O ja damn ik heb 'm al gezien in de safari zie ik, lol ik ben een beetje sufWalance schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 16:47:
Jawel, dat is volgens mij ManInWhiteNL op tweakers.
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
dat gaat nog even duren haha
[ Voor 15% gewijzigd door Batino op 26-10-2013 16:56 ]
Steam: Ryada.
Verwijderd
Moet ik voor shuckle liefhebbers nog online komen?
Om er maar even op terug te komen, ik heb voorlopig het volgende team samengesteld:Batino schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:46:
[...]
heb je nog iets anders nodig? Heb ook wel interesse
- Tyranitar
- Azumarill
- Kangaskhan
- Greninja
- Scollipede
- Togekiss
Overigens maakt het me ook niet uit of een mannetje of vrouwtje is, zolang het maar Sand Stream heeft (Larvitar = Guts).
P.s. Overigens kan ik alvast voorspellen dat ik straks nog andere pokes wil zodat ik makkelijk kan roteren. Zo staat er ook nog een Goodra op de back-up list waar ik geen fatsoenlijke ouders voor heb. Tyranitar heeft echter de prio, want daarna wil ik gewoon mn beoogde team trainen & online uitproberen
[ Voor 16% gewijzigd door Cleetje op 26-10-2013 18:19 ]
Ik zie dat je nogal een gigantische zwakte tegen fighting types hebt. Tyranitar krijgt 4x damage van fighting, Kangaskhan 2x damage, Greninja 2x damage. Enkel scolipede en togekiss zijn er goed tegen maar die hebben ook niet zo hoge defenses.Cleetje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:17:
[...]
Om er maar even op terug te komen, ik heb voorlopig het volgende team samengesteld:
- Tyranitar
- Azumarill
- Kangaskhan
- Greninja
- Scollipede
- Togekiss
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
[EDIT] Bedenk ook dat Togekiss zelfs dubbele resist heeft vs Fighting dankzij de nieuwe typing.
[ Voor 31% gewijzigd door Cleetje op 26-10-2013 19:17 ]
Oke dan ga ik zo maar Larvitars breedenCleetje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:17:
[...]
Om er maar even op terug te komen, ik heb voorlopig het volgende team samengesteld:Alleen Tyranitar moet ik dus nog goede ouders voor regelen, want mn huidige collectie is 3x niks op dat gebied. Aangezien dat mn tank wordt, ben ik op zoek naar 1 v/d Tyranitar familie met perfecte HP, Def en Special Defense IVs (2 v/d 3 is ook goed). Speed en Special Attack IVs boeien me niet
- Tyranitar
- Azumarill
- Kangaskhan
- Greninja
- Scollipede
- Togekiss
Overigens maakt het me ook niet uit of een mannetje of vrouwtje is, zolang het maar Sand Stream heeft (Larvitar = Guts).
P.s. Overigens kan ik alvast voorspellen dat ik straks nog andere pokes wil zodat ik makkelijk kan roteren. Zo staat er ook nog een Goodra op de back-up list waar ik geen fatsoenlijke ouders voor heb. Tyranitar heeft echter de prio, want daarna wil ik gewoon mn beoogde team trainen & online uitproberen
Het gaat wss sneller als je iemand met een Friend Safari hebt die Larvitars/Pupitars heeft, omdat die altijd minimaal 2 perfecte IVs hebben
Die heb ik alCleetje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:32:
[...]
Het gaat wss sneller als je iemand met een Friend Safari hebt die Larvitars/Pupitars heeft, omdat die altijd minimaal 2 perfecte IVs hebbenEn aangezien Guts (=Sand Stream als Tyranitar) de standaard ability is, hoef je daar ook niet moeilijk over te doen.
zal dus relatief makkelijk een larvitar met perfect HP/DEF/SPDEF kunnen krijgen
EDIT: Welke nature wil je? sassy/careful?
[ Voor 3% gewijzigd door Batino op 26-10-2013 19:50 ]
Ik zal wel weer te oud worden ,maar ik kwam wel erg makkelijk door het spel heen:
- De levels van mn pokemons waren eigenlijk altijd bijna 10 levels hoger dan de trainers en gyms die ik tegen kwam.
- HM's hoef je niet meer te zoeken, steeds vlak voordat je een hm move nodig hebt komt er een NPC aangelopen die hem geeft.
- Mijn titel Pokémon Xerneas heb ik gevangen met een quick ball! wat een uitdaging zeg, de climax van het verhaal en ik vang hem met een enkele druk op de knop...
Vroeger was niet alles beter, maar ten tijde van Red/Blue en Gold/Silver beleefde ik toch wel iets meer uitdaging.....
Verwijderd
Story legendaries vang je sws makkelijker dan niet storymichel2506 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:01:
Sinds gisteren de E4 verslagen, maar ik heb het gevoel dat de game errug makkelijk is tov de eerste paar delen.
Ik zal wel weer te oud worden ,maar ik kwam wel erg makkelijk door het spel heen:
- De levels van mn pokemons waren eigenlijk altijd bijna 10 levels hoger dan de trainers en gyms die ik tegen kwam.
- HM's hoef je niet meer te zoeken, steeds vlak voordat je een hm move nodig hebt komt er een NPC aangelopen die hem geeft.
- Mijn titel Pokémon Xerneas heb ik gevangen met een quick ball! wat een uitdaging zeg, de climax van het verhaal en ik vang hem met een enkele druk op de knop...
Vroeger was niet alles beter, maar ten tijde van Red/Blue en Gold/Silver beleefde ik toch wel iets meer uitdaging.....
Xerneas was inderdaad erg makkelijk, mewtwo heeft nog steeds een capture rate van 3 dus die zal wat lastiger zijnVerwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:02:
[...]
Story legendaries vang je sws makkelijker dan niet story
Zou je 1 Larvitar apart voor me kunnen houden? Ik heb nog een Aron over, kunnen we die traden en heb ik weer een Pokedex entry ^^ (gaat me dus om de entry niet om IV's ofzo)
Verwijderd
prima, ik heb zelf pokemon x, kwam een pupitar tegen in een friend safariJveer schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:18:
[...]
Zou je 1 Larvitar apart voor me kunnen houden? Ik heb nog een Aron over, kunnen we die traden en heb ik weer een Pokedex entry ^^ (gaat me dus om de entry niet om IV's ofzo)
niet, zijn regels die je met elkaar afspreektVerwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:20:
Hoe werkt dat vechten op de ds? daar zijn geen tiers in volgens mij? Hoe kom je in een gevecht op de ds in een OU tier gevecht bijvoorbeeld?
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt toch wel één of andere competitie op de ds. Dan zou ik ook gewoon pokemon x niet kunnen kopen en gewoon op dat showdown kunnen spelen;pBatino schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:22:
[...]
prima, ik heb zelf pokemon x, kwam een pupitar tegen in een friend safari
[...]
niet, zijn regels die je met elkaar afspreekt
Thx stuur maar een DM wanneer je klaar bent en je tijd hebt om te traden.Batino schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:22:
[...]
prima, ik heb zelf pokemon x, kwam een pupitar tegen in een friend safari
[...]
niet, zijn regels die je met elkaar afspreekt
En over de link battles, wordt je gescaled naar lvl 50 of 100, of is het gewoon het echte lvl van je pokemon?
Verwijderd
Verwijderd
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Nee. Het is een zwaar klote stad. Hier is een map die je misschien kan helpen. Verder, probeer zoveel mogelijk de taxi te gebruikenGerbenKwakkel schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:52:
Is het raar als ik zeg dat ik helemaal de weg kwijt raak in die Parijs stad?
Verwijderd
Ik heb ferrothorn zelf al veel gebruikt, is erg goedVerwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:42:
ik zat te denken als je ferrothorn neemt is dat niet heel voorspelbaar. Als ik m als opening ga gebruiken gaat iedereen gelijk een vuur type ofzo inzetten in zn eerste beurt en weg ferrothorn
Verwijderd
Twijfel tussen forretress en tussen hem. ik denk dat forretress betere optie is ivm met rapid spin en met mn dragonite;pBatino schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:47:
[...]
Ik heb ferrothorn zelf al veel gebruikt, is erg goed
Als je een spinner nodig hebt zou ik idd voor forretress gaan, ferrothorn kan wat beter stallen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:48:
[...]
Twijfel tussen forretress en tussen hem. ik denk dat forretress betere optie is ivm met rapid spin en met mn dragonite;p
Verwijderd
Ja maar moet ik foretress dan als openingsbeurt gebruiken? aangezien hij dan als eerste van mn team dood gaat, lijkt me dat ik dan niks meer aan rapid spin heb.Batino schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:54:
[...]
Als je een spinner nodig hebt zou ik idd voor forretress gaan, ferrothorn kan wat beter stallen.
Nou ik ga maar eens de deur uit.;p tot morgen
Als begin pokemon kan je vaak het beste een hele snelle pokemon gebruiken met volt switch/u-turn als je verder geen goede moves kan doen bij je tegenstander. Dan kan je wat schade doen en eventuele focus sash/sturdy breken en dan een betere pokemon inzetten. Of je begint met een pokemon die stealth rocks/andere entry hazards kan inzetten. Of juist een pokemon die snel is met taunt als je denkt dat je tegenstander gaat beginnen met een pokemon die juist entry hazards wilt plaatsen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:05:
[...]
Ja maar moet ik foretress dan als openingsbeurt gebruiken? aangezien hij dan als eerste van mn team dood gaat, lijkt me dat ik dan niks meer aan rapid spin heb.
Nou ik ga maar eens de deur uit.;p tot morgen
Dat kan wel hoor. Is mij net nog gelukt. Waarschijnlijk is je probleem simpelweg dat ze allebei van jezelf zijn (dus niet van een andere trainer): als je 2 pokemon van dezelfde trainer en een andere species wilt laten breeden dan is de kans op een egg gewoon erg klein. De NPC zegt dan iets als "They don't seem to like each other much".Batino schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:14:
Waarom kan ik Gyarados en Charmander niet breeden?ze zitten allebij in de dragon egg group
Als ze weigeren te breeden dan zegt de NPC iets als "They seem to prefer playing with others".
BTW, wat je vraag qua natures betreft: Sassy zou het mooiste zijn voor Larvitar
[ Voor 6% gewijzigd door Cleetje op 26-10-2013 22:20 ]
Dan ga ik morgen breeden en bij de day care zegt die man inderdaad they prefer to play with others o.i.d. beide pokemin heb ik inderdaad zef gevangen/gebreedCleetje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:13:
[...]
![]()
Dat kan wel hoor. Is mij net nog gelukt. Waarschijnlijk is je probleem simpelweg dat ze allebei van jezelf zijn (dus niet van een andere trainer): als je 2 pokemon van dezelfde trainer en een andere species wilt laten breeden dan is de kans op een egg gewoon erg klein. De NPC zegt dan iets als "They don't seem to like each other much".
Als ze weigeren te breeden dan zegt de NPC iets als "They seem to prefer playing with others".
BTW, wat je vraag qua natures betreft: Sassy zou het mooiste zijn voor Larvitar
Dacht altijd dat de kans naar beneden zou gaan maar niet naar 0.
Het enige dat ik me kan voorstellen is dat ze beide hetzelfde geslacht hebben (om e.o.a. reden krijgen ze dan geen nageslacht
Haha had wel een male charmander en female gyarados. Zo nog is kijken zal dan toch iets fout hebben gedaan.... of mn charmander/gyarados is homo/lesbisch.Cleetje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:25:
Zolang ze in dezelfde egg group zitten moeten ze gewoon met elkaar breeden hoor. Snap niet waarom ze dat niet doen bij jou, want ik heb ook een eigen Gyarados weten te paren met een eigen Charmander. Duurde ff voordat dr eiren kwamen, maar het lukte uiteindelijk wel.
Het enige dat ik me kan voorstellen is dat ze beide hetzelfde geslacht hebben (om e.o.a. reden krijgen ze dan geen nageslacht)...
WTF.. Waarom krijg ik nu steeds 3x achter elkaar een female Marill met Thick Fat terwijl de moeder gewoon Huge Power heeft (en Thick Fat dus maar 20% kans heeft).
[ Voor 50% gewijzigd door Cleetje op 26-10-2013 22:31 ]
Zo, eindelijk een Marill met Huge Power, Belly Drum en Aqua Jet weten te breeden met enigzins goeie IVs. Nu nog de laatste stappen: Adamant nature breeden (ben ik nu mee bezig) en daarna afmaken door mn super Marill (5 IVs perfect behalve HP) daarmee mixen zodat ik hopelijk de beste offspring krijg met 2 nieuwe egg moves
Nice, zo te zieb ben je al een heel stuk verder met breeden dan ikCleetje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:50:
Zo, eindelijk een Marill met Huge Power, Belly Drum en Aqua Jet weten te breeden met enigzins goeie IVs. Nu nog de laatste stappen: Adamant nature breeden (ben ik nu mee bezig) en daarna afmaken door mn super Marill (5 IVs perfect behalve HP) daarmee mixen zodat ik hopelijk de beste offspring krijg met 2 nieuwe egg moves
En ik heb ook een beetje geluk gehad met breeden, hoewel het vooral een kwestie is van veel tijd en doorzetten. Hopelijk heb ik er achteraf wat aan
M'n enige probleem nu is dat t onmogelijk wordt om elke keer maar 4 pokes te kiezen die t gaan opnemen tegen de tegenstander. Te veel leuke pokes in m'n team
[ Voor 10% gewijzigd door Cleetje op 26-10-2013 23:04 ]
YouTube: Fear the Azumarill - Belly Drum & Aqua Jet
[ Voor 26% gewijzigd door Cleetje op 26-10-2013 23:11 ]
[ Voor 7% gewijzigd door DutchEZmoder op 26-10-2013 23:48 ]
Idd ik vertik het om toe te geven. Dan maar een draw. Ga gewoon tanden poetsen enzo over 10minuten is het klaarCleetje schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:51:
Dat is inderdaad wel erg triest ja. Ik zou het niet vol kunnen houden, ondanks dat zo'n trieste gast een win ook niet verdiend..
Edit: Kan nu wel zeggen dat ik niet meer met een Jap ga spelen, vorige keer DC'de er 1 in een match die niet eens rated was. Was even aan het googelen naar Japanese time stallers en vond een leuk artikel over Japanse time stallers in honkbal, schijnt dat je daar ook zo'n 2m 30s de tijd mag hebben tussen handelingen.
Edit2: wtf en de tijd stopt en ik heb verloren WTF..... Omdat hij net de laatste beurt nog 10 hp van me af kreeg. (wenst die jap alle ernstige ziektes toe)
[ Voor 41% gewijzigd door DutchEZmoder op 27-10-2013 00:03 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Walance op 27-10-2013 01:15 ]
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Batino op 27-10-2013 08:01 ]
Verwijderd
Dat is het mooie van Pokemon: het lijtk erg simpel, maar er zit zo enorm veel diepgang in (m.n. relevant voor online) dat je echt dagen zoet kan zijn met het samenstellen van een team...Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 04:01:
Lieve hemel ik heb nog veel te leren als ik ook maar iets wil meekomen met de competitie, als ik de bovenstaande posts mag geloven. Dit is mijn eerste Pokemon game sinds SoulSilver, en nu online vechten een optie is wil ik mij hier wel wat in verdiepen. Op naar Smogon dan maar. Alsof ik nog niet druk genoeg ben met mn studie haha
Goed begin van mijn ochtend: ik heb nu een flawless Marill weten te breeden. Ik was al blij geweest met 5 perfecte IVs (special attack heb ik toch niet nodig), maar deze poke heeft ze alle 6! Ik durfde eigenlijk niet verder te kijken, want de laatste keren heb ik verdacht vaak dat een goeie Marill dan plots de verkeerde ability blijkt te hebben en ik me dus voor niets blij heb lopen maken. Gelukkig heeft deze de goeie ability, de 2 egg moves en juiste nature, dus hij is 100% perfect
[EDIT] En ook geluk gehad met Froakie: ik had bij de 2e ronde aan eggs gelukkig een female Protean Froakie. Dan kun ik nu beginnen met het maken van Timid Protean Froakies met goeie IVs (dank u wel Azumarill met 5 perfecte IVs).
[ Voor 8% gewijzigd door Cleetje op 27-10-2013 12:47 ]
Verwijderd
Volgens mij moet je hem toch opzoeken in z'n bureau in zo'n steegje? Ik meende namelijk dat ik continu weer quests van m kreeg daar en op n gegeven moment maar ben gestopt omdat ik liever mn online team klaarstoomVerwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:47:
Duurt dat looker gedoe echt zo kort. Deed halfuurtje van die kleine missies en toen ging ie alweer? Neem aan dat ie dan nooit meer terugkomt en zon holobericht van hem krijg
Verwijderd
Trouwens ik vond een erg goede manier om style op te doen. Je gaat gewoon naar de pokeball winkel en koopt steeds 1 premier ball van $200 of $100 met bargain lvl3. Elke keer als je er 1 koopt stijgt je style en na zo'n 100 ballen heb je max style.
[ Voor 59% gewijzigd door DutchEZmoder op 27-10-2013 14:04 ]
/agree. Werkte voor mij erg goed, en een stuk sneller dan die status restoring dingen uit het eettentje. Lekker op a blijven rammen, niet denken aan geldDutchEZmoder schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:03:
Trouwens ik vond een erg goede manier om style op te doen. Je gaat gewoon naar de pokeball winkel en koopt steeds 1 premier ball van $200 of $100 met bargain lvl3. Elke keer als je er 1 koopt stijgt je style en na zo'n 100 ballen heb je max style.
Die verkoopt die oude man naast de normale verkoper. Daar staan ze met z'n 3en om elkaar heen en de middelste verkoopt ze.mat.hi.as schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:45:
[...]
/agree. Werkte voor mij erg goed, en een stuk sneller dan die status restoring dingen uit het eettentje. Lekker op a blijven rammen, niet denken aan geld. Die O-Power heb ik nu wel gekregen (hatching) maar die mega stones zijn nog niet beschikbaar. Hoe moet ik die unlocken?
Moet je dan eerst de blastoise (want ik had charmender gekozen) steen kopen voordat je de andere mag kopen? Of verkoopt hij alleen die?DutchEZmoder schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:30:
[...]
Die verkoopt die oude man naast de normale verkoper. Daar staan ze met z'n 3en om elkaar heen en de middelste verkoopt ze.
Hij wisselt om de 3 dagen een steen volgens mij maar als je de Blastoise steen koopt dan verkoopt hij daarna die van Venusaur, en volgens mij zijn het maar 2 stenen die hij verkoopt... Niet zeker.mat.hi.as schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:39:
[...]
Moet je dan eerst de blastoise (want ik had charmender gekozen) steen kopen voordat je de andere mag kopen? Of verkoopt hij alleen die?
Nee volgens mij niet, heb ze nog niet bij hem gezien.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:39:
Ik speel x. Verkoopt die vent kook charizardite y of andere y exclusive stenen?
En Maluku, ik ben toch bezig met breeden, ik zal wel even een Charmander voor je erbij kweken.
Held!PeterA schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:16:
Ik heb inmiddels iedereen toegevoegd die op het friendlijstje staat, mezelf ook op de lijst gezet.
En Maluku, ik ben toch bezig met breeden, ik zal wel even een Charmander voor je erbij kweken.
Hij heeft dan ook een speciaal icoontje met een groene bal en zo'n "explosie" bovenop. Volgens mij zijn dat shots die heel veel dmg doen naarmate je meer charged. Hoe dan ook, dat is veruit mn favoriete baltype voor super training
Verwijderd
Nu ben je nog zo enthousiast maar die super training is het meest saaiste van het hele spel;pCleetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:21:
Ik ben inmiddels begonnen met het EV trainen (in Super Training) van m'n pokes en holy crap, m'n Kangaskhan heeft echt een enorm sterke shot. Hij doet met ~50% EVs (252 Atk) zo'n 750 dmg per shotEn aangezien die ballonnen tussen de 2.000 en 2.500 HP hebben, knalt hij dr met ramp tempo doorheen.
Hij heeft dan ook een speciaal icoontje met een groene bal en zo'n "explosie" bovenop. Volgens mij zijn dat shots die heel veel dmg doen naarmate je meer charged. Hoe dan ook, dat is veruit mn favoriete baltype voor super training
Hoe gebruik je Venusaur normaal gesproken? Ik zit echt naar m te kijken en vraag me af of z'n normale (non-mega) form wat toe kan voegen aan m'n team, maar volgens mij is hij vooral goed in een sun team of simpelweg met megastone.DutchEZmoder schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:45:
Haha ik heb net tegen iemand gevochten 6 vs 6. Hij had 6 uber pokémon: Mewtwo Y, Yeltal, Xerneas, Zygarde, Blaziken en Aegislash. Ik had 'm met 3-0 verslagen met Shuckle, Talonflame, Aegislash, Clawitzer en Sylveon (Venusaur had niks te doen) Voelt echt goed lol.
Inmiddels heb ik Charmander gereed voor Maluku
[ Voor 12% gewijzigd door PeterA op 27-10-2013 17:13 ]
Ik gebruik gewoon de begin Venusaur die je van de professor krijgt, Modest nature, geen 31 iv'sCleetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:07:
[...]
Hoe gebruik je Venusaur normaal gesproken? Ik zit echt naar m te kijken en vraag me af of z'n normale (non-mega) form wat toe kan voegen aan m'n team, maar volgens mij is hij vooral goed in een sun team of simpelweg met megastone.
Verwijderd
En met pokerus train je sneller.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 16:44:
[...]
Nu ben je nog zo enthousiast maar die super training is het meest saaiste van het hele spel;p
Heb nu al 2 friend safaris waarin ik Pure attack en pure Speed kan trainen.
Ben in 15min Klaar
Ik vond het nog steeds langzaam gaan, ook met Pokerus. Ik had geen BP item ervoor, dat zou natuurlijk nog wel moeten uitmaken. Ik maakte wel gebruik van Exp Share, maakt dat nog uit?Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:49:
[...]
En met pokerus train je sneller.
Ben in 15min Klaar
Verwijderd
Macho brace is wat ik gebruik op het moment, exp share deelt geen ev points afaikmat.hi.as schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:08:
[...]
Ik vond het nog steeds langzaam gaan, ook met Pokerus. Ik had geen BP item ervoor, dat zou natuurlijk nog wel moeten uitmaken. Ik maakte wel gebruik van Exp Share, maakt dat nog uit?
Dat doet het wel, anders had ik nooit EV's gekregen met Kadraba op dat moment. Maar misschien dat het wel gedeeld wordt, dus dat je er niet optimaal van profiteert. Want mijn kadabra/abra was tussen level 1 en 16 ofzo toen ik in een FS op die manier aan het EV trainen was, maar dat ging me te langzaam.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:12:
[...]
Macho brace is wat ik gebruik op het moment, exp share deelt geen ev points afaik
Helaas heb ik nooit PokerusVerwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:49:
[...]
En met pokerus train je sneller.
Ben in 15min Klaar
BTW, Exp Share geeft ook gewoon EVs (en 100% daarvan ook). Ik weet alleen niet of de Power item ook werkt i.c.m. Exp Share als de poke zelf niet in combat was, maar wss werkt ie ook gewoon.
power items werken idd ook, als de pokemon niet in battle is maar de EXP share wel aan is. Ik heb trouwens pokerus, kan het je wel even tradenCleetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:40:
[...]
Helaas heb ik nooit PokerusWat betreft is Super Training voor mij best een uitkomst, zeker omdat je op de oude manier eerst de Power items moet hebben voor het effectief EV trainen.
BTW, Exp Share geeft ook gewoon EVs (en 100% daarvan ook). Ik weet alleen niet of de Power item ook werkt i.c.m. Exp Share als de poke zelf niet in combat was, maar wss werkt ie ook gewoon.
Had je nog speciale wensen dan in ruil voor Pokerus?Batino schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:42:
[...]
power items werken idd ook, als de pokemon niet in battle is maar de EXP share wel aan is. Ik heb trouwens pokerus, kan het je wel even traden
[EDIT] Ik heb evt nog Marill's met Huge Power en goeie IVs (HP, Def, SpD en Speed perfect) inclusief de 2 egg moves (Belly Drum en Aqua Jet) of een Froakie met perfecte speed en Protean ability.
[ Voor 23% gewijzigd door Cleetje op 27-10-2013 20:48 ]
Ik heb nog een heleboel wensen maar Pokerus geef ik gratis weg, geldt overigens ook voor andere mensen hier. Stuur maar een DM o.i.d.Cleetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:46:
[...]
Had je nog speciale wensen dan in ruil voor Pokerus?
[ Voor 12% gewijzigd door Batino op 27-10-2013 20:50 ]
BTW, om e.o.a. reden krijg ik de trade niet gestart als jij me invite. Krijg 2x popup en daarna gebeurt er niks, zelfs geen vraag voor save o.i.d.
haha klopt, stuur maar iets waar je van af moet. Dit gebeurt bij mij als ik maar 1 pokemon in mijn team heb.Cleetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:51:
Kun je überhaupt pokemon traden zonder een andere pokemon dr voor terug te krijgen? Ik dacht dat t altijd betekende dat je dr ook 1 terug moest sturen.
BTW, om e.o.a. reden krijg ik de trade niet gestart als jij me invite. Krijg 2x popup en daarna gebeurt er niks, zelfs geen vraag voor save o.i.d.
Daarom moet je ook een zooi waardeloze pokemons hebbenCleetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:51:
Kun je überhaupt pokemon traden zonder een andere pokemon dr voor terug te krijgen? Ik dacht dat t altijd betekende dat je dr ook 1 terug moest sturen.
Oh thanks! Alleen nog attack erbij breedenCleetje schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:54:
Bedankt voor de poke! En veel plezier met de MarillHad dr meer dan genoeg dus mij maakt het niet uit.
Uiteindelijk is dat ook weer goed gekomen, maar toen ik dat eenmaal voor elkaar had ben ik maar gestopt met Marill's breeden
Kwas wel verbaasd over die Rotom
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dit topic is gesloten.
![]()