Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Ja en wat zegt ie daarna?DeeSung schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:55:
Bij mij zegtie his highest stat is bla bla
Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 28-60mm F/5-6.3 • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x
Daarna stats with these are hard to beat. Ik heb momenteel niet bij mij dus kan ik t niet checken. Weet t niet uit mijn hoofd meer haha
[ Voor 19% gewijzigd door DeeSung op 20-10-2013 16:57 ]
Als ie dat zegt heb je 31 iv's in de stats die hij daarvoor noemde.
Aaaaah oke bedankt!!!DutchEZmoder schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:58:
Stats like those... They simply can't be beat!
Als ie dat zegt heb je 31 iv's in de stats die hij daarvoor noemde.
Superior is niet het hoogst toch? Mijn legendary pokemon had nog eetje daarboven
[ Voor 14% gewijzigd door DeeSung op 20-10-2013 17:00 ]
Nee hij zegt 3 dingen,DeeSung schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 16:59:
[...]
Aaaaah oke bedankt!!!
Superior is niet het hoogst toch? Mijn legendary pokemon had nog eetje daarboven
als 1e zegt ie hoe goed je iv's in totaal zijn, superior is dus enorm goed, decent is gemiddeld etc.
Dan noemt ie je beste stat op, en als dat er meerdere zijn noemt hij ze daarna allemaal op.
Dan zegt hij iets waaruit je kan opmaken of de beste stats die hij noemde ook echt 31 iv's zijn zoals ik al zei.
Mocht ie bij 1 superior stats zeggen wilt het nog niet betekenen dat je ook 31 iv's hebt, daar kom je dus pas achter als hij zei wat ik in m'n vorige post zei.
Maar legendary pokémon hebben ALTIJD minimaal 3 perfecte iv's in pokémon x en y.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Serebii. Ik zie hem er hier niet tussen staan (onderste lijstje), dat zou dan wel 'moeten'. Ik heb er ook nog geen gekregen op die manier, maar nog niet genoeg gedaan om er een definitief antwoord op te geven.Melkaz schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:09:
Iemand al een idee hoe je (gemakkelijk) aan een tweede Metal Coat komt? Heb er namelijk eentje nodig voor Steelix én Scizor. Ik hoorde iets van Super Training?
edit: via google kom ik hier op uit. Dat kan je ook proberen
[ Voor 11% gewijzigd door mat.hi.as op 20-10-2013 20:15 ]
Ik denk de battle frontier of hoe dat ook heet waar je vecht voor BP, en dan voor een zooi BP kan je die dan kopen.Melkaz schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:09:
Iemand al een idee hoe je (gemakkelijk) aan een tweede Metal Coat komt? Heb er namelijk eentje nodig voor Steelix én Scizor. Ik hoorde iets van Super Training?
als je steelix alleen wil voor de pokedex kan je naar Cyllage City (Pokemon Center) daar is iemand die een luvdisc ruilt voor een steelixMelkaz schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:09:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
haha ik speel ook guild wars;pye-roon schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:43:
Larvitar is nu level 14, terwijl ik nagels aantbijten ben tijdens guild wars, want ik wil verder ^^
Ja kan, alleen veranderd de steen elke 3 dagen ofzo las ik.Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:08:
Over die steenvent gesproken in die stoneshop, kun je daar ook een charizarite Y kopen als je X hebt of is dit echt exclusief?
Lol! Heb wel 5+ Luvdisks in mn bank. Bedankt voor de tip!Batino schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:40:
[...]
als je steelix alleen wil voor de pokedex kan je naar Cyllage City (Pokemon Center) daar is iemand die een luvdisc ruilt voor een steelix
Verwijderd
Xerneas, 67, full-EV in A en HP
Hydreigon, 62, full-EV in SpA, 1/2 in HP, 1/2 in Speed
Aegislash, 74, full-EV in HP en A
Charizard, 68, mooie gele rand, niet EV getrained.
En blaziken, maar niet gebruikt.
Uiteindelijk 53:56 over gedaan, en (bijna) altijd ervan genoten! Nu maar eens kijken naar de BattleMaison en eventueel de Pokedex zoveel mogelijk vol krijgen.
Nice, gratzmat.hi.as schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 23:22:
Yeah, uitgespeeld! De e4 was best lastig, daar heb ik een keer of 3/4 overmoeten doen. Zelfs de laatste keer was niet bedoeld om uit te spelen, meer om zoveel mogelijk exp te halen. 'Helaas' ging iedereen, inclusief de champion gewoon dood. Xerneas voelt (met EV in Attack en HP) best wel overpowered. Anyway, mijn team:
Xerneas, 67, full-EV in A en HP
Hydreigon, 62, full-EV in SpA, 1/2 in HP, 1/2 in Speed
Aegislash, 74, full-EV in HP en A
Charizard, 68, mooie gele rand, niet EV getrained.
En blaziken, maar niet gebruikt.
Uiteindelijk 53:56 over gedaan, en (bijna) altijd ervan genoten! Nu maar eens kijken naar de BattleMaison en eventueel de Pokedex zoveel mogelijk vol krijgen.
Je kan die elite4+champion zovaak opnieuw doen (voor exp) als je wilt. En daarna krijg je nog een "moeilijk" gevecht erbij: Je rival kan je 1x per dag verslaan en heeft best een leuk teampje incl een verassing.
Wat betreft Xerneas, volgens Serebii heeft ie 680 base stats, dat maakt hem niet sterker dan andere legendaries. Maar die Fairy aura ability verhoogt de kracht van de Fairy moves wel, ben wel benieuwd hoe sterk die is (gok 20%?)
Heb die dus in de friend safari, dus ik kan er bijna ongelimiteerd aankomen
Ik kan alleen momenteel niet zoveel aan de nature doen
(Misschien is DM makkelijker, gezien de snelheid van dit topic)
is wel handig voor de nieuwelingen in het gebied van EV-trainen, zoals ikzelf.
klikkie
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Handig voor de website! Ik zal kijken of ik het binnenkort wat kan versimpelen allemaal.eathan schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:17:
hier een korte uitleg hoe super training werkt.
is wel handig voor de nieuwelingen in het gebied van EV-trainen, zoals ikzelf.
klikkie
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Snicker, ik had een vraag over die slider image die ik zou maken.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:22:
[...]
Handig voor de website! Ik zal kijken of ik het binnenkort wat kan versimpelen allemaal.
Wat is de groote qua pixels?
En wat is de naam van de website? ^.^
Dan kan ik dat in die slider image verwerken.
Steam: Ryada.
ja precies.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:22:
[...]
Handig voor de website! Ik zal kijken of ik het binnenkort wat kan versimpelen allemaal.
ik zal morgen wel de info over supertraining die in de guide staat inscannen.
daar zal vast ook nog wel wat nuttige info in staan.
is er nog iemand die voor mij een female growlithe heeft.
nature maakt niet uit want ga ze toch door breeden.
edit: graag een DM
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
De naam houd ik nog even voor mezelf. aangezien ik was security issues heb. De slider is 1050x350. Ik ga proberen of ik die problemen zometeen kan oplossen, maar mijn werk gaat voorwambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:25:
[...]
Snicker, ik had een vraag over die slider image die ik zou maken.
Wat is de groote qua pixels?
En wat is de naam van de website? ^.^
Dan kan ik dat in die slider image verwerken.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
het zijn ongeveer 300 pagina's
dus nee liever niet.
Nee ok dat begrijp ik toch bedankt, dan ik zal ik vanmiddag die sliderimage maken en heb je hem vanavond.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:28:
[...]
De naam houd ik nog even voor mezelf. aangezien ik was security issues heb. De slider is 1050x350. Ik ga proberen of ik die problemen zometeen kan oplossen, maar mijn werk gaat voor
Nog enige voorkeur qua wat het moet bevatten??
Gezien het gevaar van copyrightschending, denk ik niet dat dit een goed idee is.
Wat bekende Pokemon (waaronder natuurlijk wat bekende X en Y pokemon), Een flintsende achtergrond, etc, etc, etc. Het wordt de eerste slide in de slider, dus het moet "Welkom" uitstralen.wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:32:
[...]
Nee ok dat begrijp ik toch bedankt, dan ik zal ik vanmiddag die sliderimage maken en heb je hem vanavond.
En pikachu... Want iedereen houd van Pikachu!
NUUUUUUH i demand Pichu XD everybody loves kawaii Pichu. (sorry voor deze uitbaarsting XD ik stel me een beetje aan)IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:44:
[...]
Wat bekende Pokemon (waaronder natuurlijk wat bekende X en Y pokemon), Een flintsende achtergrond, etc, etc, etc. Het wordt de eerste slide in de slider, dus het moet "Welkom" uitstralen.
En pikachu... Want iedereen houd van Pikachu!
wat dacht je van de legendaries van x en y in de hoeken bovenin en dan een paar kleine Pokemon in het midden die met elkaar aan het spelen zijn?
wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:32:
[...]
Nee ok dat begrijp ik toch bedankt, dan ik zal ik vanmiddag die sliderimage maken en heb je hem vanavond.

sorry een beetje groot
[ Voor 3% gewijzigd door eathan op 21-10-2013 09:48 ]
Perfect! Ik laat jou creativiteit de vrije loop! ^^wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:47:
[...]
NUUUUUUH i demand Pichu XD everybody loves kawaii Pichu. (sorry voor deze uitbaarsting XD ik stel me een beetje aan)
wat dacht je van de legendaries van x en y in de hoeken bovenin en dan een paar kleine Pokemon in het midden die met elkaar aan het spelen zijn?
Die ga ik er zeker in verwerken ^.^ Bedankt voor het meedenken.
Ik heb een heuse .nl domein en webhost maak je geen zorgenVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
wordt het zo'n gratis website als freewebs of ga je er ook echt voor betalen?
Mijn webhost vierde gelukkig een jubileum en ik kon voor een prikkie een domeinnaam bemachtigen.
Het gaat alleen wel snoepen van het webhost bandbreedte van mijn eigen website (niet dat ik veel dataverkeer had, maar toch
geen probleem.wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:50:
[...]
Die ga ik er zeker in verwerken ^.^ Bedankt voor het meedenken.
ik hoopte eigenlijk dat ik er één kon vinden met "all hail lord Goomy" er omheen.
maar dat mocht weer niet zo zijn.
Ga naar meme maker en upload dit plaatje kan je zelf de tekst toevoegen ^^.eathan schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:52:
[...]
geen probleem.
ik hoopte eigenlijk dat ik er één kon vinden met "all hail lord Goomy" er omheen.
maar dat mocht weer niet zo zijn.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Ja oke dat is wel nice;p Vroeg het me af omdat het met zon gratis websiteje de mogelijkheden beperkt zijn;pIIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:51:
[...]
Ik heb een heuse .nl domein en webhost maak je geen zorgen
Mijn webhost vierde gelukkig een jubileum en ik kon voor een prikkie een domeinnaam bemachtigen.
Het gaat alleen wel snoepen van het webhost bandbreedte van mijn eigen website (niet dat ik veel dataverkeer had, maar toch)
Ik heb alle luxe van een allerdaagse webhost. Het enige wat nog beter zou kunnen is SSH access, maar ik ben toch niet zo handig in Linux, en je hebt het voor Wordpress nou niet bepaald nodigVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:54:
[...]
Ja oke dat is wel nice;p Vroeg het me af omdat het met zon gratis websiteje de mogelijkheden beperkt zijn;p
Ik had de mogelijkheid om zelf een website in elkaar te zetten, maar dat ga je zien in de kwaliteit. Daarnaast moet ik snel zijn met een website als dit, anders is het oud nieuws. So wordpress it is!
Zodra ik de basis op heb staan, post ik het webadres. Het idee is dat ik me wil bezig houden met veelgestelde vragen en de sectie voor gevorderden. Als er behoefte is aan meer informatie, zoals een complete pokedex met movelists en alles, dan heb ik extra handen nodig die vrijwillig de site bij willen werken.
ot: Heeft iemand een ditto friend safari hier?
Verwijderd
Misschien een idee of een chat te maken a la serebii dan in het nederlands? volgens mij heb je niet veel grote nederlandse chats en volgens mij is dit wel een aandachtstrekkerIIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
Ik heb alle luxe van een allerdaagse webhost. Het enige wat nog beter zou kunnen is SSH access, maar ik ben toch niet zo handig in Linux, en je hebt het voor Wordpress nou niet bepaald nodig.
Ik had de mogelijkheid om zelf een website in elkaar te zetten, maar dat ga je zien in de kwaliteit. Daarnaast moet ik snel zijn met een website als dit, anders is het oud nieuws. So wordpress it is!
Zodra ik de basis op heb staan, post ik het webadres. Het idee is dat ik me wil bezig houden met veelgestelde vragen en de sectie voor gevorderden. Als er behoefte is aan meer informatie, zoals een complete pokedex met movelists en alles, dan heb ik extra handen nodig die vrijwillig de site bij willen werken.
Snicker ik zat net hier aan te denken als je mensen nodig hebt om de website te verbeteren wil ik ook wel helpen.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
Ik heb alle luxe van een allerdaagse webhost. Het enige wat nog beter zou kunnen is SSH access, maar ik ben toch niet zo handig in Linux, en je hebt het voor Wordpress nou niet bepaald nodig.
Misschien een te grote stap maar als er een soort van admin panel in kan komen en daaraan een page creator koppelen, dan kunnen bepaalde mensen bijvoorbeeld vragen beantwoorden en/of een guide toevoegen en andere dingetjes.
(naast Graphics dan XD)
Met een simpele plugin kan ik dit denk ik wel regelen. Plannen voor een forum voor trading en het stellen van vragen is een feit.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:03:
[...]
Misschien een idee of een chat te maken a la serebii dan in het nederlands? volgens mij heb je niet veel grote nederlandse chats en volgens mij is dit wel een aandachtstrekker
Verwijderd
Ja maar een stapje daar nog boven op zou denk ik top zijn en goed voor je site. Mensen komen ook speciaal naar serebii voor die chat en als jij het voor elkaar krijgt een goede nederlandse pokemonsite te krijgen, is denk ik een chat stap in de goede richting, aangezien dat nog meer 'communicatie' is dan een forumIIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:04:
[...]
Met een simpele plugin kan ik dit denk ik wel regelen. Plannen voor een forum voor trading en het stellen van vragen is een feit.
Ik wil eventueel ook wel helpen met bijv. het vullen van een pokedex (zal waarschijnlijk vooral copieren van pokemondb worden maar dat maakt niet uit.)IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:01:
[...]
ben alleen niet bekent met site opbouwen oid. dus het zal wel een dummie cursus moeten worden om te kunnen wat ik meot kunnen.
nogmaals de vraag: heeft er iemand een female growlithe voor me.
graag een dm
Verwijderd
Wordpress in een notendop: Log in -> Schrijf een pagina -> Submiteathan schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:08:
[...]
Ik wil eventueel ook wel helpen met bijv. het vullen van een pokedex (zal waarschijnlijk vooral copieren van pokemondb worden maar dat maakt niet uit.)
ben alleen niet bekent met site opbouwen oid. dus het zal wel een dummie cursus moeten worden om te kunnen wat ik meot kunnen.
nogmaals de vraag: heeft er iemand een female growlithe voor me.
graag een dm
Daarnaast over de pokedex: Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Het enige wat blijft is dat ik persoonlijk al het ingeleverde werk eerst in mijn mailbox komt zodat ik een akkoord kan geven, dus content wordt er niet altijd even direct op geplaatst. Dit is om 2 redenen: SEO (Search Engine Optimalisation) en spellincorrectie (ik ben best aardig in ABN
Als het gaat op competetief battlen, dan in garchomp volgens mij nog steeds verbannen. Favoriete keuzes voor dragon pokemon zijn Dragonite voor Physical attacks en Hydreigon voor Special attacks.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:12:
Wat zou de beste dragon pokemon zijn in mijn team? ik dacht zelf aan dragonite, maar volgens mij is carchomp ook wel goed?
Waarom is Garchomp dan verbannen?IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
Als het gaat op competetief battlen, dan in garchomp volgens mij nog steeds verbannen. Favoriete keuzes voor dragon pokemon zijn Dragonite voor Physical attacks en Hydreigon voor Special attacks.
IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:12:
[...]
Wordpress in een notendop: Log in -> Schrijf een pagina -> Submit
Daarnaast over de pokedex: Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Het enige wat blijft is dat ik persoonlijk al het ingeleverde werk eerst in mijn mailbox komt zodat ik een akkoord kan geven, dus content wordt er niet altijd even direct op geplaatst. Dit is om 2 redenen: SEO (Search Engine Optimalisation) en spellincorrectie (ik ben best aardig in ABN).
Er zullen vast wel wat guides op het internet staan.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:12:
[...]
Wordpress in een notendop: Log in -> Schrijf een pagina -> Submit
en anders heb ik nog mijn vrienden bij de ict die mij kunnen helpen.
en nieuwe dingen leren is altijd leuk.
zekers.Daarnaast over de pokedex: Beter goed gejat dan slecht verzonnen
ik heb me zelf ook redelijk goed geleerd in de nederlandse taal. (als zeg ik het zelf)Het enige wat blijft is dat ik persoonlijk al het ingeleverde werk eerst in mijn mailbox komt zodat ik een akkoord kan geven, dus content wordt er niet altijd even direct op geplaatst. Dit is om 2 redenen: SEO (Search Engine Optimalisation) en spellincorrectie (ik ben best aardig in ABN).
maar ben ook dyslectisch, dus een extra spellsheck is toch altijd wel fijn.
De combinatie van stats, abilities, type matchup en movepool was te overpowerd. Het is niet duidelijk of dit in X en Y gefixt is. Maar het is bekend onder gamefreak dat Smogon de regels goed opsteld, en als er een pokemon verbannen is, zal daar een goede reden voor zijn. Ze zullen hun best doen om deze in de volgende game te balanceren (wat nu dus X en Y is). Speel je voor de lol, dan maakt het geen ruk uit wie je gebruikt
Euhhhh... In mijn dialect praten we met een stomme g
Wat als we bijv 5 slider images hebben, de eerste als welkom en dan de andere die een betrekking hebben op een bepaalde pagina, en als je erop klikt dat je wordt doorverwezen naar die specifieke pagina.
Ik kijk nu op smogon, maar Garchomp staat gewoon in de OU groep. Dat komt omdat zijn hidden ability beschikbaar is atm.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:19:
[...]
De combinatie van stats, abilities, type matchup en movepool was te overpowerd. Het is niet duidelijk of dit in X en Y gefixt is. Maar het is bekend onder gamefreak dat Smogon de regels goed opsteld, en als er een pokemon verbannen is, zal daar een goede reden voor zijn. Ze zullen hun best doen om deze in de volgende game te balanceren (wat nu dus X en Y is). Speel je voor de lol, dan maakt het geen ruk uit wie je gebruikt
De rede dat hij "uber" en dus banned van normal play, naast zijn hele goed stats en typing, had te maken met zijn ability Sand Veil. 25% evasion gedurende een sandstorm. En met pokemon die permanente sandstorms kunnen summonen (hippotas/tyranitar) was dat te OP. Alle pokemon met abilities met X% evasion during weather condition zijn op die rede banned in B/W.
Echter in Pokemon X/Y zijn weather conditions niet meer permanent, maar slechts 5 turns, net als de abilities die je er van kan gebruiken. Ik denk daarom ook dat Garchomp weer terug komt in OU met Sand Veil. Het is nog steeds krachtig, maar het is wel te overleven en te cancellen met andere weather skills. Ook het feit dat Fairies immuun zijn voor Dragon attacks zal hier aan mee spelen. Een choice locked Outrage Garchamp moet wel switchen tegen een fairy
[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 21-10-2013 10:32 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dat is het hele ideewambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:24:
Snicker ik heb een heel awsome idee maar het vergt wel dat een slider image een link kan holden.
Wat als we bijv 5 slider images hebben, de eerste als welkom en dan de andere die een betrekking hebben op een bepaalde pagina, en als je erop klikt dat je wordt doorverwezen naar die specifieke pagina.
Mooi zodra ik een keer op de site kan kijken zal ik dan de andere images maken laat ik het maar voor nu bij 1 image houden.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:31:
[...]
Dat is het hele idee. Linken is uiteraard mogelijk.
Verwijderd
Ik zat al te denken aan een tyranitar in combinatie met een garchomp, volgens mij begin je dan wel aardig sterk te worden.;p Maar de fairy type is op zich dan wel een probleemye-roon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:30:
[...]
Ik kijk nu op smogon, maar Garchomp staat gewoon in de OU groep. Dat komt omdat zijn hidden ability beschikbaar is atm.
De rede dat hij "uber" en dus banned van normal play, naast zijn hele goed stats en typing, had te maken met zijn ability Sand Veil. 25% evasion gedurende een sandstorm. En met pokemon die permanente sandstorms kunnen summonen (hippotas/tyranitar) was dat te OP. Alle pokemon met abilities met X% evasion during weather condition zijn op die rede banned in B/W.
Echter in Pokemon X/Y zijn weather conditions niet meer permanent, maar slechts 5 turns, net als de abilities die je er van kan gebruiken. Ik denk daarom ook dat Garchomp weer terug komt in OU met Sand Veil. Het is nog steeds krachtig, maar het is wel te overleven en te cancellen met andere weather skills. Ook het feit dat Fairies immuun zijn voor Dragon attacks zal hier aan mee spelen. Een choice locked Outrage Garchamp moet wel switchen tegen een fairy
Klinkt als een plan! Ik ben nu stiekem bezig met de problemen te fixen. Hopen dat mijn baas niet ineens achter mij staatwambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:33:
[...]
Mooi zodra ik een keer op de site kan kijken zal ik dan de andere images maken laat ik het maar voor nu bij 1 image houden.
IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Klinkt als een plan! Ik ben nu stiekem bezig met de problemen te fixen. Hopen dat mijn baas niet ineens achter mij staat
Nu maar hopen dat ik de database optijd afkrijg XD.
Tyranitar is erg goed tegen fairies, Garchomp niet nee. Denk dat het ook de reden zal zijn dat Garchomp gewoon OU wordt. Fairies zijn geïntroduceerd en weather duurt maar max 5 turns. Weather kan je makkelijk stallen met protect.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Ik zat al te denken aan een tyranitar in combinatie met een garchomp, volgens mij begin je dan wel aardig sterk te worden.;p Maar de fairy type is op zich dan wel een probleem
Mega stone kost nog steeds $150.000...
Tenzij er meer dan 3 restaurants zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door DutchEZmoder op 21-10-2013 10:46 ]
Verwijderd
Spookmeisje? Lift? Het stemmetje in mijn hoofd zegt the Grudge, aangezien het afgeleid is van Japanse Folklore.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:47:
Ik zat een beetje te googlen naar het spookmeisje van de lift in lumiose city. Niemand weet de betekenis ervan
Zal waarschijnlijk later wel naar buiten komen wat het is misschien is het een of andere event.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:47:
Ik zat een beetje te googlen naar het spookmeisje van de lift in lumiose city. Niemand weet de betekenis ervan
Verwijderd
Er is een flatgebouw en als je naar de tweede verdieping gaat en je komt uit de lift, zal er een meisje komen dat zweeft en niet loopt, en zegt you aren't the one. Vervolgens 'zweeft'ze door en de hele ruimte is leeg.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:48:
[...]
Spookmeisje? Lift? Het stemmetje in mijn hoofd zegt the Grudge, aangezien het afgeleid is van Japanse Folklore.
The japanese got a f---ed up sence of humorVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:50:
[...]
Er is een flatgebouw en als je naar de tweede verdieping gaat en je komt uit de lift, zal er een meisje komen dat zweeft en niet loopt, en zegt you aren't the one. Vervolgens 'zweeft'ze door en de hele ruimte is leeg.
Verwijderd
later kom je in een rijk hotel waar een meisje tegen de muur staat en als je tegen haar praat zegt ze; stil, ik wil de lift horen. Waarschijnlijk is dit een link en is het meisje bang dat de spook haar vind en daarom luistert ze goed naar de lift. Maar dit zijn allemaal verzonnen theorieënIIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:53:
[...]
The japanese got a f---ed up sence of humor
Alsof lavender town niet genoeg was...Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
later kom je in een rijk hotel waar een meisje tegen de muur staat en als je tegen haar praat zegt ze; stil, ik wil de lift horen. Waarschijnlijk is dit een link en is het meisje bang dat de spook haar vind en daarom luistert ze goed naar de lift. Maar dit zijn allemaal verzonnen theorieën
Gok dat ik vrijdag een 2DS + X of Y ga halen, weet nog niet welke versie.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Verwijderd
Misschien ook wel een idee om soms een prijsvraag te doen en dan voor de winnaar een pokemon ofzo.
Zou in iedergeval goede reclame zijn.
klein beetje door geleze ne ziet er wel nuttig uit.
veel plezier ermee.
Verwijderd
Volgens mij is hij dan geel ipv oranjeVerwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:29:
Heb je een screenshot? wil wel heel graag weten hoe die eruit ziet
[...]
That is not a bad idea! IRC had ik nog niet bij nagedacht. Ik houd jullie op de hoogte.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:16:
Enige wat we eigenlijk nodig hebben imho is een NLse IRC voor Pokemon Gen 5/6
Begin er niet over... De site staat momenteel op NoFollow, dus ik neem aan dat deze niet zo gemakkelijk te vinden is door bots omdat hij niet geïndexeerd is. Maar ik denk dat ik mijn website wel degelijk beveiligd heb met limited login attempts en common blacklists en dergelijke.GerbenKwakkel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:16:
Versio & WordPress/Joomla brute-force attacks, heb er zelf ook last van gehad dat je je adminpanel dusdanig moet beveiligen, leuk als zij eerst zelf een lock erop zetten waardoor je zelf dus ook niks meer kan.
Gok dat ik vrijdag een 2DS + X of Y ga halen, weet nog niet welke versie.
Als ik dingen ga weggeven, dan moet ik een gedreven community hebben die niet vies is om af en toe een donatie geeft in de vorm van digitaal waar dat weggegeven kan worden.wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:16:
Is goed snicker het heeft niet super veel haast ^.^
Misschien ook wel een idee om soms een prijsvraag te doen en dan voor de winnaar een pokemon ofzo.
Zou in iedergeval goede reclame zijn.
Dat snap ik het was maar een ideetje.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:40:
Als ik dingen ga weggeven, dan moet ik een gedreven community hebben die niet vies is om af en toe een donatie geeft in de vorm van digitaal waar dat weggegeven kan worden.
leuk topic om te lezen. helaas heb ik zelf nog geen pokemon x/y. maar daar komt dit weekend verandering in!
Ik sluit het nog niet uit
Welkom! We breiden graag de pokemon familie hier op tweakers uitfenylalaline schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:43:
hoi allemaal!
leuk topic om te lezen. helaas heb ik zelf nog geen pokemon x/y. maar daar komt dit weekend verandering in!
[ Voor 45% gewijzigd door IIsnickerII op 21-10-2013 11:55 ]
Snicker misschien ook een idee dat we die op de website kunnen zetten ^.^
Ik ben bang dat ik dit idee moet afslaan. Ik ben van plan de content van de website strikt informatief te houden. Maar als het forum op staat, kun je het altijd daar op posten natuurlijk!wambamNL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:16:
Ik ga waarschijnlijk pokemon X op Hard mode proberen uit te spelen XD en ik ga proberen daarvan filmpjes op youtube te zetten.
Snicker misschien ook een idee dat we die op de website kunnen zetten ^.^
Geeft niet ik heb liever dat je het eerlijk zegt dan erom heen draaien.IIsnickerII schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:18:
[...]
Ik ben bang dat ik dit idee moet afslaan. Ik ben van plan de content van de website strikt informatief te houden. Maar als het forum op staat, kun je het altijd daar op posten natuurlijk!
Ik zal het onthouden.
Verwijderd
Ik heb gebruik gemaakt van de Media Markt actie van €29,99 voor Pokemon X. Ben benieuwd hoe deze game bevalt. Mijn 3DS ligt al een jaar stil op de plank. Hoop dat daar verandering in gaat komen door deze game.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ach, ik heb gisteren de game uitgespeeld(lees: Elite 4 verslagen en wat daarna nog komt) zonder 1 potje te hebben verloren. Niet bezig gehouden met breeds, IV's Ev's super Training of de juiste items te geven.Royeboi schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:22:
Ik dacht dat ik redelijk door had hoe dit spelletje Pokémon werkte (althans de voorgaande delen dan), maar als ik dit topic zo nu en dan doorlees, zie ik pas wat een noob ik ben op het gebied. Ik wist niet dat er zoveel detail ging zitten in de stats van een Pokémon, hoe je die verbetert, met breeden enzo. Leuk om te lezen.
De na mijn gevoel meest sterke Pokemon's werden door de IV NPC in de laatste town ook volledig afgekraakt haha. Het mooie van deze Pokemon is dat je er heel veel vermaak uit kan halen zonder je druk te maken over min maxen. Dat kan je daarna gaan doen voor competitive pvp battle.
Dit topic is gesloten.
![]()