Kan je alsnog doen toch? Is goedkoper dan een nieuwe PS...SacreBleu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:58:
[...]
Gelukkig staat het ding nu wel vol met allerlei PS+ games, maar ik kan me wel voor m'n kop slaan dat ik GTA nu niet via PSN heb aangeschaft. Grrr.
Ik heb 'm eindelijk ook, maar het is een beetje triest verhaal hoe ik mijn GTA moest krijgen. Stond 's nachts samen met m'n maat bij Bart Smit te wachten om de deur voor me neus dicht getrokken zien worden na een uur wachten; 'ja bedankt jongenssssss' en dicht ging die deur. Gelijk een hele rage voor de deur, stond zelfs zo'n zielige cameraman bij, ramptoeristen. Ben snel naar de Gamemania gereden, die waren nog open (1:15 's nachts), maar daar mocht ik natuurlijk geen GTA kopen omdat ik geen pre order had daar. Naja, had ik kunnen weten. Mediamarkt was inmiddels al dicht, dus dan maar overdag GTA halen.
Ik rond 12 uur gegaan, overal uitverkocht

Bij de Saturn werd ik doorverwezen naar een ander filiaal waar de verkoop heel slecht zou lopen, dus ik daar naartoe. Juist, uitverkocht

Ook nog maar een uurtje kunnen spelen, veelste kort. Kan niet wachten tot m'n shift voorbij is
[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 18-09-2013 02:58 ]