Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Update verwijderen in de download, dan opnieuw code invoeren en downloaden, zo werkte het bij mij meteen ook.kadoendra schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 08:48:
Ik had de code ingelost voordat ik het spel ging installeren. Bij de update file van de cash (1,6MB) staat wel dat ie geinstalleerd is. Maar als ik nu ingame op de playstation store klik, staat er dat er niks beschikbaar is.
Komt dat doordat ik de code had ingewisseld voordat ik het spel installeerde? Dat zouden ze dan namelijk wel even bij de instructies mogen zetten.
Ik heb overigens de fysieke disk.

[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 22-11-2014 12:48 ]
Ziet er wel tof uit!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JsmtOfSEZU4]
Bron: http://www.reddit.com/r/G...omeone_please_do_this_in/No Way!
Fiets in een pick up truck en dan met cargobob naar boven
Scrooge NL
Als ik dit soort dingen zie dan kan ik niet wachten tot project morpheous uitkomtfalcon123 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 14:40:
Check dit: Iemand die fietst in first person met z'n fiets vanaf maze gebouw naar beneden via de muren.
Ziet er wel tof uit!
[video]
[...]
Bron: http://www.reddit.com/r/G...omeone_please_do_this_in/
Verwijderd
Same here! Geld voor 500k appartement had ik zelf al verdiend, nu die dikke zentoro erbij. Blij als een kind bij kerstmis hahajezzer schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:24:
zowaar is me 800k gestort in online yay
GratsVerwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:38:
[...]
Same here! Geld voor 500k appartement had ik zelf al verdiend, nu die dikke zentoro erbij. Blij als een kind bij kerstmis hahaEen maat had zelfs 1,3 miljoen, komt dat door een hele vroege preorder?
Ga zo alles opmaken denk ik haha
Verwijderd
1 dude had dus 1,3 online!jezzer schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 16:44:
[...]
GratsJa vroege preorder. Ik kreeg ook 1.3 mil, 500k voor story en 800k voor online. Ik had zelf nog 500k online dus nu in totaal ook 1.3 mil voor online.
Ga zo alles opmaken denk ik haha
Das absurd veel haha
Shikata ga nai.
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yhvq30asMZI]
Grappig en super dat dat kan in dit spel.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Fixes voor online feature als het goed is.Mu.siQ schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:13:
Ik moest weer updaten. Iemand patch notes ofzo? Altijd wel nieuwsgierig naar
[ Voor 6% gewijzigd door kassemans op 23-11-2014 19:57 ]
Hij zichzelf ook niet meer
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://www.youtube.com/watch?v=Mgm2G_8NGIk
Burp
Alleen ik zie nergens de exclusive content staan zoals de kraken sub en monstertruck. Ik heb mn character al wel getransferred en heb de 500000 van de pre order ook binnen.
Doe ik nog iets verkeerd?
Online heb ik toch direct toegang tot al deze voertuigen?
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Niet direct. Deze zul je via de verschillende websites gewoon moeten kopen. Warstock, San Andreas Auto's, Docktease and Elitas TravelMartnK schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:46:
Ik heb ook eindelijk de game samen met een ps4 in huis!
Alleen ik zie nergens de exclusive content staan zoals de kraken sub en monstertruck. Ik heb mn character al wel getransferred en heb de 500000 van de pre order ook binnen.
Doe ik nog iets verkeerd?
Online heb ik toch direct toegang tot al deze voertuigen?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Weet wel dat ik huizen/bedrijven kan kopen maar dat is dan ook alles of?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Niet veel. Je hebt er heel weinig aan. Ja, je kan er auto's, en andere voertuigen mee kopen maar dat is alles. Geen nieuwe huizen etc. Bedrijven weer wel, maar dat is char. gebonden.Famous schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:04:
Wat doen jullie met jullie geld? Ik had al redelijk snel 5 miljoen wat ik in aandelen had gestopt en nu heb ik bijna 32 mil (alles alweer geïnvesteerd). Naast het beleggen heb ik geen idee wat ik ermee moet/kan doen
Weet wel dat ik huizen/bedrijven kan kopen maar dat is dan ook alles of?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Haha, de politie maakt de traffic jam ook niet bepaalt veiligerfalcon123 schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:38:
Hahaha totale chaosBriljant! Typisch GTA
![]()
[video]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Haha ja, ook die brandweerman rond 3:00 die als een boss weg loopt terwijl alles achter hem explodeertASNNetworks schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:43:
[...]
Haha, de politie maakt de traffic jam ook niet bepaalt veiliger
Zijn er zeker 3 miljoen!
AtlAntA schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:16:
GTA 5 Wildlife Documentary | Into The Deep: http://youtu.be/4pcdxaJJniA
Veel missies doen met crewleden en aanmelden bij de TweakscrewPS3mprkooij schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:19:
Iemand die een beetje een snelle manier weet om een beetje geld bij elkaar te sparen en te levelen?Heb GTA V nu voor de PS3 en begin nu pas met de Multiplayer (ja ik weet het, een beetje laat
).
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3
enne het is nooit te laat
[ Voor 10% gewijzigd door HardHouse op 25-11-2014 14:51 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Ik zit in de CrewHardHouse schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:45:
[...]
Veel missies doen met crewleden en aanmelden bij de TweakscrewPS3
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3
enne het is nooit te laat
Ben level 12 btw
Verwijderd
PSN: Kjujay
Verwijderd
Dat heb ik gedaan, maar hoe kan ik het verifiëren?Kju schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:22:
Als je op de PS3 je PSN aan Social Club had gekoppeld ziet hij op de PS4 vanzelf wel dat je een returning player bent.
Als je je game hebt gedownload krijg je vanzelf een notificatie, als je het op disc gekocht hebt zit er een voucher in de doos.
[ Voor 72% gewijzigd door Kju op 25-11-2014 20:30 ]
Zie hieronder:Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:26:
[...]
Dat heb ik gedaan, maar hoe kan ik het verifiëren?

https://socialclub.rockstargames.com/settings/linkedaccounts
Ga er wel van uit dat het zo duidelijk is
In de sp nog doorspelen tot nadat je met Franklin socialclub hebt unlocked toch?Kju schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:29:
op de ps4 de prologue in de story mode spelen en daarna online gaan en je character transferren.
Als je je game hebt gedownload krijg je vanzelf een notificatie, als je het op disc gekocht hebt zit er een voucher in de doos.
Hier zal het uiteindelijk moeten worden gepubliceerdZebesco schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:20:
Ik zie trouwens dat er weer een update is van 1.14gb. Iemand toevallig een url naar een release note?
PS4 1.04:Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:50:
[...]
Hier zal het uiteindelijk moeten worden gepubliceerd
- Additional fixes for GTA ONLINE to improve stability and other minor fxes.
Begint net Sony te worden qua stabiliteitsupdates
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2014 16:58 ]
Erg karig idd om niet te zeggen triest...dutchgio schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:57:
[...]
PS4 1.04:
- Additional fixes for GTA ONLINE to improve stability and other minor fxes.
Begint net Sony te worden qua stabiliteitsupdates
PSN Headless_Pumpkin
Nee, vandaag nog gechecked na een jaar ongeveer. Deed het toen al slecht, nu helemaal niets meer.F350-maniac schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:57:
Heeft iemand de iFruit app al werkend gekregen op iOS ?
Je console op Nederlands staan? Zet die eens op Engels dan hoef je geen Engels meer te kiezen.Geteisem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:54:
Ik moet elke keer een taal kiezen bij het opstarten van GTA V. Meer mensen hier last van?
Ervan uitgaande dat je Engels wilt natuurlijk.
https://untappd.com/user/OzzBier
Doh. Niet aan gedacht. Dank.nickvanozzie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:13:
[...]
Je console op Nederlands staan? Zet die eens op Engels dan hoef je geen Engels meer te kiezen.
Ervan uitgaande dat je Engels wilt natuurlijk.
[quote]• Doesn’t really look much better than PS4 version
• Holds 40-50 FPS on i5 4670K @ 3.6 GHz and 970, maxing out all settings except AA
• Described graphics options as “similar to those in GTA IV”, you have your view distance slider etc
• There seems to be some mouse acceleration and the key bindings are a little off (while you press “up” to access your phone, after you enter the camera stuff you need to press “c” to exit the mode, which is a little confusing)
• He couldn’t try MP yet, but it doesn’t seem to do anything differently than PS4/XBO versions, has the same player cap
• The video editor is tons of fun, the same as in IV, you have a ton of songs from the game to choose from, although not all of them
• You can type numbers on your phone with keyboard keys
While the game doesn’t really look that better than PS4 version, the crowd&cars density seems to be massively improved
• When he turned all the settings to their lowest value, the game still didn’t reach over 60 -> possible 60 FPS lock?
• The game really shines when you use FPS mode with a mouse, but mouse acceleration is there, and there are no easily editable PC config files that he could notice
• He installed it on an SSD, and while the pop-in is still noticeable, it’s far less jarring than in the derpsole versions
[/quote]
Ook zijn er wat screenshots te zien in dat bericht.
Bron: http://www.apparata.nl/ni...s-en-info-uitgelekt-11062
Het blijven uiteraard speculaties, ondanks het nog maar een paar weken tot de release is.
FAKE
thanks hjsurk
Vreselijk nep. Is al dagen geleden ontkracht. En als je de bron opzoekt snap je waarom.. Is een concept menu gemaakt door een gebruiker en gewoon wat willekeurige screenshots. Wel knap dat knip en plak werk van Nederlandse sites onder elkaar.Blo0odyHell schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:14:
Eerste gta 5 pc screenshots en info uitgelekt:
[...]
Ook zijn er wat screenshots te zien in dat bericht.
Bron: http://www.apparata.nl/ni...s-en-info-uitgelekt-11062
Het blijven uiteraard speculaties, ondanks het nog maar een paar weken tot de release is.
EDIT: Graag gedaan.
Ben na paar maanden toch maar weer verder gegaan op ps3 gisteren, was tussentijds gestopt toen de bevestiging voor pc kwam.
Het is echt een geweldige game, ook al is het met de lage graphics van de ps3.
Weet iemand of je je char ook kan meenemen van ps3 naar pc?
Ik kan ook al niet wachtenNakedDutchy schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:46:
Nog 2 weekjes en dan EIN-delijk op mijn pc GTA 5 spelen:-)
Weet iemand of je je char ook kan meenemen van ps3 naar pc?
Je vraag, nog geen 10 sec gegoogled:
https://support.rockstarg...ox-One-or-PC#TransferToPC
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
En er dan achter komen dat je PC niet geschikt is voor GTA Vjoskuiper schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:53:
[...]
Ik kan ook al niet wachten
op mijn PC kon ik net GTA IV spelen, dus ben voor de PS4 gegaan
Klopt, doe ik normaal ook. Alleen mijn tel is dood atm. En op mijn werk pc zijn er veel site's niet te bereiken door een filterjoskuiper schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:53:
[...]
Ik kan ook al niet wachten
Lang leve https en desnoods de "view original"-optie van Google TranslateNakedDutchy schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:56:
[...]
Klopt, doe ik normaal ook. Alleen mijn tel is dood atm. En op mijn werk pc zijn er veel site's niet te bereiken door een filter
Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic
Ps3 xbox360 kregen een zeppelin? Wat kregeb ps4 xbone dan?
[ Voor 21% gewijzigd door Kasper op 13-01-2015 08:51 ]
Of barracuda web filter;-)CappieL schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:05:
[...]
Lang leve https en desnoods de "view original"-optie van Google Translate
Ik heb het ook daar gepre-ordert, dus ik ben ook benieuwd, hoewel het me eigenlijk niet uitmaakt of ik het geld wel of niet krijg. Sterker nog; in de SP heb ik het eigenlijk liever niet aan het begin.Blo0odyHell schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:50:
Ik heb bij all4games gepreorderd. (39.99) Maar daar staat/stond niet eens bij dat je 1mil krijgt, dus ben benieuwd!
Ps3 xbox360 kregen een zeppelin? Wat kregeb ps4 xbone dan?
Als we het krijgen, krijgen we het in de vorm van een voucher neem ik aan? Dan zou je het pas later kunnen invullen lijkt mij.WouterT13 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:49:
[...]
Ik heb het ook daar gepre-ordert, dus ik ben ook benieuwd, hoewel het me eigenlijk niet uitmaakt of ik het geld wel of niet krijg. Sterker nog; in de SP heb ik het eigenlijk liever niet aan het begin.
Minimum specifications:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive
Recommended specifications:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
DVD Drive
Alleen release in maart
[ Voor 75% gewijzigd door luxzenburcht op 13-01-2015 16:14 ]
Overigens vind ik het hele 'polish' argument wel treurig, we zijn bijna anderhalf jaar verder sinds de ps3 release.
GTA V al een jaar geleden op PS3 gespeeld, maar die heb ik maar met moeite uit kunnen spelen met die 20-30 fps met bijna geen anti-aliasing
Was er ook net naar uit aan het kijken.. samen met The witcher 3.. welke ook al uitgesteld is. Jammer.
Misschien toch maar eens AC Unity voor het eerst opstarten
[ Voor 32% gewijzigd door SmokingCrop op 13-01-2015 16:37 ]
Een console kopen, game spelen en daarna console verkopen kan ookJefrim schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:34:
Uitgesteld.... Hier baal ik best wel van. Ben namelijk 26 januari klaar met afstuderen en het was zo'n mooie beloning geweest om deze game dan de volgende dag kunnen spelen. Kijk al sinds de aankondiging naar deze game uit, heb zelfs nog heel even overwogen om een console voor deze game aan te schaffen.
De releasedate is al rot genoeg, maar die harde schijf ruimte?!
65 GIGABYTE?! Wat the hell zit er allemaal in dan?\
Die van IV was 18GB! Dat is fkin 30% van deze versie! En 15GB meer dan de PS4 versie...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik weet niet of je het door hebt, maar dit spel is idioot groot. Kijk hoeveel voertuigen erin zitten, NPC's, map grootte, models, wapens, scripts en de 4k textures. Ik snap best dat het spel 65GB is.Jeroenneman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:43:
De fuck mensen?!
De releasedate is al rot genoeg, maar die harde schijf ruimte?!
65 GIGABYTE?! Wat the hell zit er allemaal in dan?\
Die van IV was 18GB! Dat is fkin 30% van deze versie! En 15GB meer dan de PS4 versie...
Bied die high-res textures dan net als Skyrim gewoon aan via de Steam Workshop? Of als aparte download. Echt, die games worden nu wel belachelijk groot.Mijnenveger schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:44:
[...]
Ik weet niet of je het door hebt, maar dit spel is idioot groot. Kijk hoeveel voertuigen erin zitten, NPC's, map grootte, models, wapens, scripts en de 4k textures. Ik snap best dat het spel 65GB is.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Thank god for my 120 mbit verbinding
Wel jammer van uitstel....dat wordt voorlopig nog even op de PS4 spelen dan
Maar de specs vallen mijn reuze mee en die benodigde opslagruimte had ik wel verwacht, aangezien PS4 al rond de 50-55GB is.
[ Voor 29% gewijzigd door falcon123 op 13-01-2015 16:56 ]
Verwijderd
Niet omdat ze het alleen maar uitstellen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:19:
Overigens erg komisch, bij CDPR word er blij gereageerd met uistel van witcher3, maar rockstar is meteen een boze baas.
Omdat ze:
- Eerste de PS3 en Xbox 360 bedienen
- Vervolgens de next-gen consoles eruit persen
- Als allerlaatste de PC versie besluiten te releasen
- En DAN nog een keer uitstellen.
Nee. Flikker dan maar op. Ik heb mijn broertje in december 2013 als sinterklaas cadeau een tegoed bon gegeven voor GTA V, omdat ik verwachte dat de PC versie ook binnenkort zou uitkomen. Inmiddels zijn we een jaar verder, en dan gaan ze het NOG 2 maanden uitstellen. Wat een grove bullshit van Rockstar.
Helemaal mee eens! Ik kan hier zo fucking pissig om worden. "De kut-pc-gamertjes kunnen we wel rustig een jaar laten wachten". Ik wordt er zo zuur van dat op deze manier de console gamers 2x (voor 2 consolegeneraties) voorgetrokken worden en dat ik als pc-gamer weer geshaft wordt. En dan vervolgens NOG een uitstel. Slap gelul, ze hadden ruim een jaar om te optimaliseren.Jeroenneman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:22:
[...]
Niet omdat ze het alleen maar uitstellen.
Omdat ze:
- Eerste de PS3 en Xbox 360 bedienen
- Vervolgens de next-gen consoles eruit persen
- Als allerlaatste de PC versie besluiten te releasen
- En DAN nog een keer uitstellen.
Nee. Flikker dan maar op. Ik heb mijn broertje in december 2013 als sinterklaas cadeau een tegoed bon gegeven voor GTA V, omdat ik verwachte dat de PC versie ook binnenkort zou uitkomen. Inmiddels zijn we een jaar verder, en dan gaan ze het NOG 2 maanden uitstellen. Wat een grove bullshit van Rockstar.![]()
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 13-01-2015 17:30 ]
Hadden ze dit niet veel eerder kunnen/moeten vertellen?
Nu komt hij op 5 dagen na tegelijk met bf:hardline.
Het zal me niks verbazen als het (deels) marketing is. Misschien zijn de verkoopcijfers voor de consoles nog hoog zat en willen ze dat eerst uitmelken, aangezien de PC versie toch ook illegaal verspreid zal worden. Al is dit de eerste GTA game die ik koop, of pre-order zelfs wat ik maar 1x eerder heb gedaan (Black Ops 1). En daar zal ik vast niet de enige in zijn. Al was dat ook vooral omdat ik al hoorde dat de digitale versie overal gerefund zou worden en ik bang was dat de hardcopy anders al uitverkocht zou raken. Maargoed. Meer dan wachten kunnen we niet doen.. Ik betwijfel of het echt zo OMFGWTFBBQ gaat worden dat het zo veel tijd extra development waard is, maar we zullen zien.
Over die grootte van 65GB, zullen vast ook 4K textures bij zitten? Waar ik zelf stiekem op hoop is dat ze er nog meer dingen in gedaan hebben (of teruggeplaatst eigenlijk) zoals toegankelijke Burger Shot filialen, hot dog stands et cetera. Dat soort kleine dingetjes vind ik wel gewoon jammer om te missen bij zo'n game die juist aan veel andere details denkt. Dus hopen dat ze hun tijd ook in dat soort mogelijkheden stoppen die het net wat realistischer maken.
Verwijderd
Door de aanbevolen systeemeisen van GTA5 ga ik sowieso een AMD X8 FX-8350 Black Edition halen i.cmR7 250-1GD5 voor mijn eerste 8-core configuratie(FX-8370 is nog te duur voor).luxzenburcht schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:12:
http://www.rockstargames....-screens-and-system-specs
Minimum specifications:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
DVD Drive
Recommended specifications:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) /AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs))
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
DVD Drive
Alleen release in maart
A10-7850K is namelijk een 4-core APU,dus niet echt geschikt voor gamen.
Het was voor mij niet de enige reden om een PS4 aan te schaffen maar ik ben wel heel blij dat ik het gedaan heb, zeker nu de pc versie is uitgesteld.Jefrim schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:34:
Uitgesteld.... Hier baal ik best wel van. Ben namelijk 26 januari klaar met afstuderen en het was zo'n mooie beloning geweest om deze game dan de volgende dag kunnen spelen. Kijk al sinds de aankondiging naar deze game uit, heb zelfs nog heel even overwogen om een console voor deze game aan te schaffen.
Heb er nog geen moment spijt van gehad.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ja verschrikkelijk jammer dat het langer duurt dan verwacht.
Maar willen we weer zo slechte port als bij GTA 4?
Of willen we een goede game, ik denk dat Rockstar dit keer voor het laatste kiest!
60 fps heb ik GTA 4 nooit kunnen draaien hoor, terwijl ik een fatsoenlijke pc had.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Erw schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:58:
Ik heb een 2600K + GTX970 , lijkt me nog voldoende om GTA V te draaien toch?
Dude serieus, internet staat vol met sites waar dit te vinden is.Erw schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:58:
Ik heb een 2600K + GTX970 , lijkt me nog voldoende om GTA V te draaien toch?
Lijkt zo wel verdacht veel op een verkapte kijk mij eens stoer wezen met me specs post
Nee, console is voor mij geen optie.
Ik snap het wel..Joostje123 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:16:
Snap echt niet dat iedereen loopt te zeuren,
Ja verschrikkelijk jammer dat het langer duurt dan verwacht.
Maar willen we weer zo slechte port als bij GTA 4?
Of willen we een goede game, ik denk dat Rockstar dit keer voor het laatste kiest!
60 fps heb ik GTA 4 nooit kunnen draaien hoor, terwijl ik een fatsoenlijke pc had.
Men had de PC versie al verwacht toen hij voor PS3/Xbox360 uitkwam.. Toen kwam de PS4/XboxOne versie uit en toen was de PC versie er nóg niet. Al gaven ze toen wel hoop met een releasedatum voor 27 jan. en nu zeggen ze twee weken voor die deadline dat hij 2 maanden verschuift..
Verwijderd
Gellukig kan je voor redelijk weinig, +-170,- een ruim goed genoege kaart kopen, mocht het echt niet werken. DIngen als de 7950/280(x) of zelfs een 290 gaan voor onder de 250 weg en dan kan je weer een paar jaar vooruitTimberly2 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:36:
Ja balen dit, blijkbaar is het nodig. Hopelijk is het de reden van polishing en niet de reden van een zak geld, hoewel het sowieso om het behaalde rendement zal gaan in beide gevallen. Ik heb een paar maand geleden al de pc geupgrade naar een frisse i5 4690, 8gb ddr3 en moederbord Asus z97k. Echter de oude videokaart, een 2gb 6950 is waarschijnlijk niet genoeg om gta V leuk op te kunnen spelen. Deze specs vertellen mij nu nog te weinig om over te gaan tot aanschaf van een nieuwe kaart. Het mooiste zou zijn als ze binnenkort met de requirements komen om op een 4k resolutie fatsoenlijk te kunnen spelen >30fps. Hierover wordt nu nog niet gerept. Maargoed, we hebben nog 2 maand om dit af te wachten, komen Nvidia en AMD nog met nieuwe kaarten binnenkort?
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch