Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Ik vraag me af of je nu nog wel het in-game geld krijgt als je nu gaat kopen... (ik moet zelf ook nog...)whitey-d schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:31:
Iemand hetzelfde probleem? Ik denk dat ik maar naar de MediaMarkt ga voor DVDs want dit schiet sowieso niet op.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
gtx 750ti 2gb
amd fx-4300
ddr3 8gb
geinstaleerd op ssd
Ja, bij mij start hij niet eens op...auto660 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:32:
[...]
Houd dit in je achterhoofd er bij:
https://support.rockstarg...8-GTA-V-PC-Launcher-Crash
https://support.rockstarg...launcher-on-Nvidia-Laptop
Ik krijg gewoon helemaal niks in beeld geen error of iets. Die patch 'GTA_V_Patch_1_0_323_1' die hier ergens werd gestuurd werkt niet, dan zegt hij dat ik GTA niet heb geïnstalleerd. Ik heb al de integrity gecontroleerd via steam maar dat mocht niet baten.
http://www.systemrequirementslab.com/cyriKcetin1994 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:35:
Hoe zal de game draaien op mijn pc, ik hou zelf niet van hoge grafische efecten
gtx 750ti 2gb
amd fx-4300
ddr3 8gb
geinstaleerd op ssd
7 (had je wel even kunnen opzoeken in dit topic). En hoogstwaarschijnlijk past het niet door de brievenbus.LAM3 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:36:
Weet iemand toevallig hoeveel dvd's er in de box zitten? Heb mijn GTA via Bol.com besteld, komt vanmiddag binnen!
[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 14-04-2015 09:37 ]
ik krijg geen minimum of een optimal vinkje zeg maar omdat ik weinig oplsag + windows 10 draai
Als je lang genoeg wacht krijg je als het goed is bij het opstarten van GTA V (het lijkt alsof er niks gebeurt) een melding van windows dat GTA V is gecrasht. En ik hoop (kan het met 2 uur testen) dat deze fixes bij mij (met AMD) werken.Heilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:35:
[...]
Ja, bij mij start hij niet eens op...
Ik krijg gewoon helemaal niks in beeld geen error of iets. Die patch 'GTA_V_Patch_1_0_323_1' die hier ergens werd gestuurd werkt niet, dan zegt hij dat ik GTA niet heb geïnstalleerd. Ik heb al de integrity gecontroleerd via steam maar dat mocht niet baten.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Had ik ook. Bench draaidr als een zonnetje verder (780ti / 4790k @ 1920*1200).HammerNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:04:
Bij meer mensen zo dat als je de benchmark start, hij gelijk ook het eerste 'level' start op de achtergrond? Halverwege de benchmark krijg je opeens: mission failed
Sultana?
Desondanks kun je zien of de rest wel behaald is of niet (even verder scrollen).Kcetin1994 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:37:
[...]
ik krijg geen minimum of een optimal vinkje zeg maar omdat ik weinig oplsag + windows 10 draai
Wat ik kon zien bij het snel testen kon je beide opties kiezen. Je hebt meerdere characters available.Mr. Jummy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:38:
Hmm... Ben aan het twijfelen of ik opnieuw begin op GTA Online, op de PS3 heb ik namelijk alles ondertussen
Of ik verkeerd ben ... geen idee , ik heb mijn lvl 22 van xbox360 gehaald en ga vanaf die verder.
Als ik hem start draait de launcher voor 2 seconden in de taskmgr en dan zie ik een error Werfault.exe voor 1 sec en dan is het weg.auto660 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:37:
[...]
Als je lang genoeg wacht krijg je als het goed is bij het opstarten van GTA V (het lijkt alsof er niks gebeurt) een melding van windows dat GTA V is gecrasht. En ik hoop (kan het met 2 uur testen) dat deze fixes bij mij (met AMD) werken.
Das natuurlijk ook een optie, en dan gewoon het geld wat ik heb bij character 1 op cash zetten, dankjewel voor de tip!sleepwalkerbe schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:39:
[...]
Wat ik kon zien bij het snel testen kon je beide opties kiezen. Je hebt meerdere characters available.
Of ik verkeerd ben ... geen idee , ik heb mijn lvl 22 van xbox360 gehaald en ga vanaf die verder.
Sultana?
Hmm, bij mij start de launcher wel op maar gaat het mis als GTA V zelf start....Heilige Kaas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:40:
[...]
Als ik hem start draait de launcher voor 2 seconden in de taskmgr en dan zie ik een error Werfault.exe voor 1 sec en dan is het weg.
Bij mij precies hetzelfde... Aangezien wij een 'losse' brievenbus hebben hoop ik dat hij er goed in kan, ben pas vanmiddag weer thuis. Helaas ook geen track&trace!Meulendijks89 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:21:
[...]
Hmm oke maar bij mij staat in de email:
"De bestelling wordt verzonden met PostNL. Deze zending zal bezorgd worden in de brievenbus."
![]()
![]()
Had toch wel graag een track&trace gehad.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Oke dit is het geval;
-zit op werk, met een werklaptop
-wil GTA V kopen, en nu vast beginnen te downloaden
Eenmaal thuis wil ik dan de instal-file kopieren naar mijn eigen PC en de boel installeren.
Wat zou mijn beste optie zijn?
Volgens mij past het niet door de brievenbus hoor,Mitchell-CWD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:41:
[...]
Bij mij precies hetzelfde... Aangezien wij een 'losse' brievenbus hebben hoop ik dat hij er goed in kan, ben pas vanmiddag weer thuis. Helaas ook geen track&trace!
rdp naar je desktop thuis? Is dat een optie?Tommot schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:42:
Iedereen zit me lekker te maken hier
Oke dit is het geval;
Eenmaal thuis wil ik dan de instal-file kopieren naar mijn eigen PC en de boel installeren.
Anders op een externe hdd installeren via steam instellingen nieuwe library maken
Zal ongetwijfeld niet, maar als je je PC aan hebt en steam thuis dan kan je via de browser de download al aanknallen op afstand. Als je GTA5 nu download heb je geen encrypted files mee, dus is niet nodig om de boel uit te pakken. Ik neem dan ook aan dat het geen probleem moet zijn om de boel over te kopieeren van hdd naar hdd.Tommot schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:42:
Iedereen zit me lekker te maken hier
Oke dit is het geval;
Wachten op de bezorgerMeulendijks89 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:43:
[...]
Volgens mij past het niet door de brievenbus hoor,
Sultana?
Nee, dat lijkt mij dus ook een probleem. Maar als je de mail leest lijkt het alsof ze dat toch gaan proberen... Vandaar ook het ontbreken van track&trace. Dan maar hopen dat ze het bij de buren afgeven!Meulendijks89 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:43:
[...]
Volgens mij past het niet door de brievenbus hoor,
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Verwijderd
"werken"spokje schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:43:
Heb m gisteravond gepre-load, maar moet eerst ACHT uur werken voordat ik 'm kan spelen
Vertel ook ff meteen hoe jij hem hebt ingestelt dan:Psprankel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 03:46:
[...]
Je kan kiezen uit raw, windows of direct mouse input. Samen met de gevoeligheid heb ik het stukken beter gekregen
Ja snap ik ook
Was aan het kijken gisteren naar de bandwidth graphs van steam rond de GTA release.
http://store.steampowered.com/stats/content/
Op dit moment "Totale gebruikte bandbreedte: 2.3 Tbps"
En toen ging ik eventjes kijken bij de AMS-IX bandwidth stats..
https://ams-ix.net/technical/statistics
Da's zo'n beetje net zoveel als het Steam netwerk. En de piek van afgelopen jaar is in de laatste 24 uur behaald. *mompelt iets met steam release*
Gaav!
Kan het me niet voorstellen, die infrastructuur die je nodig hebt, wauw.
Gestoord word je toch...
Pakketje gaat niet door een brievenbus passen
Ik kreeg m'n track 'n trace codes alleen in de postnl app, niet via bol.com zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door thijssie op 14-04-2015 09:50 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Sultana?
Bij mij staat niks nieuws in PostNL Appthijssie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:49:
Zojuist GTA V via de Bol.com ontvangen via PostNL Paketten. Pakketje gaat niet door een brievenbus passenIk kreeg m'n track 'n trace codes alleen in de postnl app, niet via bol.com zelf.
Is je account al gevalideerd? Dit kun je controleren op de site van PostNL.Meulendijks89 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:50:
[...]
Bij mij staat niks nieuws in PostNL App
Nadat je account gevalideerd is krijg je pushmeldingen als er iets wordt verstuurd naar je adres, erg handig
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Iemand die momenteel online zit en op een toegankelijk TS3 kanaal zit die eenzaam is?
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Verwijderd
Heb alle files vervangen met degene vanuit de torrent en nu werkt het zonder problemen. Als je deze error krijgt dan is het dus inderdaad file corruption.Phelix schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:15:
[...]
Ik heb even rondgegoogeld, en ik geloof een fix gevonden:
http://www.reddit.com/r/G...cial_club_download_reset/
Je moet met WinMD5 de checksums van alle .rpf-bestanden controleren en vergelijken met de checksums in de subreddit. Als er mismatches zijn moet je de betreffende bestanden verwijderen. Dan downloadt de launcher ze als het goed is opnieuw, niet de hele 60gb.
[noot: Ben dit nu aan het doen, kan nog niet verifiëren dat het werkt]
Ja, pakketjes die bezorgd zijn enzo staan er wel bij.thijssie schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:52:
[...]
Is je account al gevalideerd? Dit kun je controleren op de site van PostNL.
Nadat je account gevalideerd is krijg je pushmeldingen als er iets wordt verstuurd naar je adres, erg handig
Sultana?
heb nog niks besteld of gepreordered want ik wil eerst weten hoe het draait.
Ik tot 23:00 of langer aangezien ik pas 22:00 thuis ben en dan nog moet installeren... voordeel van een digitale download hahaMr. Jummy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:57:
Pfff.. Iedereen zit hier te spelen en ik moet weer wachten tot 15.00
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Van wat ik her en der gelezen hebt en zelf ervaren (i5 760 @ 4.0ghz, 8gb, 280X, ssd) loopt het prima, gewoon spel gestart met de aanbevolen instellingen (wat volgens mij alles op high/very high is). Alleen als je rap door de straten racet zakt de FPS wel wat in. Heb alleen ff wat rond gereden in de stad ,geen idee hoe het daar buiten is. Maar ik ben zelf positief verrast (met gta4 in het geheugen...) en blij dat ik nog geen PC upgrade heb gedaan (stond te popelen om te doen voor GTA5).parkeermeter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:57:
is het een beetje een goede port?
heb nog niks besteld of gepreordered want ik wil eerst weten hoe het draait.
Hopelijk kan ik vanavond die files kopieren van deze HDD naar de PC
Thanks
Xant0r schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:45:
[...]
Zal ongetwijfeld niet, maar als je je PC aan hebt en steam thuis dan kan je via de browser de download al aanknallen op afstand. Als je GTA5 nu download heb je geen encrypted files mee, dus is niet nodig om de boel uit te pakken. Ik neem dan ook aan dat het geen probleem moet zijn om de boel over te kopieeren van hdd naar hdd.
Want mij enige ervaring is dat de servers crashen bij de release van GTA V, was ook helaas zo op de console.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Had nooit gedacht dat ik het vandaag ging krijgen lol
Ben wel van Belgie.
Over ingame kan ik niet sprekenBuizerd__NL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:01:
Hoe draaien de servers eigenlijk, zijn die stabiel?
Want mij enige ervaring is dat de servers crashen bij de release van GTA V, was ook helaas zo op de console.
Wel merk ik dat de grootste rush voorbij is, ik kan tenminste weer stabiel downloaden.
Wel op 550 kb/s maar dan had ik maar in Maastricht moeten gaan wonen en niet 5 cm over de grens
Iets kopen en wegdoen of zo?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Auto kopen of kleding oid. Maar hoezo wil je er vanaf?The Chosen One schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:05:
Hmm ben net pas begonnen maar kan ik makkelijk van die $500k "afkomen"? Ik wil geen cheatgeld.
Ik had soms momenten van 250kb/sec en soms schoot die gewoon naar 15mb/sec.Phelix schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:04:
[...]
Over ingame kan ik niet spreken
Wel merk ik dat de grootste rush voorbij is, ik kan tenminste weer stabiel downloaden.
Wel op 550 kb/s maar dan had ik maar in Maastricht moeten gaan wonen en niet 5 cm over de grens
Maar kwam ook door dat iedereen hem aan het downloaden was.
Ik denk dat we het vanavond pas zullen merken hoe de servers het gaan houden, aangezien iedereen nu ook naar school/werk is.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
waarom?shakespeare schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:48:
je moet ook niet pre-orderen... altijd gewoon in de winkel halen is mijn motto.
ik heb digitaal gepreordered en heb ingame cash als bonus gekregen en kon vanaf 7 April al downloaden en kon dus vannacht gelijk spelen!
Precies hetzelfde gevoel hier...ik wil gewoon beginnen met de paar tientjes die er waren...niet meteen met een half miljoenThe Chosen One schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:05:
Hmm ben net pas begonnen maar kan ik makkelijk van die $500k "afkomen"? Ik wil geen cheatgeld.
Auto dealer...goed idee ja
Draait hier prima op de "default" instellingen (high/very high @1440p) met een bejaarde i7 870 in combinatie met een AMD 290
CPU lijkt het niet eens zwaar te hebben, spel lijkt heel erg afhankelijk van de videokaart (gewoon 100% GPU load)
Deez gaat echt lang duren.
ah dat is goed nieuws.Xant0r schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:00:
[...]
Van wat ik her en der gelezen hebt en zelf ervaren (i5 760 @ 4.0ghz, 8gb, 280X, ssd) loopt het prima, gewoon spel gestart met de aanbevolen instellingen (wat volgens mij alles op high/very high is). Alleen als je rap door de straten racet zakt de FPS wel wat in. Heb alleen ff wat rond gereden in de stad ,geen idee hoe het daar buiten is. Maar ik ben zelf positief verrast (met gta4 in het geheugen...) en blij dat ik nog geen PC upgrade heb gedaan (stond te popelen om te doen voor GTA5).
heb zelf fx-8320, gtx970 en 8gb ram. benieuwd hoever ik de graphics kan pushen en toch beetje stabiele framerate behouden. 50-60 fps
Goed om te horen dat ie ook goed loopt op hardware die niet top of the line is (no offence), was met IV wel anders. Die speelde ik voor het eerst op een Core 2 Duo E6750, een 9800GT en 2GB RAM geloof ikroyalt123 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:21:
Ik heb gisteren snacht uurtje gespeeld. Conclusie voorlopig ben ik heel tevreden (gta v voor eerst gespeeld op pc)
Performance is uitstekend voor mij, alles op high-very high mixed, 60 fps.
Alleen wil ik texture resolution verhogen maar dan geef waarshuwing te weinig videogeheugen......
I5-750
GTX 670
16GB
Zelf heb ik m niet gereserveerd, dus hoop dat ik in ieder geval deze week nog ergens kan oppikken.
i5 4670
GTX560 2GB SLI
8GB
Verwijderd
Omdat ik zelf voor me eigen zooi kan zorgen en geen godmode of infitite cash wil. (zelfde idee)Xant0r schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:06:
[...]
Auto kopen of kleding oid. Maar hoezo wil je er vanaf?
Maar ff kijken naar auto's dan want kleren kopen is alsnog iets permanents krijgen met dat geld.
Loopt hier alsnog goed met een GTX 970. 70 graden en CPU constant 90-100%.
[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 14-04-2015 10:14 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zit dus ook gewoon een code bij voor de 1 miljoen in-game geld! (500K single 500K online)
Ben ik even blij dat ik er geen 60 euro voor heb neer gelegd bij Steam
Omdat je geld geeft aan een ontwikkelaar zonder dat je weet of het product wat je krijgt goed is of niet. Ubisoft komt weg met een crappy AC:Unity te releasen omdat ze het geld toch al binnen hadden en het ze geen flikker meer uitmaakt. Als iedereen pas het spel koopt als het uit is en er meer bekend is over hoe goed ie werkt worden ontwikkelaars aangemoedigd om goed werkende games uit te brengen.PuckStar schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:08:
[...]
waarom?
ik heb digitaal gepreordered en heb ingame cash als bonus gekregen en kon vanaf 7 April al downloaden en kon dus vannacht gelijk spelen!
Zijn het CD's?Cowamundo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:16:
GTA 5 net gekocht bij de MediaMarkt voor 42 euro...
Zit dus ook gewoon een code bij voor de 1 miljoen in-game geld! (500K single 500K online)
Ben ik even blij dat ik er geen 60 euro voor heb neer gelegd bij Steam
Ik heb die ook, ben best benieuwd.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:26:
Zouden de mensen die hier af en toe posten dat het vlot draait, eens je kaart er kunnen bijezetten? Ik heb een oude radeon 6950 2GB kaart en vraag me af als ik het nog ga kunnen draaien. Ik verwacht natuurlijk niet op ultra.
Op Reddit rapporteren mensen met een 760 dat het spel zelfs op 1440p op high/veryhigh tussen de 60-90 fps draait.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:26:
Zouden de mensen die hier af en toe posten dat het vlot draait, eens je kaart er kunnen bijezetten? Ik heb een oude radeon 6950 2GB kaart en vraag me af als ik het nog ga kunnen draaien. Ik verwacht natuurlijk niet op ultra.
ik dacht dat hij bedoelde niet preorderen maar beter vandaag in de winkel halen. daarvan vroeg ik mij af wat de reden zou moeten zijn.Mozy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:16:
[...]
Omdat je geld geeft aan een ontwikkelaar zonder dat je weet of het product wat je krijgt goed is of niet. Ubisoft komt weg met een crappy AC:Unity te releasen omdat ze het geld toch al binnen hadden en het ze geen flikker meer uitmaakt. Als iedereen pas het spel koopt als het uit is en er meer bekend is over hoe goed ie werkt worden ontwikkelaars aangemoedigd om goed werkende games uit te brengen.
CPU zal geen probleem zijn gok ik (Core i7-5820K).
Virussen? Scan ze hier!
Ja, 7 DVD's maar voor die 18 euro winst heb ik het er wel voor over! Zal niet langzamer zijn dan 60GB downloaden iig!
Ik draai high-very high soepel op een HD7950 Boost, GTX970 zal dus geen probleem moeten zijnwildhagen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:20:
Gaat een (single, dus geen SLI etc) GTX970 met dit spel problemen krijgen (gezien de bug in de GTX970 met memory als je meer dan 3.5 GB gebruikt)? Of draait die het ook wel soepel op hoge settings?
CPU zal geen probleem zijn gok ik (Core i7-5820K).
Sultana?
I7 4800
8g ram
Gtx 860m
Als ik het zo hoor, zou ik net onder high moeten kunnen spelen.
Welke foutmelding?Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:15:
Opnieuw downloaden en installeren heeft het probleem ook niet verholpen. Blijf de foutmelding krijgen nadat de social club launcher opstart. Ik mis ook playgtaV.exe in de installatiemap.
-I7-3xxxQM
-GT650M
-8GB
Ik verwacht mix van medium tot high mogelijk moet zijn (1080p)
Tommot schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:25:
Ben ook erg benieuwd..
4850HQ i7 2.3 - 3.5Ghz
16GB RAM
750M 2GB
i7-4870HQ
16GB Ram
GTX980m
SSD
Alles op ultra (FullHD) (voor zover dat kon): 42fps.
Heb maar heel even kunnen testen (zit nu op mijn werk), maar ga vanavond weer verder.
Loopt wel erg lekker! Kan niet wachten tot vanmiddag.
Oh en die Rockstar Social club draait op cloudstorage op een 33k6-verbinding ofzo..godskolere wat een trage/slecht updatende troep
[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 14-04-2015 10:29 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Cowamundo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:20:
[...]
Ja, 7 DVD's maar voor die 18 euro winst heb ik het er wel voor over! Zal niet langzamer zijn dan 60GB downloaden iig!
Blijft wel tof dat er altijd zo'n poster/map bij zit haha goede ouwe tijd.
Asus G501
Volgens mij komt ie in de Social club client te staan ipv steam, maar 100% zeker weten doe ik het ook niet (gewoon gehaald op steam).Scifo83 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:29:
Mss een domme vraag maar komt de game dan ook onder je steam games te staan?
[...]
Ik heb de poster al van de GTA V Xbox editie, dus vond steam met de preload toch net wat fijnerRemcoINC08 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:29:
Net bij de Intertoys geweest, hebben ze maar 3! exemplaren binnen die allemaal gepreordered waren, waaronder die van mij. Echt raar dat ze zo weinig binnen krijgen per winkel.
Blijft wel tof dat er altijd zo'n poster/map bij zit haha goede ouwe tijd.
Maar de map is natuurlijk een must-have!
[ Voor 3% gewijzigd door Jeroendedoem op 14-04-2015 10:31 ]

Plus ik mis volgens mij de launcher in de installatie folder. Kan iemand die ook steam gebruikt dat bevestigen?
Ik ga eens testen bij me broer pc vanavond.
-I7-920
-AMD 5970
-12GB
Ben benieuwd wat die oude grafische beest nog aankan
FastFred schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:13:
[...]
Goed om te horen dat ie ook goed loopt op hardware die niet top of the line is (no offence), was met IV wel anders. Die speelde ik voor het eerst op een Core 2 Duo E6750, een 9800GT en 2GB RAM geloof ik![]()
Zelf heb ik m niet gereserveerd, dus hoop dat ik in ieder geval deze week nog ergens kan oppikken.
i5 4670
GTX560 2GB SLI
8GB
Vind het wel wat hebben, 7 disks, map ect.. lekker terug naar de "analoog" tijd
[ Voor 39% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 14-04-2015 10:34 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Mijne ziet er zo uit:Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:31:
[...]
[afbeelding]
Plus ik mis volgens mij de launcher in de installatie folder. Kan iemand die ook steam gebruikt dat bevestigen?
[afbeelding]

Volgens mij ontbreekt er niks bij je?
Wat ik gelezen heb is dat je hem wel handmatig kan toevoegen aan je Steam library om vanuit daar te kunnen starten.Scifo83 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:29:
Mss een domme vraag maar komt de game dan ook onder je steam games te staan?
[...]
Alleen kun je hem niet via Steam downloaden/installeren en werkt ook je steam friend list niet maar dat kan gewoon via social club.
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 14-04-2015 10:34 ]
Ik zeg bakkie koffie halen
Nu staat alles klaar voor vanmiddag!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Om 01:00 vanmorgen kon je digitaal al GTAV spelen. Fysieke exemplaren gaan vandaag in de verkoop inderdaad.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ziet er inderdaad hetzelfde uit. Neemaan dat het bij jouw wel werkt?Jeroendedoem schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:33:
[...]
Mijne ziet er zo uit: [afbeelding]
Volgens mij ontbreekt er niks bij je?
Ja bij mij werkt hij zonder problemen, moest productcode in social hub invullen en gaan. Maar daar kom jij dus nog niet?Jefrim schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:36:
[...]
Ziet er inderdaad hetzelfde uit. Neemaan dat het bij jouw wel werkt?
[ Voor 64% gewijzigd door Jeroendedoem op 14-04-2015 10:37 ]
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch