Ik denk eerder de iPhone 5SMrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:11:
Ik hoop op een keuze van:
iPad 4 32GB
of
iPad 4 16GB 4G

Verwijderd
Ik denk eerder de iPhone 5SMrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:11:
Ik hoop op een keuze van:
iPad 4 32GB
of
iPad 4 16GB 4G
Deze iPad kost zonder deze aanbieding normaal ook €600
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, maar het verschil is dat de iPad 4 het nieuwste model is op dit moment, dus die gaat wrs niet voor de helft over de toonbank. Ik denk eerder een ouder model of korting op een nieuw model...MrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:34:
[...]
Deze iPad kost zonder deze aanbieding normaal ook €600
Hopen op een mooi aanbod!?Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:37:
[...]
Daar heb je gelijk in, maar het verschil is dat de iPad 4 het nieuwste model is op dit moment, dus die gaat wrs niet voor de helft over de toonbank. Ik denk eerder een ouder model of korting op een nieuw model...
Dertig Euro tegoedbon, alleen te besteden op iPad's
Nickname does not reflect reality
[ Voor 50% gewijzigd door jurk738 op 09-09-2013 11:40 ]
Verwijderd
Haha inderdaad, de advertentie is weer online geplaatst, wat een prutsersjurk738 schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:39:
En er zijn er weer 7 beschikbaar..
Klopt want een positieve omzet draaien is totaal niet interessant voor een bedrijfVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:40:
[...]
Een paar honderd euri korting op een iPad 4 ga ik mee akkoord![]()
We wachten het af...
Verwijderd
Zojuist gedaan, even kijken hoe ik die hier moet dumpen. Trouwens nu ook af te halen in alle filialenPerkunas schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:42:
Doe even print screen + datum.
Verwijderd
Nu ze hem weer hebben in de webshop verwacht ik eigenlijk dat alle orders die geplaatst zijn tot nu toe in ieder geval uitgeleverd gaan worden..Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:45:
Mooiste is dat ze ook nu over in NL af te halen zijn.
Heb er net 1 besteld en ik kan em ophalen in enschede de dixons is hier om hoek.
nog 16 min dan gaat die open eens kijken wat het gaat worden.
Als ik de winkel uitloop heb ik een ipad voor 300 euro of een compensatie. Sorry en op=op neem ik niet,
O ja? Ik zie geen enkel vlaggetje op die kaart waar hij beschikbaar zou zijn. Ook niet voor de komende dagen.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:45:
Mooiste is dat ze ook nu over in NL af te halen zijn.
Heb er net 1 besteld en ik kan em ophalen in enschede de dixons is hier om hoek.
[ Voor 4% gewijzigd door torp op 09-09-2013 11:50 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 11:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 34% gewijzigd door Royeboi op 09-09-2013 12:05 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Royeboi schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:00:
Via Facebook mijn orderstatus aangevraagd. Ik heb besteld bij de eerste batch:
Hi *klantnaam*,
Beide bestellingen zijn geannuleerd. De aanbieding gold voor selectieve winkels die hem nog op voorraad hadden: er was geen internetvoorraad helaas.
Mvg,
*Naam medewerker*
Het is dus aannemelijk dat de bestellingen bij Dixons Outlet Hilversum wel kloppen.Royeboi schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:00:
''Hi *klantnaam*,
Beide bestellingen zijn geannuleerd. De aanbieding gold voor selectieve winkels die hem nog op voorraad hadden: er was geen internetvoorraad helaas.
Mvg,
*Naam medewerker*''
Ga er dus maar van uit dat het wel degelijk om een prijsfout voorraadstatus-fout gaat, en er dus aan niemand geleverd gaat worden. Ik ga even uitzoeken wat ik hier aan kan doen, want er werd ook via de nieuwsbrief duidelijk gecommuniceerd dat het om een aanbieding gaat.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Even wachten waar J.gabro mee terugkomt, hij accepteert alleen de iPad of een compensatie, dus we weten zo welke van de 2 het geworden isRoyeboi schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:00:
''Hi *klantnaam*,
Mvg,
*Naam medewerker*''
Ga er dus maar van uit dat het wel degelijk om een prijsfout voorraadstatus-fout gaat, en er dus aan niemand geleverd gaat worden. Ik ga even uitzoeken wat ik hier aan kan doen, want er werd ook via de nieuwsbrief duidelijk gecommuniceerd dat het om een aanbieding gaat.
Als je ooit ergens een zaak van moet maken dan is dit het wel!Royeboi schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:00:
''Hi *klantnaam*,
Mvg,
*Naam medewerker*''
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
De prijs bij de twee filialen zou inderdaad wel kloppen, maar er is iets ernstig mis bij het voorraadsysteem van Dixons/BASgroup, en dit is niet de eerste keer. De afgelopen twee weken zijn er al meerdere orders zonder opgaaf van enige reden geannuleerd. De status is inmiddels ook te zien in mijn account, je moet hiervoor wel nog specifiek op de order klikken. Je ziet dan staan: ''Besteld: 1, geannuleerd: 1''.Jumpman schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:08:
[...]
Het is dus aannemelijk dat de bestellingen bij Dixons Outlet Hilversum wel kloppen.
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Alleen 'kennelijke vergissingen' zijn doorgaans in de AV uitgesloten, een voorraad-indicator die niet klopt lijkt mij geen kennelijke vergissing - hoe moet je als klant weten dat de voorraad-indicator niet deugt?Royeboi schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:00:
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 12:22 . Reden: geen rants svp ]
BAS is niet de enige die het kan leveren hoor.VincentVega schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:14:
voor zo ver ik kan zien heeft BAS Distributie ze helemaal niet op voorraad dus zouden ze van ICENTRE af moeten komen maar daar kan ik hetzelfde model niet vinden (3rd generation)
Hier hetzelfde, staat deze bij andere al op geannuleerd?Timvanh schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:16:
Mijn order staat nog steeds In Behandeling...
Heb gister besteld tijdens de tweede batch. Verder heb ik ook de nieuwsbrief ontvangen, waar inderdaad bij sale gewoon een Apple iPad 3 staat voor 299 euro, zonder verdere uitleg, behalve een link naar website. Vraag mij heel erg af wat ze hieraan kunnen doen. Er dus ook nooit gecommuniceerd dat het maar om een bepaalde winkels zou gaan.
Bij mij staat er nog steeds "Besteld: 1". Ook bij mijn reserveringen voor Bussum en Hilversum trouwens, dus wellicht zijn ze bovenaan de lijst begonnen met annuleren.Royeboi schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:13:
De status is inmiddels ook te zien in mijn account, je moet hiervoor wel nog specifiek op de order klikken. Je ziet dan staan: ''Besteld: 1, geannuleerd: 1''.
[ Voor 20% gewijzigd door torp op 09-09-2013 12:23 ]
Naar welke winkel? Indien Hilversum/Bussum betekent dat gewoon geannuleerddanielrene schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:18:
bij mij staat er nu als status 'verzonden naar winkel'. ben benieuwd, wát ze hebben verzonden
✌
Royeboi schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:13:
De status is inmiddels ook te zien in mijn account, je moet hiervoor wel nog specifiek op de order klikken. Je ziet dan staan: ''Besteld: 1, geannuleerd: 1''.
www.heinemanss.nl
Als ik doorklik staat er dit:torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:25:
Nogmaals, "in behandeling" staat bij iedereen, maar je moet doorklikken! Zie citaat.
[...]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Dus ik klik door en zie staan:torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:25:
Nogmaals, "in behandeling" staat bij iedereen, maar je moet doorklikken! Zie citaat.
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door toxict op 09-09-2013 12:37 ]
Hier nog steeds op: Besteld 1Timvanh schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:38:
Bij mij zojuist veranderd naar geannuleerd. Maar nog geen e-mail of wat dan ook over ontvangen. Vraag mij af hoe ze dit nu gaan oplossen.
[ Voor 34% gewijzigd door rambocus op 09-09-2013 12:46 ]
Dat is het vervelende van Dixons, heb ik in het verleden ook wel meegemaakt met andere bestellingen. Ze zijn erg slecht in het communiceren, als het gaat om annuleringen, daar moet je maar toevallig achter komen als je in je account kijkt. Verwacht daarom geen e-mail dat je bestelling geannuleerd wordt, al zou een algemene mail alvast een goede eerste stap zijn.Timvanh schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:38:
Bij mij zojuist veranderd naar geannuleerd. Maar nog geen e-mail of wat dan ook over ontvangen. Vraag mij af hoe ze dit nu gaan oplossen.
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 09-09-2013 12:53 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Dat "verzonden naar winkel" is een beetje verwarrend, maar er wordt bedoeld dat de order is doorgestuurd naar de winkel (niet het product). Heb je van de winkel nog geen bericht ontvangen dat hij niet voorradig is?St@m schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:51:
Deze heb ik nog niet betaald:
Zaterdag 13:52 besteld, staat nog op "verzonden naar winkel"
Oh zo, jawel, wel gehad. Niet meer leverbaar. Zaterdag een kwartier na de bestelling ongeveer.torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:54:
[...]
Dat "verzonden naar winkel" is een beetje verwarrend, maar er wordt bedoeld dat de order is doorgestuurd naar de winkel (niet het product). Heb je van de winkel nog geen bericht ontvangen dat hij niet voorradig is?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
DutchTweak schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:20:
Zojuist gesproken met allervriendelijkst medewerkster van BAS Group (www.basgroup.nl):
- in de eerste 10 minuten van de actie zijn 694 stuks besteld waardoor het voorraadsysteem 'fout' ging.
Mensen met een daadwerkelijke bestelbevestiging krijgen nog vandaag een email met uitleg en een alternatief...... Hier wordt nu volop aan gewerkt....
je wordt via je creditcard maatschappij gecrediteerd.heinoh schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:00:
Bij mij ook geannulleerd, wel raar dat ze eerst annuleren en daarna misschien contact opnemen. Met MasterCard betaald, dus hoe ze dat gaan terugstorten ?
Van het kastje naar de muur lopen...
Ze kunnen op hun kop staan en uitdrukkelijk zeggen dat er NIET geleverd gaat worden, maar:thof schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:52:
Gisteren ook besteld als afhalen in Apeldoorn. Besteld om 17:30 uur en kreeg netjes de bevestiging via de mail. Vandaag (in de ochtend) helaas een voicemail bericht dat er meer verkocht zijn dan verwacht en dat het Op=Op was maar de actie wel klopte. Daarbij gaf deze meneer ook uitdrukelijk aan dat er verder NIET geleverd gaat worden...
Wel jammer dat ze hun voorraad systeem niet op orde hebben, dit was bij mij niet duidelijk te zien op de website aangezien daar stond dat ze nog gewoon leverbaar waren.
Ja, dat zeg ik ooktoxict schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:04:
[...]
Ze kunnen op hun kop staan en uitdrukkelijk zeggen dat er NIET geleverd gaat worden, maar:
We hebben een overeenkomst....en ik heb nergens gezien OP=OP.
Ik zeg leveren.
Man man man, kom op. Laten we nu eerst even afwachten wát er daadwerkelijk gaat gebeuren?!toxict schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:10:
Is hier eigenlijk al iemand die de consumentenbond gepolst heeft?
Ik ben wel nieuwsgierig wat die te zeggen hebben hierover.
Volgens mij kan je die niet vroeg genoeg in het traject betrekken.
https://webwinkelrecht.nl...js-wordt-ineens-verhoogd/Boek 7. Bijzondere overeenkomsten
Titel 1. Koop en ruil
Afdeling 9A. Overeenkomsten op afstand
Artikel 46f
2. Indien nakoming onmogelijk is doordat de gekochte zaak niet beschikbaar is, moet de koper daarvan zo spoedig mogelijk worden kennis gegeven en heeft hij recht op kosteloze teruggave van het door hem aan de verkoper betaalde. De teruggave moet zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen na de kennisgeving plaatsvinden.
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=179011Pas als het product echt nooit meer zal komen, kan de overeenkomst worden geannuleerd. Je hebt dan recht op je geld terug (art. 7:46f lid 2 BW).
...
Een alternatief is schadevergoeding eisen. Dat is alleen lastig, want welke schade heb je geleden door de niet-geleverde camera? Je aankoopsom heb je terug immers. En welke schade heb je omdat je hem nu elders moet kopen? Lastig.
De wet biedt soms nog een mogelijkheid. Zo kun je bijvoorbeeld als je de camera écht nodig hebt als ‘dekkingskoop’ dezelfde camera elders kopen en dan het prijsverschil vorderen als schadevergoeding (art. 7:37 BW, zie ook Klik, p. 159 en Wessels, p. 142). Wel is vereist dat je ‘redelijk’ te werk gaat. Opzettelijk de duurste alternatieve leverancier zoeken is niet redelijk, bijvoorbeeld. En de verkoper waarschuwen dat je dit gaat doen, lijkt mij ook redelijk.
Maar de winkel zegt nu dat mijn bestelling met terug werkende kracht DECLINED (Afgewezen) is. Kan dat zomaar? Er is toch iets als een leveringsplicht?
Antwoord:
Ja dat kan zomaar. De E-mail welke u ontvangt is meestal automatisch gegenereerd dus standaard. Daar waar deze handmatig worden verwerkt geschied dit door thuiswerkteams die totaal niet op de hoogte zijn van voorraden of in veel gevallen helemaal geen benul hebben voor welke onderneming men werkzaam is. Kopen via internet is zaker waar het gaat om vooruit betaling zeer risico vol. Juridisch gezien kan ik u kopen via internet slechts af raden.
[ Voor 3% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 13:16 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Feit is alleen dat hij net wéér beschikbaar was, in een aantal van 12 stuks.... ze kunnen zich dus niet beroepen op de op=op regeling lijkt me. We wachten het gewoon af, misschien beter om gewoon ff allemaal kalm te wachten (of topic op slot ofzo) tot iemand iets zinnigs te melden heeft c.q. reactie van Dixons er is.Perkunas schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:14:
Helaas. Voorbeelden te over waarbij de winkelier de bestelling mag annuleren indien het product niet leverbaar is.
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel46f/lid2
[...]
https://webwinkelrecht.nl...js-wordt-ineens-verhoogd/
[...]
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=179011
[...]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Bij mij is er ook nu geannuleerd. (als je verder kijkt). Maar bij mijn kennis heeft wel verzendbewijs gekregen. Geloof of niet. Maar 1 ding zeg ik je: Ik lieg niet en heb geen sterke verhalen!SpX schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:22:
Jongens jongens jongens, wacht toch gewoon even af ipv consumentenbond, thuiswinkel er weer bij te betrekken. EERST het bericht van Dixons afwachten, indien je order geannuleerd is zullen ditmaal met een bijpassend bericht moeten komen.
Pinokkia, ik kan je nog herinneren van de lumnia affaire met vodafone, toen kwam je ook al met zeer sterke verhalen aanzetten. Laat dat toch gewoon achterwegen, het lokt alleen maar reacties uit als "hoelaat heeft diegene besteld, welke batch, NIET EERLIJK!?!," etc terwijl jij niet eens diegene bent die de bestelling heeft geplaatst.
Moeilijk om te begrijpen wat een systeemfout is zeker?Trackerfire schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:16:
[...]
Feit is alleen dat hij net wéér beschikbaar was, in een aantal van 12 stuks.... ze kunnen zich dus niet beroepen op de op=op regeling lijkt me.
Dixons staat er toch om bekend dat hun voorraad nooit klopt en de redenering op=op heb je toch ook bij een supermarkt.Gomez12 schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:29:
[...]
Moeilijk om te begrijpen wat een systeemfout is zeker?
In wezen heb je hier al xxx mensen gehad die zeggen dat het een but-voorraad systeem is, maar jij wilt het toch als het je uitkomt als "feit" gaan gebruiken dat ze niet op=op zijn?
Oh? Als bij de Appie hier iets op is, en ik loop naar de servicebalie krijg ik een tegoedbon voor het product en kan ik het een week later ophalen. Dat is service.pinokkia schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:32:
[...]
Dixons staat er toch om bekend dat hun voorraad nooit klopt en de redenering op=op heb je toch ook bij een supermarkt.Ik zeg maar zo: nee heb je. Ja kan je krijgen.
Dat gaat dan wel om iets als een pak melk of een pak wasmiddel in plaats van een iPad, oftewel de impact van het geven van die korting is wat kleiner.St@m schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:34:
[...]
Oh? Als bij de Appie hier iets op is, en ik loop naar de servicebalie krijg ik een tegoedbon voor het product en kan ik het een week later ophalen. Dat is service.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij AH doen ze doet wel. Maar een C1000, Nettorama bv verrekt het, want bij hun is op=op. Zo zijn de meeste winkels/webshops. Service van de meeste winkels/webshops zijn heel ver te zoeken tegenwoodig.St@m schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:34:
[...]
Oh? Als bij de Appie hier iets op is, en ik loop naar de servicebalie krijg ik een tegoedbon voor het product en kan ik het een week later ophalen. Dat is service.
[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 09-09-2013 13:39 ]
De impact per pak melk wel, maar ga er maar niet vanuit dat er evenveel iPads als pakken melk verkocht worden. Beetje een zinloze vergelijking dus.Toewan schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:37:
[...]
Dat gaat dan wel om iets als een pak melk of een pak wasmiddel in plaats van een iPad, oftewel de impact van het geven van die korting is wat kleiner.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
✌
En de emotionele schade die je kinderen gaan oplopen zo direct als je hun moet vertellen dat ze geen iPad krijgen is natuurlijk niet in centjes uit te drukken.... ;-)torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:21:
Ja, kom maar op met dat mailtje...
Dixons heeft er wel voor gezorgd dat ik een volgende aanbieding aan mij voorbij laat gaan. Natuurlijk was ik gewaarschuwd, maar je krijgt toch bepaalde verwachtingen. Nu nog aan de kinderen vertellen.
Ik had hun hoop al getemperd.toxict schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:23:
En de emotionele schade die je kinderen gaan oplopen
[ Voor 46% gewijzigd door torp op 09-09-2013 14:26 ]
Als je een gokje waagt zou ik het je kinderen pas mededelen als je gewonnen hebttorp schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:21:
Ja, kom maar op met dat mailtje...
Dixons heeft er wel voor gezorgd dat ik een volgende aanbieding aan mij voorbij laat gaan. Natuurlijk was ik gewaarschuwd, maar je krijgt toch bepaalde verwachtingen. Nu nog aan de kinderen vertellen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 17% gewijzigd door torp op 09-09-2013 14:42 ]
Ja, je kunt ze niet meer afschepen met een Toshiba HandiBook tegenwoordig ....toxict schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:23:
[...]
En de emotionele schade die je kinderen gaan oplopen zo direct als je hun moet vertellen dat ze geen iPad krijgen is natuurlijk niet in centjes uit te drukken.... ;-)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 09-09-2013 14:56 ]
Link naar een 32GB iPad met 3G voor 399 please?Mektheb schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:55:
Want er zou vast wel weer een nieuwe aan zitten te komen, en dan vind ik dus 299,00 duur als een nieuwe 399 kost die stuk sneller is.
Maar dat zal wel persoonlijk zijn.
Dat is dan toch ook een oud model een iPad 5 met 3g kost geen 399 nee.( uit eindelijk )Brad Pitt schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:59:
[...]
Link naar een 32GB iPad met 3G voor 399 please?
Het model is er al uit sinds de iPad 4 in november 2012 de iPad 3 heeft vervangen.Mektheb schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:55:
De prijs is ook niet zo gek want vanaf deze maand loopt de ipad 3 2 generatie's achter.
En gaat het model er dus ook uit.
Want er zou vast wel weer een nieuwe aan zitten te komen, en dan vind ik dus 299,00 duur als een nieuwe 399 kost die stuk sneller is.
Maar dat zal wel persoonlijk zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq