Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 14:41

IIsnickerII

Docent Software Dev

GerbenKwakkel schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:30:
Ik neem Squirtle :) Zo vet dat de Kanto starters terug komen, alleen daarom neem ik een 3DS + Deze game.
Je kan zowel een Kalos als Kanto starter nemen. Dus voor welke Kalos starter ga je? :P

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 14:17
Voor de vuur -variant. Ben ff de namen kwijt.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

GerbenKwakkel schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:33:
Voor de vuur -variant. Ben ff de namen kwijt.
Vuur - Fennekin
Water - Froakie
Gras - Chespin

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-07 17:11
Met in het achterhoofd het Torchik-event kies ik Bulbasaur en Froakie, tenzij de derde evolutievorm van Chespin me wel aanspreekt, dan zullen Squirtle en Chespin hun opwachting maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door wackmaniac op 23-09-2013 15:40 ]

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

wackmaniac schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:40:
Met in het achterhoofd het Torchik-event kies ik Bulbasaur en Froakie, tenzij de derde evolutievorm van Chespin me wel aanspreekt, dan zullen Squirtle en Chespin hun opwachting maken :)
Met jou kan ik praten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Logischerwijs Fennekin wanneer ik voor Squirtle kies. Maar Chespin ziet er wel kicken uit. Dan zou het dus Charmander worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik ben benieuwd of je eieren van Black/White naar X/Y kan zetten met de bank. Als dat zo is ga ik een heel team samenstellen van verse eitjes. Fennekin vind ik de enige leuke, maar heb liever een fighting/fire (chimchar) in mijn team. Gibble is ook een hele leuke.

Of natuurlijk een heel groepje eevee's.... keuze's keuze's.

Ik heb ook een manaphy op laag level, ook leuk om mee te nemen, maar kan dat ik die voor mijn black/white ga gebruiken, daar ben ik nog niet echt aan begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackMage schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:01:
Ik ben benieuwd of je eieren van Black/White naar X/Y kan zetten met de bank. Als dat zo is ga ik een heel team samenstellen van verse eitjes. Fennekin vind ik de enige leuke, maar heb liever een fighting/fire (chimchar) in mijn team. Gibble is ook een hele leuke.

Of natuurlijk een heel groepje eevee's.... keuze's keuze's.

Ik heb ook een manaphy op laag level, ook leuk om mee te nemen, maar kan dat ik die voor mijn black/white ga gebruiken, daar ben ik nog niet echt aan begonnen.
Sorry that i have to crush your dreams, maar de bank komt pas in december uit. Dus je zult het de eerste 2 maanden met de pokemon moeten doen die in het spel te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ow shit, dat is ook zo.

Maar ik weet ook nog niet of ik wel direct ermee begin. Zoals ik zei ik heb ook nog heel Gen5 niet gedaan. Ga natuurlijk wel de torchic's halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackMage schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:15:
Ow shit, dat is ook zo.

Maar ik weet ook nog niet of ik wel direct ermee begin. Zoals ik zei ik heb ook nog heel Gen5 niet gedaan. Ga natuurlijk wel de torchic's halen :)
Ik sta die zaterdag om 7 uur op, zodat ik me kan ophypen, dan sta ik stipt om half 9 voor de game mania, zodat ik om 9 uur schuimbekkend naar binnen kan stormen en misschien wel een van de eerste mensen in nederland zijn die X speelt :)F </Fantasieën>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
IIsnickerII schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:25:
[...]

Ik sta die zaterdag om 7 uur op, zodat ik me kan ophypen, dan sta ik stipt om half 9 voor de game mania, zodat ik om 9 uur schuimbekkend naar binnen kan stormen en misschien wel een van de eerste mensen in nederland zijn die X speelt :)F </Fantasieën>
Denk dat je dan beter kan kijken bij de eShop, maar ik heb wel grote twijfels of dat platform de vraag aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Je moet de juiste winkel kiezen, heb White 2 destijds twee dagen voor de release al kunnen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-07 07:57
Ik heb Soul Silver en Heart Gold een maand oid voor de "Officiële" release gespeeld, had heb net 's ochtends gehaald voordat ze terug geroepen werden vanwege een mogelijke bugg in HG ;)

Ander puntje.
Het viel mij overigens op dat er geen pkm actie was bij de MM in Rotterdam centrum....
Is het weer Saturn only? Ik dacht dat het dit keer zowel bij de Saturn als de MM was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Is zowel MM als Saturn, maar in Groningen zijn ze in de MM aan het verbouwen en hebben ze de actie (dus?!?) niet. Saturn heeft de actie iig overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bij de MediaMarkt in Groningen hebben ze de actie ook, daar heb ik mijn Dialga gehaald. Je moet de juiste verkoper hebben want deze grandioze elektronicawinkel heeft een tekort aan stopcontacten om een apparaat aan de stroom te hangen. Ik ben prima geholpen maar ik had geen zin om de volgende keer weer dat gezeur te hebben dus de rest bij Saturn gehaald.

Het is trouwens gewoon een afgeragt 3DS ding (ex-demo?) met een speciale distributie gamecassette erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:57
Vandaag Y maar gepreorderd en een maat van me X. Alhoewel ik niet zo'n fan ben van de super evolutie en al die nieuwe Pokémon, toch maar een poging proberen. Ben wel een beetje benieuwd naar de verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-07 09:11
Ik ga van te voren mijn tegoed ''updaten'. Meestal ben ik op Vrijdag nog wel wakker na twaalven en zet ik hem gewoon aan om te download. Daarbuiten ben ik elke Zaterdagochtend tot een uur of één a twee in de middag bezig met mijn hobby. Dus ik gok dat de eShop wel binnen twaalf uur mijn game moet kunnen downloaden :D.

Ik ga denk wel voor Y. Ook ik vind de Legendary wel gaaf. Al vind ik het ook wel gaaf dat X een Fairy krijgt.

Als starter twijfel ik nog erg. Meestal ga ik voor Fire, maar je krijgt een Torchic en ik ga denk voor Charmander. Ik vind de Mega-Blastoise erg lelijk. Charizard is er erg op vooruit gegaan, maar Blastoise vind ik maar overdreven met dat kanon op ze rug en ze armen. Dus eindig ik met een team van Fire Pokémon. Misschien even de final-evolutions afwachten, maar vind het ook wel weer leuk om met verassingen aan de serie te beginnen.

Dit is wel weer de eerste Pokémon waar ik ECHT naar uit kijk. Er zijn zoveel nieuwe elementen. Ik ben zelf niet echt van de Mega evolutions. Ik vind het wel gaaf dat Mewtwo het kan. Die is natuurlijk altijd wel speciaal geweest, maar de rest vind ik een beetje jammer. Dat neemt niet weg dat de andere nieuwe features erg gaaf zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Opzich is het niet eens slecht om alle fire beesten te pakken. Charizard is Fire/Flying, Blaziken is Fire/Fighting en Fennekin krijgt waarschijnlijk Fire/Psychic of Fire/Fairy type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:44
Neuh, maar dan wordt je toch wel redelijk weggeblazen door 1/2 waterpokémon :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Daar hebben ze Sunny Day voor ;) en zowel Charizard als Blaziken kan ook een SolarBeam doen, altijd handig die combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
mat.hi.as schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:52:
Neuh, maar dan wordt je toch wel redelijk weggeblazen door 1/2 waterpokémon :P.
Meestal level ik één Pokémon volgas en is deze altijd wel sterk genoeg om de trainers KO te slaan met een normal attack :$

Nu zal het wel iets anders moeten nu ik ga proberen online ook te battlen _/-\o_

Kan je trouwens alleen op je 3DS achter je Friend code komen? Ik vergeet hem elke keer op te zoeken |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Dubrillion op 24-09-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je kan idd alleen op je 3DS je 3DS code zien. iig totdat Nintendo ook de NintendoID op de 3DS invoert. (Verwacht later dit jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zullen we trouwens ook in de lijst in de TS zetten welke X/Y we gaan spelen? Misschien wat makkelijk met eventueel ruilen etc. Ik ben gedwongen X te gaan spelen in ieder geval (en friendcode staat er al in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga beide spelen :p

edit: maar ik heb het er bij gezet. Al moet ik dan, denk ik, ook de code van mn 2e 3DS erbij gaan zetten.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat mag ook wel in de tabel hoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ga het deze week nog even opzoeken (als ik het niet weer vergeet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hoe zit het eigenlijk met de 3DS? Is de friendcode voor het hele systeem het zelfde? Of is het zoals bij de DS een combinatie van game+systeem? Als het dat tweede is heeft een lijst nu weinig zin denk ik?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Nee, is systeemeigen. Ik denk ook dat het mee wordt genomen als je een system transfer doet. Ik weet alleen niet hoe Pokemon het ingebouwd heeft dat je met je 3DS vrienden kan spelen/traden/vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon op dezelfde wijze, vermoed ik, alleen hoef je je vrienden niet meer ingame te registreren.

Zo werkt dat ook in MarioKart.

Maar misschien komt er zelfs een mogelijkheid tot communities (zoals in MarioKart ;)) als dat het geval is ga ik er één maken :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 13:18 ]

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik heb hem bij de Game Mania ge-preorderd op de dag dat dat mogelijk was. Dus ik neem aan dat ik hem gelijk op kan halen. Anders cancel ik hem en koop ik m op de e-shop. Hun verlies.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-08 14:28
Nu 39 euro inclusief verzending bij wehkamp :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• BlackMage
Mijne bij Dixons besteld voor 43 per stuk.

Toen ik ze bestelde dacht ik dat ze overal 45 gingen kosten. Dacht ff slim een paar euro te besparen.

Ach...

Verwijderd

Topicstarter
Ach ik ga op de release dag gewoon naar een winkel toe en haal 'm daar. (Y dan, X ga ik downloaden)

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:12:
Ach ik ga op de release dag gewoon naar een winkel toe en haal 'm daar. (Y dan, X ga ik downloaden)
Wat is eigenlijk de meerwaarde om 2 versies te hebben. Ik ben na een keer de verhaallijn wel beu, en de onvangbare pokemon ruil ik wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ruilen met mezelf, exlusives, verhaal verschillen (zoals in Black & White), extra team, etc.

• BlackMage
Ja precies. En niemand gaat je een Xerneas of Yveltal geven voor een normale niet legendary.

En heeft ook veel andere 'features' zoals een tweede masterball voor het geval er meer dan 1 roamende legendary is.

Maar is die meerwaarde die extra 40 euro waard? Nee. Maar ik wil hem toch in mijn collectie hebben vroeger of later. Dus dan betaal ik liever nu 40 euro en dat ik direct die meerwaarde heb dan dat ik over 3-4 jaar een keer een 2e handse koop voor 25, die dan waarschijnlijk niet compleet is en/of beschadigingen heeft.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Njay schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:05:
Nu 39 euro inclusief verzending bij wehkamp :)
Heb 'm daar ook besteld. En direct even een mail gestuurd met de vraag of Wehkamp ook een dag voor de release verstuurd.

Tesla M3LR '21

• wackmaniac
BlackMage schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:13:
En heeft ook veel andere 'features' zoals een tweede masterball voor het geval er meer dan 1 roamende legendary is.
Ik heb in al mijn games mijn masterball nog; vind het altijd zonde om te gebruiken ( |:( ) en dus vang ik ze altijd met gewone pokemon. Als ik op zoek ga altijd Gengar mee, Mean Look erop, False Swiper eroverheen en gooien maar met die balletjes!

Overigens voor 45 bij Bol.com besteld, maar puur omdat ik een knaak korting kreeg èn ik had nog een bups aan tegoed bij die boys :)

[ Voor 12% gewijzigd door wackmaniac op 26-09-2013 08:50 ]

• BlackMage
Mja ik vind roamers wel een balletje waard uit gemakzucht. Maar als je het zonder kan dan scheelt dat weer. Er zijn ook verveldende niet-roamers zoals van die ghost types (geen False Swipe) (Giratina) of dat rotbeest Mewtwo die zichzelf constant vol healed.

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Het jagen is onderdeel van het vangen. Ik gebruik dus vrijwel nooit een MasterBall. De enige reden waarom ik er een zou gebruiken is als ik bijvoorbeeld een shiny zou tegenkomen die ervoor kan zorgen dat het gevecht beëindigd. Zoals bijvoorbeeld pokemon met selfdestruct/explosion, recoil attacks of roar/whirlwind/teleport.

• Dubrillion
Ik ben het met jullie eens. Meestal bewaar ik me Masterball voor de laatste roamer (denk aan Entei, Raikou, enz). Een stationary Legendary ga ik lekker voor zitten. Een flinke dosis Ultra Balls en gooien maar :D.
Uiteraard wat uitzwakken, maar niet echt speciaal False Swipe enz (stiekem toch best handig ;) )

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dubrillion schreef op donderdag 26 september 2013 @ 09:44:
Ik ben het met jullie eens. Meestal bewaar ik me Masterball voor de laatste roamer (denk aan Entei, Raikou, enz). Een stationary Legendary ga ik lekker voor zitten. Een flinke dosis Ultra Balls en gooien maar :D.
Uiteraard wat uitzwakken, maar niet echt speciaal False Swipe enz (stiekem toch best handig ;) )
Het is pas een echte uitdaging om het met premier balls te doen 8) . Moet je van tevoren ook nog een assload aan nutteloze pokeballs kopen om er enigzins genoeg te hebben om het te kunnen proberen! :D

• wackmaniac
De beste uitvinding ooit binnen Pokémon: Quickball! Stationaries eerst paar keer proberen met een quickball. Heb ik ong de helft van de legendaries in gen 5 mee gevangen.

• mat.hi.as
Terwijl het dezelfde catchrate heeft als een 'normale' ultraball (of was het 5 vs 4?). Maar inderdaad. Ieder gevecht tegen een legendary of roamer begon ik toch met een paar quickballs, en soms nog geluk hebben ook :+

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Een quickball werkt alleen de eerste beurt 5x (in B/W) of 4x (in D/P/P). Daarna is hij 1x, zoals een normale pokeball. Een ultraball heeft een catchrate van 2x.

• mat.hi.as
My bad. Maar die andere speciale ballen, zoals dusk ball of nest ball, hebben wel een vergelijkbare catchrate (~3.5/4)

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dusk ball: 3.5x 's nachts en in grotten, anders 1x
Nest ball: (41 - [pokemon lvl] / 10)x, minimaal 1x

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pokeballs

[ Voor 23% gewijzigd door IIsnickerII op 26-09-2013 10:02 ]

• BlackMage
Meeste stationary legendaries zitten in een cave. En sowieso is 90% van mijn speeltijd wel na 19:00 uur dus ik gebruik dusk balls. Neem er 20 mee voor elke legendary die ik van plan ben tegen te komen. Als ik er meer dan 20 nodig heb dan reset ik en probeer ik het opnieuw. Kans is toch groot dat mijn tank dan afgemaakt is.

Ik zoek nog een goede 'vang' pokemon, met minimaal de moves False Swipe (liefst STAB) en iets voor paralyze of sleep. Hoge def/special def zijn ook leuke bonussen.

• mat.hi.as
Holy sh*t. Dan speel je al zolang pokemon, en heb je nog nooit van STAB gehoord :X . Niet dat ik de beste teams wilde maken met EV-training etc (dat gaat mn pet toch wel te boven + te weinig tijd :+), maar die 50% ziet er toch wel redelijk belangrijk uit |:(

• wackmaniac
Gastly\Haunter\Gengar: snel en mean look en hypnosis
False Swipe is normal typed en die heb ik eigenlijk nooit in mijn team, maar bv een Zangoose is geschikt.

[ Voor 50% gewijzigd door wackmaniac op 26-09-2013 10:20 ]

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

BlackMage schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:16:
Meeste stationary legendaries zitten in een cave. En sowieso is 90% van mijn speeltijd wel na 19:00 uur dus ik gebruik dusk balls. Neem er 20 mee voor elke legendary die ik van plan ben tegen te komen. Als ik er meer dan 20 nodig heb dan reset ik en probeer ik het opnieuw. Kans is toch groot dat mijn tank dan afgemaakt is.

Ik zoek nog een goede 'vang' pokemon, met minimaal de moves False Swipe (liefst STAB) en iets voor paralyze of sleep. Hoge def/special def zijn ook leuke bonussen.
Haxorus is een goeie daarvoor. Je kan ook Scizor gaan.
mat.hi.as schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:19:
Holy sh*t. Dan speel je al zolang pokemon, en heb je nog nooit van STAB gehoord :X . Niet dat ik de beste teams wilde maken met EV-training etc (dat gaat mn pet toch wel te boven + te weinig tijd :+), maar die 50% ziet er toch wel redelijk belangrijk uit |:(
Ik ben momenteel bezig met een competitive team. Je hebt meestal een goeie STAB move, en verder moves die je weaknesses counteren. EV trainen is vrij simpel als je weet wat je doet, en in de 5e generatie is IV breeding ook vrij gemakkelijk.
wackmaniac schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:20:
Gastly\Haunter\Gengar: snel en mean look en hypnosis
Kun je vrijwel elke ghost pokemon voor gebruiken. Ik vind arena trap ook wel een goede aangezien deze vanaf beurt 1 actief is (digglet/dugtrio, trapinch, etc.)

• Dubrillion
[quote]IIsnickerII schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:24:
[...]

[...]

Scizor is- en blijft één van mij favoriete Pokémon... helaas kan je deze niet gewoon vangen en trainen.
Je MOET weer ruilen. Opzich geen probleem met Pokémon X- en Y (waar wij vrij gaan ruilen en battlen :P _/-\o_ ) Maar ik speel ook Pokémon SoulSilver op mijn smartphone. Daar gaat het dus iets moeilijker. En wil weer niet gelijk gaan cheaten.

Man man wat zit ik te wachten op X- en Y. Zelfs nu ik GTA speel en The Last of Us nog heb liggen :9~

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Dubrillion schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:47:
[...]

[...]

Scizor is- en blijft één van mij favoriete Pokémon... helaas kan je deze niet gewoon vangen en trainen.
Je MOET weer ruilen. Opzich geen probleem met Pokémon X- en Y (waar wij vrij gaan ruilen en battlen :P _/-\o_ ) Maar ik speel ook Pokémon SoulSilver op mijn smartphone. Daar gaat het dus iets moeilijker. En wil weer niet gelijk gaan cheaten.

Man man wat zit ik te wachten op X- en Y. Zelfs nu ik GTA speel en The Last of Us nog heb liggen :9~
Ik ken het gevoel. Ik heb per sé gecheat op Fire Red om de tickets naar de secret islands te krijgen. Ik heb nu wel in ieder geval alle verkrijgbare legendarys "Legit" gevangen. Ik noem het niet echt cheaten aangezien er toch geen andere mogelijkheid is.

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Dubrillion schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:47:
[...]

[...]

Maar ik speel ook Pokémon SoulSilver op mijn smartphone. Daar gaat het dus iets moeilijker. En wil weer niet gelijk gaan cheaten.
Met MyBoy Free kun je sinds een recente update Link Local doen. Zo kun je op jouw telefoon tussen 2 roms ruilen!

• BlackMage
Nadat ik gezien heb dat die Mediamarkt acties enzo gewoon via een DS gaan met een distributie cardridge ben ik opzoek gegaan of misschien iemand die distributie cardridge heeft gedumpt en verspreid.

Toen kwam ik een bestand tegen van een Amerikaanse gamestop actie uit 2011, die een level 50 shiny Raikou, Entei en Suicune of een normale Celebi kan uitdelen via Mystery Gift (naar Gen4 games). Hij werkt (op een R4 kaartje) en volgens mij is het de real deal, je moet de klok ook terug zetten naar de periode waarin die specifieke te krijgen was.

De vraag is... is dit cheaten/hacken? Ik wil geen gecheate Pokemon, maar het is wel ooit een officiële event geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Celibi kan je op geen enkele andere wijze meer krijgen, dus dan vind ik het niet echt cheaten. Celebi telt overigens ook niet mee voor je dex wat betreft oorkondes etc toch? De hondjes heb ik al en zou niet echt meerwaarde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

wackmaniac schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:40:
Celibi kan je op geen enkele andere wijze meer krijgen, dus dan vind ik het niet echt cheaten. Celebi telt overigens ook niet mee voor je dex wat betreft oorkondes etc toch? De hondjes heb ik al en zou niet echt meerwaarde zijn.
Legendarys gelden niet voor de regional dex, maar volgens mij wel bij het completen van de national dex. Not sure though. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:57
BlackMage schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:05:
Nadat ik gezien heb dat die Mediamarkt acties enzo gewoon via een DS gaan met een distributie cardridge ben ik opzoek gegaan of misschien iemand die distributie cardridge heeft gedumpt en verspreid.

Toen kwam ik een bestand tegen van een Amerikaanse gamestop actie uit 2011, die een level 50 shiny Raikou, Entei en Suicune of een normale Celebi kan uitdelen via Mystery Gift (naar Gen4 games). Hij werkt (op een R4 kaartje) en volgens mij is het de real deal, je moet de klok ook terug zetten naar de periode waarin die specifieke te krijgen was.

De vraag is... is dit cheaten/hacken? Ik wil geen gecheate Pokemon, maar het is wel ooit een officiële event geweest.
Ik zou er niet een groot probleem van maken. Het event was legit, alleen is het was zo'n Celebi niet makkelijk te verkrijgen.

Kan je me vertellen hoe dat bestand werkt? Welke game etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:32:
[...]

Ik zou er niet een groot probleem van maken. Het event was legit, alleen is het was zo'n Celebi niet makkelijk te verkrijgen.

Kan je me vertellen hoe dat bestand werkt? Welke game etc?
Het werkt doormiddel van een R4 kaartje. Daarmee krijg je de mogelijkheid om roms te downloaden en op een echte DS uit te voeren. Deze dingen zijn echter verboden om verkocht te worden in Nederland en via dit forum mogen we er waarschijnlijk ook niet verder over praten.

Maargoed, je stelt de systeemtijd op je DS in zodat die matched met de periode waarin die actie was, dan start je die 'game' en thats it. Dan pak je een andere DS (alles waar je DS games in kan doen werkt, zoals 3DS) met je originele game en dan kan je via mystery gift die Pokemon ontvangen, zelfde als in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Over "Event Pokémon" gesproken. Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van "Event Pokémon" via de website Pokedit?

Op Pokedit staat namelijk dat je "Event Pokémon" in de queue kan zetten om ze dan via GTS te ontvangen doormiddel van hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dan moet je de DNS spoofen in je router om zo met hun servers contact op te nemen in plaats van de echte van Nintendo.

Dat is me dan net wel weer een stapje tever het zwarte in het grijze gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen dat iets te ver vinden gaan. Vooral als je er ook nog eens mee online gaat.

Zelf speel ik Pokémon niet online en vind ik het wel leuk om bepaalde gemiste Event Pokémon te hebben( voornamelijk de Pokémon waarmee je een event kan starten) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Daarvoor ram ik de save game even door de save game editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Als de website kan bewijzen dat deze pokemon "Legit" zijn, en niet gecreeerd zijn door een RNG of AR, dan is het best een goede manier om aan gemiste event pokemon te komen. Het is gewoonweg een last om telkens naar een bepaalde winkel toe te gaan om je pokemon te downloaden. Ik doe dat liever gewoon van het internet. Dus als die mogelijkheid bestaat lijkt me dat zeker de moeite waard om even te bekijken.

EDIT:
Het is een geautomatiseerde RNG. Niet doen, met een foutje verpruts je je savegame met badeggs.

[ Voor 11% gewijzigd door IIsnickerII op 27-09-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Oef, hard werken. Nog twee weken om de laatste 18 beestjes voor de Unova Dex te regelen (White 2). Beetje breeden, levelen en wat traden vanuit Black en dan moet het helemaal goed gaan komen en kan ik met een gerust hart aan de slag met X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Meh ik heb Black 2 proberen te completen al opgegeven. Ik ga met X voor de eerste keer zowel de regional als de national dex proberen te vullen. Inclusief alle legendarys. Dat wordt nog wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
White 2 en Black 2 zijn dusdanig opgezet dat je op een handjevol versiespecifieke beestjes en paar trade evolutions na alles wel kan vangen (of breeden / levelen), zie ook lijstje van Bulbapedia. Die zijn over het algemeen prima te regelen via GTS, omdat meer mensen die zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ben nog lang niet klaar met vullen van de dexen, ik loop de main story door en ga de legendaries vangen. Ik ben er pas een paar maand geleden mee begonnen (na aankonding van X/Y) en heb geïnvesteerd in 10 pokemon games (FireRed, LeafGreen, Ruby, Sapphire, Diamond, Pearl, SoulSilver, HeartGold, Black en White).

Mijn uiteindelijke doel is om in X/Y de nationale dex compleet (= elk beest, inclusief alle evo's, in de computer/bank hebben) te krijgen. Maar ik heb er geen haast bij, het duurt toch nog 2-3 jaar voordat de volgende pokemon games uitkomen :)

Ik wil dit doen door elk spel zover uit te spelen dat ik toegang krijg tot alle pokemon die in dat spel te vangen zijn (national dex unlocken of whatever nodig is). Dan ga ik met een excel-bestand bijhouden in welk spel ik welke precies heb gevangen. Bij ontbrekende ga ik kijken in welk spel ik die het beste kan krijgen (een zeldzame in pearl of er over struikelen in een gba spel is dus een makkelijke keuze). Zodra ik niets meer nodig heb uit een bepaalde generatie dan gebruik ik de Pal Park / PokeTransfer / Bank om de hele collectie naar de volgende game te zetten.

Dan heb ik op een gegeven moment alles wat er te krijgen is in X/Y staan :) En daarbij een heleboel uur tijdverdrijf gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Als je vanaf gen 1 (of remakes ervan) alle region dexes hebt dan is het een kwestie van omhoog pompen in de generatieboom. Heb zelf nu Gold, Leafgreen, Soulsilver, Black en White 2 (en X in pre-order), mis dus nog 1 gen, maar wil eigenlijk uiteindelijk wel naar een complete collectie toe. Heb ik alleen niet zoveel haast mee. Doel is hier ook uiteindelijk alle games 100% te hebben, maar dat zou wel eens een 5-jarenplan kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vanuit Gold kan je helaas niets doorsturen naar de volgende, pas vanaf de GBA games kan je het doorsturen naar de volgende generaties. Handig om te weten voordat je tijd gaat steken in je Gold. Ook hebben de gen1+2 cardgidges een batterij nodig om hun savestaat te behouden. De leeftijd is al ver voorbij de theoretische levensduur van die batterijtjes. Sommige doen het nog en als je technisch bent kan je er een nieuwe batterij in zetten (als je dat doet reset het wel helemaal).

En ik denk dat je best ver komt zonder Ruby/Sapphire/Emerald, maar je komt in de problemen met de version exclusives. Alle legendaries uit die games kan je krijgen in SoulSilver/HeartGold (kyogre/groudon/rayquaza/latios/latias) en Black2/White2 (regi's) en ik ga er vanuit dat je de gewone wel kan vangen of traden. Maar als je ze allemaal wilt dan moet je wel soulsilver, heartgold, black2 en white2 hebben. Een Emerald cassette of Sapphire cassette maken het wel makkelijker. Plus die games zijn ook best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Gold is nog een overblijfseltje, maar savestate staat er nog steeds in. Heeft al die tijd in een advance met batterijen gezeten. Weet dat je niet kan overzetten.

Wil gewoon uiteindelijk wel iig elke generatie hebben, gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Die games bewaren hun save wel zonder batterijen zolang de gameboy de spanning levert (moet ie voor aan staan), maar de interne batterij 'slijt' wel. Die slijten ook als je ze gewoon in de kast hebt liggen. Voor het bewaren van de save hoeft er alleen spanning te staan, er loopt geen stroom doorheen. Gen2 games hebben wel een klok die wel stroom nodig heeft, daarom gaan die zo snel leeg. Als je game bij opstarten zegt dat de klok niet meer klopt dan duurt het niet lang meer totdat ie de hele batterij zover heeft leeggetrokken dat ie geen spanning meer kan geven voor de save.

Is gelukkig vanaf de GBA beter. Die saves hebben geen spanning nodig. Ruby/Sapphire/Emerald heeft nog wel een batterij voor de klok, die inmiddels ook allemaal wel leeg zijn (mijn beide niet meer). Maar de saves blijven het doen (geen berries enzo meer though).

De DS+ heeft zelf een klok. Dus daar is het helemaal geen issue meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Dit zou trouwens de derde evolutievorm van de water-starter zijn: http://pokebeach.com/news/0913/greninja.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop echt dat die niet final is :P

Het idee prima, maar het is nu net alsof er polygons missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind hem wel gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook Charizard krijgt zo te zien 2 mega evoluties.

Mega Charizard X en Y:
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/news/2013/10/gazooks_pokemon_favourite_charizard_can_mega_evolve_into_x_and_y_variants/attachment/0/630x.jpg
Links Y, rechts X

Waar de X versie dus Fire/Dragon is :D

Bron:
http://www.nintendolife.c...lve_into_x_and_y_variants

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zoals in het lees is dus de linker Y, en de rechter X. X is Fire/Dragon, in plaats van Fire/Flying, wat de normale Charizard is. Sounds nice!

edit: tssk, beetje editen zodat mijn reactie nutteloos wordt :P

[ Voor 19% gewijzigd door mat.hi.as op 02-10-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol.. Nu maar hopen dat er ook een Mega Raichu komt :+ of een Mega Pikachu om Ash aan de Mega-evoluties te helpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 10:07
Niemand hier de de afgelopen dag/nacht de leaks heeft gezien?
Een aantal man heeft 2 weken te vroeg het spel kunnen bemachtigen en hebben al verschillende dingen laten zien. Niks schokkends maar toch interessant.

Helaas (of misschien wel beter, spoilers!) er al mee gestopt, liet weten dat hij 'genintendo'd' was.
Een andere die wat streamt is constant een wurple aan het trainen...
En een 3rde persoon is wat minder actief en laat nog vrij weinig zien.

de 4de komt de review van IGN o.a dus dan komt er wss een hoop naar buiten. (Als ze dat mogen vertellen.)

Ben benieuwd.

As for the X / Y Charizard. Fire/Dragon type is nice. Helaas al lang geleden Y gepreordered dus dat zit er niet in. Maar de Y verzie heeft drought, powering up fire type moves dus dat is ook wel erg lekker.

- Hi btw :) Nooit mezelf laten horen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Die charizards zijn nice. Die Y versie is denk ik het meest nuttige, die drought ability is enorm handig. Geef hem een solarbeam en je hebt een mooi wapen tegen die nasty water/rock types.

Die X versie gaat van Fire/Flying naar Fire/Dragon. Maar in de trailer zie je hem wel meedoen met die air battles en dat mag alleen als ie Flying type is of de Levitate ability heeft. Hij is geen Flying meer dus kom ik tot de conclusie dat ie Levitate krijgt als ability. Dat heeft weinig meerwaarde tenzij je hem inswitched maar dan is ie nog niet in Mega dus heb je er geen reet aan. Niet dat Blaze zo geweldig is maar je hebt er in ieder geval meer aan.

Ik zou niet twijfelen en gewoon de Y versie gebruiken. Drought is extreem goed voor een fire type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind de X versie eigenlijk helemaal niet mooi.
De Y versie werd het al voor mij, door de Mewtwo X- en Y (waar ik nog even over twijfelde)
Maar dit geeft wel de doorslag. Ik ga hem uit de eShop halen, dan heb ik alles op me 3DS zelf staan.
Maar de kans is groot dat er ergens deze week in de MM een nieuwe Pokémon ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik vind het echt tof dat ze de fire/dragon charizard naar X brengen. Geef toe, iedereen heeft toch Y gepreorderd omdat ze Yvelltal veel cooler vinden. Alleen toch jammer dat ze die charizard extra aandacht geven aangezien er een fire starter bij de launch meegeleverd wordt. Ik ben benieuwd naar een eventuele Venusaur X, Aangezien ik toch froakie en torchick meeneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind Charizard X iets ''over the top''. Hij is net TE. Net als ik Mega Blastoise ook TE vind.
Ik vind Charizard Y dan wel weer onwijs cool. Ik ga eventueel voor Froakie. De gelekte final vind ik toch wel cool :D. Te vaak komt het alleen voor dat ik een eerste playtrough heb en de tweede pas echt een goede starter keuze maak of eventueel de Tyranitar of Bagon van die versie neem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me ook maar even op het draadje hier.

Gister mijn 3ds binnen gekregen en heb een bestelling staan voor Y, niet zozeer van wegen de legendary of mega-evolutions maar puur omdat ik een Y-chrosoom heb (ging er vanuit dat X/Y daar iets mee te maken had :P).

Hoe zit het trouwens met torchick, deze kan je blijkbaar krijgen in X/Y, is dit gewoon ingame of gaat het via pre-orders of zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Wifi-event meen ik

Edit: Mega Charizard X heeft abilty Tough Claws, bron: http://www.pokemonxy.com/en-us/pokemon/mega_pokemon/

[ Voor 96% gewijzigd door wackmaniac op 03-10-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Weird, aangezien die dus geen levitate heeft, maar wel in air-battles kan meedoen. Of heeft die dat dan als tweede ability? Tough Claws klinkt in ieder geval als een prima vervanging :)
Aankomende week toch maar eens gaan kijken naar welke starters ik ga nemen. Charmender staat sowieso al buiten kijf, al helemaal met deze mega evolution (ik ga X spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
IIsnickerII schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:09:
Geef toe, iedereen heeft toch Y gepreorderd omdat ze Yvelltal veel cooler vinden.
Dit valt eigenlijk best wel mee. Heel veel mensen die erg verdiept in de mechanics van het spelletje zitten zijn voor X gegaan vanwege de Fairy type legendary. Dit zal wss een Dragon type killer worden en wie wilt dat niet hebben? Dat was voor mij eerst ook de rede, maar ik dacht 'er zitten waarchijnlijk nog genoeg andere fairy types in die leuker zijn.' En idd vindt ik Yveltal ook cooler :)

Maar de afgelopen dagen dat ik de leaks heb gevolgt op reddit/4chan etc heb ik veel mensen gezien die X hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Ik speel veel met een maar van me en we hebben een coin flip gedaan; ik heb X gepre-ordered en hij Y. Net zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen die naar Firstlook 2013 gaan, je kan er bij de stand van Nintendo een Shiny Giratina bemachtigen in White/Black/White2/Black2.

Bron: http://www.nintendo.nl/Ni...k-2013-update-803635.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Pssst, die kan je de komende anderhalve week ook ophalen bij de Mediamarkt en Saturn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zijn er mensen die voor Y gingen en nu door de Charizard naar X gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Die Mega Evolution wanneer gebeurt dat? Normaal is de laatste evo op level 36, gaan ze nu bij bv 50 nog een keer evolueren of hoe zit dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Dubrillion schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:21:
Zijn er mensen die voor Y gingen en nu door de Charizard naar X gaan ?
Twijfel maar vindt het niet waard.
Ik vindt allebij de Charizard enorm vet, alleen dat fire/dragon is wel tempting. Helaas ziet de ingame sprite van de X charizard er maf uit. De 2 blauwe flammen die uit de bek komen zien eruit als gekke vlaggen.
GerbenKwakkel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:37:
Die Mega Evolution wanneer gebeurt dat? Normaal is de laatste evo op level 36, gaan ze nu bij bv 50 nog een keer evolueren of hoe zit dat precies?
Nee het werkt volkome anders.
Een Mega Evolution kan alleen in een battle plaatsvinden, wat betekend dat het tijdelijk is. Hiervoor heb je een speciale item nodig die de pokemon kan vasthouden. Na afloop van de battle is de pokemon weer normaal.

Van Bulbapedia:
In order to undergo a Mega Evolution, the Pokémon must be holding the applicable Mega Stone. The player must use their Mega Ring, which contains a Key Stone, to resonate with the Mega Stone held by their Pokémon to trigger Mega Evolution. Mega Evolution can only occur in battle and disappears after the battle is over.

[ Voor 49% gewijzigd door LunaTempesta op 03-10-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Alleen die steen is voldoende en dan gewoon activeren? Of moet je ook nog aan bepaalde voorwaarden voldoen? (bijv. x team members zijn fainted, minder dan 33% hp, tegen bepaald type pokemon). En kost Mega Evo ook een beurt? Of staat dat er los van?

En ik las ook nog iets dat niet elke Charizard naar Mega kan, omdat die een soort ability ofzo mist? Zou wel jammer zijn, heb nog een zelfgetrainde level 96 Charizard die wel een beetje mijn favoriete 'bezitting' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:40:
Voor mensen die naar Firstlook 2013 gaan, je kan er bij de stand van Nintendo een Shiny Giratina bemachtigen in White/Black/White2/Black2.

Bron: http://www.nintendo.nl/Ni...k-2013-update-803635.html
TOF! Ik was al bang dat ik het mediamarkt event zou moeten missen omdat ik naar firstlook ga. Bedankt voor de heads up!
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:43:
(ging er vanuit dat X/Y daar iets mee te maken had :P).
X en Y (en waarschijnlijk straks Z) zijn de 3 assen van een 3d object. X = Breedte, Y = Hoogte, Z = Diepte.
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:43:
Hoe zit het trouwens met torchick, deze kan je blijkbaar krijgen in X/Y, is dit gewoon ingame of gaat het via pre-orders of zo iets?
Deze kun je via een WiFi event gewoon downloaden. Dit gaat of via de WFC servers, of via Pokemon GL. Het is nog niet 100% duidelijk. Maar dat zal het uiteindelijk wel worden.
BlackMage schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:07:
Alleen die steen is voldoende en dan gewoon activeren? Of moet je ook nog aan bepaalde voorwaarden voldoen? (bijv. x team members zijn fainted, minder dan 33% hp, tegen bepaald type pokemon). En kost Mega Evo ook een beurt? Of staat dat er los van?

En ik las ook nog iets dat niet elke Charizard naar Mega kan, omdat die een soort ability ofzo mist? Zou wel jammer zijn, heb nog een zelfgetrainde level 96 Charizard die wel een beetje mijn favoriete 'bezitting' is.
Je pokemon moet voor mega evolution een bepaalde band met je hebben. Dit houd in dat je waarschijnlijk een hoog niveau van friendship nodig hebt om het te kunnen doen. Verder kan ELKE charizard een mega evolution doen. Die ability is een ability die hij krijgt als hij mega evolved. Maak je geen zorgen.

[ Voor 27% gewijzigd door IIsnickerII op 03-10-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
BlackMage schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:07:

Alleen de items zover ik weet. Geen andere gekke voorwaarden. Dat laatste vindt ik een goede vraag, maar uit de cutscenes van Mega evolutions viel niet direct te halen dat het een beurt kost. Misschien ligt het ook aan de speed stat v de pokémon.

Volgensmij ben je in de war met de 2 verschillende abilities die Charizard X en Y krijgen.

spoiler: Mooie lijst van alle Pokémon die er tot nu toe bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
De derde evoluties van de starters zijn nog niet confirmed, maar ik ben er nu wel uit wie mijn starter wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Nog niet officieel maar verschillende leakers hebben het al 'confirmed' via fotos van hun game.
Overigens ben ik wel benieuwd welke je gaat kiezen. Ik weet het nog steeds niet.

Momenteel echt een enorme puinhoop van nieuwe data etc op http://boards.4chan.org/vp/catalog
(Pokemon board). Maar mocht je het spannend voor jezelf willen houden moet je maar weg blijven tot de release :3

[ Voor 11% gewijzigd door LunaTempesta op 03-10-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
LunaTempesta schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:27:
[...]

spoiler: Mooie lijst van alle Pokémon die er tot nu toe bekend zijn.
*kwijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind de evo's van Fennekin niet mooi, zo als een plaatje. Maar in 3D geanimeerd kan er veel veranderen natuurlijk.

Ik ga mijn eerste playthrough met alle 3 doen. Ik hoop dat je snel kan traden en niet zoals in gen5 dat je eerst voorbij de eerste gym moet zijn. Niet dat ik tot die tijd niet zonder die andere 2 kan, maar moet er op de andere games dan ook zoveel tijd in steken voordat ik die starter naar het hoofdspel kan zetten.

Als ik voor het moment dat er getrade kan worden de 2e starter ook al heb gekregen dan zet ik die ook wel over (voor de evo steen, als je die uberhaubt dan al krijgt), maar niet gebruiken, ga niet 6 van die dingen getrained houden.

Maar als ik met één ging dan nam ik Chespin, de actie Torchic en Squirtle.
Pagina: 1 2 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.