ik ga een paar rondjes knallen, voor diegene die meewillen doen
je kan me vinden in mumble
je kan me vinden in mumble
Verwijderd
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Denk dat dat wel de meest realistische is.[b][message=41100446,noline]RadioKies schreef op donderdag 24 oktober 2013 @
9.374.500 totaal
Let wel, de DD is de duurste Jager. De andere 2 zijn 3mil goedkoper. Dit is vanwege de XL engine die er standaard op zit.
Heeft standaard al een xl260 en FFarmor
evt nog een paar duizend voor armor kosten
1.500.000 DHS (dit hoeft echter niet met deze setup)
[ Voor 3% gewijzigd door Remagine op 25-10-2013 09:11 ]
Hallo met Tim
Hallo met Tim
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Want a cookie?!
Verwijderd
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Want a cookie?!
[ Voor 7% gewijzigd door Remagine op 29-10-2013 09:02 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Remagine op 30-10-2013 19:23 ]
RadioKies schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:50:
-Van het bekende MWOrange naar blauw?
/shrug
-Je ziet niet in het overzicht hoe zwaar een item is, alleen de prijs. Dus even kijken naar welke motoren in je mech kunnen op basis van tonnage voordat je de hele mech gaat wijzigen zit er niet meer 123 in.
/correct
-Geen MWO smurfy totaal overzicht van je componenten... waarom gebruiken ze maar 10% van de rechter zijde van de mechlab? Daar kunnen ze toch prima alle posities van de mech tonen?
/mwah geen ramp als je de boel kan opslaan als loadout.
-Ligt het aan mij of kun je niet niet 123 meer zien wat je loadout is van je complete mech?
/weenie, misschien als je enkel de mech int overzicht selecteerd.
Van wat ik al gezien had en nu heb gezien... vraag ik mij af: Hoeveel tijd hebben ze hier in gestoken (volgensmij al wel veel), is dit alles wat ze tot nu toe hebben? Neem aan dat dit een eerdere eigen alpha is van 1 (of 2) maand geleden. Zo veel is er niet anders dan wat Eckman toen liet zien.
/betwijfel het, tis sowieso een oudere build. Al zal het er niet erg ver op voor liggen. Kan zijn dat ze bijvoorbeeld de shop in een aparte build gemaakt hebben.
Volgende week een grote update met o.a. een hero catapult las ik ergens.
/inderdaad kwam SJR al tegen in een AC20-K2 12 man -,-
Dat was het. Ben de cent aan het levelen. Kennelijk nooit zoveel met mechs met missle bays gespeeldRemagine schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 18:08:
Denk eerder dat je je misile ports dicht had. Je weet dat er een knop is om de missile ports te openen?
Komt bij Centurions en Catapults bijvoorbeeld erg van pas.
Hallo met Tim
Verwijderd
Yup, vertrouwen was al weg na de twitch feed van Ekman.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 02:17:
...
ik denk niet dat UI 2.0 ons gaat brengen dat we graag willen zien...
...
Ayup dat en een lobby waar ik private matches en mechs per map kan kiezen zijn mijn 2 grote verlangens op het moment. De rest is te overleven. Innerspherewars.eu is wat mij betreft de huidige community warfare, daar heb ik pgi niet bij nodig.Sapstengel schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 06:31:
[...]Yup, vertrouwen was al weg na de twitch feed van Ekman.
Zolang ze dit goed doen:
Unified API to allow importing loadouts from outside the game
Unified API to allow web-based mechlab
Hoeven we daar echter geen last van te hebben.
At least he's feeling confident...RadioKies schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:10:
Woohoo,
Maar ook goed nieuws:
http://mwomercs.com/forum...pid__2881896#entry2881896
[ Voor 78% gewijzigd door RadioKies op 02-11-2013 18:41 ]
Verwijderd
Oeh, nice! Hoe laat is dat in onze tijd? (ja ik ben lui)RadioKies schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:43:
Voor degene die een DirX11 kaart heeft en ruimte voor een 2e MWO installatie:
Public Test - DirectX11 - November 07th, 2013
Morning Test: 10am-12pm PST
Afternoon Test: 4pm - 6pm PST
Want a cookie?!
Thanks! Ben wel benieuwd eigenlijk, ff kijken of ik wat kan ritselen qua tijd vanavond.RadioKies schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:55:
19:00 (7:00 PM) Amsterdam Time = 10:00 (10:00 AM) PST
21:00 (9:00 PM) Amsterdam Time = 12:00 (12:00 PM) PST
1:00 (1:00 AM) Amsterdam Time = 16:00 (4:00 PM) Previous Day PST
3:00 (3:00 AM) Amsterdam Time = 18:00 (6:00 PM) Previous Day PST
Want a cookie?!
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 19:42 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
'k Sla vanavond weer over.Sapstengel schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:01:
Zijn er vanavond nog mensen online?
Want a cookie?!
Verwijderd
Als ik eerlijk ben heb ik geen enkel idee wat ik hiervan moet denkenVerwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:04:
mega patch vandaag, 1.3Gb wees gewaarschuwt. servers zijn plat download van de patch kan nog niet gestart worden (bij mij in ieder geval)
patch notes hierzo
http://mwomercs.com/forum...-patch-day-november-19th/
Want a cookie?!
[ Voor 42% gewijzigd door haarbal op 21-11-2013 10:31 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Pkunk op 29-11-2013 18:06 ]
Hallo met Tim
[ Voor 12% gewijzigd door Sapstengel op 03-12-2013 19:19 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Remagine op 04-12-2013 21:53 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Lynx op 07-12-2013 16:29 ]
Hallo met Tim
SkirmishRemagine schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:21:
Waar haal je vandaan dat dat het enige verschil is?
Ik denk eerder een gamemode zonder caps met random spawns. Tis nog niet eens bekend of het nou 1v1 of 4v4 word. Officiele tekst was dit:
"Gameplay:
A new game mode is being added. Skirmish will be released mid-December which is essentially Team Death Match. The inclusion of this mode is the first game mode specific step toward Community Warfare and the game modes that will be required for planetary control and community conflicts. It’s also a way for us to gather metrics on what may eventually turn into a Solaris game mode further down the line."
Welcomez, and probeer deze maar eens.Lynx schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:40:
Heb die MC jenner gekocht met XL300 dus kon wat proberen.
Heb de indruk dat ik de verkeerde SHD gekocht heb.
Kan maar niet de goede load out vinden.
Nu AC20, MLas, 2x streak SRM2 met stock engine.
Mijn dps is hopeloos ten opzichte van een trial mech.
[ Voor 37% gewijzigd door Lynx op 09-12-2013 16:49 ]
Niet helemaal, meer dat double en meer heatsinks er voor zorgt dat je een grotere hoeveelheid hitte punten voor je hitte balk hebt , ook koelt de mech sneller af en kun je meer schoten achter elkaar afvuren zonder dat je mech uitvalt. Een standaard heatsink is 1.0 hitte punten, dubbele heatsinks 1.4, en dubbele in de motor 2.0 dacht ik. Zie het maar als een enorme buff voor je rode hitte balk in de mech. Dmg punten per vliegend projectiel blijft hetzelfde.Lynx schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:33:
Begrijp ik nu goed dat heatsinks de damage boosten van een ac20?
Kan ook, ballistics en ER Large zijn op het moment stabiele platformen, niks mis mee.Lynx schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:33:
Ook veel range ingebouwd wat ik over het algemeen wel prettig vind.
Was inmiddels alweer omgebouwd naar: Stock engine, AC5, ER Llas, LRM10 Hiermee toch al een paar keer boven de 400damage per match uitgekomen.
Helemaal hilarisch was die jenner met XL300, 5xJJet en 4xMlas .
Speelt makkelijk en scoor enorme scores hiermee.
[ Voor 22% gewijzigd door Remagine op 09-12-2013 17:01 ]
[ Voor 38% gewijzigd door RadioKies op 10-12-2013 17:21 ]
NopeLynx schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:07:
Server down?
[ Voor 6% gewijzigd door Remagine op 11-12-2013 11:50 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq