[afhandeling geschillen] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
Ipad Mini 16gb via dixons: 329 - 25 = 304
Elders: 285 euro

http://tweakers.net/product/320033/apple-ipad-mini/

Krijg je btw één mail per bestelling?

[ Voor 15% gewijzigd door xminator op 09-09-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:54
Ook de mail ontvangen met weer andere codes, die zijn dus uniek.

Ik sluit me graag aan bij eventuele vervolgstappen. Met 25€ korting kan ik geen ipad voor 300€ kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Geef dan gewoon helemaal geen code. Dit is gewoon minachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb 2 code die bij ekaar 75 euro zijn. Ik vind het nog wel een redelijk goede oplossing zo.

Ik had verkeerd gelezen, nu ik het wel goed gelezen heb vind ik 25 euro wel een beetje weinig idd.

[ Voor 37% gewijzigd door Ernemmer op 09-09-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
xminator schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:50:
Krijg je btw één mail per bestelling?
Ik heb ook maar 1 mail terwijl 2 afzonderlijke orders.
Meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Ernemmer schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:58:
Ik heb 2 code die bij ekaar 75 euro zijn. Ik vind het nog wel een redelijk goede oplossing zo.
Nee, dat is het niet want 1) de toestellen bij Dixons zijn sowieso duurder, 2) ik wil helemaal niet meer dan 300 euro uitgeven en 3) nu ben ik bol.com Nexus 7 II van 249 euro misgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
robert-630 schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:00:
[...]

Meer mensen dit?
Ja, hier hetzelfde verhaal. 1 order was afhalen, de ander thuisbezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
robert-630 schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:00:
[...]

Meer mensen dit?
2 orders, 2 keer laten bezorgen. Ik vind het een matige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik meld me bij deze ook aan om het hierbij niet te laten. Ik vind dat deze compensatie niet reeel is al gelang de opzet van deze aanbieding (mail), het ter beschikking van badges gedurende twee dagen, en het feit dat een enkeling 3 iPads per order krijgt en dat een andere willekeurige order die op zondag is geplaatst ook wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ernemmer schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:58:

Ik had verkeerd gelezen, nu ik het wel goed gelezen heb vind ik 25 euro wel een beetje weinig idd.
Daarnaast ook maar kort geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvanh
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56
Ik zou mij ook graag aan willen sluiten bij het nemen van vervolg stappen. De aangeboden compensatie is absoluut niet reëel gezien de aanbieding. Na het ontvangen van de nieuwsbrief heb ik direct de iPad proberen te bestellen, maar zaterdag in de middag is het mij gelukt. Hopelijk krijgen we hier eventueel nog wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, let op. Zoals ook toegevoegd aan de topicwaarschuwing: dit topic is niet bedoeld als organisatie van acties. Verder het verzoek om de teleurstelling niet op ongewenste manieren te uiten :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ook hier de mail binnengekregen. Ik vind de "oplossing" verre van coulant. Lijkt meer dat ze je af willen schepen met een fooi, want deze kortingen is gewoon een klein beetje marge weggeven (terwijl ze dan nog steeds duurder zijn dan elders). Daarbij ook de tijdslimiet van 23 september 2013 om dit alles te kunnen "verzilveren".

We hadden het over een korting van ruim 50%, nu krijgen we 5%... Op het moment dat er wel iPads worden uitgeleverd (en er bewijzen van zijn alhier), dan ben ik wel benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 23:00
Ze geven dus aan dat de prijs klopt maar de voorraad niet toereikend was.
Mensen die aangeven wachten op bewijs van levering schieten hier dus weinig mee op, er wordt gewoon geleverd wat ze kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
.NCK schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:09:
Ze geven dus aan dat de prijs klopt maar de voorraad niet toereikend was.
Mensen die aangeven wachten op bewijs van levering schieten hier dus weinig mee op, er wordt gewoon geleverd wat ze kunnen leveren.
Punt is, ik heb ruim op tijd besteld. Een order met einde 2147 wordt uitgeleverd en een order met 2151 (3 stuks zelfs!) wordt uitgeleverd. Mijn ordernummer ligt hier tussen (2149), waarom wordt mijn order dan niet uitgeleverd? Ze kunnen bij mij echt niet op een technische probleem met de voorraad aankomen, want ik heb ruim op tijd besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:17
Ook hier de mail gekregen van annulering en binnen 48 uur terugstorting. Alleen als je via cc betaalt gaat dat niet lukken, want Dixons stort alleen naar je bankrekening terug. Maar helaas heeft Dixons mijn bankrekening niet. Heb dat in het verleden te vaak meegemaakt dat je achter je geld aan moet zitten. Hoop alleen dat het tegenwoordig wel in orde hebben. Anders hebben ze een hele kwade aan mij.

[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 09-09-2013 20:17 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Laten we massaal een klacht indienen bij de consumentenbond? Iemand enig idee welke stappen we moeten nemen? Ik heb telefonisch contact gehad om de prijs bevestigd te krijgen en vervolgens een bestelling geplaatst, eruitgaand dat de tablet gewoon nog op voorraad was :S

EDIT:
Misschien is dit een idee?
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

OF
http://www.klachtenkompas.nl

[ Voor 21% gewijzigd door Empo op 09-09-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik heb ook kortingscodes gekregen heb er niks aan maar mijn bestelling zijn nog niet geannuleerd op mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:23
Misschien moeten we dit verder afhandelen in het shopping forum? Zoals bij de Neckermann de consuementenbond op Twitter dit laten weten en een klacht indienen bij www.klachtkompas.nl. Ik ga dit dan ook zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Aangezien we hier niet verder kunnen stel ik voor elders een forum te starten.

http://dixonsipad.forum2go.nl/

[ Voor 19% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als ze nu bv de kortingscodes ook voor andere dingen kon gebruiken dan was het misschien nog interessant, je wordt nu min of meer "gedwongen" om een andere Ipad te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Ik snap dat ze die dingen niet kunnen leveren maar ik vind dit aanbod erg mager.
DutchTweak schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:20:
Zojuist gesproken met allervriendelijkst medewerkster van BAS Group [...]
Mensen met een daadwerkelijke bestelbevestiging krijgen nog vandaag een email met uitleg en een alternatief...... Hier wordt nu volop aan gewerkt.... :)
Kijk, dit gaf me nog een positief gevoel maar waar ze nu mee komen vind ik helemaal niks. Kom dan met een serieuze korting. Wat een gemiste kans om goodwill te kweken.

[ Voor 3% gewijzigd door torp op 09-09-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Aangezien tweakers niet bedoeld is om samen een actie te starten tegen Dixons is het misschien handig om uit te wijken naar een andere site. Hier kunnen mensen zich aanmelden en verder praten over de te nemen stappen etc.

Ik heb het "gratis" forum aangemaakt, maar ik ben niet van plan om alles zelf te beheren of in goede banen te leiden. Ik wil graag andere mensen die bereid zijn om deze taak op zich te nemen mede beheerder maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Los van het feit dat het waarschijnlijk tegen de policy hier is op got is het misschien slim om niet allemaal van deze onzin bestellingen te doen? Is duidelijk dat het een fout betreft en daarmee staan we veel minder sterk in de hele zaak. Door dit soort dingen verspelen we het misschien op een kans tot een (alsnog) goede afhandeling.

Zelf heb ik net een bezwaarmail geschreven aan dixons, waarbij ik voorstel dat ze mij alsnog de ipad leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

warcow schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:54:
Los van het feit dat het waarschijnlijk tegen de policy hier is op got is
Gefeliciteerd: je mag de koelkast bestellen op de Dixons website ;)

Modbreak:Het is niet de bedoeling om hier te gaan bespreken hoe je het ordersysteem kan misleiden. Ik heb de voorgaande posts opgeruimd :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:57:
[...]

Gefeliciteerd: je mag de koelkast bestellen op de Dixons website ;)
Daar geldt de kortingscode niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
warcow schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:54:

Zelf heb ik net een bezwaarmail geschreven aan dixons, waarbij ik voorstel dat ze mij alsnog de ipad leveren.
Kun je die hier posten? Dan kunnen mede forummers die ook gebruiken. Misschien werkt eenheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:02
laredo schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:09:
[...]

Kun je die hier posten? Dan kunnen mede forummers die ook gebruiken. Misschien werkt eenheid?
Ik heb dit net gestuurd als bezwaar:
Beste lezer,

Ik kan niet akkoord gaan met de door jullie voorgestelde oplossing.
Er was voor mij sprake van het volgende:

• Sale!
• Er stond nergens op=op.

De prijs was correct en als klant zijnde kan ik er niks aan doen dat deze actie van jullie zoveel orders heeft veroorzaakt.
Dat jullie nu de iPad niet meer kunnen leveren is zuur voor mij.
Wat het nog zuurder maakt is het feit dat de oplossing die geboden wordt er eentje is die niet in verhouding staat tot de aanbieding, namelijk:

€629,- min €299,- = €330,- korting.

Jullie bieden maximaal €50,- korting met jullie oplossing.

Mijn voorstel is het volgende:

Jullie bieden mij een vergelijkbare iPad aan van dezelfde generatie of nieuwer voor de geadverteerde prijs van €299,- of jullie sturen mij een waardebon toe ter waarde van €330,- euro (de misgelopen korting), die ik kan gebruiken voor de aanschaf van een iPad naar keuze op de Dixons site.

Graag hoor ik van u op korte termijn of u akkoord gaat met de door mij voorgestelde oplossing die mijns inziens de meest eerlijke oplossing zou zijn en u zou sieren als organisatie zijnde.

Met vriendelijke groet,

....................

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 21:21 ]

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Dit was mijn reactie, waarschijnlijk niet 1op1 kopieerbaar voor anderen gezien mijn situatie :P
Geachte heer/mevrouw,

Op zaterdag heb ik rond 17:00 de ipad 3 wit 32gb met cellular bij u besteld (ordernr. 100432705) in de, ondertussen beruchte, sale/actie. Ik heb betaald met ideal en op het moment van bestelling en in de dagen erna was de ipad ook gewoon voorradig. Zojuist kreeg ik een mail dat u de ipad niet gaat leveren, niet omdat de prijs niet klopt maar omdat u een fout heeft in het bestelsysteem.
Van wat ik begrijp is, in het geval de prijs wel klopt, een online bestelling definitief zodra er is betaald. Eventuele fouten in uw voorraadsysteem zijn risico's aan uw kant en zijn niet door te rekenen aan de klant.

Op het moment van bestelling is er een levertijd van ~24 uur vermeld. Komend weekend vertrek ik voor langere tijd naar het buitenland i.v.m. afstuderen en ik ben daarbij afhankelijk van een tablet voor de communicatie met mijn professoren. Graag zie ik dat u alsnog de tablet gaat leveren aangezien ik anders hogere kosten zal moeten maken die, als ik dit artikel lees:
https://webwinkelrecht.nl...js-wordt-ineens-verhoogd/
op u zijn te verhalen in de vorm van een "dekkingskoop".

Graag verneem ik spoedig van u uw reactie, zodat ik ook de nodige maatregelen kan nemen.

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

warcow schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:18:
Dit was mijn reactie, waarschijnlijk niet 1op1 kopieerbaar voor anderen gezien mijn situatie :P
[...]
De website die jij aanhaalt zegt ook het volgende;
Als een product niet leverbaar is, wordt het lastiger. Want hoe kun je een winkel dwingen iets te leveren dat niet meer te krijgen is? Maar daarbij moet je wel onderscheid maken tussen nooit meer leverbaar (uitverkocht, uit productie) en nu even niet leverbaar. Het laatste is geen reden tot annuleren. Pas als het product echt nooit meer zal komen, kan de overeenkomst worden geannuleerd. Je hebt dan recht op je geld terug (art. 7:46f lid 2 BW).

Dat spreekt jouw 'claim' dus helaas wel een beetje tegen

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 21:22 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-08 16:54
I vind eigenlijk 'als de ipad 3 3g' nog te leveren is ergens, Dixons deze nog moet leveren voor deze prijs. Indien niet leverbaar wordt t een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, de code-tag is niet nuttig voor brieven. Gebruik gewoon de quote-tag :)

Op persoonlijke titel: Ik wil eenieder aanraden de betekenis van de woorden "billijk" en "redelijk" op te zoeken. Verwachten dat je 330 euro korting krijgt zal daar niet snel onder vallen, en wat realiteitszin zal latere teleurstelling voorkomen :)

[ Voor 61% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Switchie schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:21:
[...]

De website die jij aanhaalt zegt ook het volgende;
Als een product niet leverbaar is, wordt het lastiger. Want hoe kun je een winkel dwingen iets te leveren dat niet meer te krijgen is? Maar daarbij moet je wel onderscheid maken tussen nooit meer leverbaar (uitverkocht, uit productie) en nu even niet leverbaar. Het laatste is geen reden tot annuleren. Pas als het product echt nooit meer zal komen, kan de overeenkomst worden geannuleerd. Je hebt dan recht op je geld terug (art. 7:46f lid 2 BW).

Dat spreekt jouw 'claim' dus helaas wel een beetje tegen
Daar ben ik mij van bewust, hetzelfde apparaat is echter elders wel te krijgen en er zijn voldoende acceptabele alternatieven (een ipad 4 met 16 gb die minder kost nieuw is mij ook goed).
In mijn geval is het meer de noodzaak van een dergelijk apparaat waar ik op refereer. Had sowieso liever een surface gehad maar die is ook nog niet binnen terwijl ik die al bijna 8 weken geleden had besteld. (studenten actie)

edit: Zal voortaan weer quote tags gebruiken, had dit overgenomen van de post boven mij. :+

[ Voor 4% gewijzigd door warcow op 09-09-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar er staat toch nergens dat ze een alternatief moeten aanbieden ?

In denk ook niet dat deze Ipad in de toekomst nog wel verkocht gaat worden door Dixons dus daar zit het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:28:
Maar er staat toch nergens dat ze een alternatief moeten aanbieden ?

In denk ook niet dat deze Ipad in de toekomst nog wel verkocht gaat worden door Dixons dus daar zit het probleem.
Denk inderdaad dat daar de schoen wringt.
Daarnaast is het voor Dixons natuurlijk veel makkelijker om met één query alles te cancellen en het geld terug te storten dan dat ze alle consumenten 1 voor 1 moeten benaderen voor een eventueel passend alternatief.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
Ik heb gegokt en verloren. Ik krijg men geld terug, dus niets gebeurd. Voor de rest doen ze maar :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een fatsoenlijke website met betrouwbaar voorraadbeheer bouwen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
gambieter schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:23:
Op persoonlijke titel: Ik wil eenieder aanraden de betekenis van de woorden "billijk" en "redelijk" op te zoeken. Verwachten dat je 330 euro korting krijgt zal daar niet snel onder vallen, en wat realiteitszin zal latere teleurstelling voorkomen :)
Is deze zaak dan niet vergelijkbaar met die van The Phone House?
Normaliter kostte de tablet rond de 550 euro; The Phone House verkocht hem aanvankelijk voor 199 en later zelfs voor 119 euro. De winkel zei echter te zijn overtroffen door de grote vraag en weigerde de tablets uit te leveren.

...

The Phone House heeft aan de klanten, waaronder tweaker Yorin, per e-mail laten weten dat elke klant een AT Tablet krijgt. Het gaat om maximaal één tablet per klant, ook voor klanten die er meer hebben gekocht. Ook krijgen de klanten nog steeds een waardebon van 20 euro. De klanten hebben de tablet binnen 30 dagen in huis.
nieuws: The Phone House belooft tablets aan 'gedupeerde' klanten - update

De iPad 3 wordt niet meer gemaakt, dat kan de zaak bemoeilijken. Echter, The Phone House heeft schijnbaar de fabrikant zover gekregen nog een aantal tablets voor de gedupeerden te maken.
"Het product was end of life, dus speciaal voor ons is er nog een aantal gemaakt."
nieuws: Betwiste Phone House-tablets niet geleverd door patentruzie

[ Voor 18% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik wacht nu eerst rustig mijn terugbetaling binnen 48 uur af. Als dixons dat niet doet. ( En dat gaat dixons waarschijnlijk niet lukken, omdat dixons altijd naar bankrekening terugstort) Heeft dixons een groot probleem met mij.

de brief en email adres ligt al klaar en gaat naar dezelfde dixons medewerker die mij voor 2 maanden terug ook goed heeft geholpen >:)

[ Voor 25% gewijzigd door pinokkia op 09-09-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Vonkie schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:49:
2 weken geld teruggekregen van geannulleerde bestelling (via cc), gewoon via cc account/rekening.
Mooi dan is doet nu wel goed geregeld, want circa 2 jaar terug moest ik er zelf achter aan.

Dus de brief hoef dan niet verstuurd te worden. Scheelt weer ergenis. (Mits met 48 uur er oo staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merev
  • Laatst online: 09-08 17:59
Ik ga Dixons nog even wijzen op hun algemene voorwaarden.

In artikel 11 staat:
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen.

Volgens hun voorwaarden kunnen ze ons dus niet afschepen met een waardebon. Mochten ze daarin niet meegaan dan kan je een klacht indienen bij de Thuiswinkel organisatie, waar zij bij aangesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dr_Death schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:57:

In artikel 11 staat:
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen.

Volgens hun voorwaarden kunnen ze ons dus niet afschepen met een waardebon. Mochten ze daarin niet meegaan dan kan je een klacht indienen bij de Thuiswinkel organisatie, waar zij bij aangesloten zijn.
Helaas laten ze hier het prijs-aspect buiten beschouwing.
Ze zullen je inderdaad erg graag een andere ipad beschikbaar stellen. Maar niet voor 300 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er vanuit dat Bas beheer deze flater van Dixons vlug wil rechtzetten en snel geld terugboeken, dan is het wat mij betreft een gesloten verhaal met fikse imagoschade voor Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Dr_Death schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:57:

In artikel 11 staat:

Nou, als je het letterlijk leest dan geeft dat de consument nergens specifiek recht op. Inspannen is maar een vaag begrip. Ze kunnen zeggen dat ze zich hebben ingespannen zonder resultaat en als alternatief de klant de koop laten ontbinden.

Sowieso kunnen we beter niet teveel letten op de algemene voorwaarden van de winkel of aansluitende organisatie. Die voorwaarden zijn er vooral om de winkel te beschermen en zijn niet altijd 100% rechtsgeldig.

Verdere acties kunnen we overigens op een speciaal hiervoor opgezet forum bespreken.

http://dixonsipad.forum2go.nl/

[ Voor 5% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Terug on-topic svp. En daar valt nog het veroordelen, noch het verdedigen van Dixons onder. Dus verdere posts daarover zouden wel eens automagisch kunnen verdwijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:46
(jarig!)
Vastgesteld kan in elk geval worden dat een kennelijke vergissing mbt de prijs is uitgesloten, Dixons heeft het daar in elk geval niet op gegooid.

Een deel van het probleem is natuurlijk dat er geen op=op vermeld stond. Daarnaast mocht iedereen er vanuit gaan dat er inderdaad gewoon voorraad was zoals de indicator aangaf.

Als Dixons nu echter aangeeft dat het product niet meer leverbaar is dan zijn ze in wezen overal in één keer vanaf:
- ze 'mogen' zich inspannen een alternatief aan te bieden, waarbij de klant een eventueel prijsverschil mag bijbetalen.
- ze kunnen de overeenkomst ontbinden en het betaalde zo spoedig mogelijk (doch binnen 30 dagen) terugbetalen.

Ik vrees dat alles dat vanuit Dixons geboden wordt gewoon gezien mag worden als coulance, en dat ze nergens toe verplicht zijn (hoe zuur dit voor sommigen ook is). Er is iirc geen juridische basis om Dixons te dwingen een gelijkwaardig alternatief te leveren of iets anders los te peuteren. Wie wil kan de kortingscodes gebruiken, of ze in het kortingscodes topic delen met andere tweakers.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even op slot om iedereen de tijd te geven de modbreak te lezen. Want dat schijnt eeeeerg moeilijk te zijn.

En weer open, kijken of men nu wel bereid is on-topic te blijven :)

[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Zie gambieter in "[weekendaanbieding 07/08-09] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)"

[ Voor 163% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Goed, zo is er geen lol meer aan. Als mensen zich niet kunnen houden aan wat simpele instructies, dan is het tijd voor een nachtje slapen voor het topic. Als het weer open gaat, dan onder wat strengere regels, met gevolgen voor recidivisten.

Tot die tijd: op slot en welterusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:08
En weer open. Vanaf dit punt: zero tolerance. Wie nu nog aanleiding geeft tot ingrijpen van een mod krijgt een ban van twee weken cadeau. Zonder aanzien des persoons! Hou je in, hou het netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Grappig genoeg lijkt er in oktober 2011 bij Dixons een dergelijke situatie plaatsgevonden te hebben. De iPad 1 32/64 GB + 3G werd aangeboden voor een lage prijs en er leek een ruime voorraad van te zijn, maar uiteindelijk kon Dixons niet leveren. De iPad 1 was toen al een model dat vervangen was door de iPad 2. Het goedmakertje van Dixons was 15 euro korting op een sleeve voor een iPad.

Zie: http://forumcb.sentia.nl/...iewtopic.php?f=23&t=13358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn we er met kortingsbonnen van 25/50 euro toch best op vooruit gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Dixons heeft mij een tweet gestuurd met het volgende bericht:

We hebben naar alle feedback geluisterd en komen later vandaag met een nieuwe mailupdate omtrent de kwestie

Lets see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik was gisteravond nav de annulering en Dixons' bericht een beetje pissed en heb mbv de kortingscodes 2 bestellingen voor wat iPad accessiores gedaan. (Is niet netjes nee, ik weet het.)
Een van mijn bestellingen wordt blijkbaar nog uitgeleverd ook: verzendbericht van Dixons ontangen en de 'Pakketbezorger is onderweg'.
Ben benieuwd wat voor staartje dit verhaal nog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:21
jurk738 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:56:
Ben benieuwd wat voor staartje dit verhaal nog krijgt.
Kans op een rekening achteraf? Omdat je kunt weten dat het niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
maartend schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:09:
Kans op een rekening achteraf? Omdat je kunt weten dat het niet klopt?
Terug sturen en done with it?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dit is heel vaag. Ook mijn bestelling via iDEAL is geannuleerd, het annuleringse-mailtje is binnen.

Komt de postbezorger langs...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q81wkLUW0680ePNble6JV97z/full.jpg

Wait whut? :? Er is geen verzendbevestiging hiervan gestuurd. Is dit een ludieke actie van de orderpickers bij Dixons naar aanleiding van die mega aantal orders die geannuleerd zijn of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Bij het Dixons game aanbiedingen topic was bij iemand de bestelling van USB sticks geannuleerd en die kreeg ook een doos met alleen stickers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:53

St@m

@ Your Service

Nu ook op Facebook bevestigd dat er vandaag nog een update komt vanuit Dixons met een nieuwe oplossing.
Dit naar aanleiding van het bericht van Bas Buwalda:
Quint van Dixons Goede middag Bas,

We begrijpen je frustratie. Je kunt vandaag nog een mail-update ontvangen omtrent de kwestie: we werken aan een nieuwe oplossing!
Ik wacht gespannen af :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-08 20:29
Ik heb zojuist een telefoontje gehad van Bussum. Ik was een van de eerste die gereserveerd had, ze houden hem nu voor me appart omdat ze nog een kleine partij hadden liggen. Uiteraard voor genoemde prijs :)

Ik laat nog wel even weten hoe het zit als ik thuis ben, ga hem gelijk ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 01:02
Ja dit had ik ook, ik had 3 usb sticks besteld in een aparte order.
De eerste is binnen gekomen, de tweede was alleen een envelop met stickers en de derde staat al een week op ''Zending wordt voorbereid door de verzender''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Laatst online: 07-02 01:45
kingggerald schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:31:
Ik heb zojuist een telefoontje gehad van Bussum. Ik was een van de eerste die gereserveerd had, ze houden hem nu voor me appart omdat ze nog een kleine partij hadden liggen. Uiteraard voor genoemde prijs :)

Ik laat nog wel even weten hoe het zit als ik thuis ben, ga hem gelijk ophalen ;)
Ik ook, precies hetzelfde verhaal. Toch mooi geregeld! Jammer dat ik nu alleen nog steeds geen iPad voor m'n broer en vader heb.

[ Voor 7% gewijzigd door speedyjules07 op 10-09-2013 13:35 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:02
oei, belden zij anoniem of niet? Ik heb een half uur geleden een anoniem telefoontje geweigerd :'(

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Thecola schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:35:
oei, belden zij anoniem of niet? Ik heb een half uur geleden een anoniem telefoontje geweigerd :'(
Nee, 088-nummer van de winkel zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

kingggerald schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:31:

Ik heb even teruggelezen, maar heb je hier later gepost dat je gereserveerd hebt? Of heb je echt pas na mij gereserveerd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
Helaas niet, ze belden gewoon met het nummer van de vestiging.
Thecola schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:35:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
St@m schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:40:
[...]

Ik heb even teruggelezen, maar heb je hier later gepost dat je gereserveerd hebt? Of heb je echt pas na mij gereserveerd.
Ik had later pas gepost.. heb hem direct gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Misschien is het handiger als je jouw ordernummer post, dan hoeven mensen niet te gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:09
xminator schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:44:
Misschien is het handiger als je jouw ordernummer post, dan hoeven mensen niet te gissen.
denk niet dat dixons aan de hand van ordernummers ipads verdelen hoor..
hij had gewoon mazzel dat in zn filiaal nog een aantal lagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
"grappig" kreeg net een mail dat mijn order canceld is maar opde website staat dat hij naar de vestiging is verzonden!?!?!?!?

Edit: Vestiging Bussum dus

[ Voor 11% gewijzigd door rikoos op 10-09-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Richard89 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:45:
[...]

denk niet dat dixons aan de hand van ordernummers ipads verdelen hoor..
hij had gewoon mazzel dat in zn filiaal nog een aantal lagen
Stel hij heeft ordernummer 2000, iemand anders heeft 1950 en een ander heeft 2500.

Persoon met 2500 weet dan dat ze geen 500 stuks in voorraad hebben liggen.
Persoon met 1950 weet dan dat hij genaaid is en geen ipad heeft aangeboden gekregen in bussum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Bij mij zeiden ze dat ik één van de eerste was die het probleem bij hun had aangekaart. Ze hebben toen direct met het distributiecentrum gebeld en nog 5 stuks kunnen regelen voor de klanten die vroeg voor de optie Afhalen in Bussum hadden gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

speedyjules07 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:50:
Bij mij zeiden ze dat ik één van de eerste was die het probleem bij hun had aangekaart. Ze hebben toen direct met het distributiecentrum gebeld en nog 5 stuks kunnen regelen voor de klanten die vroeg voor de optie Afhalen in Bussum hadden gekozen.
Ik was een half uurtje later dan jij, dan zal ik wel pech hebben :'( En ook ik had nog wel aangegeven dat het op de site dan fout aangegeven stond :P
Ach, rustig afwachten waar Dixons straks mee komt :)

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 10-09-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Even afwachten weer mensen :)! Op Facebook pagina van Dixons heeft ene Quinth van Dixons nu ook gereageerd dat er vanmiddag een nieuwe oplossing komt voor de bestellers! ;)

Klik

[ Voor 20% gewijzigd door Trackerfire op 10-09-2013 13:55 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Normaal probeer ik Facebook zoveel mogelijk te vermijden maar daar staat wel op=op. Stond dat ook in de nieuwsbrief?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Trackerfire schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:54:
Even afwachten weer mensen :)! Op Facebook pagina van Dixons heeft ene Quinth van Dixons nu ook gereageerd dat er vanmiddag een nieuwe oplossing komt voor de bestellers! ;)

Klik
wwwhizz in "[weekendaanbieding 07/08-09] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Weet iemand hoe je bestellingen kan annuleren? Opnieuw bestellen kan wel bij reeds geleverde producten, ik wil een andere openstaande order bij Dixons annuleren, dit kan niet via de website?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Net mail ontvangen:

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.

Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.

Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice dixons

*offtopic: Mijn gevoel geeft in dat ze druk bezig zijn nog aan wat iPad's proberen te komen en dat ze dit gaan proberen te doen in de komende 5 dagen. Kan natuurlijk ook volledig anders zijn, maar i.v.m. de 5 dagen denk ik aan zo'n soort oplossing.*

[ Voor 14% gewijzigd door Trackerfire op 10-09-2013 15:07 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
5 dagen.
Is dat om de verwachtingen alvast te temperen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Mail zojuist binnen gekomen, laat het speculeren over wat ze gaan doen maar weer beginnen hier....

Ben benieuwd. Ze komen er in ieder geval sneller op terug als Neckermann met de Xbox One kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Trackerfire schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:04:
Net mail ontvangen:

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.

Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.

Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice dixons

*offtopic: Mijn gevoel geeft in dat ze druk bezig zijn nog aan wat iPad's proberen te komen en dat ze dit gaan proberen te doen in de komende 5 dagen. Kan natuurlijk ook volledig anders zijn, maar i.v.m. de 5 dagen denk ik aan zo'n soort oplossing.*
Ik denk dat ze met die 5 dagen meer willen voorkomen dat Dixons niet de order van de dag gaat worden bij de consumentenorganisaties oid.

Ik hoop persoonlijk dat ze naar een passend alternatief gaan zoeken in die 5 dagen...

[ Voor 3% gewijzigd door Empo op 10-09-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Die 5 dagen zouden ze kunnen gebruiken om zich in te spannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 11:35
jurk738 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:12:
Die 5 dagen zouden ze kunnen gebruiken om zich in te spannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen..
dan zou ik dat in de mail vermelden als dit het het geval zijn.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
rambocus schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:13:
[...]

dan zou ik dat in de mail vermelden als dit het het geval zijn.
Of expres niet voor als het niet lukt, is dat weer wat.. "ja maar jullie zouden een andere apparaat regelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
Hoe zit het trouwens met het terugstorten dan? Ik neem aan dat sommige gewoon hun geld willen zien? Ik wil wel 5 dagen wachten, echter moeten ze dan wel met een echte alternatief komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Richard89 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:14:
[...]

Of expres niet voor als het niet lukt, is dat weer wat.. "ja maar jullie zouden een andere apparaat regelen"
Als ze zeggen dat ze zich gaan inspannen hiervoor (zoals ook hun algemene voorwaarde staat) dan kunnen ze er toch niks aan doen als de lezer er dan vanuit gaat dat het geregeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empo schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:16:
Hoe zit het trouwens met het terugstorten dan? Ik neem aan dat sommige gewoon hun geld willen zien? Ik wil wel 5 dagen wachten, echter moeten ze dan wel met een echte alternatief komen...
Met het terugstorten zijn ze erg snel, ik heb bedrag alweer terug en een mail met update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Deveon schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:17:
[...]

Als ze zeggen dat ze zich gaan inspannen hiervoor (zoals ook hun algemene voorwaarde staat) dan kunnen zij er toch niks aan doen als de lezer er dan vanuit gaat dat geregeld wordt?
Nee snap ik, maar je weet hoe dat dan gaat verspreiden he, nu helemaal met social media. ja lekker is dat ze zeiden dat ze.. etc. dan kun je beter denk ik gewoon doen zoals ze het nu aangeven, dan kunnen ze intern nog van plan wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Die vijf dagen hebben de inkopers nodig om alsnog de ipads bij elkaar te gaan schrapen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
had op zaterdag en op maandagmorgen vroeg een ipad besteld en betaald., dus twee totaal.

van één van de twee heb ik het geld terugontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
rambocus schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:25:
had op zaterdag en op maandagmorgen vroeg een ipad besteld en betaald., dus twee totaal.

Dan krijg je er alsnog een geleverd denk ik.

Ik heb ook geen geld teruggehad en dat is goed nieuws natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48
Trackerfire schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:04:
Net mail ontvangen:

... is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen.....
Hilarisch die mail van Dixons. Iets hoog opnemen = ergens zeer gekrenkt over zijn.

Oftewel, of jullie lastige klanten maar gewoon tevreden willen zijn met de geboden cadeaubon, want Dixons neemt het hoog op dat jullie nog durven te klagen ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
Persoonlijk begrijp ik de commentaar hier niet.
Het is niet eenvoudig om voor een paar duizend man, direct een oplossing te vinden. Zeker niet die passend is.

We wachten dan toch even ongeduldig af, en ik ben blij dat ze hier rekening mee houden en ons hieromtrent informeren.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
dcl! schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:26:
[...]

Hilarisch die mail van Dixons. Iets hoog opnemen = ergens zeer gekrenkt over zijn.

Oftewel, of jullie lastige klanten maar gewoon tevreden willen zijn met de geboden cadeaubon, want Dixons neemt het hoog op dat jullie nog durven te klagen ook :+
iets hoog opnemen = zich iets ernstig aantrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 03:33

BPP

rambocus schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:25:

Kreeg jij daar ook een mail over? Dat je het geld terug kreeg? Dan hoef ik namelijk niet elke keer naar mijn internetbankieren te kijken. :+
Heb er zaterdag één besteld en zondagmiddag 2. Via Ideal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen mail over terugbetaling, dat stond er ineens weer op.
Alleen de updatemail heb ik gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zaterdagochtend eentje besteld en ik heb nog geen geld teruggekregen. Hier heb ik logischerwijs dan ook geen mail over gehad. Ik zit hier met gemengde gevoelens. Ze zullen ongetwijfeld met een beter alternatief komen, maar in hoeverre dit overeenkomt met de aanbieding blijft de grote vraag en ondertussen houden ze wél een week mijn geld vast...
Voor mij zou alleen een alternatief volstaan dat minimaal gelijkwaardig is aan de oorspronkelijke aanbieding, met de nadruk op minimaal. Op alle andere aanbiedingen ga ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:45:Heb er net 1 besteld en ik kan em ophalen in enschede de dixons is hier om hoek.
nog 16 min dan gaat die open eens kijken wat het gaat worden.
Als ik de winkel uitloop heb ik een ipad voor 300 euro of een compensatie. Sorry en op=op neem ik niet,
En, wat is het geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
BPP schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:41:
[...]

Kreeg jij daar ook een mail over? Dat je het geld terug kreeg? Dan hoef ik namelijk niet elke keer naar mijn internetbankieren te kijken. :+
Heb er zaterdag één besteld en zondagmiddag 2. Via Ideal. :P
inderdaad geen mail daarover gehad alleen de mail dat ze het opnieuw gaan bekijken.Toen zag ik in ene dat ook het geld van één ipad was teruggestort.

Overigens gisteren ook over één ipad de mail gehad met de kortingsbonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

dit is dus niet de bedoeling

[ Voor 69% gewijzigd door gambieter op 10-09-2013 17:30 ]

Niet

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Let op:
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.

Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.