M'n Mac gebruikt voor internet sharing. Binnen 10 seconden had ik een streetpass binnen met een EON ticket. Het opzetten duurde 100x langer xD
@Henk he moet dan denk ik je mystery card verwijderen.
Homepass; ik ga volgende week wel gewoon even langs Gamemania.
Heb het idee dat oras niet zo bijster lastig zijn; heb net aan de contest meegedaan, maar in al mijn battles nog niet een keer een pokémon laten fainten.
Team tot dusver: Marshtomp, Beldum, Ralts, Shroomish, Poochena en afwisselend een hm slave. De eerste vier zijn serieuze kandidaten om mee te gaan naar e4. Zoek nog een mooie fire-type en iets tegen vliegende boefjes; twijfel nog tussen rock en electric.
Heb Beldum met Adamant nature (soft reset ftw) en heb even een uurtje geïnvesteerd in supertraining en de attack maximaal geramd: unstoppable! Inmiddels ook eerste reset bag binnen, dus morgen gaat er wellicht nog een teamlid een supertrainingregiment krijgen
Homepass; ik ga volgende week wel gewoon even langs Gamemania.
Heb het idee dat oras niet zo bijster lastig zijn; heb net aan de contest meegedaan, maar in al mijn battles nog niet een keer een pokémon laten fainten.
Team tot dusver: Marshtomp, Beldum, Ralts, Shroomish, Poochena en afwisselend een hm slave. De eerste vier zijn serieuze kandidaten om mee te gaan naar e4. Zoek nog een mooie fire-type en iets tegen vliegende boefjes; twijfel nog tussen rock en electric.
Heb Beldum met Adamant nature (soft reset ftw) en heb even een uurtje geïnvesteerd in supertraining en de attack maximaal geramd: unstoppable! Inmiddels ook eerste reset bag binnen, dus morgen gaat er wellicht nog een teamlid een supertrainingregiment krijgen
spoiler:
In Slateport al Alakazamire gevonden: linksonderin de markt.
Read the code, write the code, be the code!
Marhstomp leert Rock Slide, dus daarmee kun je wel aardig Flying type aan.
Zigzagoon/Linoone is trouwens wel een lekkere HM slave. Die heeft bij mij 4 HM's.
Dat HomePass kreeg ik helaas niet werkend
Maar ach, als ik zie hoeveel mensen er wel succes mee hebben dan zal het vast niet lang duren voordat ik de EON ticket via de gewone Streetpass methode binnen heb.
Zigzagoon/Linoone is trouwens wel een lekkere HM slave. Die heeft bij mij 4 HM's.
Dat HomePass kreeg ik helaas niet werkend
spoiler: Nog 3 locaties van Mega Stones:
- Mawilite op Route 117,helemaal links onder.
- Bannetite boven in Mt. Pyre, ergens bij Magma encounter, of net er voor. I.i.g. rechter kant van de berg.
- Altaritite in Lilycove een Altaria laten zien aan een collector, staat voor een huis aan de rechterkant van de stad
- Bannetite boven in Mt. Pyre, ergens bij Magma encounter, of net er voor. I.i.g. rechter kant van de berg.
- Altaritite in Lilycove een Altaria laten zien aan een collector, staat voor een huis aan de rechterkant van de stad
[ Voor 30% gewijzigd door Goudstalen op 30-11-2014 10:34 ]
Zelf gebruik ik Wailmer, kan rock smash, strength, waterfall, dive en evt. surf lerenDGonlag2 schreef op zondag 30 november 2014 @ 10:27:
Ja die is ook erg goed. Maar Dive & Surf gebruik ik toch al op m'n Swampert. Zijn toch goede aanvallen, en handig dat je meteen physical en special gecovered hebt.Batino schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:23:
[...]
Zelf gebruik ik Wailmer, kan rock smash, strength, waterfall, dive en evt. surf leren
Pokemon verkoopt te goed, dus Nintendo gaat ten onder:
http://news.yahoo.com/pok...g-nintendo-203038043.html
Steam/XBL: Avioto
Mwah het punt wat ze hebben klopt. Nintendo innoveert te weinig. Ze hebben te weinig nieuwe content voor nieuwe liefhebbers. Je koopt pokemon en daarna ligt je 3DS weer op de plank te verstoffen...Avioto schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:32:
Pokemon verkoopt te goed, dus Nintendo gaat ten onder:
De rest wat ze aanhalen de argumenten die ze hebben slaan als een tang op een varken.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Een volwaardige iOS/Android-kloon van Pokémon is wat te veel gevraagd ben ik bang, maar zou wel gruwelijk zijn; ruilen van telefoon naar ds. Dat gaan ze alleen niet doen om twee redenen; ze hebben net de piraterij op de 3ds redelijk onder de duim en geen hond gaat €45 betalen voor een spel op de telefoon. The Pokémon Company heeft tijdje terug wel een hippe Pokedexapp uitgebracht voor iOS, maar was belachelijk overpriced. Je moet €5 neertellen per generatie... En dan was de zut ook nog onvolledig mbt moves etc.
Een app die gekoppeld is met de pokemon link zou wel briljant zijn; je voortgang kunnen kijken, pushnotificatie als een Pokémon via de GTS is geruild, dex completion etc. Mss dat de huidige link wel prima te gebruiken is op mobiel overigens, dat heb ik nooit geprobeerd.
Een app die gekoppeld is met de pokemon link zou wel briljant zijn; je voortgang kunnen kijken, pushnotificatie als een Pokémon via de GTS is geruild, dex completion etc. Mss dat de huidige link wel prima te gebruiken is op mobiel overigens, dat heb ik nooit geprobeerd.
Mja, toch heb ik het idee dat de auteur het bericht meer schrijft uit frustratie dat de games niet uitkomen op een platform naar zijn keuze dan dat het is ingegeven door economisch inzicht.Touchdomex schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:31:
[...]
Mwah het punt wat ze hebben klopt. Nintendo innoveert te weinig. Ze hebben te weinig nieuwe content voor nieuwe liefhebbers. Je koopt pokemon en daarna ligt je 3DS weer op de plank te verstoffen...
De rest wat ze aanhalen de argumenten die ze hebben slaan als een tang op een varken.
Maar voor mobiel zou het ook geen €45 hoeven/moeten kosten, want er zijn veel, veel, veeeeeeel meer smartphones dan dat er 3DS'en in de wereld zijnwackmaniac schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:48:
Een volwaardige iOS/Android-kloon van Pokémon is wat te veel gevraagd ben ik bang, maar zou wel gruwelijk zijn; ruilen van telefoon naar ds. Dat gaan ze alleen niet doen om twee redenen; ze hebben net de piraterij op de 3ds redelijk onder de duim en geen hond gaat €45 betalen voor een spel op de telefoon.
Er zijn 40+ miljoen 3DS'en verkocht, aldus WIkipedia, sommige smartphonemakers behalen die aantallen al met een paar toestellen. En hoe groter de afzetmarkt, hoe lager de prijs kan zijn. Plus dat inderdaad mensen met een smartphone niet gewend zijn om meer dan een paar euro te betalen voor apps
The devil is in the details.
Het grote probleem is juist dat Nintendo te veel heeft geprobeerd te innoveren, waardoor alle verkopen achterbleven. De Gamecube deed het nog relatief goed, maar toen kwam de Wii met de Wiimote en daarmee hebben ze toch heel wat serieuze gamers afgeschrikt. Vernieuwend apparaat dat achterbleef op hardwaregebied en het moest hebben van een gimmick. Op de handheldmarkt waar Nintendo eigenlijk altijd wel heer en meester is geweest wordt dat ze wel vergeven maar wat consoles betreft was het een ramp.Touchdomex schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:31:
[...]
Mwah het punt wat ze hebben klopt. Nintendo innoveert te weinig. Ze hebben te weinig nieuwe content voor nieuwe liefhebbers. Je koopt pokemon en daarna ligt je 3DS weer op de plank te verstoffen...
Geef mij maar een console zoals de GameCube of N64 maar dan met hedendaagse specs. Al die games die gespeeld moeten worden met de motion sensors kunnen me gestolen worden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Wow, Mauville is veranderd! Wel ten goede denk ik.
Om Louis van Gaal te parafraseren: ben ik nou zo goed of zijn zij nou zo slecht? Ik ga door het spel als een warm mes door boter. Geen idee of het door de exp share komt of dat het spel makkelijker is geworden. Ik speel niet wezelijk anders dan in x, maar mijn Pokémon zijn echt nig geen seconde in de problemen geweest. Bijzonder.
Om Louis van Gaal te parafraseren: ben ik nou zo goed of zijn zij nou zo slecht? Ik ga door het spel als een warm mes door boter. Geen idee of het door de exp share komt of dat het spel makkelijker is geworden. Ik speel niet wezelijk anders dan in x, maar mijn Pokémon zijn echt nig geen seconde in de problemen geweest. Bijzonder.
[ Voor 19% gewijzigd door wackmaniac op 01-12-2014 08:38 ]
Lijkt me logisch dat t door de exp share komt. Dan hou je iedereen een beetje bij je level. Mocht je het uit hebben staan en je gaat er met dezelfde snelheid doorheen. Dan zullen je andere pokemon een laag lvl hebben.
Als je bij de E4 komt en verder, dan is het ineens een stuk pittiger en moet je gewoon goede moves hebben en de juiste pokemon weten te gebruiken, dus daar gaat het iig goed 
Vind het wel jammer dat de game corner eruit gehaald is
Was wel vermakelijk zo nu en dan (en frustrerend wanneer je iets moest hebben...)
spoiler:
De intro van Deoxys is overigens wel echt baas 
Ze moeten meer pokemon op die manier introduceren, alleen dat hele gedoe vooraf is zo verdomd lang.... Even een goede nature rayquaza en deoxys in één run halen is er echt niet bij
De Rayquaza schijnt maar één keer vangbaar te zijn en komt na de E4 blijkbaar niet terug, de Deoxys wel.
Heb ook even een oude Rayquaza geïmporteerd en die kan dus niet mega-evolven
Ze moeten meer pokemon op die manier introduceren, alleen dat hele gedoe vooraf is zo verdomd lang.... Even een goede nature rayquaza en deoxys in één run halen is er echt niet bij
De Rayquaza schijnt maar één keer vangbaar te zijn en komt na de E4 blijkbaar niet terug, de Deoxys wel.
Heb ook even een oude Rayquaza geïmporteerd en die kan dus niet mega-evolven
Vind het wel jammer dat de game corner eruit gehaald is
Was wel vermakelijk zo nu en dan (en frustrerend wanneer je iets moest hebben...)
Heb de Eon Ticket ook via mijn OpenWRT router en een apart SSID met een ander mac adres meegegeven, namelijk: 4E:53:50:4F:4F:45.
Binnen 30 seconden had ik een voorbijganger
Binnen 30 seconden had ik een voorbijganger
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Gisteravond streetpass (zonder mac- een ssid-hack) aangezet en vanmorgen had ik blijkbaar 29 passanten. Die zullen wel niet 's nachts bij mijn huis zijn langsgeweest gok ik.
Snap streetpass denk ik nog niet
Snap streetpass denk ik nog niet
Hier net nog een streetpass opgezet met een Linksys E2000;
DD-WRT 14929
SSID: attwifi
MAC: 4E:53:50:4F:4F:45
En natuurlijk MAC filtering om te voorkomen dat de hele wereld en zijn moeder op mijn wifi gaat zitten zonder al teveel moeite. Op een eigen VLAN voor die ene creatieveling die mijn macs gaat spoofen
Dit werkt echt als een zonnetje
DD-WRT 14929
SSID: attwifi
MAC: 4E:53:50:4F:4F:45
En natuurlijk MAC filtering om te voorkomen dat de hele wereld en zijn moeder op mijn wifi gaat zitten zonder al teveel moeite. Op een eigen VLAN voor die ene creatieveling die mijn macs gaat spoofen
Dit werkt echt als een zonnetje
Kun je die Eon Ticket trouwens nu voorgoed gebruiken in de game? Dus ook nog na 6 december?
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:55:
Ik had gezien dat je Deoxys kan vangen, heb je daar nog iets speciaals nodig?
spoiler:
Dit is onderdeel van de story, en kom je vanzelf tegen op level 80
PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Ok bedankt! Ik heb beide versies gekocht zodat ik met mensen kan traden. Dus wie er geïnteresseerd is moet ff z'n friend code geven.Dazzler2120 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:05:
[...]
spoiler:Dit is onderdeel van de story, en kom je vanzelf tegen op level 80
Er staat een lijst met friend codes in de startpost.
Friend codes heb je alleen geen bal aan als iemand anders jou niet ook toevoegd.
@GAITii; Het enige wat 6 december is, is het EON ticket distributie event, juist daarna gaat het ticket via streetpass rond in NL.
@GAITii; Het enige wat 6 december is, is het EON ticket distributie event, juist daarna gaat het ticket via streetpass rond in NL.
Dat is gelijk ook het manco van de friendcodes. Het feit dat je verplicht mekaar moet toevoegen maakt de kans kleiner dat het ook daadwerkelijk gebeurt. Een Facebook-achtig systeem was denk ik handiger: friend requests toestaan van vrienden van vrienden, iedereen, niemand.Henk schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:59:
Friend codes heb je alleen geen bal aan als iemand anders jou niet ook toevoegd.
En die limiet op 100 vrienden is ook stom. Sowieso debiel dat games als Pokémon je min of meer verplicht om totaal onbekenden als vriend toe te voegen. Wat is dan nog de waarde van het hebben van vrienden, als je willekeurige mensen moet toevoegen om je safari's vol te krijgen?
Misschien verstandig om de huidige lijst te wissen en een nieuwe te maken voor ORAS? Er zullen veel spelers nu in staan die wel XY speelden en geen ORAS en de nieuwe spelers dus niet zullen toevoegen.
Ik speel beiden maar ik moet eerlijk bekennen dat ik domweg geen reden heb om mensen toe te voegen en het daarom ook niet meer doe tenzij er expliciet om gevraagd wordt.
Is er eigenlijk een reden om zo veel mogelijk vrienden toe te voegen in AS/OR zoals de safari in X/Y?
Is er eigenlijk een reden om zo veel mogelijk vrienden toe te voegen in AS/OR zoals de safari in X/Y?
Zit er geen FS in OR/AS? Kan het niet echt vinden op het internet.. Gok dus dat het er niet meer in zit! *Ik twijfel nog steeds..*
Ik snap dat homepass ook niet denk ik haha...
Ik heb via een usb stick een hosted network gestart, met een juist mac adres:
Hosted network settings
-----------------------
Mode : Allowed
SSID name : "NZ@McD1"
Max number of clients : 100
Authentication : WPA2-Personal
Cipher : CCMP
Hosted network status
---------------------
Status : Started
BSSID : 4e:53:50:4f:4f:45
Radio type : 802.11b
Channel : 1
Number of clients : 1
e0:0c:7f:20:fa:57 Authenticated
Zoals je ziet is men 3ds ook verbonden. kan ook internet op met de 3ds, hij komt met meldingen dat er een nintendozone is, streetpass staat aan, zowel in pokemon als wifi plaza, pokemon is het enige spel waarbij streetpass aan staat etc..
Alles eerst met een laptop geprobeerd, vervolgens een pc met wifi stick, tot 2 keer toe alles werkend MAAR: ik krijg geen hits, vannacht de hele nacht aan laten staan, en nu ook al weer een uurtje bezig.. wat mis ik??
Heb overigens gisteren avond wel 1 "special mii" gehad, schijnbaar van nintendo ofzo.
*** UPDATE ***
Ik heb network sharing uit en aan gezet en nu ineens 14 streetpasses gehad, werkt dus prima, maar nog geen eon ticket helaas.
Ik heb nu
4e:53:50:4f:4f:45 en 4e:53:50:4f:4f:46 geprobeerd.
Heb ik het goed dat als ik hits heb gehad ik daarna moet wisselen naar een andere of 8 uur moet wachten?
*** UPDATE 2 ***
De aanhouder wint!! EON Ticket is binnen!!
MAC veranderd naar 4e:53:50:4f:4f:43 en binnen 10 seconden 1 hit, rode brievenbus in men buzznav, daarin een bericht dat ik het EON ticket op kan halen bij een pokecenter.
Wat ik wel nog gedaan heb voor de zekerheid is bij streetpass mii plaza uitgezet. Dus de enige app die streetpass gebruikt bij mij is nu Pokemon Omega Ruby.
Ik heb via een usb stick een hosted network gestart, met een juist mac adres:
Hosted network settings
-----------------------
Mode : Allowed
SSID name : "NZ@McD1"
Max number of clients : 100
Authentication : WPA2-Personal
Cipher : CCMP
Hosted network status
---------------------
Status : Started
BSSID : 4e:53:50:4f:4f:45
Radio type : 802.11b
Channel : 1
Number of clients : 1
e0:0c:7f:20:fa:57 Authenticated
Zoals je ziet is men 3ds ook verbonden. kan ook internet op met de 3ds, hij komt met meldingen dat er een nintendozone is, streetpass staat aan, zowel in pokemon als wifi plaza, pokemon is het enige spel waarbij streetpass aan staat etc..
Alles eerst met een laptop geprobeerd, vervolgens een pc met wifi stick, tot 2 keer toe alles werkend MAAR: ik krijg geen hits, vannacht de hele nacht aan laten staan, en nu ook al weer een uurtje bezig.. wat mis ik??
Heb overigens gisteren avond wel 1 "special mii" gehad, schijnbaar van nintendo ofzo.
*** UPDATE ***
Ik heb network sharing uit en aan gezet en nu ineens 14 streetpasses gehad, werkt dus prima, maar nog geen eon ticket helaas.
Ik heb nu
4e:53:50:4f:4f:45 en 4e:53:50:4f:4f:46 geprobeerd.
Heb ik het goed dat als ik hits heb gehad ik daarna moet wisselen naar een andere of 8 uur moet wachten?
*** UPDATE 2 ***
De aanhouder wint!! EON Ticket is binnen!!
MAC veranderd naar 4e:53:50:4f:4f:43 en binnen 10 seconden 1 hit, rode brievenbus in men buzznav, daarin een bericht dat ik het EON ticket op kan halen bij een pokecenter.
Wat ik wel nog gedaan heb voor de zekerheid is bij streetpass mii plaza uitgezet. Dus de enige app die streetpass gebruikt bij mij is nu Pokemon Omega Ruby.
[ Voor 21% gewijzigd door TimNomivaas op 01-12-2014 20:49 ]
Lekker is dit... heb vandaag eindelijk mijn 2ds met Alpha Sapphire binnen zitten er twee dode pixels op het scherm.. morgen maar weer terugsturen met voor een beter exemplaar. Ik kon btw mijn ds ook niet updaten en het spel ook niet. Hebben jullie dat ook gehad?
Toen ik het spel in mijn 3DS stak vroeg die meteen om een update, internet verbinding is natuurlijk wel nodig hiervoor.Jelmer93 schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:43:
Ik kon btw mijn ds ook niet updaten en het spel ook niet. Hebben jullie dat ook gehad?
Hij geeft aan dat er onderhoud is maar de support site van nintendo geeft aan dat er geen onderhoud is.Batino schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:09:
[...]
Toen ik het spel in mijn 3DS stak vroeg die meteen om een update, internet verbinding is natuurlijk wel nodig hiervoor.
Verwijderd
Mijn team tot nu toe: Marshtomp - Golbat - Linoone - Breloom - Electrike - Vigoroth(HM slave word vervangen) Zat nog te denken om een Trapinch te vangen.
Hoe zit dat nou met die Eon ticket.. Als je die hebt, kun je die dan 'delen' met anderen door ze te streetpassen?
Verwijderd
Wat info hierover: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Eon_TicketPatriot schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:18:
Hoe zit dat nou met die Eon ticket.. Als je die hebt, kun je die dan 'delen' met anderen door ze te streetpassen?
Ghehe, stom eigenlijk dat ik niet zelf even verzin om op bulbapedia te kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:22:
[...]
Wat info hierover: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Eon_Ticket
Ja. Ik hoop het Eon-ticket zaterdag te gaan scoren bij Gamemania en dan zal ik mijn Street pass plicht gaan vervullen
Verwijderd
Je krijgt hiermee Latios en Latias maar werkt streetpass alleen in de buurt?wackmaniac schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:23:
Ja. Ik hoop het Eon-ticket zaterdag te gaan scoren bij Gamemania en dan zal ik mijn Street pass plicht gaan vervullen
Ja, zover ik heb kunnen nagaan moet je streetpass aanzetten en dan je ds op standby zetten en hopen dat je andere mensen met een ds tegenkomt. Zover ik weet wordt er gebruik gemaakt van wifi, dus je moet niet al te ver bij andere mensen uit de buurt zijn. Ik gok dat je vooral hits hebt in zaken als openbaar vervoer en stadscentra.
Je kunt ook Homepass gebruiken. Ik heb hem gewoon vanuit m'n luie stoel.
EDIT:
EDIT:
En basisscholen, maar ik zou niet te nonchalant rond schoolpleintjes gaan hangenIk gok dat je vooral hits hebt in zaken als openbaar vervoer en stadscentra.
[ Voor 56% gewijzigd door Patriot op 02-12-2014 15:29 ]
Grote stations doen het ook goed. Wanneer ik op Utrecht Centraal in de ochtendspits van mijn trein naar de bussen loop heb ik vaak al minimaal 5 hits.
ik heb de mac adressen van utrecht centraal ook opgenomen in mn homepass, dus daar hangt de eon ticket ook vaak rond
Verwijderd
Ik heb die eon ticket niet meer nodig. Ik heb allebei de spellen dus kan ze beiden vangen
Ik heb ze nog van de originele RSE.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:03:
Ik heb die eon ticket niet meer nodig. Ik heb allebei de spellen dus kan ze beiden vangen
En ik heb beide spellen, dus kan ze idd nog eens beide vangen.
Maar wil toch die EON ticket, dan heb ik er dadelijk 3 van beide
Een paar handige trade-pokemon zijn nooit weg
Gister beetje aan het chainen geweest op route 118. Op een gegeven moment een Electrike met uitroeptekens all over the place incl 3 sterren. Twee vakjes voordat ik bij hem was was hij weg. Zonde
Werkt trouwens wel mooi die DexNav.
Verwijderd
Heb je al een shiny gevangen?wackmaniac schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:54:
Gister beetje aan het chainen geweest op route 118. Op een gegeven moment een Electrike met uitroeptekens all over the place incl 3 sterren. Twee vakjes voordat ik bij hem was was hij weg. ZondeWerkt trouwens wel mooi die DexNav.
Helaas
Wilde ook weer verder met de storyline. Ik weet trouwens niet of je op die manier sneller een shiny vind, zoals dat het geval was bij X en Y.
Verwijderd
Ik zou graag een shiny willen hebben en daarvoor wil ik best een legendary traden. Als iemand geïnteresseerd is kunnen we elkaar toevoegen. Stuur je FC maar in een pm.
Heb in X best veel shiny's gevangen, in de Friend Safari heb ik zeker wel 25.000 encounters erop zitten.
En heel veel gechained in het water met vissen.
Van het weekend mijn shiny Pidgeot maar eens over gooien van X naar OR
En dan laten mega'en, ben zeer benieuwd hoe die eruit ziet
Van het weekend mijn shiny Pidgeot maar eens over gooien van X naar OR
Ik heb Y op me 3DS-XL. Ik heb Ruby veel gespeeld op me GBA. Is de game de moeite waard?
Pfft, ik krijg dat homepass nog steeds niet voor elkaar. Mijn router is niet geschikt om het MAC-adres aan te passen (D-Link DIR-615), dus het moet op een andere manier. Gelukkig heb ik wel een S3 waar het mee zou moeten lukken, maar het lukt niet opalle manieren waarop het wel zou moeten kunnen. Ik heb AndroidPass, Streetpass Riilay, Wifi Tether (de 3.3 beta2, en 3.4 experimental) maar niks werkt dus. Iemand nog een idee wat ik fout doe, of wat ik nog kan proberen?
edit: Ik kan wel gewoon met de 3ds via de hotspot van mn telefoon op internet, dat is het probleem dus niet. Het gaat waarschijnlijk ergens anders mis
edit: Ik kan wel gewoon met de 3ds via de hotspot van mn telefoon op internet, dat is het probleem dus niet. Het gaat waarschijnlijk ergens anders mis
[ Voor 14% gewijzigd door mat.hi.as op 04-12-2014 09:43 ]
Veel sapphire gespeeld op GBA, speel nu Omega Ruby. Naar mijn mening zeker de moeite waard (al was het maar om de nostalgie).Dubrillion schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:31:
Ik heb Y op me 3DS-XL. Ik heb Ruby veel gespeeld op me GBA. Is de game de moeite waard?
Veel dingen zijn hetzelfde maar ook erg veel dingen veranderd. Meeste stadjes hebben de zelfde layout en mensjes maar er zijn er ook een aantal compleet veranderd, zoals Mauville City:

Meer van dit soort changes vind je hier.
Zie het een beetje als een "revisit to Hoenn" 15 jaar later
[ Voor 4% gewijzigd door stimmits op 04-12-2014 09:39 ]
Ik heb gisteren een goedkoop Wi-Fi dongeltje opgepikt. Die in mijn win7 machine geprikt (bijgeleverde driver geinstalleerd) en macpass2.0 gedownload.
In de config file van macpass het ssid veranderd in NZ@McD1 en een andere key. Daarna heb ik het hosted network aangemaakt (netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=NZ@McD1 key=*<password>*) in de command prompt met admin rights en bij de sharing van mijn ethernet adapter gezet dat de internet verbinding gedeeld moet worden met dit hosted network.
Daarna de knop start ingedrukt in het macpass window (starten met admin rights) en een paar minuten gekeken naar het streetpass ledje op mijn 3DS. Dat ging netjes elke minuut knipperen. Daarna gaan slapen en vanochtend was er een volle lading (100) streetpasses.
In de config file van macpass het ssid veranderd in NZ@McD1 en een andere key. Daarna heb ik het hosted network aangemaakt (netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid=NZ@McD1 key=*<password>*) in de command prompt met admin rights en bij de sharing van mijn ethernet adapter gezet dat de internet verbinding gedeeld moet worden met dit hosted network.
Daarna de knop start ingedrukt in het macpass window (starten met admin rights) en een paar minuten gekeken naar het streetpass ledje op mijn 3DS. Dat ging netjes elke minuut knipperen. Daarna gaan slapen en vanochtend was er een volle lading (100) streetpasses.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Dankje. Ik ga ook maar eens zoiets aanschaffen. Helaas heb ik geen Windows (wel Bootcamp, maar staat daar bijna nooit aan) en zoeken op "homepass mac" geeft veel te veel resultatenembee schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:51:
Ik heb gisteren een goedkoop Wi-Fi dongeltje opgepikt. Die in mijn win7 machine geprikt (bijgeleverde driver geinstalleerd) en macpass2.0 gedownload.
Verwijderd
Werkt het trouwens ook als je 2 DSsen hebt en je zet streetpass aan met beide pokemon AS en OR. Kan je dan ook die EON ticket krijgen?
me wants shiny pidgy!!!!!!!!!!GAITii schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:28:
Heb in X best veel shiny's gevangen, in de Friend Safari heb ik zeker wel 25.000 encounters erop zitten.
Van het weekend mijn shiny Pidgeot maar eens over gooien van X naar OREn dan laten mega'en, ben zeer benieuwd hoe die eruit ziet
Als die DS'en geen EON ticket hebben, verspreiden ze hem niet.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:24:
Werkt het trouwens ook als je 2 DSsen hebt en je zet streetpass aan met beide pokemon AS en OR. Kan je dan ook die EON ticket krijgen?
Denkt iedereen er aan dat als je het EON ticket niet via homepass binnen wilt of kunt hengelen, er 6 december gewoon een distributie is bij GameMania?
Voor mensen zonder windows; koop een goedkope dd-wrt compatible router, daar zijn gewoon homepass scripts voor. Of openWRT, ook daar is een scriptje voor. Verder is elke router met een mac spoof op het wifi goed genoeg, alleen toggled hij dan niet tussen de beschikbare mac-adressen, maar zo spannend is ook dat niet, haal je er alsnog best een hoop
Let op, spoiler! Niet klikken als je de game nog niet uitgespeeld hebt...
spoiler:
Wat is dat kut met al die cutscenes in ORAS rond de legendaries zonder save mogelijkheid, even softresetten doe je niet meer... Om nog maar te zwijgen over de Delta episode, grrrr
[ Voor 3% gewijzigd door Henk op 04-12-2014 10:32 ]
Verwijderd
Dan moet ik werkenHenk schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:32:
[...]
Als die DS'en geen EON ticket hebben, verspreiden ze hem niet.
Denkt iedereen er aan dat als je het EON ticket niet via homepass binnen wilt of kunt hengelen, er 6 december gewoon een distributie is bij GameMania?
Voor mensen zonder windows; koop een goedkope dd-wrt compatible router, daar zijn gewoon homepass scripts voor. Of openWRT, ook daar is een scriptje voor. Verder is elke router met een mac spoof op het wifi goed genoeg, alleen toggled hij dan niet tussen de beschikbare mac-adressen, maar zo spannend is ook dat niet, haal je er alsnog best een hoop
Let op, spoiler! Niet klikken als je de game nog niet uitgespeeld hebt...
spoiler:Wat is dat kut met al die cutscenes in ORAS rond de legendaries zonder save mogelijkheid, even softresetten doe je niet meer... Om nog maar te zwijgen over de Delta episode, grrrr
Dan een simpel routertje scoren, of met je pc een wifi access point maken. Er is hier een aantal keer een MAC adres genoemd waar het EON ticket op rond gaat, dus dan is het een kwestie van dagen.Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:34:
[...]
Dan moet ik werkende hele dag. Dat wordt dus geen EON ticket. Shiny pidgey lijkt me wel gaaf.
En om eerlijk te zijn, als je de ene al hebt, is de andere Lati@s ook zo spannend niet... de game zit vol met legendaries die spannender zijn
Na zaterdag kun je via streetpass het EON ticket alsnog krijgen van iemand die het wel heeft. Het lijkt me heel mogelijk om iemand te vinden die hem heeft en af te spreken voor een streetpass afspraakjeVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:34:
[...]
Dan moet ik werkende hele dag. Dat wordt dus geen EON ticket. Shiny pidgey lijkt me wel gaaf.
Ff vraagje, werkt dat bij de gamemania ook via streetpass? Dus je loopt langs de winkel, en hij haalt iets binnen? Of moet je echt verbinden met een wifi netwerk?
Als je niet te snel looptDazzler2120 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:27:
Ff vraagje, werkt dat bij de gamemania ook via streetpass? Dus je loopt langs de winkel, en hij haalt iets binnen? Of moet je echt verbinden met een wifi netwerk?
Ik vind het er op lijken dat ze streetpass gebruiken, maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook zijn dat je via GameMania's nintendo zone een code moet downloaden (maar dat lijkt mij onnodig gecompliceerd). Het EON ticket kan namelijk ook via een code verkregen worden.
Dan wachten we het af heembee schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:35:
[...]
Als je niet te snel loopt
Ik vind het er op lijken dat ze streetpass gebruiken, maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook zijn dat je via GameMania's nintendo zone een code moet downloaden (maar dat lijkt mij onnodig gecompliceerd). Het EON ticket kan namelijk ook via een code verkregen worden.
Ik ga zaterdag iig even een kijkje nemen
Ik probeer nu ook Homepass (via de reddit uitleg) op te zetten, maar bij stap 3 loop ik vast:
Step 3. Now in the Command Prompt, type in: macshift -i <WiFi name> <MAC address>
WiFi name is the name of the WiFi connection (not the name of the access point). Go to the Connections tab (I think it's called like that) in the Control Panel.
Hoe kom ik er achter wat mijn WiFi name is? Configuratiescherm > Netwerkcentrum > ??? De naam van het netwerk is bij ons NETGEAR07, maar moet ik die hier ook gebruiken dan?
Step 3. Now in the Command Prompt, type in: macshift -i <WiFi name> <MAC address>
WiFi name is the name of the WiFi connection (not the name of the access point). Go to the Connections tab (I think it's called like that) in the Control Panel.
Hoe kom ik er achter wat mijn WiFi name is? Configuratiescherm > Netwerkcentrum > ??? De naam van het netwerk is bij ons NETGEAR07, maar moet ik die hier ook gebruiken dan?
Volgens mij moet je gewoon die NETGEAR07 gebruiken ja. In ieder geval de naam die je computer/3DS laat zien als je een netwerk zoekt denk ik zo.
Maar ik heb het ook niet helemaal werkend gekregen, liep op een gegeven moment vast. Vanavond nog maar eens proberen.
Maar ik heb het ook niet helemaal werkend gekregen, liep op een gegeven moment vast. Vanavond nog maar eens proberen.
Tja, het verhaaltje zegt al dat het niet de naam van de access point is. Als ik die wel invul, zegt cmd: "Please make sure this is the name you gave it in Network Connections."
Maar ik weet niet hoe ik die vind
Maar ik weet niet hoe ik die vind
Voordat je begint moet je iets vergelijkbaars hebben als:

En nadat je je hosted network aanmaakt iets als het volgende:

Het omcirkelde gedeelte (1) is waar naar gevraagd wordt.
[ Voor 6% gewijzigd door embee op 04-12-2014 15:33 ]
Je moet je Wi-Fi connector de naam Wi-Fi geven 
Dus bij embee's gelinkte plaatje staat er onder de "Wi-Fi" Not connected.
Not connected wordt vervangen door de naam van je AP zodra je verbinding maakt
Zie ook het attwifi (die geef je in cmd prompt de naam attwifi, maar de naam van de connectie is nog open en kun je zelf attwifi noemen voor de zekerheid)
De mac changer software zoekt naar de verbinding genaamd "Wi-Fi", om daar het mac adres steeds van te veranderen. Doordat je virituele AP daar ook op hangt veranderd dit dus mee.
Bij mij werkte alles overigens enkel met de macdonalds SSID.
Dus bij embee's gelinkte plaatje staat er onder de "Wi-Fi" Not connected.
Not connected wordt vervangen door de naam van je AP zodra je verbinding maakt
De mac changer software zoekt naar de verbinding genaamd "Wi-Fi", om daar het mac adres steeds van te veranderen. Doordat je virituele AP daar ook op hangt veranderd dit dus mee.
Bij mij werkte alles overigens enkel met de macdonalds SSID.
Hahaha ik vroeg mij al af hoe ik ineens aan een eon ticket kwam, maar ik ben toevallig onderweg naar huis langs een Game Mania gefietst terwijl ik mijn 3DS op standby in mijn tas had zitten. LUCKY!
Edit:
Oh wacht, GM Oosterhout doet niet mee met de actie? Hoe heb ik dan mijn ticket gekregen. Maarja, je hoort mij niet klagen.
Edit:
Oh wacht, GM Oosterhout doet niet mee met de actie? Hoe heb ik dan mijn ticket gekregen. Maarja, je hoort mij niet klagen.
[ Voor 26% gewijzigd door IIsnickerII op 04-12-2014 16:06 ]
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
En die actie is pas vanaf zaterdag. Maar volgens mij hebben de meeste GMs/MMs/gamewinkels wel een 3ds staan, sommige met streetpass. Of anders een medewerker wel die al ver genoeg in het spel zitIIsnickerII schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:04:
Hahaha ik vroeg mij al af hoe ik ineens aan een eon ticket kwam, maar ik ben toevallig onderweg naar huis langs een Game Mania gefietst terwijl ik mijn 3DS op standby in mijn tas had zitten. LUCKY!
Edit:
Dankje! Was blijkbaar wat overgeslagen. Moest eerst mijn Netgear nog delen, daarna de naam van verbinding nummero 2 aangepast. Die geeft nu (1) aan als attwifi (de naam die ik dus gegeven heb) en (2) NZ@McD1. Daarna de host opgestart en verbinding met het netwerk gemaakt op de 3DS als prio 1 (voor de rest geen verbindingen).embee schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:32:
Voordat je begint moet je iets vergelijkbaars hebben als:
[afbeelding]
[afbeelding]
DS geeft ook aan dat ik verbinding heb (cmd ook, getest met netsh wlan show hostednetwork. Alleen, als ik DS dichtklap, verliest ie de verbinding?
Toch, om ondanks de GameMania actie de homepass motivatie erin te houden: Je streetpassed ook de Mirage Spots...
Wat zijn de mirage spots? Ik denk voor mij gaat het gewoon maandag ff langs de gamemania in maastricht lopen, kom ik toch langs van werk naar stationHenk schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:18:
Toch, om ondanks de GameMania actie de homepass motivatie erin te houden: Je streetpassed ook de Mirage Spots...
Edit
heb nog een vraag, loopt streetpass ook als je het spel open laat tijdens de sleep mode? Of alleen als je het spel afsluit en dan in slaapstand gaat?
[ Voor 17% gewijzigd door Dazzler2120 op 04-12-2014 18:49 ]
Over je edit: beide. Ik klap mn DS altijd dicht terwijl ik een spel bezig ben, en ik krijg gewoon hits op het station.Dazzler2120 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:30:
[...]
Wat zijn de mirage spots? Ik denk voor mij gaat het gewoon maandag ff langs de gamemania in maastricht lopen, kom ik toch langs van werk naar station
Edit
heb nog een vraag, loopt streetpass ook als je het spel open laat tijdens de sleep mode? Of alleen als je het spel afsluit en dan in slaapstand gaat?
Wow! Mn eerste shiny in een gewone wild-encounter EVER! Helaas is het een Illumise, maar desondanks ben ik er erg blij mee. Ik was in een stukje groen aan het struinen naar de laatste Pokémon die ik daar miste (links van Mauville city volgens mij, de meest linksbovenste pokémon) toen ik die shiny tegenkwam! Gelukkig is er die twinkeling vooraf, anders had ik m gemist
Mijn allereerste shiny was 10 jaar geleden met sapphire. Een gouden Magikarp..... die was wel speciaal totdat hij een gyarados werd. En daarna een tweede shiny shinxmat.hi.as schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:00:
Wow! Mn eerste shiny in een gewone wild-encounter EVER! Helaas is het een Illumise, maar desondanks ben ik er erg blij mee. Ik was in een stukje groen aan het struinen naar de laatste Pokémon die ik daar miste (links van Mauville city volgens mij, de meest linksbovenste pokémon) toen ik die shiny tegenkwam! Gelukkig is er die twinkeling vooraf, anders had ik m gemist
Mijn eerste Shiny was een Pikachu in X.
En ook in een random encounter. Beesie zit nu dan ook in mn Bank.
Eerste (gevangen) shiny was in X pas na chain fishing kreeg ik een shiny octillary te pakken. Raar geel ding
Inmiddels wat meer gevangen, oa een shiny Cubchoo via random encounter terwijl ik aan het ev-trainen was. Teller staat inmiddels op ong 10 zelf gevangen. Lang leve de Friend Safari
Mijn eerste shiny was een Roselia uit Pearl.
Mijn eerste shiny was een golbat in pkm ruby, laatste deel van de victory road (waar wally vroeger stond).
Was eventjes een "WTF? heb ik het geluidje gemist, want dat lijkt mij een shiny o.O "
Volgens mij had ik toen wel al een altaria met false swipe bij me
Een maand later vingen twee vriendinnen een Shiny zigzaggoon en sandsrew, een vriend ving nog later een shiny poliwhirl.
Heb al die shiny's nog op een box in pearl/platinum staan.
Die vriend heeft later ook nog een shiny unown gevangen in FR/LG
De eerste shiny die ik ooit gezien heb was een snabbull in pokemon crystal, in het 2e grasveld onder goldenrod.
Helaas versloeg ik die per ongeluk en daarna haalde mijn vader ook nog eens de stroom van mijn gba... (dood accupack, dus zat bijna direct op de voeding, die mijn vader uit het stopcontact van de boot haalde, omdat hij hem nodig had).
Was eventjes een "WTF? heb ik het geluidje gemist, want dat lijkt mij een shiny o.O "
Volgens mij had ik toen wel al een altaria met false swipe bij me
Een maand later vingen twee vriendinnen een Shiny zigzaggoon en sandsrew, een vriend ving nog later een shiny poliwhirl.
Heb al die shiny's nog op een box in pearl/platinum staan.
Die vriend heeft later ook nog een shiny unown gevangen in FR/LG
De eerste shiny die ik ooit gezien heb was een snabbull in pokemon crystal, in het 2e grasveld onder goldenrod.
Helaas versloeg ik die per ongeluk en daarna haalde mijn vader ook nog eens de stroom van mijn gba... (dood accupack, dus zat bijna direct op de voeding, die mijn vader uit het stopcontact van de boot haalde, omdat hij hem nodig had).
Mijn eerste shiny was een shiny sandshrew in een officieel spel.
Heb ook eens een keer een shiny zubat gevangen in een romhack. Maar das natuurlijk geen officieel spel
Heb nu natuurlijk de shiny beldum
Heb ook eens een keer een shiny zubat gevangen in een romhack. Maar das natuurlijk geen officieel spel
Heb nu natuurlijk de shiny beldum
Ik heb ooit een Shiny Abra gevangen in Silver (de oude silver). Getraind tot een lvl 100 Alakazam. Mooie tijden. Hij staat ongetwijfeld nog wel ergens op een oude N64 of Silver cartridge ergens.
Ik heb een shiny roggnrolla, magmar, gyarados, en 3x beldum (want softresetten in OR en het kreng pokebanken zodra je kan, altijd handig om iets te traden achter de hand te hebben)... Had nog een shiny druddigon maar die vond ik zo lelijk dat ik hem geruild heb voor xerneas 
Overigens alleen de magmar niet zelf gevangen, die credits gaan naar wack
Overigens alleen de magmar niet zelf gevangen, die credits gaan naar wack
Verwijderd
Mijn eerste shiny was een whismur, alleen dat was een illegaal spel van t buitenland. Wist toen niet waarom die zo'n rare kleur had, volgens mij had ik m toen ook niet gevangen. Voor de rest heb ik nog nooit een shiny encounter gehad. Alleen door spellen te hacken heb ik nu alle drie de starters shiny, maar dat telt niet.
Heb ook aardig wat shinys in de bank, allemaal legit en zelf gevangen, mocht iemand een leuke deal weten ik wil ze best ruilen behalve de bovenste 4 en Beldum:
- Pidgey, inmiddels al een Pidgeot van lvl 100 (Friend Safari in X)
- Charmeleon (Friend Safari in X)
- Pachirisu, inmiddels al lvl 100 (Friend Safari in X)
- Horsea, inmiddels al een Kingdra van lvl 100 (Fish Chain in X)
- Gyarados (Fish Chain in X)
- Clauncher (Fish Chain in X)
- Clawitzer (Fish Chain in X)
- Luvdisc (Fish Chain in X)
- 2x Relicanth, waarvan 1 geruild tegen Raiko (Fish Chain in X)
De lelijkste shiny ever naar mijn mening:
- 2x Basculin, waarvan 1 geruild tegen Entei (Fish Chain in X)
- Beldum (Mystery Gift in Omega Ruby)
Verwijderd
Die Pidgey en die Charmeleon lijken mij wel vet. Ik wil ze wel ruilen voor een legendary. Ik wil ze wel ruilen voor een Cobalion, Terrakion of Verizion. En misschien Latios.GAITii schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:24:
Heb ook aardig wat shinys in de bank, allemaal legit en zelf gevangen, mocht iemand een leuke deal weten ik wil ze best ruilen behalve de bovenste 4 en Beldum:
Ik heb ooit vroeger ooit een shiny Zubat gehad. Was wel vet, had toen nog geen idee van wat een shiny was en hoe speciaal het was. Helaas geen idee waar die gebleven is. Ben bang dat ik die game toen gereset heb 
Maar laatst wel in Y een Swablu gevangen. Vond ik er wel leuk uit zien, maar vond het toch jammer dat het geen 'sterkere' Pokemon was. Maar toch mooi EV getrained en toen was ie best aardig te gebruiken. En toen werd Mega Altaria aangekondigd
Nu is ie behoorlijk sterk. Return met maximum friendship geeft iets van 110 base damage. En dan krijg je 30% boost, wordt het een Fairy type en nog eens 505 STAB. Kom je in totaal op 210 damage uit. Ben nu erg blij met m'n shiny Altaria
Maar laatst wel in Y een Swablu gevangen. Vond ik er wel leuk uit zien, maar vond het toch jammer dat het geen 'sterkere' Pokemon was. Maar toch mooi EV getrained en toen was ie best aardig te gebruiken. En toen werd Mega Altaria aangekondigd
Nu is ie behoorlijk sterk. Return met maximum friendship geeft iets van 110 base damage. En dan krijg je 30% boost, wordt het een Fairy type en nog eens 505 STAB. Kom je in totaal op 210 damage uit. Ben nu erg blij met m'n shiny Altaria
Verwijderd
Dan heb je echt geluk gehad met je shiny. Volgens mij is het 1 op de 10 duizend dat je een shiny tegenkomt.DGonlag2 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:13:
Ik heb ooit vroeger ooit een shiny Zubat gehad. Was wel vet, had toen nog geen idee van wat een shiny was en hoe speciaal het was. Helaas geen idee waar die gebleven is. Ben bang dat ik die game toen gereset heb
Maar laatst wel in Y een Swablu gevangen. Vond ik er wel leuk uit zien, maar vond het toch jammer dat het geen 'sterkere' Pokemon was. Maar toch mooi EV getrained en toen was ie best aardig te gebruiken. En toen werd Mega Altaria aangekondigd![]()
1/4096 in XY. Dus inderdaad best veel geluk gehad, had toen ook nog geen shiny charm.
Die Zubat was helemaal geluk, dat was nog in de tijd dat de kans 1/8192, maar helaas, die heb ik niet meer. Maar die ga ik misschien wel weer breeden.
Overigens zit Friend Safari volgens Buldapedia op 1/512, en Breeden met Masuda + Shiny charm ook 1/512.
Die Zubat was helemaal geluk, dat was nog in de tijd dat de kans 1/8192, maar helaas, die heb ik niet meer. Maar die ga ik misschien wel weer breeden.
Overigens zit Friend Safari volgens Buldapedia op 1/512, en Breeden met Masuda + Shiny charm ook 1/512.
Kreeg enkele weken terug tijdens het breeden van Metagross ook al een shiny Beldum, keurig perfect IV's op Att, Def, SpAtt en SpDef.
In X en Y is het een kwestie van geduld in de Friend Safari. En met de shiny charm is het ook heel goed te doen met horde battles (Sweet Scent ftw). Verder heb ik ook nog een boeketje shiny event Pokémon: Entei, Suicine, Raikou, Giratina, Palkia, Dialga en Genesect (trade) en natuurlijk de in-game shinies: Gyarados (Platinum), Dratini (White 2) en Haxorus (White 2).
In X en Y is het een kwestie van geduld in de Friend Safari. En met de shiny charm is het ook heel goed te doen met horde battles (Sweet Scent ftw). Verder heb ik ook nog een boeketje shiny event Pokémon: Entei, Suicine, Raikou, Giratina, Palkia, Dialga en Genesect (trade) en natuurlijk de in-game shinies: Gyarados (Platinum), Dratini (White 2) en Haxorus (White 2).
Zojuist EON ticket ontvangen via streetpass. Waar precies weet ik niet.
Maar was waarschijnlijk op Station Nijmegen, station Arnhem of de HAN in Arnhem.
Nu ff een Ralts met synchroniseren en goede nature regelen en dan soft resetten voor Latias
Maar was waarschijnlijk op Station Nijmegen, station Arnhem of de HAN in Arnhem.
Nu ff een Ralts met synchroniseren en goede nature regelen en dan soft resetten voor Latias
^ Nice! 
Hoe ver zijn jullie met OR/AS? Ik heb nu de 3e badge en net voorbij Mt. Chimney.
Hoe ze Mauville City gedaan hebben, ben ik niet erg weg van, maar voor de rest is het wel dikke prima! Alleen is het wel redelijk makkelijk, zoals sommigen al aangaven. Exp. Share zorgt ervoor dat je Pokémon wel op gelijke levels blijven, net zoals in X/Y.
Hoe ver zijn jullie met OR/AS? Ik heb nu de 3e badge en net voorbij Mt. Chimney.
Hoe ze Mauville City gedaan hebben, ben ik niet erg weg van, maar voor de rest is het wel dikke prima! Alleen is het wel redelijk makkelijk, zoals sommigen al aangaven. Exp. Share zorgt ervoor dat je Pokémon wel op gelijke levels blijven, net zoals in X/Y.
Verwijderd
Moet je met streetpass in het spel zijn of gewoon in het home menu van je DS om de EON pass te krijgen?
Zie eerder bericht:Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:07:
Moet je met streetpass in het spel zijn of gewoon in het home menu van je DS om de EON pass te krijgen?
Dus kan beidenmat.hi.as schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:37:
[...]
Over je edit: beide. Ik klap mn DS altijd dicht terwijl ik een spel bezig ben, en ik krijg gewoon hits op het station.
Kan idd beide. Had zelf wel het spel aan ( op stand-by).
Ik heb net Delta episode af, wat erg vet was.
Ik ben erg blij verrast met de nieuwe dingen in ORAS. Had meer het originele spel verwacht, maar het is toch veel veranderd, op een goede manier.
Ik heb net Delta episode af, wat erg vet was.
Ik ben erg blij verrast met de nieuwe dingen in ORAS. Had meer het originele spel verwacht, maar het is toch veel veranderd, op een goede manier.
Vorig weekend de delta episode voltooid op AS.BlackthunderAwf schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:06:
^ Nice!
Ik hoop wel dat ze voor volgende spellen de vernieuwingen overnemen
@DGonlag2
Wat vond jij van de manier hoe ze Deoxys introduceerde?
Ik vond het de beste intro die ze mogelijk konden doen
spoiler:
En ze hebben ook het gerucht dat ik als kind altijd hoorde over de encounter met Deoxys een mooie invulling gegeven XD
Deoxys bevechten in de freaking ruimte/stratosfeer.
(vroeger hoorde ik het gerucht dat je op één dag met de raket in mosdeep mee kon om deoxys te vangen)
Deoxys bevechten in de freaking ruimte/stratosfeer.
(vroeger hoorde ik het gerucht dat je op één dag met de raket in mosdeep mee kon om deoxys te vangen)
Dit topic is gesloten.
![]()