• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:29:
Heb je een screenshot? wil wel heel graag weten hoe die eruit ziet :)

[...]
Afbeeldingslocatie: http://i895.photobucket.com/albums/ac160/OneManCollectiblez/20131021_122200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i895.photobucket.com/albums/ac160/OneManCollectiblez/20131021_122149.jpg

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

fenylalaline schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:19:
Met wat voor website zijn jullie bezig ?
Ik ben een website aan het opzetten die veel aspecten van de nieuwste pokemon games X en Y behandeld. Denk hier aan starter informatie zoals wat is een pokedex en wat is evolutie, maar ook geavanceerde informatie zoals wat is EV training en IV breeding. Deze maak ik dan speciaal voor mensen uit de benelux (nederlandstaligen). Daarnaast ben ik bezig met functies zoals een forum en een live chat.
wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Geeft niet ik heb liever dat je het eerlijk zegt dan erom heen draaien.
Ik zal het onthouden.
Bedankt voor je begrip :). Ik moet nou eenmaal grenzen stellen als ik er geen rommeltje van wil maken. Ik wil de gesloten pagina's van de website niet openstellen voor persoonlijk gebruik. Bij openbare pagina's zoals het forum vind ik dit geen enkel probleem, zolang het maar gerelateerd is aan pokemon.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Verwijderd

Goedemiddag ik zit al een tijdje op dit forum mee te lezen, dus zal nu ook maar eens een berichtje plaatsen.
Ik ben 43 jaar en speel graag games.
Ik ben paar maanden geleden begonnen met pokemon white 2. Heb deze uitgespeeld. Ben nu bezig met pokemon x en wil me graag wat verdiepen in het breeden. Weet iemand een goede site waar dit een beetje uitgelegd wordt ? Ook zoek ik nog vrienden, mijn code is 4570-8076-3068

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:56:
Goedemiddag ik zit al een tijdje op dit forum mee te lezen, dus zal nu ook maar eens een berichtje plaatsen.
Ik ben 43 jaar en speel graag games.
Ik ben paar maanden geleden begonnen met pokemon white 2. Heb deze uitgespeeld. Ben nu bezig met pokemon x en wil me graag wat verdiepen in het breeden. Weet iemand een goede site waar dit een beetje uitgelegd wordt ? Ook zoek ik nog vrienden, mijn code is 4570-8076-3068
Als je oke bent in engels zijn http://www.bulbapedia.bulbagarden.net en http://www.serebii.net goede startpunten. Voor nederlandse informatie moet je nog even geduld hebben, ik ben er mee bezig :). Natuurlijk kan je als je specifieke vragen hebt, het hier vragen. Ik of anderen hier weten meestal het antwoord wel. In ieder geval, Welkom! :)

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Verwijderd

Heel erg bedankt ik zal er eens gaan rondkijken :-)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:53
Ik ben gister "begonnen" aan Pokemon Black. Maar wat is dat een gedrocht zeg, niet alleen grafisch (vond de oudere zelfs mooier) maar ook qua gameplay. De eerste gym geeft je meteen al (ongeacht welke starter je koos) een tegenstander die sterk is tegen jouw starter en dat handjevol trainer battles die je krijgt is niet eens voldoende om één pokemon op fatsoenlijk level te krijgen, laat staan twee of meer. Dus kan je eerst nog even een uurtje grinden op die domme hondjes voordat je verder kan.

Als de rest van dat spel ook zo in elkaar zit dan gaat dat nog een hele sleur worden.

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:14:
Ik ben gister "begonnen" aan Pokemon Black. Maar wat is dat een gedrocht zeg, niet alleen grafisch (vond de oudere zelfs mooier) maar ook qua gameplay. De eerste gym geeft je meteen al (ongeacht welke starter je koos) een tegenstander die sterk is tegen jouw starter en dat handjevol trainer battles die je krijgt is niet eens voldoende om één pokemon op fatsoenlijk level te krijgen, laat staan twee of meer. Dus kan je eerst nog even een uurtje grinden op die domme hondjes voordat je verder kan.

Als de rest van dat spel ook zo in elkaar zit dan gaat dat nog een hele sleur worden.
Ik heb zelf black en white helemaal dood gespeeld maar de eerste gym heb ik nooit moeite voor hoeven doen.
Een tip zou zijn ga rechts van het stadje waar de gym is daar lopen een paar trainers en een persoon die je een aap geeft die sterk is tegen de pokemon van de gym.

Steam: Ryada.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:14:

Black 2 vind ik een van de beste games die ik heb gespeeld, en ik heb B/W1 niet gespeeld, dus ik denk dat ze enige mankementen van de eerste 2 games gefixt hebben in het tweede deel.

• BlackMage
wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

Ik heb zelf black en white helemaal dood gespeeld maar de eerste gym heb ik nooit moeite voor hoeven doen.
Een tip zou zijn ga rechts van het stadje waar de gym is daar lopen een paar trainers en een persoon die je een aap geeft die sterk is tegen de pokemon van de gym.
Kijk dat is een leuke tip. Ik ben er nu wel doorheen, gewoon mijn level 100 shiny event dialga ingezet en steeds proberen aan te vallen en na 20 keer ofzo besloot ie toch die aanval te doen :P

Maar ik wil alle drie de starters dus moet dat stuk nog 2x doen (met White) en daar heb ik die event beesten niet op, dus vals spelen zit er niet in :P

Ook dom dat je pas kan traden na de eerste gym

• Ryada

Ryada

She/Her

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Kijk dat is een leuke tip. Ik ben er nu wel doorheen, gewoon mijn level 100 shiny event dialga ingezet en steeds proberen aan te vallen en na 20 keer ofzo besloot ie toch die aanval te doen :P

Maar ik wil alle drie de starters dus moet dat stuk nog 2x doen (met White) en daar heb ik die event beesten niet op, dus vals spelen zit er niet in :P

Ook dom dat je pas kan traden na de eerste gym
Als je alle drie de starters neemt zorg er dan ook voor dat je alle drie de aapjes hebt :P
Scheelt een hoop moeite en die aapjes zijn erg OP op laag level + een erg gewilde pokemon als je gaat breeden.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:28:
[...]

Als je alle drie de starters neemt zorg er dan ook voor dat je alle drie de aapjes hebt :P
Scheelt een hoop moeite en die aapjes zijn erg OP op laag level + een erg gewilde pokemon als je gaat breeden.
Als aanvulling: Dit gaat dus over Pansage, Panpour en Pansear. :)

• Ryada

Ryada

She/Her

IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:30:
[...]

Als aanvulling: Dit gaat dus over Pansage, Panpour en Pansear. :)
Bedankt ik kon even niet op de namen komen 8)7

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
is er iemand die voor mij een ditto over heeft?
maakt niet uit wat voor nature of iv's hij of zij heeft.

het gaat er mij alleen om dat ik starters kan breeden voor een vriend van me die het binnen kort ook gaat spelen.

bij voorbaat dank.

stuur maar een dm als je er 1 kwijt wil

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

eathan schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:37:
is er iemand die voor mij een ditto over heeft?
maakt niet uit wat voor nature of iv's hij of zij heeft.

het gaat er mij alleen om dat ik starters kan breeden voor een vriend van me die het binnen kort ook gaat spelen.

bij voorbaat dank.

stuur maar een dm als je er 1 kwijt wil
Ik heb er wel een aantal, maar ik ben vanavond helaas pas beschikbaar...

• eathan
IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:52:
[...]

Ik heb er wel een aantal, maar ik ben vanavond helaas pas beschikbaar...
Je bent niet de enige.
zoals ik al zei, stuur maar een dm met firend code enzo.
misschien heb ik je al in mijn lijst staan maar weet niet zeker

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

• BlackMage
Die aapjes struikel je over in X/Y en ga niet breeden in Black/White. Ik wil er gewoon doorheen zodat ik de legendaries kan vangen en de Pokemon uit generatie 3 en 4 door kan zetten naar 5 en straks (als de bank er is) 6.

• Ryada

Ryada

She/Her

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:58:
Die aapjes struikel je over in X/Y en ga niet breeden in Black/White. Ik wil er gewoon doorheen zodat ik de legendaries kan vangen en de Pokemon uit generatie 3 en 4 door kan zetten naar 5 en straks (als de bank er is) 6.
Dat snap ik maar dat neemt niet weg dat het zeker een goede toevoeging is voor je team ^.^

• BlackMage
wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:02:
[...]

Dat snap ik maar dat neemt niet weg dat het zeker een goede toevoeging is voor je team ^.^
In tegendeel, 100% overlap met de 3 starters. Kan ik beter wat anderen meenemen :P

En ga toch geen 6 'op peil' houden. Vind 3 al een beetje teveel zelfs. Fire/Fighting zoals dat varkentje is, is een goede combi van types zodat je op vrijwel alle tegenstanders minimaal 1x damage + STAB kan krijgen. Met alleen een gras-type erbij heb je nog iets tegen de uitzonderingen op bovenstaande.

Komt ook nog bij dat ik een Liberty Pass heb en Victini er ook nog bij gaat komen :) Geen idee of ik die direct ga trainen, maar wie weet :)

Verwijderd

Gisteren men 1se 6thgen shinie :D Naja, tis een gulpin maar toch. Sweet scent spam op Route 5. 3e horde had ik em.

Maar het lijkt erop dat heel veel mensen een shiny gulpin van route 5 hordes hebben. Dus ik gok dat die shiny staged is om spelers te introduceren aan shinys. Sowieso is de Rate verhoogd dat je een shiny krijgt.

Of ik heb geluk.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:14:
Gisteren men 1se 6thgen shinie :D Naja, tis een gulpin maar toch. Sweet scent spam op Route 5. 3e horde had ik em.

Maar het lijkt erop dat heel veel mensen een shiny gulpin van route 5 hordes hebben. Dus ik gok dat die shiny staged is om spelers te introduceren aan shinys. Sowieso is de Rate verhoogd dat je een shiny krijgt.

Of ik heb geluk.
Je hebt geluk. Ik heb meerdere gulpin hordes gehad, en deze waren allemaal vrij normaal.

Verwijderd

Ja denk et ook maar gamefreak kennende :)

En heb toch een bende shinies in Black 2 die ik straks transfer. Vraag me alleen af of pokebank gecloned pokemons gaat blocken :) Aangezien ik verwacht dat zon beetje elke shinie die ik in een trade heb vanuit een RNG breeder gecloned is.

• Ryada

Ryada

She/Her

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

In tegendeel, 100% overlap met de 3 starters. Kan ik beter wat anderen meenemen :P

En ga toch geen 6 'op peil' houden. Vind 3 al een beetje teveel zelfs. Fire/Fighting zoals dat varkentje is, is een goede combi van types zodat je op vrijwel alle tegenstanders minimaal 1x damage + STAB kan krijgen. Met alleen een gras-type erbij heb je nog iets tegen de uitzonderingen op bovenstaande.

Komt ook nog bij dat ik een Liberty Pass heb en Victini er ook nog bij gaat komen :) Geen idee of ik die direct ga trainen, maar wie weet :)
Mag ik vragen hoe jij aan die Liberty Pass bent gekomen,
Want voor zover ik weet is die event al voorbij.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:19:
Ja denk et ook maar gamefreak kennende :)

En heb toch een bende shinies in Black 2 die ik straks transfer. Vraag me alleen af of pokebank gecloned pokemons gaat blocken :) Aangezien ik verwacht dat zon beetje elke shinie die ik in een trade heb vanuit een RNG breeder gecloned is.
RNG breeders clonen over het algemeen niet. Deze kunnen met bepaalde calculators uitrekenen wat de uitkomst gaat zijn van een IV roll van een pokemon tijdens het breeden. Technisch gezien zijn deze pokemon gewoon legit en uniek. Maar natuurlijk zitten er een aantal rotte appels tussen. Je kan ze altijd door https://www.pokecheck.org/ gooien om te kijken of ze legit zijn.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

@shoelace: Dat merk je dan vanzelf denk ik.

Shinies zijn leuk, en nog leuker als ze een goede nature hebben, nog leuker als ze een goede nature en ability hebben, en nog leuker als ze een goede nature, ability en stats hebben.

Al zou ik wel graag een shiny honedege willen en een shiny tyrunt en een shiny clawitzer. De rest boeit me niet zo :)

Btw clawitzer: gemaakt om naar 67 te levelen en daarna te breeden met een squirtle zodat je een goede mega blastoise hebt? Of gewoon een badass 120SPAT pure water type met AuraSphere, Dark Pulse, Dragon Pulse en Water Pulse? Dus effectief, een 120 AP fighting, 120 AP Dark, 127.5 AP Dragon en 90 AP Water attacks?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Trouwens ik vind het cool dat iedereen zo laaiend is over Mega evos. Maar die Megas kunnen lekker fluiten naar mijn Choice Pokes terwijl ze geko-ed worden :D

• eathan
Dames en heren, ik geef u mega arcanine

• BlackMage
wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:21:
[...]

Mag ik vragen hoe jij aan die Liberty Pass bent gekomen,
Want voor zover ik weet is die event al voorbij.
Er zwerven op internet roms van zogeheten distributie cardridges. Deze cardridges worden normaal gesproken naar winkels verstuurd die de events uitdelen, dat zijn meestal gewone spelcasettes die ze aan zetten op een DS. Deze cardridges zijn genummerd en moeten na afloop van het event terug naar Nintendo die ze vervolgens vernietigd.

Maar je hebt winkels waarbij personeel die cardridge stiekem uitleest en er een rom van maakt. Deze rom kan je net als de normale games afsprelen op flashkaartjes voor de DS en kan je vervolgens zelf die event nabootsen door de datum op je DS aan te passen. Je kan dan met een 2e DS gebruik maken van het nagebootste event.

Bijna alle events van de DS games zijn op deze manier te verkrijgen. Vanwege de 'donkergrijze' methodiek (flashkaartjes zijn illegaal in NL en op die roms rust ook copyright) mag je op dit forum niet praten of links geven over hoe het precies werkt.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

page not found zegt ti hier :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Ryada

Ryada

She/Her

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:32:
[...]

Er zwerven op internet roms van zogeheten distributie cardridges. Deze cardridges worden normaal gesproken naar winkels verstuurd die de events uitdelen, dat zijn meestal gewone spelcasettes die ze aan zetten op een DS. Deze cardridges zijn genummerd en moeten na afloop van het event terug naar Nintendo die ze vervolgens vernietigd.

Maar je hebt winkels waarbij personeel die cardridge stiekem uitleest en er een rom van maakt. Deze rom kan je net als de normale games afsprelen op flashkaartjes voor de DS en kan je vervolgens zelf die event nabootsen door de datum op je DS aan te passen. Je kan dan met een 2e DS gebruik maken van het nagebootste event.

Bijna alle events van de DS games zijn op deze manier te verkrijgen. Vanwege de 'donkergrijze' methodiek (flashkaartjes zijn illegaal in NL en op die roms rust ook copyright) mag je op dit forum niet praten of links geven over hoe het precies werkt.
Aha bedankt nu snap ik het ^.^

• eathan
ye-roon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:33:
[...]

page not found zegt ti hier :)
bij mij doet ie het gewoon.

oh well dan maar een plaatjeAfbeeldingslocatie: http://hyrulecentral.net/wp-content/uploads/2013/05/Arcanine_by_xRoccox.jpg

• Ryada

Ryada

She/Her

eathan schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:34:
[...]

oh well dan maar een plaatje[afbeelding]
Plaatje doet het niet?

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:32:
[...]

Kheb de roms maar weet niet of ik de kans ga wagen om een flashcard to importeren. Vind het beetje lame dat ze verboden zijn maar ach ja :)

Verwijderd

Kheb een adamant dratini en z'n iv's zijn above averge. Zijn beste ev is speed. Zal moet ik doorbreden zodat z'n iv's nog beter zijn of stoppen. En bij doorbreden moet ik dan de draggonnair van een andere nature bij de day-care blijven houden of moet ik deze dratini een Everstone geven?

Verwijderd

Werkt niet... :(
eathan schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:34:
[...]

oh well dan maar een plaatje[afbeelding]

Verwijderd

Heeft iemand voor mij een ditto uit de friend safari? kan een adamant dratini voor teruggeven

• DeeSung
  • Niet online
Jongens er bestaat geen mega arcanine. In de tussentijd heb ik deze gevonden haha wtf:P

Afbeeldingslocatie: http://i895.photobucket.com/albums/ac160/OneManCollectiblez/20131021_163258.jpg

Verwijderd

Dat dacht ik ook dus vandaar ik zo heel benieuwd ben naar die fanta screenshot!
DeeSung schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:35:
Jongens er bestaat geen mega arcanine. In de tussentijd heb ik deze gevonden haha wtf:P

[afbeelding]

Verwijderd

Weet iemand van zichzelf of hij een dragon type heeft voor de friend safari?

edit:
Of een friend safari met ditto's

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2013 16:39 ]

• DeeSung
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:37:
Weet iemand van zichzelf of hij een dragon type heeft voor de friend safari?

edit:
Of een friend safari met ditto's
Helaas niet :P

Verwijderd

Moet een ditto friend safari hebben;p

• Batino
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:38
DeeSung schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:35:

[afbeelding]
Shiny beldum/metang/metagross ziet er toch nog steeds het beste uit van alle shinys! Beetje jaloers ben ik wel :) waar kwam je hem tegen?

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-11 18:23
Geen mega arcanine, het schijnt dat dit alle mega pokémon zullen zijn:
http://images.kpopstarz.c...-photo-credit-twitter.jpg

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x

Verwijderd

DutchEZmoder schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:59:
Geen mega arcanine, het schijnt dat dit alle mega pokémon zullen zijn:
http://images.kpopstarz.c...-photo-credit-twitter.jpg
Dat is al ergens bevestigd dat die lijst nep is

• DutchEZmoder
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:59:
[...]

Dat is al ergens bevestigd dat die lijst nep is
Mmmm ja nu je het zegt bijv. Banette staat er niet bij :)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x

Verwijderd

Niemand nog een ditto in zijn of haar friend safari? ik moet die gewoon hebben haha

• Batino
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:01:
Niemand nog een ditto in zijn of haar friend safari? ik moet die gewoon hebben haha
Ik ben opzoek naar hetzelfde haha

• DutchEZmoder
Het is super simpel aan een ditto te komen gewoon een starter/fossil/eevee/version exclusive breeden en op de GTS stoppen voor een ditto. Heb je binnen een paar minuten 1.

Verwijderd

DutchEZmoder schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:05:
Het is super simpel aan een ditto te komen gewoon een starter/fossil/eevee/version exclusive breeden en op de GTS stoppen voor een ditto. Heb je binnen een paar minuten 1.
ZO simpel ligt het niet. Het moet een ditto uit de friend safari zijn. Deze hebben twee 31 IV"s op een random stat.

• DutchEZmoder
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

ZO simpel ligt het niet. Het moet een ditto uit de friend safari zijn. Deze hebben twee 31 IV"s op een random stat.
Aha, wist ik niet, ik heb een aantal ditto uit de GTS gekregen met 2x 31 IV's ik dacht dat het gewoon geluk was :P

• DutchEZmoder
ffs ik haat stone edge ik mis het 2x achter elkaar terwijl mijn tegenstander 2x sing gebruikt #$%#$^%#$

Verwijderd

DutchEZmoder schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:08:
[...]

Aha, wist ik niet, ik heb een aantal ditto uit de GTS gekregen met 2x 31 IV's ik dacht dat het gewoon geluk was :P
Mijn bedoeling is dat ik zoveel mogelijk ditto's vang in friend safari, en dan de ditto met de nature die ik wil en de stat met de 31 iv die ik wil. Maar moet ik eerst een ditto hebben in friend safari.

On: dus als mensen even hun fc willen neerzetten. Mijne is 1435 4604 0310

• DeeSung
  • Niet online
Batino schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:54:
[...]

Shiny beldum/metang/metagross ziet er toch nog steeds het beste uit van alle shinys! Beetje jaloers ben ik wel :) waar kwam je hem tegen?
Friend safari :)

Verwijderd

Sorry nog dat ik zeur maar dit is mijn laatste post erover. als iemand een vriend heeft in zijn/haar friend safari kun je mij dan aub een dm sturen;p

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 13:46
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 17:22:
Sorry nog dat ik zeur maar dit is mijn laatste post erover. als iemand een vriend heeft in zijn/haar friend safari kun je mij dan aub een dm sturen;p
Als ik een vriend in mijn friend safari heb, moet ik je een dm sturen? Hoe zo? Wil je zijn FC dan?

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:05:
[...]

Als ik een vriend in mijn friend safari heb, moet ik je een dm sturen? Hoe zo? Wil je zijn FC dan?
Ik wil de fc dan van je vriend idd ;p

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:26:
[...]

Ik wil de fc dan van je vriend idd ;p
Staan er niet genoeg in de beginpost dan?

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:35:
[...]

Staan er niet genoeg in de beginpost dan?
heb ik veel van maar geen ditto

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:37:
[...]

heb ik veel van maar geen ditto
Ditto kun je in Pokémon Village vinden.

Verwijderd

BlackthunderAwf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:39:
[...]

Ditto kun je in Pokémon Village vinden.
zie andere berichten vorige pagina voor uitleg waarom uit de safari

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:40:
[...]

zie andere berichten vorige pagina voor uitleg waarom uit de safari
Oh zo. Moet je anders even in de Serebii chat kijken. Daar worden veel FC's uitgewisseld.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:23
Friend Safari is maar een beetje meh. Ik heb er nu een stuk of 6 gehad, maar nergens een Pokemon gezien die echt interessant is. Ladybugs, Quagsire's, dat soort ongein. Oké, ook nog een Lapras als 3e Pokemon, maar aangezien je die toch al krijgt, is het niet echt interessant.

Nu al een paar keer Zygarde gevangen, maar geen goede nature of IV's :(

Verwijderd

mat.hi.as schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:42:
Friend Safari is maar een beetje meh. Ik heb er nu een stuk of 6 gehad, maar nergens een Pokemon gezien die echt interessant is. Ladybugs, Quagsire's, dat soort ongein. Oké, ook nog een Lapras als 3e Pokemon, maar aangezien je die toch al krijgt, is het niet echt interessant.

Nu al een paar keer Zygarde gevangen, maar geen goede nature of IV's :(
kon in mijn eerste al braixen en charmeleon vangen;p

• DutchEZmoder
Bouffalant in 3D ziet er mooi uit moet ik zeggen :O Veel beter dan in 2D sprites. Weet iemand of je die al ergens kunt vangen?

• mat.hi.as
DutchEZmoder schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:46:
Bouffalant in 3D ziet er mooi uit moet ik zeggen :O Veel beter dan in 2D sprites. Weet iemand of je die al ergens kunt vangen?
Ja, die ben ik tegengekomen. Niet gevangen helaas.

• DutchEZmoder
mat.hi.as schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 19:47:
[...]

Ja, die ben ik tegengekomen. Niet gevangen helaas.
Ja waar dan? :P

• mat.hi.as
Zygarde aan het inmaken, kan geen Pokedex checken. Ahh, daar staat hij toch niet in. Het was ergens in gras, vlakbij water :+. Ik weet het niet meer, sorry. Ergens rond level 30 denk ik. Maar nu weet je wel dat hij in het spel beschikbaar is :)

Verwijderd

Ben nu aan 't proberen om in de Friend Safari te komen, maar kom er niet helemaal uit. Heb een paar willekeurige FC toegevoegd in mn ds. Alleen als ik met die dame van de safari praat komen die niet in dit lijstje te staan?

Moet degene die ik heb toegevoegd mij ook toevoegen oid?

Wie kan me helpen? :)

• DeeSung
  • Niet online
Shiny metang geëvolueerd naar metagross hijs echt super vet.

Afbeeldingslocatie: http://i895.photobucket.com/albums/ac160/OneManCollectiblez/20131021_201545.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:09:
Ben nu aan 't proberen om in de Friend Safari te komen, maar kom er niet helemaal uit. Heb een paar willekeurige FC toegevoegd in mn ds. Alleen als ik met die dame van de safari praat komen die niet in dit lijstje te staan?

Moet degene die ik heb toegevoegd mij ook toevoegen oid?

Wie kan me helpen? :)
moeten er gewoon tussen staan. Je kunt pas 3 pokemon vangen als ze online zijn

Verwijderd

Dankje, dan maar wat meer toevoegen en hopen dat er wat online zijn. :P

• Ryada

Ryada

She/Her

Hier is ie dan de eerste ruwe versie van de opening slider (waarschijnlijk is hij heel lelijk XD)
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/1525/jfgq.png

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 21-10-2013 20:31 ]

• DutchEZmoder
Ik heb de prijs van de mega stones omlaag gekregen naar $70.000 per stuk, ik heb alle klusjes gedaan + de hele detective questline. Moet ik gewoon dingen herhalen zodat die onzichtbare style punten opbouwen?

Verwijderd

wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:30:
Hier is ie dan de eerste ruwe versie van de opening slider (waarschijnlijk is hij heel lelijk XD)
[afbeelding]
ziet er niet verkeerd uit;p misschien iets meer felle kleuren om aandacht te trekken

Verwijderd

Als ik in die vriendenlijst van m'n ds kijk staan de mensen die ik heb toegevoegd als 'voorlopig geregistreerde vriend' beschreven. Volgens mij doe ik iets verkeerd?

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:37:
[...]

ziet er niet verkeerd uit;p misschien iets meer felle kleuren om aandacht te trekken
Ik ben nog aan het kloten met de achtergrond dit was meer een test ^^.
Ik krijg die achtergrond gewoon niet goed naar mijn mening.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:37:
Als ik in die vriendenlijst van m'n ds kijk staan de mensen die ik heb toegevoegd als 'voorlopig geregistreerde vriend' beschreven. Volgens mij doe ik iets verkeerd?
Zij moeten jou ook toevoegen

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:39:
[...]

Zij moeten jou ook toevoegen
8)7

Wie wil me dan toevoegen? :)

5215-0498-2239

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:46:
[...]

8)7

5215-0498-2239
1435 4604 0310

• Batino
heb jullie beide toegevoegd :) 1048-9247-4674

[ Voor 20% gewijzigd door Batino op 21-10-2013 20:51 ]

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Update website:

Beveiligingsproblemen zijn opgelost, en een IRC chat is een feit. Nu wat bruikbare content toevoegen, en dan onthul ik uiteindelijk de webpagina voor het publiek. Geef me nog een paar dagen ;)

• Ryada

Ryada

She/Her

Snicker heb je de eerste versie van de slider gezien hierboven?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ah ik zie hem net! Netjes man! Zeg maar wanneer je er tevreden mee bent, en dan pas ik hem toe!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zal ik doen ik ga er morgen mee verder mn hoofd staat er niet echt naar op het moment

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Geen probleem man! Ik kan hem er nu toch niet gelijk opzetten. Mijn webhost ligt er weer eens uit. Ben eigenlijk van plan over te stappen naar een andere...

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:54
Iemand bereid Mewtwo Stone Y te ruilen voor een Mewtwo Stone X? Of voor een Shiny Sawk?

edit: kan iemand me ook toevoegen, zodat ik kan zien welke pokemon ik heb in mn safari?
3995-6684-2944

Geef wel even door dat je me hebt toegevoed ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Silversin op 21-10-2013 22:19 ]

Verwijderd

Silversin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:37:
Iemand bereid Mewtwo Stone Y te ruilen voor een Mewtwo Stone X? Of voor een Shiny Sawk?

edit: kan iemand me ook toevoegen, zodat ik kan zien welke pokemon ik heb in mn safari?
3995-6684-2944

Geef wel even door dat je me hebt toegevoed ;)
1435 4604 0310

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Yay, webhost is weer terug. Back to work!!! :Y)

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:46:
[...]

8)7

5215-0498-2239
Heb je toegevoegd ;)
Bedankt voor Magmar in de friendsafari btw... :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Silversin

Verwijderd

Nog steeds geen ditto in safari... Ik heb 1000 in die safari langzamerhand en niet 1 ditto..

• DutchCrownNL
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:50:
Nog steeds geen ditto in safari... Ik heb 1000 in die safari langzamerhand en niet 1 ditto..
Heb er volgens mij nog 1 vanuit Japan in mijn box liggen...Mag je van mij part hebben.

• Rick-Jan
  • Laatst online: 15:24

Rick-Jan

always connected

Ik heb wel een Ditto, maar geen idee of die uit de friend safari komt? heb wel die calculator op serebi ingevuld, maar wordt daar niet echt wijzer van. Iemand?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Je moet wel iemand toevoegen die ditto in zijn friend safari heeft zitten natuurlijk :)

• Silversin
Hmm wat heb ik in mn safari?

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Silversin schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:52:
[...]

Hmm wat heb ik in mn safari?
Dan moet je iemand toevoegen en diegene laten kijken. Ik ben in de buurt van de safari. Voeg me maar toe!

4613-7033-2863

• DutchCrownNL
Ik zit momenteel in de safari ;-)
5284 - 1825 - 5155

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

DutchCrownNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:54:
Ik zit momenteel in de safari ;-)
5284 - 1825 - 5155
Ik voeg jou ook toe.

Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een jappo ditto

• DutchCrownNL
IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:55:
[...]

Ik voeg jou ook toe.

Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een jappo ditto
done!
Jij bent Electric btw ;)

• Silversin
heb een Fighting type safari.
Breloom
Mienfoo
Throh

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

i know :). kweet alleen niet wie er in zitten

Pagina: 1 ... 22 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.