• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-11 12:08
mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:57:
[...]

Dat wordt zoeken voor mij dan. Welke IV's heeft Gastly, en welke IVs wil je hebben?
HP/DEF/SPAT/SPDEF/SPEED (4 van de 5 elke keer) heb er meerderen :)
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:59:
[...]

Dittotje met 2IV's goed genoeg? 8)7
Tuurlijk :)

[ Voor 24% gewijzigd door Batino op 30-10-2013 18:00 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:47
mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:57:
[...]

Dat wordt zoeken voor mij dan. Welke IV's heeft Gastly, en welke IVs wil je hebben?
1) HP,A,D,SpD, SheerForce
2) HP,D,SpD,S, SheerForce
3) HP,A,SpD, SheerForce
4) HP,A,SpD, SheerForce
5) HP,A,S, Rock Hard

Kies maar :)

• Batino
mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:02:
[...]

1) HP,A,D,SpD, SheerForce
2) HP,D,SpD,S, SheerForce
3) HP,A,SpD, SheerForce
4) HP,A,SpD, SheerForce
5) HP,A,S, Rock Hard

Kies maar :)
1 of 2 AUB :)
Ja, zal een verzoek sturen :)

Verwijderd

Batino schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:06:

[...]

Ja, zal een verzoek sturen :)
Dankje! :D

Mag ik ook zo asociaal zijn om te vragen hoe ik er nu Sp. Def bij kan breeden? Heb alle benodigde items etc. :X

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 18:15 ]

• mat.hi.as
Thanks. Het was nr 1 trouwens :). Mochten er nog andere mensen interesse hebben in Bagon, hoor ik het wel :)

• mat.hi.as
Nu heb ik je Gastly, met alleen in Speed geen perfecte IV. Dat is natuurlijk best wel handig om ook te hebben, zeker met timid nature. Als ik nu een mannelijke Ralts vang/heb met perfecte IVs in Speed, kan ik dan een Gastly met perfecte IV's in alle 5 (behalve attack) krijgen? Even los van de kansen dus, als ik een vrouwelijke gastly en mannelijke ralts bij elkaar gooi, krijg ik daar dan gastly's uit? Ze zitten in dezelfde eigroep.

• Batino
mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:18:
Nu heb ik je Gastly, met alleen in Speed geen perfecte IV. Dat is natuurlijk best wel handig om ook te hebben, zeker met timid nature. Als ik nu een mannelijke Ralts vang/heb met perfecte IVs in Speed, kan ik dan een Gastly met perfecte IV's in alle 5 (behalve attack) krijgen? Even los van de kansen dus, als ik een vrouwelijke gastly en mannelijke ralts bij elkaar gooi, krijg ik daar dan gastly's uit? Ze zitten in dezelfde eigroep.
Als ik jouw was zou ik op zoek gaan naar een ditto/ralts met speed en een andere stat die je al hebt (hp/def/spatk of spdef) dus ja, dat kan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Batino op 30-10-2013 18:31 ]

• mat.hi.as
Batino schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:30:
[...]

Als ik jouw was zou ik op zoek gaan naar een ditto/ralts met speed en een andere stat die je al hebt (hp/def/spatk of spdef) dus ja, dat kan :)
Top. Dan ga ik even kijken of ik een FS heb met één van de members van die ei-groep. Helaas geen toegang tot een ditto safari :(

Verwijderd

mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:32:
[...]

Top. Dan ga ik even kijken of ik een FS heb met één van de members van die ei-groep. Helaas geen toegang tot een ditto safari :(
Heb wel een Ditto met perfect HP & Speed attack maar met slechte Sp. Atk voor je?

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:37:
[...]

Heb wel een Ditto met perfect HP & Speed attack maar met slechte Sp. Atk voor je?
Would be awesome. Dan kan ik die ook gebruiken voor verder breeden, want HP en Speed zijn eigenlijk altijd wel nodig :). Wil je een eerder genoemde Bagon ervoor terug? Of een Abra?

edit: eerst nogeven afwassen, dan ben ik er weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door mat.hi.as op 30-10-2013 18:51 ]

Verwijderd

mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:49:
[...]

Would be awesome. Dan kan ik die ook gebruiken voor verder breeden, want HP en Speed zijn eigenlijk altijd wel nodig :). Wil je een eerder genoemde Bagon ervoor terug? Of een Abra?
Excuus geen attack, alleen HP & Speed.

Als je dat goed vind graag een Bagon. :P

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:51:
[...]

Excuus geen attack, alleen HP & Speed.

Als je dat goed vind graag een Bagon. :P
Bagon met perfect HP,D,SpD,S. De beste die ik heb volgens mij. Ga nu met je traden :)

Verwijderd

mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:05:
[...]

Bagon met perfect HP,D,SpD,S. De beste die ik heb volgens mij. Ga nu met je traden :)
Volgens mij moet je mn FC nog toevoegen, je staat bij mij op voorlopig geregistreerd :P

Dankje :) !

• Batino
*zucht* dacht dat Ferrothorn Leech Seed leerde door te levelen, nu een HP/Att/Def/Spdef/0Speed Ferroseed zonder Leech Seed... Nu maar Leech seed erop breeden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Batino op 30-10-2013 19:15 ]

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:10:
[...]

Volgens mij moet je mn FC nog toevoegen, je staat bij mij op voorlopig geregistreerd :P
:X ik mag wachten totdat je online komt. Dan zou je FC nog niet zo lang in de list moeten staan, had recentelijk iedereen toegevoegd. Maar bedankt in ieder geval d:)b

Verwijderd

heb al 40 volcarona's lopen breeden steeds geen 5 iv's ... vermoeiend dat breeden

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:51

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik heb er een met 4 perfecte IV's voor je, als je wil.

Verwijderd

Walance schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:58:
Ik heb er een met 4 perfecte IV's voor je, als je wil.
Heb er al 1 met hp sp at sp def en speed. maar wil sp def er nog ff bij;p

• Walance

Walance

Huh, je hebt er een met o.a. sp. def, maar je wil er nog sp. def bij? :P

Verwijderd

Walance schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:01:
Huh, je hebt er een met o.a. sp. def, maar je wil er nog sp. def bij? :P
OOOps. Ik wil def er nog bij;p

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-10 22:12
Yip schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:31:
[...]

Dit is nog een bug volgens mij, heb ik ook gehad. Je probeert de filter "only pokemon I own" te gebruiken nadat je de mon kiest dan krijg je een error.

Mijn methode is dan ook: Kies pokemon, gebruik de "ik heb deze pokemon" filter, vind je target, zet de filter weer uit en scroll er dan handmatig heen. Dan lukken de trades wel op GTS bij mij.
Bedankt voor je uitleg, je beschrijft precies waar het fout gaat bij mij.
Zal jouw tip eens gaan proberen :D

• Batino
Ben het team dat ik aan het maken ben een beetje aan het uitproberen op PO live, Belly Drum Aqua Jet Azumarill is OP!

[ Voor 4% gewijzigd door Batino op 30-10-2013 21:21 ]

Verwijderd

Als je een pokemon bij de daycare lvl't heeft dit invloed op de EV's?

• PeterA
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-05 23:05
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:56:
Als je een pokemon bij de daycare lvl't heeft dit invloed op de EV's?
Als het goed is kan het geen kwaad, je krijgt geen EV's erbij met de daycare.

• NegativeFreak
Ontmoeting met Yveltal... Stune Spore, Paralyzed, Flamethrower, can't move, half HP, Ultra Ball.... Gevangen! Lucky ME!!! :D

• mat.hi.as
NegativeFreak schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:58:
Ontmoeting met Yveltal... Stune Spore, Paralyzed, Flamethrower, can't move, half HP, Ultra Ball.... Gevangen! Lucky ME!!! :D
Niet om je te ontmoedigen ofzo, maar Xerneas en Yveltal zijn erg makkelijk te vangen voor legendaries. Maar mooi in ieder geval :)

5IV gengar (nu nog haunter) is gelukt :)

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik heb mijn Xerneas in een premium ball gevangen afgelopen dinsdag ^^. En nature+IV's boeien me niet zo van die legendaries. Ik gebruik ze toch niet. En ze staan mooi in me BOX :)

Wel eindelijk SludgeBomb gevonden gisteren! Dus naast Grass Pledge heeft Venasaur nu nog een STAB. Samen met SleepPowder en HP Dragon heeft hij en paar mooie attacks :) Het is toch maar een PvE pokemon die ik vooral gebruik om andere te laten slapen en dan te vangen. Maar misschien handig tijdens de E4. Al heb ik nog geen idee wat ik daar kan verwachten.

Wel heb ik gisteren de HM Waterfall gekregen, maar daar heb ik de 8ste badge voor nodig maar die dude was niet thuis of zo. Dus vanavond ga ik em maar ff zoeken. Inmiddels zo'n 50 uur gespeeld en still enjoying every minute.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:31:
Ik heb mijn Xerneas in een premium ball gevangen afgelopen dinsdag ^^. En nature+IV's boeien me niet zo van die legendaries. Ik gebruik ze toch niet. En ze staan mooi in me BOX :)

Wel eindelijk SludgeBomb gevonden gisteren! Dus naast Grass Pledge heeft Venasaur nu nog een STAB. Samen met SleepPowder en HP Dragon heeft hij en paar mooie attacks :) Het is toch maar een PvE pokemon die ik vooral gebruik om andere te laten slapen en dan te vangen. Maar misschien handig tijdens de E4. Al heb ik nog geen idee wat ik daar kan verwachten.

Wel heb ik gisteren de HM Waterfall gekregen, maar daar heb ik de 8ste badge voor nodig maar die dude was niet thuis of zo. Dus vanavond ga ik em maar ff zoeken. Inmiddels zo'n 50 uur gespeeld en still enjoying every minute.
Lief dagboek..

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Gister weer wat verder gekomen :)
Ben wel verdwaald in de reflection cave.
Wat een rot cave is dat als je een mainly vuur pokemon team hebt -.-
Combusken, 2de evolutie fennekin, charmander, en nog een aantal.
Je moet gewoon om de 3 battles terug lopen om te healen.

Steam: Ryada.

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:24:
Gister weer wat verder gekomen :)
Ben wel verdwaald in de reflection cave.
Wat een rot cave is dat als je een mainly vuur pokemon team hebt -.-
Combusken, 2de evolutie fennekin, charmander, en nog een aantal.
Je moet gewoon om de 3 battles terug lopen om te healen.
Ik vind deze pokemon serie juist het makkelijkst van allemaal qua caves. Victory road in ruby/saphire/emerald vond ik bijvoorbeeld heel pittig omdat je niks ziet enzo en het is een dik doolhof. Nu valt het wel mee

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:26:
[...]

Ik vind deze pokemon serie juist het makkelijkst van allemaal qua caves. Victory road in ruby/saphire/emerald vond ik bijvoorbeeld heel pittig omdat je niks ziet enzo en het is een dik doolhof. Nu valt het wel mee
In principe heb je gelijk behalve als je net als mij geen gevoel voor richting hebt. -.-
Victory road was daarom mijn grootste nachtmerie XD

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:28:
[...]

In principe heb je gelijk behalve als je net als mij geen gevoel voor richting hebt. -.-
Victory road was daarom mijn grootste nachtmerie XD
Waar trouwens ook nog hm moves verplicht waren. Nu kun je zo overal doorheen zonder ook maar een klein puzzeltje met strenght op te lossen ofzo;p. Moeilijkheidsgraad is wat minder

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Gisteravond voor het eerst even een uurtje of twee gespeeld.
Alles ingesteld voor Global Link enzo ook twee van die world trades gedaan. Mijn gevangen Pidgey's getrade voor een Omanyte en een Honedge via Wonder Trade... maar ik heb zo een beetje gelezen dat dit niet helemaal de bedoeling is dat je die 'common' pokemons daar in gooit?

Verder de special 'Torchic' opgehaald via Mystery gift in Santalune City Pokemon Center, dit was tevens mijn eindpunt.

vind dat Santalune Forest wel verdacht veel op Viridian Forest lijkt?

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:30:
[...]

Waar trouwens ook nog hm moves verplicht waren. Nu kun je zo overal doorheen zonder ook maar een klein puzzeltje met strenght op te lossen ofzo;p. Moeilijkheidsgraad is wat minder
Daar heb je wel een beetje gelijk ondanks dat ben ik toch al 12 uur bezig en heb ik maar 2 badges :)
Nog ff doorspelen en ik heb de derde denk ik.

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
DonDjo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:32:
Alles ingesteld voor Global Link enzo ook twee van die world trades gedaan. Mijn gevangen Pidgey's getrade voor een Omanyte en een Honedge via Wonder Trade... maar ik heb zo een beetje gelezen dat dit niet helemaal de bedoeling is dat je die 'common' pokemons daar in gooit?

Verder de special 'Torchic' opgehaald via Mystery gift in Santalune City Pokemon Center, dit was tevens mijn eindpunt.

Dat kan wel kloppen ja.

als je het spel verder speeld zal je zien dat er veel van gen 1 in zit.
ik vind het zelf wel leuke nostalgie, en ik denk dat het ook zo bedoelt is.

veel plezier met het spelen, en vangen. :)

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• Ryada

Ryada

She/Her

DonDjo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:32:

Inderdaad heb ik ook gemerkt vooral op het einde het enige wat mist zijn die gebouwtjes die aan het begin en aan het eind zitten en de trainers staan op andere plekken :P

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 10:25
Vanochtend geëindigd in het stadje na Reflection Cave. Daar praatten ze wel veel over de Mega Evolution. Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.

Vind de moeilijkheidsgraad wel lastiger in deze game als de vorige generaties. Vooral mijn Pikachu en Pidgeotto levelen traag.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Ryada

Ryada

She/Her

GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:53:
Vanochtend geëindigd in het stadje na Reflection Cave. Daar praatten ze wel veel over de Mega Evolution. Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.

Vind de moeilijkheidsgraad wel lastiger in deze game als de vorige generaties. Vooral mijn Pikachu en Pidgeotto levelen traag.
Dat ze traag levelen komt omdat de xp die nodig is voor eerdere gen pokemons vele malen hoger is dan die van deze gen.
Zelf is mijn combusken al hoger dan mijn starter en ik heb mijn starter altijd voorin mijn party.

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:53:

Deze generatie is juist vele malen makkelijker en toegankelijker. De reden is hiervoor waarschijnlijk de switch naar 3d buiten de battles om, waardoor je veel minder ziet. Dan wanneer je top down kijkt. En de exp share is ook best wel lame imho.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 10:02 ]

Verwijderd

Ben momenteel proberen om een gastly met 5IV's te breeden (Sp. Def erbij.), maar denk dat ik iets niet goed doe.

Om te breeden gebruik ik een gastly met een everstone (Voor Timid nature) met de IVs:
HP - Defense - Sp. Atk - Speed

En een Ditto met een destiny knot met de IVs:
Attack - Sp. Def

Klopt dit niet? Of ben ik gewoon te ongeduldig met breeden. :P

Verwijderd

Je hebt alles gecovered, kwestie van geduld op dit punt. Mogelijk kan je na een tijdje je Ditto in ruilen voor een van je verse Gastly's als deze gunstigere (lees: meer) IVs heeft. Maar uiteindelijk blijft het RNG based (ik heb bijvoorbeeld 105 pogingen nodig gehad voor mijn 5 IV - drought - timid Vulpix . . . ).

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:19:
Ben momenteel proberen om een gastly met 5IV's te breeden (Sp. Def erbij.), maar denk dat ik iets niet goed doe.

Om te breeden gebruik ik een gastly met een everstone (Voor Timid nature) met de IVs:

En een Ditto met een destiny knot met de IVs:
Attack - Sp. Def

Klopt dit niet? Of ben ik gewoon te ongeduldig met breeden. :P
Dat komt goed. Dat heb ik zelf ook gedaan. Het duurt even, maar het resultaat is inderdaad een Gastly met 5 perfect IVs (behalve in Attack). Als de Gastly waarmee je nu breed een vrouwtje is, dan kun je de ditto ook vervangen door een mannelijke Gastly met minstens 2 perfecte IV's, waaronder SpD (en geen attack, attack is toch nutteloos voor Gastly). Die kun je dan weer vervangen als je 3 perfecte IVs hebt. Die dan weer door 4.... Dan heb je misschien zoiets als: (je kan in bovenstaande ook mannetje - vrouwtje omwisselen)

Gastly 1) HP,D,SpD,S
Gastly 2) HP,D,SpA,SpD

Ze hebben dus allebei 4 perfecte IVs in de IVs die je wilt hebben. Door de Destiny Knot worden er 5 (van de 6) IVs uitgekozen van de parents. De kans dat Attack wordt gekozen als IV die NIET wordt gekozen is 1 op 6. Dus in 1 van de 6 eieren heb je kans dat je de 5 IVs van de parents krijgt. Voor HP,D,SpD maakt het niet uit van welke parent die komt, dus die zijn sowieso perfect. Voor SpA en S is het wel van belang. Dat maakt de kans nog eens 4 keer zo klein (1/2 * 1/2). Dus uiteindelijk heeft ieder ei 1/24 kans dat het een perfecte gastly is. Maar dat is alleen zo als je breed met ouders met 4 perfecte IVs. Hebben die er minder, zoals in jouw geval momenteel, is die kans nog veel kleiner, en moet je errug lang wachten.

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb het al eerder genoemd, maar tip voor breeden: save voordat je het eerste ei ophaalt. Ga daarna pas eieren ophalen en breeden en save niet. Zodra je de eerste batch van 5 hebt gehatched, check je de IVs en als het te slecht is, doe dan gewoon een soft reset (L+R+Start+Select) en reload je save game.

Op die manier voorkom je vooral dat je een berg geld moet betalen aan de daycare. Het beïnvloedt je kansen uiteraard niet en kost net zo veel tijd, maar scheelt wel bankspace en geld :)

Verwijderd

Dankjullie kan ik zeker wat mee. :D

• mat.hi.as
Cleetje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:44:
Ik heb het al eerder genoemd, maar tip voor breeden: save voordat je het eerste ei ophaalt. Ga daarna pas eieren ophalen en breeden en save niet. Zodra je de eerste batch van 5 hebt gehatched, check je de IVs en als het te slecht is, doe dan gewoon een soft reset (L+R+Start+Select) en reload je save game.

Op die manier voorkom je vooral dat je een berg geld moet betalen aan de daycare. Het beïnvloedt je kansen uiteraard niet en kost net zo veel tijd, maar scheelt wel bankspace en geld :)
Waarom zou je het doen? Je hebt een zooi aan Wonder Trade 'rommel'. Heel veel hebben alsnog 2/3 goede IVs, dus niet total crap voor andere mensen. Ik kan het met een gerust hart weggeven in ieder geval. En de daycare costs zijn echt peanuts. Misschien heb ik daar 20/30k aan uitgegeven? Dan zou je ook zoveel rekening moeten houden met geld voor Pokéballs, aangezien die veel meer kosten. En bij het *** restaurant in Parijs kan je makkelijk veel geld verdienen, waarvan je een hele zooi kan breeden.

Heeft dat soft resetten eigenlijk slechte invloed op de cardridge? Als ik opnieuw wilde beginnen stopte ik Pokémon gewoon (via Home menu etc) en startte ik opnieuw op. Zelfde resultaat, maar 'beter' voor de cardridge? Geen idee. Weet iemand dat?

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Soft resetten is simpelweg sneller en heeft geen slechte invloed op de cartridge. Waarom zou het?

En geloof mij, met de hoeveelheid die ik breed, heb ik mn bank binnen 2 dagen compleet vol als ik de slechte pokes niet release. Soft resetten is dan een hoop minder gedoe plus ik heb dan steeds mijn Hatching O-power beschikbaar :)

• GAITii
Kan je je boxen uberhaupt vol raken? Was het niet zo wanneer alle boxen vol zijn dat er dan automatisch wat bij komen?

• NegativeFreak
GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:23:
Kan je je boxen uberhaupt vol raken? Was het niet zo wanneer alle boxen vol zijn dat er dan automatisch wat bij komen?
Klopt, boxen vol, komt er 1 bij. Volgens mij oneindig, is ook een NPC die dat ingame ergens verteld.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Maar als ik het goed begrijp kan je als je 2 pokemon met elkaar breed. En daar komt een kindje uit. Dat kindje 1 van zijn ouders laten vervangen en daarmee verder breeden? Dus dat hij met ze papa of mama ligt te je-weet-wellen? En dat werkt gewoon?

Want in Gold voor de gameboy color werkte dat niet. En dat is echt het laatste waar ik echt die-hard gebreed heb. Wel wat in sapphire, maar daar ook het principe aangehouden nooit met offspring te breeden omdat ik in de veronderstelling was dat dit niet kon (gezien eerdere game etc).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• mat.hi.as
Cleetje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:22:
Soft resetten is simpelweg sneller en heeft geen slechte invloed op de cartridge. Waarom zou het?

En geloof mij, met de hoeveelheid die ik breed, heb ik mn bank binnen 2 dagen compleet vol als ik de slechte pokes niet release. Soft resetten is dan een hoop minder gedoe plus ik heb dan steeds mijn Hatching O-power beschikbaar :)
Als je veel breed, kan het inderdaad best vervelend worden. Heb nu 6 boxen volgemaakt voor Abra, Salamence en Gastly.

Ik meende me te herinneren dat iemand hier had gezegd dat soft resetten slecht was voor de cardridge. Bij nader inzien denk ik dat het ging om het compleet resetten om een nieuwe FS te krijgen. Dat is natuurlijk iets anders dan soft reset. Met een soft reset ga je toch gelijk terug naar het home scherm? ik heb het zelf nog nooit gedaan namelijk.

• mat.hi.as
ye-roon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:28:
Maar als ik het goed begrijp kan je als je 2 pokemon met elkaar breed. En daar komt een kindje uit. Dat kindje 1 van zijn ouders laten vervangen en daarmee verder breeden? Dus dat hij met ze papa of mama ligt te je-weet-wellen? En dat werkt gewoon?

Want in Gold voor de gameboy color werkte dat niet. En dat is echt het laatste waar ik echt die-hard gebreed heb. Wel wat in sapphire, maar daar ook het principe aangehouden nooit met offspring te breeden omdat ik in de veronderstelling was dat dit niet kon (gezien eerdere game etc).
Ja dit kan :+. Ook al zijn ze allebei level 1, of zelfs het kindje hoger dan de mama/papa. Maar we weten nog steeds niet waar het ei vandaan komt, dat is er altijd opeens gewoon :+

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

mat.hi.as schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Ja dit kan :+. Ook al zijn ze allebei level 1, of zelfs het kindje hoger dan de mama/papa. Maar we weten nog steeds niet waar het ei vandaan komt, dat is er altijd opeens gewoon :+
Die wordt toch gebracht door de ooievaar pokemon?

• mat.hi.as
Cleetje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Die wordt toch gebracht door de ooievaar pokemon?
Pelipper? :+

Wait whut, dat is vanalles behalve een ooievaar natuurlijk 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door mat.hi.as op 31-10-2013 11:34 ]

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Z'n bek is groot genoeg iig :D

Verwijderd

Heb nu een gastly met Destiny knot met deze IV's:

En een gastly met everstone met deze:

Sp. Def - Sp. Attak - Speed.

Dus zo heb ik een grotere kans om 5 IV's te krijgen?

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:47:
Heb nu een gastly met Destiny knot met deze IV's:

En een gastly met everstone met deze:

Sp. Def - Sp. Attak - Speed.

Dus zo heb ik een grotere kans om 5 IV's te krijgen?
Ja! Mits ze verschillend van gender zijn :P. De tweede kan je dan eventueel weer vervangen door een gastly met 4 perfecte IVs als die uitkomt.

edit: zorg er dan wel voor dat die nieuwe gastly wel SpD heeft, aangezien de eerste dat niet heeft. Het moeten natuurlijk wel 5 verschillende IVs zijn over de twee parents :+

[ Voor 15% gewijzigd door mat.hi.as op 31-10-2013 11:54 ]

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

In heel ander nieuws: ik heb nu Shuckle online uitgeprobeerd (max HP EVs en 128 voor Def en SpD) en die past echt briljant bij Togekiss. Die 2 samen moorden normaal gesproken alle legendaries uit v/d tegenstander. Mega Mewtwo? Geen probleem: Thunder Wave + Infestation in de 1e turn, in turn 2 gooien we Toxic op z'n maatje en Air Slashen we Mewtwo dood. Als Xerneas en Mewtwo beide aanwezig zijn, dan krijgt Xerneas eerst de TW (en daarna op Mewtwo) om een evt Power Herb Geomancy trucje te dwarsbomen. Dit is in bijna alle gevallen voldoende om een heel team uit te moorden, maar soms weten ze toch Togekiss neer te meppen.

Op dat moment is het vaak voldoende om Mega Khan dr op uit te sturen en los te gaan met Earthquakes o.i.d. Shuckle is niet dood te krijgen (hij wordt meestal genegeerd, maar hij eet met alle liefde Draco Meteors, Hydro Pumps en weet ik veel wat) en heeft geen problemen om een friendly fire EQ van Mega Khan te krijgen. Ter vergelijking, Shuckle krijgt max 10% dmg daarvan, terwijl onze vriend Mega Ampharos vaak ge-oneshot wordt :D

Mijn Shuckle is zelfs niet eens gebreed, ik heb dr gewoon 1 gevangen uit Friend Safari met perfecte HP en Defense (en een nature die -SpA en +SpD heeft) en gebruik die. Dus bedankt voor de tip dat Shuckle zo aso is. Ik zit me nu alleen te bedenken dat een Sticky Web toch wel heel interessant wordt als move voor hem, aangezien ik met deze setup nauwelijks Scolipede gebruik (die Khan's speed boost) en wel vaak Thunder Wave gebruik met Togekiss. Sticky Web geeft een vergelijkbare speeddrop voor non-flying/levitating pokes en houdt de optie open voor een andere status. Kortom, dat ga ik waarschijnlijk nog uitproberen. Ik weet alleen niet welke move ik wil droppen:
  • Toxic
  • Infestation
  • Shell Smash
  • Rest
Als ik Infestation drop heb ik een probleem met taunt en zonder Rest is hij niet meer onsterfelijk. Tegelijkertijd zou ik het een hel vinden als Shuckle zonder Toxic tegen iemand moet knokken, maar die doet dan weer niks tegen steel en poison types. Aaarrgghh!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:49:
[...]

Ja! Mits ze verschillend van gender zijn :P. De tweede kan je dan eventueel weer vervangen door een gastly met 4 perfecte IVs als die uitkomt.

edit: zorg er dan wel voor dat die nieuwe gastly wel SpD heeft, aangezien de eerste dat niet heeft. Het moeten natuurlijk wel 5 verschillende IVs zijn over de twee parents :+
Alleen tot nu toe krijg ik er maar 3 IV's uit? Dacht dat de Destiny Knot sws max 5 IVs meeneemt?

Edit: Oh krijg er nu iig 2 met 4 IVs uit :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 12:36 ]

• Batino
Cleetje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:56:
In heel ander nieuws: ik heb nu Shuckle online uitgeprobeerd (max HP EVs en 128 voor Def en SpD) en die past echt briljant bij Togekiss. Die 2 samen moorden normaal gesproken alle legendaries uit v/d tegenstander. Mega Mewtwo? Geen probleem: Thunder Wave + Infestation in de 1e turn, in turn 2 gooien we Toxic op z'n maatje en Air Slashen we Mewtwo dood. Als Xerneas en Mewtwo beide aanwezig zijn, dan krijgt Xerneas eerst de TW (en daarna op Mewtwo) om een evt Power Herb Geomancy trucje te dwarsbomen. Dit is in bijna alle gevallen voldoende om een heel team uit te moorden, maar soms weten ze toch Togekiss neer te meppen.

Op dat moment is het vaak voldoende om Mega Khan dr op uit te sturen en los te gaan met Earthquakes o.i.d. Shuckle is niet dood te krijgen (hij wordt meestal genegeerd, maar hij eet met alle liefde Draco Meteors, Hydro Pumps en weet ik veel wat) en heeft geen problemen om een friendly fire EQ van Mega Khan te krijgen. Ter vergelijking, Shuckle krijgt max 10% dmg daarvan, terwijl onze vriend Mega Ampharos vaak ge-oneshot wordt :D

Mijn Shuckle is zelfs niet eens gebreed, ik heb dr gewoon 1 gevangen uit Friend Safari met perfecte HP en Defense (en een nature die -SpA en +SpD heeft) en gebruik die. Dus bedankt voor de tip dat Shuckle zo aso is. Ik zit me nu alleen te bedenken dat een Sticky Web toch wel heel interessant wordt als move voor hem, aangezien ik met deze setup nauwelijks Scolipede gebruik (die Khan's speed boost) en wel vaak Thunder Wave gebruik met Togekiss. Sticky Web geeft een vergelijkbare speeddrop voor non-flying/levitating pokes en houdt de optie open voor een andere status. Kortom, dat ga ik waarschijnlijk nog uitproberen. Ik weet alleen niet welke move ik wil droppen:
  • Toxic
  • Infestation
  • Shell Smash
  • Rest
Als ik Infestation drop heb ik een probleem met taunt en zonder Rest is hij niet meer onsterfelijk. Tegelijkertijd zou ik het een hel vinden als Shuckle zonder Toxic tegen iemand moet knokken, maar die doet dan weer niks tegen steel en poison types. Aaarrgghh!
Welke moves heeft je togekiss?

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Togekiss heeft de volgende moves:
  • Air Slash
  • Aura Sphere
  • Roost
  • Thunder Wave
Met deze moveset komt bijna niemand door z'n constante flinches heen en TW is er vooral om de supersnelle threats te outspeeden (m.n. Mewtwo, Geomancy Xerneas, Gengar en Alakazam), zowel voor Togekiss als Khan. En soms gebruik ik hem simpelweg omdat TW soms er voor zorgt dat ze niks kunnen doen, maar dat is vaak van minder belang: zolang mijn Mega Khan ze kan outspeeden gaan ze vaak dood in 1 hit terwijl Khan wel wat non-fighting moves kan slikken :)

• Batino
Vandaar, ik was aan het kijken of ik nasty plot en heal bell kon krijgen maar dat lukt volgejs mij niet. Heb je dan 4hp 252spatk 252spe?

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Nee, ik heb 252HP, 192 Spe en de rest in Defense als ik me niet compleet vergis. De speed was vooral om een hoop pokes te outspeeden, maar met TW of Sticky Web is dat eigenlijk niet meer nodig. Dankzij Serene Grace flinch ik bijna continue de tegenstander (zolang ik maar sneller ben) dus maakt het me weinig uit of ik ze nu met 1 hit of 4 dood krijg, vandaar het gebrek aan SpA EVs. Mijn Togekiss is dr vooral om te zorgen dat de tegenstander weinig kan doen terwijl de overige pokes rustig los gaan met de dmg. Bijkomende voordeel is dat Togekiss vaak wordt getarged ipv overige pokes (tenzij je een mega hebt oid) maar lastig dood te krijgen is.

Doorgaans zorgt hij er op z'n minst voor dat de tegenstander flink verzwakt is en ik ruimte heb om de boel op te ruimen met Mega Khan :)

Verwijderd

Alleen jammer dat nightshade/seismic toss shuckle in 2/3beurten sloopt

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:22
Pffff ik probeerde dit topic druk bij te houden. Maar net als bij MMO's begint het bijna op WoW te lijken.
Al dit termen en breed methodes :o. Ik moet me er ook maar eens in gaan verdiepen.

• Ryada

Ryada

She/Her

Dubrillion schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:11:
Pffff ik probeerde dit topic druk bij te houden. Maar net als bij MMO's begint het bijna op WoW te lijken.
Al dit termen en breed methodes :o. Ik moet me er ook maar eens in gaan verdiepen.
Ik dacht voor ik dit topic leesde dat ik vet veel van pokemon wist.
Toen kwam dit topic en realiseerde ik me dat ik er eigenlijk niks van snap :P

• DonDjo
wambamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:13:
[...]

haha heel herkenbaar, snap nog echt helemaal niks van IV's en EV's en met de natures en breeden enzo..! komt vast wel als we verder in het spel zijn

• Ryada

Ryada

She/Her

DonDjo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

haha heel herkenbaar, snap nog echt helemaal niks van IV's en EV's en met de natures en breeden enzo..! komt vast wel als we verder in het spel zijn
Inderdaad ik moet eigenlijk stiekem ook nog iedereen zn friend code toevoegen doe ik wel als ik thuis ben denk.
Anyways op naar de 3de gym :)

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

wambamNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:13:
[...]

Geen zorgen. Wordt voor gezorgd ;).
Daarnaast kun je het altijd hier vragen. Zo te zien zijn er genoeg experts op het geavanceerde gebied van pokemon.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• mat.hi.as
IIsnickerII schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Geen zorgen. Wordt voor gezorgd ;).
Daarnaast kun je het altijd hier vragen. Zo te zien zijn er genoeg experts op het geavanceerde gebied van pokemon.
Hoe gaat het met de site? Is er al iets te testen of iets anders?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

mat.hi.as schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Hoe gaat het met de site? Is er al iets te testen of iets anders?
Er waren wat problemen met de layout. Maar het gaat nu met een redelijk tempo. Ik moet wat content er op plaatsen voordat iemand er iets aan heeft, dus dat is momenteel mijn prioriteit.

Wat gezondheids problemen hebben wel wat roet in het eten gegooid. Eerst hoopte ik het vorige week af te krijgen. Nu wordt het waarschijnlijk volgende week. Daarnaast ben ik van plan het hele domein te verplaatsen naar een betere webhost. Mijn huidige deugd van geen kant!

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Verwijderd

Ben nog steeds bezig met het breeden van een 5 IV's gastly met deze 2:

Gastly met everstone: HP - Def - SpDef - Speed

Gastly met destiny knot: HP - Def - SpAtk - Speed

Wil dus 5 IV's zonder Attack, maar 40 eitjes verder is het nog steeds niet gelukt? Volgens mij gaat er toch wat fout.

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:43:

Wil dus 5 IV's zonder Attack, maar 40 eitjes verder is het nog steeds niet gelukt? Volgens mij gaat er toch wat fout.
Nee, dat gaat goed. Je hebt slecht 1/24 kans per ei, en dus eigenlijk gewoon pech. Er is simpelweg ook geen mogelijkheid om de kans te vergroten vanaf nu. Gewoon wachten (eventueel met het softresetten wat we hierboven hebben bediscussieert) totdat je de perfecte hebt

[ Voor 15% gewijzigd door mat.hi.as op 31-10-2013 15:49 ]

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

De kans is gewoon kleiner dan je waarschijnlijk denkt. Destiny Knot zal namelijk 5 IVs kiezen van de ouders, maar dat kan elke willekeurige combinatie zijn van stats. Zo kan er b.v. HP, Def en Speed worden gekozen van ouder A en Attack en SpD van ouder B (die dus niet perfect zijn). Gevolg is dat je maar 3 perfecte IVs hebt ipv 5.

Kortom: wat jij meemaakt is een kwestie van "geluk". Je zult pas met enige regelmaat 5 IV kinderen krijgen als beide ouders 5 perfecte IVs hebben, maar zelfs dan is de kans groter op 4.

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:48:
[...]

Nee, dat gaat goed. Je hebt slecht 1/24 kans per ei, en dus eigenlijk gewoon pech.
Gelukkig heb ik 't iig niet voor niets gedaan 8)7

• grijzemist
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-11 14:50
Ik heb dat Player Search System nog niet gebruikt, weet iemand hoe het traden met random mensen ongeveer werkt (in de praktijk)? Ik ben namelijk op zoek naar een Phantump (en z'n evolutie) voor mn team, maar die kan ik niet vangen in Y...

Ik stel me dat Traden voor als een soort markt waarin iedereen zijn of haar te ruilen pokemon kan aanbieden, maar klopt dat een beetje?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:43:

Er zijn 6 IV's. Je pokemon krijgt 5 willekeuringe iv's mee met de knot. de kans is 1 op 6 dat je de goede krijgt. Daarna is er nog een stat die random is. dat is dus 1 op 31 kans op een perfecte iv.

destiny knot breeding kans op perfect IV = 6*31 = 1/186 kans

• mat.hi.as
grijzemist schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:49:
Ik heb dat Player Search System nog niet gebruikt, weet iemand hoe het traden met random mensen ongeveer werkt (in de praktijk)? Ik ben namelijk op zoek naar een Phantump (en z'n evolutie) voor mn team, maar die kan ik niet vangen in Y...

Ik stel me dat Traden voor als een soort markt waarin iedereen zijn of haar te ruilen pokemon kan aanbieden, maar klopt dat een beetje?
Ja. Je kan slechts 1 Pokémon er tegelijk opzetten, en slechts 1 Pokémon daarvoor in ruil vragen. Je kan wel zoeken naar Phantump (zoeken -> in de lijst met letters, helemaal onderin, "What Pokémon" als ik me niet vergis) en dan kijken welke Pokémon je zelf overhebt en daarvoor wilt ruilen. Je kan dus niet onbeperkt dingen erop zetten, wat best wel een nadeel is, maar het helpt wel tegen te gaan dat mensen onbeperkt Legendaries vragen.
IIsnickerII schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

Er zijn 6 IV's. Je pokemon krijgt 5 willekeuringe iv's mee met de knot. de kans is 1 op 6 dat je de goede krijgt. Daarna is er nog een stat die random is. dat is dus 1 op 31 kans op een perfecte iv.

Dat gaat slechts op als beide parents volkomen perfect (als in 6 IVs) hebben. Nu hebben we 4 perfecte IVs, met 3 overlap, en willen we er 5 uitkrijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door mat.hi.as op 31-10-2013 15:54 ]

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Dat hangt af van welke vorm van traden je gebruikt. Wonder Trade is als een lotto: iedereen kiest 1 pokemon uit die ze aanbieden en je wordt willekeurig gematched met een andere speler. Je weet dus vooraf nooit wat je krijgt, maar de kans is groot dat het een waardeloze pokemon is :P

GTS is een soort van markt waar je een pokemon kan plaatsen en 1 specifieke er voor terug vraagt. Daarbij weet je dus wat je krijgt (mits iemand met je trade).

Verder heb je nog het traden met de passerby lijst. Daarbij krijg je te zien welke pokemon de ander selecteert (ik heb geen id of je ook in zijn collectie kan browsen, maar wss niet).

Als ik jou was zou ik de GTS gebruiken. Daarmee kan je tegenwoordig ook zelf de naam van een pokemon invoeren (onderaan de alfabetische lijst), zodat je pokemon kan zoeken die je nog niet gezien hebt.

Verwijderd

IIsnickerII schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:51:
[...]

Dankjewel :D Dan nog maar lekker eitjes blijven maken :P

• grijzemist
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-11 14:50
Top! Mensen, bedankt voor de reacties! Ik zal vanavond de jacht maar openen :)

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Dankjewel :D Dan nog maar lekker eitjes blijven maken :P
Graag gedaan! Veel success!

Mijn neef heeft al vrij snel zn team bij elkaar gebreed met een 5iv ditto. Hij heeft gewoon veel geluk. Bij andere duurt het allemaal wat langer.

• GAITii
Kan iemand mij vertellen hoe ik die IV's kan afleiden aan wat die Judge zegt in Kiloude City? Hoe weet ik nou of mijn Pokémon alles op 31IV heeft of bijvoorbeeld alleen Sp.Att of 31IV heeft?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

GerbenKwakkel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:09:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die IV's kan afleiden aan wat die Judge zegt in Kiloude City? Hoe weet ik nou of mijn Pokémon alles op 31IV heeft of bijvoorbeeld alleen Sp.Att of 31IV heeft?
Als hij aangeeft dat zijn beste stat bijvoorbeeld special attack is, en daarna zegt "it can't be beaten" dan is die IV 31.

• GAITii
Oké, dus stel mijn Pokémon heeft enkel Speed, HP en Attack op 31IV. Dan zou die dus 3x zeggen, "it can't be beaten"?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dan zou hij zeggen dat zijn beste stats Speed is, en Hp ook goed is, en Attack ook, en vervolgens zegt hij de "it can't be beaten" zin.

• mat.hi.as
IIsnickerII schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:18:
Dan zou hij zeggen dat zijn beste stats Speed is, en Hp ook goed is, en Attack ook, en vervolgens zegt hij de "it can't be beaten" zin.
De volgorde (maakt natuurlijk niet zo uit) waarin hij het zegt:HP, Attack, Defense, Sp Attack, Sp Defense, Speed. Ben je op zoek naar een perfecte Pokémon, en hij slaat HP over, hoef je de rest niet meer te onthouden/tellen :P

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

mat.hi.as schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:24:
[...]

De volgorde (maakt natuurlijk niet zo uit) waarin hij het zegt:HP, Attack, Defense, Sp Attack, Sp Defense, Speed. Ben je op zoek naar een perfecte Pokémon, en hij slaat HP over, hoef je de rest niet meer te onthouden/tellen :P
Je slaat de spijker op z'n kop! 8)7

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 14:25
Wilt iemand even mijn slowpoke heen en weer ruilen voor slowking? Dan heb ik 'm in m'n pokedex :)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

DutchEZmoder schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:30:
Wilt iemand even mijn slowpoke heen en weer ruilen voor slowking? Dan heb ik 'm in m'n pokedex :)
Als je even hebt totdat ik in de bus zit, wil ik dat wel voor je doen. Wat is je FC? De mijne kun je vinden in de lijst van de FP.

EDIT: Al gevonden! Ik zit om ongeveer 17:30 in de bus, als je dan online bent stuur ik je wel een request.

[ Voor 13% gewijzigd door IIsnickerII op 31-10-2013 16:55 ]

• DutchEZmoder
IIsnickerII schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:54:
[...]

Als je even hebt totdat ik in de bus zit, wil ik dat wel voor je doen. Wat is je FC? De mijne kun je vinden in de lijst van de FP.
Thx, mijn code staat ook in de lijst als het goed is heb ik al iedereen toegevoegd.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x

• DutchEZmoder
Hoe komt het dat je in m'n 'passerby' staat en niet vrienden? :P

edit: Bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door DutchEZmoder op 31-10-2013 17:41 ]

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Geen probleem! Tsja een mobiele hotspot van mn android naar mn 3ds is niet de meest ideale verbinding om mee te traden. Maar het werkt!

• DonDjo
Mijn code staat nu in de lijst je kan me toevoegen (even geen internet op dit moment)

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

DonDjo, ik heb je toegevoegd, maar dat werkt alleen als je mij ook toevoegd. Mijn FC is 5343-8938-5992.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• DonDjo
Die pokemon die je via Wonder Trade ontvangt komen die niet in je pokedex?!

heb er wel één gehad die er wel in is gekomen maar een 2/3 tal andere weer niet

• Walance

Walance

Dan heb je waarschijnlijk nog niet de juiste pokedex gekregen. Naar mate je verder komt in het spel, krijg je steeds nieuwe pokedexen. De laatste is de nationalte pokedex, waar alle 700 (of hoeveel zijn er?) pokemon in kunnen komen.

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
719. zonder event pokemon. wat er waarschijnlijk 5 à 6 meer worden (gen 4 en 5 hadden er ook ongeveer zoveel)

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• Rick-Jan
  • Laatst online: 16:13

Rick-Jan

always connected

Heeft iemand een king's rock te ruil, heb er dringend een nodig. Wil er wel een politoed voor geven.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• DutchEZmoder
Rick-Jan schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:01:
Heeft iemand een king's rock te ruil, heb er dringend een nodig. Wil er wel een politoed voor geven.
Heb 'm net gebruikt. Misschien een tip als je niemand kan vinden: Thief gebruiken op Poliwhirl in friend safari :)

Pagina: 1 ... 34 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.