[afhandeling geschillen] Dixons iPad 3 €299 (prijsfout?)

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt een drukke maandag bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:10:
Wordt een drukke maandag bij Dixons.
Ik heb vooral medelijden met het personeel van de filialen Bussum en Hilversum. Die sturen zich suf aan excuus mailtjes komende maandag als de aanbieding het hele weekend blijft staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
De excuusmailtjes zijn trouwens verschillend dus ook echt geschreven door een mens:
Bussum: "Helaas moet ik u mededelen dat we onderstaande niet meer kunnen leveren."
Hilversum: "Helaas moet ik je mededelen dat de onderstaande bestelling niet meer voorradig is."

Ondanks die mailtjes zijn mijn orders nog steeds niet geannuleerd. Er staat nog steeds: "Verzonden naar de winkel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

torp schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:20:
De excuusmailtjes zijn trouwens verschillend dus ook echt geschreven door een mens:
Bussum: "Helaas moet ik u mededelen dat we onderstaande niet meer kunnen leveren."
Hilversum: "Helaas moet ik je mededelen dat de onderstaande bestelling niet meer voorradig is."

Ondanks die mailtjes zijn mijn orders nog steeds niet geannuleerd. Er staat nog steeds: "Verzonden naar de winkel".
Die status staat er inderdaad bij mij ook van mijn afhaalbestelling vorige week, toen hadden ze die ook niet op voorraad helaas.
P.S. dat mens van Hilversum spreek klanten met "je" aan? Kan echt niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Oh, daar heb ik geen enkel probleem mee, maar dat komt zeker omdat ik ouder ben dan jij. Op een website zeggen ze toch ook nooit u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met mijn geld als het daadwerkelijk uitverkocht is straks? Storten ze dat automatisch terug of moet ik om een refund vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
jezzer schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:32:
Na paar dagen wachten en niks te horen opeens een mail binnen waarin staat dat de bestelling is geannuleerd.. Zomaar, zonder overleg en terwijl er al betaald is.

Terug mailen niet echt een reactie op. Na een week oid pas reactie. Zelf moeten vragen voor mijn geld terug wat bijna een maand duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Ah zonde dat ik hier nu pas achter kom, dit vond ik nou een mooie prijs voor een nieuwe iPad en dan ook nog eens 32GB + Cell :P Maarja volgende keer beter! Als het klopt willen ze waarschijnlijk gewoon alvast van hun oude voorraad af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

ja wat ik begreep van verschillende dixons, is dat dit een voorraad is van icentre.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Las net wat over etappes, komt er nog een vierde etappe misschien? ;) Want nu is ie alleen af te halen :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Nostordici op 08-09-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:23
Nostordici schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:59:
Las net wat over etappes, komt er nog een vierde etappe misschien? ;) Want nu is ie alleen af te halen :'(
Niet af te halen, uitverkocht. Lees het topic eens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xminator schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:12:
[...]

Niet af te halen, uitverkocht. Lees het topic eens :?
Reageer je altijd zo? Ik las op het topic dus juist over die etappes! Dat er eerst niks meer was en dan weer wel, vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:18:
[...]

Reageer je altijd zo? Ik las op het topic dus juist over die etappes! Dat er eerst niks meer was en dan weer wel, vandaar. :)
De aanbieding staat er nog steeds, wie weet 8)7
Je moet er wel snel bij zijn, de laatste 2 etappes waren binnen 1 uur uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:40
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:31:
[...]

De aanbieding staat er nog steeds, wie weet 8)7
Je moet er wel snel bij zijn, de laatste 2 etappes waren binnen 1 uur uitverkocht...
Hij staat er nog wel, maar als je op het product klikt zijn zowel afhalen als bezorgen non-clickable.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Je kunt weer bestellen...teller staat op 62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Inderdaad ze zijn er weer! Geen wonder icentre is failliet gegaan met zo'n grote voorraad.....gunstig voor ons dat wel...

[ Voor 64% gewijzigd door harrytasker op 08-09-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Nogmaals, de website/voorraadbeheer van dixons is zo brak als maar zijn kan, maar ga vooral door met bestellen, ik bespaar me liever de kopzorgen, nog nooit zo'n slechte commerciele website gezien als deze van dixons de laatste paar jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09
gaat hard, nog 46 stuks beschikbaar :) Ik heb hem besteld :) Mocht het toch een onbedoelde fout gaan krijgen we het geld toch wel terug :)

[ Voor 39% gewijzigd door donald_dick op 08-09-2013 01:31 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:49
Heb net ook besteld..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:41
net op dit moment rabobank ? -_-

Om technische redenen is het door u gevraagde onderdeel momenteel niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Empo schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:13:
Je kunt weer bestellen...teller staat op 62
Yes, bedankt voor de update! :D
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 16:12
Recente berichten van de Dixons Facebook pagina:

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/k0udjltfd/ipaddixons.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/qptkj97pz/ipaddixons1.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door VincentVega op 08-09-2013 01:55 ]

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:47
Haha dat wordt een refund lijkt me. Ik laat me verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Inderdaad, maar zou wel erg bizar zijn om een uitverkocht product opnieuw aan te bieden om te bestellen :S En dit ook meerdere malen....plus die aantallen erbij maakt het wat geloofwaardiger hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
enniet meer te bestellen.

ik voel een consumentenbondje aankomen :P

[ Voor 48% gewijzigd door donald_dick op 08-09-2013 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 07:23
ik had m besteld via CC en kwam terug op de pagina waar de bestellingsproces begon, en ik zie op mijn overzicht dat ie gelijk ook geannuleerd is !

Ik denk dat er heel veel mensen teleugesteld gaan worden...

[ Voor 17% gewijzigd door M0otje op 08-09-2013 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Via ideal wordt de bestelling wel netjes afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
M0otje schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:58:
ik had m besteld via CC en kwam terug op de pagina waar de bestellingsproces begon, en ik zie op mijn overzicht dat ie gelijk ook geannuleerd is !

Ik denk dat er heel veel mensen teleugesteld gaan worden...
Dat is wel een erg snelle annulering zeg, heb je de iPad wel kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
donald_dick schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:30:
gaat hard, nog 46 stuks beschikbaar :) Ik heb hem besteld :) Mocht het toch een onbedoelde fout gaan krijgen we het geld toch wel terug :)
Of dixons gaat failliet? Nooit begrepen eigenlijk hoe dixons nog bestaat, ze zijn wel iets met de tijd meegegaan de afgelopen periode. Maar naar mijn mening is dat too little too late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als je ziet waar Dixons de laatste tijd mee bezig is zou het inderdaad misschien wel kunnen dat ze niet lang meer te leven hebben. Ik heb ook al het nodige gekocht (en gekregen) voor een appel en een ei (no pun intended, overigens ook geen Apple producten gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:02

Quad

Doof

Ze wisten te melden dat de Asus Transformer 300T (+dock) ook niet meer terug kwam bij hun.
Heb nergens gelezen dat deze ook uit productie waren ofzo..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Voor de mensen met interesse, op dit moment weer 60 stuks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm besteld, maar erg prettig voel ik me nu niet. Was er eigenlijk helemaal niet op zoek naar, eigenlijk nét iets te duur voor een impulsaankoop, en m'n iPad 2 voldoet voor mij prima, ik ben juist heel tevreden met die 64 GB daarvan (lekker veel apps uitproberen zonder zorgen over ruimtetekort). Maar ja, die enorme korting hè. Hopelijk blaast het Retina scherm me dan achterover, dat trok me over de streep.

// Tjonge, toch alweer 3 verkocht na mijn aankoop zo'n 20 min. geleden, en dat op dit erbarmelijke tijdstip :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
MrGangstaQ, heb jij dat stukje boven je wel gelezen? lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

faillissement lijkt me sterk, ze hebben recentelijk nog Icenter overgenomen, en tevens valt Mycom ook onder de zelfde eigenaar. Misschien doen ze telkens de voorraad van icenter in de verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Iedere keer wordt de voorraad weer gereset naar 60 en je kunt lezen van verschillende mensen dat het bestelsysteem stuk is en vaak stuk is geweest in het verleden, het lijkt me heel sterk als jullie die ipads ook gaan krijgen. Er zijn er al lang meer dan dat verkocht voor deze prijs als het bericht ook over facebook en dergelijke gaat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Marzman schreef op zondag 08 september 2013 @ 08:43:
Iedere keer wordt de voorraad weer gereset naar 60 en je kunt lezen van verschillende mensen dat het bestelsysteem stuk is en vaak stuk is geweest in het verleden, het lijkt me heel sterk als jullie die ipads ook gaan krijgen. Er zijn er al lang meer dan dat verkocht voor deze prijs als het bericht ook over facebook en dergelijke gaat.
En ik mag wel hopen dat de iPads worden uitgeleverd op basis van 'who came in first'. De voorraad blijft zich maar aanvullen met 60 stuks. Het lijk me erg stug dat ze 1000+ oude iPads hebben liggen in een algemeen magazijn.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Royeboi schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:49:
[...]

En ik mag wel hopen dat de iPads worden uitgeleverd op basis van 'who came in first'. De voorraad blijft zich maar aanvullen met 60 stuks. Het lijk me erg stug dat ze 1000+ oude iPads hebben liggen in een algemeen magazijn.
Ik denk dat zo totaal pas 500 stuks verkocht hebben en als ze de voorraad van iCentre en Dixons zelf proberen te verkopen lijkt mij dit helemaal niet zo'n raar aantal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
"Op voorraad in Zutphen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:13
Dat facebookbericht gaat alleen maar over de winkelvoorraad volgens mij?
Anderzijds, ik denk niet dat het model met 3/4 g heel populair is in vergelijking met het model zonder.
Het is vreemd dat er juist van dit model er zoveel op de plank zouden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Er gaan zoveel over de toonbank omdat hij meer biedt voor minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:51
Jammer dat het alleen maar af te halen is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

of je verandert het knopje van de site :)

code:
1
<button type="button" title="Bezorgen" class="button btn-cart  blue" onclick="storePickup(false)"><span><span>Bezorgen</span></span></button>

kom tot de betaalpagina :)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/s62mfp.png

wie durft :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet waar iedereen zich druk maakt over dat facebook bericht, dat gaat louter en alleen over afhalen in de 2 inmiddels beruchte filialen, inmiddels is wel duidelijk dat de voorraad daar allang op is?? |:(
Er is nog NIKS bekend over de bestellingen die bezorgd gaan worden, nieuws hierover volgt wrs morgen pas.
Maar begin me nu wel zorgen te maken aangezien er vannacht ronde 4 en 5 al geweest zijn en wellicht nog meer rondes gaan aankomen, wat voor tomeloze voorraad, of toch niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:43:
Ik begrijp niet waar iedereen zich druk maakt over dat facebook bericht, dat gaat louter en alleen over afhalen in de 2 inmiddels beruchte filialen, inmiddels is wel duidelijk dat de voorraad daar allang op is?? |:(
Er is nog NIKS bekend over de bestellingen die bezorgd gaan worden, nieuws hierover volgt wrs morgen pas.
Maar begin me nu wel zorgen te maken aangezien er vannacht ronde 4 en 5 al geweest zijn en wellicht nog meer rondes gaan aankomen, wat voor tomeloze voorraad, of toch niet 8)7
Als er nu 5 rondes zijn geweest a 60 stuks ligt het totaal aantal nu op 300. Dit lijkt misschien veel maar voor iCentre en Dixons samen vind ik dit zelf meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
DancePlaza schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:31:
of je verandert het knopje van de site :)

kom tot de betaalpagina :)
Tja, dat is wel erg slordig! Een server-side check zou moeten voorkomen dat een klant bij de check-out pagina komt.
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:43:
Aangezien de productie van dit model al een hele tijd is gestopt vraag ik me sowieso af of het geen nieuwe maar refurbished modellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrGangstaQ schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:46:
[...]

Als er nu 5 rondes zijn geweest a 60 stuks ligt het totaal aantal nu op 300. Dit lijkt misschien veel maar voor iCentre en Dixons samen vind ik dit zelf meevallen.
Ik denk wel ietsje meer, ronde 1 t/m 3 waren zeker rond de 250 stuks wat ik nog kan herinneren. 4 en 5 heb ik niet meegemaakt 8)7
Maar als het om de iCentre voorraad gaat is het inderdaad wel reeël, die zijn pas overgenomen en er kwam geen hond in die filialen 8)7
Perkunas schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:48:
Aangezien de productie van dit model al een hele tijd is gestopt vraag ik me sowieso af of het geen nieuwe maar refurbished modellen zijn.
Dat zou wel nasty zijn van Dixons zijn om het als nieuw te verkopen, hoe zie je het verschil uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Dat er überhaupt rondes zouden zijn is alleen maar giswerk, het lijkt er veel meer op dat ze met een brak systeem zitten. Het bekende excuus "systeemfout" is dan nogal zwak uitgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

torp schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:57:
Dat er überhaupt rondes zouden zijn is alleen maar giswerk, het lijkt er veel meer op dat ze met een brak systeem zitten. Het bekende excuus "systeemfout" is dan nogal zwak uitgedrukt.
Laten we gewoon afwachten wat de status van al die bestellingen morgen zal zijn.
De systeemfout gaat over de koppeling tussen de voorraad op de website en afhaalvoorraad in de filialen. Dat is inmiddels wel bekend dat die nogal afwijkt, al sinds de euroknallers de laatste paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 21:01
Terecht. Ik zie uit de fb discussie dat mensen een nieuwsbrief per mail krijgen, daarop meteen reageren en dan blijkt er een fout te zijn met de website?
Maar wie heeft die "fout" dan in de nieuwsbrief geplakt? Fiasco deze marketing stunt van Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MrGangstaQ schreef op zondag 08 september 2013 @ 09:53:
[...]

Ik denk dat zo totaal pas 500 stuks verkocht hebben en als ze de voorraad van iCentre en Dixons zelf proberen te verkopen lijkt mij dit helemaal niet zo'n raar aantal...
Waarom staat er dan steeds dat ze er iets van in de 60 te koop hebben ipv dat ze aftellen van 500?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dcl! schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:09:
Terecht. Ik zie uit de fb discussie dat mensen een nieuwsbrief per mail krijgen, daarop meteen reageren en dan blijkt er een fout te zijn met de website?
Maar wie heeft die "fout" dan in de nieuwsbrief geplakt? Fiasco deze marketing stunt van Dixons.
Waaruit maak jij op dat dit een fout betreft? Als je even goed leest gaat het louter over de voorraad in de afhaalfilialen die niet klopt. De advertentie op de website of nieuwsbrief is geen (prijs)fout, eerder is hier voorbijgekomen dat ze ook kort in de winkels hebben gelegen voor 299 euro, al snel uitverkocht uiteraard.
Marzman schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:11:
[...]

Waarom staat er dan steeds dat ze er iets van in de 60 te koop hebben ipv dat ze aftellen van 500?
Misschien om iedereen dit weekend een eerlijke kans te geven? Ook weekend lang reclame, ook mooi meegenomen

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 08-09-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 23:55

BPP

Ik heb hem gisteravond ook besteld. Ik ga nergens vanuit en mocht die dan toch geleverd worden, dan heb ik een 'goedkope' ipad te pakken. Zoniet, helaas, als ik mijn geld maar snel en zonder gezeur terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:20:Misschien om iedereen dit weekend een eerlijke kans te geven? Ook weekend lang reclame, ook mooi meegenomen
Bovendien geeft een gevoel van schaarste een extra impuls om toch te kopen, dit is de hele reden dat iBood bijvoorbeeld bestaat.

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 08-09-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empo schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:01:
Ik had gebeld vanmiddag en het is zeker geen prijsflout. De medewerker van dixons bussum waarmee ik heb gebeld gaf aan dat de ipads die te koop waren in de winkels binnen 5 minuten waren uitverkocht. Vanavond kon ik weer bestellen en heb er gelijk 2 besteld..hopelijk worden ze geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
en weer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen vast nog wel een aantal nieuwe rondes vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Jammer dat dit in het weekend is en pas morgen op zijn vroegst duidelijkheid krijgen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die 500 zijn ze dan toch ook zo kwijt en dat lijkt me het doel. Dan kun je beter zeggen max 100 per dag, aanbieding loopt een week ofzo. Dat schept wat meer duidelijkheid ipv dat iedereen denkt dat je bestelsysteem stuk is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:05
Gelukkig was dit in het weekend, kon ik in ieder geval bij de 1e ronde bestellen en op m'n werk zou dat niet gelukt zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
vanmorgen ook maar eentje besteld, de ipad 1 van me moeder is toch erg langzaam de laatste tijd, is dit wel een leuke goedkope upgrade :P nu maar hopen dat ze ook geleverd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Als dat dan zo zou zijn met die rondes, waarom staat er dan niet "Probeer het later nog eens"? Ik betwijfel het sterk. Maar goed, mocht de "bezorgen"-knop vandaag nog eens actief worden, dan zal ik het wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er 1 al in het begin besteld maar zou er nu mijn vingers niet meer aan branden.
Daarnaast als ze werkelijk allemaal geleverd worden dan stort de prijs op Marktplaats in en zijn er genoeg te koop straks voor zelfde prijs.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb in ronde 1 en ronde 2 besteld. Ik reken sowieso wel op uitlevering van deze rondes.
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:43:
Daarnaast als ze werkelijk allemaal geleverd worden dan stort de prijs op Marktplaats in en zijn er genoeg te koop straks voor zelfde prijs.
Worst case: 14 dagen niet goed geld terug.

Maar heb er sowieso een voor mezelf gekocht, moet dan wel een android tablet en windows tablet de deur uit doen. Kan ze moeilijk allemaal tegelijk gebruiken >:) 2e is voor familie of MP.

[ Voor 74% gewijzigd door robert-630 op 08-09-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 16:12
is lezen nou zo moeilijk? Op facebook staat o.a. het volgende te lezen:
De iPad 3 is niet voorradig, maar blijft door een systeemfout op de website als voorradig staan.
Oftewel ze hadden er maar een paar die meteen waren uitverkocht, maar ze blijven steeds maar weer als vooradig staan op de website.

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Juist, dat denk ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
VincentVega schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:50:
is lezen nou zo moeilijk? Op facebook staat o.a. het volgende te lezen:

[...]

Oftewel ze hadden er maar een paar die meteen waren uitverkocht, maar ze blijven steeds maar weer als vooradig staan op de website.
Dit kan ook over de winkelvoorraad gaan, zeker als je het inde context lees zoals hier gepost op facebook.
Want H'sum en Bussum staan er nog steeds op en heb van beide mail dat ze het niet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Mocht de iPad niet geleverd worden, jammer dan. Je geld wordt netjes teruggeboekt en op naar de volgende aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:52:
[...]
Hoeveel mensen hebben wel eigenlijk niet al voor afhalen in de 2 filialen gekozen? Niet iedereen zit op tweakers lijkt me. Wordt maandag flink wat excuus mailtjes sturen voor maandagmorgen personeel, lekker begin van de week
Kreeg zaterdagavond na sluitingstijd nog mail van Hilversum. Maar denk dat ze maandagmorgen ook nog wat te doen hebben...

[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 08-09-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
ik denk juist dat als ze er geen meer hadden om te laten bezorgen ze dit ook wel duidelijk vermeld hadden op de facebook pagina of ergens anders. Normaal wordt een foute aanbieding best snel verwijderd. Ze reageren op facebook over het feit dat er in de winkel er geen meer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik hoop dat jullie hem krijgen hoor, als ik er een wilde had ik de gok waarschijnlijk ook gewaagd :), maar zo'n winkel zal in het weekend ook niet veel meer kunnen zeggen over zo'n actie dan dat ze bij hun op zijn en inderdaad dat het systeem niet goed werkt is al door verschillende opgemerkt (ervaringen uit het verleden van sommige tweakers en het valt inderdaad op te maken uit die facebookdiscussie_

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 08-09-2013 12:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
En als het een prijsfout is, dan had Hilversum of Bussum dit in de mail aan mij prima kunnen laten weten... want bij de winkelkassa hanteren ze de website prijzen.

Wel ben ik benieuwd of nu echt de laatste rondes zijn geweest. Het is als reseller niet bevorderlijk om zoveel voorraad in je magazijn te hebben. Ook niet na overname van een andere reseller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op zondag 08 september 2013 @ 11:56:
[...]

Inderdaad zo staat het daar...
tja daarnaast hebben de mensen die een XBOX one gekocht hebben bij de Neckermann uiteindelijk ook hun "gelijk" gehaald.... Dus ik acht de kans vrij groot dat hier ook geleverd of tegemoet gekomen zal moeten worden....
Daarbij bovenop komt nog dat hier geen sprake kan zijn van een prijsfout aangezien ze ook in de winkel lagen voor 299 euro. Het enige wat nog mis kan gaan is de voorradigheid, maar dat Dixons recent iCentre heeft overgenomen maakt het wel weer aannemelijk dat ze die voorraad daadwerkelijk nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
robert-630 schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:03:
Het is als reseller niet bevorderlijk om zoveel voorraad in je magazijn te hebben. Ook niet na overname van een andere reseller.
Ja als je de failliete inboedel overneemt van een bedrijf wil je er in ditr geval zo snel mogelijk van af, wetende dat er op korte termijn een nieuwe Ipad aankomt en deze versie nog is met oude connector...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
De les van dit weekeinde voor Dixons :

Een webwinkel maakt van jou fysieke 9:00 - 18:00 winkel een 24/7 winkel. Zorg dan ook dat je daar naar kan handelen en op kunt anticiperen als het mis gaat. Dit is echt knudde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
mercapto schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:20:
De les van dit weekeinde voor Dixons :

Een webwinkel maakt van jou fysieke 9:00 - 18:00 winkel een 24/7 winkel. Zorg dan ook dat je daar naar kan handelen en op kunt anticiperen als het mis gaat. Dit is echt knudde.
Wie zegt dat er hier iets mis is gegaan, speculatie als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:24:
[...]

Wie zegt dat er hier iets mis is gegaan, speculatie als je het mij vraagt.
Yo Jan druk maar weer op die knop, heb er weer 60 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even op slot voor onderhoud. En vast een algemene opdracht: de 8)7 , |:( , :X en vergelijkbare smileys staan op rantsoen, en mogen bewaard blijven tot echt verschrikkelijke dingen. Het onnodig zeurderige gebruik dat nu de boventoon speelt is in ieder geval niet de bedoeling.

Edit: en weer open. Volgende posts met overmatig smileygebruik of heethoofdige teksten gaan linea recta de vuilnisbak in :)

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 08-09-2013 12:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ipad actie is ook op VD.NL
witte ipad
Daar is hij niet vooradig
zie link

http://www.vd.nl/elektron...ew%3Dlister&from=overview

http://www.vd.nl/elektron...ten/ipad.html?cid=1748436

Bij Dixons staat er nu nog 1 af te halen in Hilversum

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Wow, daar kost hij zelfs 0 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de overzichtspagina stond die inderdaad ook voor 299 euro, wrs ook voorraad van de iCentre in de V&D filialen?
http://www.vd.nl/elektronica/apple-produkten/ipad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
De electronica-afdeling van de V&D wordt al jarenlang door Dixons verzorgd, dus zo verrassend is dit niet.

[ Voor 3% gewijzigd door torp op 08-09-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heel vreemd is dat.
VD Electro is Dixons
VD Sport is Perry Sport

Laatst zwembrilletje voor mijn zoon..bij Perry Sport 10 euro verzendkosten en bij VD maar 5 euro verzendkosten. Op VD mail stond wordt verzonden door onze partner Perry.
scheelt je zo 5 euro
Dus altijd moeite waard te vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
De bezorgknop werkte weer, dus ik heb een gokje genomen en 299 euro overgemaakt. Hopelijk duurt het niet te lang om het terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Hij was net beschikbaar, zag er rond de 15 als voorradig. Nu weer uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat snel op zo'n zondagmiddag maar ik gok dat er nog wel een aantal rondes komen en morgen veel hoofdpijn bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Als het echt klopt, zou hij inmiddels toch bij "Best verkocht" moeten staan... Ik maak me weinig illusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Ik kan me echt niet voorstellen dat, in het geval het hier inderdaad een fout in het systeem betreft, omdat het weekend is er geen webpersoneel beschikbaar is die de in dat geval foutieve aanbieding niet kunnen intrekken. Het gaat inmiddels om een aanzienlijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
We zijn nou een dag verder en er staat nog steeds dat-ie bij 2 filialen kan worden afgehaald. Ik vraag me altijd af wat zo'n opmerking nou echt waard is: "Onze beheerders zijn op dit moment hard aan het werk om dit probleem te verhelpen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan er inmiddels al aardig wat op Marktplaats. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 14:00:
Er staan er inmiddels al aardig wat op Marktplaats. :+
Dat was met die Xbox controllers van bol.com, hp laptop etc. ook zo, staan er meteen op, nu nog eerst uitleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:52:Dat zou wel nasty zijn van Dixons zijn om het als nieuw te verkopen, hoe zie je het verschil uberhaupt?
Volgens onderstaand artikel van 1 maart worden alleen de iPad 2 en iPad 4 nog nieuw gemaakt. Bij de iPad 3 zou het gaan om het restant gereviseerde toestellen.

http://www.techradar.com/...e-key-differences-1106685

'Uit het paard zijn mond':

https://www.apple.com/nl/ipad/compare/

Opvallend is dat de hier door Dixons aangeboden iPad 3 + Cell als enige niet tussen de beschikbare gereviseerde modellen staat. Mogelijk heeft Dixons die voorraad van Apple overgenomen met als resultaat deze actie.

http://store.apple.com/nl/browse/home/specialdeals/ipad

Hoe dan ook, 299 euro voor een gereviseerde iPad 3 32 GB + Cell is nog steeds een nette prijs vergeleken met de 619 euro voor de gereviseerde iPad 4 32 GB + Cell.

[ Voor 9% gewijzigd door Perkunas op 08-09-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Perkunas schreef op zondag 08 september 2013 @ 15:49:
[...]

Volgens onderstaand artikel van 1 maart worden alleen de iPad 2 en iPad 4 nog nieuw gemaakt. Bij de iPad 3 zou het gaan om het restant gereviseerde toestellen.

http://www.techradar.com/...e-key-differences-1106685

'Uit het paard zijn mond':

https://www.apple.com/nl/ipad/compare/

Opvallend is dat de hier door Dixons aangeboden iPad 3 + Cell als enige niet tussen de beschikbare gereviseerde modellen staat. Mogelijk heeft Dixons die voorraad van Apple overgenomen met als resultaat deze actie.

http://store.apple.com/nl/browse/home/specialdeals/ipad

Hoe dan ook, 299 euro voor een gereviseerde iPad 3 32 GB + Cell is nog steeds een nette prijs vergeleken met de 619 euro voor de gereviseerde iPad 4 32 GB + Cell.
Wat maakt het uit, je hebt toch 3 jaar garantie. 3 jaar garantie! Meer dan zat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
xminator schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:00:
[...]

Wat maakt het uit, je hebt toch 3 jaar garantie. 3 jaar garantie! Meer dan zat _/-\o_
Haha, wie weet krijg je dan een vergelijkbaar iPad 4 model als ie niet meer te maken is ;)
Overigens voor het eerst dat ik me op een maandag verheug haha, dan weten we in ieder geval of de iPad wel of niet geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ineens zie ik veel lieve mensen die hun iPad 3 32 GB + Cell aanbieden op marktplaats

oOo oOo

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 08-09-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkunas
Praktische zaken ter zijde, ik wil gewoon het naadje van de kous weten.

Apple houdt haar beleid omtrent gereviseerde toestellen geheim. Na wat rondneuzen heb ik de volgende geruchten gevonden:
  • Apple en geauthoriseerde verkopers verkopen doorgaans enkel nieuwe toestellen. Zo niet, dan wordt duidelijk aangegeven dat het om een gereviseerd toestel gaat.
  • Originele toestellen zijn verpakt in de originele verzegelde verpakking, gereviseerde toestellen in een witte doos.
  • Het serienummer op de verpakking van een nieuw toestel komt overeen met de serienummer van het toestel. Bij een gereviseerd toestel is dat niet noodzakelijk het geval.
  • Het serienummer van een gereviseerd toestel zou met de letters 'RM' beginnnen.
  • Met het serienummer kan een medewerker van Apple zien of het om een nieuw of gereviseerd toestel gaat
Doos van gereviseerde iPad:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5055/5527978478_8d43968d61.jpg

Hoe Apple een iPad reviseert:

http://www.logicbuy.com/f...-from-broken-apple-tablet

[ Voor 12% gewijzigd door Perkunas op 08-09-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Wat natuurlijk wel erg vreemd is, dat de voorraad constant wordt aangevuld. Ik vermoed dat Dixons hier toch zelf achter moet zitten qua magazijn. Lijkt me sterk dat het systeem iedere keer zelf voorraad toe kan voegen, daar heb je toch echt een 'magazijnmeester' voor nodig.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Trackerfire schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:15:
Wat natuurlijk wel erg vreemd is, dat de voorraad constant wordt aangevuld. Ik vermoed dat Dixons hier toch zelf achter moet zitten qua magazijn. Lijkt me sterk dat het systeem iedere keer zelf voorraad toe kan voegen, daar heb je toch echt een 'magazijnmeester' voor nodig.
Dat is ook bij andere producten gebeurt uit de sale, welke vervolgens allemaal zijn geannuleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vonkie schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:24:
[...]

Dat is ook bij andere producten gebeurt uit de sale, welke vervolgens allemaal zijn geannuleerd ;)
Bij mij geen sprake van, ik heb inmiddels al 4 bestellingen geplaatst afgelopen week, 3 waren gewoon prima na 1 werkdag thuisbezorgd (bij 1 afhaalbestelling was eentje niet op voorraad). De annuleringen betreffen vooral de bestellingen die afgehaald moeten worden, maar ik treed weer in herhaling. Laten we gewoon afwachten tot morgen. Dit zijn bestellingen die bezorgd moeten worden, daar is tot op heden nog niks over bekend. Als het feestje niet doorgaat, dan pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de laatkomers, momenteel weer 12 stuks beschikbaar!
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Let op:
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.

Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.