Hier is die inmiddels alweer door de voorraad heen!
nog maar 1tje!!!! wie maakt ze los!>
toettoett
Erg mooie prijs idd, maar ook ik laat 'm liggen.
300 euro voor een ding wat ik eigenlijk helemaal niet op het oog heb vind ik toch best veel geld.
300 euro voor een ding wat ik eigenlijk helemaal niet op het oog heb vind ik toch best veel geld.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Er staat trouwens hier "dit product is alleen af te halen" en vervolgens kun je gewoon op bezorgen drukken...
[ Voor 15% gewijzigd door AdmiralSnipe op 07-09-2013 17:47 ]
Ja idd, je kan gewoon blijven bestellen met bezorging.. en dat terwijl de voorraad al op is..
Verwijderd
Misschien ligt dat aan de browser, bij mij is de bezorgen button niet meer zwart (grijs nu) en niet aanklikbaar (google chrome)rubenvanvliet schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:50:
Ja idd, je kan gewoon blijven bestellen met bezorging.. en dat terwijl de voorraad al op is..
Je kunt aanklikken welke dag (vandaag, morgen, overmorgen) en dan laat-ie zien in welke winkels je kunt afhalen. Ik had de keuze tussen Bussum en Hilversum dus ik fiets maandag naar Bussum.
[ Voor 4% gewijzigd door torp op 07-09-2013 17:55 ]
Verwijderd
Ik zou eerst bellen als ik jou was voordat je op de terugweg fietsend loopt te schelden, blader anders even de topic door...torp schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:54:
Je kunt aanklikken welke dag (vandaag, morgen, overmorgen) en dan laat-ie zien in welke winkels je kunt afhalen. Ik had de keuze tussen Bussum en Hilversum dus ik fiets maandag naar Bussum.

Hoezo? Ik heb de bevestiging al binnen.
edit:
Teruggelezen... We zien wel.
Teruggelezen... We zien wel.
[ Voor 35% gewijzigd door torp op 07-09-2013 18:00 ]
torp schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 17:57:
Hoezo? Ik heb de bevestiging al binnen.
speedyjules07 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:27:
Besteld met Direct Afhalen in Bussum. Bussum gebeld, maar ze geven aan dat het voorraad indicatiesysteem op de site niet klopt, zij hebben in ieder geval geen voorraad. Hij adviseerde dan ook om te bestellen met thuisbezorging, alleen is dat nu helaas niet meer mogelijk. Ik heb wel een bevestiging van de order.
Dus een andere winkel dan Hilversum en Bussum?xminator schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:58:
Heeft iemand anders ook voor afhalen gekozen in een andere winkel (vanaf dinsdag)?
Ik heb ook een bevestiging binnen van Dixons Bussum. Als het niet doorgaat zal ik dat maandag wel horen.
Ha,
Klop ik had van Bussum hetzelfde antwoord gehad. Ik had ze al gemaild voordat ik de posting van speedyjules07 gelezen had. Maar ik mail altijd ook, en gebruik nooit die reserveer knop op de website. Van de 5 dingen laatst die op voorraad zouden moeten zijn waren er maar 2 echt op voorraad. Toch handig om te weten voordat je de fiets pakt...;)
Ah okee... Ik kreeg deze mail:
Beste torp,
Nogmaals bedankt voor je bestelling via onze website. Hieronder vind je een overzicht van de door jou bestelde artikelen en de bezorginformatie. Bekijk je orderstatus via Mijn Account op www.dixons.nl.
Indien je hebt gekozen voor het afhalen van je bestelling in een van onze winkels, dan zal een van onze medewerkers contact met je opnemen zodra je jouw bestelling kunt afhalen.
Beste torp,
Nogmaals bedankt voor je bestelling via onze website. Hieronder vind je een overzicht van de door jou bestelde artikelen en de bezorginformatie. Bekijk je orderstatus via Mijn Account op www.dixons.nl.
Indien je hebt gekozen voor het afhalen van je bestelling in een van onze winkels, dan zal een van onze medewerkers contact met je opnemen zodra je jouw bestelling kunt afhalen.
Kan iemand deze voor mij afhalen?
zelf woon in ik Zoetermeer
jongens, anders gewoon ff de Saturn/BCC/Mediamarkt laagste prijsgarantie gebruiken.
Ik kom net terug van de Saturn met 2 ipads (de laatste 2), voor de zelfde prijs!
Ik kom net terug van de Saturn met 2 ipads (de laatste 2), voor de zelfde prijs!
Van het kastje naar de muur lopen...
Zou dat ook werken nu ze uit verkocht zijn?!DancePlaza schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:14:
jongens, anders gewoon ff de Saturn/BCC/Mediamarkt laagste prijsgarantie gebruiken.
Okee, pech gehad... en nu snel naar de Saturn.
Beste torp,
Helaas moet ik u mededelen dat we onderstaande niet meer kunnen leveren.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijk groet,
dixons Bussum
Beste torp,
Met vriendelijk groet,
dixons Bussum
jahoor, ik heb gewoon een aantal mediamarkt/saturn afgebeld, oa mm arena mm noord en saturn, en de laatste had de laatste 2 op voorraad
.
daarheen gegaan, gevraagd naar de ipads en daarna geconfronteerd met de laagste prijs garantie.
hij ging ff overleggen met zijn baas, want hij kon het zelf ook niet geloven
kwam terug en ging akkoord en toen heb ik ze beide meegenomen
kiekje
daarheen gegaan, gevraagd naar de ipads en daarna geconfronteerd met de laagste prijs garantie.
hij ging ff overleggen met zijn baas, want hij kon het zelf ook niet geloven
kiekje

[ Voor 11% gewijzigd door DancePlaza op 07-09-2013 18:41 ]
Verwijderd
Ook hier zou ik zeggen, eerst even bellen, de oude iPads zijn niet overal op voorraadtorp schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:20:
Okee, pech gehad... en nu snel naar de Saturn.
Beste torp,
Met vriendelijk groet,
dixons Bussum

prachtige deal dan
. de status is trouwens veranderd naar "Verzonden naar de winkel". Iemand anders dat ook?
status staat hier nog op "in behandeling"m4rtyr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:22:
prachtige deal dan. de status is trouwens veranderd naar "Verzonden naar de winkel". Iemand anders dat ook?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Hoe check je de status? Of is dit alleen bij afhalen in de winkel?Switchie schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:36:
[...]
status staat hier nog op "in behandeling"
Kunnen bestellen plus ophalen in Hilversum!! Maandag tijdens werk oppikken!
Verwijderd
NetjesDancePlaza schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:20:
jahoor, ik heb gewoon een aantal mediamarkt/saturn afgebeld, oa mm arena mm noord en saturn, en de laatste had de laatste 2 op voorraad.
hij ging ff overleggen met zijn baas, want hij kon het zelf ook niet gelovenkwam terug en ging akkoord en toen heb ik ze beide meegenomen
kiekje[afbeelding]
Kiekje even doorsturen naar de Dixons

Ook ik ga vanavond naar mediamarkt. Laat hier weten of het gelukt is
Mooi geregeld!DancePlaza schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:20:
jahoor, ik heb gewoon een aantal mediamarkt/saturn afgebeld, oa mm arena mm noord en saturn, en de laatste had de laatste 2 op voorraad.
hij ging ff overleggen met zijn baas, want hij kon het zelf ook niet gelovenkwam terug en ging akkoord en toen heb ik ze beide meegenomen
kiekje[afbeelding]
Oh, van die Saturn kom ik net vandaan, vandaar dat-ie op was!
Nu de laatste (?) besteld in Hilversum bij de Dixons Outlet. De MM hoef ik dus niet meer te proberen.
Helaas wat offtopic:
Doen ze niet moeilijk over de 15 km? Tussen Almere/Amsterdan en Hilversum/Bussum zit het dubbele Of is er nog iets over online shops opgenomen in de MM laagste prijsgarantie? Of gewoon geluk hebben.5.3 Indien de klant bij aankoop in een vestiging van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.
c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
/edit
Ergo
Mooie deal/geluk dand. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
[ Voor 11% gewijzigd door robert-630 op 07-09-2013 19:18 ]
Inderdaad opvallend, volgens de voorwaarden* hadden ze het niet hoeven doen. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze volgende week zelf ook een aanbieding hebben.
*) Dit zijn de voorwaarden van de MM maar die van Saturn zijn hetzelfde.
*) Dit zijn de voorwaarden van de MM maar die van Saturn zijn hetzelfde.
[ Voor 16% gewijzigd door torp op 07-09-2013 19:37 ]
Het verschilt heel erg per vestiging, als je de voorwaarden leest hadden ze het inderdaad niet hoeven meegeven voor die prijs.
Zo is het ook vaak met die BTW en foto acties, bij sommige vestigingen doen artikelen die eigenlijk uitgesloten horen te zijn wel gewoon mee.
Zo is het ook vaak met die BTW en foto acties, bij sommige vestigingen doen artikelen die eigenlijk uitgesloten horen te zijn wel gewoon mee.
Klopt, ze kregen volgens mijn zus weer 15 binnen, maar waren allemaal al vergeven aan mensen die op dat moment in de winkel waren. Gekkenwerk daar.St@m schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:00:
[...]
[...]
Vaag dat er een uurtje geleden stond dat er wel weer 1 leverbaar was.. iemand moet iets hebben aangepast.
Maar goed het zal me allemaal jeukenIk zie wel of dat ding geleverd wordt, en zo niet, dan pech.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ook besteld en zat net eens te kijken wat nou eigenlijk het verschil is tussen de ipad 3 en 4....behalve dan de connector vooral de processor en grafische chip.
Leuk artikel http://nl.hardware.info/r...verschillen-specificaties
Leuk artikel http://nl.hardware.info/r...verschillen-specificaties
Dat mag je in V&A gaan doen
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 07-09-2013 21:53 ]
Heb er 1 in bestelling maar weet nog niet zeker wat ik er mee wil als die daadwerkelijk aan komt. (Heb ook een surface in bestelling en als die nog wel op tijd binnen komt mag de ipad weg)
V&A spam
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 07-09-2013 21:53 ]
Volgens mij is er een derde ronde! Zag net 71 stuks staan.
Verwijderd
Klopt, nu nog 68.
Zouden ze de iCentre voorraad de deur uitdoen?
Zouden ze de iCentre voorraad de deur uitdoen?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 21:19 ]
Ondersteunt deze ook 1800 Mhz 4g als er een carrier update komt? Top aanbieding!!
[ Voor 15% gewijzigd door Untouchablezz20 op 07-09-2013 21:39 ]
Ook maar besteld. Lijkt wel of ze ze bewust in etappes vrijgeven.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Alweer gelukt om iets met een stekker te kopen voor me vriendinnetje
*knip* Laat dat soort opmerkingen maar achterwege
Beste ,
Helaas moet ik je mededelen dat de onderstaande bestelling niet meer voorradig is.
Beste ,
Helaas moet ik je mededelen dat de onderstaande bestelling niet meer voorradig is.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 07-09-2013 21:51 ]
Ja, ik heb dat bericht ook net gekregen uit Hilversum.
[ Voor 52% gewijzigd door torp op 07-09-2013 21:49 ]
Verwijderd
Toch vind ik het vreemd, volgens die teller zouden er nu inmiddels al dik 300 iPads verkocht zijn, waar komen die ineens vandaan en wie is er nu nog aan het werk daar?Morpheusk schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:40:
Ook maar besteld. Lijkt wel of ze ze bewust in etappes vrijgeven.
Bij het bestellen krijg ik op het einde dat dit product alleen af te halen is, terwijl ik aangeef bezorgen?
[ Voor 15% gewijzigd door Untouchablezz20 op 07-09-2013 21:56 ]
Net besteld 21.49 met Ideal en gewoon met verzending.....
[ Voor 9% gewijzigd door harrytasker op 07-09-2013 21:58 ]
Ik kan hem niet bestellen. Zodra ik probeer afterekenen met cc gaat die weer terug naar het inlogscherm.
BCC had ze ook een tijdje geleden maar dan voor de spectaculaire prijs van 500 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:51:
[...]
Toch vind ik het vreemd, volgens die teller zouden er nu inmiddels al dik 300 iPads verkocht zijn, waar komen die ineens vandaan en wie is er nu nog aan het werk daar?
Blijkbaar hebben distributeurs ze nog liggen.
Ik heb vanmiddag hetzelfde gehad, 2x geprobeerd en dat gebeurde ook 2x. Vreemdgenoeg staan beide bestellingen wel bij m'n orders, maar als "geannuleerd". Toen maar via iDeal gedaan en dat was wel gelukt.BPP schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:57:
Ik kan hem niet bestellen. Zodra ik probeer afterekenen met cc gaat die weer terug naar het inlogscherm.
BAM. Volgens mij heb ik de laatste gescoord
They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!
Ook net afgerekendlampie1979 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:00:
Ik ook
32 GB, Siri, 4G voor 299,- wat een prijsje
[ Voor 70% gewijzigd door Untouchablezz20 op 07-09-2013 22:03 ]
Hoe rekenen jullie nou weer af? Ik zie die optie nergens staan en krijg vervolgens weer doodleuk een email dat het product is uitverkocht
Verwijderd
Dit was al de 3e keer dat er een flink aantal opnieuw op voorraad was.lampie1979 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:00:
Één van de laatste van de 3e batch 
@M4rtyr: Ze stonden met een aantal bij afrekenen. Dus heb ik dat maar gedaan
@M4rtyr: Ze stonden met een aantal bij afrekenen. Dus heb ik dat maar gedaan
They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!
Ben benieuwd.. als er straks andere tweakers ook een melding krijgen dat het niet meer voorradig is terwijl dat wel zo is aangegeven en de bestelling afgerond is, zouden we samen een stuk sterker staan
*edit
Nogmaals excuses.
Het is een fout in de voorraad indicatie op onze website.
Onze beheerders zijn op dit moment hard aan het werk om dit probleem te verhelpen.
Met vriendelijk groet,
*edit
Nogmaals excuses.
Onze beheerders zijn op dit moment hard aan het werk om dit probleem te verhelpen.
Met vriendelijk groet,
[ Voor 33% gewijzigd door m4rtyr op 07-09-2013 22:10 ]
Bij mij staat in Behandeling. Hoe snel gaat dit naar verwerkt?
Maandag pas een andere status.MrGangstaQ schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:10:
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Maandag waarschijnlijk en dan zal ook blijken hoeveel ze er hebben.MrGangstaQ schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:10:
Verwijderd
@m4tyr, ik heb dat mailtje ook gekregen, echter heb ik drie andere laten bezorgen en daar niet zo'n mailtje voor gekregen. Het geldt dus alleen voor afhalen geloof ik.
Verwijderd
Die melding van jou dat het niet voorradig is gaat over afhalen, daar is al het 1 en ander over gepost hier. Dus graag geen zaken door elkaar halen...m4rtyr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:09:
Ben benieuwd.. als er straks andere tweakers ook een melding krijgen dat het niet meer voorradig is terwijl dat wel zo is aangegeven en de bestelling afgerond is, zouden we samen een stuk sterker staan
*edit
Nogmaals excuses.
Met vriendelijk groet,
Niemand heeft nog bericht over de status als het bezorgd is. Ik denk dat het pas na het weekend bekend wordt of de bestellingen daadwerkelijk dinsdag bezorgd worden.
Ok, ik heb bij de orders op Opnieuw bestellen geklikt en ditmaal kon ik wel betalen met Ideal.. is zien hoe het nu loopt
BCC had de 64GB-versie (ook iPad 3 + Cellular) voor 499, inclusief back cover, autolader en extra kabeltje.Dark_man schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:58:
[...]
BCC had ze ook een tijdje geleden maar dan voor de spectaculaire prijs van 500 euro.
Blijkbaar hebben distributeurs ze nog liggen.
Verwijderd
Als je goed kijkt, staat er als je doorgaat met betalen dat het artikel alleen op te halen is, wrs een systeemfoutje dat je het opnieuw kan bestellen (lukt inderdaad), dus de kans is groot dat je order geannuleerd wordt.m4rtyr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:18:
Ok, ik heb bij de orders op Opnieuw bestellen geklikt en ditmaal kon ik wel betalen met Ideal.. is zien hoe het nu loopt
Wrs wel ja, maar het is betaald netals zoveel anderen hier. heb trouwens per mail ontvangen dat ze de hele dag al campen met storingen en dat Bussum sowieso geen voorraad meer heeft, toen ik vroeg of dat gold voor alle Dixxons vestigingen zei die het niet te weten, so we'll see.
Niemand dusxminator schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:58:
Heeft iemand anders ook voor afhalen gekozen in een andere winkel (vanaf dinsdag)?
denk dat het voorbij is0 producten in iPad (3de generatie)
Excuses, op dit moment hebben wij geen producten in deze categorie
Het is geen prijsfout, waarom denken jullie dat? Anders was het al lang aangepast!!!!!
Verwijderd
Het verschil is alleen dat de anderen het besteld hebben toen ze op voorraad waren en gekozen hebben voor bezorgen. Zo te horen heb je het besteld om af te halen. Het trucje om het nogmaals te bestellen (terwijl de voorraad op is) lijkt me niet echt valide en wordt per definitie geannuleerd. Afwachten dusm4rtyr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:31:
Wrs wel ja, maar het is betaald netals zoveel anderen hier. heb trouwens per mail ontvangen dat ze de hele dag al campen met storingen en dat Bussum sowieso geen voorraad meer heeft, toen ik vroeg of dat gold voor alle Dixxons vestigingen zei die het niet te weten, so we'll see.

Eindelijk, de technici hebben de fout weten te herstellen.
Ik voor rotterdam, maar als t er niet is zal ik waarschijnlijk wel gebeld worden. Deed die de vorige keer ook voor een ander product
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik kreeg bij bezorgen ook dat het product alleen af te halen is, terwijl er toen een voorraad was van 34.
Doet het anders nog steeds....torp schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:35:
[...]
Eindelijk, de technici hebben de fout weten te herstellen.
Ja maar het was sowieso niet op voorraad daar, zou vanaf dinsdag beschikbaar worden. Dus neem aan dan dat ze er één vanuit het magazijn daarheen sturen voor jou (mij ook)?Musta schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:35:
[...]
Ik voor rotterdam, maar als t er niet is zal ik waarschijnlijk wel gebeld worden. Deed die de vorige keer ook voor een ander product
Verwijderd
Jij bij mij ook, 2 producten in iPad (3de generatie): 16 Gb (niet meer verkrijgbaar) en 32 Gb (afhalen in 2 winkels).
Ik krijg nu de melding dat er nog maar eentje op voorraad is...Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:37:
[...]
Jij bij mij ook, 2 producten in iPad (3de generatie): 16 Gb (niet meer verkrijgbaar) en 32 Gb (afhalen in 2 winkels).
Verwijderd
De fout zit eerder in het voorraadbeheer.Ferry H. schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:34:
Het is geen prijsfout, waarom denken jullie dat? Anders was het al lang aangepast!!!!!
Het komt natuurlijk ook omdat over 3 dagen de nieuwe iPad komtVerwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:39:
[...]
De fout zit eerder in het voorraadbeheer.
Verwijderd
Dat dacht ik vanochtend ook, maar de laatste geruchten zijn dat ze dan alleen de iPhone lanceren, iPad volgt een maandje laterFerry H. schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:40:
[...]
Het komt natuurlijk ook omdat over 3 dagen de nieuwe iPad komt
Verwijderd
Nieuwe iPhone toch?
Het lijkt me sterk dat ze een stapel pallets van die iPads in het magazijn hebben staan.
Het lijkt me sterk dat ze een stapel pallets van die iPads in het magazijn hebben staan.
Als je via de menubalk gaat:
Tablet & E-Readers > iPad > iPad (3de generatie) zegt hij: "0 producten"
maar als je gaat:
Apple > iPad > iPad (3de generatie) staat de aanbieding er nog steeds. Lekkere website!
edit: Ik word gek! Nu staat hij er wel weer bij!!!
maar als je gaat:
Apple > iPad > iPad (3de generatie) staat de aanbieding er nog steeds. Lekkere website!
edit: Ik word gek! Nu staat hij er wel weer bij!!!
[ Voor 7% gewijzigd door torp op 07-09-2013 22:50 ]
Verwijderd
Niet bij mij, bij beide opties krijg ik 2 resultatentorp schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:46:
Als je via de menubalk gaat:
maar als je gaat:
Het rare is dat ze met deze iPad 3 ook adverteerde in hun nieuwsbrief voor 299,-
Lijkt me sterk dat het een prijsfout is.... Maar anders heeft iemand daar half slapend z'n werk gedaan
Link nieuwsbrief: https://pic.vicinity.nl/w...e194279b870a11b56a390/0/0
Lijkt me sterk dat het een prijsfout is.... Maar anders heeft iemand daar half slapend z'n werk gedaan
[ Voor 18% gewijzigd door falcon123 op 07-09-2013 22:49 ]
Nu wel weer ja...Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:48:
Niet bij mij, bij beide opties krijg ik 2 resultaten

Verwijderd
Een prijsfout zou wel heel raar zijn aangezien de voorraad in 3 etappes werden verkocht, 3x een prijsfout?falcon123 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:48:
Het rare is dat ze met deze iPad 3 ook adverteerde in hun nieuwsbrief voor 299,-

Het rare is wel waar ze ineens 300 iPads vandaan halen
Ach, ik denk dat ze ook al heel veel excuus-mailtjes hebben verstuurd.
Verwijderd
Ze schroeven continue de site bij, melige weekend uitzendkrachten

Ach ja, als je maar leveren, dan zijn we weer blij!
Nu maar hopen dat een medewerker van de dixons store zelf niet met de ipad ervandoor gaat na levering vanuit het magazijnMusta schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:35:
[...]
Want heb voor 13.00 besteld, toen er nog voldoende voorraad was om te laten bezorgen.
[ Voor 10% gewijzigd door xminator op 07-09-2013 22:59 ]
Ik had gebeld vanmiddag en het is zeker geen prijsflout. De medewerker van dixons bussum waarmee ik heb gebeld gaf aan dat de ipads die te koop waren in de winkels binnen 5 minuten waren uitverkocht. Vanavond kon ik weer bestellen en heb er gelijk 2 besteld..hopelijk worden ze geleverd...
Verwijderd
Dat is wel goed nieuws dat ze in de winkel ook verkocht werden, de prijsfout vermelding in het kopje kan dus wel weg lijkt me...Empo schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 23:01:
Ik had gebeld vanmiddag en het is zeker geen prijsflout. De medewerker van dixons bussum waarmee ik heb gebeld gaf aan dat de ipads die te koop waren in de winkels binnen 5 minuten waren uitverkocht. Vanavond kon ik weer bestellen en heb er gelijk 2 besteld..hopelijk worden ze geleverd...

P.S. waren dat dezelfde versie iPads (wit/32 gb/ 4g)?
Blijft een beetje de vraag of ze alle bestellingen kunnen leveren, de voorraadteller is niet altijd even correct

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 23:05 ]
Let op:
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.
Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.
Probeer svp inhoudelijk bij te dragen, dus geen "ik ook" posts. Het is niet de bedoeling claims te gaan maken over leveringsverplichting zonder daarbij met bronnen te komen, en gespeculeer over compensatie is off-topic. Posts over hoe het ordersysteem te misleiden zullen zonder pardon worden verwijderd.
Dit topic of het forum zijn niet bedoeld voor een "class action" of andere organisatievorm. Dat zal elders moeten gebeuren.