• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
SacreBleu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:58:
[...]

Gelukkig staat het ding nu wel vol met allerlei PS+ games, maar ik kan me wel voor m'n kop slaan dat ik GTA nu niet via PSN heb aangeschaft. Grrr.
Kan je alsnog doen toch? Is goedkoper dan een nieuwe PS...

Ik heb 'm eindelijk ook, maar het is een beetje triest verhaal hoe ik mijn GTA moest krijgen. Stond 's nachts samen met m'n maat bij Bart Smit te wachten om de deur voor me neus dicht getrokken zien worden na een uur wachten; 'ja bedankt jongenssssss' en dicht ging die deur. Gelijk een hele rage voor de deur, stond zelfs zo'n zielige cameraman bij, ramptoeristen. Ben snel naar de Gamemania gereden, die waren nog open (1:15 's nachts), maar daar mocht ik natuurlijk geen GTA kopen omdat ik geen pre order had daar. Naja, had ik kunnen weten. Mediamarkt was inmiddels al dicht, dus dan maar overdag GTA halen.

Ik rond 12 uur gegaan, overal uitverkocht :X Bahh balen! En wat ik helemaal raar vond, is dat Bart Smit (die wel beide exemplaren had) mij niks wilde verkopen omdat ik geen pre order had, terwijl het gewoon overdag is en niet echt pre-release is... Ik mocht daar vanaf de 18e pas een kopietje halen zonder pre order.. Ik vond het al belachelijk dat ik daar nog naar binnen ging nadat ze me (ons, stond nog zeker 50 man) hebben laten stikken, en dan word ik gewoon weer weggestuurd :+ Dan had ik maar moeten pre orderen zei dat vrouwtje... Tja, als hun nou meer als 1 kassière hadden neergezet 's nachts, dan had ik hier waarschijnlijk niet gestaan. Maar daar had zij natuurlijk geen boodschap aan.

Bij de Saturn werd ik doorverwezen naar een ander filiaal waar de verkoop heel slecht zou lopen, dus ik daar naartoe. Juist, uitverkocht :P Heb mezelf maar cadeau gedaan met een Xbox versie van GTA 5 die ze nog wel hadden, die PS3 versie haal ik na 1 oktober nog wel. (Ik wilde 'm juist voor PS3 omdat m'n vrienden het spel daarop gaan spelen) Kan ik ook gelijk checken wat voor verschil er nou in zit, als ik FB mag geloven zou Xbox zo super slecht zijn, ja natuurlijk :F

Ook nog maar een uurtje kunnen spelen, veelste kort. Kan niet wachten tot m'n shift voorbij is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Streskip op 18-09-2013 02:58 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:35
SacreBleu schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:58:
[...]

Thanks, heel bizar, heel de dag al zitten gamen, tijdens het eten even een Star Trek DVD erin gestopt en twee afleveringen met vriendinlief bekeken, daarna snel GTA V erin en alles leek goed te werken, totdat ik een missie wilde spelen - spel wilde niets meer laden, nadat ik opnieuw de console startte wilde hij geen optische media meer lezen. :(

Gelukkig staat het ding nu wel vol met allerlei PS+ games, maar ik kan me wel voor m'n kop slaan dat ik GTA nu niet via PSN heb aangeschaft. Grrr.
Via internet / ebay een nieuwe drive bestellen en inbouwen? Stukken goedkoper dan een nieuwe PS3, wat ik zo zie niet zo duur. Met een beetje mazzel zelfs goedkoper dan GTA5 via PSN (denk ik, ik heb geen PS3)

• Khayma
  • Laatst online: 10:24
Ga nu pas naar bed en moet straks om 10 uur op, haha. In totaal 12 uur gespeeld vandaag. Wat een verslavend spel zeg.

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Ik had ook 2 maal een collectors edition besteld, eenmaal bij Freerecordshop en eenmaal bij Dixons. Beide werden geannuleerd. Freerecordshop was zelfs zo brutaal om mijn order om te zetten in een Special Edition ipv volledige geld teruggave. Na een hoop gehannes uiteindelijk toch gekregen.

Balende ging ik toch verder googlen en wat bleek, afgelopen vrijdag stond bij gamestop nog altijd dat je ze kon preorderen, wat ik gedaan heb aangezien ik tijdelijk in USA verblijf. Tot mijn allergrootste verbazing kon ik em vandaag afhalen :D. Helaas heb ik hier alleen geen Playstation :/

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Gamemania alkmaar:
Er liggen een stuk of 50 spellen zichtbaar achter de balie.
Ik kom aan: "goedemiddag, ik wil graag GTA V"
medewerkster: "Heeft u een klanten pas?"
Ik: "Nee, die heb ik niet"
medewerkster: "Heeft u een pre order gedaan?"
Ik: "Nee ik wil gewoon het spel wat kost dat?"
medewerkster: "Dat is dan 60 euro en bij de volgende levering krijgt u hem, deze zijn voor de pre orders"
Ik: "Ok bedankt ik ga verder kijken"

Ik loop de eerste de beste (toevallig intertoys) binnen:
Ik :"Heeft u GTA V voor de PS3?"
Medewerkster: "Ja natuurlijk das dan 46 euro, wilt u een gratis poster erbij? "

Kijk das nog eens beter.

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Intertoys bartsmit zijn veel klant vriendelijker naar mijn ervaring.

Helaas vandaag weer college dus moet mijn GTA 5 even alleen laten.

Iemand al last gehad van YLOD door gta 5?

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
YLOD?!?! Hopelijk krijg ik dat niet, helaas al ervaring mee gehad met super stardust HD.

Dag erna gelijk een nieuwe PS3 gehaald, had gelukkig toen genoeg geld ervoor...

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:47
Nou ik heb hem net bij gamedumper besteld en zoals vermeld staat op de website zal hij morgen binnen zijn. ze waren de enige die konder overtuigen dat ze hem inderdaad nog hadden. we wachten het af!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

Gisteren rustig na mijn werk om 16 uur naar de mediamarkt in Arnhem waar ze er nog tientallen hadden van de PS3 en Xbox360 versie. Stonden in totaal 10 mensen bij twee kassa's. Allemaal GTA V in hun handen :p Het is dus niet overal ellende :)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38

Christiano007

Ich bin der champion

Gisteren bij MM Enschede geweest rond 11:30 oid en er lagen gewoon stapels games. Ze vroegen alleen of ik een pre-order had zodat ze mij van de lijst konden halen. Aangezien ik die niet had kon ik er gewoon 1 pakken. 5 min in een vrij lege winkel :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Lithius
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03 20:58
Damn :@ Heeft Iemand ervaring met "verdwenen" pakketjes?

Op 16 mei besteld bij Wehkamp. In mijn account stond gisteren dat hij bezorgd zou moeten zijn. De bezorgtijd was 11:00 - 15:00 en toen ik om 20:00 nog eens keek stond er bezorgd. Maar heb gewoon niks binnen gehad! Ik ga straks maar eens bij de buren vragen, en dan Wehkamp bellen.
Wat als de bezorger of mijn buurman mijn GTA V exemplaar achterover gedrukt heeft? Is Wehkamp voor dit soort gevallen verzekerd of iets dergelijks? Of als niemand van iets weet heb ik dan gewoon pech?

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:51
Besteld via bol.com met een 10% kortingsactie, dankzij het topic hier op Tweakers, en een giftcard van 10 euro.

Lag keurig op de deurmat toen ik gistermiddag thuis kwam :D

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:39

Damian

Insane Obtrusion

Wel mooi om te zien al die pre-order ellende. Weet wel dat ik daar nooit aan begin. Dan maar om 12 uur 's nachts een uurtje in de rij.

Moet in de PS3 versie toch wel wennen aan de controle van de auto's. Ik zwiebel alle kanten op, maar merk wel dat het wat beter word. Ging op de PC versie toch een stuk beter...

[ Voor 40% gewijzigd door Damian op 18-09-2013 08:14 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Heb hem hier al tijd geleden bij Coolblue besteld, gisteren gewoon netjes binnen gekregen en totaal geen problemen ondervonden.

Wat betreft het besturen van de auto's, vind het persoonlijk beter dan in GTA IV. Heb nu meer gevoel dat ik ook echt in een gewone auto rij dan dat ik in een crash-test-dummy auto rij en alle kanten op zwalk.

Goed, vandaar weer lange dag werken en dan vanavond weer paar uurtjes spelen.. ik wil weekend :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Metian op 18-09-2013 08:16 ]

Rupsen, Rapsen.

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Man man man wat een spel :D En zo verslavend. Helaas moest ik er gisteravond bijtijds mee ophouden omdat ik vandaag weer helaas moet werken :(

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 20:07
Lithius schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:08:
Damn :@ Heeft Iemand ervaring met "verdwenen" pakketjes?

Op 16 mei besteld bij Wehkamp. In mijn account stond gisteren dat hij bezorgd zou moeten zijn. De bezorgtijd was 11:00 - 15:00 en toen ik om 20:00 nog eens keek stond er bezorgd. Maar heb gewoon niks binnen gehad! Ik ga straks maar eens bij de buren vragen, en dan Wehkamp bellen.
Wat als de bezorger of mijn buurman mijn GTA V exemplaar achterover gedrukt heeft? Is Wehkamp voor dit soort gevallen verzekerd of iets dergelijks? Of als niemand van iets weet heb ik dan gewoon pech?
Ik heb ervaring met "verdwenen" pakketjes :( en in en paar worden kan ik zeggen wat er gaat gebeuren, Die zie je niet meer terug ! ;w

const { signature } = await fetchProfile()

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Newjersey schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:20:
Man man man wat een spel :D En zo verslavend. Helaas moest ik er gisteravond bijtijds mee ophouden omdat ik vandaag weer helaas moet werken :(
Ik ken het, moest van mijzelf om 23:00 de controller neerleggen en m'n brood smeren.. Anders werd het een pijnlijke 7:15 :')

En vandaag gelijk een ps3 headset van Turtlebeach besteld.. hebben m'n ouders ook geen last meer van dat geschiet :p

[ Voor 13% gewijzigd door Noctonix op 18-09-2013 08:26 ]

Freedom for everyone..

• Newjersey
  • Nu online
Noctonix schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:26:
[...]

Ik ken het, moest van mijzelf om 23:00 de controller neerleggen en m'n brood smeren.. Anders werd het een pijnlijke 7:15 :')

En vandaag gelijk een ps3 headset van Turtlebeach besteld.. hebben m'n ouders ook geen last meer van dat geschiet :p
idd, het was weer te vroeg :( En vanavond kan ik ook niet spelen door sociale verplichtingen :'( poor me :P

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Gisteren middag om 16:00 spel op de mat gevonden van Bol.com. :D Ik blij, vrouwlief minder :P

Gister avond van 19:30 (kind op bed) - vanochtend 01:30 gespeeld. Geweldig! Vanochtend ging de wekker weer om 06:30 wat toch wel erg vroeg was... :(

https://untappd.com/user/OzzBier

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Van de MediaMarkt:
Geachte klant,
Graag brengen wij u op de hoogte betreffende de voortang van uw bestelling van Grand Theft Auto V.

Zojuist hebben wij van onze leverancier te horen gekregen dat de nieuwe voorraad GTA V volgende week aan ons uitgeleverd gaat worden.
Wij zullen u in de loop van volgende week verder informeren over de verwachte uitlevering van uw bestelling.

Bedankt voor uw geduld.
Wel netjes dat ze je zo op de hoogte houden.

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Newjersey schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:27:
[...]

idd, het was weer te vroeg :( En vanavond kan ik ook niet spelen door sociale verplichtingen :'( poor me :P
Ach.. Sociale verplichtingen zijn wel belangrijker dan GTA5 :9

Ik heb vrijdag een film avond, Zondag avond een verjaardag... gelukkig kan ik zaterdag volop bij een maatje gamen :+

Freedom for everyone..

• Newjersey
  • Nu online
Noctonix schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:39:
[...]

Ach.. Sociale verplichtingen zijn wel belangrijker dan GTA5 :9

Ik heb vrijdag een film avond, Zondag avond een verjaardag... gelukkig kan ik zaterdag volop bij een maatje gamen :+
Achja, GF gaat voor vanavond :P

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

ApC_IcE schreef op woensdag 18 september 2013 @ 04:39:
Gamemania alkmaar:
medewerkster: "Dat is dan 60 euro en bij de volgende levering krijgt u hem, deze zijn voor de pre orders"

Kijk das nog eens beter.
Bij de intertoys zijn ze toch €53?

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:27
Gister gelijk uit werk naar de MM Rijswijk gereden. Terwijl ik erheen liep zag ik van alle kanten snel wandelende mannetjes die zo snel mogelijk naar de game sectie gingen. Daar waren alle PS3 versies verkocht en toen ze dat doorhadden sprinten ze bijna naar de Intertoys.

Had in dit topic gelezen dat er nog flink wat exemplaren waren bij MM Den Haag, dus daar snel heen gereden. En ook hier zag je die mannetjes snel wandelend voorbij komen, echter MET spel! Ik denk dat ze er nog maar 50 hadden liggen op de tafel toen ik mijn exemplaar oppikte. Iedereen liep met een big smile de winkel uit.

En toen van 6 tot 3 gespeeld...

http://steamcommunity.com/id/nijn

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:52

Edd

DopdeDouwer schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:54:
[...]

Via Intertoys.nl wel. Waarschijnlijk dat men een beetje meegaat met de prijs van de Mediamarkt? Om toch te kunnen concurreren?

-

Verwijderd

DopdeDouwer schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:54:
[...]

Ik was 52 kwijt bij de intertoys.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Pin0 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:35:
Van de MediaMarkt:

[...]

Wel netjes dat ze je zo op de hoogte houden.
Kreeg exact dezelfde mail van de Saturn. Nog maar even wat langer wachten, Dat weekje extra boeit ook niet meer.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:33
Newjersey schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:43:
[...]

Achja, GF gaat voor vanavond :P
Ik had al toegezegd vanavond met GF mooi een filmpje te kijken. Nu GTA V op tafel ligt voelt het alsof ik daar beter over na had moeten denken :+ Heb anders zondag pas tijd om te beginnen.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Southern Sun schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:08:
[...]

Ik had al toegezegd vanavond met GF mooi een filmpje te kijken. Nu GTA V op tafel ligt voelt het alsof ik daar beter over na had moeten denken :+ Heb anders zondag pas tijd om te beginnen.
De cutscenes zijn toch ook leuke filmpjes :+

Rupsen, Rapsen.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ingame staat regelmatig de tip dat je moet verbinden met de Rockstar Social Club voor extra's maar hoe doe ik dat? Ik kan nergens een login scherm vinden ofzo...

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:09
EnigmaNL schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:18:
Ingame staat regelmatig de tip dat je moet verbinden met de Rockstar Social Club voor extra's maar hoe doe ik dat? Ik kan nergens een login scherm vinden ofzo...
Is ergens te vinden in de tabbladen van het pauze menu. Of is dat alleen het PSN of xBox Live gedeelte?

• EnigmaNL
E2TK schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:21:
[...]

Is ergens te vinden in de tabbladen van het pauze menu. Of is dat alleen het PSN of xBox Live gedeelte?
Welke tab dan? Een aantal tabs zijn niet beschikbaar, misschien omdat ik geen Xbox Live Gold heb?

• ArthurMorgan
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:23:
[...]

Welke tab dan? Een aantal tabs zijn niet beschikbaar, misschien omdat ik geen Xbox Live Gold heb?
Bingo :)

Zonder Gold geen toegang tot het internet, en dus ook niet met socialclub :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• EnigmaNL
Wybo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:24:
[...]

Bingo :)

Zonder Gold geen toegang tot het internet, en dus ook niet met socialclub :)
Zo jammer... Belachelijk dat je zelfs hier gold voor nodig heb.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja, het nadeel van Xbox, een van de redenen om naar PS4 over te gaan zodra .... naja ik zal het niet zeggen :D

-> vraagje daarover trouwens. Stel dat ik straks naar PS4 overga, dan koop ik de standaardeditie van GTA V, dan krijg ik zeker niet de leuke voordelen die ik nu heb van de SE? Of zit zoiets in socialclub verwerkt?

[ Voor 49% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-09-2013 09:29 ]

• DonKui
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
Heb je vanaf de PS4 ook niet Playstation Plus nodig om online te kunnen komen?

• EnigmaNL
DonKui schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:31:
Heb je vanaf de PS4 ook niet Playstation Plus nodig om online te kunnen komen?
Klopt :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik dacht wel voor het online spelen, maar niet voor het online gaan. Maar misschien dat ik me vergis.

->
Online functionaliteit

Sony heeft ervoor gekozen om de multiplayer achter een betaalmuur te plaatsen, vergelijkbaar met Microsofts Xbox Live. De gebruiker kan enkel de multiplayer van spellen spelen als er een geldig PlayStation Plus-abonnement is geactiveerd op de console. Met dit abonnement krijgt de speler ook elke maand spellen die speelbaar blijven zolang hij een lopend PlayStation Plus-abonnement heeft. Een abonnement geldt voor de gehele console, wat betekent dat alle accounts multiplayer kunnen spelen zolang er één account een abonnement heeft. Bepaalde internetfuncties, zoals surfen op het internet of het downloaden van demo's, zullen gratis blijven voor iedereen.

Dus daar maak ik uit op dat socialclub wel gratis zou zijn, maar online spelen niet.

[ Voor 79% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-09-2013 09:37 ]

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
pjlgt schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:02:
[...]

Kreeg exact dezelfde mail van de Saturn. Nog maar even wat langer wachten, Dat weekje extra boeit ook niet meer.
Precies! Maar hopelijk komt het ook echt in die week!

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Wybo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:27:
Ja, het nadeel van Xbox, een van de redenen om naar PS4 over te gaan zodra .... naja ik zal het niet zeggen :D

-> vraagje daarover trouwens. Stel dat ik straks naar PS4 overga, dan koop ik de standaardeditie van GTA V, dan krijg ik zeker niet de leuke voordelen die ik nu heb van de SE? Of zit zoiets in socialclub verwerkt?
PS4 wordt straks ook gewoon PS+ nodig hebben voor online hoor ;)
Al hadden ze het idd alleen over multiplayer, en zou je de rest wel kunnen gebruiken...
Maar ook ik ga voor de PS4 :P

[ Voor 7% gewijzigd door GamezMaster op 18-09-2013 09:36 ]

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ik heb niet alle pagina's terug gelezen van dit topic maar ik had een code voor de blimp in mijn gewone versie van GTA zitten. Deze was toch alleen exclusief voor pre-orders only?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kupauw schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:38:
Ik heb niet alle pagina's terug gelezen van dit topic maar ik had een code voor de blimp in mijn gewone versie van GTA zitten. Deze was toch alleen exclusief voor pre-orders only?
Nee, zitten in alle GTA 5 hoesjes die als eerste batch verstuurd zijn naar de winkeliers en groothandels.

• Edd

Edd

Kupauw schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:38:
Volgens mij zit ie gewoon bij de eerste druk.. Ik had m ook.. Al rondgevaren? :+
Controls was wel even vogelen trouwens..

-

• Kupauw
Edd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:41:
[...]

Volgens mij zit ie gewoon bij de eerste druk.. Ik had m ook.. Al rondgevaren? :+
Nee had hem 1 keer "besteld" via de telefoon maar ik stond in een huis dus kon niet geleverd worden. Daarna was ik al weer snel afgeleid door een random event _/-\o_ :D

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Heb nu een gewone controller, voegt het veel toe om zo een bewegende te kopen?

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:45:
Ik heb een vraagje. Heb nu een gewone controller, voegt het veel toe om zo een bewegende te kopen?
Een bewegende controller?

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Ja, eentje die beweegt.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Kupauw
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:45:
Je bedoelt six-axis?

Verwijderd

Sorry als ik niet duidelijk was... Zo een:

http://www.bartsmit.com/s...rams=fh_secondid%3D192492

• bakkie1985
Gamedumper maakt zijn belofte waar! morgen heb ik m in huis!

Hallo Bart,

We hebben inderdaad nog voorraad. Vandaag besteld is vandaag verzonden.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.

Met vriendelijke groet / With kind regards,

Klantenondersteuning
helpdesk@gamedumper.nl

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08 23:04
Edd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:41:
[...]

Heb al paar keer de Blimp "besteld" maar krijg m maar niet geleverd. De dame aan de telefoon zegt dat deze eraan komt.
Waar wordt de Blimp gespawned? Ik zal wel weer iets verkeerd doen :S

• Edd

Edd

wouzer1977 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:58:
[...]

Heb al paar keer de Blimp "besteld" maar krijg m maar niet geleverd. De dame aan de telefoon zegt dat deze eraan komt.
Waar wordt de Blimp gespawned? Ik zal wel weer iets verkeerd doen :S
Wordt aangegeven met een blimp-icoontje op je map... Was bij mij ergens bij het vliegveld in de buurt.

-

• wouzer1977
Edd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:59:
[...]

Wordt aangegeven met een blimp-icoontje op je map... Was bij mij ergens bij het vliegveld in de buurt.
Ik kon op de map ook geen nieuw icoontje vinden. Zal nog eens beter kijken.
Om 2.30 afgelopen nacht keek ik ook niet meer helemaal helder. :D
Maar tnx. Ga strax eens goed kijken dan.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Sixaxis (Het deel wat de bewegingen detecteerd) wordt standaard in GTA niet gebruikt, je kan het wel aanzetten voor auto/vliegtuig/boot/motor. Personelijk vind ik het overigs maar niks.

No animals were harmed in the making of this comment.

• Frits Flits
  • Laatst online: 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

ApC_IcE schreef op woensdag 18 september 2013 @ 04:39:
Gamemania alkmaar:

Kijk das nog eens beter.
:D Weet ik gelijk waar ik de volgende keer niet naartoe moet gaan. Zag een foto van de nachtopening van MediaMarkt Alkmaar. Ook zo'n gigantische rij.

specs

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
wouzer1977 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:01:
[...]

Ik kon op de map ook geen nieuw icoontje vinden. Zal nog eens beter kijken.
Om 2.30 afgelopen nacht keek ik ook niet meer helemaal helder. :D
Maar tnx. Ga strax eens goed kijken dan.
Bij mij werd hij in de buurt van de racebaan gedropt.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Bedoel je de dualshock-trilfunctie? Want iedere PS3-controller heeft toch de sixaxis-bewegingsfunctie?

Dat trillen voegt wel heel wat toe bij ontploffingen en botsingen, maar om daar een nieuwe controller voor te kopen van 60 euro. Misschien kun je 'm ergens goedkoper vinden (maar koop wel een echte!), of van een vriend lenen?

edit:
Misschien een tip. Ik heb wel eens "uitgepakte" controllers zien liggen bij Media Markt voor zo'n 35/40 euro. Die komen waarschijnlijk uit een of ander pakket wat ze niet verkocht kregen.

[ Voor 15% gewijzigd door MartijnS72 op 18-09-2013 10:17 ]

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteren de game ontvangen en geïnstalleerd, maar rest van de avond aandacht aan vriendin besteed. Donderdag denk ik eindelijk met de game te kunnen starten.

• wouzer1977
servival7 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:07:
[...]

Bij mij werd hij in de buurt van de racebaan gedropt.
Ff op youtube gekeken.
.
Moet nu gaan lukken.

tnx anyway.

ps wel een mooie faal in dat filmpje. Had die al in een gifje gezien. :+

[ Voor 2% gewijzigd door wouzer1977 op 18-09-2013 10:14 . Reden: typo ]

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:00:
[...]

Ik was 52 kwijt bij de intertoys.
Net even gebeld met de dichtsbijzijnde Intertoys. Hij is inderdaad gewoon 52,99 net als op intertoys.nl. "Ik weet dat hij overal is uitverkocht, dus ga 'm niet meer afprijzen."

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
maandagnacht opgehaald en op 27% nu :)

Wel geinig, zonder preorder was gewoon sneller als met, mochten steeds maar een groepje mensen naar binnen bij de saturn, een gedeelte voor de preorders( waarbij dus alle gegevens nagekeken moesten worden etc ) en ander gedeelte kon zo doorlopen zonder preorder en meteen af rekenen.

Uiteindelijk stond ik dus om 0:06 al met gta in mijn hand terwijl een paar klasgenoten en vrienden nog zaten te wachten om naar binnen te mogen met hun preorder

[ Voor 85% gewijzigd door Scrtz op 18-09-2013 10:19 ]

Verwijderd

MartijnS72 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:11:
[...]

Bedoel je de dualshock-trilfunctie? Want iedere PS3-controller heeft toch de sixaxis-bewegingsfunctie?

Dat trillen voegt wel heel wat toe bij ontploffingen en botsingen, maar om daar een nieuwe controller voor te kopen van 60 euro. Misschien kun je 'm ergens goedkoper vinden (maar koop wel een echte!), of van een vriend lenen?

edit:
Misschien een tip. Ik heb wel eens "uitgepakte" controllers zien liggen bij Media Markt voor zo'n 35/40 euro. Die komen waarschijnlijk uit een of ander pakket wat ze niet verkocht kregen.
Thanks! Vind 60EU ook wel veel, vooral omdat ik verder nauwelijks gebruik maar van mn ps3.

Edit: Lag bij mn lokale console shop voor 45, maar meegenomen! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 11:43 ]

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Even een rant richting Saturn (Venlo). Heb afgelopen zaterdag een pre-order geplaatst, en kreeg gisteren een mail:
Geachte klant,

Graag brengen wij u op de hoogte van de voortgang betreffende uw Grand Theft Auto V bestelling.

Zojuist hebben wij van onze leverancier te horen gekregen dat de nieuwe voorraad GTA V volgende week aan ons uitgeleverd gaat worden.
Wij zullen u in de loop van volgende week verder informeren over de verwachte uitlevering van uw bestelling.
Loop ik op diezelfde dag diezelfde Saturn binnen en kan 'm zo meenemen zonder pre-order 8)7

Blijkbaar willen ze bij Saturn zo veel mogelijk orders binnenhalen, ongeacht of klanten goed worden geholpen. Onder het motto van "voor pre-orders krijgen we een aparte levering, we mogen de huidige levering niet voor pre-orders gerbruiken".

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 18-09-2013 10:41 ]

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Robbio85 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:39:
Even een rant richting Saturn (Venlo). Heb afgelopen zaterdag een pre-order geplaatst, en kreeg gisteren een mail:

[...]

Loop ik op diezelfde dag diezelfde Saturn binnen en kan 'm zo meenemen zonder pre-order 8)7

Wederom een voorbeeld waarbij de pre-order mensen worden genaaid...
Pre-order via webshop is anders dan pre-order in de winkel zelf.
Deze 2 staan totaal los van elkaar!

Hier ook maar even de vraag:

spoiler:
Met Trevor heb ik dat kleine vliegveld al gekocht, maar nu ben ik op zoek naar een groot vliegtuig voor in mijn hangar :P Of een helikopter, maar die staan nooit op de helipads in de stad :S

[ Voor 19% gewijzigd door GamezMaster op 18-09-2013 10:42 ]

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:16
Scrtz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:18:
maandagnacht opgehaald en op 27% nu :)

Wel geinig, zonder preorder was gewoon sneller als met, mochten steeds maar een groepje mensen naar binnen bij de saturn, een gedeelte voor de preorders( waarbij dus alle gegevens nagekeken moesten worden etc ) en ander gedeelte kon zo doorlopen zonder preorder en meteen af rekenen.

Uiteindelijk stond ik dus om 0:06 al met gta in mijn hand terwijl een paar klasgenoten en vrienden nog zaten te wachten om naar binnen te mogen met hun preorder
Klopt...ik ben gisteren ook op m'n gemak naar MM Cruquius gegaan....genoeg op voorraad :).

• bakkie1985
VFRRijder schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:41:
[...]

Klopt...ik ben gisteren ook op m'n gemak naar MM Cruquius gegaan....genoeg op voorraad :).
Maar die was ook heel snel op gister

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
De communicatie tussen pre-order en winkelvoorraad ontbreekt nou eenmaal bij de meeste fysieke winkels die ook een webwinkel hebben.
Het lijkt erop dat ze de voorraden apart van elkaar houden, waardoor je in de winkel soms zonder pre-order geen game meekrijgt ondanks dat er genoeg liggen.

• Robbio85
GamezMaster schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:41:
[...]

Heb mijn bericht hier op aangepast - is toch pure geldklopperij? Een bedrijf als Saturn zou dit toch fatsoenlijk moeten kunnen regelen? Zal wel aan mij liggen... ik ga vanavond weer los totdat de champions league begint - Visca el Barça !!! :+

• dutchgio
Robbio85 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:44:
[...]

Heb mijn bericht hier op aangepast - is toch pure geldklopperij? Een bedrijf als Saturn zou dit toch fatsoenlijk moeten kunnen regelen? Zal wel aan mij liggen... ik ga vanavond weer los totdat de champions league begint - Visca el Barca :+
De eindstand zal waarschijnlijk niet heel anders zijn dan die van de wedstrijd die gisteravond op TV was ;)

• Robbio85
Idd.. of Messi & co moeten een hele slechte dag hebben. Normaal ben ik overigens wel voor de Nederlandse teams. Maar heb toch een beetje een zwak voor Barça, en bij Ajax heb ik nou net het tegenovergestelde gevoel. Btw sorry voor de totale off-topic bs - ik ga weer werken :>

[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 18-09-2013 10:47 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Wat ik qua detail ook geweldig vond: zelfs bij zo'n geribbelde rand langs de weg (geen idee hoe zoiets heet, was niet echt een vluchtstrook) begon de controller te trillen.

Twitter

• dutchgio
Robbio85 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:46:
Idd.. of Messi & co moeten een hele slechte dag hebben. Normaal ben ik overigens wel voor de Nederlandse teams. Maar heb toch een beetje een zwak voor Barça, en bij Ajax heb ik nou net het tegenovergestelde gevoel.
Het zou best leuk zijn voor Ajax om als enige nederlandse club in de champions leaque ook nog wat verder te komen dan standen op de 3e plek in de poule en dus verder moeten in de europa leaque, maar met de poulelotingen van ajax wordt dat ze goed lastig gemaakt.
Maar laten we even ontopic blijven :o

@hierboven
De trilfeedback is inderdaad een leuke functie met toegevoegde waarde.
Zo ookbij het acceleren van je auto vanuit stilstand, alleen zou je dan eigenlijk de hele tijd tijdens het rijden lichte trillingen moeten voelen.

[ Voor 15% gewijzigd door dutchgio op 18-09-2013 10:51 ]

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:05
dutchgio schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:49:
[...]

Het zou best leuk zijn voor Ajax om als enige nederlandse club in de champions leaque ook nog wat verder te komen dan standen op de 3e plek in de poule en dus verder moeten in de europa leaque, maar met de poulelotingen van ajax wordt dat ze goed lastig gemaakt.
Maar laten we even ontopic blijven :o
Ik denk dat ze wel een kans maken hoor om 2e te worden in de poule..
AC Milan is de laatste tijd niet heel sterk en die hebben heel wat blessures op dit moment.

Dus Milan en Celtic zouden ze op een goede dag wel gelijkwaardig aan kunnen zijn en dus een kans maken.

Godver ik zit de hele ochtend op werk hier al te lezen, wil ook weer spelen.

Gister voor het eerst naar een vraagteken (Strangers & Freaks) gegaan met Michael, die politieke stand ding.
spoiler:
Hoe vet was dat haha met die aliens en die trip van hem, fantastisch!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dus....

Gisteren na werk naar de MediaMarkt in Rijswijk om hem te halen, lagen nog genoeg exemplaren (100 oid).

Komen we thuis, pakje in de brievenbus van Bol.com :') :')

Lekker daar, eerst aangeven dat iedereen die na 13/09 besteld had niets krijgt, vervolgens annuleren wij de order dan maar, en nu hebben ze hem dus alsnog die dag verzonden 8)7

Die gaan we dus mooi weer terugsturen op hun kosten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Maat van me is bezig hem nu in Rotterdam te halen voor de ps3.
Maar Saturn Zuidplein, MM Rdam Centrum hebben hem al niet.

Lol...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• BM
  • Laatst online: 16:12

BM

Moderator Spielerij
HansAnders07 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:57:
[...]

Gister voor het eerst naar een vraagteken (Strangers & Freaks) gegaan met Michael, die politieke stand ding.
spoiler:
Hoe vet was dat haha met die aliens en die trip van hem, fantastisch!
Was voor mij ook een aardig WTF momentje. :) Alleen na 2 keer proberen nog niet gehaald,
spoiler:
werd telkens vaporized
. Binnenkort nog maar eens proberen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• bakkie1985
Mars18 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:27:

Lol...
dit had je online kunnen checken.. vanmorgen had zoetermeer hem nog wel

• Mars18
bartkoper schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:30:
[...]

dit had je online kunnen checken.. vanmorgen had zoetermeer hem nog wel
tja, zijn fout, moet die hem maar pre orderen :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Mars18 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:27:

Lol...
Welke MM is hij naartoe dan, want volgens mij heeft hebben alle MM's in zuidholland geen ps3 meer.

• Mars18
DopdeDouwer schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:44:
[...]

Welke MM is hij naartoe dan, want volgens mij heeft hebben alle MM's in zuidholland geen ps3 meer.
hij was nu naar game mania op de meent.

• bakkie1985
gamedumper.nl hebben ze nog voorraad.. vanmorgen besteld morgen in huis Hallo Bart,

Klantenondersteuning
helpdesk@gamedumper.nl

zoals ik al eerder vermeldde :)

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:09
Ik krijg de indruk dat de PS3 versie beter verkoopt dan de xBox 360 versie, klopt dat?

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

E2TK schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:50:
Ik krijg de indruk dat de PS3 versie beter verkoopt dan de xBox 360 versie, klopt dat?
Ik heb het idee juist andersom, zie iedereen met Xbox versie posten...

www.youtube.com/DerOllie

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Die indruk klopt ook. Veel winkels hadden ook meer PS3 exemplaren ingekocht.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

GamezMaster schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:41:
[...]

Hier ook maar even de vraag:

spoiler:
Met Trevor heb ik dat kleine vliegveld al gekocht, maar nu ben ik op zoek naar een groot vliegtuig voor in mijn hangar :P Of een helikopter, maar die staan nooit op de helipads in de stad :S
spoiler:
Het is niet echt een spoiler hoor, maar je kunt auto's en vliegtuigen ook via het ingame internet kopen. Bij de startpagina even 1 tabblad doen dan krijg je een paar pagina's waar je dingen kunt kopen. Pas wel op, ze zijn duur. En anders heel goed rondzoeken, maar volgens mij kun je ze niet echt allemaal in de game zelf vinden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

BM schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:28:
[...]

Was voor mij ook een aardig WTF momentje. :) Alleen na 2 keer proberen nog niet gehaald,
spoiler:
werd telkens vaporized
spoiler:
Dit is niet de enige keer dat Michael zoiets meemaakt. De volgende keer is nog leuker!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 00:15
Robbio85 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:39:

[...]

Blijkbaar willen ze bij Saturn zo veel mogelijk orders binnenhalen, ongeacht of klanten goed worden geholpen. Onder het motto van "voor pre-orders krijgen we een aparte levering, we mogen de huidige levering niet voor pre-orders gerbruiken".
Hoe was de voorraad en de prijs daar? Wil hem daar binnenkort ook gaan kopen namelijk :>

GTA VI - All aboard the hype train!!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Gisteravond bij de Saturn lagen er nog ongeveer twee keer het aantal XBox versies als PS3 versies.
(ik weet natuurlijk niet hoeveel ze van ieder geleverd kregen)

[ Voor 4% gewijzigd door TlighT op 18-09-2013 12:42 ]

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:57
Volgens de website van Dixons zijn ze bijna in alle winkels op voorraad. Zal wel een foutje zijn zeker?

• boyetval
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 22:34
Bij MM Alexandrium zijn ze uitverkocht.

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Gister SE besteld voor XBOX bij Intertoys, en vandaag geleverd. Nu wachten totdat ik naar huis kan van het werk :P

Verwijderd

Als er iemand in de omgeving Drachten nog een ps3 versie moet hebben dm me dan even. Ik heb er een over. Je kunt hem gewoon mee krijgen voor de prijs die ik er ook voor betaald heb.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 13:51 ]

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:05
BM schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:28:
[...]

spoiler:
werd telkens vaporized
Ik had hem dan op goed geluk gewoon in een keer gehaald :p. Heb me rot gelachen wat een gekte :p

• ArthurMorgan
  • Niet online
IK probeer in de schiethal mijn schietkunsten te verbeteren. Maar ik vind het heel lastig om te richten. Is dat gewoon een kwestie van heel veel oefenen. Of zijn er tips om dat een beetje te doen. En kan ik als ik slecht ben juist beter weinig sensitive nemen of veel of in het midden. Heb het allemaal geprobeerd, maar het blijft heel slecht :D

Brons haal ik na een paar keer wel, maar dat is meer geluk dan goed schieten :D

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 18-09-2013 13:42 ]

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Wybo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:42:
IK probeer in de schiethal mijn schietkunsten te verbeteren. Maar ik vind het heel lastig om te richten. Is dat gewoon een kwestie van heel veel oefenen. Of zijn er tips om dat een beetje te doen. En kan ik als ik slecht ben juist beter weinig sensitive nemen of veel of in het midden. Heb het allemaal geprobeerd, maar het blijft heel slecht :D

Brons haal ik na een paar keer wel, maar dat is meer geluk dan goed schieten :D
Ik heb ook een afkeer van aimen met controller stick maar door de responsiveness vrij laag te zetten lukt het me wel beter.
Ik heb me achter de Ammunation range missies geschaard en niet gestopt voor ik overal zilver had. Voor de rest gewoon gebruik maken van de mogelijkheden van de auto aim ;)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor binnen het spel gebruik ik GTA style inderdaad, lekker makkelijk, al heb je dan wel minder headshots ;)

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wat ik in de auto heel erg mis is dat ik eerst kan aimen en daarna pas schieten. Volgensmij kan dat niet, of mis ik iets? Heb de game op de PS3

All-Round nerd | iRacing Profiel

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Wybo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:45:
Voor binnen het spel gebruik ik GTA style inderdaad, lekker makkelijk, al heb je dan wel minder headshots ;)
auto aim , wat ne boven richten en pop headshot ;)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ArthurMorgan
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:46:
[...]

auto aim , wat ne boven richten en pop headshot ;)
Ja klopt, alleen die heeft niet dat je daarna gewoon op de volgende kunt richten, en dat vind ik zelf wel het prettigst. Richten, schieten, tik naar rechts of links en weer schieten. (Ja I know ik wil te veel en te simpel :D )

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
bartkoper schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:46:
gamedumper.nl hebben ze nog voorraad.. vanmorgen besteld morgen in huis Hallo Bart,

Klantenondersteuning
helpdesk@gamedumper.nl

zoals ik al eerder vermeldde :)
Zojuist daar besteld, ze hebben de prijs wel verhoogd trouwens sinds gisteravond maar 54eu incl verzending vind ik alsnog prima. Las gisteravond op internet matige ervaringen met die shop dus wilde nog even wachten, maar als ze jou dit hebben gestuurd neem ik aan dat het wel goed komt, als ik hem voor het weekend maar heb :-)
Pagina: 1 ... 48 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch