• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53
Hmm heb beide op mijn SHD-2H.
Zal is wat meer schuiven daarin en kijken wat er kan.

Wil eigenlijk een derde mech aanschaffen.
Ben nu aan het sparen voor "iets" maar weet nog niet wat.
Jenner met XL300 + 4Mlas en de SHD nu in de garage.

Neig naar een Jagermech aangezien ik nu heel hard voor ze wegren.
Maar de hunchback en/of blackjack schijnen ook heel populair te zijn.

Jager en blackjack zijn geloof ik ook hero mechs van wat weer interessant is voor c-bills.

Iemand suggesties?

Ow en nog een vraag, wat is het verschil tussen bijvoorbeeld een AC5 en een UAC5?

[ Voor 8% gewijzigd door Lynx op 12-12-2013 14:21 ]

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Check deze site even: http://mwo.smurfy-net.de/
Als je naar beneden scrollt, worden de verschillende wapens met de specs ook getoond.

Wat wil je met jouw volgende mech?
- 'mechs helemaal levellen naar Master Skill (maakt best veel verschil met enkel basic skills)
- Diverse wapensoorten (energy, ballistic, missiles) uitproberen
- Ander type chassis (heavy of assault) uitproberen
- PUGs trollen
- Competitief spelen
- Bepaalde rol spelen (je hebt nu waarschijnlijk scout en skirmish/harasser gehad met Jenner en SHD)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

• Lynx
Heb met de SHD ook brawler (geen succes) en sniper (wel succes) geprobeerd.
Als Jenner is het ook vooral run & gun.

Range ligt me wel.
Vandaar dat ik oa naar firebrand heb gekeken.

Overigens wil ik ook verstandig investeren in engines als ik een mech aanschaf.

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Voor ranged zou ik inderdaad de jagers nemen. Zit ook redelijk wat diversiteit in die lijn; 1 brawler, 1 potentiele missile boat en 1 sniper. Al kunnen ze alledrie wel als sniper gebruikt worden. Firebrand zou ik van wegblijven tenzij je tijd wilt besparen of als je nu al weet dat je het langere tijd gaat spelen.

JM6 is de goedkoopste jager, 4 energy en 4 ballistic hardpoints.
Pak die en stop er je XL300 in.
Dan zoiets als deze built erin en je krijgt een beetje een idee van een jager:
http://mwo.smurfy-net.de/...8c2ce808aa41326c859419b73
270 - 450m ideale range, effectief tot op 700-ish.

Ideaal gezien wanneer je geld hebt voor de engine kom je dan op zoiets:
http://mwo.smurfy-net.de/...a08981da4a619f30f7a11af85
600m ideale range, effectieve dmg tot op 1300-ish. De xl 235 komt in lights en mediums ook van pas.
Dan kom je er gelijk achter waarom sommige mensen een ac5 over een uac5 prefereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Wat biedt een JM-S boven:
http://mwo.smurfy-net.de/...a1e5b39458965beb6b4cab3fe

Overigens probeer ik nu:
http://mwo.smurfy-net.de/...8a94a106b8115e94e83b1a0ed

Steady rond de 250 damage elke match. geen records maar in ieder geval constant.

PS. Ik speel alleen PUGs in de avond tussendoor. pro wordt 'm echt niet wat betreft tijd

[ Voor 13% gewijzigd door Lynx op 13-12-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Das dus het geinige van het spel, de mechs zijn redelijk gebalanceerd dus het is meer persoonlijke voorkeur.

Die laser zal af en toe geblokkeerd zijn. Bij de jager heb je dat niet. Aan de andere kant heeft de shadowhawk natuurlijk jumpjets en is potentieel sneller, maar de jager heeft meer armor. De jagers hebben potentie voor veel verschillende builds waar een shadowhawk vaak in specifieke builds word neergezet. (ac sniper, light support, brawler)

Een build met een mix van autocannon wapens geeft vaak ook een soort 'schrik' effect door de enorme hoeveelheid projectielen die je in korte tijd naar de torso van een ander kan sturen. Veel mensen blijven verlamd staan of proberen paniekerig weer achter cover te komen. Enkel 2x AC5 heeft dat een stuk minder door de stabiele dps.

Geinige toevoeging: Gauss ammo in tegenstelling tot andere ammo ontploft niet. Die kun je dus gewoon in je torso houden. ;) Ik stop het meestal bij de gauss riffle in aangezien de rifle zelf juist wel kan ontploffen, zo verdeel je het risico een beetje. Zoiets bijv:
http://mwo.smurfy-net.de/...6a68efafbf02411d1d983583b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Hoe is een PPC beter dan een ERLL?

Dan zou ik nog altijd een ER PPC prefereren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
ER LL moet je een aantal seconden op je target houden aangezien hij damage over time doet. (kdacht 2 punten per seconden.) +die enorme beam zorgt ervoor dat zo'n beetje iedereen weet waar je zit. Dit wil nog wel eens in je nadeel werken bij snelle tegenstanders en al helemaal als je zelf ook met 90+ kph gaat.

PPC is een fire and forget wapen. Je schiet en kan gelijk wat anders gaan doen. De bolt vliegt redelijk snel dus als het niet van een duidelijk hoek kwam is het vaak lastig te zien waar het vandaan geschoten werd. Met een snelle mech als de shadowhawk kun je dan je gauss laden, beide wapens schieten, achter een heuveltje kruipen en nogmaals schieten na reload. Nadeel is dat hij binnen 90m geen schade doet, de ERLL wel.

ERLL is op zich niks mis mee, maar voor een snelle snipermech zou ik de ppc nemen.
edit: ohw and de er ppc kun je proberen, dan doettie wel binnen 90m schade, maar issie ook een stuk heter. Meeste van de gevechten is toch binnen 1000m.

[ Voor 8% gewijzigd door Remagine op 13-12-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kleine toevoeging@^^:
Bijkomend nadeel van een laser beam: vaak verdeel je de damage over meerdere delen (center torso/side torso/arms) van de mech. PPC & Ballistics geven alle damage aan één deel af. Vooral als je gaat snipen is het natuurlijk lastig om jouw beam op één gedeelte van een bewegende mech te houden en is PPC/Ballistics aan te raden.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Wat hij zegt. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Goede argumenten.
Tijd voor een sniper mech met ER PPC en Gauss.

misschien nog een paar machine guns of SRMs voor close.

Heb straks alle builds gehad voordat ik een andere mech heb.
Al zoveel C-bills en weapons en engines gestoken...

Ga next een SHD 5M halen om naar elite toe te werken.
Was een moeilijke beslissing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
5m kun je ook leuk een ac20 en ppc op stoppen. 30 punten alpha met jumpjets. ^^

Ohw ben er vanavond wel voor een paar potjes trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door Remagine op 13-12-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik zou gaan om eerst de mechs die je hebt te eliten [dan heb je ook 2x basic stats]. Als je wat elite hebt, dan over te gaan op de volgende mech. Ik heb zelf erg veel plezier met de hunchbacks en de jagermechs gehad. De JM6-S is een goede eerste mech ivm geld, maar de DD is weer fijn door zijn grote engine.

Grappig is trouwens dat ik mij niet kan vinden in Remagine zijn builds voor de JM's. UAC5 vind ik echt sub par vergeleken met de gewone AC5. Dit omdat ik te vaak een jam heb met die dingen en liever altijd kan schieten (het zij wat langzamer) dan dat ik veel kan knallen en vervolgens zonder een werkend wapen zit.

Ik gebruik zelf eigenlijk nooit AC10's omdat meerdere AC5's effectiever zijn imo en anders een AC20 voor pinpoint schade. Zelf heb ik liever een ERLLas dan een ERPPC/PPC. Dit omdat lights moeilijk te raken zijn met PPC's en met lasers tenminste nog wat kan raken, de grote mechs zoals assaults raak je sowieso wel en de hitte is beter te beheren.

Reden dat wij allemaal wel andere dingen prefereren is omdat ieder zijn eigen ding heeft met MWO. Voor iedereen is er wel een build die bij hem/haar past.

Overigens ben ik een redelijke brawler met de Jagermechs. Machineguns, medium lasers voor brawlen en AC5's voor de afstand (of die ook vervangen voor een AC20). Je moet veel torso twisten en zorgen dat niet jij maar een friendly wordt gekozen als doelwit. Daarom moet je ook altijd bij vrienden blijven en nooit bezuinigen op armor.

Mocht je overigens ooit voor een assault mech willen gaan, ga dan eerst die trail assault mechs proberen om een beetje gevoel te krijgen. Ik vind assault mechs geen bal aan, behalve de Stalker. Met de Stalkers heb ik nog wel wat plezier gehad ivm het grote aanbod van hardpoints voor wapens.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Die ac10's was meer omdat ac5+ac2 net niet pastte met zijn xl300.
De uac's meer zodattie het verschil kan zien. Heb zelf op het moment 4xac2 draaien op een xl265. Probeerde het meer rond engines te houden die in veel mechs van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ah, ik gebruik zelf overigens voornamelijk de XL280 en XL260 de XL300 doe ik niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Gebruik de 300xl op al mijn Jenners en Catapults. Zelfs op een Thunderbolt, maar die is wel iets breekbaarder daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphoog
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-02 01:34
Ik wil eerst zien dat ze serieus wat doen aan Community Warfare voordat ik weer geld pomp in de cashgrab. Ik heb de Phoenix Package (en Elite Founder), maar dit is nog te ver weg en geen nieuwe gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Ik zat ook al te kijken van; dit gaat wel heel erg ver.
Je kan niet eens kiezen welke mech je wel en niet wilt.
Denk dat ik mijn huidige mc maar in mechbays pomp en het uitzing op mijn phoenix premium time.
Net of ze geld te kort hebben ofzo, weten we ook gelijk waarom er zoveel MC sales waren de laatste tijd. ^^

Tijd om eens te buren bij Star Citizen... >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Is hetzelfde als met de Phoenix package, hoe hoger je tier hoe meer mechs je krijgt waarbij elke tier hoger je 1 mech meer krijgt. Wel enorm duur en vaag. Hoezo is de Ryoken de 2 na hoogste tier? Alle andere mechs zijn koeler. Benieuwd wat de ingame CB kosten gaan worden... 500 dollar (vijf honderd!!!) voor 1 Clanmech met een goldskin (lekkere onopvallende cammo) en 30%cbill boost.. wat? Hebben ze inspiratie gehaald uit de iPhone app voor milionairs? Waarbij je voor een duizend dollar oid een paars status lampje krijgt?

All items delivered June 17th. Dat gaat nog even duren dus en als ze net als met Phoenix de CB varianten later gaan vrijgeven kan je een jaar wachten?

Ik vind die packages, meuk die ze verkopen en het langer wachten op CB varianten niet erg. Wat ik wel erg vind: Waarom nemen ze niet meer mensen aan of huren ze een extern (ervaren crytech) team even in om te helpen? Ze hebben al zo veel geld binnengehaald waarvoor zelfs EA een gamestudio het spel al af zou kunnen hebben laten maken.

Heb nog even gekeken naar de UI2.0 showcase en dat gaat hem niet echt worden... al die tijd die ze (zeggen) erin te hebben gestoken en dan krijg je iets wat lijkt gemaakt te zijn voor tablets en minder functioneel is dan bijv mwosmurfy..

Maar de mechs zien er wel uber uit! Ik mis echter wel een paar mechs waaronder mijn Vulture.

Niet echt hoe ik mijn weekend in wou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Dat wachten valt wel mee. Denk dat je rond 17 juni ook clanwapens hebt (er mediums etc). Je hebt dan genoeg te doen door je oude mechs te refitten.

Punt is dat de clan aankondiging een mooi gebeuren had moeten zijn. Bij Phoenix hadden ze de voordeel van de twijfel omdat 12 mechs +bays + premiumtijd etc voor 80 dollar veel waarde bracht en nog te doen was. Nu is het echter voor zowel nieuweling als veteraan pijnlijk duidelijk dat PGI geld smeekt voor hun eigen voorbestaan. Of was het je nog niet opgevallen dat er aardig wat MC/premium sales waren de laatste tijd?

Ja Star Citizen doet hetzelfde maar dat spel is nog niet eens in alpha en heeft nu al bijna TDM en geinige dingen als die buggy en wapen platforms...

Dus nee, zonder de launch van dx11, CW, UI EN het kunnen kiezen van specifiek 1 of 2 mechs gaat het hem niet worden deze keer. Saber ook niet gehaald, ook geen spijt van. Als de komende maanden opeens ongekend glorious is koop ik wel een zooi mech bays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Jammer tte horen dat jullie zo negatief worden.

Ik heb net weer MC aangekocht en ook Firebrand gehaald.

Vermaak me uitstekend (wel newbie natuurlijk)

Maak me wel zorgen dat de clan mechs de reguliere mechs overbodig maken....

[ Voor 20% gewijzigd door Lynx op 14-12-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

@Lynx
Komt omdat we het spel al lang spelen. Ik sinds September 2012 of eerder oid.
Als je ziet/na gaat wat er veranderd is in die tijd dan vraag jij je af waar ze mee bezig zijn geweest.. Het enige wat goed loopt zijn eigenlijk de mensen die de mechs designen (en evt programmeren). Featurewise is er bar weinig uitgekomen. Het is een leuk spel, maar om nu ~1 jaar hetzelfde te spelen gaat wel vervelen op een gegeven moment. De nieuwe levels zo nu en dan is net genoeg om je door te laten gaan, maar de 2 game modes die al eeuwen hetzelfde zijn en niet helemaal lekker uitgewerkt zijn hebben er eigenlijk voor gezorgd dat ik nu al een maand oid het spel niet heb aangehad. Aankomende dinsdag wanneer we een nieuw level krijgen en wat nieuwe features ga ik hem weer eens updaten en spelen.

Ook de manier waarom PGI dingen "patched" kan ik mij niet echt in vinden. Een goed voorbeeld is bijvoorbeeld de assault modus die het spel als eerste had. De enige reden dat het base cappen erin zit is omdat je in den beginne Repair & Rearm had. 40 tot wel 80% (door ammo) ofzo van je omzet in een match ging dan "verloren" aan R&R. Hierdoor had je behoorlijk wat mensen die zich gingen verstoppen als hun team aan het verliezen was. Alleen maar om geen geld te verliezen. Nu R&R er al lang niet meer in zit, zitten we nog steeds met de basecap in assault. Men ging klagen over cappen en wat krijg je dan? Een 2e game modus met nog meer basecapping! Ze hadden meer lof van mij gehad als ze er een "king of the hill" modus van hadden gemaakt met maar 1 cap in het midden van het level bijvoorbeeld.

Neemt niet weg dat ik natuurlijk altijd op het beste blijf hopen ipv het spel af te schrijven zoals redelijk wat lui op het mwo forum doen. Het komt wel en het gaat gaaf worden, maar het duurt allemaal een jaar langer dan dat ze steeds zeggen.

De clanmechs zullen wel nadelen hebben tov IS mechs. Ze hebben dan omnihardpoints voor wapens, maar ze zullen vast wel iets implementeren zoals bijvoorbeeld het niet kunnen wijzigen van je engine, endo steel, ffiber armor waar de mech standaard mee komt.
Als ze het spul alleen een stuk duurder gaan maken, ja dan gaat het P2W worden... ondanks dat je ze voor CB kan kopen. Sparen voor een Atlas duurt nu al verrekt lang.

[ Voor 10% gewijzigd door RadioKies op 14-12-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
@ Lynx Waarschijnlijk niet, ze zullen het balanceren door bepaalde gamemodes te limiteren via de matchmaker of het meest waarschijnlijke, ze zullen clan wapens en upgrades toe staan op Inner Sphere mechs.

Dit soort opstootjes zijn ondertussen normaal bij dit spel. Voor een F2P speler die nauwelijks 50 euro in het spel heeft veranderd er ook niks. Die koopt het gewoon niet. Voor veteranen en founders is dit echter minder leuk. Begrijp me niet verkeerd, ik zit zondagavond ook gewoon ingame voor mijn clan-avond. Maar voorlopig geef ik echter niks meer uit aan het spel.

Het geen we geirriteerd over zijn is dat ze dit keer wel erg over hun normale grens gaan.
Ze suggeren met deze sale dat ze rond Juni WEL 8-9 unieke clan chassis klaar hebben, maar ondertussen is dx11/ui2.0 uitgesteld en is van CW (die een jaar laat is) nog niet veel te zien.
Wat Radio ook al zei, ontsla dan een modeler en huur een externe programmeur in.
Daar komt bij:

1- Ze geven je dus niet de keuze om de mech te pre-orderen die je wilt. Je moet bij de Warhawk een behoorlijk bedrag neerleggen en krijgt er dan tig mechs bij die je mogelijk niet interesseert.
Bij Phoenix was het maar 3 tiers en viel het te overzien, bij deze hebben we het over 8 tiers.
2- Ze geven met deze sale het signaal af dat het uitpompen van cashgrabs belangrijker lijkt te zijn dan hun "design-pilars". Mogelijk omdat ze in geld problemen zitten. Hadden ze echt naar de community geluisterd dan hadden ze na de Inner Sphere mechs alle aandacht naar het afmaken van features gezet.

De hoeveelheid spelers die dit afschrikt kan best wel eens slecht uitpakken. Ik hoop ten harte dat alles begin volgende week een bijzondere mega patch aankomt, ervaring geeft me echter dit keer het gevoel dat ik nu een F2P klant word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 15:01

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Ik ben er klaar mee, het spel wat al jaren hetzelfde is, UI 2.0 die steeds maar uitgesteld wordt, geruchten die de ronde gaan dat ze nog niet eens zijn begonnen aan CW (laat staan CW phase 3.0)

Dit is in November 2011 aangekondigd door PGI

"MechWarrior Online lets players command at will: go head-to-head online alone or with friends in high-octane Conquest and VS modes. Band together and form your own Mercenary Corp, invite friends and battle other player-made Merc Corps for prestige and power. Pledge your allegiance to one of the five great houses and fight for control of precious Inner Sphere planets.

You will play a key role in a dynamic and ever-changing universe where player exploits impact the world around you and daily story updates and frequent content additions create epic changes to the Inner Sphere universe and its many inhabitants."

Ben er ingetrapt met een de founderpackage, en als laatst met project phoenix, maar het is nu genoeg geweest. Vrienden van mij die ook MWO spelen denken er ook zo over.

PS dit had de gouden aankondiging moeten zijn geweest

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P136CJY.png

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Cinerama schreef op zondag 15 december 2013 @ 01:08:
Ik ben er klaar mee, het spel wat al jaren hetzelfde is, UI 2.0 die steeds maar uitgesteld wordt, geruchten die de ronde gaan dat ze nog niet eens zijn begonnen aan CW (laat staan CW phase 3.0)

Dit is in November 2011 aangekondigd door PGI

"MechWarrior Online lets players command at will: go head-to-head online alone or with friends in high-octane Conquest and VS modes. Band together and form your own Mercenary Corp, invite friends and battle other player-made Merc Corps for prestige and power. Pledge your allegiance to one of the five great houses and fight for control of precious Inner Sphere planets.

You will play a key role in a dynamic and ever-changing universe where player exploits impact the world around you and daily story updates and frequent content additions create epic changes to the Inner Sphere universe and its many inhabitants."

Ben er ingetrapt met een de founderpackage, en als laatst met project phoenix, maar het is nu genoeg geweest. Vrienden van mij die ook MWO spelen denken er ook zo over.

PS dit had de gouden aankondiging moeten zijn geweest

[afbeelding]
Moet eerlijk zeggen dat ik het hier mee eens ben. Zelf al tijden MWO niet meer aangeraakt en het trekt me ook gewoon niet meer.
Teveel beloftes die niet nagekomen zijn.
Heb geen spijt dat ik er geld in gestopt heb, het blijft MechWarrior, maar wel spijt dat het naar dit specifieke bedrijf gegaan is...

Ah well, misschien dat ik het weer ga spelen als CW, UI2.0 en DX11 uit zijn.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
even weer positief.

Firebrand bevalt uitstekend, wel lastig heat management maar dat ligt aan mij.

Is er een manier om keybinds zo te doen dat je keys kan combineren?

left click, right click en dan andere group op CTRL+left click...etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Aha, had even over de aankondiging van de clan mechs heengelezen.
Mijn hemel wat een stelletje geldtrekkers zo zeg >_<

Ga eerst eens maken wat je al jaren geleden beloofd hebt, ipv 240!!! dollar te vragen voor een paar nieuwe mechs >_<

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

@Lynx, nee dat is niet mogelijk. Handig voor mwo is om een muis te gebruiken met meerdere knoppen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
@ Lynx Als je een toetsenbord hebt dat macro's ondersteund zou je CTRL +1 aan een obscure toets kunnen toewijzen in het spel zoals numpad 5. Als je dan je extra toets drukt denkt MWO door de macro dat je numpad5 indrukt. Hangt echter van toetsenbord en macro mogelijkheden af. Gebruik het zelf niet.
Heb linker muis, rechter muis, zijkant muis, zijkant muis 2 en shift als mijn knoppen.

http://www.reddit.com/r/m...sign_perspective_by_paul/

Clan drama deeltje 2, moet toegeven dat het idee om hele armen/schouders tussen mechs te wisselen slim is. Maar dat gaat de forum stormloop voorlopig niet compenseren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Zeldzame dubbelpost.

Ik dacht laat ik zelf ook eens aan die pimp your mech contest meedoen.

http://mwomercs.com/forum...pid__2994084#entry2994084

Voor het geval het gedelete word:
http://i.cubeupload.com/AG4gY1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Remagine schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:56:
Zeldzame dubbelpost.

Ik dacht laat ik zelf ook eens aan die pimp your mech contest meedoen.

http://mwomercs.com/forum...pid__2994084#entry2994084

Voor het geval het gedelete word:
http://i.cubeupload.com/AG4gY1.png
Rofl, hij is leuk ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Remagine schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:30:
...
De hoeveelheid spelers die dit afschrikt kan best wel eens slecht uitpakken.
...
Dit.
De black friday sale zal vooralsnog de laatste keer zijn dat ik MC heb ingeslagen. Eerst CW leveren zoals beloofd, dan kijken we nog eens verder.

Edit: Als ik die Daishi collectie met de Overlord package vergelijk, krijg je evenveel mechs, evenveel mechbays, minder badges, minder premium tijd voor 50% meer $...go figure.

[ Voor 20% gewijzigd door Sapstengel op 15-12-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Clan pack is 10$ per mech. Phoenix was 6-7-ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dan kijk je enkel naar de mechs + bays, wat inderdaad dus 50% duurder is geworden.
Ben benieuwd hoeveel packs ze verkopen.

Premium time verschil van 60 dagen (t.w.v. 5.000 MC!) met Overlord laat ik maar even achterwege.
Ohja en nog iets met medals...waar die ook maar goed voor mogen zijn...

Overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik zie overigens nergens wat "warhorns" doen. Iemand een idee?

Hebben jullie dit overigens gelezen?
http://mwomercs.com/forum...pid__2990947#entry2990947

Dat is waar de reddit link van Rema over gaat.
Ben heel benieuwd hoe het zal worden. Denk helaas dat alsnog de wapens (zoals de LRM20 in het voorbeeld) een redelijk pure upgrade is. Te vergelijken met hoe heatsinks werken in MWO.
DHS (clan wapens) en SHS (IS/normale wapens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Geen idee, en die special modules baren me ook zorgen.

Ondertussen heeft een clan maatje van me een manier gevonden om zijn golden mech te financieren:
Alhier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lol@ Raised: $0.00

Ik gun het mijn ergste vijand nog niet eens,zo'n golden mech. Elke match wordt je uitgejoeld en bespuugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Dat is inderdaad ook het idee dat wij erbij hebben. Behalve dat het er idioot uit ziet, zien ze je van de andere kant van de map al aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Als hij echt die golden mech wil hebben (wat ik mij niet kan voorstellen, maar goed), moet hij het meer aanprijzen vanuit de nobele gedachte dat dit één golden mech minder is op het strijdtoneel, omdat hij hem noooooooit uit de mechbay zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Alstie hem wou hebben hadtie die advertentie wel op reddit gezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hehehe hele potje kreeg ik kritiek op mijn 300XL Battlemaster...tot we bij het eindscherm kwamen ;-)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0186.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Netjes :) Battlemaster kan eigenlijk niet zonder XL inderdaad.

BTW Russ gaat een command chair post maken over het clan debacle.
Benieuwd of ze cave'n of de boel nog verder de grond in draaien.
https://twitter.com/russ_bullock/status/412690642964209664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering wat een damage!
wat is je loadout?

en die clan fuck-up
die gaan ze niet recht breien.
mijn god wat hebben ze daar veel imago schade van!

een enkele positieve entry in het forum. echter het meeste is
"ik spendeer geen cent totdat ze de basis eindelijk goed doen"

Russ Bullock @russ_bullock
Follow
Various stake holders reviewing the post now, still aiming for tonight. Remember we are located in Pacific time.
2:08 AM - 17 Dec 2013

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad je aan dit te lezen

ORIGINAL POST: http://mwomercs.com/forum...tate-of-the-inner-sphere/

2013 State of the Inner Sphere

The year 2013 has been a year of peaks and valleys as it pertains to MWO and PGI as a whole. Some of the peaks were the development and release of 12v12 which completely changed the feel of MWO and took the action to a completely new level. Other peaks were improvements to HSR, pregame and end of round screen improvements, our first tutorial implementation and even hotly contested features such as Heat Scale and 3rd Person camera when all combined showed a huge increases in player retention and conversion – were talking entire magnitudes of improvement. Culminating of course in an absolutely awesome launch event in San Francisco, in September.

When discussing valley’s it really outlines the incredible challenge it is in gaming and in particular with MechWarrior to satisfy your core customers while also trying to build a game that can grow beyond that core audience to create new players. Some of those same features are undesired by the core audience who see them as counter to what they want implemented into the game. Our biggest challenge there has been in explaining that many features and content are delivered by completely different members of the team then would work on for instance UI 2.0 and usually does not signify in any way a lack of focus or delay on major feature development.

In today’s 2013 summary I plan to provide more insight into staffing at Piranha, their various skill sets, the features they focus on, along with a feature road map that players can expect in the first half of 2014.

Commitment to the MechWarrior brand

There has been some circulating speculation on PGI’s commitment to the MechWarrior brand and whether we really plan to create large features like Community Warfare or if were just getting as much money out as possible while we can. That’s a tough thing to hear when you are as deep in love and committed as we have been to the game. We completely understand where the question comes from; almost 100% from not seeing large features like UI 2.0 and CW live yet.

As to commitment to the brand I have some news to share with the community that honestly we hadn’t decided yet on how or when we were going to announce it, so let me share it with you here now. On Nov 8th 2013 PGI and Microsoft finalized negotiations on an extension to PGI’s MechWarrior license. Whereas before our license ran out mid 2015 we are now ensured rights until mid-2018 and also if certain criteria is met will have until mid-2020 to continue to develop MechWarrior products including MWO. Needless to say this was something I had been working on for a very long time, Microsoft is very happy about how the MechWarrior brand is being re-invigorated with the new art work and gameplay advances. This extended license deal gives PGI many of the assurances we were looking for to justify continuing to spend large amounts of development funds on the game, we know we now have the runway to make the investment logical.

Feature Delivery

I think everyone’s mind logically shifts at this point to “Okay what is the clear and honest update on the state of development and expected delivery of major features such as UI 2.0 and Community Warfare.”

First let’s discuss staffing and give you a little more insight into the effort going into MWO each and every month. This past year Piranha has averaged mid 50’s in employees with 45 full time developers that spend their entire day working on MWO content and features.

Development team:

- There is around 20 total staff working on content from maps, to `Mechs including hero, champion as well as skins and cockpit items. Remember all these staff do not contribute to features like CW and UI 2.0 they also do not drain away from those efforts
- 7 staff under production, developer support (internal QA), marketing and community management.
- This leaves 18 staff, all engineers to work on both live ops and feature development. And right there lies the key, if these 18 engineers could focus solely on feature development things would move much faster but these people have to also manage the live ops so there is always a constant stream of work involved to keep the game running smoothly, rollout patches, update the Patcher/Launcher, database management and other MWO tools. So the end result is you are only getting a fluctuating amount of full time effort from some portion of those 18 engineers to make the forward progress.

With that extra exposure into the staffing actively working on MWO lets now discuss our current rollout plans for features on MWO.

The plan for patches every two weeks is not going to change but I am not going to list off every patch below only the estimated patch where we expect a major feature to be released.

Final comment on staffing: People have noticed that we have been hiring lately and have speculated that perhaps were replacing people that are leaving Piranha. This is not the case at all; in fact we have not lost more than 1-2 staff to other opportunities in the past year which represents an extremely low amount of turnover compared to industry standards. It’s a very simple explanation that PGI is growing to accommodate more development capacity and nothing more.

Roadmap

Dec 17th – This patch you’re quite familiar with but it’s a pretty good one and the best in a while. New Skirmish game mode, release of Sabre `Mechs and the release of the Moon map HPG Manifold. I hope this will give players some interest during the holiday break.

Jan 21st – Cockpit Glass.

Feb 4th – UI 2.0 released. It will be a complete rework of the existing UI along with some new screens with the store and some others. A lot of feedback has been implemented to improve MechLab and future releases will include a lot of user feedback integration. Overall UI 2.0 on February 4th is an absolutely MASSIVE feature release, bigger than anything to date. I don’t say that purely based on functionality that UI 2.0 will introduce to MWO. The reason it is considered in my mind the biggest feature release to date is because of the bottlenecks it removes. Everything relied on its release and back end architecture to build off of.

Feb 4th – Tier 1 weapon modules – Further explanation forthcoming in a Command Chair post later this week.

Feb 4th – Assault mode refresh/improvements – Includes new Base model to replace the resource collector for a Forward Operating Base truck with the additions of turrets. Helps differentiate it from other modes like Conquest.

March 4th – DX11 – it has been complete essentially since the last Public test but we have waited to get the Christmas break and UI 2.0 behind us before releasing. Some further exploration into FPS concerns before release. It is possible upon release some will use DX 11 where others will stick with DX9 for frame rate concerns while we continue to optimize it.

March 18th – Achievement System.

April 1-April 15th – Launch Module – in depth description already in a command chair post.

June 17th – Clan Invasion.

First off the list above again does not even come close to discussing all of the content and features that will be released between now and the Clan injection June 17th 2014 but I think it mentions all of the features that you really care about. Next you can see that Feb 4th has a significant amount of content and you can begin to see how items were piling up behind UI 2.0 and will start to flood out at a much faster pace.

Next we should discuss a refresher on what Community Warfare really means, it has evolved to mean a lot of things, but for most it boils down into being able to compete directly with other units for possession of territory. This roadmap just shared with you does incorporate a significant amount of Community Warfare functionality in systems like UI 2.0, achievements, and the launch module. This will allow players to have any size groups 2-12 which are completely balanced via weight tonnage limits; including clan mechs balanced via both weapon design and tonnage restrictions. Players will also have the lobby like system and of course private matches allowing the first major layer of Community Warfare and competitive play. For many merc units out there in MWO land this is significant news that by the month of April they will be able to have competitive play with other merc units. We have prepared a new web tracker for Community Warfare here – www.mwomercs.com/theplan. You can see the approximate completion level of each of the major features within. More features may be added over time as we discover additional content needs.

The only items really remaining from the Community Warfare pillar are two items, although pretty big ones. They are what we can call “Association” which is further connecting factions and the idea of Loyalty points and “Inner Sphere Planetary Conquest” which of course is competing over territory. I have not listed off dates for these systems because we don’t have as precise of estimates quite yet. But we can for the first time based on the January-April development schedule provide a more accurate estimation then we have in the past. Below are some conservative estimates of the remaining Community Warfare features that I think we can probably beat.

Conservative Estimates:
- Association: July-Aug
- Planetary Conquest: Sept-Oct

Confidence is very high that worst case scenario is the completion of the entire Community Warfare feature set as we currently understand it by Early to Mid-fall.

I imagine of course this is not all great news, ideally you want these features, all of them, much sooner. The difference is, this time they are based upon the UI 2.0 bottleneck which was responsible for at least 80% of all schedule slips in 2013 being removed by Feb 4th.
Of course you may very well still be in a position where you don’t believe the estimates or are unwilling to believe until some more of these dates are achieved and you have the features in your hands. That is completely fair and at Piranha we are just going to be focused on delivering and earning your patronage back into MWO as soon as possible.

Clan Packages

A few quick points on the clan packages in regards to content and pricing concerns people have been voicing. First we need to remind everyone that MWO is committed to never being a P2W product and this new clan program does not violate that commitment. Everyone of course will be able to purchase each of these `Mechs for in game currency of C-Bills making them of Free to all who have put in the play time to earn the in-game currency. Love the Mad Cat and don’t want to spend a single penny?, no problem you can of course do that in MWO. As to the exact timing of the C-Bill versions post June 17th I do not have those answer yet although I am sure they are forthcoming soon.

Next on the subject of the Gold `Mechs, obviously they have caused a fair bit of a stir. These are for the hard core collector who wants something that will live on forever as being extremely rare. It’s purely a collector’s item and we are certainly not the first game to try something like this. If the idea seems ridiculous to you, essentially you can ignore them entirely, they will have no bearing on gameplay, other than be extremely cool. In the world of free-to-play, the people who spend more are picking up the tab for those who spend nothing. Their contribution should be appreciated by the other players, rather than invoke friendly fire as some people have suggested. They really should not offend you the world is full of avid collectors, everyone reading this knows somebody with a $20,000 collection of Magic the gathering cards and single cards worth huge amounts.

As to the general pricing of the Clan packages I think we tried pretty hard to make these packages of very similar value to both the founders and Phoenix packages. In particular I think the Phoenix packages were perceived to be of high value and if we compare directly to them the summary would look something like this:

Let’s assume the extra rewards like premium time equal each other out although Bryan Ekman mentioned that there are aspects of the rewards for Clans that are not defined yet like the group benefits that might boost the value of the Clan packages further. However if we assume the extra rewards are equivalent to the Phoenix packages it really comes down to the `Mechs. In each case you get the two free variants to go along with the Prime variants making an overlord package $80 or $20 per prime variant. With the Clan packages you are paying what equates to $30 per prime variant. But remember our pricing of MC in MWO has a relationship between MC and CB costs. Clan Technology is significantly more expensive, and is reflected in the package pricing. I think though that less people are concerned about the per `Mech math and see the logic involved, but are more concerned about the lack of a la cart options or more ways to pick and choose the money you wish to spend. This is something that were currently investigating, no promises at this point on what if any changes we will be making but I can tell you we will be listening to all polite feedback for creative ideas for changes to the package structure.

I hope this information helps everyone in one way or another. If I want you to take anything away from this email it would be that if we reflect we realize that a hell of a lot of good things also happened in 2013 for MWO and MechWarrior is truly back and growing day by day. Also Piranha is every bit as committed to MWO today as we were 2 years ago. Bright days are just ahead of us and Feb-April is going to see a massive amount of content released and you will really feel the momentum leading into summer and early fall for the completion of all known major MWO features. I hope we can have another party in the fall of 2014 and call it a re-launch or perhaps the launch of MWO 2.0 and see you all there.

Happy Holidays

Russ Bullock
President, Piranha Games Inc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ben dan dan heel erg optimistisch of naïef als ik het sentiment van de community niet deel? Of ligt het er aan dat ik zelf ook een developer ben?

Sure, om nu al die clan packages voor zoveel geld aan te beiden is ook wel een beetje.. mja.. Maar ik vind dat ze behoorlijk wat vooruitgang geboekt hebben. De game is veel stabieler geworden. Zowel technisch als gameplay en er zijn flink wat features bijgekomen. Sure, het had misschien allemaal iets sneller gekund maar voor mijn gevoel komen er redelijk vlot updates.

En wat is nou precies de grote fuckup? Ik volg het allemaal niet zo nauw, zouden ze clans dit jaar al releasen ofzo?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Helaas heb ik geen tijd om alle beloofde deadlines op te zoeken, maar geloof me: ze hebben weinig (eigen opgelegde) deadlines gehaald. UI2.0 en CW is zo vaak en ver uitgesteld dat ik niet eens meer weet wanneer de eerste deadline was.

Ja, deadlines zijn er om overschreden te worden, maar wanneer je zo ontzettend vaak een deadline mist EN niet een klein beetje maar ruimschoots, doet dat iets met het vertrouwen dat klanten hebben. Tel daarbij op dat de communicatie van PGI op het vlak van deadlines ver onder de maat is en klaarblijkelijk de focus ligt op nieuwe mechs ontwerpen voor extra inkomsten kan ik mij voorstellen dat de community teleurgesteld is.

Ondanks dat ik de teleurstelling goed kan begrijpen kan ik mij echter niet vinden in de grove en persoonlijke reacties jegens PGI, waar de honden nog geen brood van lusten. Daar laat de community in zijn geheel een behoorlijke steek vallen en imho is dat deels een factor die meespeelt in PGI's grote fuckup.

De grote fuckup is dezelfde fuckup die je bij PGI keer op keer ziet terugkomen: communicatie. Mooi voorbeeldje is de continuering van de licentie. Dit weten ze nota bene al sinds 8 november! Een goede communicatie medewerker zou dit feit gebruiken om meer goodwill te creëren bij de community. Dat is een kans die ze laten liggen. Een minder mooi voorbeeldje is deze hele clan intro zonder communicatie vooraf (of bij bekendmaking) waarom het mogelijk is dat dit gerealiseerd wordt terwijl de veel geanticipeerde functionaliteit achterwege blijft. Als je geen tekst en uitleg geeft gaan mensen hun eigen conclusies trekken.

Mijns inziens moet je juist je core klantengroep binden en boeien om continuïteit te garanderen. Pas wanneer je dat geborgd hebt (met bijvoorbeeld CW) ga je kijken naar opties om meer potentiële spelers aan te trekken (die je vervolgens OOK moet binden en boeien). Denk hierbij aan DX11, flashy interface, 3rd person view, etc. PGI doet dat net andersom.

Persoonlijk had ik gehoopt eerst CW te ontvangen en daarna pas Clan invasion. Ik speel sinds de laatste maand van closed beta en tot op een maand (of twee) geleden was het spel compleet uit balans qua mechs/wapens. Cheese builds/flavor of the month heeft heel wat dedicated spelers doen vertrekken en de manier waarop PGI in het verleden balans issues heeft opgelost deed mij de nekharen overeind staan. Van volledig links naar volledig rechts zonder incrementele stappen of met onbegrijpelijke rekenmodellen die niet logisch, noch rekenkundig uit te leggen waren....brrrr, ik huiver bij de gedachte hoe clan mechs gebalanceerd worden. Ik verwacht een tenenkrommend tweede jaar van niet gebalanceerde mechs/wapens. Mogelijk zelfs opnieuw een vertraging van CW hierdoor.

Resultaat van dit alles is wat ik eerder al meldde: "De black friday sale zal vooralsnog de laatste keer zijn dat ik MC heb ingeslagen. Eerst CW leveren zoals beloofd, dan kijken we nog eens verder." De uitleg van Russ versterkt enkel mijn beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Pkunk schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 07:54: En wat is nou precies de grote fuckup? Ik volg het allemaal niet zo nauw, zouden ze clans dit jaar al releasen ofzo?
Om nog iets meer perspectief te geven:

Hun lack aan tact tegenover hun klanten. Ze maken keer op keer dezelfde fout zoals Sap al zei.

Die packs heeft niemand wat op tegen. Prima dat ze daar geld mee verdienen. De lack aan keuze en de steeds hoger wordende prijs hadden ze vantevoren moeten uitleggen. Ik snap dat ze de clans als verassing wilden brengen, als ze een klein beetje hadden nagedacht waren ze tot de conclusie gekomen dat dat bij zo'n gevoelig onderwerp wellicht niet al te handig is.

Hadden ze de community een weekje of wat vantevoren via een simpele twitter post gemeld dat clan packs eraan kwamen dan hadden ze zichzelf tijd gegeven om eventueel wijzigingen te maken. Dan hadden ze gelijk de vraag gekregen of je ook per mech kon kiezen deze keer. (Iets wat bij Founders EN Phoenix al tig keer gevraagd is.)

Hadden ze die clan-packs iets beter doordacht door wat meer keuzes te geven dan was de reactie heel anders geweest. Combineer dat met het perspectief van een gouden koe en een bepaalde groep oudere spelers die al tijden op features zit te wachten en hop, geen wonder dat de 'vocal minority' weer uit zijn sloffen schiet.

Je wil niet weten hoeveel mensen in de competitieve sfeer op dit moment erover denken om te stoppen.
Dit soort domme fouten kost ze keer op keer klanten. Het kost ze inkomen en daardoor dus ook de mogelijkheid om nog sneller uit te breiden door bijv. externe engineers in te huren.

Er zijn 3 dingen die ik uit Russ zijn post kan halen met zekerheid:
1-Clanmechs gaan duurder zijn, iets wat verwacht werd maar wat door velen (inclusief mij) niet in verband werd gebracht met de hogere mech prijzen.
2-Microsoft beschouwd PGI/IGP schijnbaar als financieel stabiel en/of ze krijgen Microsoft funding, anders hadden ze die license niet gekregen.
3-Ze gaan nadenken over de opbouw van de clanpacks. Dit laatste zou weer wat aanzien repareren.

Al met al vind ik nog steeds dat PGI de community een Xmas kadootje schuldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Remagine schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:05:

Al met al vind ik nog steeds dat PGI de community een Xmas kadootje schuldig is.
Lol, x-mas-MC-discount-sale? Dat zou een epische zet zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Hehe, alsjeblief niet.

Ik dacht meer in de richting van ppc's die sneeuwballen schieten. Maja dromen zijn dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Uit alles wat ik afgelopen weken heb gelezen hier begrijp ik het cynisme.
Echter ik lees een heel positief en transparante mail van die russ bullock.

Ach gedurende de 5 jaar WoW die ik speelde werd het net zo hard afgefikt.

Enige jammere voor mij is dat ik nog steeds genoodzaakt ben tot pugs en vaak al verloren heb voordat ik begonnen ben.

Jammer dat ik gister niet kon aanhaken Rema, had graag het verschil tussen pug en group ervaren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
De dubbelpost maar even nuttig gebruiken.

Iemand een suggestie om te kunnen groupen?
uiteraard is een unit voor de hand liggend, maar ook daar ben ik nieuw in.

[ Voor 181% gewijzigd door Lynx op 17-12-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Lynx schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:22:
Jammer dat ik gister niet kon aanhaken Rema, had graag het verschil tussen pug en group ervaren :(
Crap, idd sorry. Werd tijdens het tikken een 4e match begonnen. Twas best of 3 en 1 der 3 werd als niet geldend verklaard omdat er een hele zooi disconnects waren.

Anyway WSB TS: wsb.ts.nfoservers.com geen wachtwoord.
Oefen avonden zijn zondag, maandag en woensdag. Dan heb je de meeste kans om voor de match met ons te kunnen droppen.

Wat je ook kan doen is op zo'n publieke TS inloggen. Staan in de TS onder links. Vooral NGNG en comstar US worden veel gebruikt. Gewoon een 3-man kanaal in gaan en vragen of je mee mag doen.

Andere clans waar je makkelijk bij aan kan sluiten zijn http://antaresscorpions.co.uk/ en http://thetemplars.enjin.com/. Zijn iets meer casual en over het algemeen vrij vriendelijk. Geloof dat een paar lui hier ook nog een unit hadden maar weet niet zo gauw welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Die packs heeft niemand wat op tegen. Prima dat ze daar geld mee verdienen. De lack aan keuze en de steeds hoger wordende prijs hadden ze vantevoren moeten uitleggen. Ik snap dat ze de clans als verassing wilden brengen, als ze een klein beetje hadden nagedacht waren ze tot de conclusie gekomen dat dat bij zo'n gevoelig onderwerp wellicht niet al te handig is.
Niet alleen dat, de community is boos omdat PGI/IGP gewoon door blijft gaan met het verkopen van dit soort packages terwijl de beloftes die ze hebben gemaakt toen de founder packages verkocht werden nog niet eens ingelost hebben.

Ook al zouden ze de clan packages een maand van te voren aangekondigd hebben dan zou het precies hetzelfde ontvangen worden. Mensen zijn het zat om te betalen voor een game waarbij de beloftes keer op keer niet nagekomen worden.

Als klap op de vuurpijl hebben ze de gouden clan 'mechs van $500 te koop staan, waarbij ook nog staat dat deze voor de loyale fans zijn, als je die dus niet koopt ben je geen loyale fan blijkbaar, ook al heb je al founders en phoenix packages gekocht.

Ik vind MWO echt een geweldig spel over het algemeen maar ik ben er een beetje klaar mee dat ze de community steeds voor de gek proberen te houden op deze manier. Ik heb tijdens de closed beta het Legendary Founders package gekocht en wat ze toen allemaal beloofd hebben zit nog steeds niet in het spel, dingen die al wel in het spel zitten werken niet goed (SRM hitregistration bijv.) of helemaal niet (command console). Ik heb ook het Phoenix Overlord package gekocht omdat ik er gewoon in geloof dat deze game potentieel heel goed kan worden, het is alleen jammer dat de vooruitgang zo langzaam is.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 17-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Die command console is een lollige inderdaad. Zit er zover ik weer al voor het begin van open beta in, niemand weet wat het doet of gaat doen. En toch laat pgi het er patch na patch in zitten. >.>

EDIT: SC dogfighting module delayed.
https://robertsspaceindus...e-Chairman-On-Dogfighting
Lees dit en vergelijk het eens met Russ' zijn post. Dit is hoe je je klanten vantevoren laat weten dat het wat later word.

"So rather than force the team to crunch through the holidays chasing something ‘good enough,’ I am going to make the tough choice to delay the dogfighting module for a couple of months to allow us to take our time and deliver something special.

However, as it is the holidays, we’re not about to send you off home without a few treats. There’s going to be an update to the Hangar at the end of the week with some fun new functionality. But better than that the team and I invite you to join us Friday, December 20th to show you some of the dogfighting work that is in progress; you’ll see us fight in a multi person fur ball, and hopefully appreciate some of the detail and care we’re adding to truly push dogfighting in Star Citizen to a level beyond anything achieved yet in a space sim."

EDIT2: Patchnotes alhier: http://mwomercs.com/forum...wntime-from-10am-1pm-pst/

Niet dat ik er veel tijd aan ga besteden, kom er net achter dat ik grotere zorgen heb. >.>
Afbeeldingslocatie: http://i.cubeupload.com/WTBqXw.png

[ Voor 82% gewijzigd door Remagine op 17-12-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Had de server al niet weer in de lucht moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

2 x PPC, elk in één side torso, 3 AC2 in linker arm, 300XL en zoveel mogelijk ammo/DHS.
Remagine schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:14:
...
Niet dat ik er veel tijd aan ga besteden, kom er net achter dat ik grotere zorgen heb. >.>
[afbeelding]
Als je ff op dat vraagteken ernaast klikt, kun je de kaart ff "stresstesten", zodat je zeker weet dat het geen power saving mode is o.i.d.
Lynx schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:11:
Had de server al niet weer in de lucht moeten zijn?
Up & running

[ Voor 33% gewijzigd door Sapstengel op 17-12-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Sapstengel schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:47:Als je ff op dat vraagteken ernaast klikt, kun je de kaart ff "stresstesten", zodat je zeker weet dat het geen power saving mode is o.i.d.
Helaas, ook met benchmark fullscreen blijftie op 1x steken.
Bios op default gezet, geen force peg of wat dan ook aan.
Bios geeft ook pcie 1 aan. Power saving troep uitgezet. Pakt hem nog niet.
Benchmark stotterde ook als een gek.
Vage is dat mwo wel lijkt te draaien, al is die cpu gericht.

Morgen eens wat benchmarkjes draaien, eventueel kaart in een ander slot stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Remagine schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:59:
[...]
...
Morgen eens wat benchmarkjes draaien, eventueel kaart in een ander slot stoppen.
Durf het bijna niet te vragen.....maaruh, je hebt hem toch wel in het 16x slot gestoken....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Tis een dual 6950, er zijn 2 pci 16 sloten, 2 8x/4x en een paar 1x.
I'm pretty sure it's not the 1x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

2,5 uur bezig in Skirmish en precies 0 keer die nieuwe map gekregen...grmbl...

Edit: Skirmish is overigens aardig lame als de laatste Spider een klein ettertje is. /rage_mode

[ Voor 38% gewijzigd door Sapstengel op 17-12-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Nieuwe map is wel geinig. Klein, maar met leuke geluids effecten. Alles klinkt gedempt door het vacuum spul.
Btw gauss rifle heeft nieuw geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

[...]
...
Your wish is their command.

Redeem code HAPPYHOLIDAYS geeft 7 dagen premium.

• Remagine
De function-call bug is ondertussen gehotfixed.

EDIT:

-Catapult (Pelvis area split for leg/CT distribution, increased the size of leg penetrating the hip by 5%, head hitbox reduced by 20% (yes it was that oversized) )

http://mwomercs.com/forum...__p__3014224#entry3014224

And:
http://www.reddit.com/r/m...th_piranhas_russ_bullock/
"Bullock admits that he was not 100 percent happy with the packages and arrangements of pricing. The team is making adjustments to them right now, adding options that will give the plans more pricing levels and flexibility."

"In a surprising announcement, Bullock mentioned that the team will be giving the $240.00 Masakari package for free to players who buy the $500.00 gold packages. That will essentially cut the $500.00 package in half and will be retroactive to those who have already bought a gold package."

offtopic:
Nieuw geheugen, nieuw moederbord en nieuwe videokaart! MWO @ 110 fps on ultra yay . >.>

[ Voor 109% gewijzigd door Remagine op 19-12-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

"and will be retroactive to those who have already bought a gold package."

>implying gold packages have been sold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Waarschijnlijk vrienden en family van Russ. >.>

2 cockpit items te winnen;
http://mwomercs.com/forum...ll-a-dev-12-wins-of-xmas/

Meer opties voor clanpacks:
http://www.reddit.com/r/m...ms_clans_%C3%A0_la_carte/

Pilot tree revamp:
http://www.reddit.com/r/m...y_pgis_alexander_schmidt/

[ Voor 40% gewijzigd door Remagine op 20-12-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lees net pas die pilot tree revamp. Lijkt me een goede actie an sich. Hopelijk gaat het met iets meer balans dan het voorbeeld, maar het idee erachter juich ik graag toe.

Die player levels daarentegen mogen ze van mij houden. Ben namelijk huiverig dat die player levels gebruikt gaan worden voor MM, waarbij het niet zozeer uitmaakt hoe goed iemand is, maar hoeveel vrije tijd die persoon heeft. De laatste tijd heb ik het idee dat de ELO MM aardig werkt. Veel battles eindigen met 1 á 2 mechs die van de winnende partij nog over zijn (skirmish uiteraard). Erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weer eens met mijn 4SP gespeeld. Gelijk een hele goed match gehad. meestal speel ik met assaults en rond 600 en 800 dmg +- in goede matches

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/nzelcn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Das een zeer nette score voor een medium...nice!
En iedereen maar klagen over de SRM HSR/Hit detection...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Neem aan dattie wel artemis erop had zitten. In elk geval erg netjes, dat soort scores zie je niet vaak meer.

SRM gedoe is inderdaad nogal vaag. Tword als de plaag gemeden terwijl een aantal units die ik ken in een open rule set wel Lrm boats gebruiken. Hit detectie van alle wapens is eigenlijk net zo erg. >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
4x ML
2x SRM6 (geen artemis)
250 engine

Artemis is echt niet nodig. Meestal wel mogelijk om achter iemand te komen en dan een salvo vol in de rug te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo had ik mijn hunchje ook altijd, inmiddels heeft ie plaats gemaakt voor een Jager die ik nooit gebruik... :(
maar nette score zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een week of 3 niet meer gespeeld te hebben,vandaag weer een paar potjes gedaan

op zijn zachtsgezegd, ben wat roestig.
maar toch 1 potje met 800 damage in een shadowhawk

spelen we morgen avond weer gezamelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Weet niet zeker of ik er zal zijn, hangt van een paar andere omstandigheden af. Met een beetje geluk kom ik nog even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Hoi luitjes, een vraagje.

Als je één variant elite hebt, kun je dan de andere 2 varianten verkopen?

Heb drie Shawks en drie jenners maar gebruik alleen JR7-F en SHD-2d2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Je elite/master status blijft behouden als je 2 varianten verkoopt.
Als je de 2 varianten opnieuw koopt zullen ze ook zover zijn als ze waren qua mech XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
thx, scheelt behoorlijk in de mech bays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
http://www.reddit.com/r/O.../patch_notes_january_7th/

Zwakke patch, ac20 nerf kan interresant zijn. Rest is ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Leuk weer een hero mech.
Heb nu alleen Firebrand om easy C-bills binnen te harken met 2x ac20.

Al moet ik zeggen dat ik met de Jenner-F en 6x Mlas de laatste tijd eigenlijk betere scores haal :)

Stacked de hero 30% bonus met de premium time 50% bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat stacked.
Maar deze hero is met default load out echt geen goede mech.

Een XL engine met een Gauss in je torso, en laat het torso nu net het makkelijkste te slopen zijn in een Hunch....

die ga je heeeeel makkelijk neer knallen.

deze patch is overigens echt extreem zwakjes, zeg maar bijna niets is gepatched... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Snap dat de lay-out ruk is.
Maar mijn Jenner is bijna mastered, Jager moet ik ook nog 1 chassis om master te hebben.
Dan heb ik SHD, JR7 en Jager.....en dan wat?
Hunch is wel 1 die op mijn shortlist staat en met een HERO mech heb je wel een easy start.

Andere suggesties? Ilya misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Schijnt dat feb 4 een grote patch word. (Mag ook wel weer es.) Hopelijk ook een nieuwe ui 2.0 test sessie.

Was van plan zo'n hunchy te halen tot dat ik de missile hardpoint zag. Jammer maar helaas.
Lynx schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:19:
Andere suggesties? Ilya misschien?
Gezien je eerder mechs zou je de lage armen misschien minder vinden.

Cicada's zijn erg leuk, heb je ook eens ecm.
Centurion's zijn ook goed maar slechter op het moment door de srm problemen.

Als je iet's zwaarder's wil overwegen zou ik de Victor pakken. Kan makkelijk 70 km/h en heeft jumpjets.
Lijkt in feite gewoon op een iets te grote Heavy ipv een assault.

Alle drie hebben een hero. Alle drie de hero's zijn wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas DDC for the win, blijft toch wel de baas van het veld in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

In de categorie mechs met hoogzittende wapens:
Als je van traag kan houden dan zijn Stalkers koel, de Hero Misery is ook een gaaf ding. Daarnaast hebben stalkers veel hardpoints. Een stalker met 4 maal LRM 15 is altijd leuk, of 3*LRM15 met 2*LLas, of minder LRM/SRM en nog veel meer lasers/ppc's. Je moet alleen niet in je 1tje rondlopen met een stalker ondanks dat de definitie van de naam normaal wel zonder hulp werkt.

Ik zag op het MWO forum dat Hunchies nu geen hunch meer hebben als er niks in de sidetorso zit, dat geeft wel nieuwe mogelijkheden omdat die dingen snel zijn, een zeer grote torso twist hebben (kunnen met behulp van de armen verder dan 180graden achter zich schieten) en ze kunnen redelijk wat lasers mee nemen. Er is ook een variant met 3 energy points in zijn midrif zodat je bijv 3PPC's in je torso kan plaatsen die pinpoint zijn en er geen hunch op zit die ze makkelijk kunnen slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
:*) Ben bang dat ik geen geduld heb voor groot en lomp.

Mijn Jager @64kmph vind ik al langzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Video devlog #1 (waarschijnlijk opgenomen in december, sommig info is nogal oud.):
http://mwomercs.com/forums/topic/147203-ask-the-devs-vlog-1/
Geinig dat het art en visuele gedeelte een leider heeft met een verdacht Nederlandse naam. ;)

Russ bevestigd ui 2.0 voor 4 Februari:
https://twitter.com/russ_bullock/status/421070143054020608
Waarschijnlijk nog 1 public test ergens deze maand.

Hoogstwaarschijnlijk dus cockpit glas en achievements of/wellicht turrets eind deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet er iemand dadelijk een paar potjes mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
http://mwomercs.com/forum...014-public-test-schedule/

Public test morgen. UI 2 deeltje 3.
Test Time
Morning: 10am - 12pm (PST)
Afternoon: 4pm - 6pm (PST)

Voor diegenen die geen zin hebben om zelf de client te downloaden:

"[–]Homeless-Bill QQ Mercs [score verborgen] 19 minuten geleden
For those unable to try it out themselves, I'll be streaming while I play around at twitch.tv/homeless_bill. The stream should start at 10am, but it will probably start closer to 10:15am because someone had to go and invent the snooze button."

[ Voor 53% gewijzigd door Remagine op 15-01-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zijn er nog mensen die morgen avond een rondje MWO gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:51:
Zijn er nog mensen die morgen avond een rondje MWO gaan doen?
Even kijken of ik thuis ben, wanneer had je in gedachten?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet helaas arbeiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ergens na 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Moet wel lukken gok ik.
Heb het al een hele tijd niet meer gespeeld, dus zal wat roestig zijn.
Werkt de voice server nog die in deTS staat?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Vast en anders zijn er nog genoeg andere servers of programma's die we kunnen gebruiken.
Hoe laat denk je online te komen?

-edit-
yup was een leuk uurtje vermaak

[ Voor 18% gewijzigd door RadioKies op 17-01-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:10:
Vast en anders zijn er nog genoeg andere servers of programma's die we kunnen gebruiken.
Hoe laat denk je online te komen?
Ben er nu, mocht je willen :)
Zal ook gelijk even naar dat voice ding gaan.

edit: Was weer gezellig!

[ Voor 4% gewijzigd door Renquin op 17-01-2014 21:30 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik snap wel waarom sommige mensen je makkelijk kunnen raken... 3rd party software en bestanden aanpassen anders dan user.cfg
Dan krijg je dit:
http://imgur.com/a/iq10b

-edit-
deze screens zijn 2 dagen oud...

[ Voor 11% gewijzigd door RadioKies op 20-01-2014 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:07:
Ik snap wel waarom sommige mensen je makkelijk kunnen raken... 3rd party software en bestanden aanpassen anders dan user.cfg
Dan krijg je dit:
http://imgur.com/a/iq10b
Fijn... :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Cheaters houd je altijd.
Gevoelsmatig valt het in dit spel nog mee qua aantal cheaters.

Heb nog maar één of twee keer het vermoeden gehad dat er een cheater in het andere team zat. Ik heb meer last van de stormvload aan trial mechs in m'n eigen team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat gevoel heb ik ook.
Graag wat minder van dit (na 8 minuten gametime zo weinig...):
http://i.imgur.com/OnEVyJR.jpg
http://i.imgur.com/xSCPWRZ.jpg

En wat meer gebalanceerd zoals dit:
http://i.imgur.com/0sLacOD.jpg

Btw, vanavond cockpitglass. Als dat erin zit, denk ik dat dir11 en ui2.0 idd over 2 weken ook echt uit zullen komen.

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste