Mail terug gehad met: Het was een fout op de website, er wordt contact met je opgenomen door het hoofdkantoor voor een oplossing.
Ben benieuwd waar ze mee komen...
[ Voor 10% gewijzigd door Mitchell-CWD op 09-09-2013 15:28 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
ik heb net een mailtje gehad dat het een foutieve vermelding is.
[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 15:42 ]

[ Voor 9% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 15:55 ]
Verwijderd
Nu nog bedenken wat er mee te doen naast mijn Ipad 2 en Surface RT, leuk hebbedingetje in ieder geval
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Verwijderd
Je weet dat je alsnog een pakketje alleen met stickers kunt krijgen he?Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:14:
Net verzendbewijs ontvangen, inclusief track and trace code. Besteld zaterdag om 13:00.
Nu nog bedenken wat er mee te doen naast mijn Ipad 2 en Surface RT, leuk hebbedingetje in ieder geval
Trollgehalte gaat omhoogVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:14:
Net verzendbewijs ontvangen, inclusief track and trace code. Besteld zaterdag om 13:00.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
[ Voor 15% gewijzigd door Jaymitri op 09-09-2013 16:20 ]
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 16:30 ]
dan had je wel heel snel moeten zijn.DutchTweak schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:20:
Zojuist gesproken met allervriendelijkst medewerkster van BAS Group (www.basgroup.nl):
- in de eerste 10 minuten van de actie zijn 694 stuks besteld waardoor het voorraadsysteem 'fout' ging.
Mensen met een daadwerkelijke bestelbevestiging krijgen nog vandaag een email met uitleg en een alternatief...... Hier wordt nu volop aan gewerkt....
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Screenshot aubVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:14:
EDIT: Oups te vroeg...
[ Voor 4% gewijzigd door Empo op 09-09-2013 16:24 ]
Echt balen dit. Ik heb zaterdag om 13:00 ook twee besteld met het idee ze direct af te halen in Bussum, dan bespaar ik Dixons zelfs verzendkosten, wordt de bestelling geanulleerd! Terwijl een bestelling met bezorging om dit tijdstip wel gewoon geleverd wordt.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:14:
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:14:
Nu nog bedenken wat er mee te doen naast mijn Ipad 2 en Surface RT
Hmmm, zelf heb ik ordernr: 10043214x. Wel gekozen voor afhalen in winkel (andere dan hilversum en bussum) zou dinsdag af te halen moeten zijn. Hoor hem dan ook te ontvangen
Tomorrow is not today!
Hoe laat had jij hem besteld?Spacey23 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:30:
Ik heb ook een track and trace code ontvangen. Het gewicht van het pakketje is 1,5 kilo. Zal morgen in de avond geleverd worden. Ben alleen bang dat ik nog een mail krijg met excuses, hij is toch niet verzonden
Zondag in de ochtend.
Tomorrow is not today!
Dit begrijp ik dan niet van Dixons. Als ze nou alle klanten die om 13:00 een bestelling hadden geplaatst een iPad hadden gestuurd.
Wat is je ordernummer dan? Ik had net iets voor 13.00 besteld en zit iets onder de ordernummer van sylvanas.MrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:36:
[...]
Dit begrijp ik dan niet van Dixons. Als ze nou alle klanten die om 13:00 een bestelling hadden geplaatst een iPad hadden gestuurd.
Ik heb het hierbij over de uitlevering van de order van Spacey23xminator schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:37:
[...]
Wat is je ordernummer dan? Ik had net iets voor 13.00 besteld en zit iets onder de ordernummer van sylvanas.
Sja ik zou het wel logisch vinden je levert die je hebt en de rest is OP dus ja das balen.Empo schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:32:
Iedereen die heeft besteld wanneer de voorraad indicator aangaf dat de ipads op voorraad waren moeten de bestelling geleverd krijgen...Of Niemand!!! Dit slaat nergens op.
Oh je hebt gelijk.MrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:37:
[...]
Ik heb het hierbij over de uitlevering van de order van Spacey23
Verwijderd
Toch erg vreemd dan dat iemand die hem zondag besteld wel een Ipad krijgt..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 16:40 ]
Ik denk dat je gezien het rommeltje bij Dixons over de voorraad etc. niet raar op hoeft te kijken dat ze random mensen wellicht toch een ipad sturenVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:39:
Is er iemand van de eerste batch wiens order is geannuleerd? Opzich lijkt het wel logisch dat alleen de eerste batch (111) valide was.
Ik heb hem nog niet he. Ik heb alleen een track and trace gekregen en ook daar staat nog bij dat de zending voorbereid wordt door de zender. Zal me daarom niks verbazen dat Dixons hem alsnog annuleerd.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:39:
Tomorrow is not today!
Is die op de website van Dixons zelf wel geannuleerd als je kijkt bij je order?Spacey23 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:43:
[...]
Ik heb hem nog niet he. Ik heb alleen een track and trace gekregen en ook daar staat nog bij dat de zending voorbereid wordt door de zender. Zal me daarom niks verbazen dat Dixons hem alsnog annuleerd.
Nee, in behandeling staat er nog steeds.MrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:44:
[...]
Is die op de website van Dixons zelf wel geannuleerd als je kijkt bij je order?
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Je kan toch niet zomaar met een track and trace nummer op de proppen komen? Het lijkt me dat er dan wel een pakket klaarstaat dat verzonden wordt.Spacey23 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:43:
[...]
Ik heb hem nog niet he. Ik heb alleen een track and trace gekregen en ook daar staat nog bij dat de zending voorbereid wordt door de zender. Zal me daarom niks verbazen dat Dixons hem alsnog annuleerd.
Balen inderdaad, misschien dat ze toch zo sportief zijn om op een bepaalde manier tegemoet te komen.
Ook wanneer je op details klikt?Spacey23 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:44:
[...]
Nee, in behandeling staat er nog steeds.
[ Voor 9% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 16:52 ]
Er staat: 1 besteld en 1 geannuleerd. Vaag dus!
Tomorrow is not today!
Wanneer besteld?Jolly_Jumper schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:53:
De mijne zijn ook verzonden, 3 stuks wel te verstaan. Niet voor de handel, voordat iedereen daarover begint maar voor andere familieleden
. For the record, 4740 gram
.
Laat maar..
Verwijderd
Dat gewicht klopt dan wel. Ik heb 1 iPad besteld en weegt net iets over 1,5 kilo.Jolly_Jumper schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:53:
De mijne zijn ook verzonden, 3 stuks wel te verstaan. Niet voor de handel, voordat iedereen daarover begint maar voor andere familieleden
.
Tomorrow is not today!
Bevestigingsmail van order ontvangen om 13:01 (zaterdag).
Daar lijkt het helemaal niet op, lees maar eens terug.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:54:
Het lijkt erop dat iedereen het gewoon krijgt die het besteld hebben via internet.
Ben benieuwd, denk het toch echt nietVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:54:
Het lijkt erop dat iedereen het gewoon krijgt die het besteld hebben via internet. Het systeem zal ook wel gewoon in de war zijn met het annuleren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Was je order wel of niet geannuleerd? Wat is je ordernummer?Jolly_Jumper schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:53:
.
http://www.mycom.nl/klant...jzigingen-en-annuleringentorp schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:52:
Bij dezelfde order van 1 iPad? Dat staat er bij ons ook en dat betekent dat-ie geannuleerd is. Waarom jij dan toch die Track-and-Tracecode krijgt?
iPad 3 uit het assortiment gehaald om verdere problemen te voorkomen => status bestelling verandert naar "geannuleerd". De enkele beschikbare iPads worden verzonden naar een aantal bestellers.MyCom annuleert uw bestelling als uw bestelde product definitief uit het assortiment is. MyCom treedt altijd met u in contact als er een of meerdere producten geannuleerd moeten worden.
Kondig dan de actie opnieuw aan voor volgend weekend bijvoorbeeld.
✌
Dit soort ongeduld gaat niet helpen. Het gaat om mogelijk honderden of duizenden bestellingen, en dat moet uitgezocht worden. Je zult toch echt geduld moeten hebbenMJHH93 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:12:
Iemand al een mail gekregen van Dixons met hoe en wat verder nu? Vanmorgen had iemand telefonisch te horen gekregen dat we nog zouden horen wat er gaat gebeuren en dit werd mij vanmiddag ook verteld.. zou wel zo mooi zijn als we vandaag nog iets horen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
17.00 uur geweest, ik zou er eerlijk gezegd niet meer op rekenen. Volgens mij is er ook niks over de iPad gecommuniceerd op Facebook, dus dat gaat lekker daarMJHH93 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:12:
Iemand al een mail gekregen van Dixons met hoe en wat verder nu? Vanmorgen had iemand telefonisch te horen gekregen dat we nog zouden horen wat er gaat gebeuren en dit werd mij vanmiddag ook verteld.. zou wel zo mooi zijn als we vandaag nog iets horen
Wel mooi om te lezen dat er een paar Tweakers toch nog een iPad gaan krijgen, al baal ik stiekem wel hehe. iPad staat nog op het verlanglijstje, maar vind ze vrij prijzig en dit was dan ook gelijk 32GB hehe
Verwijderd
Dat pakket is een hele doos vol met van die dixons stickers net zoals sommigen toen met de USB stick hadden.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:44:
[...]
Je kan toch niet zomaar met een track and trace nummer op de proppen komen? Het lijkt me dat er dan wel een pakket klaarstaat dat verzonden wordt.
Nee, order is niet geannuleerd en staat nu op "Voltooid". Bestelnummer eindigt op 2151.TweakersOnly schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:56:
[...]
Was je order wel of niet geannuleerd? Wat is je ordernummer?

[ Voor 12% gewijzigd door Jolly_Jumper op 09-09-2013 17:23 ]
Ze hadden best iedereen al een algemeen mailtje mogen sturen met daarin excuses en verdere info volgt later. Op deze manier raak je als winkel dus klanten kwijt, stukje service mag je toch nog wel verwachtenNostordici schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:18:
[...]
17.00 uur geweest, ik zou er eerlijk gezegd niet meer op rekenen. Volgens mij is er ook niks over de iPad gecommuniceerd op Facebook, dus dat gaat lekker daar
Wel mooi om te lezen dat er een paar Tweakers toch nog een iPad gaan krijgen, al baal ik stiekem wel hehe. iPad staat nog op het verlanglijstje, maar vind ze vrij prijzig en dit was dan ook gelijk 32GB hehe
✌
Dat wordt gewoon een annuleringsmailtje neem ik aan. En dan maar verder kijken wie er tegenin gaan en op welke manier. Geloof echter nooit dat iedereen die besteld heeft er eentje krijgt.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:27:
Ze zouden dinsdag leveren dus ze krijgen nog een dag van me om met een reactie te komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 09-09-2013 17:30 ]
Nickname does not reflect reality
Dit zie vanmorgen iemand:Brad Pitt schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:30:
[...]
Dat wordt gewoon een annuleringsmailtje neem ik aan. En dan maar verder kijken wie er tegenin gaan en op welke manier. Geloof echter nooit dat iedereen die besteld heeft er eentje krijgt.
Maandag 09 september 2013 10:20
Zojuist gesproken met allervriendelijkst medewerkster van BAS Group (www.basgroup.nl):
- in de eerste 10 minuten van de actie zijn 694 stuks besteld waardoor het voorraadsysteem 'fout' ging.
Mensen met een daadwerkelijke bestelbevestiging krijgen nog vandaag een email met uitleg en een alternatief...... Hier wordt nu volop aan gewerkt....
Dus ik vind het slecht dat niemand nog 'duidelijkheid' heeft. Ze zouden toch goed met hun klanten moeten omgaan. Vooral nu links en rechts veel winkels kunnen sluiten
✌
Verwijderd
Ik heb geen idee? Mijn bestelling van zaterdagmiddag 17:00u staat nog steeds in behandeling.Brad Pitt schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:30:
[...]
Dat wordt gewoon een annuleringsmailtje neem ik aan. En dan maar verder kijken wie er tegenin gaan en op welke manier. Geloof echter nooit dat iedereen die besteld heeft er eentje krijgt.
Ordernummer is dan al 550 hoger dan die van 13:00u
[Dixons] €5 tegoed | bestellen zonder verzendkosten
Grote kans dat zij hier alles dus ook meelezen, was reageren ook wel zo netjes geweestmenalert schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:35:
BAS-groep zit zelfs op Tweakers bij de 'vorige' systeemfout.
[Dixons] €5 tegoed | bestellen zonder verzendkosten

✌
[ Voor 5% gewijzigd door torp op 09-09-2013 17:41 ]
Wat dat betreft mag Dixons wel eens wat leren van Mediamarkt/Saturn als zij een goede aanbieding hebben (nieuwsbrief/folder) dan zorgen ze in elk geval wel voor voldoende voorraad. En als het op is dan kan er gewoon niet meer besteld worden. Simpel, duidelijk, helder en fair!
Verwijderd
Veel kans moeten er vandaag een aantal flink overwerken.torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:40:
Ik kan me toch niet voorstellen dat ze bij zo'n mega-actie allemaal zaterdag om 5 uur de deur achter zich dichttrekken...
Om wat te doen, denk je? Ik denk persoonlijk dat ze de komende dagen een mail de bus uit doen met de melding dat er maar weinig op voorraad waren, en mensen die wel hebben kunnen bestellen een bepaalde compensatie willen/kunnen aabieden. De vorm/opzet van die compensatie zullen de "hogere" functies deze week besluiten.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:47:
[...]
Veel kans moeten er vandaag een aantal flink overwerken.
Verwijderd
Vergaderen om een oplossing voor dit probleem te vinden en ik neem aan dat er wel wat interne vragen gesteld worden.
De leiding van Dixons heeft ook wel wat uit te leggen bij de Bas beheer groep.
Die worden hier niet blij van.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 17:54 ]
Dat konden ze overdag ook wel doen.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:52:
[...]
Vergaderen om een oplossing voor dit probleem te vinden en ik neem aan dat er wel wat interne vragen gesteld worden.
Leren van Saturn? Zojuist gebeld dat ze geen GTA V: Collectors Editions kunnen leveren. Ver van te voren gepre-ordered.Nostordici schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:45:
Sowieso vind ik het niet handig om zoveel reclame te maken (nieuwsbrief) voor een product waar ze amper voorraad van hebben. Want volgens mij hadden ze er nog geen eens 100, dit is gewoon vragen om problemen. Verder ook erg onhandig dat ze een systeem hebben wat 'automatisch' het bestellen open zet, om de zoveel tijd.
Wat dat betreft mag Dixons wel eens wat leren van Mediamarkt/Saturn als zij een goede aanbieding hebben (nieuwsbrief/folder) dan zorgen ze in elk geval wel voor voldoende voorraad. En als het op is dan kan er gewoon niet meer besteld worden. Simpel, duidelijk, helder en fair!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik bedoel daar hun aanbiedingen mee, preorders zijn ze natuurlijk afhankelijk van de leverancier. Mijn ervaring is dat ze bij aanbiedingen altijd zorgen voor voldoende voorraad.Jumpman schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:59:
[...]
Leren van Saturn? Zojuist gebeld dat ze geen GTA V: Collectors Editions kunnen leveren. Ver van te voren gepre-ordered.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Zouden ze me op de hoogte houden per email?
Waarschijnlijk kun je het beter aan Dixons zelf vragen.Nivali schreef op maandag 09 september 2013 @ 18:28:
Ik heb besteld zonder account te maken, nu is er dus totaal geen mogelijkheid om mijn status te checken.
Zouden ze me op de hoogte houden per email?
Tomorrow is not today!
voor 23:30 besteld, morgen in huis
ik verwacht dat ze tot die tijd de bestellingen kunnen verwerken (en dus nog werken?)
In dit geval is je order gewoon geannuleerd (bij mij staat hetzelfde bij een eerder bestelde PS3 game). Mijn pakket is inmiddels ook in handen van PostNL, maar is plotseling 1 kg lichter geworden: 3740 gramTommzz schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:34:
Hier staat de bestelling ook op geannuleerd en tegelijkertijd nog op in behandeling. Ik wacht het wel af...ga nergens vanuit iig.
Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling bij dixons van de iPad 3 WiFi + Cell 32GB. Afgelopen weekend is dit product tegen een stuntprijs aangeboden op de website van dixons. De actie trok dusdanig veel aandacht dat het product binnen één uur volledig was uitverkocht. Echter, door een technische probleem met onze voorraad status bleef het product te lang als beschikbaar staan op onze website. Je bestelling viel hierdoor helaas buiten de daadwerkelijk beschikbare periode, waardoor we niet in staat zijn je bestelling uit te leveren. Dit heeft als gevolg dat je order is geannuleerd en je eventuele aankoopbedrag binnen 48 uur wordt teruggestort.
Wij begrijpen dat de situatie heel vervelend is en bieden je daarom onze oprechte excuses aan. Daarnaast willen we je graag een tegemoetkoming aanbieden. Hieronder vind je twee kortingscodes die je kunt gebruiken bij de aanschaf van een alternatief iPad-model. Eén code geeft je € 25.- korting op alle iPad-modellen onder de € 500.- en de ander geeft je € 50.- korting op alle iPad-modellen van € 500.- of meer.
De kortingscodes zijn geldig t/m 23 september 2013, eenmalig te gebruiken en niet geldig in combinatie met andere acties.
Jouw kortingscodes.
€ 25.- kortingscode:
€ 50.- kortingscode:
[ Voor 98% gewijzigd door Ernemmer op 09-09-2013 19:45 ]
Verwijderd
Misschien aantrekkelijk als ik de iPad mini 2 wil kopen, mocht die morgen aangekondigd worden.

Wel blij dat het bedrag binnen 48 uur terug wordt gestort, dat scheelt weer.
*knip* geen codes per DM uitwisselen
[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 19:51 ]
Zoals ik hier al eerder aangaf is dit echt hetzelfde geval. Toen was de voorraad indicatie van TPH niet in orde. Maargoed dan moet wel iemand de kar willen trekken, destijds tweaker YorinTimvanh schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:45:
Zojuist heb ik dezelfde mail mogen ontvangen. Kunnen we hier iets tegen doen? Of hebben we niet veel andere opties dan het hierbij te laten...
Morpheusk in "[weekendaanbieding 07/08-09] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)"
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Kunnen we snel achterkomen;PolluxDKB schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:46:
Ik heb het mailtje ook ontvangen.
Wel blij dat het bedrag binnen 48 uur terug wordt gestort, dat scheelt weer.
Mocht iemand interesse hebben in bovengenoemde kortingscodes, stuur even een berichtje. Weet niet of het accountgebonden is maar ik ga er niks mee doen.
Mijn kortingscodes:
€ 25.- kortingscode: *****ZKG
€ 50.- kortingscode: *****YZ1A
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Die van mij zijn anders, lijkt persoonsgebonden.Switchie schreef op maandag 09 september 2013 @ 19:47:
[...]
Kunnen we snel achterkomen;
Mijn kortingscodes:
€ 25.- kortingscode: *****ZKG
€ 50.- kortingscode: *****YZ1A
Als er mensen de moeite willen nemen hier achteraan te gaan sluit ik mij daar graag bij aan. Komt mij wel wat vervelend uit allemaal, komend weekend vertrek ik naar het buitenland voor langere tijd. Vind het vooral jammer omdat de prijs goed is maar hun webshop gewoon niet goed werkt. Van wat ik uit dit topic las is het eigenlijk definitief zodra de betaling is gedaan. (en de prijs klopt, wat het geval is hier)
[ Voor 42% gewijzigd door warcow op 09-09-2013 19:50 ]
Heb binnen 15 minuten na eerste posting hier bestelling geplaatst. Uur nemen ze wel heel ruim...Afgelopen weekend is dit product tegen een stuntprijs aangeboden op de website van dixons. De actie trok dusdanig veel aandacht dat het product binnen één uur volledig was uitverkocht. Echter, door een technische probleem met onze voorraad status bleef het product te lang als beschikbaar staan op onze website. Je bestelling viel hierdoor helaas buiten de daadwerkelijk beschikbare periode, waardoor we niet in staat zijn je bestelling uit te leveren.
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.
Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.