Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Enkele mensen hebben problemen met launcher van het spel, het merendeel niet volgensmij. Servers kun je altijd checken via socialclubPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:38:
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen dat het werkt?servers up enzo? Kan niet wachten om klaar te zijn op mn werk
Sultana?
Ben zelf momenteel niet thuis dus kan het niet checken.Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:31:
[...]
[afbeelding]
Plus ik mis volgens mij de launcher in de installatie folder. Kan iemand die ook steam gebruikt dat bevestigen?
[afbeelding]
Lees hier en daar dat je de boel als administrator moet opstarten en tijdelijk anti-virus uitschakelen wilt voor de één ook helpen.
YouTube: GTA 5 PC Launcher has stopped working FIX (Dit schijnt ook te helpen voor een groot aantal gebruikers, geen idee waarom zal wel te maken hebben met onboard gpu)
https://support.rockstarg...ncher-has-stopped-working
Ik heb precies hetzelfde probleem als jij. Ik heb nog wel het scherm gekregen om mijn rockstar account te linken aan Steam, maar daarna loopt het vast. Ik heb al de nieuwste videocard driver en heb mijn laptop meerdere keren herstart.Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:36:
[...]
Ziet er inderdaad hetzelfde uit. Neemaan dat het bij jouw wel werkt?
Ik heb geen vreemde tekens in mijn windows accountnaam, maar deze is wel aan mijn hotmail adres gekoppeld (windows 8 ). Weet iemand of dit voor problemen kan zorgen?
Hij lijkt hier met 8GB al vrij ver vol te lopen...denk dat 4GB geen groot succes zal zijnFastclaimer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:36:
Hm hopen dat ik het met 4gb ram een beetje trek
Ik zie hier mensen posten met een GT750M en GT650M, kan me niet voorstellen dat dat gaat werken...dat is nog onder de minimum spec's qua GPU als je het doorrekent
Had echt niet verwacht dat hij zo soepel zou draaien op mijn niet al te moderne beestje
Sultana?
Verder heb ik een i5 4200M, 8GB en 768P scherm, zou moeten lukken?
Ik denk dat je daarmee wel aardig ver komt....ro-bbo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:47:
Ben benieuwd als ik gta kan spelen op mijn 750M met DDR5 i.p.v. de langzamere DDR3 versie.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Ben ik even blij dat ik toen ik eind 2012 mijn huidige PC ging samenstellen heb gekozen voor 16GB geheugen, wat toentertijd overdreven veel was.nooberke schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:42:
[...]
Hij lijkt hier met 8GB al vrij ver vol te lopen...denk dat 4GB geen groot succes zal zijn
Toen was 2x8GB minder dan €70 en nu rond de €120
Heb het nog klaar staan van GTA IV die ik recent heb gespeeld. Bij GTA IV kon je snelkoppelingen naar muziek plaatsen, veel mensen kwakken de hele MP3'tjes in de radio-map. Ik heb gewoon één snelkoppeling naar een hoofdmap waar allerlei muziek in staat, die hoop ik in GTA V ook te kunnen gebruiken.Mr. Jummy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:47:
Iemand al gebruik gemaakt van de eigen muziek op de radio? Liep altijd wel fijn in GTA IV
[ Voor 38% gewijzigd door bóòbó op 14-04-2015 10:51 ]
Klopt, de PC in mijn handtekening heeft mij vorig jaar oktober €600 gekost, nu zou hij rond de €775 kosten (met vergelijkbare onderdelen)PolluxDKB schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:49:
[...]
Ben ik even blij dat ik toen ik eind 2012 mijn huidige PC ging samenstellen heb gekozen voor 16GB geheugen, wat toentertijd overdreven veel was.
Toen was 2x8GB minder dan €70 en nu rond de €120
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Jummy op 14-04-2015 10:52 ]
Sultana?
Ik neem aan dat dit gewoon werkt. Ik kan Elder Scrolls Online draaien met een gt630M, op max nog wel. Ik zag hier eerder een screenshot voorbij komen waar ik de graphics nogal tegen vond vallen, iig een stuk minder dan wat ik van ESO ben gewend.nooberke schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:42:
[...]
Hij lijkt hier met 8GB al vrij ver vol te lopen...denk dat 4GB geen groot succes zal zijn
Ik zie hier mensen posten met een GT750M en GT650M, kan me niet voorstellen dat dat gaat werken...dat is nog onder de minimum spec's qua GPU als je het doorrekent
Had echt niet verwacht dat hij zo soepel zou draaien op mijn niet al te moderne beestje
nooberke schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:42:
[...]
Verwijderd
Fps constant tussen 80 en 100 en nog geen enkele bug gehad. Kortom, superervaring tot nu toe.
Valt reuze meeHeilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:52:
[...]
Ik neem aan dat dit gewoon werkt. Ik kan Elder Scrolls Online draaien met een gt630M, op max nog wel. Ik zag hier eerder een screenshot voorbij komen waar ik de graphics nogal tegen vond vallen, iig een stuk minder dan wat ik van ESO ben gewend.
Sultana?
Oplossingen die daar gepost worden werken allemaal niet. But Thx!Xant0r schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:42:
[...]
Ben zelf momenteel niet thuis dus kan het niet checken.
Lees hier en daar dat je de boel als administrator moet opstarten en tijdelijk anti-virus uitschakelen wilt voor de één ook helpen.
YouTube: GTA 5 PC Launcher has stopped working FIX (Dit schijnt ook te helpen voor een groot aantal gebruikers, geen idee waarom zal wel te maken hebben met onboard gpu)
Is dat minimum settings? Dat ziet er al iets beter uit.
Wat heb jij voor problemen dan? Start de launcher helemaal niet?Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:55:
[...]
Oplossingen die daar gepost worden werken allemaal niet. But Thx!
[ Voor 33% gewijzigd door Heilige Kaas op 14-04-2015 10:57 ]
Deze screenshot is 1440p alles op ultraHeilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:56:
[...]
Is dat minimum settings? Dat ziet er al iets beter uit.
[...]
Wat heb jij voor problemen dan? Start de launcher helemaal niet?
Sultana?
Ik heb de workaround van het youtube filmpje zojuist geprobeerd en deze werkt bij mij.Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:55:
[...]
Wat wel jammer is, is dat ik nadat de game gestart is weer snel mijn videokaart moet aanzetten.
Het is een irritante workaround maar het helpt. Hopelijk wordt dit snel gepatched door Rockstar.
Vanavond maar even de game spelen. (moet nu weer verder werken)
| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |
Heb je een nvidia of een amd videokaart? Want heb het gevoel alsof het alleen werkt met nvidia.avec_style schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:59:
[...]
Ik heb de workaround van het youtube filmpje zojuist geprobeerd en deze werkt bij mij.
Wat wel jammer is, is dat ik nadat de game gestart is weer snel mijn videokaart moet aanzetten.
Het is een irritante workaround maar het helpt. Hopelijk wordt dit snel gepatched door Rockstar.
Vanavond maar even de game spelen. (moet nu weer verder werken)
Zelf ook nog niks anders gevonden, hoop dat het iets onbenulligs is en iemand (of Rockstar) snel een oplossing heeftJefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:55:
[...]
En die eerste, wat voor instellingen zijn dat?
Ik heb Nvidia. Uit jouw opmerking haal ik dat jij AMD hebt zeker?Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:00:
[...]
Heb je een nvidia of een amd videokaart? Want heb het gevoel alsof het alleen werkt met nvidia.
Dus niet 'Launcher stopped working'
Maar: Helemaal geen startup of iets in beeld, Proces explorer laat voor 2 seconden launcher.exe zien en dan een seconde een of andere error.exe
[ Voor 48% gewijzigd door Heilige Kaas op 14-04-2015 11:10 ]
Ben gisteren half 1 begonnen, pc aangelaten, momenteel zitten we op 17 GB en de rest moet komen aan 13 KB/s...
Iemand tips? Had gehoopt vanmorgen toch te kunnen spelen...
Snelheid is wel oké 5,9 MB/s (50mbit glasvezel lijntje)
[ Voor 24% gewijzigd door thijssie op 14-04-2015 11:05 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
check de post van Xant0r hierboven. Dat heeft bij mij geholpen.Heilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:03:
Iemand al een idee voor een fix waar de launcher niet opstart? Zoeken op internet is echt nutteloos.
Haha nou hopelijk ben ik snel genoeg met installeren (nu bij Disk 5) dat niet alle servers maxed zijn en het traag als poep gaat straks.thijssie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:05:
Pff, zojuist spel geïnstalleerd vanaf de 7 DVD's moet er alsnog 5GB worden gedownload
Snelheid is wel oké 5,9 MB/s (50mbit glasvezel lijntje)
Het probleem is niet 'stopped working' hij start niet eens op. Proces Explorer laat de launcher voor 2 seconde zien, daarna heel kort een error.exe, en dat is het.avec_style schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:05:
[...]
check de post van Xant0r hierboven. Dat heeft bij mij geholpen.
Ik lees hier gemende verhalen van mensen.Heilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:03:
Iemand al een idee voor een fix waar de launcher niet opstart? Zoeken op internet is echt nutteloos.
Maar lijkt bij veel mensen een probleem te zijn in combinatie met Nvidia kaarten.
Pauseren, 2 sec wachten en weer unpausen hielp bij mij wel vaak maar niet elke keer. Wel irritant zo je download babysitten.larsg schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:03:
Het downloaden verloopt echt diep triest (via rockstar social club).
Ben gisteren half 1 begonnen, pc aangelaten, momenteel zitten we op 17 GB en de rest moet komen aan 13 KB/s...
Iemand tips? Had gehoopt vanmorgen toch te kunnen spelen...
Terwijl de R* Social Club downloader aan het prutsen was heb ik met 15MB/s van een private torrent site een versie binnengetrokken (niet cracked dus niet illegaal!!). Dan kun je de R*SC stoppen, files kopieren naar je game folder, R*SC weer aan en hij pakt alle nieuwe files op alsof hij ze zelf gedownload heeft. De R*SC client werkt eigenlijk hetzelfde als een torrent, misschien is het wel stiekem een torrent achter de schermen. Dat heeft mij enorm veel tijd gescheeld.
Ik draai op de default settings die GTA V mij heeft voorgeschoteld en dat is Very high, AA op 16x en FXAA staat uit om wat dingen op te noemen uit mijn hoofd.ro-bbo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:47:
Ben benieuwd als ik gta kan spelen op mijn 750M met DDR5 i.p.v. de langzamere DDR3 versie.
Draait soepel, hoewel mijn pc echt veel lawaai maakt mijn mijn videokaart goed warm wordt (rond 75 / 80c, maar niet hoger), als ik stop is hij gelijk weer 35c.
ik draai met een intel i7 3770, 8GB DDR3 ram, MSI Gaming GTX 770 4GB, geinstalleerd op een doodnormale HDD (geen Green of black edition), want mijn SSD zit vol.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Is toch net goed,Pykow schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:13:
[...]
<knip>
Draait soepel, hoewel mijn pc echt veel lawaai maakt mijn mijn videokaart goed warm wordt (rond 75 / 80c, maar niet hoger), als ik stop is hij gelijk weer 35c.
<knip>
betekent dat er geen van die ergelijke CPU bottlenecks inzitten zoals bijvoorbeeld met Diablo 3.
Nvidia trouwens
[ Voor 10% gewijzigd door Kennyyy01 op 14-04-2015 11:17 ]
Jup AMD. Heb de beta drivers verwijderd en de oude geïnstalleerd. Wat niks uit maakte, want het enige verschil is dat nu de foutmelding er niet meer is. De launcher verdwijnt naar een aantal seconden.avec_style schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:02:
[...]
Ik heb Nvidia. Uit jouw opmerking haal ik dat jij AMD hebt zeker?
Ik wil dit spelen op een 27" 1440p monitor.
Ben razend benieuwd.
Verwacht niet veel bijzonders, misschien met alles op low dat je nog redelijke fps zult halen.ro-bbo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:16:
Iemand die het spel speelt op een i5 dual core? Kan niet echt wat vinden of het een beetje lekker werkt met een dual-core cpu (i5 4200M, 3.1GHZ, 750m GDDR5, 8GB, 768p). Wil GTA V straks gaan aanschaffen voor mijn laptop, speel het al op de PS4 maar als het niet echt lekker wil lopen dan sla ik deze over.
| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |
Gpu is wel ge-upgraded naar een R9 290 en de i7 930 loopt op 4ghz
Gaat prima...R290, i7 870, 8GB @1440P doet zo'n 30-60fps op highObviously schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:16:
Heb hier al veel verschillende setups gelezen, dus waag het er op, kan iemand inschatten hoe het spel bij mij gaat draaien? Ik heb een i5 4590, R9290 4GB en Crucial Ballistix Tactical 16 GB. Maxed out zal wrs geen optie zijn?
Ben razend benieuwd.
Bedankt voor de tip, ik had de pauzeer truck al een paar keer geprobeert maar zonder soelaas...eagl0r schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:12:
[...]
Pauseren, 2 sec wachten en weer unpausen hielp bij mij wel vaak maar niet elke keer. Wel irritant zo je download babysitten.
Terwijl de R* Social Club downloader aan het prutsen was heb ik met 15MB/s van een private torrent site een versie binnengetrokken (niet cracked dus niet illegaal!!). Dan kun je de R*SC stoppen, files kopieren naar je game folder, R*SC weer aan en hij pakt alle nieuwe files op alsof hij ze zelf gedownload heeft. De R*SC client werkt eigenlijk hetzelfde als een torrent, misschien is het wel stiekem een torrent achter de schermen. Dat heeft mij enorm veel tijd gescheeld.
Ben nu de files van mega aan het trekken naar men home server, kan ik ondertussen nog wat gpu's bijprikken
Verwijderd
Draai met een amd phenom II x6 / 3.2 met 6gb en r9 290. Ik had last van wat stutters vanochtend maar nog totaal niet aan de settings gezeten. Wellicht met wat minder draw distance dat het probleem is opgelost. Als het liep was het soepel, maar je zag dat hij soms even bij moest laden.WastedPenguiNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:18:
Weet iemand of 6gb afdoende gaat zijn? Heb nog de 1e generatie i7 en wil het dus eerst even zien of dat genoeg is. Tegenwoordig koop je ram niet per 6, dus vroeg me af of 8gb en meer wel nodig is.
Gpu is wel ge-upgraded naar een R9 290 en de i7 930 loopt op 4ghz
Verwijderd
Versie Windows installatie en alles op SSD.
Het draait, maar ik ondervind gigantische framedrops. Ik verwacht dat ik de instellingen aardig naar beneden moet schroeven om het een beetje op te draaien.
Ik las dat meerdere mensen er last van hebben. Een 970 is gewoon niet krachtig genoeg.
Ow niks te klagen hoor, Battlefield Hardline op ultra settings haalt ook deze waardes.SideShow schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:14:
[...]
Is toch net goed,
betekent dat er geen van die ergelijke CPU bottlenecks inzitten zoals bijvoorbeeld met Diablo 3.
ik ben blij dat ik nog geen nieuwe hardware hoef aan te schaffen haha.
oja ik hoor mensen praten over slechte download snelheden, waarom kochten jullie de game niet gewoon op steam ?
ik had de volgende snelheid via Wi-fi, waarbij ik moet aangeven dat mijn wifi na al 3 weken veel problemen heeft (soms kan ik niet eens op google komen)

had hem in 2 uurtjes binnen en dat was toch netjes. (afgelopen zaterdag aangezet)
Maar heb je je ram usage ook gechecked? Want dat kan evengoed je phenom zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:19:
[...]
Draai met een amd phenom II x6 / 3.2 met 6gb en r9 290. Ik had last van wat stutters vanochtend maar nog totaal niet aan de settings gezeten. Wellicht met wat minder draw distance dat het probleem is opgelost. Als het liep was het soepel, maar je zag dat hij soms even bij moest laden.
ik heb alles ultra 4x MSAA 1080P en ik heb ook een 970. Maar ik heb echt geen last van drops onder de 60. Ze zijn echt zeldzaam! Ik heb een 2600k @ 4.5ghz en 16gig ram. Mijn 970 loopt op 1512mhz en geheugen op 7700mhz.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:19:
Ik heb een 4760k met 16GB en een NVidia 970 met een resolutie van 1900x1200.
Versie Windows installatie en alles op SSD.
Het draait, maar ik ondervind gigantische framedrops. Ik verwacht dat ik de instellingen aardig naar beneden moet schroeven om het een beetje op te draaien.
Ik las dat meerdere mensen er last van hebben. Een 970 is gewoon niet krachtig genoeg.
Volgens de benches van pclab.pl scoor je met alles op maximaal een stabiele 30fps met af en toe een uitschieter naar boven. Schakel je wat grafische toeters en bellen uit en ben je realistisch met je settings, dan moet een goede 60fps er wel in zitten denk ik toch.Obviously schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:16:kan iemand inschatten hoe het spel bij mij gaat draaien? Ik heb een i5 4590, R9290 4GB en Crucial Ballistix Tactical 16 GB. Maxed out zal wrs geen optie zijn?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Leuk bij een release zoals deze. Zoveel mensen die hem gaan downloaden / installeren. En dan het voor een goede groep gebruikers verkloten. Ik heb ook Nvidia, hoop dat het hier geen gezanik gaat geven. Maar ik zal sowieso niet hoog in de settings kunnen.Not_Amused schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:09:
[...]
Ik lees hier gemende verhalen van mensen.
Maar lijkt bij veel mensen een probleem te zijn in combinatie met Nvidia kaarten.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Instellingen allemaal op op High (dus extra high is niet haalbaar) Maar ben zeer te spreken over de graphics geen enkele stottering of hapering gehad!
Hij runt prima op mn i7 + gtx 770 op 1080p. Ik heb alles op very high/high en hij is gecapped op 60 fps ongeveer. Veel mensen hebben last van stutter blijkbaar maar ik heb nergens last van
[ Voor 20% gewijzigd door Matthijs240 op 14-04-2015 11:29 ]
Bij je Videosettings je resolutie verhogen?Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:14:
Heeft iemand enig idee hoe je de radar, subtitles etc wat meer kunt centreren in beeld? Bij mij staat alles helemaal tegen de rand van m'n scherm aangeplakt. Op de PS3 zat daar ongeveer een centimeter tussen, dat vond ik wat prettiger.
[ Voor 64% gewijzigd door GeoffLx op 14-04-2015 11:30 ]
Hoe is de verhouding 21:9.. ik ziet hier met een dergelijk schermverhouding (pricewatch: Samsung S34E790C Zwart) maar twijfelde dus. Jij bent de eerste die ik voorbij zie komen met ook een 21:9 verhouding. Ben stiekem wel benieuwd. Kan je een screenshot plaatsen o.i.ddowncom schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:28:
i5-3570K 8GBRam GTX680 @2560x1080 (21:9) 60Fps
Instellingen allemaal op op High (dus extra high is niet haalbaar) Maar ben zeer te spreken over de graphics geen enkele stottering of hapering gehad!
*sowieso
Ik heb destijds gekozen voor een 21:9 verhouding omdat steeds meer films (en ook series) met die verhouding worden uitgegeven. Daarnaast zien spellen er imo veel mooier uitDonJunior schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:30:
[...]
Hoe is de verhouding 21:9.. ik ziet hier met een dergelijk schermverhouding (pricewatch: Samsung S34E790C Zwart) maar twijfelde dus. Jij bent de eerste die ik voorbij zie komen met ook een 21:9 verhouding. Ben stiekem wel benieuwd. Kan je een screenshot plaatsen o.i.d
Heeft socialclub een screenshot functie erin zitten? F12 ofzo? dan zal ik er even een paar posten.
Ik heb zelf dus nog geen GTAV (ja op de PS3, maar dat telt niet) .. dus ik heb geen idee. Kan het niet met de printscreen knop gewoon? en dan later in Paint ofzo pleuren?downcom schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:33:
[...]
Ik heb destijds gekozen voor een 21:9 verhouding omdat steeds meer films (en ook series) met die verhouding worden uitgegeven. Daarnaast zien spellen er imo veel mooier uit![]()
Heeft socialclub een screenshot functie erin zitten? F12 ofzo? dan zal ik er even een paar posten.
*sowieso
Verwijderd
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Supergoede zegt mij niks, wat zijn de specs? Heb je alle drivers geupdate?Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:41:
ik probeer online te doen maar bij mij freezed het hele beeld als er zo'n character met 0000001 bordje tevoorschijn komt, als ik dan op enter druk doet niks het meer, meer mensen met dit probleem wat nu gvd heb supergoede pc... ;s
Verwijderd
i7 4770 3,5Ghz , 16gb ram, GTX770 Windows 7 64-bitHakulaku schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:42:
[...]
Supergoede zegt mij niks, wat zijn de specs? Heb je alle drivers geupdate?
Kan je dan ook gelijk kijken of de cutscenes (filmpjes) ook in 21:9 zijn? Dacht gelezen te hebben dat die gewoon 16:9 blijven met zwarte balken.downcom schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:33:
[...]
Ik heb destijds gekozen voor een 21:9 verhouding omdat steeds meer films (en ook series) met die verhouding worden uitgegeven. Daarnaast zien spellen er imo veel mooier uit![]()
Asus G501
Update je driver van Nvidia en reboot pcVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:44:
[...]
i7 4770 3,5Ghz , 16gb ram, GTX770 Windows 7 64-bit
Mocht ie weer vast lopen, probeer alt+enter. Bij mij liep gta v ook te kutten in het begin maar daarmee verhielp ik het.
Verwijderd
Yeah, heb die gta v gamedriver ready al geinstalled. ZAl het proberen thx.Hakulaku schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:46:
[...]
Update je driver van Nvidia en reboot pc
Mocht ie weer vast lopen, probeer alt+enter. Bij mij liep gta v ook te kutten in het begin maar daarmee verhielp ik het.
Ga naar Display en pas de Safezone Size aanDidyoumeetmax? schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:14:
Heeft iemand enig idee hoe je de radar, subtitles etc wat meer kunt centreren in beeld? Bij mij staat alles helemaal tegen de rand van m'n scherm aangeplakt. Op de PS3 zat daar ongeveer een centimeter tussen, dat vond ik wat prettiger.
Kijk ook of er misschien een firewall je connectie blokkeert.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:47:
[...]
Yeah, heb die gta v gamedriver ready al geinstalled. ZAl het proberen thx.
Mooi zoJefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:47:
Nieuwe administrator account aanmaken was de trick. Het werkt eindelijk.
Had je een bepaalde karakter in je naam die de boel verknalde? Of gewoon geprobeerd en zien of het hielp
Ze konden hem wel niet op tijd uit de verzending halen, maar gratis retourneren gaat ook.
Echter is er nu nog altijd geen verzendinformatie te zien op de barcode die ze me gegeven hebben.. I'd be so pissed, moest ik nu op het spel zitten te wachten
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
steam store?killbillfast schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:52:
heeft iemand hier een goede tip voor het aanschaffen van een "steam" key van gta V? ik wil namelijk geen rockstar social club key...
Was wel gekoppeld aan mijn hotmail account. Zal waarschijnlijk daar aan gelegen hebben.Xant0r schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:49:
[...]
Mooi zo
Had je een bepaalde karakter in je naam die de boel verknalde? Of gewoon geprobeerd en zien of het hielp
Naar de store van Steam gaan en kopen en klaar .killbillfast schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:52:
heeft iemand hier een goede tip voor het aanschaffen van een "steam" key van gta V? ik wil namelijk geen rockstar social club key...
Hij download de game in steam en als deze klaar is moet je steam account koppelen aan je Social club account en nadat je dat gedaan heb kan je spelen.
Hiermee download je dus via Steam en niet via R*
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:48 ]
Dan gaat m'n fps naar 8-13 als ik m'n muis veel beweeg.. serieus irritant
De rest is super smooth
[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 14-04-2015 11:56 ]
Geintje natuurlijk
Mar.tin schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:55:
Aargh, vannacht al gepreload, maar wegens werk moest ik op tijd naar bed, en nu straks na werk "moet" ik BBQ met de vriendin, en daarna weer naar haar huis.. Spelen kan ik dus morgen pas
Volgens mij zijn in zo'n beetje alle keystores de prijzen min of meer hetzelfde als in de steam store zelf, het lijkt mij dan ook verstandiger om hem dan gewoon op steam te kopen ipv via een 3rd party.killbillfast schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:52:
http://www.allkeyshop.com...-5-cd-key-compare-prices/
Krijg je de preorder bonus erbij?Mother_Goozz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:32:
Net GTA 5 voor 42 euro bij de Media Markt Amersfoort opgehaald
Vind het wel wat hebben, 7 disks, map ect.. lekker terug naar de "analoog" tijd
[ Voor 94% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:48 ]
Huh, als ik alt-tab terug naar de game dan is er opeens geen lag meer.SmokingCrop schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:55:
Heeft er nog iemand problemen met serieuze lag in het menu als je gewoon ingame aan het spelen bent?
Dan gaat m'n fps naar 8-13 als ik m'n muis veel beweeg.. serieus irritant
De rest is super smooth
Installeer MSI Afterburner of gebruik fraps ofzMatthijs240 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:59:
Hoe zie ik mijn fps ingame?
Steam heeft een FPS counter (ff steam overlay openen > settings > in-game en fps counter enablen) of een extern tooltje gebruiken zoals msi afterburner, fraps, etcMatthijs240 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:59:
Weet niet of dat ook in de huidige release van Steam zit maar er is een optie die je aan kunt vinken bij de settings van Steam waarmee je een fps metertje aan kunt zetten ingame.Matthijs240 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:59:
Je kunt ook Fraps downloaden, die heeft ook een ingebouwde FPS meter.
Ik heb afterburner maar krijg em niet aan de praat dat de on screen display werkt in gta 5..SmokingCrop schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:01:
[...]
Installeer MSI Afterburner of gebruik fraps ofz

Nu nog 5GB downloaden maar ik heb totaal geen snelheid problemen!

Dus ik ben erg blij met mijn 42 euro aankoop bij de MediaMarkt!
Het werkt perfect, heb alsnog bonus "pre-order" money en scheelt dus 18 euro!
[ Voor 4% gewijzigd door Cowamundo op 14-04-2015 12:06 ]
3 sec Google: free ingame FPS counterMatthijs240 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:59:
Verwijderd
Mwahh gaat hier met 2 mb/sec.... Ben net begonnen en de installer verwacht na 7 uren klaar te zijnJoepD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:01:
Wegens gebrek aan DVD-speler ga ik hem zo via Rockstar proberen te downloaden. Is het ondertussen een beetje te doen?
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Dat is hemSmokingCrop schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:48:
[...]
Ga naar Display en pas de Safezone Size aan
Verwijderd
Krijg je een foutmelding? Of een melding van windows dat het scherm niet reageert?Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:05:
Onvoorstelbaar, ik kan gewoon NIET online spelen omdat mijn computer freezed wanneer ik een character probeer te selecten, na jaren en jaren wachten zoiets niet eens kunnen fixen, niet te geloven, ben echt boos.... heb alles geprobeert en niks helpt.
Als je even wacht komen deze week (misschien vandaag al) vanzelf de nodige patches(helaas dat dat nodig is)Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:05:
Onvoorstelbaar, ik kan gewoon NIET online spelen omdat mijn computer freezed wanneer ik een character probeer te selecten, na jaren en jaren wachten zoiets niet eens kunnen fixen, niet te geloven, ben echt boos.... heb alles geprobeert en niks helpt.
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch