[afhandeling geschillen] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Switchie schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:54:
Cijfers laten een ander beeld zien
De Nederlandse Dixons is eigendom van de BAS Group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:52:
Ben ik de enige die denkt dat de Dixons misschien failliet gaat en het bestuur nog even tientallen duizenden euro's aanbetaald willen zien om hun bonus nog uit te kunnen betalen?
Het ontvangen geld gaat niet naar Dixons, maar wordt gestald bij Buckaroo.
Buckaroo Stichting Derdengelden
Derdengelden zijn geldsommen van onze klanten (webwinkels) die door een aparte stichting uit hoofde van onze functie als Payment Service Provider worden beheerd. Voor het beheer van deze Derdengelden is een aparte stichting opgericht die toezicht houdt op het beheer van het geld. De bedoeling hiervan is tweeledig:

De derdengelden mogen niet worden gebruikt voor andere doeleinden.
Bij een eventueel faillissement vallen de derdengelden buiten het faillissement.
Blijkbaar juist om bij een faillissement dergelijke problemen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Gomez12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:55:
[...]

Ehm, waarschijnlijk wel.
Ik bedoel waar hebben we het over? 8 batches van 100 stuks oid? Dat is net aan 25.000 (niet echt tienduizenden euro's).

En als het al failliet zou gaan dan beslist curator over of de bonus uitgekeerd wordt of niet en met dat risico ga je echt niet dit soort geintjes opzoeken (want een curator heeft niets liever dan dat hij een directie verantwoordelijk kan maken voor foutieve handelspraktijken want dan heeft hij een kans op geld binnenhalen via de prive-persoon)
Oh ja, want deze tablets worden voor 30 euro aangeboden... :X Bij mijn weten zit je bij 8 batches van ongeveer 100 stuks toch op een kwart miljoen aan inkomsten. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:34
mark-k schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:02:
[...]

Oh ja, want deze tablets worden voor 30 euro aangeboden... :X Bij mijn weten zit je bij 8 batches van ongeveer 100 stuks toch op een kwart miljoen aan inkomsten. :z
Er zijn geen 8 batches van 100 stuks verkocht. Eerste batch was 110 stuks ongeveer, 2e was 80 stuks, daarna waren een aantal batches van 60 stuks. Vervolgens had je een aantal batches van 12 stuks. Dus 8 batches van 100 stuks is geen sprake geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

xminator schreef op zondag 08 september 2013 @ 23:08:
[...]

Er zijn geen 8 batches van 100 stuks verkocht. Eerste batch was 110 stuks ongeveer, 2e was 80 stuks, daarna waren een aantal batches van 60 stuks. Vervolgens had je een aantal batches van 12 stuks. Dus 8 batches van 100 stuks is geen sprake geweest.
Ik wees er meer op dat degene die ik gequote had zei dat 8*100 stuks minder dan 25k zou zijn, ik heb nergens gezegd dat er ook echt 800 verkocht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
Gomez12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:22:
[...]

Lol, whut?
Wetsartikel of iets in die richting dat Dixons ten allen tijde verantwoordelijk is voor een goedwerkende website?
Er is een verschil tussen juridisch gelijk krijgen en technisch gelijk krijgen.

De samenvatting van de rechtzaak "Otto LCD voor 99 euro" luidt "redelijkerwijs had je als klant beter moeten weten dat het een typo was".

Technisch gezien moet de website robuust genoeg zijn dat de server-side niet in een incorrecte toestand komt ongeacht wat de klant aan de client-side doet. Het moet niet mogelijk zijn om vanuit de browser een bestelling te plaatsen die niet geplaatst had mogen worden. Dixons moet het eventueel falen van de website dan niet willen afschuiven op de klant. Maar door uitspraken zoals het Otto-arrest wil dat ook niet zeggen dat de bestelling in geval van een redelijke vergissing geleverd moet worden.

Even specifiek per 'hack' mijn mening:

- Als je door het aanpassen van CSS en Javascript de uitgeschakelde bestelknop kan activeren op zo'n manier dat je naar de betaalpagina gaat, dan kun je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het product niet meer leverbaar was. Dixons hoeft mijns inziens niet te leveren of tegemoet te komen aan deze klant, maar wel aan klanten die op een correcte manier hebben besteld, ook wanneer de 'hack' het systeem zodanig in de war heeft gegooid dat zelfs de correcte bestellingen niet gemaakt hadden mogen worden.

- Wanneer de functie "opnieuw bestellen" is gebruikt, dan moet het systeem nagaan of er wel leverbare voorraad is. Als het gebruik van de functie heeft geleid tot een bestelling, dan moet Dixons mijns inziens leveren of tegemoetkomen aan alle klanten die op deze of op de normale manier hebben besteld.

[ Voor 28% gewijzigd door Perkunas op 08-09-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hele website zit gewoon vol fouten. :P
Je zou hem zelfs bij je eigen store kunnen laten bezorgen

1: Gooi hem in je mandje onder de voorwaarde 'ophalen in hilversum'.
2: Kies de normale iPad Retina en klik op verander winkel en gooi hem in je mandje.
3: Verwijder de iPad Retina.

Het systeem heeft automatisch de winkel aangepast naar 'jouw' winkel.
Dus ipv Hilversum wordt hij nu gereserveerd in bijvoorbeeld Maastricht. :P
Bij bestellen staat echter "Dit product is helaas niet meer beschikbaar bij Dixons Maastricht", maar toch kun je jouw bestelling afmaken. :P

Geen idee of ze hem vervolgens alsnog annuleren, maar je hoeft bij ophalen toch niet te betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:14:
Geen idee of ze hem vervolgens alsnog annuleren, maar je hoeft bij ophalen toch niet te betalen :P
Wat denk je zelf? Het is de vraag of de "normale" bestellingen geleverd worden, laat staan bestellingen op deze manier :F
Ik ben erg benieuwd morgen! Wat een hoofdpijn morgenochtend bij de 2 beruchte filialen, mijn hemel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige slimmerik die vooralsnog geprofiteerd heeft van deze actie is degene die 2 iPads heeft kunnen ophalen bij de Saturn met de laagste prijs garantie _/-\o_
Is hij/zij de enige of zijn er nog meerdere geslaagd bij de Saturn/MM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Je moet het maar net treffen, een winkel met laagste prijs garantie met een Dixons Bussum of Hilversum binnen de aangegeven straal en het exacte type iPad op voorraad. Ik denk dat user DancePlaza alle in aanmerking komende winkels al benaderd heeft.
DancePlaza schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:20:
jahoor, ik heb gewoon een aantal mediamarkt/saturn afgebeld, oa mm arena mm noord en saturn, en de laatste had de laatste 2 op voorraad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik had niks, heb een gok gewaagd en wellicht heb ik een iPad erbij en anders krijg ik mijn geld wel weer terug. Ik kan me niet druk maken om fouten in een website misbruiken om zo m'n winst te behalen. Als zij niet gaan leveren heb ik daar ook vrede mee zolang mijn geld dan maar op tijd terug gestort gaat worden :)

Het is een gokje waar je wellicht een goedkope iPad aan over kan houden, laten we ons niet druk maken om fouten in websites en deze al helemaal niet misbruiken, dat is toch onze eer te na?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42
Dixons site is nu soms traag...zit iedereen te F5-en ofzo?

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Als de actie verloopt zoals bedoeld, dan super, thumbs up voor Dixons. Wel jammer van de radiostilte. Een bevestiging dat alles volgens plan gaat om de misverstanden te verklaren en onzekerheden weg te nemen was netjes geweest, maar goed.

Mocht de actie op dit moment echter volledig de mist in gaan terwijl gekozen is onderhoud en communicatie hierover uit te stellen tot de eerstvolgende werkdag, dan is dat naar mijn mening nalatig gedrag. In dat geval zou Dixons eerlijk gezegd ook de gevolgen van haar nonchalance moeten ondergaan in plaats van bijvoorbeeld simpelweg alle foutieve bestellingen annuleren.

Maar dit alles is speculatie als gevolg van onduidelijkheid en kwaadaardige gedachten overbrengen is het laatste dat ik wil, zeker als dit een geslaagde actie blijkt.
toxict schreef op maandag 09 september 2013 @ 00:59:
Dixons site is nu soms traag...zit iedereen te F5-en ofzo?
Hm, het is 01:00, dat was gisteren het begin van ronde #4.

[ Voor 13% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:58
Blijkbaar geen nieuwe batch meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Site van Dixons is op het moment echt niet snel...
Zouden ze een update doen van hun database op de achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkunas schreef op maandag 09 september 2013 @ 01:00:
Als de actie verloopt zoals bedoeld, dan super, thumbs up voor Dixons. Wel jammer van de radiostilte. Een bevestiging dat alles volgens plan gaat om de misverstanden te verklaren en onzekerheden weg te nemen was netjes geweest, maar goed.

Mocht de actie op dit moment echter volledig de mist in gaan terwijl gekozen is onderhoud en communicatie hierover uit te stellen tot de eerstvolgende werkdag, dan is dat naar mijn mening nalatig gedrag. In dat geval zou Dixons eerlijk gezegd ook de gevolgen van haar nonchalance moeten ondergaan in plaats van bijvoorbeeld simpelweg alle foutieve bestellingen annuleren.

Maar dit alles is speculatie als gevolg van onduidelijkheid en kwaadaardige gedachten overbrengen is het laatste dat ik wil, zeker als dit een geslaagde actie blijkt.

[...]

Hm, het is 01:00, dat was gisteren het begin van ronde #4.
Weekend is officieel voorbij, misschien was het echt de laatste ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 23:58
toxict schreef op maandag 09 september 2013 @ 01:04:
Site van Dixons is op het moment echt niet snel...
Zouden ze een update doen van hun database op de achtergrond?
Gewoon normaal hier. Kan F5 spammen zo snel als ik wil load in 1 sec :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Haha, 12 stuks via E-Readers & Tablets > iPad. Maar niet via Apple > iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar zijn ze weer (12 stuks) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Niks dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Zouden ze dan toch nog 12 hebben liggen? Het valt me wel op dat de batches steeds kleiner worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Nu nog 11, bij deze batch wel besteld :)!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Via Tablets & E-Readers > iPad zijn er 12 11 stuks, maar krijg je geen garantie. :+

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/4cla2jb9h/dixons_ipad3.png

[ Voor 28% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was blijkbaar ook een AppleTV in de aanbieding voor €49, maar die is ook alweer uitverkocht (voorzover het ook geen fout was).

http://www.dixons.nl/lapt...v.html?prs=1#.Ui0D8fVvxyc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trackerfire schreef op maandag 09 september 2013 @ 01:11:
Nu nog 11, bij deze batch wel besteld :)!
En weer weg zijn ze...
5 uur nieuwe ronde *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 01:20:
[...]

En weer weg zijn ze...
5 uur nieuwe ronde *O*
denk je?, dan zet ik ff de wekker!
van prijsfout kan eigenlijk geen sprake meer zijn na diverse batches

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed van wel.
Perkunas schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:16:
Lijkt wel een soort van patroontje.

Zaterdag

R1 12:00
R2 17:00
R3 21:00

Zondag
R4 01:00
R5 05:00
R6 12:00
R7 17:00
R8 21:00
Het zal ook vast geen prijsfout zijn. Maar ik vrees wel de de échte voorraad al lang op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist kunnen bestellen via 'afhalen' in Hilversum.

Nu rustig in de afwachthouding tot er een sms binnenkomt om hem te kunnen afhalen.

Niet geschoten, is altijd mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=40843745,noline]Heppieboeddah
Niet geschoten, is altijd mis....
Dat is inderdaad de juiste houding, winkels maken foutjes, en soms heb je een mazzeltje,
sommige mensen zien dit als profiteurs! of laag bij de grondse luispels jagers.
(maar ik heb 3 maanden geleden maar mooi op een dergelijke verkeerde aanbieding 16 GB geheugen gekregen voor 24 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 02:55:
Ik vermoed van wel.
Het zal ook vast geen prijsfout zijn. Maar ik vrees wel de de échte voorraad al lang op is.
affijn om 5 uur eentje besteld, en een gereserveerd in H'sum
morgen maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 11:27
Ik ben benieuwd of ik er morgen 1 kan ophalen in de winkel :D
Edit:
Voor de zekerheid ook maar 1 besteld om te laten bezorgen.

[ Voor 35% gewijzigd door donnie1992 op 09-09-2013 05:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* dat soort "adviezen" worden niet gewaardeerd

[ Voor 104% gewijzigd door gambieter op 09-09-2013 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28
Zojuist een mailtje van vestiging Bussum gekregen.
Helaas moet ik u mededelen dat ondertaande bestelling niet meer leverbaar is.

Excuses voor het ongemak.
Wordt dus even wacht tot ie weer op voorraad is :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Nou moe, bij iPad (3de generatie) staat opeens een hele rij producten. Het meeste is niet meer verkrijgbaar. Zouden ze er nu echt mee bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04

2: Kies de normale iPad Retina en klik op verander winkel en gooi hem in je mandje.

Bij bestellen staat echter "Dit product is helaas niet meer beschikbaar bij Dixons Maastricht", maar toch kun je jouw bestelling afmaken. :P

Het lijkt me niet de bedoeling om opzettelijk misbruik te gaan maken van bugs in de website. Dit kost Dixons alleen nog maar meer werk en tijd voor de totale inventarisatie van bestellingen, en daarnaast lijkt het me niet erg productief voor de rest van het topic. De fout is tevens al een paar keer aangehaald. Zullen we niet in herhaling blijven vallen en gewoon afwachten wat Dixons vandaag meldt aan degene die hebben besteld?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En opeens zijn er weer 12 beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heinoh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-08 16:54
Er zijn er weer 12 :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Eentje laten bezorgen in Rotterdam bij de Dixons aldaar en eentje via iDeal betaald om te laten bezorgen thuis.
Via Mastercard kwam ik in een betaalloop terecht...die wilde ie niet pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Dit vind ik zo`n onnodige posts. Een heel aantal mensen hebben de bestelling kunnen plaatsen toen de voorraadindicator nog positief was. De aanbieding is gecheckt op geldigheid (de folder/mailing), en na tientallen pagina's en batches komen deze verhaaltjes opduiken. Deze methodes, en de vermelding ervan, geven Dixons een excuus om aan te halen dat mensen express hun bestelling onrechtmatig hebben geplaatst en te kwade trouw misbruik hebben gemaakt van de adviezen hier en de aanbieding.

Ik baseer dit op mijn ervaring met andere bedrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
als dit net gaat als de printer die ik vorige week besteld had (geen prijsfout)..dan heb ik weinig hoop

Die printer was gewoon zonder bericht geannuleerd, in de winkel vertelden ze doodleuk dat de voorraad van de site niet klopte met de werkelijke voorraad, verder geen excuses of compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Die printer was waarschijnlijk een enkel exemplaar dat al verkocht was in de fysieke winkel voordat de voorraad op de website was bijgewerkt.

Dat is een andere situatie dan met deze iPads. Ten eerste gaat het vooral om bestellingen die worden bezorgd vanaf een centraal magazijn en niet om iPads die al in de winkels liggen. Ten tweede wordt er om de zoveel uur een nieuwe lading iPads via de website beschikbaar gemaakt.

Desondanks hadden ze je een waardebon of iets dergelijks moeten aanbieden. In feite is het een tekortkoming van hun systeem en daar zou jij als klant met een correct bestelling niet onder moeten lijden.

[ Voor 19% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 09:50 . Reden: coulance ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
VaioVip schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:01:
Dit was wel degelijk een juiste prijs. Het waren in totaal iets van 120 stuks. Deze gingen de uitverkoop in. ;) Doel is in ieder geval bereikt, product is niet meer leverbaar.
Wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Vanwege het feit dat er erna nog een paar verkoop-sessies waren denk ik:

Afbeeldingslocatie: http://archief.ouders.nl//beeldwoordenboek/duimen_ursem216x288.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:33
Ze moeten toch inmiddels wakker zijn op kantoor daar? Ik zit te wachten op een mail! Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Vannochtend de iPad besteld bij de vestiging in Hilversum.

Ik verwacht niet dat Dixons zo makkelijk onder deze aanbieding vandaan gaat komen. Er staat ten slotte "Sale" bij en 299,- is nog steeds veel geld.

edit: Ik kan best een week of 2 wachten tot hij leverbaar is hoor :)

[ Voor 14% gewijzigd door Deveon op 09-09-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
SpX schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:07:
[...]
Dit vind ik zo`n onnodige posts. Een heel aantal mensen hebben de bestelling kunnen plaatsen toen de voorraadindicator nog positief was. De aanbieding is gecheckt op geldigheid (de folder/mailing), en na tientallen pagina's en batches komen deze verhaaltjes opduiken. Deze methodes, en de vermelding ervan, geven Dixons een excuus om aan te halen dat mensen express hun bestelling onrechtmatig hebben geplaatst en te kwade trouw misbruik hebben gemaakt van de adviezen hier en de aanbieding.

Ik baseer dit op mijn ervaring met andere bedrijven..
Deels wel, deels niet. Als hun zeg maar 1.000 ipads hebben liggen en die allemaal via de website aangeboden hebben (over de tijd verdeeld) dan zullen ze toch die 1.000 uit moeten leveren, dat als er 5.000 orders binnengekomen zijn dat er dan 4.000 mensen op basis van dit soort "verhaaltjes" teleurgesteld gaan worden, tja dat is niet anders.

Grote vraag gaat imho eerder zijn hoe ze gaan bepalen wie de eerste 1.000 waren (is dat per batch (lijkt mij het eerlijkste) of is dat gewoon de 1e 1.000 na het vrijgeven van de 1e batch waardoor iedereen die vanochtend nog besteld heeft gewoon keihard pech had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTweak
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 07:10
Net gebed met hoofdkantoor, klantenservice (0900-2021863), prijs wordt bevestigd en verwijst voor afhandeling en uitlevering naar Outlet filiaal Hilversum.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
DutchTweak schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:50:
Net gebed met hoofdkantoor, klantenservice (0900-2021863), prijs wordt bevestigd en verwijst voor afhandeling en uitlevering naar Outlet filiaal Hilversum.... 8)
Ja, maar waar we echt naar benieuwd zijn is of ze alle bestellingen kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Als ze daadwerkelijk in batches zijn verkocht is het gewoon een kwestie van uitzoeken hoelaat iemand heeft besteld. Als daar ook boosdoeners tussen zitten hebben ze geluk? :) Of de mensen die hebben besteld dmv het opnieuw bestellen knop krijgen misschien een andere kenmerk... Ik hoop in ieder geval dat mijn bestelling gewoon geleverd wordt. Ik heb immers zaterdag besteld wanneer de voorraad indicator op 60 stond.

Ze moeten gewoon met een alternatief (ipad 4) komen als ze de ipads niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Dit laat juist zien hoe klunzig het is opgezet. Het enige dat we weten is dat er een aanbieding is.
  • Hoeveel iPads beschikbaar? > geen informatie.
  • Is er sprake van batches? > geen informatie.
  • Hoe zijn de spelregels per batch? > geen informatie.
Kortom, de klant tast volledig in het duister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:54:
Dit laat juist zien hoe klunzig het is opgezet. Het enige dat we weten is dat er een aanbieding is.
Lol, noem mij eens een particulieren actie waar je die info wel hebt...

Dit is echt zeiken om het zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Het is wel verwarrend wanneer er op de website staat OP = OP en er tegelijkertijd wordt gewerkt met batches.

Plus het feit dat het voorraadsysteem al niet 100% correct werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door Perkunas op 09-09-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Perkunas schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:57:
Het is wel verwarrend wanneer er op de website staat OP = OP en er tegelijkertijd wordt gewerkt met batches.
Waarom? Ik vind het juist wel klantvriendelijk, in plaats van dat enkel mensen zaterdagochtend konden bestellen zou nu idealiter iedereen het hele weekend kunnen bestellen.

Lees jij de nieuwsbrief pas op zondag om 12:00 dan val je net in een batch.

En in principe is er niets verwarrend aan zolang je je niet gaat focussen op de actie maar gewoon 1x er gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Gomez12 schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:59:
Waarom? Ik vind het juist wel klantvriendelijk, in plaats van dat enkel mensen zaterdagochtend konden bestellen zou nu idealiter iedereen het hele weekend kunnen bestellen.
Als het inderdaad zo is dat er met batches wordt gewerkt... maar dat is nergens bevestigd.

Bij zo'n actie is het beslist niet ongebruikelijk om (in de kleine lettertjes) te vermelden dat er sprake is van batches, dat er wordt gewerkt in volgorde van bestelling, dat er een maximum is per klant en dat bovendien duidelijk wordt aangegeven hoeveel er nog beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Laatst online: 22-08 17:49
Krijg net een email:

Beste Erik,

Helaas moet je mededelen dat deze bestelling niet meer leverbaar is.

Excuses voor het ongemak

Met vriendelijk groet,
dixons Bussum
Nassaulaan 21
1404 CL Bussum | The Netherlands

Toch een volledige bestelling gedaan en er waren er toen nog 2 ;-)

Ach zal idd wel een typo fout zijn en elke website dekt zich in met de algemene voorwaarden. Zijn er uberhaubt nog mensen die hem wel hebben "gekregen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
De enige in dit topic die een iPad voor 299 euro heeft gekregen was de slimmerd die de laagste prijsgarantie bij de Saturn heeft gebruikt. En hij had er zelfs twee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:05:
[...]
Als het inderdaad zo is dat er met batches wordt gewerkt... maar dat is nergens bevestigd.

Bij zo'n actie is het beslist niet ongebruikelijk om (in de kleine lettertjes) te vermelden dat er sprake is van batches, dat er wordt gewerkt in volgorde van bestelling, dat er een maximum is per klant en dat bovendien duidelijk wordt aangegeven hoeveel er nog beschikbaar zijn.
Noem eens 1 particuliere actie waarbij die kleine lettertjes er staan?

Zo'n soort actie met kleine lettertjes is al uitzonderlijk in de particulieren markt. Het betreft hier niet een compleet losstaande actie die een eigen mailing kreeg en een complete eigen pagina oid had, dit was gewoon een op=op actie nav een partij die ze aangekocht hebben, een aldi / lidl / kruidvat etc doet dit wekelijks en nergens zie ik jouw kleine lettertjes voorbij komen.

@rikoos : Wanneer had je ongeveer besteld? Gewoon even ter indicatie, want met 2 over zit je sowieso al erg op het randje (helemaal met een niet-100% voorraadsysteem), gooi er nog wat kunstige trucjes van "handige kopers" tegenaan en je hebt helemaal geen kans meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:23
wel apart dat de site nu om 10.15 uur nog niet is aangepast, dat je niet meer kan bestellen.

Je kan nog steeds bestellen met ophalen in de bekende twee plaatsen.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTweak
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 07:10
Zojuist gesproken met allervriendelijkst medewerkster van BAS Group (www.basgroup.nl):
- in de eerste 10 minuten van de actie zijn 694 stuks besteld waardoor het voorraadsysteem 'fout' ging.
Mensen met een daadwerkelijke bestelbevestiging krijgen nog vandaag een email met uitleg en een alternatief...... Hier wordt nu volop aan gewerkt.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchTweak schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:50:
Veel succes maar zij kijken in hetzelfde systeem als wij dus dat gaat je geen Ipad opleveren gok ik maar zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Dan hoop ik op een alternatief als in vergelijkbaar (ipad 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
2x bestelling gedaan, 1 gistermorgen rond 13:00 en de 2de vanmorgen (voor partner) en voor beide zelfde mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Bedankt DutchTweak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:00
torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:54:
Omdat het marketingplan niet bekend gemaakt wordt aan de klant is het per definitie klunzig opgezet?

[ Voor 68% gewijzigd door ASW1 op 09-09-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ze zijn nu echt wakker. :D Niet meer leverbaar.
Ben erg benieuwd naar de oplossing danwel het alternatief dat geboden wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:24:
Ah ze zijn nu echt wakker. :D Niet meer leverbaar.
Ben erg benieuwd naar de oplossing danwel het alternatief dat geboden wordt. :)
Ik ook, hoop eigenlijk nog steeds op de iPad die ik besteld had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:16
MrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:26:
[...]

Ik ook, hoop eigenlijk nog steeds op de iPad die ik besteld had...
Ach iPad 4 met 32g of 16gb mag ook :P

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Morpheusk schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:28:
[...]

Ach iPad 4 met 32g of 16gb mag ook :P
liefst dan wel 32gb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Hmmm, dit kan een enorm drama voor de Dixons worden:
Prijs is niet onlogisch voor een tablet;
Sale staat nadrukkelijk bij het artikel;
Prijs bevestigd door de klantenservice.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Met 3g :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Als het zou kunnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4g bedoel je waarschijnlijk en die kans lijkt me erg klein met een verkoopprijs die meer dan het dubbele is. ;)
Ik hoop het wel voor jullie maar ik gok meer op het aanbod van een tablet die nu al in de aanbieding is of een kortingscode oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Ben benieuwd hoe dit afloopt :)!

[ Voor 78% gewijzigd door Mektheb op 09-09-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
DutchTweak schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:20:
- in de eerste 10 minuten van de actie zijn 694 stuks besteld waardoor het voorraadsysteem 'fout' ging.
Tja. Was het zelfs niet mogelijk even een .htaccess aan te maken om die bestelpagina dan te blokkeren? Jezus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Maar ook al leveren ze de iPad 4 uit is het maar de vraag of ze daar genoeg van op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Weer een nieuwe email ;-)

Beste Erik,

Er zit op dit moment een fout in de voorraad indicatie op onze website, waardoor het filiaal in Bussum en het filiaal in Hilversum blijft staan op de indicatie dat er nog voorraad is. Onze beheerders zijn op dit moment hard aan het werk om dit probleem te verhelpen.

Verder gaat het om een sale artikel. Dit betekend hoe vervelend ook voor u "op is op"

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,
dixons Bussum
Nassaulaan 21
1404 CL Bussum | The Netherlands
T: +31 (0) 88 027 1073
E: 1073@dixons.nl
www.dixons.nl

Dus Op = Op blijkt echt Op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Los van die run in de eerst tien minuten... dat je er dan geen blokkade op zet is niet handig, maar dat een ander systeem wat is het in 6/7 rondes in kleine getallen opnieuw toelaat dat er tig bestellingen bij komen, ja, dan heb je het jezelf wel moeilijk gemaakt. Met de afhaalbestellingen in vestigingen kun je nog zeggen: we zijn door onze beperkte voorraad heen, helaas, we kunnen niet uitleveren ala Bussum. Maar met bezorgbestellingen zul je dan toch met wat anders op de proppen moeten komen. Want die 6/7 rondes ging telkens opnieuw in voor de bezorging van die iPad.

Eens zien wat de A.V. zijn van Dixons en bij welke instantie ze al dan niet aangesloten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de hele pagina is weg. Ze zijn er duidelijk mee in de weer. :D
Eigenlijk heb ik ook best een beetje medelijden met ze, dat systeem is ruk maar de medewerkers kunnen er ook weinig aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
ze schermen nu met op=op maar de site gaf toch vannacht gewoon aan dat er voorraad was...helaas geen screenshot gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Joosie200 schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:41:
Los van die run in de eerst tien minuten... dat je er dan geen blokkade op zet is niet handig, maar dat een ander systeem wat is het in 6/7 rondes in kleine getallen opnieuw toelaat dat er tig bestellingen bij komen, ja, dan heb je het jezelf wel moeilijk gemaakt.
Tja, dat kan een voorop gezet plan zijn met batches uitleveringen, of het kan gewoon een backend synchronisatie zijn die om de 4 uur loopt en de aantallen op de website update.

Maar de synchronisatie theorie lijkt me heel erg raar als die 's nachts en 's ochtends andere getallen gaat doorgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
mercapto schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:20:
De les van dit weekeinde voor Dixons :

Een webwinkel maakt van jou fysieke 9:00 - 18:00 winkel een 24/7 winkel. Zorg dan ook dat je daar naar kan handelen en op kunt anticiperen als het mis gaat. Dit is echt knudde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Heb vannacht rond 1:10 ook nog besteld, maar heb gewoon een bestelbevestiging in de mail met daarin mijn betalingsbevestiging. Afwachten dus! 8)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Artikel 5 - De overeenkomst
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen. [...]
http://www.dixons.nl/overdixons/#algemene-voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En uit artikel 4: Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:34
Vanaf het begin was het al duidelijk dat de bestellingen in hilversum en bussum niet te leveren zijn, die zullen dan gewoon geannulleerd worden. Begrijp ook niet dat er nog mensen zijn die voor afhalen in bussum of hilversum kiezen.

Bezorgbestellingen worden denk ik geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
rikoos schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:40:

Verder gaat het om een sale artikel. Dit betekend hoe vervelend ook voor u "op is op"

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Dus Op = Op blijkt echt Op
als ze zich hierop beroepen zijn ze snel klaar :) maar ik vraag me af hoe vanzelfspekend het is dat bij een sale geldt op=op...of staat dat ook ergens in de voorwaarden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
xminator schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:57:
Vanaf het begin was het al duidelijk dat de bestellingen in hilversum en bussum niet te leveren zijn, die zullen dan gewoon geannulleerd worden. Begrijp ook niet dat er nog mensen zijn die voor afhalen in bussum of hilversum kiezen.

Bezorgbestellingen worden denk ik geleverd.
Als je hoort dat het een fout is met 691 bestellingen is de eerste 10 minuten verwacht ik niet dat ze er zoveel in voorraad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
Persoonlijk vind ik dat je niet kon verwachten dat deze niet beschikbaar was :

- Er word reclame gemaakt met tot -75% korting actie
- Er staat prominent Apple op elke pagina

Ik heb er twee besteld, maar als ze annuleren, dan is het zo. Ik heb deze wel laten leveren, ben benieuwd

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
De prijs van 299 euro is geen "kennelijke vergissing", die klopt gewoon.
Als bij het begin van de actie de voorraad al op was, hadden ze meteen de aanbieding weg kunnen halen. Dat ze dat niet hebben gedaan, lijkt mij eerder nalatigheid.

[ Voor 6% gewijzigd door torp op 09-09-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ze zijn bij thuiswinkelwaarborg aangesloten.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.

Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Dus de standaard clausule. Binnen 30 dagen leveren, bij vertraging en/of gedeeltelijke uitlevering heb je het recht om de koopovereenkomst te ontbinden als klant. Gezien dit een sale-product is, kun je niet stellen dat er sprake is van een kennelijke prijsfout, want omdat er sale bij staat maakt dit zo'n afprijzing van 50% wel realistisch waar je redelijkerwijs als consument niet van had moeten begrijpen dat het een fout is > dus onderzoeksplicht bladiebla. Zelfs nu het iets van Apple betreft wat normaliter niet snel in de sale terecht komt. Er staat ook geen op = op bij de specifieke pagina zelf.

Aangezien voorraden beperkt zijn en het niet onze fout is dat zij hun voorraadsysteem niet afdoende hebben dichtgetimmerd, zal het er op neer komen dat uitlevering aan iedereen die besteld heeft onmogelijk zal zijn. Welnu.. voor degene die zo'n reactie gaan ontvangen die een iPad hebben besteld om thuis te laten bezorgen > laatste alinea inroepen van artikel 11 v/d AV. Laat Dixons zich maar inspannen om een vervangend exemplaar beschikbaar te stellen.

En anders is nog altijd de bemiddeling van het thuiswinkelwaarborg. :) Hier is dus geen sprake van een kennelijke prijsfout, maar van een fout in het voorraadsysteem. Welnu die fout behoeft niet voor het risico te komen v/d klant als Dixons er geen op = op bij heeft staan en zo'n fout behoeft geen nader onderzoek. Als klant mag je er namelijk vanuit gaan dat een webwinkel hun eigen software goed in orde heeft dat zulke fouten niet kunnen voorkomen. Er is geen vergissing of fout in de prijs wat het aanbod betreft namelijk. Art. 4 n.v.t., art. 11 wel > dus art. 5 blijft gewoon in stand ofwel je hebt in dit geval een overeenkomst die Dixons heeft na te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
torp schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:01:
De prijs van 299 euro is geen "kennelijke vergissing", die klopt gewoon.
Als bij het begin van de actie de voorraad al op was, hadden ze meteen de aanbieding weg kunnen halen. Dat ze dat niet hebben gedaan, lijkt mij eerder nalatigheid.
irriteert me ook mateloos...in het weekend kijkt er geen hond na en op maandag moet alles weer gecorrigeerd worden mag toch van deze schops verwachten dat er in het weekend ook iemand een oogje in het zeil houd...is simpel gewoon tweakers in de gaten houden..haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Ik hoop op een keuze van:
iPad 4 32GB
of
iPad 4 16GB 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok Ipad 2 ;) Er is namelijk een actie gaande bij Dixons 80 euro cashback op Apple producten of sommigen in ieder geval dus het zou zomaar kunnen dat het de 2 moet zijn, dan is het alsnog een prima deal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
MrGangstaQ schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:11:
Ik hoop op een keuze van:
iPad 4 32GB
of
iPad 4 16GB 4G
Waarom hoop je niet op een winnend staatslot?

Een alternatief zal ergens in de buurt van de 299 moeten kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Gomez12 schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:12:
[...]

Waarom hoop je niet op een winnend staatslot?

Een alternatief zal ergens in de buurt van de 299 moeten kosten...
Omdat ik vind dat een iPad 2 totaal niet in de buurt komt van een iPad 3 32GB 3G. Ze moeten een vergelijkbaar product leveren. Dit is de iPad 2 niet... Verlies hiervan moeten ze maar voor lief nemen..

[ Voor 5% gewijzigd door MrGangstaQ op 09-09-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort topic's draaien steeds op hetzelfde uit. Ik ga weer over tot de orde van de dag. Ik was gewoon te laat, jammer dan, geen tijd meer aan verknoeien, dan over een uurtje weer vergeten. Met dit soort uitzonderlijke kortingen verwacht ik gewoon standaard niets, zeker niet als ik 't pas 1 dag later zie. Voorkomt ergernissen. Maar ga gerust door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Als de bestelnummers ongeveer het aantal bestelling zijn, dan valt het nog wel mee. Tussen mijn eerste bestelling en mijn tweede (zit 12 uur tussen, dit weekend) en is zo'n 275 bestelnummers verder (natuurlijk worden er ook andere dingen besteld, en bestellen sommige mensen er twee of meer op één nummer).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Bij mij zit tussen het eerste (afhalen, zaterdagmiddag) en laatste (bezorgen, 20 uur later) bestelnummer een verschil van 650.
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Let op:
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.

Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.