heen en weer ruilen voor evoluties wil ik voor je doen mocht je geen 2 3DS'en in huis hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Lynox schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:12:
[...]

Ah bedankt, zal die dan zeker eens raadplegen! Het lijkt mij ook erg tof om eens aan een real-life tournament mee te doen hier in NL. Ik heb ook de nationals gekeken en inderdaad wat een sfeer hangt daar! Prachtig om die hardcore fans zo uit de plaat te zien gaan. De worlds waren ook famtastisch vorig jaar, ik ga dit jaar zeker weer kijken. Ook enorm goed in elkaar gezet, enorme complimenten voor play pokémon :)

En jup, allemaal legit met uitzondering van een paar legendarys misschien, al tellen die event legendarys niet mee voor completion van de dex. Daarnaast gebruik ik die nooit. Mocht je nog op zoek zijn naar bepaalde pokémon, ik kan er zo wat breeden voor je. Heen en weer ruilen voor evoluties wil ik voor je doen mocht je geen 2 3DS'en in huis hebben!
E: vanmorgen ook een shiny absol gevangen met dexnav chainen, met een chain van 155 kwam hij voorbij :) Jammer dat hij een waardeloze nature heeft (bold; -atk,+def) en alleen maar perfect speed IV's. Misschien dat iemand er hier interesse in heeft voor wat anders leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Woei, gister betaalde mijn vasthoudendheid eindelijk uit en na 962 horde encounters een shiny Zubat gevangen. Nature is niet optimaal, maar hij is niet voor breeding bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Gaaf om te zien dat er hier nog redelijk wat "Shiny Hunters" zitten.

In ORAS heb ik er ook redelijk wat gevonden zoals een Eevee en een Weedle, shiny Beedrill FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, wil nu via Masuda eens een poging wagen. Met een gemiddelde van 100 horde encounters per uur is het nog best een langdurig werkje. Dexnavven heb ik nog niet geprobeerd, maar chainfishing wel; dat is denk ik de snelste methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Chainfishing is inderdaad de meest snelste manier, heb soms in één uur wel 3 shiny's maar je kunt hiermee maar weer een beperkt aantal vangen.

Dexnav shiny hunting werkt weer nauw en moet je nog redelijk goed bij opletten maar daarin heb je wel weer meer keuze :)

Wat betreft de masuda methode, ik breed altijd wel met een Japanse Ditto voor mijn competitive Pokémons maar nog nooit geen shiny gehad, heb ook nog geen Shiny Charm.

[ Voor 24% gewijzigd door GAITii op 10-07-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Tijdje terug een shiny Beldum gehatched via Masuda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Ik vind dat chain fishen juist niks, daar moet je te veel bij opletten! Op tijd op A drukken gaat me telkens mis XD

Dexnav chainen is veel chiller, beetje rustig naar een pokémon toesluipen. Met 2 uur had ik mijn shiny absol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Lynox schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:51:
Ik vind dat chain fishen juist niks, daar moet je te veel bij opletten! Op tijd op A drukken gaat me telkens mis XD

Dexnav chainen is veel chiller, beetje rustig naar een pokémon toesluipen. Met 2 uur had ik mijn shiny absol :)
Maar bij chainfishing heb je wel weer sneller je Pokémon te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Een Diancie-event is aanstaande:
For those of you in North America and Europe, it has been announced that, for a short period between July 24th 2015 and July 27th 2015, you'll be able to receive the Mythical Pokémon Diancie to your Omega Ruby & Alpha Sapphire games through the internet via the Nintendo Network. This Diancie comes with the moves Diamond Storm, Moonblast, Dazzling Gleam and Protect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Dus deze is gewoon op te pikken d.m.v. je eigen netwerk, zonder naar een GameMania o.i.d. te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Is het je in de aanloop van Pokémon Omega Ruby en Alpha Sapphire niet gelukt om een downloadcode voor de mythische Pokémon Diancie te bemachtigen? Dan heb je geluk, want dit weekend kunnen Europese spelers gratis een Diancie downloaden met Mystery Gift via het internet, evenals een Diancite waarmee hij kan Mega-evolueren!

Het evenement begint deze vrijdag, op 24 juli 2015, en loopt tot en met zondag, 27 juli 2015. De Diancie die je ontvangt, zit op Lv. 50 en heeft de Ability Clear Body, evenals de aanvallen Diamond Storm, Moonblast, Dazzling Gleam en Protect. Hij kan alléén ontvangen worden in Pokémon Omega Ruby en Pokémon Alpha Sapphire.

Zo ontvang je je Diancie:

Zorg dat je 3DS verbonden is met het internet.
Start Pokémon Omega Ruby of Pokémon Alpha Sapphire op.
Ga vanuit het hoofdmenu naar Mystery Gift.
Kies voor RECEIVE GIFT en druk op YES.
Kies voor GET VIA INTERNET en druk nogmaals op YES. Je 3DS maakt nu verbinding met het internet.
Na een poosje verschijnt de Wonder Card van Diancie. Druk hier op “YES” om de Wonder Card te downloaden.
Ga verder met je avontuur, en loop een Pokémon Center binnen.
Praat met de vrouw in het blauw naast de balie om je Pokémon te ontvangen. Vergeet niet je spel op te slaan!
Bron: www.pokemonunited.nl

Dus inderdaad via het netwerk. Wel een hele korte periode, maar ik ben blij dat ze ook aan de mensen gedacht hebben die niet altijd zo'n event in de buurt hebben waar je een code kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:17
Nice, pokedex vullen:) wat is dat moeilijk zeg :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Zeg mij wat. +- 55 uur nodig gehad om 147 Pokémon in Leaf Green te hebben. Toen ik aan het Pinsir-hunten was, kwam ik een Shiny Rhyhorn tegen in de Safari Zone, helaas niet kunnen vangen :(.

Ben benieuwd wanneer ik OR/AS compleet heb, zal minimaal nog wel een jaartje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:26
Momenteel met mn vriendin bezig om OR / AS compleet te krijgen...
Wat een werk zeg haha :p we zijn nog niet zo lang bezig (150 uur totaal van ons samen nu ongeveer, zij ruim 100 en ik de rest)
We hebben er nu bijna 500.. schiet wel aardig op dus. Ben vooral erg dankbaar voor het traden over internet, dat heeft al flink geholpen.

Alleen als ik hier dan alles lees over ditto 6IV enzo, dan heb ik nog geen idee waar dat over gaat haha. we breeden wel met ditto's maar dus geen idee of het speciale zijn.. Heb nog wat in te halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MisterEagle schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:15:
Momenteel met mn vriendin bezig om OR / AS compleet te krijgen...
Wat een werk zeg haha :p we zijn nog niet zo lang bezig (150 uur totaal van ons samen nu ongeveer, zij ruim 100 en ik de rest)
We hebben er nu bijna 500.. schiet wel aardig op dus. Ben vooral erg dankbaar voor het traden over internet, dat heeft al flink geholpen.

Alleen als ik hier dan alles lees over ditto 6IV enzo, dan heb ik nog geen idee waar dat over gaat haha. we breeden wel met ditto's maar dus geen idee of het speciale zijn.. Heb nog wat in te halen :-)
http://www.pokemonwolken....pearl/marcelll/deel1.html

https://gaming.stackexcha...-breed-a-ralts-with-6-ivs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Diancie is te verkrijgen, net binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:26
Diancie is binnen, maar hoe kom je nou aan die steen? nog een keer recieve gift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
MisterEagle schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:48:
Diancie is binnen, maar hoe kom je nou aan die steen? nog een keer recieve gift?
Opnieuw een pokemon center binnenlopen met Diancie in je team en dan krijg je hem!

Ben zelf nog aan het Soft Resetten totdat ik een mooie Naive nature Diancie krijg met goede IV's. Het liefst ook nog met Hidden Power Fire. Nog geen geluk tot zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Zijn er ook mensen die mij willen helpen? Ik ben bezig met een kingdra, maar ik moet daarvoor nog wel een keer heen en weer ruilen... Wie kan mij daarmee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 17:52

Rick-Jan

always connected

Vaati schreef op zondag 26 juli 2015 @ 18:45:
Zijn er ook mensen die mij willen helpen? Ik ben bezig met een kingdra, maar ik moet daarvoor nog wel een keer heen en weer ruilen... Wie kan mij daarmee helpen?
Ik kan je wel helpen daarmee, stuur maar een DM :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
Rick-Jan schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:03:
[...]

Ik kan je wel helpen daarmee, stuur maar een DM :)
Dat zou helemaal geweldig zijn! DM gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een new 3DS XL gehaald met Ruby en wat een leuk spel. De laatste pokémon die ik had was rood op de Gameboy maar het voelt erg vertrouwd aan!

Alleen zijn de pokémon voor mij onbekend. Is er een "makkelijke" manier om bijv charmander en scyther te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:30:
Net een new 3DS XL gehaald met Ruby en wat een leuk spel. De laatste pokémon die ik had was rood op de Gameboy maar het voelt erg vertrouwd aan!

Alleen zijn de pokémon voor mij onbekend. Is er een "makkelijke" manier om bijv charmander en scyther te krijgen?
Stuur een DM met je friendcode en dan breed ik ze voor je :) Je kan ook de GTS proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Krijgen we aankondigingen van een of meerdere nieuwe Pokémon? Zeg het maar: https://twitter.com/JoeMerrick/status/628452173022691328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 08:29
Binnenkort een aantal lange vluchten voor m'n werk, dus maar een New 3DS XL aangeschaft met Pokemon Omega Ruby om me tijdens de vluchten en in de hotels te vermaken. Laatste pokemon game die ik gespeeld heb was Pokemon Silver op de Gameboy color, het voelt nog vrijwel hetzelfde :)

Ik ga me vast vermaken tijdens de vluchten, iemand nog goede tips voor starters met Omega Ruby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Zijn alledrie prima; mudkip wordt uiteindelijk water/ground wat voor je playthrough een hele sterke typing is, torchic wordt fighting/fire wat ook een zeer nuttige typing is aangezien mixed fighting types niet zo dik gezaaid zijn en treecko is gewoon cool :)

Ik denk dat je niet echt heel veel profijt zal krijgen van je starterkeuze. Wat je wel kan doen is via de gts of via dit forum de overige twee starters ook regelen. Dat maakt je playthrough wel nog een toefje makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
wackmaniac schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:35:
Krijgen we aankondigingen van een of meerdere nieuwe Pokémon? Zeg het maar: https://twitter.com/JoeMerrick/status/628452173022691328
Ik verwacht over een weekje of 2 als Pokémon Worlds begint. Ik verwacht een Pokémon Z of iets in die trant, wellicht Gen 7, maar Z is waarschijnlijker gok ik.

Kan eigenlijk niet wachten om over 2 weken te vertrekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Akaendra schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:30:
[...]

Ik verwacht over een weekje of 2 als Pokémon Worlds begint. Ik verwacht een Pokémon Z of iets in die trant, wellicht Gen 7, maar Z is waarschijnlijker gok ik.

Kan eigenlijk niet wachten om over 2 weken te vertrekken :D
Rare is alleen dat de broncode van X en Y redelijk doorgeplozen is en dat er nog niet aangekondigde Pokémon inzaten (Diancie, inmiddels wel beschikbaar, Hoopa, aangekondigd en Volcanion). Er schijnt in de after credits van de laatste film een hint te worden gegeven naar een Pokémon, maar niet naar Volcanion. Daardoor lijkt Z mij wat onwaarschijnlijk, omdat het tot nu toe niet is voorgekomen, zo ver ik weet, dat een derde game in de reeks nieuwe Pokémon introduceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Krijg ik een gehackte mewto, kyogre en een shiny lvl 100 blissey via de wtw, wat houd ik van de wtw om mn dex vol te krijgen :) In 108 uur sta ik nu op 512 pokemon exclusief nog wat evoluties van de pokemon die ik in de boxen heb in OR. En Y zit nog steeds in seal..

Een nieuw pokemon is altijd leuk, hoewel ik bijna de 1/3 -1/4 van de pokemon in ORAS niet herken. En krijg soms het gevoel dat de creativiteit of inspiratie wel wat minder is geworden bij de nieuwe pokemon, ze lijken soms op de pokemon waar ik mee ben opgegroeid alleen iets anders vormgegeven en wat andere type combinaties. Of het komt bij mij zo over door de namen van de pokemon :/

• wackmaniac
Er komt (waarschijnlijk) een Rayquaza-event in Nederland: http://www.serebii.net/news/2015/12-August-2015.shtml. Is momenteel al live in VS via de mystery gift, maar hier in Europa zaql het wss via winkelketens lopen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:41:
Er komt (waarschijnlijk) een Rayquaza-event in Nederland: http://www.serebii.net/news/2015/12-August-2015.shtml. Is momenteel al live in VS via de mystery gift, maar hier in Europa zaql het wss via winkelketens lopen.
Ja gaat waarschijnlijk een serial code event worden. Ben benieuwd.

Afbeeldingslocatie: https://mmi641.whatsapp.net/d/iacOevr6kVqB7Nj64CjI5VXMUbU/Ap4XLvCjYtUc346Q2rq7emnDxK189dFw9r9BuDF5CeZc.jpg

En oja voor wie het gemist heeft ;) :

[ Voor 14% gewijzigd door iPodKiller op 13-08-2015 13:37 ]

• Lynox
Hmm, Serial Code is wel beter dan via Local Mystery Gift maar via Wi-Fi Mystery Gift blijft toch beter. Waarom altijd via winkels? GameMania zit hier niet eens in de buurt, maar wel bij school gelukkig.

• wackmaniac
Hmmmz, die serials die misbruiken ze vaak om een verkoop te verplichten, terwijl vanuit Nintendo/Gamefreak vaak expliciet wordt vermeld dat dit niet het geval is. Was met Diancie-event ook het geval.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Volgens mij mogen ze dat niet zomaar doen, het is tenslotte gratis. Maar ja, dat gebeurt weleens idd.

[ Voor 20% gewijzigd door iPodKiller op 13-08-2015 15:47 ]

• Musta
iPodKiller schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

Ja gaat waarschijnlijk een serial code event worden. Ben benieuwd.

[afbeelding]

En oja voor wie het gemist heeft ;) :

[video]
Hmm komen er nieuwe (soorten) mega evoluties aan? Andere vormen ervan ofzo? Heb de anime al jaren niet gekekn, dus geen idee wat er eigenlijk gebeurt erin

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Musta schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:11:
[...]

Hmm komen er nieuwe (soorten) mega evoluties aan? Andere vormen ervan ofzo? Heb de anime al jaren niet gekekn, dus geen idee wat er eigenlijk gebeurt erin
Die blobs moeten hoogstwaarschijnlijk deel uitmaken van Zygarde en zijn nieuwe evolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
De World Championships zijn dit weekend. Livestream: http://www.twitch.tv/pokemon

Zondag tussen 21:00 en 00:00 de finales van de VGC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lynox schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:31:
De World Championships zijn dit weekend. Livestream: http://www.twitch.tv/pokemon

Zondag tussen 21:00 en 00:00 de finales van de VGC :)
Ja zit half te kijken.. Smeargle.. Echt Nasty.

Pokken tournament nieuwe trailer, spring 2016 btw:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:17
Instant buy voor Wii U,

Wat zeg ik...

Instant Wii U buy om het te kunnen spelen!!!

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Heb vrijdag stukje gekeken, dan merk ik dat ik nog wel wat moet oefenen :) Een Nederlanders is tweede geworden bij TCG. Hoe kan je jezelf hiervoor kwalificeren eigenlijk?

De politie van Boston schijnt trouwens een bloedbad te hebben voorkomen: http://www.myfoxboston.co...kemon-world-championships

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:47:
Heb vrijdag stukje gekeken, dan merk ik dat ik nog wel wat moet oefenen :) Een Nederlanders is tweede geworden bij TCG. Hoe kan je jezelf hiervoor kwalificeren eigenlijk?

De politie van Boston schijnt trouwens een bloedbad te hebben voorkomen: http://www.myfoxboston.co...kemon-world-championships
Yup ik las het gisterenavond... Best gek eigenlijk, elk moment zou daar gewoon een bloedbad aangericht kunnen worden. Wel goed dat ze het NA pokemon world gepubliceerd hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 24-08-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Dat kan via pokémon organized play. Zie hier: http://www.pokemon-organizedplay.eu

Ik vond het erg jammer dat bijna alle VGC teams hetzelfde waren. Allemaal een kankhaskan, allemaal een landorus, allemaal een aegislash. Wat jammer dat dat wat blijkbaar op hoog niveau goed werkt zo weinig is.

En vreselijk inderdaad dat nieuws. Wat een gekke mensen zijn er toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heeft iemand misschien een destiny knot voor me? Ik denk dat ik demijne per ongeluk de wtw in heb gegooid ofzo, kan m nergens vinden.. 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 17:52

Rick-Jan

always connected

Musta schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:46:
Heeft iemand misschien een destiny knot voor me? Ik denk dat ik demijne per ongeluk de wtw in heb gegooid ofzo, kan m nergens vinden.. 8)7 :?
Ik heb er nog wel 1 voor je geloof ik, stuur maar een DM :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Musta schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:46:
Je kan er nog een krijgen in Sea Mauville; je moet het koppeltje met de Volbeat en Illumise verslaan en dan heb je een kans van x procent om een destiny knot te krijgen. Na het gevecht even met de karakters praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Rick-Jan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 23:16:
[...]

Ik heb er nog wel 1 voor je geloof ik, stuur maar een DM :)
Zal vanavond na werk ff een dm sturen, bedankt alvast :)
wackmaniac schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:03:
[...]

