Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:53
Akaendra schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:39:
Ik doe dit keer wel mee met de IC van April.

Sowieso verwacht ik een hoop Landorus-T, want dat is gewoon een van de beste Pokémon op dit moment.

Sowieso zou ik geen pledge moves pakken, dat is een gimmick, leuk voor een keer maar meer ook niet.
Persoonlijk zou ik Overheat pakken op Charizard ipv de Roost, Venusaur is goed genoeg (je zou specifiek Hidden Power Fire kunnen gaan breeden maar je hebt charizard al dus eigenlijk niet zo nodig.

Je moet je wel bedenken tijdens het vormen van een team wat je nu eigenlijk wil natuurlijk.
Er zijn genoeg resources om je te helpen daarmee, denk aan een nuggetbridge (ik weet het is geen smogon, maar wel totale focus op VGC doubles, het officiële format van Pokémon plus dat TPCi mensen er ook regelmatig posten)

YouTube: Pokemon VGC 2015 Team Building Guide [ORAS]

Bovenstaande YT kan je ook wel helpen. Het legt goed uit hoe je een team kunt opbouwen, en het komt van een topspeler af.

EV spreads moet je je pas op focussen als je echt serieus wil gaan spelen, die 252/252 spreads voor nu zijn goed genoeg.
Landorus-T, tja gebruik hem zelf ook maar er zijn tegenwoordig teveel water Pokémon online waardoor hij ook weer useless wordt.

Gebruik momenteel zelf dit team online, sta 2e op de rating ladder van Nederland (doubles), wil nog wel eens even her en der wat aanpassen i.v.m. dit team niet echt uniek is:

Kangaskhan-Mega (F) @ Kangaskhanite
Ability: Parental Bond
EVs: 6 HP / 252 Atk / 252 Spe
Jolly Nature
- Fake Out
- Return
- Sucker Punch
- Low Kick

Suicune @ Leftovers
Ability: Pressure
EVs: 252 HP / 100 Def / 100 SpA / 52 SpD / 4 Spe
Bold Nature
- Tailwind
- Scald
- Ice Beam
- Snarl

Thundurus (M) @ Sitrus Berry
Ability: Prankster
EVs: 252 HP / 116 Def / 44 SpA / 68 SpD / 28 Spe
Calm Nature
- Thunderbolt
- Thunder Wave
- Taunt
- Protect

Landorus-Therian (M) @ Choice Scarf
Ability: Intimidate
EVs: 6 HP / 252 Atk / 252 Spe
Adamant Nature
- Earthquake
- Rock Slide
- Superpower
- U-turn

Heatran @ Air Balloon
Ability: Flash Fire
EVs: 252 HP / 168 Def / 88 SpA
Modest Nature
- Heat Wave
- Flash Cannon
- Substitute
- Protect

Sylveon @ Pixie Plate
Ability: Pixilate
EVs: 94 HP / 120 Def / 248 SpA / 48 SpD
Modest Nature
- Hyper Voice
- Psyshock
- Shadow Ball
- Protect

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Ziet er uit als een standard team.

Ben alleen niet zo'n fan van air balloon maar dat is mijn mening :)
Anderszijds is het redelijk recht toe recht aan, Ikzelf pak liever wat anders (special snowflake enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Special Snowflake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat hij het over zichzelf heeft, niet over iets in de game. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
haha ja,

In ieder geval is de International Challenge gestart, ik sta op dit moment rond de 1580 rating na 10 potjes. (8-2)

Mijn huidige team:

Mega Abomasnow/Jellicent/Rhyperior/Escavalier/Hariyama/Rotom-Heat

erg leuk en bevalt me uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Haha ik heb gister ook ff 4 potjes gedaan, 4 gewonnen met;

Mega Kang (ja simpel, hij is gewoon de meest simpelste / makkelijkste mega)/Thundurus/Landorus-T/Suicune/Sylveon/Conkeldurr (verbazingwekkend hoe sterk hij is, voor het eerst mee gespeeld in de IC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 19-09 18:02
Gister weer even beetje zitten rommelen op de wondertrade. Ik probeer altijd een beetje leuke mon weg te geven, maar rommel die ik krijg schuif ik direct weer door. Gister dus een Seedot, een Numel, een Ponyta en Pokérus infected Phione weggeruild. Voor de Ponyta kwam een Magikarp terug, die ik meteen weer weg deed. Voor deze Magikarp kreeg ik een 6iv shiny Umbreon terug... Ik voel me een beetje schuldig. Vanavond nog maar wat Pokérus Phione weggeven om het karmatechnisch weer een beetje te compenseren :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 22:57

Barbas

Gallego!

hahahaha herkenbaar... Wel een vette pokemon gekregen zeg! Wondertrade is normaliter zoooooo vervuilt! Krijg echt heel sporadisch iets leuks en zooi die ik krijg trade ik inderdaad ook meteen door.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

wackmaniac schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:08:
Gister weer even beetje zitten rommelen op de wondertrade. Ik probeer altijd een beetje leuke mon weg te geven, maar rommel die ik krijg schuif ik direct weer door. Gister dus een Seedot, een Numel, een Ponyta en Pokérus infected Phione weggeruild. Voor de Ponyta kwam een Magikarp terug, die ik meteen weer weg deed. Voor deze Magikarp kreeg ik een 6iv shiny Umbreon terug... Ik voel me een beetje schuldig. Vanavond nog maar wat Pokérus Phione weggeven om het karmatechnisch weer een beetje te compenseren :)
Mja, misschien kun je jezelf wat troosten met het feit dat die Umbreon waarschijnlijk hacked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dat is goed mogelijk :)

Gister ook even aan de slag geweest op de Global Link; heb zo'n 15.000 pokemiles. Een aantal keer Balloon Popper gedaan en toch nog wat evolutiestenen opgeraapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Barbas schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:10:
hahahaha herkenbaar... Wel een vette pokemon gekregen zeg! Wondertrade is normaliter zoooooo vervuilt! Krijg echt heel sporadisch iets leuks en zooi die ik krijg trade ik inderdaad ook meteen door.
De enige manier om WT minder vervuild te krijgen is als een grote groep spelers actief besluit om troep die ze krijgen niet terug te zetten maar te releasen. Doordat ze in het systeem blijven is het percentage troep zo hoog terwijl het aantal nieuwe meuk misschien best meevalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik probeer het :) Over de afgelopen maand al bijna hele box met pokerus breedjects en Phione op de WT geslingerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

NMe schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:28:
[...]

De enige manier om WT minder vervuild te krijgen is als een grote groep spelers actief besluit om troep die ze krijgen niet terug te zetten maar te releasen. Doordat ze in het systeem blijven is het percentage troep zo hoog terwijl het aantal nieuwe meuk misschien best meevalt. :)
Inderdaad! Kost iets meer moeite maar denk dat ik dat voortaan doe! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb 8)7 Het verbeteren van iets begint tenslotte altijd als eerst bij jezelf :P

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51

Michelli

LL.M

wackmaniac schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 15:17:
Ik probeer het :) Over de afgelopen maand al bijna hele box met pokerus breedjects en Phione op de WT geslingerd.
Same here. Bijna een hele box vol Growlithe op de WT gegooid. Helaas kreeg ik er dit keer niks interessants voor terug, hoewel ik voorheen weleens wat breeding rejects van andere spelers heb ontvangen, zoals een 5IV Larvitar met wat interessante aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:57

g0tanks

Moderator CSA

Zijn jullie bekend met Pokémon Uranium?
Pokémon Uranium is a fan-made Pokémon game made in RPGMaker XP. It has been under development for more than 6 years and is currently in its fourth public beta.
Ik kwam het tegen op reddit en moet zeggen dat het er uitziet als een van de betere fan-made games.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er idd erg leuk uit. En met allemaal nieuwe Pokémon. (Dus geen last van GameFreak/Nintendo vanwege copyright)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Zie mankey en primeape wel in hun pokedex langskomen :)

Alleen .msi; draai OSX en Linux, dus dat wordt een uitdaging :) Zou toch mooi zijn als dit via de browser zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wackmaniac schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:32:
Zie mankey en primeape wel in hun pokedex langskomen :)
Ik zie dat ze idd een aantal Pokémon toegevoegd hebben uit de originele spellen. Maar zo te zien wel met extra evoluties ed.
Alleen .msi; draai OSX en Linux, dus dat wordt een uitdaging :) Zou toch mooi zijn als dit via de browser zou kunnen.
Ze hebben het met RPG Maker XP gemaakt, en die is Windows-only ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melancholy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 15:36
Dag Heren,

Ik ben net sinds jaren weer begonnen met Pokemon, pas een 3DS gehaald en nu Pokemon X. Ik heb mijn friendcode etc aan jullie bestand uit de TS toegevoegd dus als jullie wat willen ruilen laat maar weten, ik ben nu net begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik zal je vanavond even toevoegen. Als je mij ook toevoegt (staat wel in de spreadsheet), dan heb ik weer een pokémon safari extra :) En wel de elite four verslaan en je game syncen hè! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melancholy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 15:36
Ik doe m'n best, gisteren begonnen, heb als starters die vuurvos gekozen en bulbasaur, mijn hoogste zit rond level 18 ofzo. Heb wel een redelijke rits pokemon nu maar moet dus nog veel levelen en die badges bij mekaar schrapen...
MAar ik ga je toevoegen! Las inderdaad al over die safari's, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar een 5IV squirtle (liefst 2 zodat ik meer kan breeden). Heeft iemand deze en wilt die het ruilen voor een honedge, grimer of ralts breeding couple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Als je zelf al een squirtle hebt kan je via een van de mirage spots Ditto vangen. Met de DexNav kan je dan zoekennaar Ditto met 1 of meer perfecte iv's. Als je er een paar vangt, dan kan je zelf wel 5iv-breeden. Heb nu niet zo een 5iv squirtle op de plank liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Derlux schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:19:
Hoi allemaal! Ik ben op zoek naar een 5IV squirtle (liefst 2 zodat ik meer kan breeden). Heeft iemand deze en wilt die het ruilen voor een honedge, grimer of ralts breeding couple?
Ik kan vanavond wel even voor je kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ik heb nog wel een paar 6IV ditto's liggen voor de liefhebber. Heb het spelletje maanden niet aangeraakt, dus wordt tijd om er weer eens wat mee te doen, en hoe kan dat beter dan iemand blij maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
oeh Henk, dat zou ik wel heel erg leuk vinden, wil mij namelijk wel gaan verdiepen in het breeden.

Mocht je er nog een hebben hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:26:
Ziet er idd erg leuk uit. En met allemaal nieuwe Pokémon. (Dus geen last van GameFreak/Nintendo vanwege copyright)
Ik gok zomaar dat ze ook hun (beeld)merk graag beschermen dus wees daar maar niet zo zeker van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
Henk schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:50:
Ik heb nog wel een paar 6IV ditto's liggen voor de liefhebber. Heb het spelletje maanden niet aangeraakt, dus wordt tijd om er weer eens wat mee te doen, en hoe kan dat beter dan iemand blij maken :P
Mij kan je hier echt vreselijk blij mee maken! :D Dat zou het breeden echt zo extreem veel fijner maken en kan ik eindelijk wat makkelijker coole pokemon breeden :).

Overigens voor andere mensen: Ik heb nog 5 IV grimer, honedge en ralts liggen. Als je er 1 van wilt hebben zeg het maar :)

[ Voor 25% gewijzigd door Vestux op 16-05-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ok... iedereen die een 6IV ditto nodig heeft, reageer even in een DM met je friendcode en eventueel de gewenste nature. Ik weet niet of ik hem dit weekend nog kan sturen, maar hij komt sowieso maandag dan naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
Henk schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:37:
Ok... iedereen die een 6IV ditto nodig heeft, reageer even in een DM met je friendcode en eventueel de gewenste nature. Ik weet niet of ik hem dit weekend nog kan sturen, maar hij komt sowieso maandag dan naar je toe.
DMed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Speel al sinds maart pokemon. Al y en as uitgespeeld! Nu nog die heerlijke post game! Wie wil traden en battles wilt doen, voeg mijn friendcode maar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

iPodKiller schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:17:
Speel al sinds maart pokemon. Al y en as uitgespeeld! Nu nog die heerlijke post game! Wie wil traden en battles wilt doen, voeg mijn friendcode maar toe!
Postgame van Y vond ik echt zwaar tegenvallen... helemaal niks te beleven... OR daarentegen wel een stuk beter!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Barbas schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:22:
[...]

Postgame van Y vond ik echt zwaar tegenvallen... helemaal niks te beleven... OR daarentegen wel een stuk beter!
Ja, ik ga nog mewtwo vangen en dan zie ik het wel. Beleef idd veel meer plezier aan de oras. Ben nu samen met vriend alle legendaries te vangen daar, lekker makkelijk dat hij OR heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Rick-Jan

always connected

iPodKiller schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:52:
[...]

Ja, ik ga nog mewtwo vangen en dan zie ik het wel. Beleef idd veel meer plezier aan de oras. Ben nu samen met vriend alle legendaries te vangen daar, lekker makkelijk dat hij OR heeft.
Hier eigenlijk andersom, vond oras wel leuk maar heb veel meer tijd in Y zitten. Dit komt denk ik doordat dit mijn eerste pokemon game was na jaren en oras meer van datzelfde is. Ik wil best een keer battlen :)

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

Ik heb veel meer tijd in X zitten dan AS, maar dat komt ook door breeding. Ik ga binnenkort opnieuw beginnen met X en dan verder met de pokebank vullen :)

Eigenlijk wil ik wat meer gaan battlen, maar ik ben bang dat er best veel tijd gaat zitten in het oefenen en strategieeën bedenken etc. Ik kijk op Youtube wel eens naar battles van ShadyPenguinn, wel gaaf, maar of mij dat gaat lukken...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Voor mij is Y om precies die reden de meest gespeelde game. Veel breeden, alle mechanics weer uitvinden, etc. OR & AS heb ik allebei doorgespeeld, maar ging voor het breeden toch snel weer terug naar Y, alleen al vanwege dat heerlijke ronde plein :+

Ik zal Sanderev66 ook even een DM sturen dat het hier in de startpost mag, maar wat mij betreft kan iedereen die een 6IV ditto nodig heeft, me nog steeds een DM sturen trouwens. Het scheelt zo ontzettend veel met breeden en ik heb inmiddels echt een shitload van die dingen.

Dan ben ik wel weer zo streng dat als mensen zich speciaal gaan registreren @ GoT voor die Ditto, ze naast het net vissen, beware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Henk schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:14:
Voor mij is Y om precies die reden de meest gespeelde game. Veel breeden, alle mechanics weer uitvinden, etc. OR & AS heb ik allebei doorgespeeld, maar ging voor het breeden toch snel weer terug naar Y, alleen al vanwege dat heerlijke ronde plein :+
Je kan in ORAS in de Battle Resort ook oneindig lopen: YouTube: EASIEST Pokemon Leveling in Omega Ruby Alpha Sapphire - Battle Resort Infinite Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pokémon Super Mystery Dungeon aangekondigd. Dat 'super' gaat me iets te ver denk ik.

http://www.pokemon.com/uk...on-super-mystery-dungeon/

Afbeeldingslocatie: http://assets14.pokemon.com/assets/cms2-en-uk/img/video-games/video-games/pokemon_super_mystery_dungeon/pokemon-super-mystery-dungeon-top-gallery-1.jpg
Deze tweet vond ik grappig :+ ;

If Pokemon Super Mystery Dungeon doesn't pan out well, we can always count on Pokemon Super Hyper Ultra Mystery Dungeon Turbo Remix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Die ken ik ja, paar keer geprobeerd, maar vind hem toch niet zo fijn als in XY. Bij XY zet je gewoon een powerbankje op je d-pad, en hij gaat rondjes rennen. Powerbank kan blijven staan als je hatched en al. Bij ORAS moet je na elk ei opnieuw je rondje 'starten'. Haalt er toch een hoop luiigheid uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 19:17
Ik wil X halen met de media markt actie (net mn n3ds besteld), is dat de beste keuze? Of een goeie keuze.Of OR/AS halen? Ruby en Sapphire heb ik al wel eens gespeeld, maar of het nou helemaal hetzelfde is?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Ik zie dat ORAS zelfs goedkoper zijn dan XY bij Mediamarkt. Ik zou zelf ORAS aanraden, maar ik heb niet de originele versie gespeeld, gewoon omdat die het nieuwste is, met de nieuwste features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Musta schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:25:
Ik wil X halen met de media markt actie (net mn n3ds besteld), is dat de beste keuze? Of een goeie keuze.Of OR/AS halen? Ruby en Sapphire heb ik al wel eens gespeeld, maar of het nou helemaal hetzelfde is?
Bij ORAS zul je nu meer waar voor je geld krijgen, het is nu de main game voor nintendo zoals hierboven al wordt gezegd(daarmee bedoel ik dat deze nog nieuwe content/gifts krijgt als dat komt), ook veel meer legendaries, en etc. Het is een erg goede remake. X/Y daarentegen heeft ook een leuke story. Ik zou ze gewoon beide halen, beide leuke games die sowieso het bedrag waard zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 25-05-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Sowieso kun je nu bij de wehkamp via een speciale referral en een actiecode iets van 20 euro korting krijgen op alles boven de 40 euro... Ook hier een mooie aanrader denk ik :)

Owja; als je maar 1 game haalt, altijd de laatste gen van pokemon nemen. In dit geval OR/AS dus. Daar is veel meer support voor, zoals nieuwe mega evoluties, online mogelijkheden, etc.

X/Y erbij halen is wel weer erg leuk, heb je heel Gen 6 in feite compleet, beetje traden en die living dex moet wel lukken ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Henk op 25-05-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjuh777
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05-2024
Ik zou ook voor bijde gaan ik heb alfa saphire en y en als ik een pokemon van x/y naar alfa saphire wil hoef ik niet in de global tracé gaan zitten om te kijken wat een beetje een redelijke deal is nu vang ik hem en ruil ik hem.over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Helaas werkt het niet meer bij wehkamp, denk dat ik nu dan voor OR ga. En later nog X waarschijnlijk dan.

[ Voor 13% gewijzigd door Musta op 25-05-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 17:04
Musta schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:44:
Helaas werkt het niet meer bij wehkamp, denk dat ik nu dan voor OR ga. En later nog X waarschijnlijk dan.
Mediamarkt heeft nu de 3 halen = 2 betalen actie, misschien dat je daar wat mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjuh777
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-05-2024
Heeft iemand misschien de rock freind safari want ik ben op zoek naar een shuckel met contenari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gisteren o.a. tijdens wonder trade wednesday gekregen; articuno, shiny luxray en wash rotom

Tot 3 uur in de nacht opgebleven,maar die luxray maakt alles goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
iPodKiller schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 07:17:
Gisteren o.a. tijdens wonder trade wednesday gekregen; articuno, shiny luxray en wash rotom

Tot 3 uur in de nacht opgebleven,maar die luxray maakt alles goed!!
Van welke trainer kwam die Luxray? GC? Heb gister namelijk constant 'gehackte' shiny's op de WT gegooit, is toch leuker dan al die Zigzazoons :+

Edit: sorry, ik had shiny shinxen :9

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, let me know

[ Voor 9% gewijzigd door GAITii op 28-05-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GAITii schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:41:
[...]

Van welke trainer kwam die Luxray? GC? Heb gister namelijk constant 'gehackte' shiny's op de WT gegooit, is toch leuker dan al die Zigzazoons :+

Edit: sorry, ik had shiny shinxen :9

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, let me know
Heb er niet op gelet eerlijk gezegd, ik zal later deze dag even kijken naar de trainer :+ Oh, ook prima! Ik ben iig zeer blij met zijn luxray, zeer gewilde shiny :)

edit: ben trouwens wel geïnteresseerd! ik stuur je zo een dm!

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 28-05-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Van 1 tot 21 juni kun je bij GameMania een Shiny Charizard ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

NintendoSmasher schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 23:21:
Van 1 tot 21 juni kun je bij GameMania een Shiny Charizard ontvangen.
Game Mania Nederland @GameManiaNLD 2 uur2 uur geleden
@remcogamer Hi Remco, je kan hem ontvangen door in de NintendoZone je Pokémon game te starten, je krijgt hem dan als een Mystery Gift.

Geen code dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Hmmz, Serebii sprak over een code, maar dit vind ik ook best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:50:
Hmmz, Serebii sprak over een code, maar dit vind ik ook best :)
Wel een beetje awkward om je ds uit te klappen en pokemon op te starten maar prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
In Utrecht (Hoog Catherijne) kan je op het bankje tegenover de Game Mania gaan zitten. Misschien *iets* minder awkward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
iPodKiller schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:13:
[...]

Wel een beetje awkward om je ds uit te klappen en pokemon op te starten maar prima :)
Je had er moeten zijn met de eon ticket event; stonden wel 10 mensen met een opengeklapte DS, omdat de medewerkers van Gamemania de ds niet hadden bijgewerkt en streetpass niet hadden aangezet :)

Die mensen zijn wel wat gewend.

[ Voor 4% gewijzigd door wackmaniac op 29-05-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Laten jullie je pokemon megeen evolueren? Of pas op een latere level? Ik ben nu met torchic begonnen in OR,en ttwijfel of ik m gelijk moet laten evolueren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Musta schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:12:
Laten jullie je pokemon megeen evolueren? Of pas op een latere level? Ik ben nu met torchic begonnen in OR,en ttwijfel of ik m gelijk moet laten evolueren
Gewoon zo snel mogelijk laten evolueren naar Blaziken? Of wil je je Torchic niet laten evolueren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Musta schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:12:
Enige reden om niet direct te laten evolueren is voor mij als ik een move die ik wel hebben alleen door de pre-evolutie kan worden geleerd. Je pokémon krijgt bij evolutie doorgaans betere stats, dus buiten sneller leren van bepaalde moves is er geen reden om niet direct te evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
wackmaniac schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Enige reden om niet direct te laten evolueren is voor mij als ik een move die ik wel hebben alleen door de pre-evolutie kan worden geleerd. Je pokémon krijgt bij evolutie doorgaans betere stats, dus buiten sneller leren van bepaalde moves is er geen reden om niet direct te evolueren.
Ergo; tenzij je heel specifiek een pokemon aan het breeden bent (wat je in de main-storyline niet doet :P ) altijd evolven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Volgens de Nintendo site heb je geen code nodig.

http://www.nintendo.nl/Ni...-Game-Mania--1020497.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Shiny Charizard in de pocket. Vanavond maar even flink soft resetten voor gunstige nature en iv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Gister bij de Game Mania geweest voor Splatoon. Helaas vergeten om mn 3DS mee te nemen, dus ik kon hem niet ophalen. Dat is wel het nadeel ervan, dat het niet via een code werd gedistribueerd. Aghja, de laatste keer dat ik Pokemon opende is ook weer maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb ook de Charizard maar gehaald, gelijk maar in mn party. btw, moet je nog steeds ruilen om kadabra, machoke etc te laten evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja, dat is niet veranderd sinds gen 1 :) Je kan dit makkelijk doen op de GTS, tenzij je een gebreede Pokémon hebt die je wilt laten evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Tis maar een shiny charizard, dat soft resetten duurt mij altijd te lang.
Over een paar weekjes lekker naar Boston toe, even wat mensen ook aanmoedigen tijdens de VGC world championships enzo. Competitive Pokémon begint hier ook wat meer te komen, Premier Challenges en een regional geweest in Arnhem.

Nu weet ik dat er op 4 juli de Amerikaanse Nationals gestreamed worden en dat zal tijdens het Worlds weekend (21-23 augustus fyi) niet echt anders zijn.

Geen idee wie van jullie hier nog competitive speelt (en dan niet smogon standards maar de TPCi 'doubles' standard). Immers is meer Nederlandse vertegenwoordiging altijd leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Akaendra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:49:
Tis maar een shiny charizard, dat soft resetten duurt mij altijd te lang.
Over een paar weekjes lekker naar Boston toe, even wat mensen ook aanmoedigen tijdens de VGC world championships enzo. Competitive Pokémon begint hier ook wat meer te komen, Premier Challenges en een regional geweest in Arnhem.

Nu weet ik dat er op 4 juli de Amerikaanse Nationals gestreamed worden en dat zal tijdens het Worlds weekend (21-23 augustus fyi) niet echt anders zijn.

Geen idee wie van jullie hier nog competitive speelt (en dan niet smogon standards maar de TPCi 'doubles' standard). Immers is meer Nederlandse vertegenwoordiging altijd leuk :)
Hier nog een VGC speler en fanatieke NuggetBridge lezer.
Kijk doorgaans ook de meeste streams zoals regionals en nationals van over de gehele wereld, en ja, zeker weten Worlds dit jaar weer! Vorig jaar was fantastisch :P

Stuur me anders even een PB'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
GAITii schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:38:
[...]

Kijk doorgaans ook de meeste streams zoals regionals en nationals van over de gehele wereld, en ja, zeker weten Worlds dit jaar weer! Vorig jaar was fantastisch :P

Ook wat toernooien gedaan dit jaar?
Zelf 3 premier challenges en een regional gespeeld, helaas niet weten te winnen. Een keer 2e, een keer 3e nog steeds een net resultaat.

Kan er helaas niet al die tijd in stoppen die nodig is om een echt goed team op de been te brengen. Samen stellen lukt nog wel, maar er goed mee worden is een 2e :)

Wel leuk om de VGC community in Nederland te zien groeien.
Veel plezier in Boston Akaendra. Doe ze de groeten daar van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:40
Ik speel ook competitve (alleen battle spot en wifi toernooien) nog geen fysieke toernooien. De Nederlandse metagame moet nog groeien. Mijn rating is nu weer iets gezakt, maar laatst stond ik ff 7e of 8e van Nederland en dan ben je iets van 2500ste van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
GAITii schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:38:
[...]

Aahh, Nuggetbridge, mooi :)
Meeste mensen daar kennen me als Eiganjo (vaak niet goed gespeld maar oh wel ;))
Zelf ga ik sowieso naar Worlds, speel dan zelf niet mee omdat er geen LCQ meer is maar tis ook een vakantie omdat ik altijd toch wat langer blijf :D
zjweele13 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:07:
Ik speel ook competitve (alleen battle spot en wifi toernooien) nog geen fysieke toernooien. De Nederlandse metagame moet nog groeien. Mijn rating is nu weer iets gezakt, maar laatst stond ik ff 7e of 8e van Nederland en dan ben je iets van 2500ste van de wereld
Daar zijn we me bezig. of in ieder geval is er dit jaar al meer gebeurt dan alle voorgaande jaren en het was iets wa tik persoonlijk niet had verwacht. Hoop natuurlijk dat het volgend seizoen nog beter gaat zijn natuurlijk.
gr33n schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:44:
[...]

Ook wat toernooien gedaan dit jaar?
Zelf 3 premier challenges en een regional gespeeld, helaas niet weten te winnen. Een keer 2e, een keer 3e nog steeds een net resultaat.

Kan er helaas niet al die tijd in stoppen die nodig is om een echt goed team op de been te brengen. Samen stellen lukt nog wel, maar er goed mee worden is een 2e :)

Wel leuk om de VGC community in Nederland te zien groeien.
Veel plezier in Boston Akaendra. Doe ze de groeten daar van me ;)
Dat zal wel lukken hoor Ivo ;) Sowieso weer leuk om een boel mensen weer te zien na een jaar tijd :D En wie er kampioen wordt maakt me niet heel veel uit, zolang ik maar geode matches te zien krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:41
Zijn er nog mensen die wellicht HG/SS en B/W spelen? Ik heb binnenkort wellicht een paar Pokemon die alleen tradeable evolve zijn.

Of zijn de servers van deze games al deaud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
EdwardK123 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:52:
Zijn er nog mensen die wellicht HG/SS en B/W spelen? Ik heb binnenkort wellicht een paar Pokemon die alleen tradeable evolve zijn.

Of zijn de servers van deze games al deaud?
Servers voor die games zijn helaas dood, enige manier om dat nog te kunnen doen is lokaal via infrarood. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:41
Akaendra schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:08:
[...]

Servers voor die games zijn helaas dood, enige manier om dat nog te kunnen doen is lokaal via infrarood. :-(
Jammer! Dan maar met Kadabra spelen :P

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang een Pokemon game "mee gaat" wat dat betreft.. hoe lang zullen XY/ORAS nog worden ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
EdwardK123 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:20:
[...]

Jammer! Dan maar met Kadabra spelen :P

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang een Pokemon game "mee gaat" wat dat betreft.. hoe lang zullen XY/ORAS nog worden ondersteund?
XY/ORAS zullen nog ondersteund worden voor wat jaartjes gok ik zo, of in ieder geval totdat Nintendo de Gamespy servers niet meer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Als je in OR/Y via de gts gaat traden, hoe krijg je dan je eigen pokemon terug? Of kan je zelf bepalen met wie je wilt ruilen , bv iemand op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

Musta schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:18:
Als je in OR/Y via de gts gaat traden, hoe krijg je dan je eigen pokemon terug? Of kan je zelf bepalen met wie je wilt ruilen , bv iemand op het forum?
Wat volgens mij veel gebeurt is dat iemand bv een Caterpie aanbiedt op GTS, en daarvoor een andere pokemon terug vraagt (bv Legandary). Vanaf het andere spel kun je die trade opzoeken en zo je Legendary ruilen voor een Caterpie met jezelf. Zo kun je pokemon overzetten. Terug werkt hetzelfde.

In het ergste geval is er een dwaas die een Caterpie zoekt er jou er wel een Legendary (of een Kadabra) voor wilt teruggeven.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Caterpie waren net na de release van ORAS enorm populair op de GTS. Ik heb een flink deel van mijn regional dex gevuld met Caterpie :)

Van het weekend eindelijk national dex gevuld tot 719. Nu nog even wat gaten opvullen voor de living dex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Huh, waarom was Caterpie zo populair? Butterfree lijkt me geen goeie Pokemon, of zie ik nu echt iets over het hoofd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Geen idee, maar je kon geen Caterpie vangen in ORAS. Dat zal wel geholpen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:47

Dazzler2120

FP ProMod
Vandaag OR weer eens aangezet. Begonnen met een competitive team samen te stellen, en zoek eigenlijk nog een togepi met een calm nature.
Heeft iemand van jullie deze tot de beschikking?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Dazzler2120 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:44:
Vandaag OR weer eens aangezet. Begonnen met een competitive team samen te stellen, en zoek eigenlijk nog een togepi met een calm nature.
Heeft iemand van jullie deze tot de beschikking?
Dat breed je toch zelf? :) Lijkt me ook dat je er een bepaalde ability/IV's aan wilt hangen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:47

Dazzler2120

FP ProMod
Henk schreef op zondag 21 juni 2015 @ 12:18:
[...]

Dat breed je toch zelf? :) Lijkt me ook dat je er een bepaalde ability/IV's aan wilt hangen ook?
Klopt, maar ik ga de game opnieuw doorspelen, dan wil ik al beginnen met het team haha.
Zelf breeden gaat op dit moment nog niet dus, vroeg me gewoon even af of iemand nog een breeding reject beschikbaar had!

Tot nu toe het team dat ik heb samengesteld; movesets etc ga ik nog uitzoeken:

Larvesta Level 10
Modest nature: Speed/Satk EV

Gallade level 21
Adamant nature: Health/ATk EV

Marshstomp level 18
Adamant nature: Atk/speed EV

Roselia level 15
Modest nature: Satk/Speed EV

Nu nog een physical wall en een special wall nodig.
Physical wall zit ik te denken aan een steelix of een aggron,
special wall voor een togekiss.

[ Voor 34% gewijzigd door Dazzler2120 op 21-06-2015 15:33 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik heb mn friendcode ook ingevuld in het formulier. Heb OR en Y, maar ben eerst bezig met OR. Heb net het ruilen ontdekt via de wonder trade en gts, en wat geinig :p
Zal de rest ook ff invoeren op mn ds

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 22-06-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lekker hoor, die servers kunnen WTW niet meer aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Hehe, niets van gemerkt. Gister bezig geweest met het maken van een aantal Smeargles om het shiny hunten wat te vergemakkelijken. Nu eerst een Sweet Sweeper aan het maken met Mach Punch, Sweet Scent, False Swipe en Follow Me. Ik heb overwogen Mach Punch te vervangen door Fly; dan heb ik echt maar 1 Pokémon nodig, maar dat is een two turn attack en dat is irritant bij het horde hunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
wackmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:57:
Hehe, niets van gemerkt. Gister bezig geweest met het maken van een aantal Smeargles om het shiny hunten wat te vergemakkelijken. Nu eerst een Sweet Sweeper aan het maken met Mach Punch, Sweet Scent, False Swipe en Follow Me. Ik heb overwogen Mach Punch te vervangen door Fly; dan heb ik echt maar 1 Pokémon nodig, maar dat is een two turn attack en dat is irritant bij het horde hunten :)
Ik gebruik voor hordes altijd mijn Tropius :)

- Fly
- Sweet Cent
- Earthquake
- Razor Leaf

Daarnaast heb ik ook nog een Breloom met Toxic Orb en Poison Heal als ability voor de legendarys/shiny's :)

- False Swipe
- Spore
- Protect

Wanneer ik dus naar een legendary ga heb ik altijd nog een Kadabra als lead met Synchronize als ability en een nature waarin ik de legendary graag zou willen :9

Zoveel legale en wat minder legale wegen om aan leuke mons te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

wackmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:57:
Haha king maar kingnappy zijn stream terug, 1 uur niks kunnen doen. Helaas geen shiny's kunnen krijgen met WTW :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
GAITii schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:23:
[...]

Ik gebruik voor hordes altijd mijn Tropius :)

- Fly
- Sweet Cent
- Earthquake
- Razor Leaf
De Follow Me is om te voorkomen dat ze elkaar slopen. Earthquake is niet zo handig als er in de horde 1 shiny zit. Om te voorkomen dat ik per ongeluk de shiny neersabel natuurlijk False Swipe. Razor Leaf is net zo handig als Mach Punch, maar Mach Punch heeft een hogere accuracy en +1 speed priority *) Is ook puur voor het shiny hunten. Als het om EV-training gaat, dan is een aanval die alle opponenten tegelijk pakt wel handig, maar daar gebruik ik liever Surf voor; Earthquake beïnvloedt ook je eigen team toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
wackmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:39:
[...]

De Follow Me is om te voorkomen dat ze elkaar slopen. Earthquake is niet zo handig als er in de horde 1 shiny zit. Om te voorkomen dat ik per ongeluk de shiny neersabel natuurlijk False Swipe. Razor Leaf is net zo handig als Mach Punch, maar Mach Punch heeft een hogere accuracy en +1 speed priority *) Is ook puur voor het shiny hunten. Als het om EV-training gaat, dan is een aanval die alle opponenten tegelijk pakt wel handig, maar daar gebruik ik liever Surf voor; Earthquake beïnvloedt ook je eigen team toch?
Ja voor shiny hunten gebruik ik dan weer Breloom.

Follow me, tja, dan eten ze elkaar niet op maar bij een volgende beurt is die kans ook aanwezig, en je zult toch een keer moeten aanvallen aha :P .

In hordes speel je maar met 1 vs 5, dus met Earthquake dood je geen eigen Pokémon, maar met Surf raak je ook je eigen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ben vast de enige die shinies ontzettend overrated vind :P
Echt meer van het IV breeden en als daar toevallig eens een shiny tussenzit is dat best :P. En die gaan ook gewoon de WT op als ze niet goed genoeg zijn :P

Krijg je wel 90% van de tijd meuk voor terug maar goed, soms zit er wat bruikbaars bij zoals een goede parent of iets in die trant :D

Morgen begint ook de IC juni weer, denk dat ik wel wat potjes doe, maar niet teveel.

Team atm is

Mega Char-Y
Gothitelle
Marowak
Rotom-W
Whimsicott
Bisharp

Niet echt een geweldig team maar leuk om zo eens te spelen.
WIl nog wel eens het team namaken wat in Italië 2de werd, met Malamar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
GAITii schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:05:
[...]

Ja voor shiny hunten gebruik ik dan weer Breloom.

Follow me, tja, dan eten ze elkaar niet op maar bij een volgende beurt is die kans ook aanwezig, en je zult toch een keer moeten aanvallen aha :P .

In hordes speel je maar met 1 vs 5, dus met Earthquake dood je geen eigen Pokémon, maar met Surf raak je ook je eigen :) .
Daar heb je wel een punt. Ik heb een Darkrai, misschien moet ik ipv Follow Me Dark Void regelen voor Smeargle. Een Wide Lens als item en je hebt 88% accuracy. Ik zoek voornamelijk nog een mooi plekje voor double battles met lage level Pokémon.

Edit: Mach Punch vervang ik door Magical Leaf; ik wil ook ghost types willen kunnen raken :) En Magical leaf mist nooit, dat scheelt.

En ik heb het even nagekeken en je hebt gelijk wat betreft surf, my bet :)

[ Voor 8% gewijzigd door wackmaniac op 26-06-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pokémon Shuffle komt op Android / iOS uit.

http://www.nintendolife.c...to_the_surprise_of_no-one

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EK3DWwQmUxQ]

Release datum: "soon".

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Nice! Speel het al een tijd op de 3DS. Ben er nog niet wild van; het levelen gaat retetraag. Maar voordat ik met AS bezig ga even paar leveltjes doen is wel geinig.

Gister, na wat vertraging, mijn SweetSwiper afgemaakt: een Smeargle met Dark Void, Sweet Scent, False Swipe en ik ben uiteindelijk gegaan voor Ice Beam. SpAtt en Spe volle bak getraind en laat de shinies maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dark Void ziet er inderdaad uit als een goede move voor een swiper! Sweet scent om horde battles in krijgen? Of is evasioness zo belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Hij is bedoeld voor het Horde Hunten naar shinies. Sweet Scent om een horde battle uit te lokken, Dark Void om alle tegenstanders in slaap te brengen in geval de shiny een eenling is (bv Seviper vs Zangoose), False Swipe om de shiny niet te laten fainten en Ice Beam om de overige Pokémon wel te laten fainten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Doen er mensen aan de WTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hier :) Hopen dat alleen die klote Nintendo servers het gaan houden.. (Lees mijn comments maar van afgelopen woensdag... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 17:04
Ik ben bezig met de oudere GBA games om de (eerst) Regional Dex te completen en daarna de National Dex. Toen bedacht ik mij dat een Lucky Egg wel handig zou kunnen zijn, dus even wat informatie opgezocht. Nu ben ik bezig met twee GBA SP's, één met Fire Red en de andere met Leaf Green, om Chansey's te vinden in de safari zone. Een Encounter Rate van 4%, een Catch Rate van 4% en dan nog eens 5% kans dat ze een Lucky Egg vasthoudt.

Gister 3 uren bezig geweest. Niet eens een Chansey kunnen vangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Pfoe, een kans van 0.008%. Ik zou er niet eens over nadenken, maar gewoon doorgaan waar je mee bezig was. Die 150% experience van de lucky egg maakt niet eens zo heel veel uit, denk ik. Qua tijd ben je in ieder geval langer bezig om die te verkrijgen, adn het levellen zelf. Kan je geen lucky egg op een andere manier verkrijgen?
Pagina: 1 ... 68 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.