Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:42
Over zeldzame dingen gesproken (en aangezien dit het "grote pkm" topic is).
Ik bedacht me net dat ik een set kaarten had waarvan ik nog nooit een tweede set van online heb gezien.

goudletterige kaarten

De Baltoy in het midden is een normale kaart.
De kaarten eromheen hebben zoals te zien goud letterige namen en het sterretje is ook goud :s
Komen allen uit normale boosterpacks (dacht dat die dingen zo hete).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
The trading card game ahhhh!
Als klein vervelend kind ooit al mijn kaarte verkocht, money money. Nu baal ik daar wel van. Zelfde met mn gameboy colour etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
speelde het vroeger met een emulator op de pc :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan het tegenwoordig online op je PC spelen ;)

http://www.pokemontcg.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
Wow, coowl. Ik heb nu geen tijd, iets met presentatie morgen enzo, maar is dat gratis? Het downloaden ziet er gratis uit, maar kan je ook met gratis kaarten spelen? Dan is het namelijk best leuk om naar te kijken. Ik heb geen geld om allemaal packs te kopen hiervoor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Op de eShop zijn Pokémon X en Y toegevoegd zag ik gisteren. Je kan de trailers kijken, maar nog geen prijzen zien of iets dergelijks. Zou dit Vrijdag- op zaterdagnacht gebeuren? Wanneer wordt de eShop normaal ge-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donderdagmiddag ;) En je kan 'm vanaf zaterdagnacht om 0:00 downloaden.

Hier http://www.nintendolife.c...nload_10th_october_europe staat dat hij 44,95 gaat kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dubrillion schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:25:
Op de eShop zijn Pokémon X en Y toegevoegd zag ik gisteren. Je kan de trailers kijken, maar nog geen prijzen zien of iets dergelijks. Zou dit Vrijdag- op zaterdagnacht gebeuren? Wanneer wordt de eShop normaal ge-update?
Die wordt geüpdate zodra ze het nodig vinden. Dus ik verwacht Zaterdag nacht/ochtend.

Edit: Donderdag dus O-)

[ Voor 3% gewijzigd door IIsnickerII op 08-10-2013 14:34 ]

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
45 euro voor een digital copy? Dat vindt ik nogal duur. Vooral als je kijkt voor welke prijs webshops de physical copy weg doen. En het feit dat ik hem zelf voor 30ish euro heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ja dat is het nadeel van digitale en fysieke retail tegelijk.

De adviesprijs is 45 euro. Ze verwachten dat de retailers dat over gaan nemen. Maar als ze daar zelf onder gaan zitten dan willen de retailers dat ook, anders hebben ze een negatieve concurrentiepositie t.o.v. de eShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Gaan jullie eigenlijk iets doen met de nieuwe app, Pokemon Bank? De eerste maand is het gratis te proberen, daarna 5 euro (of iig 5 dollar) per JAAR. http://www.pokemonxy.com/en-us/strategy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Heb begrepen dat het nodig is als je Pokemon wilt transferen van gen 5, dus dan zal ik wel gebruik van gaan maken denk ik.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
wackmaniac schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:08:
Heb begrepen dat het nodig is als je Pokemon wilt transferen van gen 5, dus dan zal ik wel gebruik van gaan maken denk ik.
Klopt. Je kan ook nog gen 3 pokemon naar gen 4 ruilen en die dan weer met gen 5 ruilen, mocht iemand nog oudere games hebben liggen en een aantal pokemons daarvan willen gebruiken. Het is een beetje omslachtig, maar het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ja dat gaat per zes èn je moet een tijdrovend spel spelen of die krengen gaan vangen ... Dat schijnt bij PokeBank makkelijker te gaan; per box dacht ik.

[ Voor 26% gewijzigd door wackmaniac op 08-10-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ga hem vast ook wel gebruiken :) Neem hem vast wel voor een jaartje, of ik er daarna nog gebruik van blijf maken weet ik niet. Mijn doel is om elke Pokemon te vangen en te hebben en dat zijn er straks vast wel ~750 stuks. Als ik moest gokken dan zei ik dat Pokemon X/Y zelf 30 boxes van 30 stuks = 900 kan bewaren. Dat vind ik een beetje krap.

Als je alles netjes in verschillende boxes wil sorteren dan benut je ook lang niet alle ruimte die er is, dus denk ik dat 30 boxes niet genoeg zijn. Zeker niet als je ook nog dubbele wilt hebben.

Wat betreft de transfers.. de bank is nodig van Gen5 naar Gen6. Voor 3->4 of 4->5 heb je die niet nodig. Maar als je Pokemon van je GBA games mee wilt nemen naar X/Y dan moet je elke stap uitvoeren, inclusief dus de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het wel doen. Voor 5 euro per jaar ga ik écht niet moeilijk lopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik hoop dat ie zaterdag direct op te halen is bij de game mania als je daar besteld hebt. Krijg als het goed is ook nog een leuke pokeball bij als game card holder.
Dat digitale pokemon trading card game ziet er leuk uit! Van de week eens naar kijken. Weet iemand hoe het zit met kaarten? Moet je die digitaal kopen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
BlackMage schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:28:
Als je alles netjes in verschillende boxes wil sorteren dan benut je ook lang niet alle ruimte die er is, dus denk ik dat 30 boxes niet genoeg zijn. Zeker niet als je ook nog dubbele wilt hebben.
Hoe delen jullie je boxes in? Heb van alles geprobeerd, maar gebruik nu de volgende layout (ben momenteel in alle games de dex aan het vullen, heb de storyline overal al gehad):

Box 1: Veelgebruikte pokemon (mijn battle team, volcarona voor breeding)
Box 2 - 3: Show offs (legendaries en shinies)
Box 4 - X: Volledig geëvolueerde boys en girls
Box X+1 - X+Y: Units die nog geleveled moeten worden
Box X+Y+1: Special evolutions (trades, items, move sets etc)
De overige boxes zijn gevuld met leftovers, die gebruik ik voor trades die een kan op moeten bijvoorbeeld

Probeer de geëvolueerde units wel beetje op type te rangschikken, maar dat lukt niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
wackmaniac schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:41:
[...]

Hoe delen jullie je boxes in? Heb van alles geprobeerd, maar gebruik nu de volgende layout (ben momenteel in alle games de dex aan het vullen, heb de storyline overal al gehad):

Box 1: Veelgebruikte pokemon (mijn battle team, volcarona voor breeding)
Box 2 - 3: Show offs (legendaries en shinies)
Box 4 - X: Volledig geëvolueerde boys en girls
Box X+1 - X+Y: Units die nog geleveled moeten worden
Box X+Y+1: Special evolutions (trades, items, move sets etc)
De overige boxes zijn gevuld met leftovers, die gebruik ik voor trades die een kan op moeten bijvoorbeeld

Probeer de geëvolueerde units wel beetje op type te rangschikken, maar dat lukt niet altijd.
Eerst probeerde ik voor elke soort een aparte box (of een combi) te gebruiken, maar dat werkte nooit echt lekker. Nu heb ik het volgende "systeem":
Box 1: Favoriete en handige (HM slaves + Volcarona) pokemons
Box 2 - 3: Pokemons die ik nog moet laten evolueren + box 3 ook voor pokemons die met stenen evolueeren.
Box 4+: Box met de evoluties.
Box X: Box met pokemons die geen evolutie hebben
Box 30: Legendary/shiny pokemons voor als Box 1 al vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Box 1: Random ongesorteerd (nieuwe, veel gebruikte etc).
Box 2-xx: Per primair type één box, of meer als er niet genoeg in één passen.
Box xx: Legendary primair (van elke één, de sterkste/waar ik meeste feeling mee heb)
Box xx: Legendary secundair (dubbele, events, etc)
Box xx: Eeveelutions
Box xx: Fossiel Pokemon

Bij de types sorteer ik ze in de box nog wel zodat de dubbelen en evolutiefamilie bij elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Pff, ik heb nooit zin om dat te sorteren. Wat ik altijd doe is:
Box 1-29: Willekeurige pokemon die ik vang
Box 30: Pokemon die ik soms gebruik of nog wil gaan gebruiken/trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik begin lekker van 0.
Not to mention de Poke bank komt pas in december of wat november beschikbaar?
Je kan zoveel doen in die 2 maanden dat je pokemon X of Y hebt.

btw aan alle leaks van afgelopen week te zien zijn er echt enorm veel oude pokemons te vinden.
Van zigzagoons tot pichu en andere oldies.

[ Voor 29% gewijzigd door LunaTempesta op 08-10-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Box 1-4 pokemon die ik van (meestal heb je er niet veel meer nodig.
Box 5: Babys
Box 6: Pokerus
Box 7: Legendarys
Box 8: Speciaal getrainde pokemon.

Niet het meest efficiënt. Ik ga denk i een goede indeling overnemen van iemand anders.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Ik heb meestal 1 box met speciale, ongetrainde pokemon.
Dan heb ik een serie boxen met getrainde pokemon, van legendarys, starters, tot gewoon sterke pkm.
De rest gaat in overige, al naar gelang ik zin heb om te ordenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LunaTempesta schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:10:
Ik begin lekker van 0.

btw aan alle leaks van afgelopen week te zien zijn er echt enorm veel oude pokemons te vinden.
Pokémon Bank komt idd pas eind december, dus iedereen moet vanaf 0 beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na lang twijfelen heeft mega mewtwo X mij laten besluiten om pokemon X te bestellen.
nu hopen dat het op tijd op mijn deurmat ligt.

kwa boxen heb ik:
in de eerste paar mijn teams zitten en veel gebruikte pokemons.
daarna de eitjes en babys + een aantal voedvrouwtjes
en de box daarna heb ik dan al mijn interessante legends
de rest is ongesorteerd.

maar straks eerst in pokemon X een goed team opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
In de goeie oude tijd ging dat ook al hoor !
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/_x59abMitsQg/TF1jVtKe7tI/AAAAAAAABaM/zDrngo7V6bs/s320/95yn3r.jpg

Zo'n zalige game (jammer genoeg wel stuk gegaan doorheen de jaren), maar toch oh zo goed voor die tijd :p

[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 08-10-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik heb nooit Box-management gedaan, ik prop ze altijd gewoon ergens in. Ik begin in box 1 en dat loopt vanzelf door naar box 2, box 3, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Box management steeds per soort/type (grass, electric, etc.) met box 1 voor vaak gebruikte pokémon en diegenen die ik op punt sta te levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Ik zie op reddit dat sommige winkels in sommige landen hem al verkopen. Ik hoop dat ie hier in Nederland ook snel te koop is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mithrildor op 08-10-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Cubic X schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:56:
Ik heb nooit Box-management gedaan, ik prop ze altijd gewoon ergens in. Ik begin in box 1 en dat loopt vanzelf door naar box 2, box 3, etc.
Haha, same here. Ik was al bang dat iedereen netjes die beestjes bewaart maar ik ze gewoon die computer in gooi. Aan het einde van het spel probeer ik ze wel een beetje te sorteren op wat ik gebruik, meestal in de eerste box die vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
LunaTempesta schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:10:
Ik begin lekker van 0.

Laatste keer dat ik keek, waren er 69 nieuwe pokemons en kwamen er inderdaad heel veel oude pokemons voor. Zeker al in het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Mithrildor schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:35:
Ik zie op reddit dat sommige winkels in sommige landen hem al verkopen. Ik hoop dat ie hier in Nederland ook snel te koop is :)
Als je in nijmegen een winkel vindt let me know. Woon zelf in nijmegen dus dat zou mooi zijn. Maar ik betwijfel het zelf. Ruim een week geleden zijn er winkels geweest die hem te vroeg de deur uit hebben gedaan en inmiddels al een flinke boete hebben gekregen.
Misschien met wat geluk kan je er vrijdag ergens eentje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-07 11:10
ik sorteer elke keer weer de boxen op nummer.
vind het wel fijn werken.

alleen dan moet je niet daarna je nat dex krijgen.
kan je weer lekker opnieuw beginnen.
LunaTempesta schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:49:
[...]

Als je in nijmegen een winkel vindt let me know. Woon zelf in nijmegen dus dat zou mooi zijn. Maar ik betwijfel het zelf. Ruim een week geleden zijn er winkels geweest die hem te vroeg de deur uit hebben gedaan en inmiddels al een flinke boete hebben gekregen.
Misschien met wat geluk kan je er vrijdag ergens eentje halen.
in canada en italië waren ze ongeveer 2 weken geleden al tekoop.
maar het is onwaarschijnlijk dat ze hier in nederland eerder dan een dag al de winkel uit gaan.
(ga hier van uit omdat wind waker ook een dag eerder op te halen was)

[ Voor 67% gewijzigd door eathan op 08-10-2013 20:00 ]

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Weet iemand toevallig om hoe laat de games op de EU eshop zullen staan? Ik hoor dat het in de VS vaak rond middernacht is (afhankelijk van je tijdzone), maar van de EU vind ik het niet direct terug.

Edit: Bedankt BlackMage :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cooki3s op 08-10-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dat is al verteld een paar posts terug. Ze komen vanaf donderdag er al op, downloadbaar vanaf zaterdag 0:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarokuna
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09-2019
Thanks, ben net begonnen. Echt tof!

Mensen kunnen me toevoegen: Krichat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Jochem Boom schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:39:
Even terugkijkend op de vorige generaties. Hoe doen/deden jullie het met 'de yellow' game in een generatie? Gewoon ook spelen? De eerste twee games overslaan? Zijn de verschillen volgens jullie groot genoeg om ze allemaal te spelen?
Even een wat ouder bericht omhoog halen, maar wilde hier even op reageren: Altijd 'de yellow' spelen. Het verhaal is niet schokkend anders (in ieder geval nooit minder), en de toevoegingen zijn vaak echt de moeite waard. Ik heb nog nooit een 'derde game' gespeeld die me uiteindelijk niet beter beviel dan de eerste twee van die generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat komt omdat ze altijd net iets verder ontwikkeld zijn. Zo zijn White2/Black2 ook iets beter dan White/Black, al hebben ze voor die wel een nieuw verhaal gemaakt. Inclusief nieuwe steden en gyms.

Ergens verwacht ik dat we volgend jaar Pokémon Z krijgen. (Gezien ze al aangegeven hebben dat het om de X en Y as ging in de naam)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb ook erg zin in Pokemon Y, toch besloten om deze te halen ivm Yveltal en Mewto Y :D
Sinds Black/Black 2 ben ook bezig om m'n teams echt goed samen te stellen. Speelde de voorgaande games door gewoon alle sterke aanvallen te leren. Maar voornamelijk sinds Pokemon Black kijk ik goed naar STAB moves, en lvl up voordelen van bepaalde pokemons. Heb in Black 2 een gebalanceerd team met wallers en sweepers ;)
Twijfel alleen nog over de starters, denk dat ik voor Froakie en Charmander ga

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb ook de knoop doorgehakt. Vond X wel gaaf omdat de Legendary een Fairy is en dus wat voordelen tegenover de altijd populaire Dragons. Maar toch vind ik die van Y dan iets gaver. Ook vind ik het wel kicke dat mega Mewtwo in lengte een stuk minder imposant over komt, maar toch een stuk sterker wordt. Ook word in X de Attack stat hoger en in Y de Special Attack stat. Deze is weer belangrijker bij Psychic Pokémon. Ik denk dat ik ook voor Froakie gaat. Vond Fennekin wel leuk, maar de Final Evo is me wat tegen gevallen. Nu zorgen dat ik Vrijdag genoeg tegoed op me eShop hebt staan. Dan zet ik hem Vrijdagnacht / Zaterdagochtend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:05
iemand enig idee of de streetdate in nederland ergens al gebroken is? ;dt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik gok als je morgen of Vrijdag bij de goede Media Markt kijkt dat je wel geluk hebt. Daar komt het wel vaker voor dat het één of twee dagen daarvoor in de schappen ligt. Zo heb ik ook mijn Nexus 7 tablet uit het magazijn weten te krijgen als je het maar aan de goede verkoper vraagt :P. De verkoper van de tablet afdeling verkocht hem niet. Degene van de TV afdeling zag alleen dat hij die dag was binnen gekomen en zag niet de verkoopdatum van 4 dagen later. Hoppa. 10 minuten later stond ik buiten met twee Nexus tablets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is weer een gerucht dat op 28 oktober een nieuwe Pokémon game aangekondigd gaat worden. Deze game zal meer gericht op Pikachu zijn, en het gerucht gaat dat hij een "transformatie" ondergaan is.

Dus.. Pokémon Z met Pikachu als starter? :p En dan een Mega Raichu?

Dit zijn natuurlijk allemaal geruchten.

Bron:
http://www.nintendolife.c...pment_focusing_on_pikachu

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:30:
Er is weer een gerucht dat op 28 oktober een nieuwe Pokémon game aangekondigd gaat worden. Deze game zal meer gericht op Pikachu zijn, en het gerucht gaat dat hij een "transformatie" ondergaan is.

Bron:
Ik denk/hoop dat dit om een wii u titel gaat.
aangezien na yellow er geen handheld titel (canon) uit is gebracht met andere starters dan fire/water/grass. lijkt het mij stug dat ze dat nu opeens wel weer doen.

maar tijd de zal het leren

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik bedoelde als tweede starter. Dus eerst een gen 6 starter, en daarna krijg je Pikachu van de Professor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
aaah zo,
ja dat zou best wel leuk zijn.

moet alleen ook wel de optie zijn om het achter je aan te laten lopen.
anders voelt het een beetje nutteloos omdat je ook een pikachu kan vangen (pokemon in de trailers zijn, logischerwijs, ook in het spel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dat spel zal vast geen deel uitmaken van de hoofdserie. Daar volgt het te kort op X/Y voor.

Ik gok ook op een WiiU game. Die kan ook wel wat Pokemon titels gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Dubrillion schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:02:
Ik heb ook de knoop doorgehakt. Vond X wel gaaf omdat de Legendary een Fairy is en dus wat voordelen tegenover de altijd populaire Dragons. Maar toch vind ik die van Y dan iets gaver. Ook vind ik het wel kicke dat mega Mewtwo in lengte een stuk minder imposant over komt, maar toch een stuk sterker wordt. Ook word in X de Attack stat hoger en in Y de Special Attack stat. Deze is weer belangrijker bij Psychic Pokémon. Ik denk dat ik ook voor Froakie gaat. Vond Fennekin wel leuk, maar de Final Evo is me wat tegen gevallen. Nu zorgen dat ik Vrijdag genoeg tegoed op me eShop hebt staan. Dan zet ik hem Vrijdagnacht / Zaterdagochtend aan.
Ik vind sowieso de final evo's van de Fire en Grass starters tegenvallen. Alleen de final evo van Froakie vind ik leuk. Dus het is maar goed dat ik altijd voor een Water starter ga ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:32
Misschien wel Thunder Yellow (als opvolger van fire-red leaf-green, maar dan voor de 3DS met Kanto in 3D).
Alleen zie ik dan liever een 3th gen remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:30:

Bron:
Op 4chan waren hier eergisteren ook al geruchten van. De legendary op de cover zou dan Zygarde zijn. Ik zet er geen plaatje bij voor de people die geen spoiler willen. Als je hem even googled kan je het wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jveer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:17:
[...]

Ik vind sowieso de final evo's van de Fire en Grass starters tegenvallen. Alleen de final evo van Froakie vind ik leuk. Dus het is maar goed dat ik altijd voor een Water starter ga ;)
Nog steeds de tactiek gebruikend uit gen 1 om Brock zo snel mogelijk neer te krijgen (wat een rotgevecht op Yellow trouwens, daar zit je dan met een Pikachu die je niet eens kan gebruiken) ;)
Patriot schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 01:53:
[...]

Even een wat ouder bericht omhoog halen, maar wilde hier even op reageren: Altijd 'de yellow' spelen. Het verhaal is niet schokkend anders (in ieder geval nooit minder), en de toevoegingen zijn vaak echt de moeite waard. Ik heb nog nooit een 'derde game' gespeeld die me uiteindelijk niet beter beviel dan de eerste twee van die generatie.
QTF, Yellow en Crystal zijn en blijven geweldige games met leuke toevoegingen op de andere 2 games van die gen, dus gewoon ook de 3de van een reeks spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:42:
[...]
QTF, Yellow en Crystal zijn en blijven geweldige games met leuke toevoegingen op de andere 2 games van die gen, dus gewoon ook de 3de van een reeks spelen :)
Die 3e games uit de serie zijn vaak leuker/beter dan één van de eersten. Maar het probleem is redundantie. Je hebt games 1+2 nodig om de dex compleet te krijgen. 2+3 of 1+3 is dan ook niet voldoende (al kan je dan de belangrijksten, de legendaries, wel compleet krijgen. De rest kan je wel traden). En als je al 1+2 hebt dan heeft 3 nog maar weinig meerwaarde.

Dus ben je iemand die graag de dex compleet maakt dan heeft 3 geen meerwaarde. Dan heb je 1+2 nodig.

Ben je iemand die gewoon van het spel wil genieten dan is 3 juist beter dan 1 of 2.

Black2 en White2 zijn hier wel uitzonderingen op. Die hebben vooral meerwaarde als je nog dingen uit oude generaties mist want die games zitten vol met oude legendaries. Ik weet niet of je met Black2+White2 de complete unova dex kan vullen. Als dat kan heb je in principe Black/White niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
[...]

Nog steeds de tactiek gebruikend uit gen 1 om Brock zo snel mogelijk neer te krijgen (wat een rotgevecht op Yellow trouwens, daar zit je dan met een Pikachu die je niet eens kan gebruiken) ;)

[...]

Echt? In Yellow was het juist zoveel makkelijker, omdat je links van Viridian City juist een Mankey kon vangen! In Red en Blue werkt een Ember spam met Charmander ook wel, though Butterfree met Confusion wel iets sneller ging.

Waarom trouwens de 3th gen remake? Ik vond zelf Ruby en Sapphire minder leuk dan gen 1 en 2. Ik heb er heel wat uren in zitten, maar ik zou er niet zo snel een remake ervan willen spelen. Wat ik bij Leafgreen en Heart Gold juist wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Zie hier: Ash's dilemma toen hij het op nam tegen Brock. En in de game heb je geen sprinklers die plotseling aan gaan waardoor rock pokemon inneens weak zijn tegen water. </logics>

Brock in yellow kan wel een nerf gebruiken :+ . De ENIGE twee manieren is het gebruiken van een mankey (en ik weet niet eens zeker of deze te vangen is in die route naast veridian city) of een overlevelde butterfree.

EDIT:
Jveer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:01:
[...]

Echt? In Yellow was het juist zoveel makkelijker, omdat je links van Viridian City juist een Mankey kon vangen!
Myth confirmed :P

[ Voor 15% gewijzigd door IIsnickerII op 09-10-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
In de Gen3 remakes FireRed en LeafGreen krijgt charmander Steel Claw op level 13, dus hak je Brock zijn speeltjes ook zo in stukken. Maar dat helpt je weinig tegen Misty die er vlak achterna komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jveer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:01:
[...]

Echt? In Yellow was het juist zoveel makkelijker, omdat je links van Viridian City juist een Mankey kon vangen! In Red en Blue werkt een Ember spam met Charmander ook wel, though Butterfree met Confusion wel iets sneller ging.
IIsnickerII schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:02:
[...]

Brock in yellow kan wel een nerf gebruiken :+ . De ENIGE twee manieren is het gebruiken van een mankey (en ik weet niet eens zeker of deze te vangen is in die route naast veridian city) of een overlevelde butterfree.
Je vergeet de simpelste / de manier die ik altijd heb gebruikt (aangezien ik niet van de mankeys' hun kracht afwist ;)): Je Nidoran levellen tot die Double Kick kan en dan is het ook een piece of cake, maar dan zit je wel al een aantal uren ingame om de eerste Gym leader te kunnen verslaan ... I pray for a nerf ! :)
Zie hier: Ash's dilemma toen hij het op nam tegen Brock. En in de game heb je geen sprinklers die plotseling aan gaan waardoor rock pokemon inneens weak zijn tegen water. </logics>
Verdorie toch 8)7
Anders gewoon even een modje maken zodat je in een gevecht sprinklers kan activeren ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

[...]

Je vergeet de simpelste / de manier die ik altijd heb gebruikt (aangezien ik niet van de mankeys' hun kracht afwist ;)): Je Nidoran levellen tot die Double Kick kan en dan is het ook een piece of cake, maar dan zit je wel al een aantal uren ingame om de eerste Gym leader te kunnen verslaan ... I pray for a nerf ! :)

[...]

Verdorie toch 8)7
Anders gewoon even een modje maken zodat je in een gevecht sprinklers kan activeren ? :D
Hahaha ja Nidoran's trainen was ook een goede optie ja :D

Wat doen jullie trouwens met TM's? Ik heb ze eigenlijk bijna nooit gebruikt omdat ik het zonde vind ze te "verliezen" je krijgt er maar 1 altijd |:(

En vergeet niet je zaterdag je Torchic met Blazikenite op te halen over de WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Jveer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:32:
[...]

En vergeet niet je zaterdag je Torchic met Blazikenite op te halen over de WiFi.
En ook daarom hoop ik dat ToysXL op tijd bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
[...]
Hoe werkt dit eigenlijk :$
Ik heb zoiets nog nooit gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
mat.hi.as schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

En ook daarom hoop ik dat ToysXL op tijd bezorgd!
als het goed is kun je torchic t/m 15 oktober downloaden.
volgens serebii in iedergeval wel. (er staat alleen amerika maar is ook voor eu.)

ik hoop zelf vooral dat ze uiteindelijk ook treeko en mudkip weg zullen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dubrillion schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

Hoe werkt dit eigenlijk :$
Ik heb zoiets nog nooit gedaan O-)
In het hoofdmenu zal waarschijnlijk de optie Mystery Gift te vinden zijn. Zodra deze aangetikt wordt verschijnt er de vraag of je je draadloze verbinding wilt gebruiken. Druk op ja. Daarna vraagt hij welke verbinding hij moet gebruiken, kies dan Wifi (of WFC). Daarna gaat hij zoeken, en dan zou je het torchick event binnen een paar seconden moeten vinden.

Wat doen jullie trouwens met TM's? Ik heb ze eigenlijk bijna nooit gebruikt omdat ik het zonde vind ze te "verliezen" je krijgt er maar 1 altijd |:(
Simpel, gebruiken. Vanaf de 5e generatie kun je TM's net als HM's gebruiken. Ze gaan dus niet weg. Waarom zou dat moeten? Als je een goed team wilt samenstellen dan heb je soms meerdere keren de zelfde aanval nodig, en om je als speler te limiteren aan een TM is barbaars. Traden is ook geen optie omdat andere mensen die TM ook wel kunnen gebruiken. Daarom hebben ze ervoor gekozen om TM's reusable te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
eathan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

als het goed is kun je torchic t/m 15 oktober downloaden.
volgens serebii in iedergeval wel. (er staat alleen amerika maar is ook voor eu.)

ik hoop zelf vooral dat ze uiteindelijk ook treeko en mudkip weg zullen geven.
De actie loopt tot half januari 2014. Nog meer dan voldoende tijd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
BlackMage schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:58:
[...]

De actie loopt tot half januari 2014. Nog meer dan voldoende tijd dus.
hmmm, ja, leren lezen zou wel eens handig kunnen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
IIsnickerII schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:47:
[...]

In het hoofdmenu zal waarschijnlijk de optie Mystery Gift te vinden zijn. Zodra deze aangetikt wordt verschijnt er de vraag of je je draadloze verbinding wilt gebruiken. Druk op ja. Daarna vraagt hij welke verbinding hij moet gebruiken, kies dan Wifi (of WFC). Daarna gaat hij zoeken, en dan zou je het torchick event binnen een paar seconden moeten vinden.

[...]

Simpel, gebruiken. Vanaf de 5e generatie kun je TM's net als HM's gebruiken. Ze gaan dus niet weg. Waarom zou dat moeten? Als je een goed team wilt samenstellen dan heb je soms meerdere keren de zelfde aanval nodig, en om je als speler te limiteren aan een TM is barbaars. Traden is ook geen optie omdat andere mensen die TM ook wel kunnen gebruiken. Daarom hebben ze ervoor gekozen om TM's reusable te maken.
Damn dat wist ik niet eens :X Dat is echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
XY heeft een nieuwe optie om te downloaden en ik verwacht dat deze gebruikt gaat worden. Je krijgt de optie om een serial-code in te voeren bij Mystery Gift en deze zal onder een kraslaag op de flyer in het doosje zitten.
Precies, enorm vervelend als je bijv. twee flamethrower of thunderbolt moves wil hebben. Je kan er vaak per spel maar één in het wild vinden en voor de ander zal je een onrealistische hoeveelheid tijd in dat domme casino moeten doorbrengen. Soms is dat zelfs de enige optie.

Het nadeel van de vaste TM's is dat ze niet meer te traden zijn. Dit was volgens velen ook de reden dat er geen items van Gen4 naar Gen5 overgezet konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
BlackMage schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:05:
Het nadeel van de vaste TM's is dat ze niet meer te traden zijn. Dit was volgens velen ook de reden dat er geen items van Gen4 naar Gen5 overgezet konden worden.
Dat maakt toch op zich niet uit? Er zullen zat walkthroughs te vinden zijn waarin uitgelegd staat hoe je TMxx kan krijgen.

Scheelt wel, nu kan ik me wat meer focussen op het maken van een goede team voor multiplayer battles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
BlackMage schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:06:
In de Gen3 remakes FireRed en LeafGreen krijgt charmander Steel Claw op level 13, dus hak je Brock zijn speeltjes ook zo in stukken. Maar dat helpt je weinig tegen Misty die er vlak achterna komt.
Ik had in FireRed mijn Charmander toen al tot een Charizard geëvolueerd XD
Koste wat tijd, maar het werkte wel en het bevestigde een van mijn vermoedens die ik toen een tijdje had.
Je starter blijft altijd luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
DCG909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:10:
[...]

Koste wat tijd, maar het werkte wel en het bevestigde een van mijn vermoedens die ik toen een tijdje had.
Dude dat moet je iets van een maand hebben gekost! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Nop, eigenlijk maar een paar dagen XD
Had hem volgens mij naar Ruby geruild en daar tot lvl 40 getrained, met een exp share.
Daarna zijn de leaders ineens heel heel makkelijk XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jveer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:10:
[...]

Dat maakt toch op zich niet uit? Er zullen zat walkthroughs te vinden zijn waarin uitgelegd staat hoe je TMxx kan krijgen.
Gaat niet zozeer om de TM's te traden van 4 naar 5, maar je kan daardoor dus ook geen andere items overzetten van 4 naar 5. Bijvoorbeeld Master Balls, type enhancing items of andere leuke items zoals Lucky Egg, Exp Share, Choice Specs etc.
DCG909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:10:
[...]

Alle Pokemon die je hebt gekregen of gevangen blijven altijd luisteren. Alleen die je hebt geruild (incl ingame ruilen met een dude die rondloopt) vereisen badges. Je kan bijvoorbeeld wel een pokemon die jij hebt gevangen naar een ander spel ruilen, daar een paar keer de Elite4 doen terwijl die pokemon een Exp Share vastheeft en hem daarna, vele levels hoger, teruggeven aan de originele eigenaar. Dan luistert hij ook nog onvoorwaardelijk naar de eigenaar.

Je kan heel makkelijk zien of een Pokemon altijd naar je zal luisteren, want Pokemon die dat niet doen krijgen 50% meer experience en dan staat er ook "Pikachu gained a boosted 1337 exp points" in plaats van "Pikachu gained 891 exp points".

De spellen leggen dat niet altijd goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
BlackMage schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:23:
[...]

Gaat niet zozeer om de TM's te traden van 4 naar 5, maar je kan daardoor dus ook geen andere items overzetten van 4 naar 5. Bijvoorbeeld Master Balls, type enhancing items of andere leuke items zoals Lucky Egg, Exp Share, Choice Specs etc.

[...]

Alle Pokemon die je hebt gekregen of gevangen blijven altijd luisteren. Alleen die je hebt geruild (incl ingame ruilen met een dude die rondloopt) vereisen badges. Je kan bijvoorbeeld wel een pokemon die jij hebt gevangen naar een ander spel ruilen, daar een paar keer de Elite4 doen terwijl die pokemon een Exp Share vastheeft en hem daarna, vele levels hoger, teruggeven aan de originele eigenaar. Dan luistert hij ook nog onvoorwaardelijk naar de eigenaar.

Je kan heel makkelijk zien of een Pokemon altijd naar je zal luisteren, want Pokemon die dat niet doen krijgen 50% meer experience en dan staat er ook "Pikachu gained a boosted 1337 exp points" in plaats van "Pikachu gained 891 exp points".

De spellen leggen dat niet altijd goed uit ;)
Yea okay dat van de andere items is wel zeer vervelend.

Ik dacht eigenlijk ook dat alleen je starter altijd naar je luisterde en de rest van je pokemons niet zodra ze te hoog getrained waren! Dit is ook erg handig om te weten, hoef ik mezelf voortaan niet meer een handicap te geven bij een lastige gym leader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
BlackMage schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:05:
[...]

XY heeft een nieuwe optie om te downloaden en ik verwacht dat deze gebruikt gaat worden. Je krijgt de optie om een serial-code in te voeren bij Mystery Gift en deze zal onder een kraslaag op de flyer in het doosje zitten.
Hoe zit dat dan als je hem uit de eShop koopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dubrillion schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:27:
[...]

Hoe zit dat dan als je hem uit de eShop koopt :9
Nog niet gehoord? Dan heb je pech....

Grapje hoor, ik heb geen idee. Only time will tell.

Dat met die code's is wel logisch, omdat je dan niet een overvloed van die Blazikenites in omloop krijgt. Anders zou je het spel kunnen starten, Blazikenite looten, traden naar ander spel, reset de savegame en dan opnieuw. In de oudere games gingen ze dit voorkomen door online handel van de legendaries onmogelijk te maken (alleen lokaal) maar ik betwijfel of ze het gaan verbieden om een Blazikenite te traden in X/Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje
Dus je hoeft niet meer naar zo'n wifi event (Winkel) te gaan om hem te downloaden? Maar gewoon met die code thuis? Anders moet ik hem in de winkel direct even uitpakken en downloaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
iRolfje schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:50:
Dus je hoeft niet meer naar zo'n wifi event (Winkel) te gaan om hem te downloaden? Maar gewoon met die code thuis? Anders moet ik hem in de winkel direct even uitpakken en downloaden :p
Heb helaas geen glazen bol. Maar het zal een standaard wifi connect event zijn (3DS aan het internet hangen en dan gewoon voor de download optie kiezen) of het zal die nieuwe manier zijn met de code (ook internet nodig). Vast niet dat je hem via local wireless (in de winkel dus) moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Het eerste event is bijna altijd via Wi-Fi.
Victini bijv. ook.

Het is gewoon onmogelijk om er vanuit te gaan dat iedereen gelijk naar de winkel moet om hem te halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Bij de events bij Animal Crossing kon je gewoon het SSID van je router veranderen en kon je zo de spullen van events bij winkels krijgen, misschien is dit ook mogelijk bij Pokemon XY

Voor de geïnteresseerden, hier kun je het uurste uur van Pokemon X/Y zien (niet van mij) in goede kwaliteit (lees: niet gefilmd)

YouTube: Pokemon X and Y Walkthrough part 1 Gameplay let's play 3DS HD Pokemon X and Y part 1 FULL GAME

[ Voor 26% gewijzigd door Mithrildor op 09-10-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Mithrildor schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:00:
Bij de events bij Animal Crossing kon je gewoon het SSID van je router veranderen en kon je zo de spullen van events bij winkels krijgen, misschien is dit ook mogelijk bij Pokemon XY

Voor de geïnteresseerden, hier kun je het uurste uur van Pokemon X/Y zien (niet van mij) in goede kwaliteit (lees: niet gefilmd)

YouTube: Pokemon X and Y Walkthrough part 1 Gameplay let's play 3DS HD Pokemon X and Y part 1 FULL GAME
neeneenee. Ik wil het zelf ervaren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
IK MAG NIET DRUKKEN OP DE LINK !!!!
Ik wil het echt zelf ervaren en zo weinig mogelijk spoilers. Dat ik weet hoe de final evo's eruit komen te zien vind ik al aardig jammer :P. Ik gok trouwens dat Chespin Defense is, Fennekin Special Attack en Froakie Attack. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje

Moeilijk om niet te klikken :o , wil toch wachten tot zaterdag denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Dubrillion schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:10:
IK MAG NIET DRUKKEN OP DE LINK !!!!
Ik wil het echt zelf ervaren en zo weinig mogelijk spoilers. Dat ik weet hoe de final evo's eruit komen te zien vind ik al aardig jammer :P. Ik gok trouwens dat Chespin Defense is, Fennekin Special Attack en Froakie Attack. Wat denken jullie?
(even een plaatje in mijn hoofd van de final vorm van Fennekin, wat mogelijk fout is).
Ik denk misschien dat Fennekin en Froakie's specialisme in Special attack liggen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
[...]
Gewoon in volgorde bewaren op de pc zonder ze ooit te gebruiken (tenzij ze het waard zijn/ik ze dubbel had) 8)7
BlackMage schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:00:
[...]

Die 3e games uit de serie zijn vaak leuker/beter dan één van de eersten. Maar het probleem is redundantie. Je hebt games 1+2 nodig om de dex compleet te krijgen. 2+3 of 1+3 is dan ook niet voldoende (al kan je dan de belangrijksten, de legendaries, wel compleet krijgen. De rest kan je wel traden). En als je al 1+2 hebt dan heeft 3 nog maar weinig meerwaarde.

Dus ben je iemand die graag de dex compleet maakt dan heeft 3 geen meerwaarde. Dan heb je 1+2 nodig.

Ben je iemand die gewoon van het spel wil genieten dan is 3 juist beter dan 1 of 2.
Ik zou niet zeggen dat de derde game steeds leuker/beter is dan de eersten, het is gewoon een leuke toevoeging met eventueel extra encounters/dingen (pikachu die achter je loopt, etc.) en legendarys. Wat je dus zegt over 1+2 nodig te hebben om je reeks volledig te maken klopt dus niet, want op het derde game is (bijv. in gen III) soms een extra pokémon toegevoegd tot de mogelijke lijst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dat zal vast niet zo gaan. Pokemon games hebben de Mystery Gift functie precies om dit soort acties mogelijk te maken. De specifieke actie hoeft niet in het spel geprogrammeerd te zijn maar werkt via een soort protocol die het spel kan vertellen wat jij op dat moment krijgt van die actie. Daar zijn ze helemaal vrij in, maar volgens mij kan alleen Nintendo officiele Mystery Gifts aanmaken.

Dus als er een nieuwe grote game shop opent en met Nintendo afspreekt dat ze een Mystery Gift pokemon mogen weggeven dan kan Nintendo bijv. de naam van die winkel verwerken in de tekst, nickname of original trainer van die Pokemon die je krijgt.

Met Animal Crossing zal er geen tijd besteed zijn om een systeem te ontwikkelen dus programmeerden ze in het spel om je iets te geven als er een accesspoint met SSID xxxx in de buurt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Iedereen kan/kon mystery gifts maken ;)

Er was namelijk een keer een Deoxys distro kaart (zo een voor in een DS, om hem als "station" in te stellen) gelekt.
Die distro hebben ze toen uit elkaar getrokken en zo zijn ze er achter gekomen hoe je op een flashkaart een eigen distro kunt maken.

Het enige probleem is dat er maar iets van 99 mogelijke distributies zijn/waren, waardoor je niet de pech moest hebben dat je zelf het ID invoerde van een toekomstig echt Nintendo event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
JimDB schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:17:

[...]

Ik zou niet zeggen dat de derde game steeds leuker/beter is dan de eersten, het is gewoon een leuke toevoeging met eventueel extra encounters/dingen (pikachu die achter je loopt, etc.) en legendarys. Wat je dus zegt over 1+2 nodig te hebben om je reeks volledig te maken klopt dus niet, want op het derde game is (bijv. in gen III) soms een extra pokémon toegevoegd tot de mogelijke lijst. ;)
Er zijn in elke versie een aantal pokemon van die gen die er niet in zitten.
zo zitten glameow, purugly, stunky en skuntank o.a. niet in pokemon platinum maar maar zijn ze toch gen.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
DCG909 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:22:
Iedereen kan/kon mystery gifts maken ;)

Er was namelijk een keer een Deoxys distro kaart (zo een voor in een DS, om hem als "station" in te stellen) gelekt.
Die distro hebben ze toen uit elkaar getrokken en zo zijn ze er achter gekomen hoe je op een flashkaart een eigen distro kunt maken.

Het enige probleem is dat er maar iets van 99 mogelijke distributies zijn/waren, waardoor je niet de pech moest hebben dat je zelf het ID invoerde van een toekomstig echt Nintendo event.
Daarom zei ik officiële ;)

Er is een rom in omloop die je met een editor zelf kan vullen met een Mystery Gift zoals je die wenst. Je eigen naam als OT, moves leren die de Pokemon anders zelf nooit kan leren, ga zo maar door.
eathan schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

Er zijn in elke versie een aantal pokemon van die gen die er niet in zitten.
zo zitten glameow, purugly, stunky en skuntank o.a. niet in pokemon platinum maar maar zijn ze toch gen.4
Inderdaad. En dat is tot nu toe alleen in Gen3 een keer gebeurd dat je iets kon krijgen in Emerald die niet in Ruby/Sapphire verkrijgbaar was: Deoxys. Maar zelfs in Emerald had je daar een event item voor nodig. Nintendo had net zo goed kunnen beslissen om hem rechtstreeks via Mystery Gift wel aan Ruby/Sapphire te geven.

Wat ze wel hebben gedaan is forms toevoegen aan een Pokemon, zoals bijv. Giratina, Rotom en die genies uit Gen5. Als je daarmee wil battlen of traden dan keert ie terug naar zijn oorsponkelijke form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

Hahaha ja Nidoran's trainen was ook een goede optie ja :D

In Black (2) / White (2) kan je TMs zo vaak gebruiken als je maar wilde. Ik denk dat dat in X & Y ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:33:
[...]

In Black (2) / White (2) kan je TMs zo vaak gebruiken als je maar wilde. Ik denk dat dat in X & Y ook zo is.
Ik denk het wel. TM availability drukt competetive play enorm hard. Het zou gewoonweg stom zijn om deze feature ineens te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Net even de eerste 16 minuten van die video gekeken.
WOW dat ziet er bijna uit als Tales of (Symphonia)!!!
Alles zie er zo anders uit, in vergelijking met dit is B&W eigenlijk een misbaksel..... (ik vond B&W eigenlijk de minste tot nu toe, heeft iig de minste indruk achter gelaten :/)

Heb net ook toevallig de stats van Froakie gezien en zo te zien is het meer een Special Attack pkm ;)
(dat had ik dus verwacht, aangezien de final form eruit lijkt te zien als een Ninja ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
NEE IK GA NIET KIJKEN!
NEE
>_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:41
Pokémon Y besteld bij www.gamesync.nl. Laatst was het nog "Pré-order" of iets in die richting. Zag net dat het veranderd is naar "Verzonden". Zou ik hem dan morgen al binnen krijgen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik zie dat X daar op 'voor 16;00 besteld volgende dag in huis' staat
terwijl Y op pre-order 1 dag voor release verzonden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Zouden ze dan een voorraad binnen hebben gehad en nu al uitleveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:41
Wie weet! Ik heb weekend, dus ik ga morgen de brievenbus even in de gaten houden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Als hij toch zaterdag pas geleverd gaat worden komt mijn "weekend" beter uit ;)
Van vrijdag tot woensdag :)
Al heb ik zo'n voorgevoel dat er wel weer iets zal mis gaan, waardoor er pas op maandag of dinsdag geleverd gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
You (maybe) lucky... fjsdjf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Hé jammer! Kreeg vanmiddag een mailtje dat m'n order is verzonden, maar de game zit er niet bij :( Enkel de 3DS XL, dus moet nog even wachten op de game :p

hehehe 3DS dus... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Jveer op 09-10-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die Pokemon: The Origin (4-delige mini-serie) nog niet gezien heeft, doen, doen, doen!! Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jveer schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:16:
Hé jammer! Kreeg vanmiddag een mailtje dat m'n order is verzonden, maar de game zit er niet bij :( Enkel de DS, dus moet nog even wachten op de game :p
Het spel werkt niet op de DS, je hebt een 3DS nodig. :+
Pagina: 1 ... 4 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.