Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Cheryl schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:04:
Gisteren heb ik gta 5 nog op redelijk hoge settings kunnen spelen, maar nu als ik het spel opstart en net een paar seconden in game ben (offline en online) dan crash ik constant waarbij mijn computer ook helemaal uitvalt. Zelfs op de aller laagste settings! Ik heb dan last van hoge temperaturen. Is er iets van mijn hardware kapot (cpu of gpu), of is het gta die dit veroorzaakt? Ik vind het zelf namelijk vreemd dat ik gisteren nog met gemak kon spelen en nu helaas helemaal niet meer.
Voeding? Ik heb ook een hele tijd last gehad van een spontaan uitvallende pc, reboots bij stress etc, bleek na lang onderzoek mijn voeding te zijn.

BF1: Don-Panio

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:17
Kan je ergens ook kiezen hoe de fps mode eruit moet zien? Zeg maar keuze tussen PS3 of PS4 mode. Verschil is dus dat je niet het interieur ziet maar alleen een motorkap. Huidige fps is wel realistisch maar neemt ook veel van het zicht weg. Hier stoor ik mij veel aan bij het vliegen. Is dit mogelijk of moet ik er maar mee leren leven? :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:33

The Chosen One

Zie signature!

Je hebt een hood view in de options maar dan zit de camera ook voor op de hoofd en dat vond ik ieg niet fijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Is de Steam-versie alleen via Steam te krijgen, of ook via andere retailers. Veel geven aan alleen maar support te hebben voor Rockstar Social. Ik zit een beetje af te wegen of Steam support het extra geld waard is. De Steam versie zou anders 59,99 zijn, terwijl de Rockstar versie voor ~40.- te halen is.

• Recrush
  • Laatst online: 12:37
Afaik kun je de Steamversie alleen bij Steam krijgen. Retailversies zijn allemaal Rockstar Social. Voor installeren is de Steamversie misschien praktischer, maar daar betaal je dan 15 euro voor. Als je 'm eenmaal geinstalleerd hebt blijft het spel natuurlijk hetzelfde. Persoonlijk vind ik het ook leuker om als ik toch een game koop, ook gelijk de fysieke versie te hebben. Heb je meer het idee dat je wat gekocht hebt :P

Edit: 5 uur later bijna 50GB binnen van de eerste 60. Pc laten downloaden en weglopen heeft geen zin aangezien de downloadsnelheid vaak zakt. Moet er wel bij blijven om regelmatig op pause/resume te drukken om de snelheid hoog te houden..

[ Voor 22% gewijzigd door Recrush op 15-04-2015 16:20 ]

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 12:02
Royenroy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:17:
Is de Steam-versie alleen via Steam te krijgen, of ook via andere retailers. Veel geven aan alleen maar support te hebben voor Rockstar Social. Ik zit een beetje af te wegen of Steam support het extra geld waard is. De Steam versie zou anders 59,99 zijn, terwijl de Rockstar versie voor ~40.- te halen is.
Steam support? Wat is dat?
Ik denk niet dat je het daarvoor moet halen. Als je het fijn vind om al je games op 1 plek te hebben snap ik dat. Ik vind dat ook, maar vond 't 't extra geld niet waard.

• Cheryl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-06 11:46
Preddie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:06:
[...]

Voeding? Ik heb ook een hele tijd last gehad van een spontaan uitvallende pc, reboots bij stress etc, bleek na lang onderzoek mijn voeding te zijn.
Hoe ben jij erachter gekomen dat het de voeding was?

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
En nu zie ik dat de retailversie bijna overal is uitverkocht. Dan maar kijken of ik op een keywebsite een key kan halen.
Pykow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:41:
[...]

Gaat hier zo snel in dit topic dat ik de quote niet meer kan terug halen van vanmiddag.
Het was ook simpeltel.bv dat de PC beter zou worden dan een console versie, maar daar stopt ook elke vorm van vergelijking. Ik kan je zo 10 redenen noemen waarom de PC juist de 'slechtere' van de 3 is, compleet los van grafische aspecten.

En zoals ik nu de PC versie heb gespeeld, zou ik elk advies richting de console gooien, of dat nu PS4 of XBO is, dat is marginaal grafisch aspect, maar speelbaarheid is zoveel beter momenteel op consoles.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 15-04-2015 16:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:26

Pykow

Angelo OTR

Hugo_ijslijk schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:20:
[...]

Steam support? Wat is dat?
Ik denk niet dat je het daarvoor moet halen. Als je het fijn vind om al je games op 1 plek te hebben snap ik dat. Ik vind dat ook, maar vond 't 't extra geld niet waard.
voor 25 euro bij steam was ik goedkoper uit dan een retail versie.
daarnaast heb ik geen last gehad van de downloadsnelheid (gewoon 12mbps op wifi)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Cheryl schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:04:
Gisteren heb ik gta 5 nog op redelijk hoge settings kunnen spelen, maar nu als ik het spel opstart en net een paar seconden in game ben (offline en online) dan crash ik constant waarbij mijn computer ook helemaal uitvalt. Zelfs op de aller laagste settings! Ik heb dan last van hoge temperaturen. Is er iets van mijn hardware kapot (cpu of gpu), of is het gta die dit veroorzaakt? Ik vind het zelf namelijk vreemd dat ik gisteren nog met gemak kon spelen en nu helaas helemaal niet meer.
Test het eens met andere games hé. Kijk of het probleem daar ook speelt.

[ Voor 81% gewijzigd door vinom op 15-04-2015 16:26 ]

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-11 21:12
Royenroy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:23:
En nu zie ik dat de retailversie bijna overal is uitverkocht. Dan maar kijken of ik op een keywebsite een key kan halen.
Bij mediamarkt stond op website dat uitverkocht, maar waren nog wel gewoon in de winkel

• The Chosen One
  • Laatst online: 17:33

The Chosen One

Zie signature!

Begin je standaard met een shotgun of zat die ook ergens bij als reward?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Preddie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:06:
[...]

Ook mijn eerste gedachte.

iRacing Profiel

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:23:
[...]

Het was ook simpeltel.bv dat de PC beter zou worden dan een console versie, maar daar stopt ook elke vorm van vergelijking. Ik kan je zo 10 redenen noemen waarom de PC juist de 'slechtere' van de 3 is, compleet los van grafische aspecten.

En zoals ik nu de PC versie heb gespeeld, zou ik elk advies richting de console gooien, of dat nu PS4 of XBO is, dat is marginaal grafisch aspect, maar speelbaarheid is zoveel beter momenteel op consoles.
Echter zit je dan weer met die console rotzooi zelf wat per definitie niets is. ;)

Maar vertel je 10 redenen, ben benieuwd.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:23:
[...]

- Te veel keybindings
- Geen mods mogelijkheden deze keer
- je bent meer geld kwijt aan hardware om de game soepel te laten draaien.
- Auto-aim dat nog verwerkt zit in de game

verder heb ik nog niet veel kunnen ontdekken

dat Rockstar servers overbelast zijn ligt niet aan de game, want bij iedere game heb je dit probleem.

• FrietzakNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 22:01
Pykow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:42:
[...]

- Te veel keybindings

verder heb ik nog niet veel kunnen ontdekken

dat Rockstar servers overbelast zijn ligt niet aan de game, want bij iedere game heb je dit probleem.
Geen mods kun je nou niet direct een negatief iets zien tussen pc en console aangezien het nu op beide niet mogelijk is

• Richh
  • Nu online
- Te veel keybindings
- Teveel keybindings? Hoezo?
- Er is al een fov-vergrotende mod beschikbaar. Daarnaast hebben zowel IceEnhancer als Rockstar dingen gezegd over mods waarin heel duidelijk is dat ze gaan komen. Misschien niet voor GTA Online aldus Rockstar, maar niet mogelijk is echt nooit gezegd.
- Onzin. Zet een 30fps lock op (net als de consoles) en de game is prima speelbaar op een budget gamepc van zo'n 400-500 euro. Ja duh, dat is meer dan een PS4, maar er zijn amper PC's goedkoper dan een PS4. Wat had je dan verwacht. Je hebt tenminste geen 1500 euro systeem nodig om de game soepel te laten draaien, zoals dat bij GTA IV wel zo was. Ik heb zelf zo'n systeem, en ik speel op 4K/60, oftewel 4x de resolutie in dubbele framerate.
- Die vind ik inderdaad vervelend, maar is dat een nadeel ten opzichte van de consoleversie? Daar zit tie immers ook in.

Ik ben heel benieuwd naar de andere 'nadelen', vooralsnog heb ik er geen een gevonden, laat staan eentje die de 60fps-heerlijkheid verpest. En de video editor. En 4K. En toetsenbord+muis.
Grafisch scheelt het niet veel (al zal alles in het voordeel van PC zijn op ultra gezien), maar dat was bekend.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

[...]

- Te veel keybindings
- Auto-aim dat nog verwerkt zit in de game.
- Het werkt met net dezelfde controllers die je op console gebruikt
- Even weinig als in GTA4. De eerste mods zijn er al.
- Check anders onze tweakers best buy guide even. Voor minder dan 500 euro bouw je een gamesysteem dat de "next gen" consoles in hun ondergoed zet en GTA5 probleemloos op hoge kwaliteit speelt in 1080p. Wil je max detail in hogere resoluties, zal je inderdaad moeten bijlappen.
500 euro is duurder dan een console ja, maar die pc heb je sowieso nodig, of je er nu games op speelt of niet.
- Auto-aim is gewoon een optie die je aan/uit kan zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 16:55 ]

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 21:51
Oke , ik wordt nu echt radeloos.. heb van alles geprobeerd om door een missie te komen maar hij blijft maar crashen.. SLI uitgezet, settings op het laagste niveau (inclusief de laagste resolutie maar het probleem blijft.

spoiler:
De game crashed/freezed wanneer ik met michael de wijk in rij om de tennis coach te achtervolgen

Iemand anders dit probleem? want ik kan op deze manier niet verder met de singe player modus..

[ Voor 8% gewijzigd door Zidanexo op 15-04-2015 16:57 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:51:
[...]

- Het werkt met net dezelfde controllers die je op console gebruikt
- Even weinig als in GTA4. De eerste mods zijn er al.
- Check anders onze tweakers best buy guide even. Voor minder dan 500 euro bouw je een gamesysteem dat de "next gen" consoles in hun ondergoed zet en GTA5 probleemloos op hoogste kwaliteit speelt in 1080p. Wil je max detail in hogere resoluties, zal je inderdaad moeten bijlappen.
500 euro is duurder dan een console ja, maar die pc heb je sowieso nodig, of je er nu games op speelt of niet.
- Auto-aim is gewoon een optie die je aan/uit kan zetten.
Hoho iemand anders kwam met 10 minuten, ik noem maar wat punten op die je minpunten kan noemen.

- ja maar je hebt nu meer keybindings dan inGTA IV, ik zeg ook niet dat dit slecht is maar het is meer.
misschien zien sommige dit als een min punt :P (voor mij niet hoor)
- Mods nog niet tegengekomen gisteren + ik las gisteren dat het niet mogelijk was hier. (zelf nog niet verder gezocht vandaag)
- BTW pc van 500 euro en dan 900p op 30FPS draaien is niet zo soepel als de PS4 versie ;) die draait keurig op 60FPS.
- sommige gamers kennen de mogelijkheid van settings niet ;) ik heb wat oude klasgenoten die gamen en te stom zijn om met settings te spelen en gelijk een game gaan afkraken als hij het niet gelijk doet.

Persoonlijk zie ik alleen maar plus punten en nog geen min punten.
GTA IV was echt een slechte console poort en was gewoon niet te draaien tijdens de release.

GTA V speelt als een zonnetje :D

BTW ik ben nog steeds benieuwd naar de 10 min punten van diegene die ze kan vinden.

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 15:49
Pykow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:00:
[...]

- BTW pc van 500 euro en dan 900p op 30FPS draaien is niet zo soepel als de PS4 versie ;) die draait keurig op 60FPS.
Daar wil ik op inbrengen dat de console versies maar op 30fps lopen ;)

Sultana?

• DoubleYouPee
Tja, het is niet zo moeilijk mensen.

Als je al een PS4 hebt, en je hebt geen goede PC... ja dan kan je em beter op voor de PS4 kopen.
Dan ga je niet alléén voor GTA5 een PC aanschaffen. Tja of je moet al van plan zijn een desktop te bouwen.

Als je al een PC hebt, ga je ook niet een PS4 aanschaffen alleen voor GTA5.

Als je zowel een PS4 als een goede PC hebt, dan koop je GTA5 natuurlijk voor de PC.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mr. Jummy schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:02:
[...]

Daar wil ik op inbrengen dat de console versies maar op 30fps lopen ;)
oeps je hebt gelijk:
http://www.ign.com/wikis/...esolutions_and_Framerates
dat verklaart denk ik waarom ik de FPS drops vaak irritant vindt op de PS4, omdat je dus onder de 30 gaat komen en dat is niet de bedoeling.

Eerste mod waar ik op zit te wachten nadat ik de SP heb uitgespeeld (of eerder)
http://www.gtainside.com/...php?do=kommentare&id=5752
PS. niet naar het filmpje kijken, die is van slechte kwaliteit en fast running ziet er niet uit.

GTA met een trainer (vooral inf. ammo en inf. health) is leuk en meer fun.
over paar weken maar eens mee aan de slag.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 15-04-2015 17:09 ]

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 13:28
cheater ben je dan, bah
Devata schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:41:
[...]

Echter zit je dan weer met die console rotzooi zelf wat per definitie niets is. ;)

Maar vertel je 10 redenen, ben benieuwd.
PC masterrace, uiteraard :P

Buiten de standaard 'voordelen' van een console, wat natuurlijk ook persoonlijke voorkeur is,
-Performance (geld - met 'gelijk budget' valt het grafisch best tegen*)
-Performance (drivers/OS - eigen keuze, absoluut)
-Performance (grotere impact framedrops, console game is altijd optimized op identieke hardware)
-Unified party systeem (heeft PC niet - zover ik weet)
-standaard voor voice-chat (had een gast in de sessie die z'n mic gain op +10db had staan ofzo)
-Toegankelijkheid van cheats (daarom noem ik X360/PS3 ook niet :P) of dit nu SP of MP is.
-standaard keyboard layout (ja is aan te passen, out of the box is het compleet onlogisch).
-laadtijden in public sessies zijn maar marginaal sneller dan console, dit is een GTA eigen flaw (wat deels te omzeilen is).
-Controller van PS4/XBO enkel bedraad (ja, dat is een luxe probleem, maar blijft er eentje :P).

*FX 8350, R270X, 16GB

En natuurlijk kan dat stukje aan mijn hardware liggen, maar ik kijk ook vanuit mijn positie, YMMV. Pak ik een andere game is het misschien heel ander verhaal (warframe, DCU, NWO, BF3/4 etc), maar voor deze game ben ik blij dat ik hier maar 40 euro voor betaald heb.

Zou GTA op mijn PC als een zonnetje draaien, helemaal best en de helft draai ik terug. Dat is nu eenmaal niet zo (en ik heb nog geluk dat ik geen installatie of opstartissues heb - puur crashend), en met een wellus/nietus discussie kom je ook niet echt verder ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-11 17:59
poeh dat is wel effe wat anders zeg GTA Online vergeleken met Storymode.
Heb nu bijna 2 dagen Storymode gespeeld en zojuist even Online opgestart, maar wat is het daar leeg zeg!!!!
Veel minder auto's, mensen etc. Vergeleken met Storymode voelt het eerder alsof ik in een ghosttown zit.

Wat vinden jullie daarvan?

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 10:41
Meer mensen last van lag / hoge ms?

En dat vaak de verbinding wegvalt met de server?

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 10:31
SinergyX schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:13:
[...]

Buiten de standaard 'voordelen' van een console, wat natuurlijk ook persoonlijke voorkeur is,
-Performance (geld - met 'gelijk budget' valt het grafisch best tegen)
-Performance (grotere impact framedrops, console game is altijd optimized op identieke hardware)
-standaard voor voice-chat (had een gast in de sessie die z'n mic gain op +10db had staan ofzo)
-Toegankelijkheid van cheats (daarom noem ik X360/PS3 ook niet :P) of dit nu SP of MP is.
-standaard keyboard layout (ja is aan te passen, out of the box is het compleet onlogisch).
-laadtijden in public sessies zijn maar marginaal sneller dan console, dit is een GTA eigen flaw (wat deels te omzeilen is).
-Controller van PS4/XBO enkel bedraad (ja, dat is een luxe probleem, maar blijft er eentje :P).

En natuurlijk kan dat stukje aan mijn hardware liggen, maar ik kijk ook vanuit mijn positie, YMMV. Pak ik een andere game is het misschien heel ander verhaal (warframe, DCU, NWO, BF3/4 etc), maar voor deze game ben ik blij dat ik hier maar 40 euro voor betaald heb.

Zou GTA op mijn PC als een zonnetje draaien, helemaal best en de helft draai ik terug. Dat is nu eenmaal niet zo (en ik heb nog geluk dat ik geen installatie of opstartissues heb - puur crashend), en met een wellus/nietus discussie kom je ook niet echt verder ;)
Beetje slappe 10 minpunten hoor.
- Performance. Noem de mogelijkheid van 4K 1080P en 60FPS maar marginaal. Dat is nogal een grote verandering hoor die je vooral ziet in kleine details. Om nog te zwijgen over de details die de pc versie heeft. Grafisch zijn pc's gewoon niet in te halen.
- Framedrops zijn er bijna niet met een goed systeem (toegegeven dat je daar wel wat budget voor moet hebben). Op de console zijn er nog wel is framedrops tijdens drukke stukken of veel gebeurtenissen.
- Waarom zou je een party systeem willen?? Teamspeak!!??
- Standaard voor voicechat zie ik niet als iets wat ik perse zou willen hebben. Voegt weinig toe.
- Toegankelijkheid cheats? Leg uit. cheats zijn er toch ook op console?
- Keyboard layout. Inderdaad aan te passen dus wat is het probleem?
- Laadtijden, zijn sneller. Geef je zelf toe, dus wat is het minpunt?
- Controller enkel bedraad, tsja...je koopt een game voor PC. Dat is te verwachten dan

Je bent naar dingen aan het zoeken. Ik heb de game voor de console, niet voor de pc. Maar ik vind de pc zo zijn voordelen hebben ten opzichte van de console. En andersom ook.

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Nou even geprobeerd....
Alles op ultra wat ultra kan en de rest op high en aan msaa en dat soort dingen niet gezeten die standaard gelaten gebruik ik 2,5 gig van de 3 gig op m'n kaart op 1920x1080p. Draait als een zonnetje.

I5 4670k
Evga geforce 780Ti sc 3gb
8 gb gskill 1600

• DoubleYouPee
mike30 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:23:
Nou even geprobeerd....
Alles op ultra wat ultra kan en de rest op high en aan msaa en dat soort dingen niet gezeten die standaard gelaten gebruik ik 2,5 gig van de 3 gig op m'n kaart op 1920x1080p. Draait als een zonnetje.

I5 4670k
Evga geforce 780Ti sc 3gb
8 gb gskill 1600
Tja dat mag ook wel met een 780ti op 1080p :P

• JesseRT
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-11 18:38
DoubleYouPee schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:24:
[...]

Tja dat mag ook wel met een 780ti op 1080p :P
Ik las op steam ook dat je op 1080P kan gamen met laptop videokaarten op ultra, bijv de GTX770m

Dus opzich voor zover ik het nu lees, is het een vrij goede port

• DoubleYouPee
15mB/s met rockstar social club... nog niks te klagen
edit: 800kB/s

Nouja et zal wel

[ Voor 24% gewijzigd door DoubleYouPee op 15-04-2015 17:31 ]

• Recrush
Iemand dit al gehad? Ik durf niet op retry te drukken, straks gaat de hele download opnieuw :+ (hij was echt bijna klaar, 60.00 van de 60.04GB)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/14r1Kht.jpg

Ok toch maar geklikt. Download nu de 350MB patch :+

[ Voor 26% gewijzigd door Recrush op 15-04-2015 17:36 ]

• Marcell96
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 12:11
PuckStar schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:15:
poeh dat is wel effe wat anders zeg GTA Online vergeleken met Storymode.
Heb nu bijna 2 dagen Storymode gespeeld en zojuist even Online opgestart, maar wat is het daar leeg zeg!!!!
Veel minder auto's, mensen etc. Vergeleken met Storymode voelt het eerder alsof ik in een ghosttown zit.

Wat vinden jullie daarvan?
Heb ik ook, elke keer een session met maar 1 of 2 mensen, waar is iedereen? ;w

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:39
Ik heb een 2560x1440p scherm wat goed gaat op hoogste stand icm GTX 970 en heb 1080p geprobeerd wat nog beter gaat maar zie wel dat het minder mooi wordt.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:29

BaRF

bijna kerst

Marcell96 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:44:
[...]

Niemand durft te joinen in de angst dat het mis gaat/leeg is :P Ik ga het vanavond eens proberen!

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• PuckStar
Marcell96 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:44:
[...]

nou dat bedoelde ik niet eens :).
ik bedoel AI mensen en auto's en dat soort zaken. de hele wereld is gewoon een stuk leger.

• mike30
  • Laatst online: 06-11 20:13
Hoe zit het met auto aim? Ik heb alleen free aim. Kan deze niet wijzigen

• PuckStar
mike30 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:02:
Hoe zit het met auto aim? Ik heb alleen free aim. Kan deze niet wijzigen
gelukkig maar!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:38
Zijn er meer mensen met enorme menu lagg met v-sync off? Met v-sync aan geen problemen, in game gewoon 60 fps.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:07
tumtum100 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:04:
Zijn er meer mensen met enorme menu lagg met v-sync off? Met v-sync aan geen problemen, in game gewoon 60 fps.
Hier ook.

AMD 290

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:38
Mooi gelukkig ben ik niet de enige, zie mijn 970 van 100% gebruik naar 10% gaan en zo schommelt het.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 22:52

Garrett

Watercooler

http://pclab.pl/zdjecia/a...04/gtav/pics/gta5_s1b.jpg
Weet iemand hoe je die OSD text aanpast?
Ik gebruik MSI Afterburner...

I love watercooling

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Zijn de retail versies dit jaar goedkoper te krijgen dit keer? Ik las in het aanbiedingen topic dat Frozen gta v voor 29 euro aanbood?

• DoubleYouPee
hmartino schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:12:
Zijn de retail versies dit jaar goedkoper te krijgen dit keer? Ik las in het aanbiedingen topic dat Frozen gta v voor 29 euro aanbood?
Dat is een key uit brazilie of zo..

Mediamarkt heeft em voor 42, das et goedkoopste wat ik hier gezien heb.

• hmartino
DoubleYouPee schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:13:
[...]

Dat is een key uit brazilie of zo..

Mediamarkt heeft em voor 42, das et goedkoopste wat ik hier gezien heb.
Bedankt voor de feedback.

Op zich is een download ook goed, dvds gebruik ik toch al zo goed als niet meer. Laagste key die ik te koop heb gezien was 43,64 bij instant gaming.

• DoubleYouPee
hmartino schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:16:
[...]

Bedankt voor de feedback.

Op zich is een download ook goed, dvds gebruik ik toch al zo goed als niet meer. Laagste key die ik te koop heb gezien was 43,64 bij instant gaming.
Yep.
Maar bij de DVD versie kan je ook gewoon de key gebruiken en alsnog downloaden.
DVDs kan je dan in de prullenbak doen.. hou je nog een mooie map over.

Heb net alle 7 DVDs gewoon gebruikt..duurt best lang (dik uur?)... maar ben nu met 130KB/s de update van 5GB aan het downloaden... dus denk dat DVD uiteindelijk nog veel sneller gaat.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 13:01
Net maar GTA 5 voor de pc gekocht, via Steam vind het idee dat ik het spel virtueel altijd heb wel fijn :) FF inloggen op steam en downloaden/ installeren zonder dat ik mij zorgen hoef te maken over een key die ik ben kwijt geraakt

• hmartino
DoubleYouPee schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:18:
[...]

Yep.
Maar bij de DVD versie kan je ook gewoon de key gebruiken en alsnog downloaden.
DVDs kan je dan in de prullenbak doen.. hou je nog een mooie map over.

Heb net alle 7 DVDs gewoon gebruikt..duurt best lang (dik uur?)... maar ben nu met 130KB/s de update van 5GB aan het downloaden... dus denk dat DVD uiteindelijk nog veel sneller gaat.
Ik vond de retail versies van GTA wel altijd vet. Alleen dat karton ging niet altijd even lang mee.
Wellicht morgen toch maar even langs mediamarkt Den Haag

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-11 12:39
Op welk moment in t spel krijg je eigenlijk die cash? Zojuist de 1ste missie met Franklin gedaan, maar heb nog maar 328 dollar of iets in die richting.

[ Voor 5% gewijzigd door Exterminator op 15-04-2015 18:21 ]

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-10 00:32
Garrett schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:12:
Weet iemand hoe je die OSD text aanpast?
Ik gebruik MSI Afterburner...
Rivatuner statistics server openen.

• DoubleYouPee
Exterminator schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:20:
Op welk moment in t spel krijg je eigenlijk die cash? Zojuist de missie met lamar gedaan, maar heb nog maar 328 dollar of iets in die richting.
Ik hoop juist dat ik geen pre-order cash krijg..
Weet niet hoeveel $500.000 is, maar ik wil niet dat ik meteen na 1 missie al alles kan kopen wat ik wil... dat verpest alles.

• Richh
  • Nu online
-Performance (geld - met 'gelijk budget' valt het grafisch best tegen*)
Ik tel er 9 waarvan 3 hetzelfde zijn. Leg je er hetzelfde budget tegen aan, ja dan is het logisch dat de ps4 versie beter draait. Hell, de gpu uit de ps4 is vergelijkbaar met jouw kaart :P het punt is net dat de PC versie meer kan, en dat je ook helemaal geen beest van een systeem nodig hebt om dat te behalen.

Wat betreft party systeem en voice chat, daar is teamspeak voor.
Cheats zijn juist makkelijk toch?
Keyboard lay-out is aan te passen dus ook invalide.
Laadtijden zijn afhankelijk van je systeem. En daarboven helemaal niet slechter dus ook geen nadeel.
Mijn 360 controller is met een wireless controller aangesloten en mijn ds4 moet ik nog via Bluetooth aan de praat krijgen, maar ik heb het stickje nog niet binnen.

Er zijn zeker redenen om de console versie te nemen hoor. Omdat je vrienden die hebben, omdat je geen zin hebt in instellingen en drivers, omdat het inderdaad goedkoper is als je nog geen van beide hebt. Standaard console voorkeuren. Maar dat lijstje hierboven slaat volgens mij echt nergens op, laat staan dat er 10 valide punten zijn :P

• SmokingCrop
  • Niet online
DoubleYouPee schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:22:
[...]

Weet niet hoeveel $500.000 is, maar ik wil niet dat ik meteen na 1 missie al alles kan kopen wat ik wil... dat verpest alles.
Koop een paar auto's op zo'n ingame website, heb je gauw niets meer over :P
De Obey 9F (die audi R8 look-a-like) is daar al 120 000$ ofzo terwijl je die best vaak wel ziet rondrijden.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

Download nu met 11mbs, kreeg bij cd 1 al een fout..

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:13

nFo

Exterminator schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:20:
Op welk moment in t spel krijg je eigenlijk die cash? Zojuist de 1ste missie met Franklin gedaan, maar heb nog maar 328 dollar of iets in die richting.
Vlak erna zag ik, gelijk naar amunation een ak47 gekocht, de rest van de wapens moet je nog unlocken zo te zien.
Downloaden van de 5GB updates ging nu wel vrij vlot met 10mb/s.
Ik draai nu op Windows 10, en zo te zien aardig goed zal even een nieuw driver proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 15-04-2015 18:58 ]

• MetalSonic
Iemand met een systeem die hier op lijkt?
i7 3770 K icm gtx 980 en 16 gig ddr 3 ram?

Ben wel benieuwd of dit 1080P @ ultra trekt of dat er toch wat dingen omlaag moeten voor 60 fps

• SandorV
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:39
Ik heb net de lompste fout gemaakt, ik heb GTA geinstalleerd op mijn externe hd die dezelfde naam had als mijn vorige pc...

Nu heb ik letterlijk copy paste gedaan naar de juiste schijf, maar zo simpel werkt het precies niet aangezien hij precies opnieuw wil downloaden. Hoe kan ik dit fixen??? :(

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
DoubleYouPee schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:22:
[...]

Ik heb voor een half miljoen aan aandelen ammunition gekocht O-)

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 10:54
SandorV schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:01:
Ik heb net de lompste fout gemaakt, ik heb GTA geinstalleerd op mijn externe hd die dezelfde naam had als mijn vorige pc...

Nu heb ik letterlijk copy paste gedaan naar de juiste schijf, maar zo simpel werkt het precies niet aangezien hij precies opnieuw wil downloaden. Hoe kan ik dit fixen??? :(
De installatie verwijderen en dan "GTAV_Setup_Tool.exe" laten herinstalleren naar het pad waar je gecopy-pastede data staat; dan zou hij de bestanden moeten gaan verifieeren en alleen ontbrekende downloaden. Of je krijgt de optie "Repair", dan dat kiezen.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

MetalSonic schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:58:
Iemand met een systeem die hier op lijkt?
i7 3770 K icm gtx 980 en 16 gig ddr 3 ram?

Ben wel benieuwd of dit 1080P @ ultra trekt of dat er toch wat dingen omlaag moeten voor 60 fps
Ik heb exact hetzelfde systeem :D
Download duurt alleen nog eventjes, maar gezien de eerdere berichten moet het geen probleem zijn.

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:32
nooberke schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:01:
[...]

Ik heb voor een half miljoen aan aandelen ammunition gekocht O-)
En dan Rockstar beschieten ? })

• Garrett

Garrett

Watercooler

RaiseCain schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:21:
[...]

Rivatuner statistics server openen.
Ja zover was ik al, kan alleen niet vinden hoe ik het edit...

Verder loopt het spel wel prima hier :)

I love watercooling

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heel benieuwd, 23gb down nog 42 min volgens steam :P

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• MetalSonic
MrDrako schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:08:
[...]

Ik heb exact hetzelfde systeem :D
Download duurt alleen nog eventjes, maar gezien de eerdere berichten moet het geen probleem zijn.
Hope so :), ik heb wel eens overwogen om de CPU te vervangen maarja niet heel veel verschillen en voor de nieuwste cpu's zou ik dan ook 't moederbord moeten vervangen. Gedoe! (en duur)

Ik moet ook nog wel even wachten tot de download klaar is, gaat hier nu met 5,8 mb/s (hoogst mogelijke via de KPN verbinding hier)

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
[...]

1 -Performance (geld - met 'gelijk budget' valt het grafisch best tegen*)
2 -Performance (drivers/OS - eigen keuze, absoluut)
3 -Performance (grotere impact framedrops, console game is altijd optimized op identieke hardware)
4 -Unified party systeem (heeft PC niet - zover ik weet)
5 -standaard voor voice-chat (had een gast in de sessie die z'n mic gain op +10db had staan ofzo)
6 -Toegankelijkheid van cheats (daarom noem ik X360/PS3 ook niet :P) of dit nu SP of MP is.
7 -standaard keyboard layout (ja is aan te passen, out of the box is het compleet onlogisch).
8 -laadtijden in public sessies zijn maar marginaal sneller dan console, dit is een GTA eigen flaw (wat deels te omzeilen is).
9 -Controller van PS4/XBO enkel bedraad (ja, dat is een luxe probleem, maar blijft er eentje :P).

*FX 8350, R270X, 16GB

1 Volgens mij valt het wel mee. Het draait nog op een 9800 kaart. Je hebt er echt geen monster van een PC voor nodig om het nog op redelijke graphics te kijken.

2 Die snap ik niet helemaal.

3 Klopt maar dat zou ook gedaan moeten zijn met DirectX 12.

Maar dat zijn allemaal algemene zaken, niet specifiek op GTA.

4. Uhhm geen idee wat je bedoelt.

5. Bij consoles kun je ook een slechte mic hebben met alle gevolgen van dien. Daarbij kun je mensen toch muten?

6. Weer meer algemeen maar wat je in feite zegt is "mogelijkheid voor aanpassingen" wat ook veel voordelen heeft. Daarbij kun je veel cheats goed tegen gaan als je er als bedrijf na kijkt tenminste. En glitsches die mensen kunnen misbruiken heb je ook op consoles.

7. Dat is persoonlijk en zoals je het aangeeft kun je het aanpassen. veel beter dan die verdomde controllers op consoles ;)

8. Dat is dus positief of heb je liever marginaal langere laadtijden?

9. Die snap ik niet helemaal?

Nee het is meer zoeken naar iets nietwaar ;)

De enige games waarbij ik kan voorstellen dat je op een console wilt spelen zijn sport-spellen waar je dan als groep speelt. Zoals voetbal, basketbal, honkbal enz. Maar daar vind ik persoonlijk dan weer niets aan.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

uhm meer mensen last van dat hij zomaar pause menu ingaat ?
3x voorgekomen

• Richh
  • Nu online
Pykow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:15:
uhm meer mensen last van dat hij zomaar pause menu ingaat ?
3x voorgekomen
Ja! Dit heb ik ook!

Devata schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:15:
Nee het is meer zoeken naar iets nietwaar ;)
Nee, eerste en laatste regel, dat is wat ik bedoel. Maakt me niet uit, dit is tweakers en dat is logisch ;)

• J3lle
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-10 10:31
Zo, Ik wil supergraag GTA spelen (Logisch natuurlijk, Anders had ik m niet gekocht ;) )
Heb hem gister gedownload, Vanmiddag maar eens begonnen. Start de game op, Loopt goed. Zodra ik in storymode ga krijg ik allemaal kleuren te zien. Iets later crasht de game. Ik kan wel in menu gaan, Maar dan kan ik gewoon totaal niks doen, Door dat de letter blokkerig zijn en later gewoon compleet verdwijnen

GTA geeft aan dat ik de volgende error heb: err_gen_zlib_2
Ik heb meerdere mensen gezien met het probleem hier, Heb een aantal dingen geprobeerd. :/

Als iemand weet hoe dit te maken is, Help me! Word mijn redder O-) !
:P

Edit: Start net GTA op, Moet hij in een keer 6 GB downloaden. Wordt steeds gekker dit.

[ Voor 12% gewijzigd door J3lle op 15-04-2015 19:28 ]

• PuckStar
J3lle schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:26:
Zo, Ik wil supergraag GTA spelen (Logisch natuurlijk, Anders had ik m niet gekocht ;) )
Heb hem gister gedownload, Vanmiddag maar eens begonnen. Start de game op, Loopt goed. Zodra ik in storymode ga krijg ik allemaal kleuren te zien. Iets later crasht de game. Ik kan wel in menu gaan, Maar dan kan ik gewoon totaal niks doen, Door dat de letter blokkerig zijn en later gewoon compleet verdwijnen

GTA geeft aan dat ik de volgende error heb: err_gen_zlib_2
Ik heb meerdere mensen gezien met het probleem hier, Heb een aantal dingen geprobeerd. :/

Als iemand weet hoe dit te maken is, Help me! Word mijn redder O-) !
:P

Edit: Start net GTA op, Moet hij in een keer 6 GB downloaden. Wordt steeds gekker dit.
kijk hier effe: https://support.rockstarg...-ZLIB-Game-Crashing-Error

• SandorV
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:39
Nog iemand die last heeft van wat lijkt micro stottering ofzoiets?

Eigenlijk alleen bij het bewegen van de muis, speel met gtx 970, alles op high, msaa 2x en rog swift monitor (1440p).

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10 17:25

SideShow

Administrator

In het menu heb ik last van mouse stutters ....
Als ik MSAA durf veranderen, dikke vette crash
Al bij al sucky graphics, zelfs als alles op ultra staat
Je moet het maar kunnen en durven, zo een game afleveren op PC. Laatste keer dat ik zoiets koop.

*edit: owja, het game gaat soms zomaar uit het niets naar het menu

[ Voor 12% gewijzigd door SideShow op 15-04-2015 19:39 ]

• MetalSonic
SandorV schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:36:

Eigenlijk alleen bij het bewegen van de muis, speel met gtx 970, alles op high, msaa 2x en rog swift monitor (1440p).
hoe kan dat dan :p staat gsync wel aan? :o

• MetalSonic
SideShow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:38:
In het menu heb ik last van mouse stutters ....
Als ik MSAA durf veranderen, dikke vette crash
Al bij al sucky graphics, zelfs als alles op ultra staat
Je moet het maar kunnen en durven, zo een game afleveren op PC. Laatste keer dat ik zoiets koop.

*edit: owja, het game gaat soms zomaar uit het niets naar het menu
sucky graphix? wellicht een sucky pc :)

• DM89
  • Laatst online: 18:39
SandorV schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:36:

Heb je gsync aan? Ik had deze optie uitgezet en kreeg schokken daarna weer aangezet en was alles normaal.

• J3lle
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-10 10:31
Beetje doorgezocht, Zo te zien is hij compleet corrupt. (op 2 bestandjes na, God mag weten hoe.)
UGH

Dat word opnieuw installeren..
Toch bedankt :)

[ Voor 23% gewijzigd door J3lle op 15-04-2015 19:42 ]

• SideShow

SideShow

Administrator

MetalSonic schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:40:
[...]

sucky graphix? wellicht een sucky pc :)
Loopt op 60 fps alles op highest op 1080p.
Sucky graphics.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

SideShow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:38:
Nou nou je moet het maar kunnen en durven! :+ Ik ben echt benieuwd naar jouw volgende release! :O

• SmokingCrop
  • Niet online
Garrett schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:10:
[...]

Ja zover was ik al, kan alleen niet vinden hoe ik het edit...

Verder loopt het spel wel prima hier :)
Nummertje onderaan aanpassen, en op die twee kleurbolletjes klikken en vergroten/verkleinen met slider
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BlaORkz.png

De verschillende soorten getallen kan je in MSI Afterburner zelf aanpassen
(De Huidige systeemtijd kan je ook tonen, maar dat is in de volgende tab: "informatie op het scherm")
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A7fZiwq.png

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 15-04-2015 19:56 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:55
Met een beetje geluk kan ik morgen avond eindelijk spelen.

Nadat gisteravond mijn installatie corrupt was ben ik de download opnieuw gestart, ook mega aangezet. Mega was blijven hangen ergens rond de 35 % en via de downloader staat hij nu op 44.18 GB / 60.04 GB. Helaas kakt de snelheid in en moet ik hem vervolgens weer als opnieuw opstarten om zo'n 1.5 mb /sec te krijgen.

Die downloader hadden ze wat mij betreft toch wel even beter mogen aanpakken..

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:32
In de folder Grand Theft Auto V, hebben jullie daar GTA5.exe ?

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Net voor eerst buiten de stad geweest (trevor) dat lijkt zwaarder voor het systeem te zijn dan gewoon de stad. Meestal is het andersom :)

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:23
R0y. schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:54:
Met een beetje geluk kan ik morgen avond eindelijk spelen.

Nadat gisteravond mijn installatie corrupt was ben ik de download opnieuw gestart, ook mega aangezet. Mega was blijven hangen ergens rond de 35 % en via de downloader staat hij nu op 44.18 GB / 60.04 GB. Helaas kakt de snelheid in en moet ik hem vervolgens weer als opnieuw opstarten om zo'n 1.5 mb /sec te krijgen.

Die downloader hadden ze wat mij betreft toch wel even beter mogen aanpakken..
Stop eens met downloaden dan gaat die van mij misschien wat sneller ;) Nog 9 uur remaining zegt ie......

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:55
Carthrax schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:58:
[...]

Stop eens met downloaden dan gaat die van mij misschien wat sneller ;) Nog 9 uur remaining zegt ie......
Die van mij nog 4.

Als jij nu ff stopt.. dan stop ik daarna? :9

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 23-11 15:49
Enige foutje wat ik tot nu toe heb mogen ontdekken is dat als ik mijn eigen muziek luister terwijl ik snel aan het rijden ben, dan willen de textures maar heel langzaam laden en dan rijd ik zeg maar over een onzichtbare weg.

Sultana?

• Garrett

Garrett

Watercooler

SmokingCrop schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:53:
[...]

Nummertje onderaan aanpassen, en op die twee kleurbolletjes klikken en vergroten/verkleinen met slider
[afbeelding]

De verschillende soorten getallen kan je in MSI Afterburner zelf aanpassen
(De Huidige systeemtijd kan je ook tonen, maar dat is in de volgende tab: "informatie op het scherm")
[afbeelding]
Dat weet ik allemaal.. alleen de OSD text was aangepast kijk hier:
Daar staat er pwr, use etc. achter... DAT wil ik ook wijzigen ;)

I love watercooling

• Zenety
  • Laatst online: 19:10
Iemand nog een linkje voor een iets goedkopere GTA 5 key? Deze is nu uitverkocht :( De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC

• larsg
  • Laatst online: 02:58
Heb enorme last van een trage response mijn controls lijken een halve seconde later door te komen, vrij vervelend als je aan het racen bent, nog mensen met dit probleem?

• Recrush
Nou, tot zover gaat het niet van harte.

Bij de eerste boot oid een D3D error gehad. Daarna tweemaal bij de eerste Franklin missie (auto naar garage rijden) dat het geheugen van m'n PC volliep (5GB van 8GB is blijkbaar vol, wut?) waarna de game op not responding ging. Toen is het de derde keer eindelijk gelukt, probeerde ik even een grafische instelling aan te passen en hoppa, wit scherm en knalt eruit. Probeer net Online te gaan, character editten, en hoppa wit scherm en knalt eruit.

AMD optimized drivers nog niet geinstalleerd, dus dat ga ik nu maar eens doen.. Hoop dat dat iets uithaalt, anders weet ik niet hoe ik het zo gauw speelbaar moet krijgen.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

larsg schreef op woensdag 15 april 2015 @ 20:28:
Heb enorme last van een trage response mijn controls lijken een halve seconde later door te komen, vrij vervelend als je aan het racen bent, nog mensen met dit probleem?
Hier nergens last van, keyboard is instant (soms te snel haha) en mn muis voelt ook perfect, dus ook geen muis-lag waar sommigen last van hebben.

(Ik herinner me wel dat ik ooit lang geleden een of andere functie in windows daarvoor heb aangepast? Is schijnbaar iets wat bij veel meer games voorkomt? Geen idee of dat hier ook van toepassing is...)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

lol ik ben 4x dood gegaan in de Storymode.
4x door een auto ongeluk.
je lijkt veel sneller dood te gaan

• Gamebuster
  • Laatst online: 23-10 08:50
Pykow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:00:
lol ik ben 4x dood gegaan in de Storymode.
4x door een auto ongeluk.
je lijkt veel sneller dood te gaan
Ik ervaar dit ook; Het besturen van auto's lijkt wel veel lastiger te zijn op PC dan PS3/PS4. Ik ben de 1e missie niet eens voorbij. (waarbij je 2 auto's moet oppikken en ermee moet racen)

De game draait verder prima overigens; 60fps vloeiend met een 2x 290X in crossfire. Ik heb geen settings gewijzigd; ik vind het wel prima zoals het is.

[ Voor 23% gewijzigd door Gamebuster op 15-04-2015 21:06 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Matthijs240
  • Laatst online: 11-11 12:29
Gamebuster schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:05:
[...]

Ik ervaar dit ook; Het besturen van auto's lijkt wel veel lastiger te zijn op PC dan PS3/PS4. Ik ben de 1e missie niet eens voorbij. (waarbij je 2 auto's moet oppikken en ermee moet racen)

De game draait verder prima overigens; 60fps vloeiend met een 2x 290X in crossfire. Ik heb geen settings gewijzigd; ik vind het wel prima zoals het is.
Gewoon controller aansluiten, als ik rij/vlieg pak ik mn controller die op mn schoot lig. Vooral vliegen moet je niet aan beginnen met een muis & keyboard.

Werkt heerlijk

• SideShow

SideShow

Administrator

GTA online = the waiting game

wachten om te laden, wachten in de lobby, dan weer wachten om te laden

is dat normaal ?

• Matthijs240
SideShow schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:13:
GTA online = the waiting game

wachten om te laden, wachten in de lobby, dan weer wachten om te laden

is dat normaal ?
Ja is normaal, ik erger me er ook aan. Binnenkort een SSD erbij kopen :D

• Gamebuster
  • Laatst online: 23-10 08:50
Matthijs240 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:15:
[...]

Ja is normaal, ik erger me er ook aan. Binnenkort een SSD erbij kopen :D
Ik heb een 500GB Samsung SSD. Laden duurt nog steeds lang. Meerdere keren dacht ik dat de PC was vastgelopen.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Matthijs240
Gamebuster schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:16:
[...]

Ik heb een 500GB Samsung SSD. Laden duurt nog steeds lang. Meerdere keren dacht ik dat de PC was vastgelopen.
Hmm.. misschien hebben de servers van R* het zwaar door alle spelers en zijn de laadtijden daarom langer

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:17

SomerenV

It's something!

Is het misschien een idee om een GTA V PC topic aan te maken? Heb namelijk het idee dat wij niet helemaal in de groep van console gamers passen. Eentje gewoon algemeen PC en eentje voor problemen. Geen idee of iedereen zich daar in kan vinden :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Pagina: 1 ... 100 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch