Doe mij eens gegevensAnoniem: 134214 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:56:
Ik hang altijd in de -MS- TS als ik online ben.
Radio is er ook geregeld te vinden
Want a cookie?!
Doe mij eens gegevensAnoniem: 134214 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:56:
Want a cookie?!
Het enige regelen wat er gebeurd is als ik een PM krijg. Verder regel ik helemaal niks!Anoniem: 134214 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:56:
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Anoniem: 134214
Wat een slechte grap... Helaas geen duim naar beneden op mn mobiele versie.RadioKies schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:48:
[...]
Het enige regelen wat er gebeurd is als ik een PM krijg. Verder regel ik helemaal niks!
Misschien dat ik straks ff kom.Anoniem: 134214 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:04:
Zo het is officieel kutweer, wie komt er online??
[ Voor 29% gewijzigd door Renquin op 04-09-2015 22:06 ]
Want a cookie?!
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Tjsah, moest naar die TS als ik nog met jullie mee wilde spelen. Toen ineens was daar Opa die me er bij wilde hebben...
Want a cookie?!
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Slappe hap, je past precies bij de mercsRenquin schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:16:
[...]
Misschien dat ik straks ff kom.
edit: Lol, nog geen 5 minuten online op de TS en zit nu ook bij -MS-
edit 2: zo, weer een avondje ouderwets CW. Was best grappig die walkovers
Want a cookie?!
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 134214 op 05-09-2015 17:50 ]
Hey! Unit-maatje!
Tsjah, wat zullen we er eens van zeggen.Anoniem: 134214 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:06:
https://mwomercs.com/marauder
Geld uitgeven? Ik niet...
Want a cookie?!
Heb zelf ook eigenlijk teveel mechs om ze echt te spelen...Renquin schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:48:
[...]
Tsjah, wat zullen we er eens van zeggen.
Het is weer een nieuwe mech... Voor echt geld... Met extra's...
Heb inmiddels al zoveel geld naar deze game gebracht dat ik bijna ongevoelig geworden ben voor het feit dat het eigenlijk geen goede game is.
Waarschijnlijk komt deze er ook wel weer. Wacht alleen ff de "balance patch" af waar ze nu mee bezig zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Cinerama op 18-09-2015 10:09 ]
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Hallo met Tim
Hij doelt op de testserver.Pkunk schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:30:
PST? Pakistan Standard Time? Provincial Sales Tax? Post Stall Technology?
Nee, ik weet het niet.. hjalp?
Want a cookie?!
Hallo met Tim
Ik heb juist wel weer gespeeld de laatste tijdRadioKies schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:46:
Cinerama heeft dyslectie, hij bedoelde niet PST maar PTSD (Public Test Server Derp).
Ik ben heel weinig online geweest, Sap ook, Yozzman volgensmij onregelmatig maar gemiddeld wel zo nu en dan (goeie tekst he!), Renquin geen idee van (maar die is heel lang niet online geweest). Flappie, onze huis Fries en Cinerama heb ik wel eens online gezien (maar door mn eigen lage aanwezigheid kan ik daar niet wat van zeggen). Pkunk? wiesda?
Meestal zijn in het weekend wel wat Twerkertjes online. Ik ben vanaaf iig online (op TS -MS-, als ik alleen ben niet in MWO. Poke mij maar op TS).
Ik verwacht overigens aankomende half jaar nog minder aanwezig te zijn.. ik kan mijn studie helaas niet langer uitstellen en ga daarom aankomende maandag maar eens beginnen met mn scriptie
Ben ik ook aan het spelen atm! Inquisition iig, ga er vanuit dat je het over die hebtPkunk schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:38:
Ik heb het de laatste tijd te druk met Dragon Age.
Want a cookie?!
Hallo met Tim
Daarom speel ik het ook niet meer alleen...als je met andere dropt kun je nog slap lullen onder het wachten. Of beter gezegd: naar het slappe gelul van Radio luisteren.Lynx schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:02:
...
Wat voor mij killing is zijn de zéér lange wachttijden.
...
[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 21-09-2015 23:15 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Relax, 9 AM PDT is een kwartier geleden....ga je toch niet meer redden...event is over en uit.RadioKies schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:52:
idd, dan was ik Zondag avond ook nog wel online geweest. Wat een BS. Vanaaf/einde vd dag gaat m niet worden. Moet morgen om half F*ing 7 al de trein pakken.![]()
![]()
![]()
![]()
Jup!RadioKies schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:48:
Dikke drollebende dus.
Hoezo vanaaf e-peen PSR tijd? Wordt PSR openbaar gemaakt?
[ Voor 19% gewijzigd door RadioKies op 22-09-2015 20:49 ]
Nope, at work...Sapstengel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:17:
Ben je ingelogd Yozz? Ben stiekem wel benieuwd naar mijn rating...
Want a cookie?!
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
1/3 van tier 2, ik kan dus van je lerenSapstengel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:27:
Pffff wat een teleurstelling...zit ook in tier 2. Ongeveer op 65-75% naar tier 1.
Waar je mee omgaat, raak je mee besmet blijkbaar.
Zit bij -MS- nu, dit gezien de 77th van CWDG daar gejoined is.Cinerama schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:38:
De CT van de black knight is bugged, wordt binnenkort gefixed. Maar dan alsnog omdat de quirks zo meh zijn en de hardpoints zo enorm laag zitten zal het zelf na de fix een niet meer dan een mediocre mech blijven.
Daarom ben ik ook zo huiverig voor het verdwijnen van de weapon quirks na PTS
Waar zit iedereen nu qua units? Ben namelijk nu weg bij Preatorian Legion. verplicht 1x per week trainen en bij online zijn bij mechwarrior ook verplicht in de TS server zitten trok ik niet echt meer.
Want a cookie?!
Had iedereen niet tier 4 toen ze overstapten van ELO naar PSR?
Dat raadt ik ten zeerste af.Anoniem: 134214 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:34:
[...]
1/3 van tier 2, ik kan dus van je leren
Zijn vocabulaire kunnen we allemaal wat van leren toch??Sapstengel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:47:
[...]
Dat raadt ik ten zeerste af.
Waarom ik dat afraad? Omdat die zelfde logica suggereert dat ik iets van Radio kan leren...
Jeetje, wat mooi gezegd!Sapstengel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:51:
Daar kan zelfs een bootwerker nog iets van leren!!!
1: Jullie kunnen idd wat van mij leren! Al was het maar teamwork, hoe je baschaafd en nederig kan zijn ipv altijd maar Leeeeroooy Jenkins te schreeuwen, rond te rennen als een kip zonder kop en teksten te gebruiken waar Wilders nog rood van aan zou lopen.Sapstengel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:47:
Had iedereen niet tier 4 toen ze overstapten van ELO naar PSR?
Het lijkt mij dat je nog niet voldoende potjes hebt gedaan Renquin...
[...]
Dat raadt ik ten zeerste af.
Waarom ik dat afraad? Omdat die zelfde logica suggereert dat ik iets van Radio kan leren...
[ Voor 3% gewijzigd door RadioKies op 25-09-2015 19:10 ]
Heb echt meer dan genoeg "prime" versies, dus cbills maak ik me niet zo'n zorgen omSapstengel schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:16:
Vette 'mech.
Wel lame dat je - net als bij de Urbie - niet een 'mech krijgt met C-Bills bonus. Dan vind ik de diverse packages toch iets interessanter.
Niet voor de $55,- package gegaan met de hero mech erin?Anoniem: 134214 schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:46:
Fuck it, toch voor 20$ de marauder gekocht
Want a cookie?!
Dat dusSapstengel schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:24:
De Hero kun je ook aan de $ 20,- pack toevoegen, waardoor het totaal op $ 35,- uitkomt
Nou, de $40 variant maar besteld.
Want a cookie?!
Mocht je willenRadioKies schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:01:
Ik wil best wel mijn bankrekeningnummer geven aan jullie als je niet weet wat je met je geld moet doen
Want a cookie?!
Zorg jij nou maar dat je jouw studie afrondt voor je 40e....dan kun je met de grote jongens meespelenRadioKies schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:01:
Ik wil best wel mijn bankrekeningnummer geven aan jullie als je niet weet wat je met je geld moet doen
Richt een fonds op, help RadioKies de winter door...RadioKies schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:01:
Cool! Ben wel benieuwd naar die jas. Ga sowieso backen, maar ga nog even een ei leggen over hoeveel. Heb wel erg veel zin in een vette single player campaign.. * Pkunk denkt terug aan crescent hawk waar hij eigenlijk geen snars van begreep maar toch vet vond..Sapstengel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:09:
€ 250.000 opgehaald in 53 minuten.
Zodra ze de € 2.500.000 halen, stap ik ook in. PvP zal m.i. voor de replay-value zorgen.
Hallo met Tim
Want a cookie?!
No way dat ik geld uitgeef aan een TURN BASED spel....Sapstengel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:09:
€ 250.000 opgehaald in 53 minuten.
Zodra ze de € 2.500.000 halen, stap ik ook in. PvP zal m.i. voor de replay-value zorgen.
Ik zie hem ervoor aan...Sapstengel schreef op woensdag 30 september 2015 @ 03:02:
....die vervolgens met jouw donatie Battletech op kickstarter backt.
Want a cookie?!
MS doet sowieso niet zoveel meer in PC gaming, gooit alles nagenoeg op de XBONE (op Fable Legends na die multi-platform wordt).RadioKies schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:35:
De eerste 250k was van het bedrijf zelf. Dat was om de basis te financieren. Dus als je kijkt naar waar de teller op staat moet je er wel 250k van af halen om te zien wat er daadwerkelijk door de rest betaald is. Neemt niet weg dat dit toch duidelijk een signaal moet zijn aan publishers/Microsoft dat er een grote fanbase is voor Battletech/Mechwarrior. Vraag mij af of MS zichzelf niet voor de kop slaat. Als zij met een eigen studio wat met het IP hadden gedaan had dat veel meer kunnen opleveren dan de licentie voor een relatieve habbekrats aan PGI uit te lenen.
Want a cookie?!
Toch een maf concept, heel veel geld ophalen zonder dat er maar enige mogelijkheid is om de game te spelen binnen een korte tijdRadioKies schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:55:
Wat ik zeg is nooit gelul.. laten we dat eerst stellen.
Wat ik zei is hoe ik het begrepen heb van de kickstarter film.
Hehe, tuurlijk is niets wat jij zegt gelul, want alles wat jij zegt is altijd de volledige waarheid en nooit voor discussie vatbaarRadioKies schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:55:
Wat ik zeg is nooit gelul.. laten we dat eerst stellen.
Wat ik zei is hoe ik het begrepen heb van de kickstarter film.
Zie het als een pre-order, dat doen sommige mensen ook ruim een jaar van tevorenAnoniem: 134214 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:25:
[...]
Toch een maf concept, heel veel geld ophalen zonder dat er maar enige mogelijkheid is om de game te spelen binnen een korte tijd
[ Voor 26% gewijzigd door Renquin op 01-10-2015 09:28 ]
Want a cookie?!
Ten eerste, het spel gingen ze zowiezo maken. Hence de 250k vanuit het bedrijf zelf.Renquin schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:26:
[...]
Zie het als een pre-order, dat doen sommige mensen ook ruim een jaar van tevoren
Nu houden ze je iig nog regelmatig op de hoogte van wat ze uitvoeren, welke keuzes ze maken en om welke reden ze deze keuzes maken.
Wordt zelf zo af en toe nog verrast door mails van Kickstarter dat er een game klaar is die ik een jaar of 2 geleden heb gebacked.
Tsjah, kan inderdaad dat je het raar vind.Anoniem: 134214 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:01:
[...]
Ten eerste, het spel gingen ze zowiezo maken. Hence de 250k vanuit het bedrijf zelf.
Maar zie het zo, het is ter vervanging van een LENING bij een BANK.
Ennnnnnn ze hoeven niks terug te betalen, INSTANT profit.
Bij een bank moet je een fatsoenlijk plan neerleggen voordat je een zak met geld krijgt.
Paar mooie beloftes en mensen legen hun potomonnee bij een kickstarter.
Raar concept, sorry
Want a cookie?!
TIFTFYAnoniem: 134214 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:01:
[...]
Ten eerste, het spel gingen ze zowiezo sowieso maken. Hence de 250k vanuit het bedrijf zelf.
Maar zie het zo, het is ter vervanging van een lening bij een bank.
Ennnnnnn ze hoeven niks terug te betalen, direct winst.
Bij een bank moet je een fatsoenlijk plan neerleggen voordat je een zak met geld krijgt.
Paar mooie beloftes en mensen legen hun potomonnee portemonnee bij een kickstarter.
Raar concept, sorry
Thx...RadioKies schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:42:
[...]
TIFTFY
Je tekst is raarder dan het concept
ikkanookflauwdoen
Ben er wel heel erg benieuwd naar!Anoniem: 134214 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:43:
Iemand hier nog een fornite invite nodig? Heb er 2
Want a cookie?!
Proest....daar gaat m'n koffie....
[ Voor 17% gewijzigd door Sapstengel op 02-10-2015 20:25 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq