• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Is er iemand die een Timid of een Modest Pichu heeft met de juiste Nature / IV? Is namelijk nogal lastig te breeden omdat je een Pichu niet kan breeden en dus eerst z'n happines omhoog moet werken.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:14
Happiness is simple, geef m een sooth bell en vecht tegen 1of 2 highnlevel pokemon en dan evolueert ie meestal al (werke bij mij met espeon en umbreon zo)

Vond het met elekid en magby irritanter, die moest ik steeds tot level 30 trainen voordat ik ermee kon verder breeden

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:26
Een keer een batch van 3 of 4 meenemen naar le wow moet de truc wel redelijk doen.

Read the code, write the code, be the code!

• fitness82
Ja klopt, maar koste toch meer tijd.

Gerben, als je binnenkort een pichu reject over hebt hou ik me aanbevolen.

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GerbenKwakkel schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:09:
Is er iemand die een Timid of een Modest Pichu heeft met de juiste Nature / IV? Is namelijk nogal lastig te breeden omdat je een Pichu niet kan breeden en dus eerst z'n happines omhoog moet werken.
Maar waarom wil je dan een Pichu breeden? Je kan toch ook gewoon een Pikachu nemen? Ik neem niet aan dat je battles wil gaan doen met een niet volledig uitgeëvolueerde pokémon. :o Of komt er uit een Pikachu altijd een Pichu? Ik weet het al niet meer. :P

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 07-04-2014 20:26 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009

Michelli

LL.M

NMe schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:24:
[...]

Maar waarom wil je dan een Pichu breeden? Je kan toch ook gewoon een Pikachu nemen? Ik neem niet aan dat je battles wil gaan doen met een niet volledig uitgeëvolueerde pokémon. :o Of komt er uit een Pikachu altijd een Pichu? Ik weet het al niet meer. :P
Je krijgt bij breeden altijd een Pichu. Ik had vandaag hetzelfde met Cleffa. Wanneer ik een andere wilde gebruiken om mee te breeden, dan moest ik 'm eerst evolueren naar Clefairy. Ach ja, heb nu iig een Bold Cleffa met 31/x/31/31/31/31.

Zit eigenlijk te twijfelen welke pokemon ik verder zal gaan breeden. Heb inmiddels een goede Klefki, Infernape, Greninja en Venusaur (twee zelfs). Daarnaast ook een aantal die ik (nog) niet van plan ben te gaan gebruiken, zoals Bagon en Fennekin...

• GAITii
  • Nu online
NMe schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:24:
[...]

Ja daar komen Pichu's uit. En Pichu's kun je niet breeden. ;)

Inmiddels 30 Pichu's verder, maar we gaan door tot we een perfecte hebben (Luxury Ball + Female = <3)

Update: Heb inmiddels een mannetjes Pichu in een Luxury Ball met 6IV. Ik ben weer eigenwijs en wil een vrouwtje. Dus Fitness82, als je iets leuks ervoor terug hebt dan kunnen we vanavond wel ruilen dan :).

Gister avond ook nog Claunchers gebreed. Heb er daarvan nog 2 over met Modest / 31/x/31/31/31/31. Dus mocht iemand daar nog in geïnteresseerd in zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door GAITii op 08-04-2014 09:14 ]

Verwijderd

Ik voel een beetje jeugdsentiment opkomen en zou graag weer eens een spelletje pokemon spelen. Echter, de laatste game die ik speelde was leaf green. Welke game raden jullie nu aan?

• GAITii
  • Nu online
X of Y op de 2/3 -DS :).

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GerbenKwakkel schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:47:
[...]

Update: Heb inmiddels een mannetjes Pichu in een Luxury Ball met 6IV. Ik ben weer eigenwijs en wil een vrouwtje.
But why? :o Mannetje/vrouwtje boeit toch alleen voor breeden? En daar ben je juist net mee klaar als je een 6IV hebt. :P

• GAITii
  • Nu online
Omdat mijn Raichu ook Attract gaat krijgen en gevoelsmatig er meer mannetjes Pokémon zijn (online). En een Ditto met 6IV en een Pikachu met 5IV breed je in een uurtje toch wel minimaal 1 met 6IV.

• fitness82
GerbenKwakkel schreef op maandag 07 april 2014 @ 23:47:
[...]

Ja daar komen Pichu's uit. En Pichu's kun je niet breeden. ;)

Inmiddels 30 Pichu's verder, maar we gaan door tot we een perfecte hebben (Luxury Ball + Female = <3)

Update: Heb inmiddels een mannetjes Pichu in een Luxury Ball met 6IV. Ik ben weer eigenwijs en wil een vrouwtje. Dus Fitness82, als je iets leuks ervoor terug hebt dan kunnen we vanavond wel ruilen dan :).

Gister avond ook nog Claunchers gebreed. Heb er daarvan nog 2 over met Modest / 31/x/31/31/31/31. Dus mocht iemand daar nog in geïnteresseerd in zijn.
Cool, zal straks ff kijken, heb nog wel wat flawless 5iv pokemon en dubbele legendaries, zit vast wat voor je bij

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GerbenKwakkel schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:25:
Omdat mijn Raichu ook Attract gaat krijgen en gevoelsmatig er meer mannetjes Pokémon zijn (online). En een Ditto met 6IV en een Pikachu met 5IV breed je in een uurtje toch wel minimaal 1 met 6IV.
Met Attract als aanval heeft dat inderdaad wel nut ja, het komt maar weinig voor dat er minder dan 50% mannetjes zijn in de spawnrate van een pokémonsoort, vaak is het zelfs 75%. :P

• GAITii
  • Nu online
fitness82 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:26:
[...]

Cool, zal straks ff kijken, heb nog wel wat flawless 5iv pokemon en dubbele legendaries, zit vast wat voor je bij
Welke dubbele legendary's? :*)

• fitness82
Girantina, raikou, regice, groudon

• GAITii
  • Nu online
Dankje nog voor Raikou, Fitness82! :)

Mocht er iemand nog interesse hebben in een aantal baby's met goede nature en IV? Heb nog 2 maal een Clauncher (Modest en 31/x/31/31/31/31) en een Pichu in een Luxury Ball (Timid en 31/x/31/31/31/31).

• fitness82
En jij bedankt voor de Pichu.

Shiny timid Charmander nu ook eindelijk na 8 dagen broeden en fietsen. Grappig is dat ie dezelfde stats heeft als mn shiny Froakie: x/31/31/31/31/31

[ Voor 54% gewijzigd door fitness82 op 09-04-2014 22:20 ]

• wackmaniac
Zo gister eens even de legendaries uit Soulsilver opgeraapt; Latios, Entei, Raikou, Suicune en Ho-Oh. Las gister op Serebii dat Mew een catchable is in Emerald. Nu dus de lastige keus; doorbikkelen in x om de national dex vol te krijgen of maar mijn tweedehands Emerald cartridge aanslingeren :)

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:42
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:36:
Ik voel een beetje jeugdsentiment opkomen en zou graag weer eens een spelletje pokemon spelen. Echter, de laatste game die ik speelde was leaf green. Welke game raden jullie nu aan?
Als je in het bezit bent van een 2D/3DS(XL) raad ik je X of Y aan, zoals al eerder gemeld. Let wel op dat dit toch wel degelijk anders speelt/er anders uit ziet dan LG :).
wackmaniac schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:53:
Zo gister eens even de legendaries uit Soulsilver opgeraapt; Latios, Entei, Raikou, Suicune en Ho-Oh. Las gister op Serebii dat Mew een catchable is in Emerald. Nu dus de lastige keus; doorbikkelen in x om de national dex vol te krijgen of maar mijn tweedehands Emerald cartridge aanslingeren :)
Zou je die link kunnen plaatsen?

• wackmaniac
http://www.serebii.net/emerald/oneoff.shtml
Next would be Mew. Found on Faraway Island, it spots you and plays a game of Hide & Seek with you, once you find it, it will Jump out and attack you. It is Level 30 So Be Prepared
Edit 1: Beetje meer onderzoek lijkt wat wisselende geluiden op te leveren. Even verder uitzoeken.

Edit 2: Oke, helaas pindakaas. Je hebt Old Sea Map nodig om naar Farraway Island te komen en Old Sea Map kreeg je alleen bij een Japans event ...

[ Voor 108% gewijzigd door wackmaniac op 10-04-2014 09:15 ]

• GAITii
  • Nu online
Is Mew uberhaupt ooit in een game te vinden geweest of alleen maar als 'Event' te verkrijgen? Mits je de glitches gebruikte in Yellow :).

• BlackthunderAwf
GerbenKwakkel schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:28:
Is Mew uberhaupt ooit in een game te vinden geweest of alleen maar als 'Event' te verkrijgen? Mits je de glitches gebruikte in Yellow :).
http://www.serebii.net/events/dex/151.shtml

• wackmaniac
Bummer, dan via mijn shoutout maar blijven hopen dat iemand zijn/haar Mew voor mijn Manaphy wil traden :)

• GAITii
  • Nu online
Ik wil Mew ook zo graag, heb ook al in mijn titel-ding staan WANT A MEW!

Al aardig wat mensen gehad die me dan uitnodigen voor een trade, helaas willen ze er te gekke dingen voor terug.

• wackmaniac
Zoals? En hoe geef je dat aan?

• GAITii
  • Nu online
Hoe je dat aangeeft is volgens mij in je PSS -> Profile. Ze geven altijd een Pokémon weer met de naam LEGENDARYPLS?

Laat ik Xerneas zien, niet goed.
Laat ik Mewtwo (EV'ed / lvl.100) met zijn X steen zien, niet goed.
Laat ik Manaphy zien, niet goed.
Laat ik Celebi (EV'ed / lvl.100) zien, niet goed.

Maargoed heb nu Raikou, maybe dat ze die dan wel willen.

• Rick-Jan
  • Laatst online: 23:29

Rick-Jan

always connected

Ik probeer juist mijn shiny mew weg te krijgen :p maar ben eigenlijk alleen op zoek naar een competitive shiny genesect.

Of een andere leuke competitive shiny.

[ Voor 14% gewijzigd door Rick-Jan op 10-04-2014 11:29 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• wackmaniac
Heb een lvl 100 event shiny genesect ...

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

wackmaniac schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:31:
Heb een lvl 100 event shiny genesect ...
En wat zijn de iv's? Nature etc.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• BlackthunderAwf
Ik heb twee UT Mew's met OT: FAL2010. Zal ik toen wel verkregen hebben met het wifi event van SoulSilver/HeartGold.

Aangezien ik nog geen Manaphy heb, kan het een interessante trade zijn.
Is Manaphy nog op een andere manier verkrijgbaar, door bijvoorbeeld het spelen van Pokémon Ranger?

[ Voor 20% gewijzigd door BlackthunderAwf op 10-04-2014 12:14 ]

• wackmaniac
@Rick-Jan: geen idee, is een event pokemon

@BlackthunderAwf: ik ga mezelf wellicht in de vingers snijden, maar je kan deze idd verkrijgen door Pokémon Ranger uit te spelen en vervolgens via een code een missie te ontsluiten en deze missie uit te spelen. Het ei dat je dan krijgt kan je transferen naar Platinum, Diamond of Pearl. Daar komt Manaphy uit.

• BlackthunderAwf
wackmaniac schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:49:@BlackthunderAwf: ik ga mezelf wellicht in de vingers snijden, maar je kan deze idd verkrijgen door Pokémon Ranger uit te spelen en vervolgens via een code een missie te ontsluiten en deze missie uit te spelen. Het ei dat je dan krijgt kan je transferen naar Platinum, Diamond of Pearl. Daar komt Manaphy uit.
Dus als ik nu een tweedehands Pokémon Ranger koop en uitspeel, kan ik die Manaphy nog gewoon krijgen? Het event is niet tijdsgebonden verder?

En omdat ik gewoon zo aardig ben, als je geen Mew kunt krijgen, stuur je maar een PB, dan vinden we daar vast wel iets voor ;)

• wackmaniac
Ja, dat kan je tot aan het eind der tijden doen (code voor de missie kan je op internet wel vinden) en cool, zal zo even een berichtje sturen :)

• wackmaniac
Bleh! Japan krijgt WEER een event, zonder een Europese tegenhanger aan te kondigen, deze keer het langverwachtte Diancie-event: http://www.serebii.net/events/2014.shtml

• GAITii
  • Nu online
wackmaniac schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 07:41:
Bleh! Japan krijgt WEER een event, zonder een Europese tegenhanger aan te kondigen, deze keer het langverwachtte Diancie-event: http://www.serebii.net/events/2014.shtml
Hoe is deze te verkrijgen dan? Door naar een winkel te gaan dan of via WiFi o.i.d.?

• wackmaniac
Naar een winkel.

• Michelli

Michelli

LL.M

Heeft iemand trouwens een Drilbur/Excadrill met Mold Breaker als ability? Nevermind.

Net trouwens iemand met een team vol legendary pokemon ingemaakt met mijn incomplete team :') Scheelde op zich wel dat hij met dragons mijn Klefki aanviel en sowieso de helft van zijn team zwak tegen fairy-type was.

[ Voor 62% gewijzigd door Michelli op 14-04-2014 17:36 ]

• wackmaniac
Even gekeken voor je, maar mijn Excadrill heeft Sand Force. National dex op 709 btw, bijna shiny charm :)

Is er hier iemand van plan de event electabuzz te gaan scoren met zijn Pokémon Y en deze wil breeden en dan wil ruilen voor een gebreede event-magmar? Ze hebben beide hun hidden ability, is wel leuk om te hebben.

[ Voor 69% gewijzigd door wackmaniac op 15-04-2014 12:53 ]

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Wonder Trade is awesome! Inmiddels al een aardig aantal toffe pokemon gekregen. :D

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Riquiqui schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:11:
Wonder Trade is awesome! Inmiddels al een aardig aantal toffe pokemon gekregen. :D
Zoals :P

Zelf een moltress, en wat 5iv en 6iv pokémon :)

• fitness82
Nou vanavond is shiny avond, ben wat horde ev training aan het doen en een shiny swablu en mukrow tegen gekome. Heb alleen de mukrow gevangen, swablu was niet handig voor mn ev training en had geen zin om 4pkmn weer te resetten

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Rick-Jan schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:56:
[...]

Zoals :P

Zelf een moltress, en wat 5iv en 6iv pokémon :)
Een paar shinies, Moltres en shiny Azelf als legendaries, en m'n faves Vulpix en Growlithe. :>

[ Voor 4% gewijzigd door Riquiqui op 16-04-2014 09:14 ]

• GAITii
  • Nu online
fitness82 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:55:
Nou vanavond is shiny avond, ben wat horde ev training aan het doen en een shiny swablu en mukrow tegen gekome. Heb alleen de mukrow gevangen, swablu was niet handig voor mn ev training en had geen zin om 4pkmn weer te resetten
Nice, persoonlijk zou ik zeker de EV training onderbreken als er een shiny tevoorschijn kwam. Meestal breed ik toch de gewenste Pokémon 3 á 4 keer, zodat als ik wil traden ook wat te traden heb zeg maar.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Vanaf vanavond kun je je trouwens inschrijven voor het global link tournament van volgende week :)

http://www.pokemon.com/us/pgl/2014-april-friendly/

Alleen kalos pokémon, en geen legendaries. Kan best leuk en eerlijk worden zo.

• Michelli

Michelli

LL.M

Rick-Jan schreef op woensdag 16 april 2014 @ 09:37:
Vanaf vanavond kun je je trouwens inschrijven voor het global link tournament van volgende week :)

http://www.pokemon.com/us/pgl/2014-april-friendly/

Alleen kalos pokémon, en geen legendaries. Kan best leuk en eerlijk worden zo.
Hm.. Mijn Infernape kan helaas dus niet meedoen. Snel maar 'ns een goede Talonflame regelen dan maar, want ik zie net dat ik via Wonder Trade twee Fletchling met Gale Wings ability heb.

Ik denk wel dat ik mee ga doen. Heb sowieso al een aantal pokemon gereed: Klefki, Greninja en Venusaur. Eventueel Clefable, maar ik wil ook niet teveel fairy-types gebruiken. Nu alleen nog snel twee andere pokemon bedenken die ik kan gebruiken.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Ik heb nu:

Greninja
Goodra
Trevenant
Mawile
Noivern
Gliscor

Je mag er toch maar 3 per battle kiezen, en deze zijn allemaal minimaal 5iv en goede nature :)

[ Voor 42% gewijzigd door Rick-Jan op 16-04-2014 16:01 ]

• Michelli

Michelli

LL.M

Gliscor kan idd interessant zijn. Ik denk dat ik een Poison Heal Gliscor en een Dragonite zo ga breeden/trainen.

edit: De Adamant Fletchling met Gale Wings en 31/31/31/x/31/31 is klaar :)

[ Voor 25% gewijzigd door Michelli op 16-04-2014 17:54 ]

• GAITii
  • Nu online
Je mocht toch alleen Kalos Pokémon exclusief de Legendary's?

• Michelli

Michelli

LL.M

GerbenKwakkel schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:39:
Je mocht toch alleen Kalos Pokémon exclusief de Legendary's?
"Players may use only Pokémon found in the Kalos Pokédexes of Pokémon X or Pokémon Y."

Een Kanto pokemon zoals Dragonite is dus toegestaan.

• wackmaniac
Voor de national dex alleen nog Registeel, Regigigas, Kyogre en Rayquaza nodig. Dus gister Pokémon Emerald maar aangeslingerd. Eens kijken hoe hard we daar doorheen kunnen rammen. Plan is om breeden en trainen in X ook te blijven doen, maar dat is toch wat zaaddodend, dus een beetje storyline is ook wel leuk. Wil eigenlijk vanaf het begin werken aan een bemmend team, waarmee ik alle gym leaders en de elite fout en champion mee kan pakken. Huidige opzet is:
Blaziken
Ludicolo
Magnezone
Absol
Flygon
Crobat

De kanttekening dat ik Flygon flink moet oppompen om de draakjes in elite four te kunnen pakken. Gelukkig is Flygon watervlug. Iemand andere ideeën over een gebalanseerd team voor de storyline in Emerald (dus NIET voor competitive battles)?

• GAITii
  • Nu online
Leuk... *zucht*. 2 á 3 uur lang getrained in restaurant Le Wow... DS bijna leeg, leg ik hem aan de oplader even later kom ik terug. SD-kaart verwijderd, keer terug naar home.

Aaaah! Maar we gaan gewoon weer vrolijk verder.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 12:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

GerbenKwakkel schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:49:
Leuk... *zucht*. 2 á 3 uur lang getrained in restaurant Le Wow... DS bijna leeg, leg ik hem aan de oplader even later kom ik terug. SD-kaart verwijderd, keer terug naar home.

Aaaah! Maar we gaan gewoon weer vrolijk verder.
Je legt hem weg, maar slaat niet even op? :+

Verwijderd

Topicstarter
Idd. 3DS bijna leeg, even opslaan spel afsluiten en dichtdoen.

Of natuurlijk gewoon aan de oplader en doorspelen :+

• GAITii
  • Nu online
Het was, aan de lader en weglopen voor de koffie... nja heb het alweer dik ingehaald :D

Update 1: Whoaah! :) Dragonite met Outrage was al vet, maar daarbij nog eens Choice Band maakt hem helemaal killing }:O

Update 2: Whaaa! Weer een puntje erbij; Een shiny Alomomola gevangen met vissen na ~15 minuutjes al ~10 chains.
Me eerste shiny ever! :o

Update 3: Whut, dit kan niet haha! Een shiny Clawitzer >:) Met eeehm 3 chains. 2 shiny's in 25 minuten.

Dat Fishing Chainen is echt monsterlijk. Binnen 1 uur 3 shiny's. Nu ook al een Relicanth.

Tijd voor de frituurpan! 8)

[ Voor 91% gewijzigd door GAITii op 19-04-2014 16:43 ]

• wackmaniac
Niceness GerbenKwakkel. Heb je de shiny charm al of had je echt een mooie lucky streak?

• GAITii
  • Nu online
Nee geen Shiny Charm. Vanavond ga ik weer chainen :)

Zijn die water shiny's nog een beetje wat waard in X en Y of is het door het fishing chainen niet meer iets bijzonders?

• wackmaniac
Die zijn wel het makkelijkst te verkrijgen (ik krijg dat chainen in het gras maar niet onder de knie), maar dat zie je snel genoeg als je ze op de GTS zet :)

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-10 14:02
Gisteren Pokemon y gekocht samen met de nintendo 2DS.
Altijd fan geweest van de pokemon serie dus toch het nieuwste spel maar gekocht.
Het is wel even wennen na pokemon fire red op de GBA.

Ik had wat opzoek werk gedaan in het begin. Maar aangezien ik van Fire types hou toch maar voor Fennekin gegaan en een Charmander gekozen :D (Kon het niet laten en heb ondertussen al een Gras en Water type)

[ Voor 35% gewijzigd door Cr0kie op 22-04-2014 09:08 ]

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-11 20:07

The_Bird

Meneer de Raaf

Bij gameszaken kan je nu flyers vinden waarmee je Electrabuzz/Magmar kan downloaden. Grappig dat ze juist die 2 gekozen hebben want dat waren bij red/blue ook de exclusives.

"21 jaar DSL!"

• GAITii
  • Nu online
RobbertDs1, doe me ff je Friend Code :)!

• Cr0kie
GerbenKwakkel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:30:
Ik zal als ik thuis ben even kijken wat die is ;)

• GAITii
  • Nu online
Gisteren weer wat Amaura's en Tyrunt's gebreed na 2 weken niks gebreed te hebben. Pff duurt lang.

Vanavond Growlithe breeden en opzoek naar een Shiny Horsea :).

• Cr0kie
Ik heb geprobeerd de code te vinden en kwam op een 4x4 code uit om mezelf te registreren op een site.
Dat gedaan en dacht dat ik daar die FC wel zou krijgen.
Enig idee waar ik de Friend Code kan vinden? Kan hem namelijk niet vinden |:(

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:34
Die 4x4 code is je friendcode :)

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:04
Al mijn Pokémon vanuit Black 2 naar X gehaald nadat ik met X helemaal opnieuw ben begonnen. 107 Pokémon gezien nog voordat ik de 1e badge heb :p Heb nu ook de beschikking over zo'n beetje alle Legendary Pokémon xD

• GAITii
  • Nu online
Whooh nice! Gisteren mijn boxen weer netjes geordend, was een beetje een rotzooi geworden na heel veel gewonder-trade.

Iemand die Pokémon Bank een beetje vertrouwt? Ik vind het toch nog een beetje link om mijn Pokémons waar ik veel uur in heb zitten om die in de cloud te zetten.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik gebruik de Bank sowieso niet voor langdurige opslag. Ik neem hem erbij als ik pokémon over wil zetten van Black naar X en als ik eventueel een keer opnieuw begin zodat ik eerst mijn belangrijke pokémon kan opslaan.

• wackmaniac
Met NMe; ik laat de poks ook liever niet in de bank zitten. Gebruik het puur om ze van oudere versies over te zetten naar gen 6.

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:46:
Whooh nice! Gisteren mijn boxen weer netjes geordend, was een beetje een rotzooi geworden na heel veel gewonder-trade.

Iemand die Pokémon Bank een beetje vertrouwt? Ik vind het toch nog een beetje link om mijn Pokémons waar ik veel uur in heb zitten om die in de cloud te zetten.
Heb all mijn pokemon in de bank. Heb de jaar licentie gekocht, Nintendo geeft vroeg genoeg aan dat ze stoppen met dit soort diensten ALS ze dat doen.

Enige minpunt, vind ik zelf. Is dat je niet op Pokedex nummer kan sorteren, en dan dubbele van dezelfde achter elkaar.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wackmaniac schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:02:
Met NMe; ik laat de poks ook liever niet in de bank zitten. Gebruik het puur om ze van oudere versies over te zetten naar gen 6.
Ik vermoed dat meer mensen dat doen. Ik ben benieuwd hoe ze na het eerste jaarabonnement nog winst willen halen uit die dienst wanneer niemand 'm nog verlengt.

• wackmaniac
Nou, heb zo'n prepaid card gekocht, dus ik verleng misschien nog wel. Ben momenteel bezig met Emerald en ik heb ook nog een LeafGreen en een Platinum liggen die ik wil doorspelen, dus dat zou ook nog een reden zijn om te verlengen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de Bank juist wel veel. Ik speel dan ook zowel X als Y op dezelfde 3DS zodat ik mooi Pokémon tussen beide games kan verplaatsen. Verder zet ik dubbele 'mon in de bank.

• Michelli

Michelli

LL.M

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:14:
Ik gebruik de Bank juist wel veel. Ik speel dan ook zowel X als Y op dezelfde 3DS zodat ik mooi Pokémon tussen beide games kan verplaatsen. Verder zet ik dubbele 'mon in de bank.
Ik gebruik het ook wat meer. Zelf merkte ik dat mijn in-game boxen snel volraakte met breeden, dus ik heb bijvoorbeeld een paar boxen met Fennekin verplaatst naar de bank.

Wie doet er trouwens allemaal mee met de April Friendly?

Ik heb afgelopen week met een team geoefend via Battle Spot en won de helft van de tijd. Het is soms nog best wel lastig om de juiste drie uit te kiezen, merkte ik.

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Mijn team is ook klaar, maar inderdaad lastig welke 3 te kiezen, want je weet natuurlijk niet welke 3 je tegenstander kiest.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Michelli schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:21:
[...]

Ik gebruik het ook wat meer. Zelf merkte ik dat mijn in-game boxen snel volraakte met breeden, dus ik heb bijvoorbeeld een paar boxen met Fennekin verplaatst naar de bank.
Dat heb ik eigenlijk nooit echt begrepen. Waarom zou je complete boxen met Fennekin bewaren in plaats van ze te releasen als ze niet "perfect" zijn? Het is niet alsof je ze gaat gebruiken, toch?

• Michelli

Michelli

LL.M

NMe schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:48:
[...]

Dat heb ik eigenlijk nooit echt begrepen. Waarom zou je complete boxen met Fennekin bewaren in plaats van ze te releasen als ze niet "perfect" zijn? Het is niet alsof je ze gaat gebruiken, toch?
Zijn bijna allemaal met de juiste nature en IV. Gezien ik ze regelmatig nog kan traden voor goede pokemon, vind ik het enigszins zonde om ze te releasen. En ik heb toch minstens een jaar lang de ruimte, omdat ik Pokemon Bank nodig had voor transfers. Momenteel probeer ik bijvoorbeeld een shiny Froakie te breeden, maar heb dus al een aantal normale 5/6 IV Timid met Protean gebreed.

• GAITii
  • Nu online
Tja je hebt de ruimte dus weggooien vind ik ook zonde. Je kunt ze altijd nog op de WT gooien :)

• wackmaniac
Hoe vaak moet je die 5/6iv's wel niet breeden voor je een shiny hebt?

• Michelli

Michelli

LL.M

wackmaniac schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:28:
Hoe vaak moet je die 5/6iv's wel niet breeden voor je een shiny hebt?
Met de Masuda methode + Shiny charm is de kans op een shiny 1/1024. Kans is dus nog steeds zeer klein. Laatste keer dat ik een shiny heb weten te breeden is alweer tien jaar geleden :') (Totodile in Silver)

• wackmaniac
Ja, maar dan moet je maar net 5 of 6iv pokemon hebben uit een andere regio :)

• Michelli

Michelli

LL.M

wackmaniac schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:33:
Ja, maar dan moet je maar net 5 of 6iv pokemon hebben uit een andere regio :)
Japanse 6IV Ditto ;)

• wackmaniac
nice :)

• GAITii
  • Nu online
Oeehw, dat is zeker wel nice ja! :) Als je er nog meer hebt mag je dat wel even laten weten!

Wat ik me zo zat te bedenken, zullen we ooit Kanto nog eens terug gaan zien in de toekomstige games?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GerbenKwakkel schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:31:
Oeehw, dat is zeker wel nice ja! :) Als je er nog meer hebt mag je dat wel even laten weten!
Jij hebt toch een buitenlandse 6IV Ditto? :P

• Cr0kie
Friend code is. 5472-8350-7732

• GAITii
  • Nu online
NMe schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:41:
[...]

Jij hebt toch een buitenlandse 6IV Ditto? :P
Was die buitenlands? :) Heb er toen wel 1 6IV Ditto van je gehad, maar of die buitenlands was weet ik ff niet :P

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-11 13:28
Na afgelopen maand pokemon firered weer te hebben gespeeld op (ik weet niet of ik dit mag zeggen) pokemmo.com

Heb ik dit weekend de nintendo 3ds + Pokemon X gehaald. Blijf het toch echt een cool spel vinden, beetje jeugd dingetje maar heb het toch altijd wel al een paar keer tussen door opnieuw gedaan.

Nu erg blij dat ik de nieuwe op de nintendo met de pokemon heb gehaald. Lekker aan het spelen.
Begin nu een beetje dit topic door te lezen en daar zie je van alles over chains voor shineys etc. Dat valt nog een beetje boven mn pet, maar misschien dat ik daar later meer verstand van krijg

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GerbenKwakkel schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:33:
[...]

Was die buitenlands? :) Heb er toen wel 1 6IV Ditto van je gehad, maar of die buitenlands was weet ik ff niet :P
Volgens mij (weet het niet zeker meer) was het een Spaanse. Sowieso geen Nederlandse in elk geval. :)

• GAITii
  • Nu online
NMe schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:27:
[...]

Volgens mij (weet het niet zeker meer) was het een Spaanse. Sowieso geen Nederlandse in elk geval. :)
Heb het nog is even gecheckt en het is een gewone Nederlandse / Europese Ditto, helaas.

Eindelijk me eerste EV'ed Pokémon tot level 100, Celebi :). Met rotation battle´s in Le Wow gaat het best wel hard.

• Renszo
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-11 17:30
NMe heb je nog zo'n ditto over toevallig? :9
Ik heb helaas niet veel terug te bieden O-)

• GAITii
  • Nu online
Zou er dit jaar nog een opvolger komen van X & Y of zal dat pas volgend jaar worden?

• BlackthunderAwf
GerbenKwakkel schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:46:
Zou er dit jaar nog een opvolger komen van X & Y of zal dat pas volgend jaar worden?
Ik hoop op een soort van Pokémon Z of een remake van de Hoenn regio. X & Y werden bekend gemaakt op 8 januari 2013 en kwamen toen in oktober uit. Dus ik vrees dat ze een jaar overslaan.

Alhoewel er wel Pokémon Art Academy komt. Woei!

[ Voor 25% gewijzigd door BlackthunderAwf op 01-05-2014 12:02 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Renszo schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:48:
NMe heb je nog zo'n ditto over toevallig? :9
Ik heb helaas niet veel terug te bieden O-)
Ik heb er nog wel een paar ja. :P Zelfde disclaimer als voorheen: het zijn pokégenned Ditto's en dus zijn ze niet "legaal". Je krijgt er geen problemen mee en Ditto's gebruik je sowieso niet echt in battles dus helemaal oneerlijk is het ook niet, maar als je graag helemaal wegblijft van illegale pokémon kan ik je niet helpen. :P

Friendcode is 2938-7770-3457. Ik kan vanavond rond 20:00-20:30 wel even online komen.

• wackmaniac
GerbenKwakkel schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:46:
Ik denk dat ze nog wel een vervolg in gen 6 maken, maar of dat een Z of x2/y2 wordt... Ik hoop dat ze nog even wachten; ben druk doende met een inhaalslag van spellen. Ben nu Emerald aan het spelen door ALLES te doen. Pas als ik alle poks van een route heb gevangen ga ik door etc. Duurt laaaaaang :)

• Renszo
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-11 17:30
NMe schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:07:
[...]

Ik heb er nog wel een paar ja. :P Zelfde disclaimer als voorheen: het zijn pokégenned Ditto's en dus zijn ze niet "legaal". Je krijgt er geen problemen mee en Ditto's gebruik je sowieso niet echt in battles dus helemaal oneerlijk is het ook niet, maar als je graag helemaal wegblijft van illegale pokémon kan ik je niet helpen. :P

Friendcode is 2938-7770-3457. Ik kan vanavond rond 20:00-20:30 wel even online komen.
De disclaimer is mij bekend ;)
Ik verwacht rond die tijd ook online te zijn (eerder of later zou ook kunnen) dus dat komt mooi uit :P
mijn friendcode is 3840-7112-8492

• GAITii
  • Nu online
Gisteravond druk bezig geweest met Abra's vangen met een juiste nature + synchronize. Daarna een poos bezig geweest om een goede Mewtwo te vangen (Jolly | Att 31IV + Def 31IV + Speed 31IV), nog niet de juiste kunnen vangen, maar we gaan gewoon door :).

• wackmaniac
Als in: vangen, iv's checken en resetten als het niet bevalt?

• GAITii
  • Nu online
Jep! :)

• wackmaniac
Oef! Jij liever dan ik :)

• GAITii
  • Nu online
Moet toch wat doen in Pokémon. Ben een beetje inspiratieloos qua breeden, dus als er iemand nog leuke weet? Heb momenteel dit tot maxed EV getrained:

Alakazam (Mega)
Celebi
Dragonite
Gengar (Mega)
Heracross
Typhlosion
Clawitzer
Raichu
Mewtwo (Mega X)
Tyrantrum
Aurorus
Arcanine