Je kan er nog een krijgen in Sea Mauville; je moet het koppeltje met de Volbeat en Illumise verslaan en dan heb je een kans van x procent om een destiny knot te krijgen. Na het gevecht even met de karakters praten.
I know, die ben ik kwijt geraakt. Was de enige die ik had of kan je er meer vinden in OR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Volgens mij kan je die onbeperkt krijgen. Welk maar 1 poging per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, wat wordt Pokémon Shuffle ineens lastig om gratis te spelen na level ~180. Ik heb intussen van de levels 1-210 alleen Aegislash en Salamence nog niet gevangen en ik zit een beetje vast op die twee en op Mega Heracross. Het vervelende: ik wil Salamence en Mega Heracross hebben om een beetje kans te maken bij de Mega Venusaur-rankings. :+ Maar goed, ik vertik dus om geld uit te geven aan dat spel, had er best een tientje of misschien zelfs twee voor overgehad om het te kopen, maar die microtransacties moeten dood. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik vind dat het sowieso lastig met die levens. Even een paar uur doorpakken zit er niet echt in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:53
Even een snel vraagje aan de tweakers hier. Voor mijn vakantie pokemon Y geleend. Nu leek het me wel een leuk idee om zelf ook een pokemon game te kopen. Maar welke versie spelen de meeste tweakers? (met het oog op eventueel traden van pokemons etc) Zag dat er na x en y nog een nieuwe versie was uitgekomen?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 23:03
Na X en Y zijn ORAS nog uitgekomen.
Die worden denk ik het meeste gespeeld. Zitten ook weer wat nieuwe pokemon/vormen van pokemon in en speelt imho wat lekkerder weg.
Ook makkelijker om te (IV/shiny) breeden.

Dus als je wilt gaan traden kun je waarschijnlijk het beste voor ORAS gaan.
Kun je evengoed traden met XY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Br3wmaster schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:14:
Even een snel vraagje aan de tweakers hier. Voor mijn vakantie pokemon Y geleend. Nu leek het me wel een leuk idee om zelf ook een pokemon game te kopen. Maar welke versie spelen de meeste tweakers? (met het oog op eventueel traden van pokemons etc) Zag dat er na x en y nog een nieuwe versie was uitgekomen?
Ja Omega Ruby / Alpha Sapphire is nu de main game voor de meeste pokemon spelers. Ik zou gewoon voor ORAS gaan, heeft op dit moment meer mega evolutions en updates dan XY. En lekker veel legendaries om te vangen. Het is een remake, maar een goede remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wackmaniac schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:12:
Ik vind dat het sowieso lastig met die levens. Even een paar uur doorpakken zit er niet echt in :(
Dat vind ik op zich nog niet zo heel erg. Wat ik wel vervelend vind is dat ook een level uitspelen alsnog betekent dat je een leven minder hebt. Als je het level niet faalt zou je IMO geen leven moeten verliezen. Zelfs Candy Crush Saga is niet zó gemeen. 8)7

Maar goed, desondanks toch zonder iets te betalen aan level 210 toe inmiddels. Daarna zijn er nog 10 levels op dit moment, maar die hebben eigenlijk allemaal geen interessante Pokémon volgens mij. :P Als ik ze allemaal gehad heb kan ik misschien eens wat gold opsparen terwijl ik langzaam aan alles probeer te S-ranken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br3wmaster
super die snelle reacties! Zodra ik thuis ben maar is 1 van de 2 ORAS aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
AS gekocht vd week. ondertussen al 5 badges en nu al 2,5 uur aan het vissen omdat ik sharpedo graag aan mijn collectie wil toevoegen. Verder ben ik nog opzoek naar een metang maar kan ik deze überhaupt vangen in het wild? Las op een duitse website dat hij van een event kwam oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
De pre-evolutie van Metang is Beldum. Beldum kun je wel vinden, namelijk via een gift van Steven in Mosdeep City (7e badge dacht ik).

http://www.serebii.net/pokedex-xy/374.shtml

Link naar Sharpedo: http://www.serebii.net/pokedex-xy/319.shtml
Volgens mij kun je hem zo tegen komen op het water, zonder te vissen. Ik weet dit niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Top! Ga moet ik nog even wachten. Had vanuit mijn pokedex begrepen da tje hem alleen kon vangen via vissen op route 118 maar zal is even verder zoeken. Bedankt voor de info!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Br3wmaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:25:
Top! Ga moet ik nog even wachten. Had vanuit mijn pokedex begrepen da tje hem alleen kon vangen via vissen op route 118 maar zal is even verder zoeken. Bedankt voor de info!
Voeg me maar toe, ik heb nog wel iets voor je wat je leuk zult vinden.

1135 - 0431 - 4627 IGN Zaka

Geef jouw FC en IGN ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
iPodKiller schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:27:
[...]

Voeg me maar toe, ik heb nog wel iets voor je wat je leuk zult vinden.

1135 - 0431 - 4627 IGN Zaka

Geef jouw FC en IGN ook maar.
Top moet nu even weg maar zal je vanavond toevoegen en mijn FC en IGN posten :)

mijn FC is 1805-2347-3506 en IGN Robbin

[ Voor 5% gewijzigd door Br3wmaster op 30-08-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pokémon Shuffle is nu in de App Store/ Google Play Store te downloaden.

https://itunes.apple.com/...-mobile/id1014919815?mt=8

edit: nog niet op Android

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:48:
Pokémon Shuffle is nu in de App Store/ Google Play Store te downloaden.

https://itunes.apple.com/...-mobile/id1014919815?mt=8

edit: nog niet op Android
Gespeeld, maar ben het nu eigenlijk al zat. 10-15 minuten speelplezier, dan zijn je "hearts" op. Kun je voor 1 "crystal" (a 99 cent p/st) 5 extra "hearts" kopen. Heb je weer 10-15 minuten plezier, om vervolgens te zien dat nog niet eens je eerste heart weer is aangevuld. :(

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat probleem heeft de 3DS versie ook. Alleen kan je daar dmv streetpasses nog extra hartjes krijgen.

Als je geen microtransacties wil kan je het beste Pokémon Link Battle proberen (3DS), die is alleen niet gratis.
https://www.nintendo.nl/S...-Link-Battle--861968.html

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

"Vroeger" kon je bij spelletjes op de telefoon nog wel eens de tijd veranderen (bv 3 uur later) om weer te kunnen spelen. Helaas werkt dat hier niet...

Kon ik maar gewoon 10-15-20-whatever euro betalen om zonder restricties te spelen...dit soort spelletjes zijn gewoon dealbreakers voor mij, ik begin er gewoon niet aan verder. Paar euro, prima, maar een euro per 15 minuten speelplezier, of anders 2,5 uur wachten doe ik niet :/ dan maar de gewone DS

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ypho schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:14:
"Vroeger" kon je bij spelletjes op de telefoon nog wel eens de tijd veranderen (bv 3 uur later) om weer te kunnen spelen. Helaas werkt dat hier niet...

Kon ik maar gewoon 10-15-20-whatever euro betalen om zonder restricties te spelen...dit soort spelletjes zijn gewoon dealbreakers voor mij, ik begin er gewoon niet aan verder. Paar euro, prima, maar een euro per 15 minuten speelplezier, of anders 2,5 uur wachten doe ik niet :/ dan maar de gewone DS
Is beetje zelfde systeem als Candy Crush, hoewel je hier ook een leven kwijt bent als je de level uitspeelt, en die scheppen er bergen met geld mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Whooohooo heb mn eerste shiny gevangen :) Ging surfen met de dexnav, ook al is t maar een wingull. Ik vond m al anders uitzien, dus ff gelijk serebii gecheckt, anders zou ik deze gebruiken voor de GTS

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 01-09-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Musta schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:16:
Whooohooo heb mn eerste shiny gevangen :) Ging surfen met de dexnav, ook al is t maar een wingull. Ik vond m al anders uitzien, dus ff gelijk serebii gecheckt, anders zou ik deze gebruiken voor de GTS
Nice, feli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Klopt t nu dat je geen tm moves meer kan overgeven aan je eggs? Heb het net geprobeerd, maar wilt maar niet lukken. Dacht dat t wel kon met de oudere games. Bijvoorbeeld een electrike met flamethrower breeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wackmaniac schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:16:
[...]

Is beetje zelfde systeem als Candy Crush, hoewel je hier ook een leven kwijt bent als je de level uitspeelt, en die scheppen er bergen met geld mee :)
Gezien de doelgroep van de 3DS zal dat hierbij wel wat tegenvallen, denk ik. En dat je een leven kwijt bent ook als je het level wél uitspeelt maakt het spel dermate traag dat juist die doelgroep al snel de interesse zal verliezen.

• wackmaniac
NMe schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:34:
[...]

Gezien de doelgroep van de 3DS zal dat hierbij wel wat tegenvallen, denk ik. En dat je een leven kwijt bent ook als je het level wél uitspeelt maakt het spel dermate traag dat juist die doelgroep al snel de interesse zal verliezen.
Ik moet zeggen dat ik het spel vooral speel als ik even een dood momentje heb; als er reclame op tv is, als ik ergens moet wachten etc. Ik heb er niet zo heel veel problemen mee.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben er inmiddels ook wel aan gewend, het is alleen balen dat ze na level 210 echt behoorlijk moeilijke levels hebben gebouwd die écht alleen te halen zijn met die boosts. Ik zit dus steeds eerst dagen op rij Meowth te farmen voordat ik verder kan met de main levels. En dan moet ik alles boven ~150 nog S-ranken (daaronder heb ik ze al ge-S-ranked :P).

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:03
Musta schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:51:
Klopt t nu dat je geen tm moves meer kan overgeven aan je eggs? Heb het net geprobeerd, maar wilt maar niet lukken. Dacht dat t wel kon met de oudere games. Bijvoorbeeld een electrike met flamethrower breeden
Klopt. Het is ook niet meer nodig om tm's te breeden. Tm's kun je nu net als hm's telkens opnieuw gebruiken. Daarom is deze mechanic eruit gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
En gelukkig maar. Vroeger durfde ik nooit een TM te gebruiken, omdat ze gelijk 'op' waren, en vond ik het zonde. Nu kan ik ze dus gelukkig gewoon gebruiken :P. Dat probleem heb ik wel vaker, veel te zuinig in spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ook. :P Ik geloof dat ik voor die wijziging letterlijk nog nooit een TM gebruikt heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Haha weer wat geleerd over de nieuwe games, wou een (shiny) electrike breeden met flamethrower etc, mr lukte maar niet :p Dat shiny breeden duurt lang zeg zonder de shiny charm :/

Heb een ander vraagje over breeden, ik gebruik nu 2 japanse dittos en een electrike en lapras om te breeden met 5 IV beide. Maar ik krijg alsnog soms breedjects van 2/3 IV. Is dit nog te verbeteren met een ander pokemon? Met bijvoorbeeld een lapras met 6 IV?
Die kwam toevallig een paar dagen geleden uit zn ei, dacht dat de 6 IV pokemon altijd gehackt waren maar het kan dus wel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 07-09-2015 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Als je de destiny knot geeft aan een pokemon tijdens het breeden, worden 5 IV's overgezet dacht ik.
Als je een 6 IV ditto hebt, kan je die dus die destiny knot geven en altijd 5/6 perfect hebben met een kans van 6/6 perfect. Lijkt me toch veel gemakkelijker dan af te hangen van het geluk.

Iemand trouwens enig idee hoe ik aan een 6 IV ditto kan komen? Alsk die wil vangen, is de kans een beetje aan de lage kant.
Ik heb zowat alle pokemon games van gameboy tot 3DS, op de diamond/pearl generatie na. Ben na ruby terug met X begonnen en nu dus Omega Ruby aan het spelen.
Wil ik graag wat gaan breeden, kom ik erachter dat ik geen goede ditto meer heb.

Mijn huidige doel is om alle pokemon te hebben via X en OR en daarna te traden over de GTS.
Niets dat me tegenhoudt om natuurlijk een paar goed gebreede pokemon te hebben natuurlijk ;)

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

whodares schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:07:
Als je de destiny knot geeft aan een pokemon tijdens het breeden, worden 5 IV's overgezet dacht ik.
Als je een 6 IV ditto hebt, kan je die dus die destiny knot geven en altijd 5/6 perfect hebben met een kans van 6/6 perfect. Lijkt me toch veel gemakkelijker dan af te hangen van het geluk.
Zo werkt het niet. ;) Je neemt altijd 5 IV's over maar je weet niet wélke 5. Er zijn namelijk twee ouders. Dus met een 6IV Ditto heb je nog steeds kans dat er slechts één of zelfs géén van die IV's overgenomen wordt en in plaats daarvan de IV's van de andere parent worden gepakt. Daarom gaat het ook rapper als je steeds kijkt of een kind-pokémon betere IV's heeft dan de parent die je nu gebruikt en als dat zo is de parent te vervangen door het kind bij de volgende batch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
NMe schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:09:
[...]

Zo werkt het niet. ;) Je neemt altijd 5 IV's over maar je weet niet wélke 5. Er zijn namelijk twee ouders. Dus met een 6IV Ditto heb je nog steeds kans dat er slechts één of zelfs géén van die IV's overgenomen wordt en in plaats daarvan de IV's van de andere parent worden gepakt. Daarom gaat het ook rapper als je steeds kijkt of een kind-pokémon betere IV's heeft dan de parent die je nu gebruikt en als dat zo is de parent te vervangen door het kind bij de volgende batch. :)
Inderdaad, daar zat ik er voor een stuk naast.
Ik was vergeten dat de destiny knop op 5 IV's de ouders hun IV forced, maar dat je niet kan kiezen van welke ouder.
Bedankt om me daarop te verbeteren. Zoals je merkt, ben ik er zelf ook nog niet al te lang mee bezig. Momenteel aan het jagen naar die 6 IV ditto. Kheb er al 1 van 3 IV's op mijn X kunnen krijgen, maar geen luck met de 5 of 6 IV's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt meer kans om een gehackte 6IV Ditto uit Wonder Trade te halen. :+

Ik heb er volgens mij nog een of twee over. Gooi even je friend code in een DM naar mij, dan kijk ik vanavond even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Heel erg bedankt. Zal vanavond mijn code doorsturen als ik thuis ben.
Werkende mensen hebben ook nooit veel tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
NMe schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:09:
[...]

Ik heb bij beide dittos een destiny knot, maar ook al hebben beide ouders 6 IV, er worden altijd 5 perfecte IV's gestuurd en de andere random als ik t goed begrijp? Wordt die random dan niet gekozen uit de overige IV's van de ouders? Ik ben een beetje in de war geraakt nu :?

En ik speel nu alleen OR, heb Y ook nog maar nog niet aangeraakt. Is het verhaal daarin leuk om te doen? Heb nu 580 van de dex, en de meeste door reddit :p nog een lange weg te gaan dus. wil swso wel de friend safari proberen

[ Voor 11% gewijzigd door Musta op 07-09-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Musta schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:19:
[...]

Ik heb bij beide dittos een destiny knot, maar ook al hebben beide ouders 6 IV, er worden altijd 5 perfecte IV's gestuurd en de andere random als ik t goed begrijp? Wordt die random dan niet gekozen uit de overige IV's van de ouders? Ik ben een beetje in de war geraakt nu :?
Er worden 5 IV's van de twee ouders overgenomen. Die zesde is altijd random. Zelfs met twee 6IV pokémon zul je dus vrijwel alleen maar 5IV pokémon breeden tenzij je mazzel hebt (kans van 1:32 in dat geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Musta schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:19:
[...]

Als ik het goed heb begrepen, zijn er 3 scenario's:

IV van vader
IV van moeder
random IV

De destiny knot zet voor 5 stats de IV's van 1 van de ouders. De andere valt onder de 3 bovenste scenario's.
Verbeter me als ik het hier mis heb NMe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
NMe schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:22:
[...]

Er worden 5 IV's van de twee ouders overgenomen. Die zesde is altijd random. Zelfs met twee 6IV pokémon zul je dus vrijwel alleen maar 5IV pokémon breeden tenzij je mazzel hebt (kans van 1:32 in dat geval).
Oh zo, dus van beide ouders worden er random 5 perfecte IV's overgenomen, dacht dat de destiny knot ervoor zorgde dat het van de ditto werd overgenomen, welke ouder het had. Duidelijk nu, dan had ik wel erg veel mazzel met die 6IV Lapras :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Bedankt voor de ditto. Hij is meteen in actie mogen schieten :P
Eerste slachtoffer: gardevoir :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:52
Ik heb Omega Ruby gekocht gisteren. Ik ga van het weekend op vakantie, dus heb lekker wat te doen.
Zijn er nog events waar ik speciale pokemon mee kan binnen halen? Of is dit allemaal afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
http://serebii.net/games/currentevents.shtml#europe-wifi

Hiervoor heb je dus wel Pokémon Bank nodig (á 5 euro per jaar). Hoe je ze precies kunt ontvangen, weet ik niet. In ieder geval veel plezier met OR! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Die Johto starters krijg je via pokemon link of zoiets (ben niet 100% zeker van de naam)
Wat je niet mag doen, is de bank opstarter en dan je save data deleten voor je de pokemon claimed.
Ik zit nu met support te messagen, omdat ze die blijkbaar op trainer ID sturen ipv op device ID en mijn reset dus mijn pokemon link niet meer toont :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59

Even kwooten en de daadwerkelijke situatie uitleggen, de media heft er nogal een handje van om dingen te overdrijven. Jongens zijn niets anders dan een stel dome sukkels die geen aanslag wilde plegen maar naar een gunrange in de buurt wilden.

Wij hebben afgezien van bagchecks en de geruchten natuurlijk vrij weinig gemerkt van het hele euvel in Boston. Tis allemaal een beetje opgeblazen.

Heb me overigens wel goed vermaakt aldaar hoor, en mooi Pokken kunnen spelen als een van de weinige Nederlanders :D
Pagina: 1 ... 69 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.