vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
En weer op.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 17:10:
Voor de laatkomers, momenteel weer 12 stuks beschikbaar!
En binnen 5 minuten weer opVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 17:10:
Voor de laatkomers, momenteel weer 12 stuks beschikbaar!
laat dat soort trollerige opmerkingen maar achterwege
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 08-09-2013 17:34 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Ik begin ook steeds meer te twijfelen eerlijk gezegd, zoveel rondespinokkia schreef op zondag 08 september 2013 @ 17:24:
[...]
En binnen 5 minuten weer op. Ik zal nu niet meer bestellen, want ik heb het gevoel dat er heel veel mensen geen iPad 3 krijgen. Er is in het verleden te vaak storingen geweest mbt voorraad.
Maar goed, morgen is het verlossende antwoord, mooi als het geleverd wordt, anders gewoon pech gehad!
Verwijderd
Zo gaat het al sinds begin van dit topic en inderdaad verwacht ik steeds nieuwe voorraad tot morgenvroeg de pleuris uitbreekt bij wat afdelingen.xminator schreef op zondag 08 september 2013 @ 17:39:
[...]
En hoe weet je dat? Of verwacht je dat..
Ik denk dat het maandag wel stopt, dan zijn er weer mensen aan het werk daar die schade kunnen opnemen en het script herstellentorp schreef op zondag 08 september 2013 @ 17:45:
Maakt niet uit, morgen gaan ze gewoon lekker door! Nieuwe rondes, nieuwe kansen (of niet)!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
torp schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:03:
Die mensen zijn al sinds gisteren bezig om Hilversum en Bussum uit de voorraad te halen, die willen morgen vast hun weekend inhalen...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
"Dit product is helaas niet meer beschikbaar."
In m'n mandje staat hij echter wel nog steeds.
Edit: via de link in de OP kan je hem wel bestellen om af te halen, maar als je hem handmatig zoekt niet
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 18:10 ]
Verwijderd
http://www.dixons.nl/tabl...e.html?prs=1#.UiyiVsaznMM
Nvm - het is weekend...
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 18:16 ]
Verwijderd
In de pricewatch inmiddels ook verdwenen.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:09:
Edit: via de link in de OP kan je hem wel bestellen om af te halen, maar als je hem handmatig zoekt niet
Ja, jij kijkt ook naar de 16gb versieVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:13:
Prijs is nu ook verhoogd naar 399

Dat is zelfs de 16 gig versie, niet 32 waar dit topic over gaatVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:13:
Prijs is nu ook verhoogd naar 399
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Tablet & E-Readers > iPad > iPad (3de generatie)
of Apple > iPad > iPad (3de generatie)
Nee hoor, alleen de medewerkers van de filialen Hilversum en Bussum zullen mailtjes moeten versturen en alle mensen die voor afhalen hebben gekozen zeggen dat hun bestelling is geannuleerd. De overige mensen (thuislaten bezorgen) zullen gewoon uitgeleverd krijgen.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:19:
[...]
Zoiets moet er daar morgen ook iemand gaan vertellen.
De bedrijfsleiders van de 2 "beruchte" fillialen kunnen hun vrouw morgen vertellen dat ze vervroegd weekend hebbenVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:19:
[...]
Zoiets moet er daar morgen ook iemand gaan vertellen.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Verwijderd
Die weten inmiddels wel wat hun maandag te wachten staat en hebben nog geprobeerd de schade binnen de perken te houden.Switchie schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:25:
[...]
[...]
De bedrijfsleiders van de 2 "beruchte" fillialen kunnen hun vrouw morgen vertellen dat ze vervroegd weekend hebben![]()
De rest van het bedrijf is zo te zien niet te bereiken.
Is dit het ook het geval voor de mensen die voor afhalen in de (een andere) winkel gekozen hebben, denk je? Want die hebben immers nog niet betaald.xminator schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:20:
[...]
Nee hoor, alleen de medewerkers van de filialen Hilversum en Bussum zullen mailtjes moeten versturen en alle mensen die voor afhalen hebben gekozen zeggen dat hun bestelling is geannuleerd. De overige mensen (thuislaten bezorgen) zullen gewoon uitgeleverd krijgen.
Better, Best, Bendtner
Verwijderd
Eerst zien, dan geloven. Tot nu was er 1 slimmerik die er bij de Saturn 2 heeft meegekregen voor die prijs.xminator schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:20:
De overige mensen (thuislaten bezorgen) zullen gewoon uitgeleverd krijgen.
De echte zijn duur idd..MrGangstaQ schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:36:
Iemand hier die trouwens weet waar je goedkoop een smartcover kan bestellen? Op internet zie ik bijna alleen maar prijzen van €50.
Probeer dx.com
:)
Inderdaad, in dit topic heeft er nog niemand een van de Dixons!Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:34:
Tot nu was er 1 slimmerik die er bij de Saturn 2 heeft meegekregen voor die prijs.
Als het niet doorgaat staan ze toch wel behoorlijk voor gek. Ze proberen het dan wellicht goed te maken met een slap voorstel zoals een ipad 2 voor 350 euro. Of zoiets.
Verwijderd
Verwijderd
Wachten tot Dixons met een goede aanbieding komt.MrGangstaQ schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:36:
Iemand hier die trouwens weet waar je goedkoop een smartcover kan bestellen? Op internet zie ik bijna alleen maar prijzen van €50.
Verwijderd
Foutje in het voorraadsysteem bla bla...., EOL bla bla...., niet meer leverbaar bla bla......., we bieden u een tegoedbon aan bla bla.......Empo schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:26:
Ik wil wat ik besteld heb...
Verwijderd
er staat hier alleen "opnieuw bestellen".Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:39:
*btw, wanneer je al een bestelde iPad in je account hebt staan, dan kun je nog gewoon bijbestellen.
Ben huiverig om dit te proberen, wil niet achteraan in de rij staan als blijkt dat ze er te weinig hebben
Verwijderd
Bij opnieuw bestellen kan ik gewoon een 2e bestellen tot aan ideal betaling, verder ga ik maar niet nu.Switchie schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:41:
[...]
er staat hier alleen "opnieuw bestellen".
Ben huiverig om dit te proberen, wil niet achteraan in de rij staan als blijkt dat ze er te weinig hebben
Damn, wat zullen ze veel geld moeten terugstorten!
[ Voor 34% gewijzigd door torp op 08-09-2013 19:45 ]
Verwijderd
Wanneer ik dinsdag het ding niet heb, sta ik vooraan met annuleren maar dan wel graag heel snel mijn geld terug.
Verwijderd
Dan zo verder totdat de pallet leeg is.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 20:01 ]
Een bestelling die ik allang binnen heb staat ook nog op in behandeling dus ik zal daar niet veel waarde aan hechten.MrGangstaQ schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:59:
Bij meer mensen dat die nog steeds op: in Behandeling staat?
HuhVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:04:
Bij Dixons Beverwijk inmiddels ook niet meer leverbaar.
[ Voor 91% gewijzigd door OptiBenz1 op 08-09-2013 20:42 ]
(En dan nog genoeg toestellen die rechtstreeks naar Marktspeurbay & co verhuizen)
[ Voor 40% gewijzigd door Perkunas op 08-09-2013 20:46 ]
Er staat nu ook afhalen bij 122 winkels, was dat al?
Verwijderd
Ja en dat in het weekend.St@m schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:03:
Alsof er net iemand door het magazijn aan het lopen was en dacht.. "hey wat doet die doos daar.. waarempel, we hebben er nog 8. Sjors! zet jij het even op de website?"
Verwijderd
Verwijderd
En weer uitverkocht.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 21:07 ]
Verwijderd
Er was gisteren ook nog een ronde erg laat, tijdstip moet je even terugzoeken.Perkunas schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:44:
Wie weet, gisteren was ronde #2 om 17:00 en ronde #3 om 21:00.
Verwijderd
Wat een ontzettend slecht systeem, dit kun je toch niet verkopen naar je klanten?
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan uitleggen.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:12:
dit kun je toch niet verkopen naar je klanten?
Gewoon even wachten, ze hebben zo wel weer een nieuwe batchVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:12:
En weer op maar gelukkig hebben 2 niet nader te noemen vestigingen ze wel nog voor afhalers.
Wat een ontzettend slecht systeem, dit kun je toch niet verkopen naar je klanten?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Je loopt achter, ff f5torp schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:14:
"Nog maar 2 stuks beschikbaar", zie ik nog...
Zaterdag
R1 12:00
R2 17:00
R3 21:00
Zondag
R4 01:00
R5 05:00
R6 12:00
R7 17:00
R8 21:00
kan je straks weer klagen bij de consumentenbondVerwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:12:
En weer op maar gelukkig hebben 2 niet nader te noemen vestigingen ze wel nog voor afhalers.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Verwijderd
Of ze leveren ze gewoon allemaal uit, dat zou helemaal een grote grap zijn. Staan er zo honderden op marktplaats.
Verwijderd
Nu is deze versie natuurlijk wel snel opgevolgd en wie weet, had Apple er nog magazijn vol van.Marzman schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:14:
[...]
Gewoon even wachten, ze hebben zo wel weer een nieuwe batch
Uiteindelijk kregen we een waardebon van 25 euro voor het ongemak, het geld terug omdat de levering te lang duurde, een cover en de tablet. Oftewel gratis tablet
Sommige hadden geluk en kregen een waardebon van 500 euro, maar geen tablet

[ Voor 62% gewijzigd door Morpheusk op 08-09-2013 21:26 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Denk dat ze wel moeten leveren eigenlijk.
toettoett
Eh.Morpheusk schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:16:
Misschien straks wel hetzelfde als Ambiance tablet van de The Phonehouse. Uiteindelijk kregen we een waardebon van 25 euro, het geld terug, een cover en de tablet.
Sommige hadden geluk en kregen een waardebon van 500 euro.
500 euro waardebon
119 euro geld terug
500 euro waarde tablet
cover
Begrijp ik dat goed? Dat is wel erg coulant!

[ Voor 30% gewijzigd door Jolly_Jumper op 08-09-2013 21:25 ]

doet toch ook wel vermoeden dat de prijs best eens zou kunnen kloppen....
hoewel ongebruikelijk (vooral op apple meuk) zou ik niet bijvoorbaat zeggen dat ik er niet in geloof.
+ nieuwsbrief en dezelfde prijs in winkel, indien aantoonbaar hebben ze toch wel een uitdaging verwacht ik.Switchie schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:25:
[afbeelding]
hoewel ongebruikelijk (vooral op apple meuk) zou ik niet bijvoorbaat zeggen dat ik er niet in geloof.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Verwijderd
Voorbeeld: zoontjelief had geld gespaard, en een verlangen naar Starcraft (2 afleveringen)
zouden bij elkaar 60 euro kosten via steam?
maar ik had nog zo'n 10 euro korting bon via de Dixons....(he = uiteindelijk 10 euro minder en dan ook nog de backup CD's en alle andere troep)
Affijn online bestellen...= geen succes (3+ weken levertijd), maar wel voorraad in heel veel winkels.
Dus ik klik afhalen...(denkende dat ik dan te maken krijg met actuele voorraad in winkels)
(en gelijk bestellen)
Hierna even bellen naar het nabije filiaal...no problem...beide zijn aanwezig.
dus na 10 minuten even opgehaald! (TOP!)
Bestellingsformulier ingeleverd, kortingsbon gaf wel wat problemen omdat niemand wist hoe dit te verwerken)
De bestelling was 22 aug, is diezelfde dag afgehaald,
ik heb echter 3 september pas een email gekregen dat mijn bestelling klaar ligt!
Verwijderd
Daar hebben ze ze nog dus dat is wellicht een idee.Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:30:
Desnoods ga ik mijn geld wel ophalen in Bussum of Hilversum.
Verwijderd
Die prijs klopt wel, het probleem gaat 'm meer het aantal worden.Morpheusk schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:27:
[...]
+ nieuwsbrief en dezelfde prijs in winkel, indien aantoonbaar hebben ze toch wel een uitdaging verwacht ik.
Verwijderd
Ik heb geen idee? Bestelde zelf toen er nog rond de 20 waren in de 1e ronde.Snoop schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:34:
Indien dit een fout in hun systeem is, kunnen ze daar niet zo makkelijk onderuit komen door alle orders simpelweg te annuleren. De aanbieding was correct geprijsd dus indien dixons deze ipad niet meer kan leveren omdat ze door hun voorraad heen zijn, zullen ze met een alternatief moeten komen dat minimaal gelijkwaardig is aan deze ipad. Ik ben erg benieuwd.
Het leek wel ok op dat moment.
iPad staat overigens niet bij die Sale, maar van wat ik begrijp dus wel in die nieuwsbrief, je kunt dan in principe niet met 10 iPads komen aanzetten, toch wel een forser aantal. 100 tot 1000 ofzo.Switchie schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:25:
[afbeelding]
Warning!: Ga nu aub niet lopen mierenneuken om het forsere aantal, je begrijpt hoop ik wel wat ik bedoel!
Verwijderd
Die arme mensen in Hilversum!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar opzich ben ik wel benieuwd naar de afhandeling, ik vermoed dat ze gaan zeggen op=op en ik vraag me af hoe rechtsgeldig een voorraadsaantal is. En al zou het voorraadsaantal rechtsgeldig zijn, dan zullen ze waarschijnlijk weer gaan zeggen dat mensen dat verklooid hebben door van alles "te hacken" (in dit topic staan er genoeg trucs om voorbij de niet meer beschikbaar te komen en het ding toch in je mandje te krijgen).
Maar de prijs daarvan verwacht ik toch echt wel dat die goed was.
Dat argument zal eenvoudig verworpen worden. Dixons is verantwoordelijk voor een goedwerkende website. Als de klant de website gebruikt op een manier die Dixons niet heeft voorzien, en het systeem komt daardoor in een incorrecte staat, dan is dat een tekortkoming van het informatiesysteem en niet van de klant.Gomez12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:58:En al zou het voorraadsaantal rechtsgeldig zijn, dan zullen ze waarschijnlijk weer gaan zeggen dat mensen dat verklooid hebben door van alles "te hacken" (in dit topic staan er genoeg trucs om voorbij de niet meer beschikbaar te komen en het ding toch in je mandje te krijgen).
Verwijderd
Leg het patroon uit, dan zet ik de wekker!Gomez12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:58:
Ach aangezien er een patroon in de rondes zit
Perkunas in "[weekendaanbieding 07/08-09] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)"Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:10:
Leg het patroon uit, dan zet ik de wekker!
Nickname does not reflect reality
Lol, whut?Perkunas schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:09:
[...]
Dat argument zal eenvoudig verworpen worden. Dixons is verantwoordelijk voor een goedwerkende website. Als de klant de website gebruikt op een manier die Dixons niet heeft voorzien, en het systeem komt daardoor in een incorrecte staat, dan is dat een tekortkoming van het informatiesysteem en niet van de klant.
Wetsartikel of iets in die richting dat Dixons ten allen tijde verantwoordelijk is voor een goedwerkende website?
Maar in de basis komt een overeenkomst neer op een aanbod en een acceptatie. Als je niet zonder trucen het geautomatiseerde aanbod kan krijgen dan heb je simpelweg geen geldig aanbod gehad. Maar daarnaast heb je ook nog altijd de op=op regel (een verkoper in een winkel kan je best een aanbod maar als hij naar het magazijn loopt en het is op dan is het pech)
Valt wel mee, de enige "truc" is de code in je browser wijzigen, en die is niet eens echt uitgeprobeerd. En op "Opnieuw bestellen" drukken lijkt me volledig legaal.Gomez12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:58:
(in dit topic staan er genoeg trucs om voorbij de niet meer beschikbaar te komen en het ding toch in je mandje te krijgen).
Klopt, maar op het moment dat je betaald hebt dan is de verkoop rond. Als het dan daarna nog moet worden geleverd is dat niet jouw probleem. Heb er zelf ook 1 kunnen bestellen (zonder trucs). Niet echt nodig maar voor dat geld altijd leuk. Kan hem altijd nog (zonder winst/verlies) verkopen.Gomez12 schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:22:
[...]
Lol, whut?
Wetsartikel of iets in die richting dat Dixons ten allen tijde verantwoordelijk is voor een goedwerkende website?
Maar in de basis komt een overeenkomst neer op een aanbod en een acceptatie. Als je niet zonder trucen het geautomatiseerde aanbod kan krijgen dan heb je simpelweg geen geldig aanbod gehad. Maar daarnaast heb je ook nog altijd de op=op regel (een verkoper in een winkel kan je best een aanbod maar als hij naar het magazijn loopt en het is op dan is het pech)
@ Hieronder, goede beredenering. Ik heb echter het idee dat dit dan onder mismanagement zal vallen en gezien het op zo'n grote schaal gebeurt zal het vast wel goed komen. Zeker ook gezien het een vrij groot en bekend bedrijf is.
[ Voor 11% gewijzigd door warcow op 08-09-2013 22:53 ]
http://www.reuters.com/fi...lHighlights?symbol=DXNS.Lmark-k schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:52:
Ben ik de enige die denkt dat de Dixons misschien failliet gaat en het bestuur nog even tientallen duizenden euro's aanbetaald willen zien om hun bonus nog uit te kunnen betalen?
Cijfers laten een ander beeld zien
Ehm, waarschijnlijk wel.mark-k schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:52:
Ben ik de enige die denkt dat de Dixons misschien failliet gaat en het bestuur nog even tientallen duizenden euro's aanbetaald willen zien om hun bonus nog uit te kunnen betalen?
Ik bedoel waar hebben we het over? 8 batches van 100 stuks oid? Dat is net aan 25.000 (niet echt tienduizenden euro's).
En als het al failliet zou gaan dan beslist curator over of de bonus uitgekeerd wordt of niet en met dat risico ga je echt niet dit soort geintjes opzoeken (want een curator heeft niets liever dan dat hij een directie verantwoordelijk kan maken voor foutieve handelspraktijken want dan heeft hij een kans op geld binnenhalen via de prive-persoon)
Verwijderd
Nee, die is pas rond als het bestelde goed geleverd is.warcow schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:50:
Klopt, maar op het moment dat je betaald hebt dan is de verkoop rond.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.
Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.