Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Iemand al werkende cheatcodes? Zou de Comet willen hebben maar heb net een garage gekocht dus heb effe te weinig cash. Of kun je die auto toch niet houden?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:22:
Iemand al werkende cheatcodes? Zou de Comet willen hebben maar heb net een garage gekocht dus heb effe te weinig cash. Of kun je die auto toch niet houden?
Gast, gewoon hard voor die digitale $$$ werken. Lijkt me erg saai om een cheat te gebruiken en meteen alles te kunnen kopen wat je zou willen. Dan heb je meteen je ''doelen'' in de game bereikt.

• RPHN
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-01 15:41
Zane11 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:21:
[...]

Vreemd genoeg aangebelt. Dit werd echter ook in de bevestigingsmail verteld. De envelop was ook vrij groot. Misschien kwam het omdat ik hem had laten bezorgen met acceptgiro? Want er zat een retour box bij en een mooie poster van Sylvie Meis. :o
Dan zal hier hetzelfde wel gaan gebeuren. (hoop ik)
Ook met acceptgiro besteld.

• Lekker Ventje
Zane11 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:24:
[...]

Gast, gewoon hard voor die digitale $$$ werken. Lijkt me erg saai om een cheat te gebruiken en meteen alles te kunnen kopen wat je zou willen. Dan heb je meteen je ''doelen'' in de game bereikt.
Het gaat om 1 auto, ik vraag niet om onbeperkt geld. En die codes zitten er niet voor niets in.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Zane11
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:27:
[...]

Het gaat om 1 auto, ik vraag niet om onbeperkt geld. En die codes zitten er niet voor niets in.
Zover ik weet zijn er geen cheats, maar kan je via de ingame store GTA dollars kopen met echt geld. Oftewel werken in de echte wereld voor je digitale auto! :+

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:22:
http://www.gamefaqs.com/ps3/634490-grand-theft-auto-v/cheats

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

• Lekker Ventje
Er zijn cheats voor van alles en nog wat volgens IGN en filmpjes van GTA V op de PS4 welke op youtube te zien zijn.

Overigens valt er in de PS Store niet veel te kopen momenteel en dat was ik ook niet van plan.

[ Voor 29% gewijzigd door Lekker Ventje op 19-11-2014 16:35 ]

Zane11 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:31:
[...]

Zover ik weet zijn er geen cheats, maar kan je via de ingame store GTA dollars kopen met echt geld. Oftewel werken in de echte wereld voor je digitale auto! :+
Haha dat is wel erg sneu hoor :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Zane11
Betreft PS3, geen idee of ze werken op de PS4. En tevens: Warning: These cheats disable earning Trophies while activated.

Werken overigens niet online. Eigenlijk geen idee of hij offline bedoelt?

• Lekker Ventje
Als ze niet online werken heb ik er niets aan, ik speel geen storymode :)

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Zane11 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:36:
[...]

Betreft PS3, geen idee of ze werken op de PS4. En tevens: Warning: These cheats disable earning Trophies while activated.

Werken overigens niet online. Eigenlijk geen idee of hij offline bedoelt?
Nope wist ik ook niet :P Maar de cheats zullen vast niet aangepast zijn toch? En er zijn alleen maar offline cheats. Online cheats zou helemaal niet best zijn!

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

• Lekker Ventje
Ik kom ook helemaal geen vette sportwagens tegen om te jatten of is het normaal dat er alleen maar burgerlijke bakken rondrijden?

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:56
Donstil schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:34:
[...]

Haha dat is wel erg sneu hoor :)
Zou ik persoonijk ook nooit doen. Voor mij is de voldoening die ik haal uit uuuuuuuuuuuuren spelen voor die stomme auto en hem dan eindelijk kunnen kopen een groot deel van mijn speelplezier.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Zane11
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:40:
Als ze niet online werken heb ik er niets aan, ik speel geen storymode :)
Online hebben ze geen cheats voor. En dat bewaken ze ook gezien ze een micro transactie systeem hebben voor de mensen die snel iets willen kopen. ;)

• Lekker Ventje
Jammer, ging me alleen om die Porsche. Was meer voor de heb want zo lekker rijdt ie niet.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 12:05
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:41:
Ik kom ook helemaal geen vette sportwagens tegen om te jatten of is het normaal dat er alleen maar burgerlijke bakken rondrijden?
Moet je rond het gebied waar Michael woont rondrijden

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:43:
Jammer, ging me alleen om die Porsche. Was meer voor de heb want zo lekker rijdt ie niet.
Net als in het echt :+

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:09:
[...]

Afbreken. Internet eruit. Schijf opnieuw installeren.

Ik had dit gister ook. Als je de schijf start blijkt hij de recente versie uit de store te installeren. Door de drukte gaat dit wat traag.

Martinspire gaf me deze tip en 40 minuten later kon ik spelen :)
Nou volgens mij wordt er nog een deel gedownload. Had tegelijk FC4 en GTA5 uit de PSN store gekocht, en die zijn dus al sinds vanmorgen 10.30u bezig met downloaden 8)7 op mijn 120mbit lijn. Right..

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
418O2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:57:
[...]

Moet je rond het gebied waar Michael woont rondrijden
Niet dat ie weet waar dat is, want hij speelt geen story mode :+

• RPHN
Tot 10 minuten geleden stond bezorgdatum op 19-11 tussen 14:00 en 18:00 zou er geleverd worden.
Refresh net de pagina is de bezorgdatum aangepast naar 20-11. Morgen dus.

Wederom slechte service van Wehkamp, nooit meer bestellen daar.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:48
ralphjxss schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:42:
Tot 10 minuten geleden stond bezorgdatum op 19-11 tussen 14:00 en 18:00 zou er geleverd worden.

An sich is het de schuld van selektvracht. Hoogstwaarschijnlijk kreeg de bezorger de route niet op tijd af en neemt de laatste paar pakketjes mee terug. Het is ook wel de schuld van wehkamp door voor selektvracht te kiezen.

@lekkerventje, ik denk niet dat je goed snapt waar het in online om te doen is. Alle fun stuff kost geld en het geld verdienen in coop missies met je crew is evenveel zo niet meer fun. Zou je gaan cheaten (wat imho zowiezo not done is in een mmo achtige game) dan ontneem je jezelf erg veel fun.

Ook raad ik je aan de sp wel te spelen (als je dat last gen nog niet gedaan hebt iig). Daarin leer je erg veel handige dingen zodat je in online niet onbeslagen ten ijs komt. Daarnaast is de sp erg veel fun! ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
ralphjxss schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:42:

Heb hem besteld bij one more level, had hem gisteren voor zessen al binnen. Wel slechte bezorg service van wehkamp zo te lezen.

Verwijderd

Je had toch bij de versie op de ps3 dat alle cheaters bij elkaar kwamen en niet met de normaal spelende mensen konden spelen. Is dat nu weer? Ik hoop het wel.

• RPHN
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:10:
[...]

An sich is het de schuld van selektvracht. Hoogstwaarschijnlijk kreeg de bezorger de route niet op tijd af en neemt de laatste paar pakketjes mee terug. Het is ook wel de schuld van wehkamp door voor selektvracht te kiezen.
Ja. De webcare van Wehkamp ging er al vanuit dat de bezorger 'vertraging' had opgelopen.
Lijkt me wel vreemd dat de bezorger dit pas 10 minuten voor het verstrijken van de bezorgtijd weet.

Ben serieus de hele dag thuis gebleven omdat het al zo'n groot tijdsvlak is en morgen komen ze dus bezorgen wanneer niemand thuis is. :/

• Lekker Ventje
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:10:
[...]

@lekkerventje, ik denk niet dat je goed snapt waar het in online om te doen is. Alle fun stuff kost geld en het geld verdienen in coop missies met je crew is evenveel zo niet meer fun. Zou je gaan cheaten (wat imho zowiezo not done is in een mmo achtige game) dan ontneem je jezelf erg veel fun.

Ook raad ik je aan de sp wel te spelen (als je dat last gen nog niet gedaan hebt iig). Daarin leer je erg veel handige dingen zodat je in online niet onbeslagen ten ijs komt. Daarnaast is de sp erg veel fun! ;)
Ik weet dat je werken moet voor je geld maar ik wilde gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die R* ons biedt :) Het gaat ook maar om een auto die ik niet eens als standaard in zijn klasse zou gebruiken. Ik probeer hem wel een keer te jatten als ik 'm zie.

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 03:23
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:14:
Je had toch bij de versie op de ps3 dat alle cheaters bij elkaar kwamen en niet met de normaal spelende mensen konden spelen. Is dat nu weer? Ik hoop het wel.
Dat ging volgens mij meer over de mensen die wel of niet clean spelen. Als in, andere spelers killen etc, dat soort spelers komen bij elkaar. Je moet je hierna weer een tijdje netjes gedragen wil je weer ingedeeld worden in de random vriendelijke spelers-games.

• AtlAntA
Er was wel een cheaters pool iirc. Die was voor mensen die op oneerlijke manier aan geld of auto's waren gekomen. Je moet dan vooral denken aan glitches waarbij auto's uit singleplayer naar multiplayer werden geglitched en daarna voor fikse bedragen konden worden verkocht.

Verwijderd

Gaat weer lekker. Krijg al twee keer een time out als ik online wil gaan.
Je zou denken dat ze wat geleerd hadden van dat drama op de PS3...

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Lekker Ventje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:28:
[...]

Ik weet dat je werken moet voor je geld maar ik wilde gewoon gebruik maken van de mogelijkheden die R* ons biedt :) Het gaat ook maar om een auto die ik niet eens als standaard in zijn klasse zou gebruiken. Ik probeer hem wel een keer te jatten als ik 'm zie.
Heb je nog niks sports en supers die je vind op straat kunnen niet in je garage....
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:12:
Er was wel een cheaters pool iirc. Die was voor mensen die op oneerlijke manier aan geld of auto's waren gekomen. Je moet dan vooral denken aan glitches waarbij auto's uit singleplayer naar multiplayer werden geglitched en daarna voor fikse bedragen konden worden verkocht.
Daar kan je als je je best doet ook komen door autos van anderen op te blazen ed, de bad sports pool...

[ Voor 34% gewijzigd door HardHouse op 19-11-2014 19:21 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

• Lekker Ventje
HardHouse schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:20:
[...]

Heb je nog niks sports en supers die je vind op straat kunnen niet in je garage....
Pff, als je zelfs in GTA V al eerlijk aan je spullen moet komen.... :)

Hoe komen jullie aan de upgrades voor de auto's? Ik heb een paar keer een online race met meerdere spelers tegelijk gedaan maar ik ga echt niet aan al die overwinningen geraken want in de botsauto's bots je minder dan hier. Het is een groot beukfestijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Lekker Ventje op 19-11-2014 19:34 ]

Verwijderd

Zou iemand me kunnen vertellen waar ik een witte (glacier white) Playstation 4 kan kopen? Hij staat op de site van de Mediamarkt, maar die blijken hem helemaal niet meer te hebben. Andere sites melden dat ie binnenkort komt, maar niemand weet wanneer.

Worden deze witte consoles uberhaupt in Nederland verkocht? Ik zag namelijk ook al wat afbeeldingen voorbij komen met een witte PS4 GTA V bundel. Iemand een idee?

Dank!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.idigitaltimes.com/sites/idigitaltimes.com/files/styles/large/public/2014/10/16/ps4gtav.jpg?itok=DRk1S2sM

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 19:57 ]

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Zat gister hier nog te zeuren over de eventuele aanschaf van de PS4 GTA V bundel. Blijkt mijn vriendin de bundel al besteld te hebben bij Bol. Alleen komen ze de binnen een dag leveren niet na. :/

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

Kan je ook door de scope heenkijken. Net als call of duty. En zo ja, hoe doe ik dat?

• dutchgio
Op R3 drukken

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Jahoor, net nog aan de deur. Toch nog binnen vandaag. Uitpakken die handel. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Weet iemand wanneer je de 500k dollar preorder bonus krijgt in de single player? Ik kreeg na de 1e missie met Franklin een notificatie dat ik een terugkerende speler was en dat je daarmee van alles kreeg. Nu heb de motor terughaal missie gedaan maar heb ik nog steeds amper 400 dollar :+

Edit: haha godver, ik dacht ik kijk nog eens in het doosje van de game.. blijkt er een voucher in te zitten met een promotiecode die je moet invoeren in de PSN store :F

Nevermind dus :D

[ Voor 25% gewijzigd door Davith78 op 19-11-2014 20:37 ]

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

GTA V update/patch binnenhalen rrrr. Dat online gebeuren check ik morgen of van t weekend wel. Siked! :9

www.gevoeligeplaten.nl

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Geteisem schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:09:
GTA V update/patch binnenhalen rrrr. Dat online gebeuren check ik morgen of van t weekend wel. Siked! :9
Same here :9 ook via Bol.com ging allemaal lekker vlotjes. Was al blij dat er een disc bij zat en geen download code zag de bui al hangen dik 50gb downloaden.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

CycloneX schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:18:
[...]

Same here :9 ook via Bol.com ging allemaal lekker vlotjes. Was al blij dat er een disc bij zat en geen download code zag de bui al hangen dik 50gb downloaden.
Mooi he, had m niet meer verwacht rond acht. Maargoed game is aan t installeren. 50%.
Geniet ervan. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Zo, ik was net even wezen oefenen met de nieuwe railgun in de shooting range bij de wapenhandelaar. Wat een leip wapen is dat zeg!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe zit 't eigenlijk met je singleplayer voortgang (geld, gekochte items) als je besluit om online te gaan..? Begin je dan opnieuw?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Eerste indruk na even spelen in first person. Gaaf. Verder spelen. :*)

www.gevoeligeplaten.nl

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 03:23
Wilde schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:52:
Hoe zit 't eigenlijk met je singleplayer voortgang (geld, gekochte items) als je besluit om online te gaan..? Begin je dan opnieuw?
Staat helemaal los van elkaar. Offline speel je de story, met 3 characters. Online ben je gewoon, ehm, jezelf?

Online kan je bijvoorbeeld een huis kopen met 10 car garage blabla :9

[ Voor 9% gewijzigd door Streskip op 19-11-2014 21:57 ]

• AtlAntA
Streskip schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:56:
[...]

Staat helemaal los van elkaar. Offline speel je de story, met 3 characters. Online ben je gewoon, ehm, jezelf?

Online kan je bijvoorbeeld een huis kopen met 10 car garage blabla :9
2 huizen zelfs. Ik ben aan het browsen voor een huisje aan het strand aan de west kust. ;)

Net even in de Online modus bezig geweest.
Game heeft wel een enorme Lag als er andere spelers in beeld komen. Is dit door de drukte of blijft dit?

Vind het nu niet echt lekker spelen namelijk.
Erg lang op de missies wachten enz.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Donstil schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:10:
Game heeft wel een enorme Lag als er andere spelers in beeld komen. Is dit door de drukte of blijft dit?

Wat denk je zelf. Gisteren was de release.

www.gevoeligeplaten.nl

• AtlAntA
Donstil schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:10:

Gisteravond met wat tweakers races en missies gedaan zonder lag maar vandaag vloog alles en iedereen over de map. 1 groot lag fest. Erg zonde mar niet zo erg als de release van vorig jaar. Ik verwacht dat het met een paar dagen goed is.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:15

OMD

Davith78 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:26:
Weet iemand wanneer je de 500k dollar preorder bonus krijgt in de single player? Ik kreeg na de 1e missie met Franklin een notificatie dat ik een terugkerende speler was en dat je daarmee van alles kreeg. Nu heb de motor terughaal missie gedaan maar heb ik nog steeds amper 400 dollar :+

Edit: haha godver, ik dacht ik kijk nog eens in het doosje van de game.. blijkt er een voucher in te zitten met een promotiecode die je moet invoeren in de PSN store :F

Nevermind dus :D
Ik kreeg die 500k met Franklin na de eerste missie. Alleen de rest krijgt niets, hadden ze beter kunnen verdelen ofzo :|

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• falcon123
  • Niet online
Ik moet zeggen dit ziet er wel goed uit hoor:

• Lekker Ventje
Dat is de ghost mode?

Edit: en kolere wat is alles duur zeg.
Ik moest net persee iets kopen in een kleding winkel. Alles had vier cijfers.

Uiteindelijk een katten t-shirt gekocht van $2500 8)7
AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:17:
[...]

Gisteravond met wat tweakers races en missies gedaan zonder lag maar vandaag vloog alles en iedereen over de map. 1 groot lag fest. Erg zonde mar niet zo erg als de release van vorig jaar. Ik verwacht dat het met een paar dagen goed is.
Ja normaal is dit dus niet begrijp ik?
Nou dan ga ik me gewoon een weekje of twee op FarCry4 storten. Kom ik daarna terug.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 19-11-2014 22:56 ]

• AtlAntA
Donstil schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:55:
Edit: en kolere wat is alles duur zeg.
Ik moest net persee iets kopen in een kleding winkel. Alles had vier cijfers.

Uiteindelijk een katten t-shirt gekocht van $2500 8)7
[...]

Ja normaal is dit dus niet begrijp ik?
Nou dan ga ik me gewoon een weekje of twee op FarCry4 storten. Kom ik daarna terug.
Lijkt mij niet normaal want dan had niemand nog gta online gespeeld. Vorig jaar duurden de problemen best lang maar toen waren er ook veel meer mensen die online probeerden te komen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gta gebrukt ook de controller goed, die telefoon gesprekken, de lichten die veranderen of gaan knipperen als de politie acht je zit, heel leuk gedaan. Online karakter is goed overgezet huis heb ik nog

Burp

Klopt. Maar wen wel aan het beuken. Binnen de crew rijden we netjes, uitkijken met inhalen, wachten op een gaatje... Bij crew vs crew rijdt de tegenstander niet fair.

PSN: Kjujay

• AtlAntA
Kju schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:22:
[...]

Klopt. Maar wen wel aan het beuken. Binnen de crew rijden we netjes, uitkijken met inhalen, wachten op een gaatje... Bij crew vs crew rijdt de tegenstander niet fair.
Dat zijn wel de leukere races die ik me herinner van vorig jaar. Toch dat beetje extra spanning met contact. Nu rijdt iedereen (met non contact that is) gewoon de ideale lijn wat op zich al een kunst is.

Traffic daarentegen vond ik een drama op de ps3 in races vanwege de pop in.

• RPHN
Game is inmiddels geleverd! :)

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

AtlAntA schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:17:
[...]

Ik had eergister samen met een maat online gespeeld. Helemaal geen lag. In de avond gisteren rond 9 uur kwamen wat problemen met timeouts etc. dus zou best door de release kunnen komen. Verder heb ik weinig tot geen last gehad van lag. Toen ik gisteren avond om 12 uur wilde spelen duurde een sesie zoek wel lang dus... Misschien dat dit "hopelijk" op korte termijn gefikst wordt.

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11 08:06
Ik heb net de PS4 bundle gehaald, maar kan ik nu nog iets met die code voor het geld? Staat dat het alleen op de 18-11-2014 is te gebruiken?

• dutchgio
Goed kijken, geldig tot 18-11-2015(!) ;)
Kun je nog gewoon gebruiken hoor, was niet alleen gisteren geldig...

• matrix14
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06-2024
Gouwden schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:35:
Ik heb net de PS4 bundle gehaald, maar kan ik nu nog iets met die code voor het geld? Staat dat het alleen op de 18-11-2014 is te gebruiken?
als je goed verder leest staat op het papiertje van 18-11-2014 tot 18-11-2015 of iets dergelijks.

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11 08:06
dutchgio schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:38:
Goed kijken, geldig tot 18-11-2015(!) ;)
Kun je nog gewoon gebruiken hoor, was niet alleen gisteren geldig...
Whoops O-) Thnx, gelukkig nog bruikbaar dus.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Hoe staat het er eigenlijk voor met de beurs op de PS4? Al duidelijke stijgers? Misschien een idee om die $500.000 goed te benutten.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• AtlAntA
Kifflom!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Enig idee hoe je de preorder cash kan claimen? Ik had gelezen dat je zowel in de story mode als in online mode moet gaan en dan via de store maar daarbij niks. Ik logte net in en kreeg automatisch in story mode die cash na de proloog maar in online niks. Ik heb alleen de 510k die ik al had van transfer 0.o

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:54
Toch jammer van de spiegels dat ziet er niet uit. :+

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30
Hoe kan ik geld op de beurs gebruiken / bedrijven komen om meer geld te verdienen dan alleen via de jobs/ races etc?

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:21

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Caneezy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:14:
Hoe kan ik geld op de beurs gebruiken / bedrijven komen om meer geld te verdienen dan alleen via de jobs/ races etc?
Online kan het niet. Stock Market werkt niet volgens mij. Offline zijn er tutorials genoeg te vinden wanneer je wat moet kopen, vooral de Lester missies laten voor wat ze zijn tot het eind.

Link

[ Voor 9% gewijzigd door OzzieMann op 21-11-2014 08:17 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Meulendijks89 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:47:
[...]

Toch jammer van de spiegels dat ziet er niet uit. :+
Crap, als je het eenmaal gezien hebt....

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• sacaji
nickvanozzie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:16:
[...]

Online kan het niet. Stock Market werkt niet volgens mij. Offline zijn er tutorials genoeg te vinden wanneer je wat moet kopen, vooral de Lester missies laten voor wat ze zijn tot het eind.

Link
Ah jammer, wou het juisit online doen zodat ik snel rijk kon worden :P

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
jezzer schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:54:
Enig idee hoe je de preorder cash kan claimen? Ik had gelezen dat je zowel in de story mode als in online mode moet gaan en dan via de store maar daarbij niks. Ik logte net in en kreeg automatisch in story mode die cash na de proloog maar in online niks. Ik heb alleen de 510k die ik al had van transfer 0.o
Iemand hier al een antwoord op? Ik heb namelijk hetzelfde probleem....

psn id: cassiuskleij

• sacaji
Cassiuskleij schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:32:
[...]

Iemand hier al een antwoord op? Ik heb namelijk hetzelfde probleem....
Al een pop gemaakt en de gta v online tutorial gedaan? Ik kreeg het pas daarna (stond op me bank 500k)

• Lekker Ventje
Volgens mij heeft dat vertraging, op mijn US account geclaimed en niets gezien tot eergisteren. Heb gisteren niet meer gechecked.

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Caneezy schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:33:
[...]

Al een pop gemaakt en de gta v online tutorial gedaan? Ik kreeg het pas daarna (stond op me bank 500k)
Ja dat heb ik al gedaan inderdaad alleen kreeg ik geen geld. Vreemd.

psn id: cassiuskleij

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Ik heb de update file verwijderd van het extra geld (die file van 1,6mb) en code opnieuw ingevoerd. Toen terug geswitcht naar GTA en het geld stond er meteen bij.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 10:46
Whoo whoo, kan nu eindelijk meepraten.
Gisteren de PS4 + GTA V gekocht, kan helaas morgen pas testen

• Pykow
  • Laatst online: 21-11 19:16

Pykow

Angelo OTR

Hoe zit het als je de game digitaal gekocht hebt op PSN met de extra + bonus ?
ik heb volgens mij nog niks ontvangen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Heb GTA5 digitaal gekocht, maar het installeren is nog niet gelukt..
Heb GTA gisterenavond opgestart en dan begint ie met installeren, duurt ontzettend lang!
De waarschuwing op voorhand zei om de automatisch uitschakelfunctie op minstens 1 uur te zetten, bij mij staat ie op 3 uur.
Ben in slaap gevallen tijdens installatie en vanmorgen was het nog niet geinstalleerd, kwam de melding op dat men PS4 uitgeschakeld is door inactiviteit (heeft dus makkelijk 3 uur aan het installeren geweest)

Nog mensen last van extreem lange installatietijden?
Worden er nog extra dingen gedownload tijdens de installatie ofzo? Misschien daarmee dat het zo traag gaat..

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:48
Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:12:
Heb GTA gisterenavond opgestart en dan begint ie met installeren, duurt ontzettend lang!
De waarschuwing op voorhand zei om de automatisch uitschakelfunctie op minstens 1 uur te zetten, bij mij staat ie op 3 uur.
Ben in slaap gevallen tijdens installatie en vanmorgen was het nog niet geinstalleerd, kwam de melding op dat men PS4 uitgeschakeld is door inactiviteit (heeft dus makkelijk 3 uur aan het installeren geweest)

Worden er nog extra dingen gedownload tijdens de installatie ofzo? Misschien daarmee dat het zo traag gaat..
Wel geprobeerd op te starten? Begon hij weer opnieuw met installeren? Bij mij duurde het vanaf de schijf ook wel makkelijk een uur. En er is nog een update van 1.6GB uit mijn hoofd, vanaf hele trage servers.

Verwijderd

Misschien is er iets met je internet. Ik kon binnen een half uur spelen.

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 21:34
Digitaal gekocht (PS4), 500K nog niet ontvangen, maar wat een geweldig speelplezier.

[ Voor 3% gewijzigd door Fermion op 21-11-2014 14:33 ]

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
Fermion schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:33:
Digitaal gekocht (PS4), 500K nog niet ontvangen, maar wat een geweldig speelplezier.
https://support.rockstarg.../en-us/articles/204230473

alstublaft dit volgen

• ASNNetworks
  • Laatst online: 25-10 13:52
Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:12:

In het geval van GTA: installatie = downloaden. Via de PS Store wordt eerst een 600mb file gedownload, hierna kan je de game al opstarten maar je kan niks doen verder. Dan begint namelijk de echte game te downloaden, in totaal 45GB. Het kan dus zeker wel even duren met PSN. Genoeg mensen die trage snelheden hebben met PSN. Wanneer je PS4 ook nog eens uitstaat gaat het niet sneller. Wat je beter kan doen is de netwerk standby functies aanzetten. Dan kan je de PS4 in standby zetten (Rest Mode) en download hij gewoon verder. Zodra de volle 45GB is gedownload kan je aan de slag. Druk op je options knop op GTA en selecteer info. Je ziet dan wat de download status is.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vanaf de disk duurde het bij mij ook +/- 40 minuten voordat de game geinstalleerd was. In de tussentijd werd de update file gedownload. Code inlossen doe ik later nog wel, je hebt daar een jaar de tijd voor....

Burp

• jezzer
Ja maar dat werkt dus niet, daar kan je alleen cards kopen.
Op een of andere manier heb oa ik in story mode automatisch de bonus gekregen met een melding het ook voor online is gebeurd maar daar heb ik niks en ook daar in de store niks.

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

ASNNetworks schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:42:
[...]

In het geval van GTA: installatie = downloaden. Via de PS Store wordt eerst een 600mb file gedownload, hierna kan je de game al opstarten maar je kan niks doen verder. Dan begint namelijk de echte game te downloaden, in totaal 45GB. Het kan dus zeker wel even duren met PSN. Genoeg mensen die trage snelheden hebben met PSN. Wanneer je PS4 ook nog eens uitstaat gaat het niet sneller. Wat je beter kan doen is de netwerk standby functies aanzetten. Dan kan je de PS4 in standby zetten (Rest Mode) en download hij gewoon verder. Zodra de volle 45GB is gedownload kan je aan de slag. Druk op je options knop op GTA en selecteer info. Je ziet dan wat de download status is.
Vermoedde al dat hij aan het downloaden was, echter op mijn verbruik van internet te zien heeft ie 18 november toch ook al makkelijk 30 GB gedownload.. 8)7
Loopt wel los dan, tenzij ie telkens opnieuw begint te downloaden... zal wel niet zeker? :+

• jezzer
Ik heb maar even een ticket gemaakt mbt missen van de beloofde 800k online cash. Wil het toch wel graag hebben, preorder niet voor niks.

Zal wel een week duren voordat ze die behandelen, zal ze ook wel even op twitter spammen

[ Voor 25% gewijzigd door jezzer op 21-11-2014 16:09 ]

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 18:28
jezzer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:06:
Ik heb maar even een ticket gemaakt mbt missen van de beloofde 800k online cash. Wil het toch wel graag hebben, preorder niet voor niks.

Zal wel een week duren voordat ze die behandelen, zal ze ook wel even op twitter spammen
Heb d'r eentje sinds woensdag uitstaan, nog steeds geen reactie nee... verder ook nog niks gezien qua nieuws hierover :(

3ds fc: 4270-0926-7440

• HardHouse
Ik heb nooit binnen 2 weken een reactie gehad, gelukkig wel uiteindelijk altijd een reactie....

• jezzer
Nou, ik heb wel gelijk een reactie nu maar heb er niet zoveel aan. Een doorverwijzing naar een artikel op het forum waarvan ik al zei in de ticket dat het niet werkt..

Ik heb dit maar teruggestuurd;

Thanks for the reply, unfortunatly the article does not solve my issue. I preordered from the PSN store for the 1mil +300k bonus. I have attached the receipt of preorder, its from 18 oct and the final receipt from 16nov. I am still missing the 800k for online play. Pls fix this. I only have the 510k wich my character already had from transfer. You are the only one who can solve this issue. If you dont know a solution i suggest to provide redeem codes for the store for the same amount of ingame cash?
My psn and socialclub name is; *****

Thanks in advance.

• HardHouse
das denk ik een auto reply die krijg je altijd wel maar je hebt er niks aan want je klacht is nog geeneens gelezen

Weet trouwens niet hoe jij aan die bedragen komt je krijgt 500k offline op 1 character en volgens mij is dat altijd franklin en de andere 500k online...

[ Voor 40% gewijzigd door HardHouse op 21-11-2014 18:59 ]

• jezzer
Als je voor 4nov preorder deed krijg je 300k extra voor online, staat ook op mijn aankoopbevestiging van sony dus 500 voor story en 500+300 voor online

• falcon123
  • Niet online
LOL, ik wist niet dat dit kon:

Best wel tof :P

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
GTA 5 - Play as a Bird (Chicken, Seagull, Hawk, C…: http://youtu.be/ASkopqEklWI

Dit is ook wel erg gaaf hoor. Beetje rondvliegen.

Scrooge NL

• D-190
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-02-2022
verassend, gta online ligt er weer uit. Ik kom er in ieder geval niet tussen (huilennnnn)

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-11 22:00
Ik had de code ingelost voordat ik het spel ging installeren. Bij de update file van de cash (1,6MB) staat wel dat ie geinstalleerd is. Maar als ik nu ingame op de playstation store klik, staat er dat er niks beschikbaar is.

Komt dat doordat ik de code had ingewisseld voordat ik het spel installeerde? Dat zouden ze dan namelijk wel even bij de instructies mogen zetten.

Ik heb overigens de fysieke disk.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

kadoendra schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 08:48:
Ik had de code ingelost voordat ik het spel ging installeren. Bij de update file van de cash (1,6MB) staat wel dat ie geinstalleerd is. Maar als ik nu ingame op de playstation store klik, staat er dat er niks beschikbaar is.

Komt dat doordat ik de code had ingewisseld voordat ik het spel installeerde? Dat zouden ze dan namelijk wel even bij de instructies mogen zetten.

Ik heb overigens de fysieke disk.
Zoiets dacht ik ook. Maar heb toch de cash. Althans in singleplayer. Online kwam ik gisteren niet in. Deja vu ;(

Kijk eens bij Franklin in storymode. Als t goed is heeft die de helft van jouw cash bonus.

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

Sunset :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/p8Yguo4UtYk1r0RhWttVfIjS/full.jpg?nohitcount=1

_/-\o_
Pagina: 1 ... 67 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch