Verwijderd
Verwijderd
Wel tegen je gengag want trace geeft alakazam ook shadow tagVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:58:
Mega alakazam vs mega gengar. De laatste zal wss uber worden. Mega alakazam doet me helemaal niks.
Verwijderd
snel baton passen. anders pakken we gewoon die lepels of die mijter van zn kop kan ie niks meerVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:59:
[...]
Wel tegen je gengag want trace geeft alakazam ook shadow tag
Verwijderd
Zal mijn FC z.s.m. plaatsen
Heb net mijn 7e badge gehaald dus nog fftjes voor de Safari ^^
Mijn gegevens: 4210-5214-6408, Leo / Leander
Ik heb je zojuist toegevoegd, je Friend Safari is Ghost met Shuppet en PumpkabooNegativeFreak schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:16:
Zoo, eens even de tijd genomen om FC's van iedereen toe te voegen. Van 7 vrienden gegroeid naar 60 vrienden xD
Heb net mijn 7e badge gehaald dus nog fftjes voor de Safari ^^
Mijn gegevens: 4210-5214-6408, Leo / Leander
Cool Cool, al heb ik Pumpkaboo al gevangenBatino schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:45:
[...]
Ik heb je zojuist toegevoegd, je Friend Safari is Ghost met Shuppet en Pumpkaboo
Je kan toch niet in je eigen FS beestjes vangen. Dus maar goed dat je die al hebtNegativeFreak schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:48:
[...]
Cool Cool, al heb ik Pumpkaboo al gevangen
Oh, dat wist ik nog niet. Had wel gelezen dat je veel vrienden moet hebben voor FS maar wel raar dat je dan eigenlijk niet iets in je eigen kunt vangen. Ahja, het spel blijft nog altijd coolmat.hi.as schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:51:
[...]
Je kan toch niet in je eigen FS beestjes vangen. Dus maar goed dat je die al hebt
ps. offtopic: Klik graag op linkjes en jouw handtekening heeft een lege link. Op die site is niets te zien.
kan je alleen bij de move tutor in b2w2 krijgen net als Heal Bell TogekissVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:54:
is er nog een giga drain tutor in xy voor volcarona? hij leert het niet met een egg move
Verwijderd
hmm dan valt er wel een belangrijke move af. is er dan nog een andere optie behalve hidden power?Batino schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:57:
[...]
kan je alleen bij de move tutor in b2w2 krijgen net als Heal Bell Togekiss
NegativeFreak schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:54:
[...]
ps. offtopic: Klik graag op linkjes en jouw handtekening heeft een lege link. Op die site is niets te zien.
Woops. Die ga ik er maar uit halen. Kende je taipan of tichu, of klikte je gewoon omdat je overal op klikte?
Quiver Dance, Fiery Dance, Bug Buzz en Roost vind ik zelf een goede setVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:57:
[...]
hmm dan valt er wel een belangrijke move af. is er dan nog een andere optie behalve hidden power?
EDIT: zal Tierno ook leuk vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Batino op 29-10-2013 19:07 ]
mat.hi.as schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:02:
[...]
offtopic:
Woops. Die ga ik er maar uit halen. Kende je taipan of tichu, of klikte je gewoon omdat je overal op klikte?
Was nieuwsgierig naar wat het was dus ik klikte er op, ken het zelf helemaal niet. En ik klik gewoon overal op.
Bug Buzz is zo'n relaxte move, werkt overal erg goed op (behalve waar het niet tegen werkt natuurlijkBatino schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:06:
[...]
Quiver Dance, Fiery Dance, Bug Buzz en Roost vind ik zelf een goede set
EDIT: zal Tierno ook leuk vinden
Excuses voor de dubbelpost.
[ Voor 4% gewijzigd door NegativeFreak op 29-10-2013 19:13 ]
Dat klinkt logisch haha, bij die set is het de bedoeling zo veel mogelijk Fiery Dance te gebruiken (redelijk sterke fire move en 50% kans op Sp atk boost)NegativeFreak schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:12:
[...]
Bug Buzz is zo'n relaxte move, werkt overal erg goed op (behalve waar het niet tegen werkt natuurlijk)
Excuses voor de dubbelpost.
ik zou voor Flame Body gaanVerwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:16:
Volcarona's hidden ability of gewone?
[ Voor 18% gewijzigd door Batino op 29-10-2013 19:18 ]
Wist niet hoe ik het anders moest beschrijvenBatino schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:17:
[...]
Dat klinkt logisch haha, bij die set is het de bedoeling zo veel mogelijk Fiery Dance te gebruiken (redelijk sterke fire move en 50% kans op Sp atk boost)
[...]
Ben niet zo thuis in alle combo's enzo maar als ik het zo ff op zoek en lees is dat wel een lekkere combinatie
Verwijderd
Relaxed nature?Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:53:
Ik heb wel een HP/Defense Ditto voor je.
Oh, nice! Wat wil je er voor terug?Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:55:
Jup. Ingame nick is Plutonium.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik wil hierna een Sneasel en Ralts gaan maken, dus als je er daar één van hebt met goede IV's, zou dan fijn zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Walance op 29-10-2013 22:23 ]
Verwijderd
Breed jij ook volcorona danWalance schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:22:
Ja is goed, ik bewaar degene met 4 (of meer) perfecte IV's wel, dan kan ik die hier weggeven aan jou en eventueel andere geïnteresseerden, wanneer ik klaar ben.
Ik wil hierna een Sneasel en Ralts gaan maken, dus als je er daar één van hebt met goede IV's, zou dan fijn zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik de ditto methode met destiny knot;pWalance schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:46:
Ik probeer overigens zoveel mogelijk deze en deze handleidingen te volgen, misschien heb jij daar ook nog iets aan.
Zo ja wat zou je ervoor willen?
ik zie t een ralts of een sneasel helaas heb ik geen van beide. Nog iets anders misschien?
[ Voor 37% gewijzigd door DeeSung op 29-10-2013 23:10 ]
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Verwijderd
Tja die dingen komen uit mijn friend safari oa. Dat zegt al genoegDutchEZmoder schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:52:
Shuckle is m'n lievelingspokemon! Net een rotation battle tegen iemand en m'n shuckle kon z'n hele legendary team aan XD
Dude wat is in hemelsnaam de moveset van je Shuckle dan?! Ik dacht altijd dat het een vrij "nutteloze" pokemon was. Granted hij heeft awesome defense maar weinig HP, Speed en krijgt veel dmg van Stealth Rock.DutchEZmoder schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:52:
Shuckle is m'n lievelingspokemon! Net een rotation battle tegen iemand en m'n shuckle kon z'n hele legendary team aan XD
Ja hoor, ik heb er nog wel een over. Ik heb er op dit moment nog 3 over, deze houd ik dan gereserveerd voor Rick-Jan, ManInWhite (als hij er ook een wil) en jou. Heb je toevallig wel een Honedge, of een goede dark pokemon of zo?DeeSung schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:08:
Walance had jij voor mij nog een larvesta over?
Zo ja wat zou je ervoor willen?
ik zie t een ralts of een sneasel helaas heb ik geen van beide. Nog iets anders misschien?
Ik kan ze pas vanavond ruilen, trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door Walance op 30-10-2013 08:04 ]
Dit is nog een bug volgens mij, heb ik ook gehad. Je probeert de filter "only pokemon I own" te gebruiken nadat je de mon kiest dan krijg je een error.NegativeFreak schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 00:29:
Doet GTS bij jullie ook raar? Ik wil een Quilladin maar zodra hij gaat controleren dan slaat de 3DS op tilt en is het over, 3DS herstarten en weer verder gaan. Wonder Trade gaat wel goed.
Mijn methode is dan ook: Kies pokemon, gebruik de "ik heb deze pokemon" filter, vind je target, zet de filter weer uit en scroll er dan handmatig heen. Dan lukken de trades wel op GTS bij mij.
Ik zit nu in dat dorpje na de Terminus Cave en volgens mij zit daar een man die verteld wat de Hidden Ability kan zijn van de pokemon die in je nummer 1 slot staat. Bij mij was mijn Greninja de 1ste in me party en toen bleef hij blaten over Protean. En toen ik dat veranderde in Venasaur had hij het over Chrolophyll. Ik heb dit nog niet gezien op serebii. Misschien dat het overlooked is. Het enige wat rest is even zo'n Steel monnetje 1 level geven en dan word zijn geevolueerde vorm.
Ook heb ik een Haunter geruild voor een Haunter en dus nu een Gengar. Ik kreeg een modest terug tyvm. En die kent nu ShadowBall, Dazzling Gleam, Thunderbolt en Hypnosis. Ik was toch ff vergeten wat een baas die Gengar ook is met z'n awesome move set combinations. Ik heb alleen de TM voor SludgeBomb/Wave nog niet gevonden. Anders had hij die ook al gehad
Vanavond eerst school, en daarna nog ff verder met iedereen in dat dorpje praten en dan weer verder denk.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Even een vraag over traden nog.. (GTS??)
Kan je vanaf het begin al traden? of kan iemand er ook één 'doneren'?
Zijn ze dan automatisch level 1? of is dat omdat er meestal gebreede pokemon worden getrade.
dus als jij een pidgey aanbied en je vraagt een mewtwo zal deze trade nooit gebeuren normaal gesproken
Net zoals in een 'normale' trade wordt er altijd 1 Pokémon met 1 Pokémon geruild. Je moet tenminste 1 Pokémon in je team overhouden, dus vanaf het moment dat jij je 2e Pokémon vangt, kan je die op de GTS zetten. Daar krijg je inderdaad geen Mewtwo voor terug. Wel kan het zo zijn dat je een Pokémon krijgt met een level die totaal niet is afgestemd op jouw spel, want de Pokémon blijft precies hetzelfde (level,nature,IV's,EV's,moves,item etc).DonDjo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:37:
Vandaag komt mijn Pokemon in de brievenbus!
Even een vraag over traden nog.. (GTS??)
Kan je vanaf het begin al traden? of kan iemand er ook één 'doneren'?
Zijn ze dan automatisch level 1? of is dat omdat er meestal gebreede pokemon worden getrade.
Zorg er dus ook voor dat je een zooi Pokémon 'over' hebt, die je kan traden later. Als je bijvoorbeeld een mega stone voor een goede Pokémon ruilt, wil je die steen via een useless Pokémon geven
Yep (pun intended),Yip schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:50:
GTS is gewoon vraag en aanbod zoals een auction house
dus als jij een pidgey aanbied en je vraagt een mewtwo zal deze trade nooit gebeuren normaal gesproken
Maar als je er een pidgey op zet en je vraagt een squirtle, dan heb je goed kans dat dit wel gebeurd. Er zijn genoeg mensen die breeden en hun leftovers weg traden op de GTS om zo anderen te helpen. (van wat ik gemerkt heb zijn dit vooraal japanners, ik krijg bijna altijd japanse pokes op die manier.
Spider web (ofzo)Jveer schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 01:39:
[...]
Dude wat is in hemelsnaam de moveset van je Shuckle dan?! Ik dacht altijd dat het een vrij "nutteloze" pokemon was. Granted hij heeft awesome defense maar weinig HP, Speed en krijgt veel dmg van Stealth Rock.
rest
shell smash
toxic
Met een Rocky Helmet en max hp + gedeelde def/sp.def. En contrary ability natuurlijk
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Gelukkig heb ik daarvan geleerd en gooi ik nu eerst paralysis op de Xerneas (die verdacht vaak voorbij komt) just-in-case.
Het leukste vind ik wanneer men m'n Scolipede met rust laat en ik vervolgens met gebooste Megahorn hun Mega's e.d. om zeep help
Ook verbaasd het me hoe veel mensen een Greninja inzetten zonder Protean. Tegelijkertijd is het erg leuk om mindgames te spelen met je eigen Protean Greninja. Bijna iedereen probeert een fighting of grass move op hem uit en dat is met 1 simpele Toxic plots geen probleem. Vervolgens kun je daarna alsnog een super effective move naar keuze gebruiken op 1 v/d 2 tegenstanders. De moveset van een Greninja mag dan beperkt zijn, maar Protean maakt hem een erg lastige tegenstander voor velen.
@Dutch: zoiets had ik ook in gedachten voor een Shuckle. Ik kwam tot de ontdekking dat hij een goeie support/staller kan spelen met Contrary en Shell Smash. Alleen zat ik er zelf aan te denken om voor Infestation te gaan i.p.v. Sticky Web. Pokemon trappen waar je Toxic op gooit is nogal effectief (iig op papier).
[ Voor 11% gewijzigd door Cleetje op 30-10-2013 09:34 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Dan veranderd de gebruiker zijn type afhankelijk van welke move je gebruikt, voorafgaand aan de aanval. Dus gebruik je fake out dan verander je vooraf in een normal type en doe je dus meer damage (stab) dan wanneer je geen normal type zou zijn. Dus je doet gewoon meer damage. En je kan er handig gebruik van maken als je tegen een gras type vecht dan doe je bijv. een ice aanval en wordt je dus een ice type, en dan doen gras aanvallen minder schade.GerbenKwakkel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:39:
Ik begrijp dat Protean een Hidden Ability (?) is. Maar wat kun je er precies mee?
Protean veranderd het type van je pokemon in het type van de move die je gebruikt.GerbenKwakkel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:39:
Ik begrijp dat Protean een Hidden Ability (?) is. Maar wat kun je er precies mee?
Gebruik je een water move word je water.
Gebruik je een grass move word je grass.
Gebruik je een poison move word je poison. Etc.
Dit heeft het voordeel voor je attacks dat je altijd STAB hebt op je moves en dus meer damage doet.
Echter je kan dit ook voor defense doeleinden gebruiken. Greninja is Water/Dark. Als je weet dat er een fighting move incomming is: gebruik shadow sneak. Je type veranderd in Ghost en die fighting move doet geen damage.
Of zoals Cleetje aangeeft: verwacht je een grass move, gebruik toxic. Je word dan van het poison type en grass is not very effective tegen poison.
Als je een water move gebruikt verlies je de dark typing en word je pure water. Zelfde voor een dark move, waarna je volledig dark word.
Greninja is de beste gebruiker van Protean in de game, mede dankzij zijn snelheid. En daarmee kan je dus onwijze mind games spelen met je tegenstander, En zo dus zorgen voor perma STAB en voor goede defense mocht dit nodig zijn.
Kan je enkel krijgen als iemand Frogadier in z'n friend safari heeft zitten. En dan is het volgens mij gewoon 50/50 dat hij die ability heeft.GerbenKwakkel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:58:
Aha, en die Hidden Ability heeft gewoon elke Greninja of kun je op een aparte manier aan die ability komen? Haha wordt tijd dat die Nederlandse website eens in de lucht gaat, maar Nederlandse guides.
Ja zou ook een goede move zijn, enkel ik draag sticky web omdat het zo'n overpowerde entry hazard isCleetje schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 09:32:
@Dutch: zoiets had ik ook in gedachten voor een Shuckle. Ik kwam tot de ontdekking dat hij een goeie support/staller kan spelen met Contrary en Shell Smash. Alleen zat ik er zelf aan te denken om voor Infestation te gaan i.p.v. Sticky Web. Pokemon trappen waar je Toxic op gooit is nogal effectief (iig op papier).
Elke keer als je een move doet.GerbenKwakkel schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:03:
Aah zo, dat is wel een grappige ability. Veranderd die dan oneindig in een ander type of alleen bij de eerste move die je uitvoert? Je tegenstander wordt dan inderdaad helemaal gek ja. Kun je op 1 of andere manier ook nog meteen zien of je die hidden ability hebt of is dat een pure gok?
En ja kan je zien met ability trace, of skill Skill Swap, of als je 'm hebt gevangen
Als physical attacker heb je meer/betere opties met types, maar is de dmg per move weer lager. Bovendien gebruik ik hem meestal tegen pokes die n aardige resistance hebben vs physical en heb ik juist Khan voor de physical sweeps.
Maar goed, hou er rekening mee dat Protean alleen goed werkt zolang je sneller bent. Een paralysis bv maakt mn Greninja waardeloos
Excusses als ik veel vraag, maar wil me gaan verdiepen in het competive gedeelte van Pokémon.
Verwijderd
Ik heb een fletchinder met gale wings Adamant & Attack IV31.Batino schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:19:
Iemand in het bezit van een gale wings talonflame?
Maar goed, Greninja is absoluut geen tank, dus ik kan leven met kans op paralysis. Kans is toch erg groot dat je voor die tijd al aardig wat dmg hebt gedaan, want STAB op al je moves en superspeed maken m behoorlijk gevaarlijk. Zet dr n poke naast die wil boosten en de tegenstander heeft de lastige keus wie hij eerst uitschakeld. Op die manier is hij altijd handig
Ik ben ondertussen wat verder in het spel en ik heb ook zonder gebruik van 3D last van frame drops.yur400 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:00:
Mijn fps zakt naar 10 als ik Beedrill (fladderende vleugels) gebruik in combinatie met 3D.
Ik vind het echt vreselijk en verbaas mij eigenlijk dat maar weinig mensen zich aan storen.
Mijn inziens moet je wel met iets beters komen als je 3D implementeert en hiermee veel mensen dwingt een 3ds of 2ds te kopen
Het gestotter komt het vaakst voor als een pokemon met veel "bewegende onderdelen" in beeld is. Denk aan vleugels, strikjes, flammetjes. Zo heb ik geen problemen bij Snorlax (geen bewegende onderdelen) maar als Beedril, (mega)Charizard of Mega Lucario in beeld zijn wordt het spel bijna onspeeldbaar.
Niemand anders klaagt hierover, ben ik echt de enige die er zoveel last van heeft?
Je krijgt gewoon gegarandeerd een fps drop wanneer je een split view te zien krijgt tijdens een battle. Bij mij duren battles zelden zo langyur400 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:14:
[...]
Ik ben ondertussen wat verder in het spel en ik heb ook zonder gebruik van 3D last van frame drops.
Het gestotter komt het vaakst voor als een pokemon met veel "bewegende onderdelen" in beeld is. Denk aan vleugels, strikjes, flammetjes. Zo heb ik geen problemen bij Snorlax (geen bewegende onderdelen) maar als Beedril, (mega)Charizard of Mega Lucario in beeld zijn wordt het spel bijna onspeeldbaar.
Niemand anders klaagt hierover, ben ik echt de enige die er zoveel last van heeft?
Blijkbaar erger jij je daar toch meer aan dan anderen, dus in die zin kun je zeggen dat jij inderdaad de enige bent die er zoveel last van heeft, ja.
Ik herken dit helemaal niet. Niets wat ik stotteren zou noemen. Misschien ligt het aan je 3DS? Heb je het al in een andere 3DS geprobeerd?yur400 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:54:
Tsja, ik was die sprites ondertussen zat en heb lang uitgekeken naar een 3d world (niet te verwarren met stereoscopisch 3D) met volledig geanimeerde pokemon. Het is dan zuur als de battles maar half uit de verf komen omdat het beeld zo ontzettend stottert.
edit: of neem eens een filmpje op met je telefoon of zo, dan zien we waar we over praten?
[ Voor 8% gewijzigd door embee op 30-10-2013 14:13 ]
Constructed: Silver || Limited: Silver
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Het is vooral een stotter en daarna gaat het weer gewoon verder.
Zelf heb ik een normale 3DS. Een collega met een 3DSXL meldt dat hij hier geen last van heeft, maar het kan ook zijn dat hij het nog niet gemerkt heeft. Misschien kan er verschil zijn, maar mijn ervaring en zijn ervaring zijn niet genoeg voor definitieve conclusie
Ik heb dat ook nog niet gemerkt, maar dat kun je niet onspeelbaar noemen. Dus dan wordt ik wel heel benieuwd naar hoe het er bij yur400 uitziet?ye-roon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:20:
...Het is vooral een stotter en daarna gaat het weer gewoon verder....
Constructed: Silver || Limited: Silver
Ik heb een 3DSXL en merk het wel, het is enkel wanneer je de split view te zien krijgt (2 pokemons in beeld met een diagonale streep er tussen) En het werd ook al in reviews + comments aangekaart. Het is wel een minpunt(je) maar persoonlijk vind ik het niet storend.ye-roon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:20:
Ik merk vooral framdrops als het perspectief switched zodat je beide pokemon in beeld ziet met een diagonale streep in het midden. En dan vooral als 1 of meerdere pokemon "flying" is en dus meer beweegt. Ook met sommige weather effects (meest met sandstorm) komt dit voor.
Zelf heb ik een normale 3DS. Een collega met een 3DSXL meldt dat hij hier geen last van heeft, maar het kan ook zijn dat hij het nog niet gemerkt heeft. Misschien kan er verschil zijn, maar mijn ervaring en zijn ervaring zijn niet genoeg voor definitieve conclusie
Op mijn 2DS + Y heb ik dat ook. Het is inderdaad wanneer de pokemon zij-aan-zij staan tijdens een battle. Het is niet vreemd dat dit bij de 2DS, 3DS en XL voorkomt, want er zit -op de vormgeving na- dezelfde hardware in (cpu/vga/mem). Door de zwaardere animatie daalt de fps, waardoor het minder vloeiend wordt afgespeeld. Niet echt hinderlijk, maar wel jammer.ye-roon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:20:
Ik merk vooral framdrops als het perspectief switched zodat je beide pokemon in beeld ziet met een diagonale streep in het midden. En dan vooral als 1 of meerdere pokemon "flying" is en dus meer beweegt. Ook met sommige weather effects (meest met sandstorm) komt dit voor.
Inmiddels ben ik bij de Lumiose City gym aangekomen na ruim 20 uur. Lekker op het gemakje alles bezoeken, alle npc uitdagen en leuke pokemon verzamelen.
maar ja, het is soms wel vervelend. en uiteraard gaat het je meer irriteren als je het eenmaal door hebt.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Ik ben er nu in 5 uur vrij snel doorheen gerushed. Vanaf Lumiose ga ik het iets rustiger aan doen denk ik. Het is echt heerlijk om rustig rond te lopen en alles te verkennen, alhoewel de paden in het begin van de game nu niet echt heel uitgebreid zijn.Bee.nl schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:36:
[...]
...
Inmiddels ben ik bij de Lumiose City gym aangekomen na ruim 20 uur. Lekker op het gemakje alles bezoeken, alle npc uitdagen en leuke pokemon verzamelen.
Ik heb hier ook last van. Doorgaans laat ik daarom de 3D-stand maar helemaal achterwege. Het voegt toch bijster weinig toe, en de framedrops vind ik persoonlijk echt de spelervaring verminderen als je er op let.eathan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:57:
Ik zet dan meestal mijn 3D even uit, en vrijwel meteen weer aan, en dat doet alles het weer gewoon goed.
maar ja, het is soms wel vervelend. en uiteraard gaat het je meer irriteren als je het eenmaal door hebt.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het probleem doet zich raar genoeg niet altijd voor en is daarom moeilijk vast te leggen.embee schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:02:
[...]
Ik herken dit helemaal niet. Niets wat ik stotteren zou noemen. Misschien ligt het aan je 3DS? Heb je het al in een andere 3DS geprobeerd?
edit: of neem eens een filmpje op met je telefoon of zo, dan zien we waar we over praten?
ye-roon schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:20:
2 pokemon met een diagonaal streep in beeld is inderdaad een van de daders, netzoals horde encounters. Ik had zo 2 dagen geleden een encounter met 5 swingende bellsprouts tegen mijn vliegende Charizard. Mijn spel begon hevig te stotteren en dit hield aan tot het einde van de battle.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:26:
Bij horde encounters is het echt storend thought.
Dit zou inderdaad ook effect kunnen hebben. Ik was net even gaan shoppen en mijn zusje had ondertussen wat gespeeld en daarna mijn DS uitgezet. Het stotteren is nu minimaal.eathan schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 14:57:
Ik zet dan meestal mijn 3D even uit, en vrijwel meteen weer aan, en dat doet alles het weer gewoon goed.
Mijn ds staat meestal de hele dag in standby en pas in de avond voor het slapen gaan zet ik het uit.
Hier de situatie:
Ik heb nu een Adamant Male Scyther met 3 perfect IV's (HP/ATK/SpDEF) nu heb ik een 2 Ditto's. 1 Ditto Adamant nature heeft (DEF/SpATK, maar SpATK boeit me niet) en de andere Ditto Brave nature met (SpDEF/SPD)
Ik heb natuurlijk een Destiny Knot en Everstone (nog geen Power items)
Hoe moet kan ik nu het beste verder? De Scyther met 3 perfecte IV's de Destiny Knot geven en dan de Ditto met Adamant de Everstone voor de nature? Of schiet ik dan niks op? Ik ben waarschijnlijk veel te ingewikkeld aan het denken, want ik zie het makkelijke antwoord niet. En hoe krijg ik straks de laatste 2 IV's erop?
Hoop dat de situatie en vragen duidelijk zijn, anders zal ik deze comment editten.
Geef de Scyther een Everstone (adamant word dan doorgegeven) destiny knot aan ditto met SpDef en Speed en dan net zo lang breeden tot je:Jveer schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:49:
Vraagje aan de IV breeders.
Hier de situatie:
Ik heb nu een Adamant Male Scyther met 3 perfect IV's (HP/ATK/SpDEF) nu heb ik een 2 Ditto's. 1 Ditto Adamant nature heeft (DEF/SpATK, maar SpATK boeit me niet) en de andere Ditto Brave nature met (SpDEF/SPD)
Ik heb natuurlijk een Destiny Knot en Everstone (nog geen Power items)
Hoe moet kan ik nu het beste verder? De Scyther met 3 perfecte IV's de Destiny Knot geven en dan de Ditto met Adamant de Everstone voor de nature? Of schiet ik dan niks op? Ik ben waarschijnlijk veel te ingewikkeld aan het denken, want ik zie het makkelijke antwoord niet. En hoe krijg ik straks de laatste 2 IV's erop?
Hoop dat de situatie en vragen duidelijk zijn, anders zal ik deze comment editten.
1. een male scyther krijgt met HP/ATK/SpDef/Speed
2. een female scyther krijgt met HP/ATK/Speed of HP/SpDef/Speed of Atk/SpDef Speed
wanneer je een female krijgt kan je deze vervangen voor de ditto, uiteraard moet je de destiny knot dan wel doorgeven
wanneer je deze hebt zou je door kunnen breeden om ook Def erop te krijgen, ik zou dan een andere ditto vangen/ruilen die Def en een andere stat die je op de scyther wil om zo de kansen op een goede scyther te verbeteren
[ Voor 7% gewijzigd door Batino op 30-10-2013 16:56 ]
Verwijderd
nee, wel een Gengar met adamant, is dat ook goed?Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:39:
Heeft iemand toevallig een Timid Gastly/Haunter/Gangar over?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
timid gastly met 4 x31 IV ook goed?Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:39:
Heeft iemand toevallig een Timid Gastly/Haunter/Gangar over?
Verwijderd
Zoek simpele met Timid om zelf mee te proberen gaan breeden, heb niet erg veel speciale dingen voor zo'n al best goede xD
Heb je die over? Ik wil hem wel ruilen voor Bagon met 3/4 IV's, moet wel even zoeken in de box dan
[ Voor 18% gewijzigd door mat.hi.as op 30-10-2013 17:56 ]
Alles beter dan een sunkern is goedVerwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:54:
[...]
Zoek simpele met Timid om zelf mee te proberen gaan breeden, heb niet erg veel speciale dingen voor zo'n al best goede xD
Graag!mat.hi.as schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:55:
[...]
Heb je die over? Ik wil hem wel ruilen voor Bagon met 3/4 IV's, moet wel even zoeken in de box dan
Dat wordt zoeken voor mij dan. Welke IV's heeft Gastly, en welke IVs wil je hebben?
Dit topic is gesloten.
![]()